Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβλημα με τουρμπινα? η σκαστρα?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβλημα με τουρμπινα? η σκαστρα?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    21
    2908
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexiadis-eleytherios last edited by

      Γεια σε ολους... εχω ενα προβλημα με την τουρμπινα(207 rally) οταν παω να αλλαξω ταχυτητα σφυριζει η τουρμπινα η PEUGEOT μου λεει να αλλαξω τουρμπινα.Πηγα σε εναν μαστορα ο οποιος ειναι ειδικος στα τουρμπισια κ μου λεει οτι 99%ειναι η σκαστρα οτι χαλασε η βαλβιδα της σκαστρας κ τετοια...Εαν καποιος ξερει κατι η εχει ακουση κατι σας παρακαλω απαντισται μου σας ευχαριστω καλο καλοκαιρι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexiadis-eleytherios last edited by

        Γεια σε ολους... εχω ενα προβλημα με την τουρμπινα(207 rally) οταν παω να αλλαξω ταχυτητα σφυριζει η τουρμπινα η PEUGEOT μου λεει να αλλαξω τουρμπινα.Πηγα σε εναν μαστορα ο οποιος ειναι ειδικος στα τουρμπισια κ μου λεει οτι 99%ειναι η σκαστρα οτι χαλασε η βαλβιδα της σκαστρας κ τετοια...Εαν καποιος ξερει κατι η εχει ακουση κατι σας παρακαλω απαντισται μου σας ευχαριστω καλο καλοκαιρι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexiadis-eleytherios last edited by

          Γεια σε ολους... εχω ενα προβλημα με την τουρμπινα(207 rally) οταν παω να αλλαξω ταχυτητα σφυριζει η τουρμπινα η PEUGEOT μου λεει να αλλαξω τουρμπινα.Πηγα σε εναν μαστορα ο οποιος ειναι ειδικος στα τουρμπισια κ μου λεει οτι 99%ειναι η σκαστρα οτι χαλασε η βαλβιδα της σκαστρας κ τετοια...Εαν καποιος ξερει κατι η εχει ακουση κατι σας παρακαλω απαντισται μου σας ευχαριστω καλο καλοκαιρι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Να βγάλετε την σκάστρα να δείτε σε τι κατάσταση είναι η μεμβράνη της δεν παίζει;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coupeas last edited by

              Κοίτα τη βαλβίδα εκτόνωσης και μετα το τούρμπο.Πως σου είπαν κατευθείαν για αλλαγη τουρμπίνας στην πεζό?.Εχουν συνεχόμενα κρούσματα αλλαγής?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Για τουρμπίνες όχι και τόσο, οι σκάστρες είναι ψιλογνωστό ότι με τα χλμ/καιρό σκίζονται οι μεβράνες τους. Βάζουν ενισχυμένες από S3 και τέλος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Για τουρμπίνες όχι και τόσο, οι σκάστρες είναι ψιλογνωστό ότι με τα χλμ/καιρό σκίζονται οι μεβράνες τους. Βάζουν ενισχυμένες από S3 και τέλος.

                  καλα τωρα σωθηκαν..

                  @topic starter ποια ηταν η αντιπροσωπεια?

                  Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    junior-gt last edited by

                    Ο χρήστης Αλεξιαδης Ελευθεριος έγραψε:
                    Γεια σε ολους... εχω ενα προβλημα με την τουρμπινα(207 rally) οταν παω να αλλαξω ταχυτητα σφυριζει η τουρμπινα η PEUGEOT μου λεει να αλλαξω τουρμπινα.Πηγα σε εναν μαστορα ο οποιος ειναι ειδικος στα τουρμπισια κ μου λεει οτι 99%ειναι η σκαστρα οτι χαλασε η βαλβιδα της σκαστρας κ τετοια...Εαν καποιος ξερει κατι η εχει ακουση κατι σας παρακαλω απαντισται μου σας ευχαριστω καλο καλοκαιρι.

                    Την αντιπροσωπεία άστη. Ειδικά σ'αυτέ τις εποχές με το που μπαίνεις μέσα στο έρημο μαγαζί κοιτάνε τι κουστουμάκι θα σου ράψουνε.
                    Ο μάστορας μέτρησε την πίεση?
                    όταν λες σφυρίζει τι εννοείς? Γιατί ένα τσφ ειδικά όταν κλείνεις το γκάζι για να αλλάξεις ταχύτητα είναι φυσιολογικό και ίσα ίσα δείχνει ότι βαλβίδα-τουρμπίνα δουλεύουν σωστά (ακόμα και αν η βαλβίδα είναι κλειστού τύπου).
                    Συνήθως όταν έχεις πρόβλημα είτε με την τουρμπίνα είτε με την βαλβίδα ακουστικά το καταλαβαίνεις όταν πατάς και όχι όταν αφήνεις. Κάνει ένα διακοπτόμενο σφύριγμα και όχι συνεχόμενο και βέβαια όταν αφήνεις δεν κάνει το χαρακτηριστικό τσφ.
                    Εσύ έχεις παρατηρήσει κάποια μείωση στην απόδοση?
                    Εάν πάντως ο μάστορας σου είπε ότι μέτρησε την πίεση και είδε ότι δεν ανεβάζει, πρώτα κοιτάμε τη βαλβίδα και μετά την τουρμπίνα.
                    Όντως κατά 99% είναι σκάστρα και κατά πάσα πιθανότητα το ελατήριο έχει χαλαρώσει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Εγω οταν ειχα σκαστρα ακουγα παραξενο ηχο στο ασε, οχι το πατα. Σφυριζε περιεργα ακουγοταν σαν ουφο σε b-movie

                      Οταν πατουσα γκαζι δεν ακουγα ξατι το ιδιαιτερο , ουτε πολλη πιεση πρεπει να εχανα γιατι το αμαξι 'πηγαινε'

                      Δεν το κοφτιαζα βεβαια, αλλα στις χαμηλομεσαιες δεν εβλεπα κατι παραξενο στις επιδοσεις

                      Sent from my LG-P500 using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • B
                        billopoulos last edited by

                        Ποσα χλμ εχεις;
                        Και σε τι ρυθμο το δουλευεις;

                        Αν γενικα δεν δουλευει γρηγορα το μοτερ, οταν αδειαζει το τουρμπο του δεν ακουγεται τοσο δυνατα το σφυριγμα. Τουλαχιστον απο αλλο αυτοκινητο με τον THP. Δεν ξερω αν ειναι αντιστοιχα κι εδω.
                        Γενικα εχω δει οτι σε γρηγορο ρυθμο κανει το χαρακτηριστικο τσουφ αλλα πολυ γρηγορα, σε νορμαλ ρυθμους κανει ενα απαλο και πιο μακροσυρτο φιου και σε ενα που ειχα κανει test drive, μετα απο 10-15 λεπτα πολυ δυνατου ρυθμου ειχε αρχισει να ακουγεται σαν να σφυριζει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Πρόβλημα σε τουρμπίνα = συνήθως καίει λάδια. Εχεις αυξημενη κατανάλωση λαδιού ?
                          Πρόβλημα σε σκάστρα ή wastegate = συνήθως έχεις μειωμένη απόδοση ?

                          Μήπως απλά χάνει αέρα κάποιο κολάρο (εξηγεί τον ήχο που ακούς)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν και σκάστρες με πιστόνι που δεν έχουν διάφραγμα έτσι δεν είναι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexiadis-eleytherios last edited by

                              Γεια σου φιλε 43 000 κλμ.το δουλευω σε μετριες καταστασεις πηγα ενα ταξιδι κ μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα το πηγα στην πεζο κ μου ειπαν οτι κολλησε η βαλβιδα εκτονωσης κ δεν εκτονωνει καλα ρωτησα καποιους κ μου ειπαν για τη σκαστρα το πηγα παλι στην πεζο κ τωρα μου λεει οτι εχει στραβωσει ο πυρος της φτεροτης.Ειμαι στην Κω κ ειναι μονο μια η αντιπροσωπεια κ εχω την εντυπωση οτι θελουν να μου πουλησουν μια τουρμπινα που εχουν για rally καταλαβες φιλε μου.Τα κολαρα ολα καλα ειναι.Το σφυριγμα που κανει φιλε ειναι διαφορετικο απο μια σκαστρα ανοιχτου τυπου...δεν κανει τσουφ σφυριζει στι κυριολεξια.σ΄ευχαριστω να σε καλα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexiadis-eleytherios last edited by

                                [quote='Αλεξιαδης Ελευθεριος']Γεια σου φιλε 43 000 κλμ.το δουλευω σε μετριες καταστασεις πηγα ενα ταξιδι κ μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα το πηγα στην πεζο κ μου ειπαν οτι κολλησε η βαλβιδα εκτονωσης κ δεν εκτονωνει καλα ρωτησα καποιους κ μου ειπαν για τη σκαστρα το πηγα παλι στην πεζο κ τωρα μου λεει οτι εχει στραβωσει ο πυρος της φτεροτης.Ειμαι στην Κω κ ειναι μονο μια η αντιπροσωπεια κ εχω την εντυπωση οτι θελουν να μου πουλησουν μια τουρμπινα που εχουν για rally καταλαβες φιλε μου.Τα κολαρα ολα καλα ειναι.Το σφυριγμα που κανει φιλε ειναι διαφορετικο απο μια σκαστρα ανοιχτου τυπου...δεν κανει τσουφ σφυριζει στην κυριολεξια.Λαδια μια χαρα ειναι δεν καιει.αλα εχω μειωμενη αποδοση απο την στιγμη που αρχισε ο θορυβος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexiadis-eleytherios last edited by

                                  Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                  Κοίτα τη βαλβίδα εκτόνωσης και μετα το τούρμπο.Πως σου είπαν κατευθείαν για αλλαγη τουρμπίνας στην πεζό?.Εχουν συνεχόμενα κρούσματα αλλαγής?

                                  οχι φυλε δεν εχουν. μαλλον θελου να με αρμεξουν

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    Αμα κανει ηχο που σφυριζει εντονα συνεχομενα (σα χυτρα ) υπαρχει περιπτωση να εχει στραβωσει η φτερωτη , το εχω δει να συμβαινει σε alfa romeo mito αυτο κι εκει αλλαξε ολη η τουρμπινα
                                    (Με εγγυηση γιατι ηταν σχεδον καινουριο οταν το παθε αυτο )

                                    Sent from my LG-P500

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexiadis-eleytherios last edited by

                                      Ο χρήστης junior gt έγραψε:

                                      Γεια σε ολους... εχω ενα προβλημα με την τουρμπινα(207 rally) οταν παω να αλλαξω ταχυτητα σφυριζει η τουρμπινα η PEUGEOT μου λεει να αλλαξω τουρμπινα.Πηγα σε εναν μαστορα ο οποιος ειναι ειδικος στα τουρμπισια κ μου λεει οτι 99%ειναι η σκαστρα οτι χαλασε η βαλβιδα της σκαστρας κ τετοια...Εαν καποιος ξερει κατι η εχει ακουση κατι σας παρακαλω απαντισται μου σας ευχαριστω καλο καλοκαιρι.

                                      Την αντιπροσωπεία άστη. Ειδικά σ'αυτέ τις εποχές με το που μπαίνεις μέσα στο έρημο μαγαζί κοιτάνε τι κουστουμάκι θα σου ράψουνε.
                                      Ο μάστορας μέτρησε την πίεση?
                                      όταν λες σφυρίζει τι εννοείς? Γιατί ένα τσφ ειδικά όταν κλείνεις το γκάζι για να αλλάξεις ταχύτητα είναι φυσιολογικό και ίσα ίσα δείχνει ότι βαλβίδα-τουρμπίνα δουλεύουν σωστά (ακόμα και αν η βαλβίδα είναι κλειστού τύπου).
                                      Συνήθως όταν έχεις πρόβλημα είτε με την τουρμπίνα είτε με την βαλβίδα ακουστικά το καταλαβαίνεις όταν πατάς και όχι όταν αφήνεις. Κάνει ένα διακοπτόμενο σφύριγμα και όχι συνεχόμενο και βέβαια όταν αφήνεις δεν κάνει το χαρακτηριστικό τσφ.
                                      Εσύ έχεις παρατηρήσει κάποια μείωση στην απόδοση?
                                      Εάν πάντως ο μάστορας σου είπε ότι μέτρησε την πίεση και είδε ότι δεν ανεβάζει, πρώτα κοιτάμε τη βαλβίδα και μετά την τουρμπίνα.
                                      Όντως κατά 99% είναι σκάστρα και κατά πάσα πιθανότητα το ελατήριο έχει χαλαρώσει.

                                      kalispera file alaxa tourbina k xana to idio prama...mazi me skastra...ti les?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Τους τα πας πίσω και τους λες που να τα βάλουν....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Ο χρήστης Αλεξιαδης Ελευθεριος έγραψε:

                                          Γεια σε ολους... εχω ενα προβλημα με την τουρμπινα(207 rally) οταν παω να αλλαξω ταχυτητα σφυριζει η τουρμπινα η PEUGEOT μου λεει να αλλαξω τουρμπινα.Πηγα σε εναν μαστορα ο οποιος ειναι ειδικος στα τουρμπισια κ μου λεει οτι 99%ειναι η σκαστρα οτι χαλασε η βαλβιδα της σκαστρας κ τετοια...Εαν καποιος ξερει κατι η εχει ακουση κατι σας παρακαλω απαντισται μου σας ευχαριστω καλο καλοκαιρι.

                                          Την αντιπροσωπεία άστη. Ειδικά σ'αυτέ τις εποχές με το που μπαίνεις μέσα στο έρημο μαγαζί κοιτάνε τι κουστουμάκι θα σου ράψουνε.
                                          Ο μάστορας μέτρησε την πίεση?
                                          όταν λες σφυρίζει τι εννοείς? Γιατί ένα τσφ ειδικά όταν κλείνεις το γκάζι για να αλλάξεις ταχύτητα είναι φυσιολογικό και ίσα ίσα δείχνει ότι βαλβίδα-τουρμπίνα δουλεύουν σωστά (ακόμα και αν η βαλβίδα είναι κλειστού τύπου).
                                          Συνήθως όταν έχεις πρόβλημα είτε με την τουρμπίνα είτε με την βαλβίδα ακουστικά το καταλαβαίνεις όταν πατάς και όχι όταν αφήνεις. Κάνει ένα διακοπτόμενο σφύριγμα και όχι συνεχόμενο και βέβαια όταν αφήνεις δεν κάνει το χαρακτηριστικό τσφ.
                                          Εσύ έχεις παρατηρήσει κάποια μείωση στην απόδοση?
                                          Εάν πάντως ο μάστορας σου είπε ότι μέτρησε την πίεση και είδε ότι δεν ανεβάζει, πρώτα κοιτάμε τη βαλβίδα και μετά την τουρμπίνα.
                                          Όντως κατά 99% είναι σκάστρα και κατά πάσα πιθανότητα το ελατήριο έχει χαλαρώσει.

                                          kalispera file alaxa tourbina k xana to idio prama...mazi me skastra...ti les?

                                          Ωραία... Ελπιζω να ήταν σε εγγύηση...

                                          (Αλλο σκάστρα άλλο wastegate, τι άλλαξες ?)

                                          Πρόβλημα σε τουρμπίνα = συνήθως καίει λάδια. Εχεις αυξημενη κατανάλωση λαδιού ?
                                          Πρόβλημα σε σκάστρα ή wastegate = συνήθως έχεις μειωμένη απόδοση ?

                                          Μήπως απλά χάνει αέρα κάποιο κολάρο (εξηγεί τον ήχο που ακούς)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cyberguy last edited by

                                            εαν ο ηχος ακουγεται στο τερμα γκαζι και δεν εχεις χασει αποδοση (οποτε σηκωνει πιεση) τοτε μπορει να εχει στραβωσει ο αξονας της φτερωτης και να εχει κενα. εαν την βγαλεις και την μετρησεις για τζογο θα δεις εαν φταιει ή οχι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr