-
Γεια σε ολους... εχω ενα προβλημα με την τουρμπινα(207 rally) οταν παω να αλλαξω ταχυτητα σφυριζει η τουρμπινα η PEUGEOT μου λεει να αλλαξω τουρμπινα.Πηγα σε εναν μαστορα ο οποιος ειναι ειδικος στα τουρμπισια κ μου λεει οτι 99%ειναι η σκαστρα οτι χαλασε η βαλβιδα της σκαστρας κ τετοια...Εαν καποιος ξερει κατι η εχει ακουση κατι σας παρακαλω απαντισται μου σας ευχαριστω καλο καλοκαιρι.
-
Γεια σε ολους... εχω ενα προβλημα με την τουρμπινα(207 rally) οταν παω να αλλαξω ταχυτητα σφυριζει η τουρμπινα η PEUGEOT μου λεει να αλλαξω τουρμπινα.Πηγα σε εναν μαστορα ο οποιος ειναι ειδικος στα τουρμπισια κ μου λεει οτι 99%ειναι η σκαστρα οτι χαλασε η βαλβιδα της σκαστρας κ τετοια...Εαν καποιος ξερει κατι η εχει ακουση κατι σας παρακαλω απαντισται μου σας ευχαριστω καλο καλοκαιρι.
-
Γεια σε ολους... εχω ενα προβλημα με την τουρμπινα(207 rally) οταν παω να αλλαξω ταχυτητα σφυριζει η τουρμπινα η PEUGEOT μου λεει να αλλαξω τουρμπινα.Πηγα σε εναν μαστορα ο οποιος ειναι ειδικος στα τουρμπισια κ μου λεει οτι 99%ειναι η σκαστρα οτι χαλασε η βαλβιδα της σκαστρας κ τετοια...Εαν καποιος ξερει κατι η εχει ακουση κατι σας παρακαλω απαντισται μου σας ευχαριστω καλο καλοκαιρι.
-
Να βγάλετε την σκάστρα να δείτε σε τι κατάσταση είναι η μεμβράνη της δεν παίζει;
-
Κοίτα τη βαλβίδα εκτόνωσης και μετα το τούρμπο.Πως σου είπαν κατευθείαν για αλλαγη τουρμπίνας στην πεζό?.Εχουν συνεχόμενα κρούσματα αλλαγής?
-
Για τουρμπίνες όχι και τόσο, οι σκάστρες είναι ψιλογνωστό ότι με τα χλμ/καιρό σκίζονται οι μεβράνες τους. Βάζουν ενισχυμένες από S3 και τέλος.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Για τουρμπίνες όχι και τόσο, οι σκάστρες είναι ψιλογνωστό ότι με τα χλμ/καιρό σκίζονται οι μεβράνες τους. Βάζουν ενισχυμένες από S3 και τέλος.καλα τωρα σωθηκαν..
@topic starter ποια ηταν η αντιπροσωπεια?
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Αλεξιαδης Ελευθεριος έγραψε:
Γεια σε ολους... εχω ενα προβλημα με την τουρμπινα(207 rally) οταν παω να αλλαξω ταχυτητα σφυριζει η τουρμπινα η PEUGEOT μου λεει να αλλαξω τουρμπινα.Πηγα σε εναν μαστορα ο οποιος ειναι ειδικος στα τουρμπισια κ μου λεει οτι 99%ειναι η σκαστρα οτι χαλασε η βαλβιδα της σκαστρας κ τετοια...Εαν καποιος ξερει κατι η εχει ακουση κατι σας παρακαλω απαντισται μου σας ευχαριστω καλο καλοκαιρι.Την αντιπροσωπεία άστη. Ειδικά σ'αυτέ τις εποχές με το που μπαίνεις μέσα στο έρημο μαγαζί κοιτάνε τι κουστουμάκι θα σου ράψουνε.
Ο μάστορας μέτρησε την πίεση?
όταν λες σφυρίζει τι εννοείς? Γιατί ένα τσφ ειδικά όταν κλείνεις το γκάζι για να αλλάξεις ταχύτητα είναι φυσιολογικό και ίσα ίσα δείχνει ότι βαλβίδα-τουρμπίνα δουλεύουν σωστά (ακόμα και αν η βαλβίδα είναι κλειστού τύπου).
Συνήθως όταν έχεις πρόβλημα είτε με την τουρμπίνα είτε με την βαλβίδα ακουστικά το καταλαβαίνεις όταν πατάς και όχι όταν αφήνεις. Κάνει ένα διακοπτόμενο σφύριγμα και όχι συνεχόμενο και βέβαια όταν αφήνεις δεν κάνει το χαρακτηριστικό τσφ.
Εσύ έχεις παρατηρήσει κάποια μείωση στην απόδοση?
Εάν πάντως ο μάστορας σου είπε ότι μέτρησε την πίεση και είδε ότι δεν ανεβάζει, πρώτα κοιτάμε τη βαλβίδα και μετά την τουρμπίνα.
Όντως κατά 99% είναι σκάστρα και κατά πάσα πιθανότητα το ελατήριο έχει χαλαρώσει. -
Εγω οταν ειχα σκαστρα ακουγα παραξενο ηχο στο ασε, οχι το πατα. Σφυριζε περιεργα ακουγοταν σαν ουφο σε b-movie
Οταν πατουσα γκαζι δεν ακουγα ξατι το ιδιαιτερο , ουτε πολλη πιεση πρεπει να εχανα γιατι το αμαξι 'πηγαινε'
Δεν το κοφτιαζα βεβαια, αλλα στις χαμηλομεσαιες δεν εβλεπα κατι παραξενο στις επιδοσεις
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Ποσα χλμ εχεις;
Και σε τι ρυθμο το δουλευεις;Αν γενικα δεν δουλευει γρηγορα το μοτερ, οταν αδειαζει το τουρμπο του δεν ακουγεται τοσο δυνατα το σφυριγμα. Τουλαχιστον απο αλλο αυτοκινητο με τον THP. Δεν ξερω αν ειναι αντιστοιχα κι εδω.
Γενικα εχω δει οτι σε γρηγορο ρυθμο κανει το χαρακτηριστικο τσουφ αλλα πολυ γρηγορα, σε νορμαλ ρυθμους κανει ενα απαλο και πιο μακροσυρτο φιου και σε ενα που ειχα κανει test drive, μετα απο 10-15 λεπτα πολυ δυνατου ρυθμου ειχε αρχισει να ακουγεται σαν να σφυριζει. -
Πρόβλημα σε τουρμπίνα = συνήθως καίει λάδια. Εχεις αυξημενη κατανάλωση λαδιού ?
Πρόβλημα σε σκάστρα ή wastegate = συνήθως έχεις μειωμένη απόδοση ?Μήπως απλά χάνει αέρα κάποιο κολάρο (εξηγεί τον ήχο που ακούς)
-
Αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν και σκάστρες με πιστόνι που δεν έχουν διάφραγμα έτσι δεν είναι;
-
Γεια σου φιλε 43 000 κλμ.το δουλευω σε μετριες καταστασεις πηγα ενα ταξιδι κ μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα το πηγα στην πεζο κ μου ειπαν οτι κολλησε η βαλβιδα εκτονωσης κ δεν εκτονωνει καλα ρωτησα καποιους κ μου ειπαν για τη σκαστρα το πηγα παλι στην πεζο κ τωρα μου λεει οτι εχει στραβωσει ο πυρος της φτεροτης.Ειμαι στην Κω κ ειναι μονο μια η αντιπροσωπεια κ εχω την εντυπωση οτι θελουν να μου πουλησουν μια τουρμπινα που εχουν για rally καταλαβες φιλε μου.Τα κολαρα ολα καλα ειναι.Το σφυριγμα που κανει φιλε ειναι διαφορετικο απο μια σκαστρα ανοιχτου τυπου...δεν κανει τσουφ σφυριζει στι κυριολεξια.σ΄ευχαριστω να σε καλα
-
[quote='Αλεξιαδης Ελευθεριος']Γεια σου φιλε 43 000 κλμ.το δουλευω σε μετριες καταστασεις πηγα ενα ταξιδι κ μου αναψε το λαμπακι του κινητηρα το πηγα στην πεζο κ μου ειπαν οτι κολλησε η βαλβιδα εκτονωσης κ δεν εκτονωνει καλα ρωτησα καποιους κ μου ειπαν για τη σκαστρα το πηγα παλι στην πεζο κ τωρα μου λεει οτι εχει στραβωσει ο πυρος της φτεροτης.Ειμαι στην Κω κ ειναι μονο μια η αντιπροσωπεια κ εχω την εντυπωση οτι θελουν να μου πουλησουν μια τουρμπινα που εχουν για rally καταλαβες φιλε μου.Τα κολαρα ολα καλα ειναι.Το σφυριγμα που κανει φιλε ειναι διαφορετικο απο μια σκαστρα ανοιχτου τυπου...δεν κανει τσουφ σφυριζει στην κυριολεξια.Λαδια μια χαρα ειναι δεν καιει.αλα εχω μειωμενη αποδοση απο την στιγμη που αρχισε ο θορυβος.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Κοίτα τη βαλβίδα εκτόνωσης και μετα το τούρμπο.Πως σου είπαν κατευθείαν για αλλαγη τουρμπίνας στην πεζό?.Εχουν συνεχόμενα κρούσματα αλλαγής?οχι φυλε δεν εχουν. μαλλον θελου να με αρμεξουν
-
Αμα κανει ηχο που σφυριζει εντονα συνεχομενα (σα χυτρα ) υπαρχει περιπτωση να εχει στραβωσει η φτερωτη , το εχω δει να συμβαινει σε alfa romeo mito αυτο κι εκει αλλαξε ολη η τουρμπινα
(Με εγγυηση γιατι ηταν σχεδον καινουριο οταν το παθε αυτο )Sent from my LG-P500
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Γεια σε ολους... εχω ενα προβλημα με την τουρμπινα(207 rally) οταν παω να αλλαξω ταχυτητα σφυριζει η τουρμπινα η PEUGEOT μου λεει να αλλαξω τουρμπινα.Πηγα σε εναν μαστορα ο οποιος ειναι ειδικος στα τουρμπισια κ μου λεει οτι 99%ειναι η σκαστρα οτι χαλασε η βαλβιδα της σκαστρας κ τετοια...Εαν καποιος ξερει κατι η εχει ακουση κατι σας παρακαλω απαντισται μου σας ευχαριστω καλο καλοκαιρι.
Την αντιπροσωπεία άστη. Ειδικά σ'αυτέ τις εποχές με το που μπαίνεις μέσα στο έρημο μαγαζί κοιτάνε τι κουστουμάκι θα σου ράψουνε.
Ο μάστορας μέτρησε την πίεση?
όταν λες σφυρίζει τι εννοείς? Γιατί ένα τσφ ειδικά όταν κλείνεις το γκάζι για να αλλάξεις ταχύτητα είναι φυσιολογικό και ίσα ίσα δείχνει ότι βαλβίδα-τουρμπίνα δουλεύουν σωστά (ακόμα και αν η βαλβίδα είναι κλειστού τύπου).
Συνήθως όταν έχεις πρόβλημα είτε με την τουρμπίνα είτε με την βαλβίδα ακουστικά το καταλαβαίνεις όταν πατάς και όχι όταν αφήνεις. Κάνει ένα διακοπτόμενο σφύριγμα και όχι συνεχόμενο και βέβαια όταν αφήνεις δεν κάνει το χαρακτηριστικό τσφ.
Εσύ έχεις παρατηρήσει κάποια μείωση στην απόδοση?
Εάν πάντως ο μάστορας σου είπε ότι μέτρησε την πίεση και είδε ότι δεν ανεβάζει, πρώτα κοιτάμε τη βαλβίδα και μετά την τουρμπίνα.
Όντως κατά 99% είναι σκάστρα και κατά πάσα πιθανότητα το ελατήριο έχει χαλαρώσει.kalispera file alaxa tourbina k xana to idio prama...mazi me skastra...ti les?
-
Τους τα πας πίσω και τους λες που να τα βάλουν....
-
Ο χρήστης Αλεξιαδης Ελευθεριος έγραψε:
Γεια σε ολους... εχω ενα προβλημα με την τουρμπινα(207 rally) οταν παω να αλλαξω ταχυτητα σφυριζει η τουρμπινα η PEUGEOT μου λεει να αλλαξω τουρμπινα.Πηγα σε εναν μαστορα ο οποιος ειναι ειδικος στα τουρμπισια κ μου λεει οτι 99%ειναι η σκαστρα οτι χαλασε η βαλβιδα της σκαστρας κ τετοια...Εαν καποιος ξερει κατι η εχει ακουση κατι σας παρακαλω απαντισται μου σας ευχαριστω καλο καλοκαιρι.
Την αντιπροσωπεία άστη. Ειδικά σ'αυτέ τις εποχές με το που μπαίνεις μέσα στο έρημο μαγαζί κοιτάνε τι κουστουμάκι θα σου ράψουνε.
Ο μάστορας μέτρησε την πίεση?
όταν λες σφυρίζει τι εννοείς? Γιατί ένα τσφ ειδικά όταν κλείνεις το γκάζι για να αλλάξεις ταχύτητα είναι φυσιολογικό και ίσα ίσα δείχνει ότι βαλβίδα-τουρμπίνα δουλεύουν σωστά (ακόμα και αν η βαλβίδα είναι κλειστού τύπου).
Συνήθως όταν έχεις πρόβλημα είτε με την τουρμπίνα είτε με την βαλβίδα ακουστικά το καταλαβαίνεις όταν πατάς και όχι όταν αφήνεις. Κάνει ένα διακοπτόμενο σφύριγμα και όχι συνεχόμενο και βέβαια όταν αφήνεις δεν κάνει το χαρακτηριστικό τσφ.
Εσύ έχεις παρατηρήσει κάποια μείωση στην απόδοση?
Εάν πάντως ο μάστορας σου είπε ότι μέτρησε την πίεση και είδε ότι δεν ανεβάζει, πρώτα κοιτάμε τη βαλβίδα και μετά την τουρμπίνα.
Όντως κατά 99% είναι σκάστρα και κατά πάσα πιθανότητα το ελατήριο έχει χαλαρώσει.kalispera file alaxa tourbina k xana to idio prama...mazi me skastra...ti les?
Ωραία... Ελπιζω να ήταν σε εγγύηση...
(Αλλο σκάστρα άλλο wastegate, τι άλλαξες ?)
Πρόβλημα σε τουρμπίνα = συνήθως καίει λάδια. Εχεις αυξημενη κατανάλωση λαδιού ?
Πρόβλημα σε σκάστρα ή wastegate = συνήθως έχεις μειωμένη απόδοση ?Μήπως απλά χάνει αέρα κάποιο κολάρο (εξηγεί τον ήχο που ακούς)
-
εαν ο ηχος ακουγεται στο τερμα γκαζι και δεν εχεις χασει αποδοση (οποτε σηκωνει πιεση) τοτε μπορει να εχει στραβωσει ο αξονας της φτερωτης και να εχει κενα. εαν την βγαλεις και την μετρησεις για τζογο θα δεις εαν φταιει ή οχι.
προβλημα με τουρμπινα? η σκαστρα?