-
χαλαρωνω ρε σεις δεν ειναι τιποτα μια φραπεδια στο μπαλκονι...καθαρισμα στο τ/κ μου και χαλαρος...
ειναι της στιγμης το ζω εντονα σαν τον πουρναρακη ενα πραγμακαλο αγωνα να εχουμε αυριο
-
-
Ευτυχώς που δεν πηγε πάνω του και η ρόδα
-
Qualifying penalty leaves Hamilton tenth on the grid
http://www.f1fanatic.co.uk/2011/05/28/q ... enth-grid/
-
δεν τον χαλασε.,..
-
Διαψευστικαν οι δηλωσεις του Jordan στο bbc οτι οι ΗRT θα μεινουν απεξω.
-
Περίμενα ένα καλύτερο αποτέλεσμα από τον Αλόνσο.
Δύσκολο το βλέπω το αυριανό εκτός αν έχουμε τρομερή βελτίωση στη στρατηγική και τα στοπ μας.
Φοβάμαι ότι ο Vettel θα το κερδίσει ΚΑΙ αυτό.
Ο Λιούις τσίμπησε penalty ...και σήκωσε και χεράκι για τον Μάσσα
Βασικά έχω την εντύπωση ότι ο Μάσσα δεν είχε απλά πουθενά να τον αφήσει στη Beau Rivage. Τον άφησε στη Massenet.
-
Το εβλεπα στο μπιμπισι και ειπαν 'ο Μπατον εχασε τα φρενα και παρατησε την προσπαθεια' και ελεγα μπαααα!!! δε βλεπω καλά, φταιει το στριμινγκ. Αποκλειεται να κανουν λαθος οι ειδικοι. Κι ομως! Μαστουρμπέισον γκοουζ κλάουντ και στο μπιμπισι
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ο Λιούις τσίμπησε penalty ...και σήκωσε και χεράκι για τον Μάσσα
Βασικά έχω την εντύπωση ότι ο Μάσσα δεν είχε απλά πουθενά να τον αφήσει στη Beau Rivage. Τον άφησε στη Massenet.
εμεις οι δευτεροπεμπτοι καλα δουλευουμε ο ενας τον αλλο αλλα το κακο μας δουλευει ολους ο Justin...
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Από τουλάχιστον 2ος, 7ος.
Τόσο πολύ υπολογίζεις κι εσύ τον (εξαιρετικό) χρόνο του Button..
O Alonso έκανε κατά 0,05 s αργότερο χρόνο στο Q3 σε σχέση με το FP3, τη στιγμή που ο Vettel κατέβηκε κατά έναν αιώνα. Να υποθέσω ότι η Ferrari πήγαινε φουλ και στο FP3 και αυτό είναι το ταβάνι μας στην απόδοση και ο Vettel έκρυβε τις δυνάμεις του, ή να υποθέσω ότι μια μικρή μεταβολή στις συνθήκες μας κάνει να πελαγώνουμε;
Ο Massa δε νομίζω ότι έκανε κάτι τραγικό, είναι πολύ δύσκολο εκεί το σημείο να ανοίξεις δρόμο και τέτοια συμβαίνουν συνέχεια στο Monaco. Η ανηφόρα είναι πολύ στενή, η αγωνιστική γραμμή είναι πότε προς την αριστερή πότε προς τη δεξιά μπαριέρα και ο Hamilton δεν ήταν και κολλημένος πίσω του. Κρίμα για το Βρετανό, ήταν άτυχος σε κείνο το σημείο. Θα προτιμούσα φυσικά αυτόν στην pole...
-
Για το ατύχημα του Perez.
Το ευτηχές γεγονός ήταν ότι τα νέου σχετικά τύπου προστατευτικά προστάτευσαν τον Μεξικάνο πολύ καλύτερα από το παραδοσιακό ελαστικό που μέχρι πριν μερικά χρόνια ήταν η μόνη εγκεκριμένη λύση.
Για τον ημίαιμο πρίγκηπα.
Δεν κατάλαβα τόσο γιατί φώναζε όσο και γιατί δέχτηκε τη ποινή.
Για τον Φέττελ
Ότι και να λέμε είναι λίγο. Η RB7 στις δοκιμές είναι διαστημόπλοιο και ο Γερμανός σουμαχερίζει επικίνδυνα τρώγοντας για πρωινό τον Αυστραλό. Βλέπω σιγουράκι φέτος το να σπάσει το ρεκόρ των poles.
Για τη Φερράρι
Σίγουρα καλύτερη επίδοση από τα χάλια των τριών πρώτων αγώνων. Θα περιμένα κάτι καλύτερο αλλά τόσο ο Μπάτον όσο και οι RB είχαν άσσο στο μανίκι τους. Το γεγονός ότι αύριο ξεκινά 4ος δίνει κάποια τύχη για βάθρο αν και θεωρώ ότι τα ελαστικά είναι τόσο χάλια που και οι 2 φερράρι θα βρεθούν αργά οι γρήγορα να κάνουν παρέα στις μπαριέρες.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
...Η RB7 στις δοκιμές είναι διαστημόπλοιο...Έτσι είναι και πολύ απλά αυτά είναι τα χρόνια της Red Bull. Όπως υπήρξαν χρόνια της McLaren, της Renault, της Ferrari & so on...
Ραντεβού σε 2-3 χρονάκια.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για τον ημίαιμο πρίγκηπα.
Δεν κατάλαβα τόσο γιατί φώναζε όσο και γιατί δέχτηκε τη ποινή.
La8os poy parapone8hke alla otan eisai sthn piesh ekeinh thn stigmh den skeftesai hrema kai akoma to paramikro apo argotero odhgo poy brisketai se cool down lap h outlap. 8ymh8eite thn prwth xronia toy Alonso poy htan synexeia me ena xeri shkomeno sto agwna. Tote ton eixa kraksei kai egw (la8os moy alla perimena perissoterh psyxraimia apo epaggelmaties aytoy toy epipedoy)
Den htan poinh kai ekshgw. Enas odhgos exase ta frena o Hamilton sthn prokeimenh periptwsh. Oi agwnodikes to blepoyn ayto kai koitane se pojon gyro egine o taxyteros toy gyros. ef'oson aytos o grhgoros gyros egine tote me to xasimo twn frenwn kai kopsimo toy sikein einai sthn diakritikh eykaireia an 8a ton prosmetrhsoyn h oxi. Sthn sygkekrimenh periptwsh periptwsh den ton metrhsan opote einai san na mhn bghke pote sthn pista gia to Q3.
Me liga logia kai keratas kai darmenos ka8ws ta lastixa toy ta xrhshmopoihse kai ayto den allazei.... -
Ο αλονσάκος έκανε ακριβώς το ίδιο πράγμα στη ισπανία. Φυσικά για αυτό δεν μιλάει κανείς. με το που τόλμησε ο ΜΒΕ να σηκώσει χέρι, όλοι οι 'γνώστες' κατευθείαν κράξιμό. Άβυσσος....
-
Δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμά μας. Σε σύγκριση με τους προηγούμενους αγώνες η 4η θέση είναι ΟΚ αλλά το μονοθέσιο σίγουρα μπορούσε και κάτι καλύτερο. Ελπίζω αύριο να έχουμε καλή εκκίνηση και στρατηγική και να προσπεράσουμε μερικούς.
Σχετικά με τους υπόλοιπους, εντυπωσιάστηκα με τους Perez και Maldonado όπως και με τον MS που έκανε καλό χρόνο.
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Διαψευστικαν οι δηλωσεις του Jordan στο bbc οτι οι ΗRT θα μεινουν απεξω.βγαζει μια δυσκοιλιοτητα ο τυπος ωρες ωρες που μου θυμιζει τους δικους μας μες στο κραξιμο και την κακια.
παρολο που ολοι περιμεναμε αλονσο ,ετσι οπως τα ειδα τα qualis , φανηκε οτι σημερα τα μακλαρεν μπορουσαν να παρουν την pole.
...αν και θεωρώ ότι τα ελαστικά είναι τόσο χάλια που και οι 2 φερράρι θα βρεθούν αργά οι γρήγορα να κάνουν παρέα στις μπαριέρες.
γενικα μιλας ή οτι εχει προβλημα η φερραρι με τα λαστιχα ? , αποτι λενε και τα δυο λαστιχα αντεχουν πολυ σε αυτη την πιστα.
-
Τώρα που την κάναν την πατατιά στη McLaren και μέτα την ποινή, αφού ο Hamilton δεν έχει κάνει γύρο στο Q3 βάζει ότι γόμα θέλει; Αν ναι πρέπει να ξεκινήσει με τα κίτρινα μπας και τον σώσει κανένα SC.
-
Σχετικά με το χαμένο γύρο του Λούη εγώ πιστεύω ότι θα πρεπε να του επιστρέψει -επ' ευκαιρία- ο Massa και το τρόπαιο από το Spa του 2008.
Έχει πολύ ψωμί ο αγώνας αύριο (συν το γεγονός ότι ο Λούης παίρνει αμπάριζα και βγαίνει από πίσω) αλλά ο Justin και ο κολλεγιόπαις έδωσαν απαντήσεις σήμερα.
Ο δε κολλεγιόπαις ακριβώς επειδή φροντίζει με προδέρμ τις γόμες του θα λεγα ότι έχει ακόμα μεγαλύτερη πιθανότητα να κερδίσει τον αγώνα. Αν η McLaren βέβαια στα πλαίσια του sportmanship τον βάλει να τεστάρει καμμιά πρωτοποριακή στρατηγική όπου θα τον αφήσει να βγάλει το μισό αγώνα με τα λινά για να δούνε πότε θα γίνουν κομμάτια, τότε το σπορ θα έχει ανέβει ένα επίπεδο. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αν η McLaren βέβαια στα πλαίσια του sportmanship τον βάλει να τεστάρει καμμιά πρωτοποριακή στρατηγική όπου θα τον αφήσει να βγάλει το μισό αγώνα με τα λινά για να δούνε πότε θα γίνουν κομμάτια, τότε το σπορ θα έχει ανέβει ένα επίπεδο.Και θα είναι ένας σπουδαίος αγώνας για τον Button (αν καταφέρουν να τον τερματίσουν πίσω απ' τον Hamilton...)
-
Για τον Χαμιλτον: Τεραστιο ρισκο να τον αφησουν με ενα μονο ραν ΣΤΟ ΜΟΝΑΚΟ.
Για το χερι που σηκωσε, σιγα τα ωα. Πανω στη στιγμη δικαιολογειται.
Για τον γυρο που ακυρωθηκε, εκοψε καθαρα το σικεϊν, οποτε δεν το βρισκω αδικο. Αν κρινουμε απο την εμφανιση του Μπατον, πιθανοτατα να ηταν πρωτος. Το οτι πηρε τα Q1, Q2 δεν εχει τοσο σημασια, γιατι του Τζαστιν του αρεσει να παιζει πρωτα το κρυφτουλι και στο τελος το κυνηγητο...
Γενικα κριμα για τον ιδιο, σε εναν αγωνα που ειχε καλες πιθανοτητες. Του Φετελ φετος ολα του πανε καλα.Αν ο Μπατον βγαλει ενα στοπ και ο Φετελ δυο, ισως κατι να γινει. Αν ο Φετελ μπορεσει να κανει διαφορα, θα κανει το παιχνιδι του. Αν δεν εχει το ρυθμο, απλα θα (προσπαθησει να) αντιγραψει τη στρατηγικη του Μπατον, αλα Ναντο-Γουεμπερ την προηγουμενη εβδομαδα.
Κριμα για τον Περεζ, ειδικα μετα την επιδοση που ειχε. Και ο Μαντολατος εσκισε...
Δεν καταλαβα γιατι επετρεψαν στην ΗRT (Humiliating Racing Tradition) να εκκινησει. Στο Μονακο ειμαστε, δεν νομιζω να χρειαζομαστε δυο επιπλεον σικεϊν στον αγωνα.
Monaco Grand Prix 2011