-
ειναι δυνατον η αλλαγη εξατμισης να αυξησει την ιπποδυναμη κατα 20 ιππους;;
MILTEK 70mm για ΟΚΤΑΒΙΑ 1.8 TSI.αλλα παλι στα 1500 ευρω!!!
δευτερο ερωτημα ο επαναπρογραμματισμος πως αυξανει την ιπποδυναμη ;;;
-
ειναι δυνατον η αλλαγη εξατμισης να αυξησει την ιπποδυναμη κατα 20 ιππους;;
MILTEK 70mm για ΟΚΤΑΒΙΑ 1.8 TSI.αλλα παλι στα 1500 ευρω!!!
δευτερο ερωτημα ο επαναπρογραμματισμος πως αυξανει την ιπποδυναμη ;;;
-
ειναι δυνατον η αλλαγη εξατμισης να αυξησει την ιπποδυναμη κατα 20 ιππους;;
MILTEK 70mm για ΟΚΤΑΒΙΑ 1.8 TSI.αλλα παλι στα 1500 ευρω!!!
δευτερο ερωτημα ο επαναπρογραμματισμος πως αυξανει την ιπποδυναμη ;;;
-
Το προγραμμα θα ανεβασει τη πιεση του τουρμπο, αρα θα ανεβει και η ιπποδυναμη
Η εξατμιση ειναι αναλογα τη περιπτωση και κατα ποσο θα συνεργαζεται με το προγραμμα
Τα 20 αλογα ειναι μαλλον υπερβολικα , αλλα οτι μπορεις να ανεβεις αλογα με εξατμιση (σε συνδυασμο με προγραμμα γιατι σκετη εξατμιση μπορει να μη σου δωσει και τιποτα περα απο θορυβο ή να σου δωσει ελαχιστα ) ειναι γεγονοςΑπλα το κοστος ειναι δυσαναλογο με τους ιππους που θα παρεις, ειδικα σε σχεση με σκετο προγραμμα.
Ο συνδυασμος ομως εξατμιση-προγραμμα αν ειναι σωστος ειναι μια ολοκληρωμενη βελτιωση πρωτου σταδιου σε λογικο σχετικα κοστος, γιατι για παραπανω βελτιωση το κοστος ανεβαινει παρα πολυ
Sent from my LG-P500 using Tapatalk
-
Βεβαίως και μπορεί να σου δώσει 20 ίππους...
... αν εργοστασιακά είσαι στους 400++
-
Σε ένα τούρμπο κινητηρα μπορεί να γινει αυτό εφόσον γινει αντικατάσταση με ολόσωμη εξατμηση ανάλογης εσωτερικής διατομής (μεγαλύτερης προφανώς) με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του τούρμπο, κινητηρα .Θέλει πολύ μελέτη και γνώστη του κινητήρα.Τα kit που κυκλοφορούν ειναι ναι μεν μελετημενα αλλά ακομα και αυτά παίρνουν βελτίωση απο καποιον που ξέρει.Με ένα προγραμμα νέο απο την αρχή ισως δούμε αλλα τόσα .
Για ατμο σε αναλογη περίπτωση ίσως οι 15 ιπποι να ειναι εφικτοί.Σε κουπέ 1,8 ολόσωμη εξατμηση ,πολλαπλή εξαγωγής,αγωνιστικό καταλύτη,με ελευθερο φιλτρο αέρα bmc και μια καινούρια χαρτογραφηση όσον αφορά προπορεία σπινθήρα και καύσιμο και με εργοστασιακούς κόφτες ,έφτασε αισίως τα 155 άλλογα απο τα 132.Όλα στο δυναμόμετρο. (vamag .) -
Επίσης
Μπαμπά μην τρέχεις : 4 ΗΡ
Η Παναγιά μαζί σου : 3,42 ΗΡ
Αυτοκόλλητα διαφόρων οίκων : 2,3 ΗΡ/Τεμ
Αεροτομές και τα συναφή : αύξηση ανάλογη της επιφάνειας.
Φαρδύτερα λάστιχα : όσο πιο φαρδιά τόσο πιο καλάΠαρακαλείσθε να συμπληρώσετε τη λίστα για να δημιουργηθεί μια βάση δεδομένων για επίδοξους σταβλίτες πολλών αλόγων
Παρεμπιπτόντως τα άλογα δεν είναι στραγάλια.
-
Μολις εδωσα παραγγελια για την aventador,το προβλημα ειναι οτι τα 700 αλογατα μου πεφτουν πολλα για τις οδηγικες μου ικανοτητες,υπαρχει κανενα προγραμμα,εξατμιση,φιλτροχοανη κλπ ωστε να τα ριξω γυρω στα 400 και ετσι να μπορω να κουμανταρω το αμαξι με μεγαλυτερη ευκολια, και μην μου πει κανεις, μην το γκαζωνεις τερμα για να μην εχεις τα 700 αλογα,εγω θελω στις 8000+ στροφες που το κανονικο βγαζει 700, το δικο μου να βγαζει μονο 400? ειναι ακριβη αυτη η μετατροπη η θα μου πιασουν τον κ@λ@,ξερει κανεις τι παιζει στην πιατσα?
παρακαλω μονο σοβαρες προτασεις! -
Μπορείς να αποσυνδέσεις τα μπουζί 5 κυλίνδρων. Θα γίνει 7 κύλινδρο και θα πέσει στα 400 περίπου. Επίσης θα ακούγονται ωραία σκασίματα από την άκαυστη βενζίνη που θα περνάει από τους 5 ανενεργούς κυλίνδρους και θα καίγεται στην εξάτμιση!
-
Σύγνωμη βρε παιδιά αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα.Η supersprint εξάτμηση πολλαπλή εξαγωγης για κουπε 1,8 έχει 1500 ευρώ και δινει απο μονη της 15 ίππους με πιστοποίηση της εταιρίας για το αποτελεσμα σε δύναμη.Δεν το λέω εγω αυτό.
(GROUP A).
Οσο για το τούρμπο μια ολοσωμη εξατμηση σε ενα 1,5lt απο 150 ιππους φτανει τα 180.Θελετε και με αυξηση πίεσης και αλλαγή αναλογιας μείγματος (μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου).Πάλι είναι εφικτό ακομα και για περισσότερη δύναμη.
Δεν μιλάμε για τελικό ,φιλτρο,προγραμμα.Μιλάμε για ολοκληρωμενο συστημα εξαγωγης.
Ρωτηστε εναν που δυναμομετρά τα συστηματα αυτά να σας πει.Παίζει ρολο και η εργοστασιακή κατασκευή ως προς το αποτελεσμα φυσικά γιατί δεν ειναι όλα τα εργοστασιακά συστηματα ''φιμωμενα'' το ίδιο.
Ο φίλος με το σκοντα σιγουρα θα δει διαφορά εφοσον αυτο που θα βαλει ειναι μελετημενο. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Σύγνωμη βρε παιδιά αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα.Η supersprint εξάτμηση πολλαπλή εξαγωγης για κουπε 1,8 έχει 1500 ευρώ και δινει απο μονη της 15 ίππους με πιστοποίηση της εταιρίας για το αποτελεσμα σε δύναμη.Δεν το λέω εγω αυτό.
(GROUP A).
Οσο για το τούρμπο μια ολοσωμη εξατμηση σε ενα 1,5lt απο 150 ιππους φτανει τα 180.Θελετε και με αυξηση πίεσης και αλλαγή αναλογιας μείγματος (μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου).Πάλι είναι εφικτό ακομα και για περισσότερη δύναμη.
Δεν μιλάμε για τελικό ,φιλτρο,προγραμμα.Μιλάμε για ολοκληρωμενο συστημα εξαγωγης.
Ρωτηστε εναν που δυναμομετρά τα συστηματα αυτά να σας πει.Παίζει ρολο και η εργοστασιακή κατασκευή ως προς το αποτελεσμα φυσικά γιατί δεν ειναι όλα τα εργοστασιακά συστηματα ''φιμωμενα'' το ίδιο.
Ο φίλος με το σκοντα σιγουρα θα δει διαφορά εφοσον αυτο που θα βαλει ειναι μελετημενο.πολυ ενδιαφερον αυτο που λες...
απο πλευρας εγγυησης τι παιζει συνηθως;;;
την αποποιειται η αντιπροσωπια ή ειναι υποχρεωμενοι να την συνεχισουν;; -
Για το συγκεκριμενο συστημα απ'οτι ξερω ειναι εισαγωγης απο Ιταλια και εχει εγγύηση .Λεπτομερειες στο GROUP A.
Η αντιπροσωπεία δεν αναγνωριζει τέτοιες κατασκευες απο ξενες εταιρίες .Αλλά τι να λεω τωρα.Φιλος μου με 1,8 στον Παπαδόπουλο εφτιαξε ολοκληρη εξατμηση και απο 132 ιππους έδειξε 155.Ειχε φιλτρο bmc με μεγαλυτερο κολάρο εισαγωγής και εργοστασιακή χαρτογραφηση.Ολα στο δυναμόμετρο.Μπροστα μας.
Αν νομίζετε οτι ειναι ψευτικα όλα ....οκ .Παω πάσο και συγνωμη.Δικαίωμά σας.Τα 1500 ευρώ ουτε εγω θα τα έδινα.Ειναι πολλά.
-
Έχει σημασία και τι κάνεις με τον καταλύτη. Αν είχε πολύ μπουκωμένο και τον καταργήσεις μόνο από αυτό κερδίζεις κάμποσα άλογα.... εγώ έτσι κέρδισα γύρω στα 100 άλογα! (από τα καμιά 50ριά που είχαν μείνει (τελική 140) έβαλα φρέσκο καταλύτη και επέστρεψα κάπου στα 150 που είχα πριν....)
Επίσης μπορεί να παίρνεις 10-20-30 άλογα στις μέγιστες στροφές αλλά για να το πετύχεις αυτό έχεις κάνει μια πολύ ελεύθερη εξάτμιση που στις χαμηλομεσαίες στροφές θα κάνει το αυτοκίνητο να έχει αρρυθμία και να σέρνεται.... -
Και του χρονου onyx!......συγνωμη αλλά εισαι ασχετος περί βελτίωσης.Τουλάχιστον είρωνας.Αυτα που εγραψες παραπάνω για την βελτίωση στη κορόλα του φίλου άσχέτος με τα χρηματα που ειναι πολλά ,αν τα έκανες σε ενα αμαξι ιδιο με το δικό σου θα το εβλεπες να σου ρίχνει στα αυτιά στο δρόμο και να σε πιάνει μελανχολία .Ισως δεν σου έχει τυχει.Αν σου τυχει καλό κουραγιο και πιές και ενα κρυο τσάι να συνελθεις .
Δεν εχεις το κουραγιο να το κανεις? Ωραία ,μην απαξιείς κάτι που όντος ειναι παρεξηγημένο .Υπάρχουν και οι καλές βελτιώσεις.
Συγνώμη για το υφος αλλά το ξεφτίλησες το θέμα. -
Το θέμα βελτίωση σηκώνει μεγάλη συζήτηση.Τα άλογα δεν έρχονται αρκετά εύκολα.Και δεν είναι το μεγαλύτερο κριτήριο.Σίγουρα ένα ελεύθερο φίλτρο,μια πιο ελεύθερη εξάτμιση και ενα πρόγραμμα μπορούν να δώσουν άλογα,ειδικά σε ένα αυτοκίνητο με πιεσμένο απο το εργοστάσιο σύστημα εισαγωγής-εξαγωγής αλλά μερικές φορές χρειάζονται και άλλα πράγματα.Φρένα,αναρτήσεις,συστήματα τροφοδοσίας κτλ.Και το σημαντικότερο δεν είναι τα νούμερα αλλά πως βγαίνει η δύναμη στο δρόμο.Και το πόσο αξιόπιστη είναι η βελτίωση που γίνεται.
-
Eίναι όλα μια αλυσίδα και πρέπει να ξέρει κάποιος τι κάνει.Αναλύσεις φυσικής δεν χρειάζονται.
Δυσκολο αλλά εφικτό.Προσωπικά υπάρχουν παρα πολλά παραδείγματα οδηγων που με εχουν σταματησει να με ρωτησουν τι εκανα στο αυτοκινητό μου και δεν ''πιάνεται'' στο δρόμο απο τα ομοειδή του αυτοκίνητα.Ειδικά στο punto 1,2 sporting.Oυτε lancia K 2lt δεν μπορούσε να το πιάσει θυμάμαι .Ο όδηγός μάλιστα ,με σταματησε στο Αντιρριο για πολύ ωρα να του εξηγησω γιατί πηγαίνει τοσο γρηγορα και να κανει το ίδιο στο Υ 1,2 που είχε........Είχε μελανχολήσει παρα πολύ ο ΄φίλος στο δρόμο!..Τωρα αν για καποιους ειναι ματαιο η τους αρεσει να ειρωνευονται ........ευχομαι να μην τους τυχει.(που σιγουρα τους έχει). ....καλό κουράγιο.
Τέλος, αν δεν μελανχολεί κάποιος με το φαινόμενο αυτό ,ας κρατήσει τα λεφτά του για κατι πιο χρησιμο γι'αυτόν και ας δωσει προτεραιότητα σε αυτόν που χαίρεται να ειναι πιο γρήγορος με το κουβαδάκι του. Υπάρχει και η άλλη πλευρά! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Αναλύσεις φυσικής δεν χρειάζονται.για αυτό γίνονται μπακαλοδουλειές...
αμα δεν χρειάζεται η φυσική ποιος χρειάζεται?? η χειρομαντία ?? τα ταρό??
-
Φυσικά και ένα 1200αρι μπορεί να ρίξει σε ένα 2000 , επίσης η γη είναι τετράγωνη και επίπεδη , εγώ πάντως δεν έχω δει ποτέ κάτοχο 2000 να «στεναχωριέται» από 1200αρι.
Ας μην ξεσηκώνουν κάποιοι τον άνθρωπο που έθεσε το θέμα και να του βάζουν στόχους ανέφικτους. Ας τον προσγειώσουν στην πραγματικότητα για να μπορέσει να χαρεί το αυτοκίνητο του και να μην το κάνει «κουδουνίστρα» -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Και του χρονου onyx!......συγνωμη αλλά εισαι ασχετος περί βελτίωσης.Τουλάχιστον είρωνας.Αυτα που εγραψες παραπάνω για την βελτίωση στη κορόλα του φίλου άσχέτος με τα χρηματα που ειναι πολλά ,αν τα έκανες σε ενα αμαξι ιδιο με το δικό σου θα το εβλεπες να σου ρίχνει στα αυτιά στο δρόμο και να σε πιάνει μελανχολία .Ισως δεν σου έχει τυχει.Αν σου τυχει καλό κουραγιο και πιές και ενα κρυο τσάι να συνελθεις .
Δεν εχεις το κουραγιο να το κανεις? Ωραία ,μην απαξιείς κάτι που όντος ειναι παρεξηγημένο .Υπάρχουν και οι καλές βελτιώσεις.
Συγνώμη για το υφος αλλά το ξεφτίλησες το θέμα.Νομίζω ότι οι χαρακτηρισμοί σου για μένα και τις απόψεις μου είναι υπερβολικές και μάλλον τείνω να πιστέψω ότι έχεις κάποια δυσκολία να αντιληφθείς τι ακριβώς λέω....
Δεν μπορώ να καταλάβω από τη μία λες ότι αυτά που λέω είναι τα σωστά και ότι αν τα έκανα θα είχα άλλο αυτοκίνητο από την άλλη ότι είμαι άσχετος.....
Όσος αφορά το περιστατικό που αναφέρω γιατί αυτό είναι και τίποτα παραπάνω είναι εντελώς αληθινό (απλά αφορά περίπτωση επαναφοράς και όχι ακριβώς βελτίωσης κάτι που όμως σε παλιό αυτοκίνητο αποτελεί βελτίωση).
Αν κάποιος ξεφτιλίζει το θέμα και τον εαυτό του μαζί είσαι εσύ που συμπεριφέρεσαι με αυτόν τον τρόπο.
Σε παρακαλώ να προσέχεις καλύτερα τι γράφεται μήπως και καταλάβεις τη διάθεση και την πρόθεση του συγγραφέα προτού τον χαρακτηρίσεις άδικα και αβίαστα. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Οσο για το τούρμπο μια ολοσωμη εξατμηση σε ενα 1,5lt απο 150 ιππους φτανει τα 180.
σε πολύ ειδικές περιπτώσεις...
αστικός μύθος σε γενικές γραμμές...
τροποι αυξησης ιπποδυναμης