Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανεβασε Θερμοκρασια! Nissan Almera
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ανεβασε Θερμοκρασια! Nissan Almera
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    32
    2104
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostas-pappas last edited by

      Nissan Almera με 130.000 χλμ μοντελο 2002 QG N16 1500κκ 90 αλογα, με ολα του τα σερβις και κανενα προβλημα μεχρι τωρα.
      Αρκετα προσεγμενο και γενικα σχεδον μηδαμινα 'σκησιματα'.
      Επι 1 χρονο παρατηρουσα στο δοχειακι με το παραφλου ενω το γεμιζα μεχρι το max, μετα απο 4-5 μερες αυτο εφτανε στο min. Ρωτησα το μαστορα και λεει οτι ειναι οκ, αφου δεν πεφτει κατω απο το min. Στην αρχη δεν εδωσα σημασια (1ο σφαλμα). Γινοταν αυτο επι 8-9 μηνες. Γεμιζα μια φορα το μηνα το δοχειακι στο max, ασχετα αν αυτο θα επεφτε παλι στο min μετα απο λιγες μερες. Κανενα προβλημα. Τελευταια το αφησα γυρω στους 3 μηνες χωρις να γεμισω, αφου δεν επεφτε κατω απο το min και εξαλλου δεν ειχε προβλημα με θερμοκρασια (βεβαια χειμωνα ειχαμε). Πριν κανα μηνα παρατηρησα καποια υγρα κατω απο το αμαξι, αλλα δεν εδωσα σημασια υποθετωντας οτι ηταν απο πριν εκει (απο αλλο αμαξι). (2ο σφαλμα μου).
      Τελικα σημερα ξεκιναω με θερμοκρασια περιβαλλοντος ~17 βαθμους και αφου εκανα 3 χλμ βλεπω οτι αρχιζει και κουνιεται ο δεικτης θερμοκρασιας!!! 9 χρονια που το εχω δεν το ειχα δει ποτε πανω απο τη μεση! Ποτέ! Σταματαω, σβηνω και βαζω νερο στο ψυγειο (συμφωνα με τηλεφωνικη υποδειξη του μαστορα). Πηρε περι τα 700ml. (πώς το σχολιάζετε? - ο μαστορας λεει οτι λιγα ηταν για να υπερθερμανθει τοσο πολυ)
      Το παω στο μαστορα και παρατηρει διαρροη. Βλαβη στην αντλια νερου.
      Να μην τα πολυλογω(!) μου πηρε 100 ευρω για καινουρια ιμιτασιον αντλια νερου και εργατικα μαζι. (ακριβα λετε?)
      Κανοντας τα απαραιτητα τεστ, στο αμαξι δεν επαιρνε με τιποτα μπρος το βεντιλατερ (αν το λεω σωστα-ειναι οι 2 μεγαλοι ανεμιστηρες μπροστα στο ψυγειο)! Επι 5 λεπτα το γκαζι κολλημενο στις 4000 στροφες και με τα χιλια ζορια πηρε, ΑΦΟΥ ΟΜΩΣ ανεβασε θερμοκρασια το αμαξι ( ~103 βαθμους - εγινε με μηχανημα η μετρηση). Δηλαδη, ο δεικτης εδειξε πανω απο τη μεση παλι! Επαναλαμβανω το αμαξι ποτέ δεν ειχε ξεφευγει πανω απο τη μεση!
      Τεσπα το προβλημα ειναι οτι ουτε ο μαστορας εβγαλε ενα σταθερο συμπερασμα. Μια μου ειπε να το παω παλι για αλλαγη θερμοστατη + καθαρισμο ψυγειου και μια μου ειπε να το δω πρωτα καμια βδομαδα πως θα παει και αν εχω προβλημα να του το παω.

      Εσεις τι λετε?
      (Σορυ για τα πολλα γραφομενα, αλλα ηθελα να παρεχω οσο το δυνατον περισσοτερες πληροφοριες).

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • K
        kostas-pappas last edited by

        Nissan Almera με 130.000 χλμ μοντελο 2002 QG N16 1500κκ 90 αλογα, με ολα του τα σερβις και κανενα προβλημα μεχρι τωρα.
        Αρκετα προσεγμενο και γενικα σχεδον μηδαμινα 'σκησιματα'.
        Επι 1 χρονο παρατηρουσα στο δοχειακι με το παραφλου ενω το γεμιζα μεχρι το max, μετα απο 4-5 μερες αυτο εφτανε στο min. Ρωτησα το μαστορα και λεει οτι ειναι οκ, αφου δεν πεφτει κατω απο το min. Στην αρχη δεν εδωσα σημασια (1ο σφαλμα). Γινοταν αυτο επι 8-9 μηνες. Γεμιζα μια φορα το μηνα το δοχειακι στο max, ασχετα αν αυτο θα επεφτε παλι στο min μετα απο λιγες μερες. Κανενα προβλημα. Τελευταια το αφησα γυρω στους 3 μηνες χωρις να γεμισω, αφου δεν επεφτε κατω απο το min και εξαλλου δεν ειχε προβλημα με θερμοκρασια (βεβαια χειμωνα ειχαμε). Πριν κανα μηνα παρατηρησα καποια υγρα κατω απο το αμαξι, αλλα δεν εδωσα σημασια υποθετωντας οτι ηταν απο πριν εκει (απο αλλο αμαξι). (2ο σφαλμα μου).
        Τελικα σημερα ξεκιναω με θερμοκρασια περιβαλλοντος ~17 βαθμους και αφου εκανα 3 χλμ βλεπω οτι αρχιζει και κουνιεται ο δεικτης θερμοκρασιας!!! 9 χρονια που το εχω δεν το ειχα δει ποτε πανω απο τη μεση! Ποτέ! Σταματαω, σβηνω και βαζω νερο στο ψυγειο (συμφωνα με τηλεφωνικη υποδειξη του μαστορα). Πηρε περι τα 700ml. (πώς το σχολιάζετε? - ο μαστορας λεει οτι λιγα ηταν για να υπερθερμανθει τοσο πολυ)
        Το παω στο μαστορα και παρατηρει διαρροη. Βλαβη στην αντλια νερου.
        Να μην τα πολυλογω(!) μου πηρε 100 ευρω για καινουρια ιμιτασιον αντλια νερου και εργατικα μαζι. (ακριβα λετε?)
        Κανοντας τα απαραιτητα τεστ, στο αμαξι δεν επαιρνε με τιποτα μπρος το βεντιλατερ (αν το λεω σωστα-ειναι οι 2 μεγαλοι ανεμιστηρες μπροστα στο ψυγειο)! Επι 5 λεπτα το γκαζι κολλημενο στις 4000 στροφες και με τα χιλια ζορια πηρε, ΑΦΟΥ ΟΜΩΣ ανεβασε θερμοκρασια το αμαξι ( ~103 βαθμους - εγινε με μηχανημα η μετρηση). Δηλαδη, ο δεικτης εδειξε πανω απο τη μεση παλι! Επαναλαμβανω το αμαξι ποτέ δεν ειχε ξεφευγει πανω απο τη μεση!
        Τεσπα το προβλημα ειναι οτι ουτε ο μαστορας εβγαλε ενα σταθερο συμπερασμα. Μια μου ειπε να το παω παλι για αλλαγη θερμοστατη + καθαρισμο ψυγειου και μια μου ειπε να το δω πρωτα καμια βδομαδα πως θα παει και αν εχω προβλημα να του το παω.

        Εσεις τι λετε?
        (Σορυ για τα πολλα γραφομενα, αλλα ηθελα να παρεχω οσο το δυνατον περισσοτερες πληροφοριες).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostas-pappas last edited by

          Nissan Almera με 130.000 χλμ μοντελο 2002 QG N16 1500κκ 90 αλογα, με ολα του τα σερβις και κανενα προβλημα μεχρι τωρα.
          Αρκετα προσεγμενο και γενικα σχεδον μηδαμινα 'σκησιματα'.
          Επι 1 χρονο παρατηρουσα στο δοχειακι με το παραφλου ενω το γεμιζα μεχρι το max, μετα απο 4-5 μερες αυτο εφτανε στο min. Ρωτησα το μαστορα και λεει οτι ειναι οκ, αφου δεν πεφτει κατω απο το min. Στην αρχη δεν εδωσα σημασια (1ο σφαλμα). Γινοταν αυτο επι 8-9 μηνες. Γεμιζα μια φορα το μηνα το δοχειακι στο max, ασχετα αν αυτο θα επεφτε παλι στο min μετα απο λιγες μερες. Κανενα προβλημα. Τελευταια το αφησα γυρω στους 3 μηνες χωρις να γεμισω, αφου δεν επεφτε κατω απο το min και εξαλλου δεν ειχε προβλημα με θερμοκρασια (βεβαια χειμωνα ειχαμε). Πριν κανα μηνα παρατηρησα καποια υγρα κατω απο το αμαξι, αλλα δεν εδωσα σημασια υποθετωντας οτι ηταν απο πριν εκει (απο αλλο αμαξι). (2ο σφαλμα μου).
          Τελικα σημερα ξεκιναω με θερμοκρασια περιβαλλοντος ~17 βαθμους και αφου εκανα 3 χλμ βλεπω οτι αρχιζει και κουνιεται ο δεικτης θερμοκρασιας!!! 9 χρονια που το εχω δεν το ειχα δει ποτε πανω απο τη μεση! Ποτέ! Σταματαω, σβηνω και βαζω νερο στο ψυγειο (συμφωνα με τηλεφωνικη υποδειξη του μαστορα). Πηρε περι τα 700ml. (πώς το σχολιάζετε? - ο μαστορας λεει οτι λιγα ηταν για να υπερθερμανθει τοσο πολυ)
          Το παω στο μαστορα και παρατηρει διαρροη. Βλαβη στην αντλια νερου.
          Να μην τα πολυλογω(!) μου πηρε 100 ευρω για καινουρια ιμιτασιον αντλια νερου και εργατικα μαζι. (ακριβα λετε?)
          Κανοντας τα απαραιτητα τεστ, στο αμαξι δεν επαιρνε με τιποτα μπρος το βεντιλατερ (αν το λεω σωστα-ειναι οι 2 μεγαλοι ανεμιστηρες μπροστα στο ψυγειο)! Επι 5 λεπτα το γκαζι κολλημενο στις 4000 στροφες και με τα χιλια ζορια πηρε, ΑΦΟΥ ΟΜΩΣ ανεβασε θερμοκρασια το αμαξι ( ~103 βαθμους - εγινε με μηχανημα η μετρηση). Δηλαδη, ο δεικτης εδειξε πανω απο τη μεση παλι! Επαναλαμβανω το αμαξι ποτέ δεν ειχε ξεφευγει πανω απο τη μεση!
          Τεσπα το προβλημα ειναι οτι ουτε ο μαστορας εβγαλε ενα σταθερο συμπερασμα. Μια μου ειπε να το παω παλι για αλλαγη θερμοστατη + καθαρισμο ψυγειου και μια μου ειπε να το δω πρωτα καμια βδομαδα πως θα παει και αν εχω προβλημα να του το παω.

          Εσεις τι λετε?
          (Σορυ για τα πολλα γραφομενα, αλλα ηθελα να παρεχω οσο το δυνατον περισσοτερες πληροφοριες).

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • bassstarlet
            bassstarlet last edited by

            Eγώ λέω πως ο μάστορας έσπασε το κοντέρ μαλακίας, λέγοντας πως δεν υπάρχει πρόβλημα αφού η ένδειξη δεν πέφτει κάτω από το min (μήπως όμως θυμάσαι λάθος;)
            Επίσης, φοβάμαι πως πας για φλάτζα.

            Τέλος, το 100άρικο μου φαίνεται εντάξει.
            Ας το δει ο άλλος μηχανικός που πήρε για επανατοποθέτηση λουριού 30 ευρά.

            Υ.Γ η βαλβίδα ίσως φταίει για το βεντιλατέρ.

            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • F
              fokion_sportage last edited by

              Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
              Ας το δει ο άλλος μηχανικός που πήρε για επανατοποθέτηση λουριού 30 ευρά..

              Τι κακός που εισαι...

              και τα χιλιομετρα και η ηλικια του αυτοκινητου δικαιολογουν και το βουλωμενο ψηγειο, αν δεν εχει αλλαχτει και τον θερμοστατη.

              Φλατζα δε θα το ελεγα τοσο γρηγορα
              μου εχει τυχει λογω κολλημενου θερμοστατη να ανεβαζει πιεση και να ατμοποιει αλλα και να πεταει τα νερα απο το δοχειακι..

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • K
                kostas-pappas last edited by

                Παρεπιμπτοντως, ανεφερε για φλαντζα...
                Ειπε να δουμε το θερμοστατη + καθαρισμο ψυγειου, αλλα μαλλον δεν γλιτωνουμε τη φλαντζα!
                Εγω τι να κανω τωρα? Να ζω με το φοβο μη με αφησει πουθενα? Ή να υποθεσω οτι απλα εφταιγε η αντλια νερου και οτι ολα θα ειναι ενταξει τωρα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • K
                  kostas-pappas last edited by

                  Και κατι τελευταιο: Οπως σας ειπα, μετρουσαμε τη θερμοκρασια και με ψηφιακο μετρητη. Ξεκινησε απο 85 βαθμους και μεχρι τους 95 η βελονα του αναλογικου δεικτη του αυτοκινητου δεν ειχε ξεκολλησει απο το κεντρο.. Εσεις πώς το ερμηνευετε αυτο? Ο μαστορας δεν ηξερε τι να πει... Ισως βλαβη στον αισθητηρα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • K
                    kostas-pappas last edited by

                    Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                    Eγώ λέω πως ο μάστορας έσπασε το κοντέρ μαλακίας, λέγοντας πως δεν υπάρχει πρόβλημα αφού η ένδειξη δεν πέφτει κάτω από το min (μήπως όμως θυμάσαι λάθος;)

                    Θυμαμαι πολυ καλα. Και για τα δυο: 1) Η σταθμη δεν επεφτε κατω απο το min και 2) ο μαστορας ετσι απαντησε - ισως για να με αποφευγει?! Μια φορα ειχε πει (απο τις 5 που του ειχα αναφερει το θεμα) οτι να το κοιταξουμε μηπως εχει διαρροη το δοχειακι!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης Kostas Pappas έγραψε:
                      Και κατι τελευταιο: Οπως σας ειπα, μετρουσαμε τη θερμοκρασια και με ψηφιακο μετρητη. Ξεκινησε απο 85 βαθμους και μεχρι τους 95 η βελονα του αναλογικου δεικτη του αυτοκινητου δεν ειχε ξεκολλησει απο το κεντρο.. Εσεις πώς το ερμηνευετε αυτο? Ο μαστορας δεν ηξερε τι να πει... Ισως βλαβη στον αισθητηρα?

                      Στα περισσότερα αμάξια έτσι είναι φτιαγμένος ο δείκτης θερμοκρασίας για να μην ανησυχεί ο οδηγός με τα πάνω-κάτω του δείκτη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • G
                        g60 last edited by

                        Eτοιμάσου για κυλινδροκεφαλή

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • K
                          kostas-pappas last edited by

                          Ρε παιδια, πραγματικα αυτο το βεντιλατερ μτρημενες φορες στα δαχτυλα το εχω ακουσει! Ειναι σε μερικα αλλα αμαξια (π.χ. κατι toyota) που με το που περνει μποροστα το αμαξι, τσακ μαζι και το βεντιλατερ! Εμενα επρεπε να φτασει στους 100+ βαθμους? Ελεος! Αν εχει κανεις αλλος το ιδιο μοντελο, εχει το ιδιο προβλημα με το βεντιλατερ?
                          Οχι τιποτε αλλο, υποτιθεται το πηρα για την αξιοπιστια του!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • K
                            kostas-pappas last edited by

                            Ο χρήστης G60 έγραψε:
                            Eτοιμάσου για κυλινδροκεφαλή

                            Αν και δεν ξερω τι ειναι αυτο, αλλα μου ακουγεται ασχημο οικονομικως!
                            Καλα ολα αυτα για τη θερμοκρασια?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • G
                              g60 last edited by

                              To βεντιλατέρ αργεί να δουλέψει γιατί κατά πάσα πιθανότητα το κύκλωμα ψύξης παγιδεύει αέρα,δες αν έχεις ικανοποιητικό καλοριφέρ.Το ποιό πιθανό είναι ραγισμένη κεφαλή(συνήθες φαινόμενο για nissan) και στην καλύτερη φλάντζα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • K
                                kostas-pappas last edited by

                                Ο χρήστης G60 έγραψε:
                                To βεντιλατέρ αργεί να δουλέψει γιατί κατά πάσα πιθανότητα το κύκλωμα ψύξης παγιδεύει αέρα,δες αν έχεις ικανοποιητικό καλοριφέρ.Το ποιό πιθανό είναι ραγισμένη κεφαλή και στην καλύτερη φλάντζα

                                Αλλο ενα θεμα που με ρωτησε ο μαστορας ειναι το καλοριφερ και το αν ενω εχω το ζεστο αυτο βγαζει κρυο.
                                Να απαντησω: Δεν ειχα ποτέ προβλημα με το καλοριφερ. Οταν εχω ζεστο βγαζει ζεστο και οταν εχω κρυο, τοτε βγαζει κρυο.
                                Παρεπιμπτοντως, αυτο τον προβληματισε ακομη περισσοτερο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • G
                                  g60 last edited by

                                  Δες αν έχεις συνεχόμενα ζεστό αέρα ο οποίος δεν εξασθενεί σταδιακά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • K
                                    kostas-pappas last edited by

                                    Ο χρήστης G60 έγραψε:
                                    Δες αν έχεις συνεχόμενα ζεστό αέρα ο οποίος δεν εξασθενεί σταδιακά.

                                    Εχω συνεχομενα ζεστο αερα. Θυμαμαι πολυ καλα μιας και ο χειμωνας ηταν προσφατος. Η μονη περιπτωση που δεν εχω ζεστο-ζεστο αερα ειναι οταν το βαζω μπροστα με 0 βαθμους θερμοκρασια περιβαλλοντος και βαζω το καλοριφερ μετα απο 2-3 λεπτα. Τοτε και μονο τοτε δεν βγαζει τοσο ζεστο αερα και παρατηρω το δεικτη της θερμοκρασιας (νερου) να αρχιζει να κατεβαινει αν το εχω στο ρελαντι το αμαξι, κατι το οποιο νομιζω ειναι λογικο με τις συγκεκριμενες συνθηκες + θερμοκρασιες.
                                    Επαναλαμβανω οτι (τουλαχιστον μεχρι και πριν 2 βδομαδες που ειχε κρυο) η ροη ζεστου αερα ηταν συνεχομενη (απο τη στιγμη που ειχε ζεσταθει το αμαξι). Τωρα να σας πω οτι σημερα που μου εκανε το προβλημα δε χρειαστηκε να βαλω καθολου ζεστο, ουτε κρυο, αλλα δε νομιζω οτι παιζει ρολο. Τελος, να πω οτι οταν ανεβασε θερμοκρασια το ειχα γυρισμενο στο κρυο (χωρις ομως να δουλευει ο αερας) και μετα το γυρισα στο ζεστο (παλι κλειστος ο αερας) γαι να πεσει η θερμοκρασια μεχρι να το παω στο μαστορα χαλαρ-χαλαρα...
                                    Τελικα γιατι τοσο γριφος αυτο το θεμα με το καλοριφερ + θερμοκρασια? Τελικα που οδηγουν οι παρατηρησεις μου? Σαν αδιεξοδο το βλεπω...γι'αυτο τα εχασε και ο μαστορας ε?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • G
                                      g60 last edited by

                                      Αλλάξτε θερμοστάτη τότε,αφού φυσικά δοκιμάσεις και πάλι το καλοριφέρ τώρα που αντιμετωπίζεις το πρόβλημα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • M
                                        mad_max_geo last edited by

                                        Επισης δες αν χανεις παραφλου και απο το καπακι που εχει το δοχειο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • D
                                          dog80 last edited by

                                          Ο χρήστης Kostas Pappas έγραψε:
                                          Ρε παιδια, πραγματικα αυτο το βεντιλατερ μτρημενες φορες στα δαχτυλα το εχω ακουσει! Ειναι σε μερικα αλλα αμαξια (π.χ. κατι toyota) που με το που περνει μποροστα το αμαξι, τσακ μαζι και το βεντιλατερ! Εμενα επρεπε να φτασει στους 100+ βαθμους? Ελεος! Αν εχει κανεις αλλος το ιδιο μοντελο, εχει το ιδιο προβλημα με το βεντιλατερ?
                                          Οχι τιποτε αλλο, υποτιθεται το πηρα για την αξιοπιστια του!

                                          Νομίζω είναι νορμάλ κάπου στους 100 βαθμούς ή και λίγο πιό πάνω να ανάβει το βεντιλατέρ. Όταν πάρει μπρός η θερμοκρασία αρχίζει και πέφτει πολύ γρήγορα γιατι ο αέρας που δημιουργεί είναι σαν να τρέχεις με αρκετά χιλιόμετρα. Αυτό βέβαια δέν φαίνεται στο δείκτη που έχουν το 99% των αυτοκινητων γιατι οπως λεει και ο leonp θα ανησυχήσουν οι οδηγοί με τα συνεχή πάνω-κάτω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • H
                                            harlek last edited by

                                            Δεν θα ήταν κακή ιδέα να ελέγξεις για ράγισμα το δοχειάκι διαστολής του παραφλού. Σε N14 αυτό ήταν η αιτία σταθερής μικρής πτώσης της στάθμης επί μήνες, μέχρι που κάποια στιγμή η διαρροή αυξήθηκε απότομα και το αλλάξαμε (είχε και εξωφρενική τιμή, αν θυμάμαι καλά κοντά στα 90 ευρώ!). Αν δεν κάνω λάθος είναι απλό δοχειάκι, δηλαδή όχι υπό πίεση (την πίεση τη διατηρεί η τάπα του ψυγείου εντός το ψυγείου).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr