-
Kαλά δεν τρελάθηκες κιόλας να πάρεις 147 τέτοια εποχή κι αφού είχες τα λεφτά για κάτι καλό, λογικό είναι να είσαι μεταξύ αυτών που ανέφερες. Πάντως αφού το πήρες και 5θυρο, ο μόνος ανταγωνιστής είναι η Merc με τον νέο 1.6Τ , αλλά θα έβγαινε ακριβότερη στο ίδιο τριμ εξοπλισμού. Νομίζω εξαιρετική επιλογή το Α3 S-tronic το δίχως άλλο.
Θα έβαζα και το Golf GTi στην εξίσωση, αν δεν είχες όριο τα 1.8Τ , που είναι όντως μεγάλο ατού με το υπάρχον σύστημα φορολόγησης και ασφάλισης
-
Καλοτάξιδο Κάβουρα! Εύχομαι καλά, ασφαλή και απολαυστικά χιλιόμετρα με το νέο σου απόκτημα.
Όσο για το ταμπελάκι μην μασάς. Βάλε ένα RS3 πίσω. Είναι ειδική έκδοση που κυκλοφορεί μόνο στο Ελλάντα...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ΥΓ:Ένας λόγος που απέρριψα την 147 είναι ότι ένας φίλος του πατέρα μου πήρε μία 159 και έχει απίστευτα προβλήματα με τα ηλεκτρονικά (κι από ό,τι μας λέει δεν είναι ο μόνος στο service με αυτό το πρόβλημα -δεν ξέρω αν έχουν όντως προβλήματα.μην πέσετε να με φάτε!μεταφέρω ό,τι μου είπαν), πράγμα που με άγχωσε πολύ ως προς την συγκεκριμένη μάρκα.Δεν το συζητώ ότι αν μου άρεσε τόσο πολύ η 147, θα την έπαιρνα.Απλά ήταν ένας ακόμα ανασταλτικός παράγων (συν του ότι για να πάει όπως το Α3, πρέπει να ανέβουμε σε 2.000cc οπότε την αποκλείουμε.
καλά τώρα ...και τα Audi δεν είναι τέρατα αξιοπιστίας...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
παντως αυτο που λες οτι εβαλες οριο τα 1800κκ και απο την αλλη εδωσες 40Κ μου φαινεται λιγο ..ακυρο
Άλλο ποιός πλήρωσε το αμάξι... και άλλο το ποιός θα το συντηρεί...
Δεν είναι τόσο θέμα αυτό.Για να ανέβεις στα 2.0lt ανεβάζεις:
-κατανάλωση (δε με 'καίει' πόσο θα κάψει άμα το λιώσω.Με 'καίει' πόσο ενεργοβόρο είναι στην καθημερινή χρήση και εγώ χθες -παρότι με συνολικά χιλιόμετρα μόλις 400km, έγραψε 7,2-8lt/100km σε διαδρομή βόλτας τη στιγμή που ο θείος μου που έχει ένα GTi DSG, σε παρόμοιους ρυθμούς δεν μπορεί να δει κάτω από 10-11lt/100km εύκολα παρά μόνο αν βρει άδειο δρόμο και δεν τον πιάσουν πολλά φανάρια και...και...)
-τέλη κυκλοφορίας
-ασφάλεια
κτλΔεν είναι μόνο κριτήριο ποιός τα πλήρωσε (αν και ξέρεις πολύ καλά ανδρέα ότι έβαλα κι εγώ αρκετά βαθιά το χέρι στην τσέπη για να φτάσουμε τελικά σε αυτό το 'άκυρο' ποσό -δε χρειάζεται να λέμε νούμερα δημοσίως ).Και το 2.0lt, μια χαρά το συντηρούσα.Αν θυμάσαι (πριν βγουν αυτά τα turbo), είχα βάλει κατώτατο όριο 2.0lt ατμοσφαιρικό 150 ίππους και 20kg ροπής στον τομέα της μηχανής.
Εξάλλου πριν οδηγούσα 1.4lt με 75 άλογα.Ήδη αγοράζοντας το 1.8Τ με τα 160 ανέβηκα πάνω από 100% στις επιδόσεις.Είπαμε να κάνουμε την υπερβολή. Μην είμαστε άπλυστοι.
Επίσης ήδη με αυτό το πακέτο Α3 + 1.8ΤFSI + Stronic είμαι τόσο ψηλά σε επιδόσεις που ουσιαστικά για να πάρω κάτι πιο γρήγορο σε ίδια ποιότητα εσωτερικού κτλ,έπρεπε να ανέβω πολύ πάνω σε λεφτά βάζοντας πάντα τα ίδια έξτρα.
Επίσης αν δεν με καλύπτει η δύναμη του 1.8Τ (ίσως σε 2 χρόνια...ίσως και σε περισσότερα), θα του βάλω το revo πρόγραμμα (ή κάποιο άλλο-βλεπουμε όταν θα έρθει η ώρα) που δίνει 220PS και 37,5kg ροπής και τότε...bye-bye GTi που έλεγε και η διαφήμιση( ).Για να στο θέσω αλλιώς και να πετάξω το μπαλάκι αλλού:Εκτός από το Α3 (σε αυτή την κατηγορία), στα 40.000€ τι 2.0lt και 2,5lt μπορείς να πάρεις?(για 3.0lt και 3.2lt δεν το συζητώ κάν )
-120i ?χάνει κατα κόρων από το 1.8Τ (με εξαίρεση νομίζω 0-100 που κερδίζει για ελάχιστα η 120i)
-147 2.0lt? (τα ίδια με την 120i)
-sportscoupe 230 (2,4lt για 204 άλογα?θα καίει και τον άπακο και θα πάει και χειρότερα από ένα Golf Gti πχ?'Καμμένο χαρτί' από χέρι!)
-Golf GTi (βασικά ήταν εξαρχής καμμένο χαρτί, γιατί η μάνα μου Golf V.Τόσα αμάξια, Golf πάλι?συν του ότι υστερεί σε ποιότητα εσωτερικου+ηχομόνωσης σε σχέση με το Α3)Τέλοσπάντων.Το ότι έβαλα το συγκεκριμένο αμάξι με τη συγκεκριμένη μηχανή (1.8Τ) είναι συνάρτηση πολλών πραγμάτων όπως προείπα και όχι μόνο το ότι είχα να δώσω/δώσουμε μετρητής τα χρήματα. Δε μου είναι και εύκολο να περιγράψω ένα ολόκληρο σκεπτικό με το οποίο έβαλα κάποια όρια για χ-ψ λόγους μέσα από το forum.Ελπίζω να έδωσα μία γεύση από το σκεπτικό μου.
Προσπαθώντας να το δω όσο πιο αντικειμενικά μπορώ, μου φαίνεται ότι είναι ένα πλήρως ολοκληρωμένο αμάξι (όπως το πήρα) που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει (πέραν από μικρή διαφορά δυναμης) από τα πιο δυνατά αμάξια της κατηγορίας του.@vasgti
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!
Ανυπομονώ να το ξαναπάρω βόλτα και να ξανακάτσω στο κάθισμα του οδηγού@elteo
Όταν παρήγγειλα αμάξι, απλά ήταν το κρούσμα πολύ πρόσφατο (κάθε 2 μέρες συνεργείο για να μείνει μέσα 1 βδομάδα χωρίς να βρίσκουν τι φταίει και πάλι από την αρχή) κι αφού είχα ήδη μία άποψη ότι τα περισσότερα alfa έχουν μόνιμα ψιλοπροβλήματα,το κρούσμα με άγχωσε διπλά.
Ίσως και άστοχα-άσκοκα, δε λέω, αλλά:- πχ δεν έχω ακούσει για κανένα audi που να μένει συνέχεια (χωρίς να σημαίνει φυσικά ότι δεν έχει συμβεί)
-ό,τι έχουμε σε VW group στην οικογένεια και γενικά ότι έχει περάσει από τα χέρια της οικογένειάς μας από VW group, μια χαρά απροβλημάτιστα πάνε (και πηγαίνανε όσα τα πουλήσαμε - δεν ξέρω αν του άλλου του έμεινε μετά )
ΥΓ:Δε νομίζω να σου φάνηκε ότι σερνόταν χθες Ανδρέα κι ας το στρώναμε και δεν πατούσα ποτέ το γκάζι πάνω από 1/4.
- πχ δεν έχω ακούσει για κανένα audi που να μένει συνέχεια (χωρίς να σημαίνει φυσικά ότι δεν έχει συμβεί)
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
καλά τώρα ...και τα Audi δεν είναι τέρατα αξιοπιστίας...
Είπα κι εγώ δε θα το γράψει κάποιος.
Καλόστριφτο και Καλοτάξιδο κάβουρα.
-
Κάβουρας
το αμαξι δεν υπαρχει αμφιβολια οτι ειναι εξαιρετικο, ειδικα με το dsg που για μενα ειναι μονοδρομος.
γουστα βεβαια ειναι αυτα, απλα τα 40Κ τα θεωρω πολλα εστω και αν ειναι πολυ φορτωμενο με εξοπλισμο. Αυτο δε σημαινει οτι εσυ εκανες λαθος και εγω εχω δικιο.
καλοταξιδο, και περιμενουμε εντυπωσεις
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
παντως αυτο που λες οτι εβαλες οριο τα 1800κκ και απο την αλλη εδωσες 40Κ μου φαινεται λιγο ..ακυρο
Άλλο ποιός πλήρωσε το αμάξι... και άλλο το ποιός θα το συντηρεί...
Δεν είναι τόσο θέμα αυτό.Για να ανέβεις στα 2.0lt ανεβάζεις:
-κατανάλωση (δε με 'καίει' πόσο θα κάψει άμα το λιώσω.Με 'καίει' πόσο ενεργοβόρο είναι στην καθημερινή χρήση και εγώ χθες -παρότι με συνολικά χιλιόμετρα μόλις 400km, έγραψε 7,2-8lt/100km σε διαδρομή βόλτας τη στιγμή που ο θείος μου που έχει ένα GTi DSG, σε παρόμοιους ρυθμούς δεν μπορεί να δει κάτω από 10-11lt/100km εύκολα παρά μόνο αν βρει άδειο δρόμο και δεν τον πιάσουν πολλά φανάρια και...και...)
-τέλη κυκλοφορίας
-ασφάλεια
κτλΚάτι δεν κάνει σωστά ο θείος σου... Σε ίδιες συνθήκες σε ανοιχτή διαδρομή και κινούμενος κανονικά προς το σβέλτα, βλέπω γύρω στο 8.5-9.5lt/100km. Χθες σε διαδρομή Κηφισός-παραλιακή ήμουν γύρω στα 9-9.2lt/100km και σε κάποια σημεία είχε και αρκετή κίνηση.
Για τα υπόλοιπα που λες για τέλη και ασφάλιστρα ισχύει ότι είσαι ένα κλικ πιο πάνω.
Το σημαντικό είναι ότι για αυτά τα κριτήρια που έγραψες, το Α3 πιστεύω θα σε καλύψει απόλυτα και επέλεξες το αυτοκίνητο που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες και επιθυμίες σου.
-
Κάβουρα, καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο για πολλά χρόνια
-
Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο Κάβουρα, συμφωνώ με την επιλογή σου για πολύ καλά εξοπλισμένο S-Tronic Α3 1.8T αντί για GTI ή ST ή οτιδήποτε τέτοιο
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο Κάβουρα, συμφωνώ με την επιλογή σου για πολύ καλά εξοπλισμένο S-Tronic Α3 1.8T αντί για GTI ή ST ή οτιδήποτε τέτοιοτα 'αντι' σου είναι λάθος....
αντι του S3 είναι το δίλημμα σε αυτά τα λεφτά.
-
Είναι πολύ ακριβό το Α3, αυτό είναι αλήθεια. Πιθανώς κι εγώ να αγόραζα κάτι άλλο με αυτά τα χρήματα (σίγουρα δηλαδή) αλλά αφού τα διαθέτει και τον ικανοποιεί αυτό το αυτοκίνητο, καλώς έπραξε και το πήρε
-
Κάβουρα το dsg πόσες σχέσεις έχει 6ή7?
άκουσε με και ανέβασε λίγο πίεση στα λάστιχα 1-2 psi ακόμα. κατασκευαστής κατασκευαστής αλλά δεν θα σου ισιώνει τις ζάντες απο το Ελλάντα ροουντ -
Καλοτάξιδο να είναι φίλε... Με πολλά και απροβλημάτιστα χλμ!
Τώρα που το ξανασκέφτομαι και εγώ με βάση τα όσα είχαμε συζητήσει, μάλλον έκανες την καλύτερη επιλογή. Να το χαίρεσαι! -
Παιδιά, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Κάβουρα το dsg πόσες σχέσεις έχει 6ή7?
άκουσε με και ανέβασε λίγο πίεση στα λάστιχα 1-2 psi ακόμα. κατασκευαστής κατασκευαστής αλλά δεν θα σου ισιώνει τις ζάντες απο το Ελλάντα ροουντ6 έχει (και μία η όπισθεν 7 )
Όσο για τα λάστιχα και τις ζάντες, το σκέφτομαι κι εγώ αυτό σοβαρά.Και 2 φωτογραφίες από μέσα, μιας και το υποσχέθηκα (δυστυχώς η μία είναι λίγο κουνημένη, αλλά βάζοντας φλας, δεν φαινόταν καλά ο φωτισμός του εσωτερικού
-
Ωραίο!
Μήπως να ρίχνεις και μια ματιά στο ebay για την μονάδα με το Navigator κλπ κλπ; Οι τιμές παίζουν κάτω από 1000€ και θα έχεις άλλο αμάξι! -
Ακόμα δεν το πήρα?
Ο.Κ. το έχω σκεφτεί κι εγώ, αλλά προς το παρόν είμαι πολύ ευχαριστημένος με το εσωτερικό και με την απόδοση από το ηχοσύστημα (bose rulezzz!!!-ΟΚ, μπορεί να μην παίζει όπως το παλιό, αλλά πλέον έχω φυσιολογικό πορτπαγκάζ ).
(έχω μπανίσει κάτι navigations εργοστασιακά στο ebay στα 800-900€ )
Κάποια στιγμή ίιιισως το βάλω...Προς το παρόν μου έχουν καρφωθεί οι γνήσιες πεταλιέρες του S3 (ή του golf GTi DSG) και οι (γνήσιοι) αλουμινένιοι καθρέφτες του , αλλά:
-σκέφτομαι ότι ήδη χάλασα κάποια λεφτά για να πάρω το αμάξι και
-έτσι ίσως φανεί ότι θέλω να μιμηθώ το S3, πράγμα που με χαλάει απίστευτα. -
καθρέφτες μη βάλεις
πεταλιέρα άμα θες βάλε, ούτε κρύο ούτε ζέστη
navigation βάλε! -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Προς το παρόν μου έχουν καρφωθεί οι γνήσιες πεταλιέρες του S3 (ή του golf GTi DSG) και οι (γνήσιοι) αλουμινένιοι καθρέφτες του , αλλά:
-σκέφτομαι ότι ήδη χάλασα κάποια λεφτά για να πάρω το αμάξι και
-έτσι ίσως φανεί ότι θέλω να μιμηθώ το S3, πράγμα που με χαλάει απίστευτα.Σε προειδοποιώ πάντως: το ότι μέχρι στιγμής έχω πει καλά λόγια για την επιλογή σου, δεν σημαίνει πως θα ...γλιτώσεις το...ξέχεσμα , έτσι κι αρχίσεις τέτοιες καγκουριές!
Ξέχνα τέτοια χαζά , αν σου έχουν περισσέψει λεφτά, το Navigation είναι ότι καλύτερο, γιατί μπορείς να κάνεις παπάδες (κάμερα οπισθοπορείας, τηλεόραση, DVD κλπ κλπ).
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Προς το παρόν μου έχουν καρφωθεί οι γνήσιες πεταλιέρες του S3 (ή του golf GTi DSG) και οι (γνήσιοι) αλουμινένιοι καθρέφτες του , αλλά:
-σκέφτομαι ότι ήδη χάλασα κάποια λεφτά για να πάρω το αμάξι και
-έτσι ίσως φανεί ότι θέλω να μιμηθώ το S3, πράγμα που με χαλάει απίστευτα.-Πεταλιέρες γνήσιες είναι κάπου στα 80 ευρώ (90 είχα δώσει εγώ και πήρα 1 επιπλέον κομμάτι, τον συμπλέκτη)
Το foot rest (από ΤΤ) δεν γνωρίζω πόσο πάει,δεν το έβαλα..-Καθρέπτες άστω καλύτερα, πάνε κάνα 500ρικο οι γνήσιοι και δε λέει...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Σε προειδοποιώ πάντως: το ότι μέχρι στιγμής έχω πει καλά λόγια για την επιλογή σου, δεν σημαίνει πως θα ...γλιτώσεις το...ξέχεσμα , έτσι κι αρχίσεις τέτοιες καγκουριές!Ξέχνα τέτοια χαζά , αν σου έχουν περισσέψει λεφτά, το Navigation είναι ότι καλύτερο, γιατί μπορείς να κάνεις παπάδες (κάμερα οπισθοπορείας, τηλεόραση, DVD κλπ κλπ).
Έχεις ένα δίκιο...
Αν είναι να δώσω (450€ για τους καθρέφτες και ~100€ για τα πετάλια), δε μαζεύω λίγα ακόμα και βάζω το navigation?Τέλοσπάντων...Είμαστε πλέον way offtopic εδώ πέρα
Ευχαριστώ και πάλι για τις ευχές σας.
Περιττό να πω πάντως ότι η έκφραση που λέει ο λαός μας 'αυτός χέστηκε από τη χαρά του' μάλλον από κάτι τέτοιες περιστάσεις βγήκε και σας έχω πρήξει κι εσάς με το αμάξι.
Καλό μεσημέρι!
Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!