-
Spider duetto
http://www.clubarduetto.it/immagini/cur ... fronte.jpg
http://www.clubarduetto.it/immagini/cur ... /retro.jpg
http://www.clubarduetto.it/immagini/cur ... nterni.jpghttp://www.clubarduetto.it/immagini/cur ... ive/01.gif
http://www.clubarduetto.it/immagini/cur ... ive/02.jpg
http://www.clubarduetto.it/immagini/cur ... ive/03.jpg
http://www.clubarduetto.it/immagini/cur ... ive/04.jpg
http://www.clubarduetto.it/immagini/cur ... ive/06.jpg
http://www.clubarduetto.it/immagini/cur ... ive/05.jpghttp://www.clubarduetto.it/immagini/rad ... bre/03.jpg
http://www.clubarduetto.it/immagini/rad ... lug/01.jpghttp://www.clubarduetto.it/immagini/rad ... lug/02.jpg
http://www.clubarduetto.it/immagini/rad ... apr/04.jpg
http://www.clubarduetto.it/immagini/rad ... apr/07.jpg -
Δε ξέρω αν υπάρχει κάποια δόση αλήθειας ή είναι φήμες αλλά σήμερα διάβασα σε εφημερίδα ότι το γκρούπ Fiat μετά και την αποτυχία της εξαγοράς από την GM είναι έτοιμο να βαρήσει κανόνι όπως ακριβώς έκανε και η Rover. Λέτε?
-
H Fiat Auto που εχει οικονομικα προβληματα, ειναι απλως ενα μερος του ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ Group Fiat.
Το βλεπω, απιθανο να ομως να συμβει αυτο. Απιθανο ομως, δεν συμαινει αδυνατο.
-
Ο χρήστης jd έγραψε:
Δε ξέρω αν υπάρχει κάποια δόση αλήθειας ή είναι φήμες αλλά σήμερα διάβασα σε εφημερίδα ότι το γκρούπ Fiat μετά και την αποτυχία της εξαγοράς από την GM είναι έτοιμο να βαρήσει κανόνι όπως ακριβώς έκανε και η Rover. Λέτε?Πες μου σε παρακαλω,που το διαβασες?
Θα μου πεις δεν ειναι γιαννης ειναι γιαννακης αλλα δεν ειναι τοσο απλο.
H bmw σκοτωσε την Rover.
Καταρχας η Rover ειχε μικρες οικονομικες απωλειες και ελπιδοφορα project οπως το Range Rover,compact Rover 35 και το νεο Mini βρισκονταν προ των πυλων.Αλλα η Bmw καθαρα Τεχνοκρατικα πουλησε το Land Rover στην Ford με σκοπο να μειωσει το κοστος εξελιξης του νεου Mini και φυσικα να ισοσκελησει τις μικρες απωλειες απο την Mg/Rover την οποια αφησε στην μοιρα της ενω κρατησε το Mini.Και φυσικα μερικοι θα πουν οτι η Rover υπηρξε δυσφημιση για την Bmw και οτι προεβλεψε οτι μελλοντικα δεν θα εχει κερδος απο την ολη διαδικασια γι'αυτο την εκανε με ελαφρα πηδηματακια.Θα τους απαντησω οτι οταν μια εταιρια δεν ειναι αποδοτικη την ''μεταμφιεζεις'' οπως εκανε η Fiat με το Autobianchi ή η Rover με τις Morris, Austin, Austin Healey, Riley και δεν την παρατας στην μοιρα της,οταν μαλιστα αυτοαποκαλεισαι passionate marque.Θα μπορουσε ομως να κανει σωστο καταμερισμο και να ειχε κερδος-Να διατηρουσε μεριδιο απο την πωληση της Land Rover στην Ford,πληρη εκμεταλλευση του Μini οπως και εκανε και θα μπορουσε να εξελιξει με την MG/Rover το Rover 35- segment C βγαζωντας το στην παραγωγη πριν την εμπορικη αποτυχια που λεγεται σειρα1.Και επειδη τα παντα δεν ειναι business δεν ειναι τυχαιο οτι σημαντικες προσωπικοτητες οπως ο Pischetsrieder,Reitzle και τελευταιος ο Kalbfell αποχωρησαν.Πολλα site οπως Financial Times,Autoweek,italiaspeed,ams,quattroruote που θεωρουνται αξιοπιστα και πιο ειδικα οι δημοσιογραφοι τους δημιουργουν ειδησεις για να προκαλουν παρωδικο εντυπωσιασμο.
Μερικα παραδειγματα.......
Η Gm θα εξαγορασει την Fiat....Το οτι η Fiat θα χρεωκοπησει ηταν περσυνο σεναριο που τα ανασυρουν περιοδικα.Η πλατφορμα της 159 ειναι Gm.Ακομα και τωρα γραφουν οτι οι βενζινοκινητηρες ειναι Gm.Η πλατφορμα small του νεου πουντο(small) εξελιχθηκε σε συνεργασια με την opel.Tο Autoweek ειχε γραψει οτι το project maserati spyder coupe ειχε παγωσει και οτι η νεα γενια θα βασιζοταν σε τροποποιημενες v8 brera ή οτι η νεα F430 spider θα πουλιεται ως Ferrari dino.Τελικα οι maserati spyder coupe βασιζονται στο πατωμα της Maserati M139 ενω το μελλοντικο Maserati GT Wagon θα βασιστει στο premium παρολο που το αρθρο το αναφερει για το Kubang.Oυτε αυτο που λεει οτι η αλφα πηρε τον Northstar απο την Gm για να την βοηθησει ωστε να ειναι νομιμη η νεα πλατφορμα με την αμερικανικη νομοθεσια αφου ετσι και αλλιως οι νεες αλφα ειναι εναρμονισμενες με τους κανονισμους των ΗΠΑ αλλα και με τους ευρωπαικους που θεωρουνται ανωτεροι......και ποσες ακομα ανακριβειες και παραλυψεις...Οπως για π.χ. κανεις δεν εχει αναφερει οτι το SmgI ειναι προοιον της Magneti marelli/Getrag με customised bmw software ή το οτι η Lexus αντεγραψε το συστημα ψεκασμου Jts ή το οτι οι πετρελαιοκινητηρες των opel/saab ειναι Fiat.Το Groupo πλεον εχει διαμεριστει μετοχικα οποτε δεν μπορει να χρεωκοπησει.
Ferrari
Alfa romeo-maserati
Fiat lancia.Βασικα η Alfa Romeo και η Fiat(-25% των πωλησεων) κινδυνευουν υποθετικα.
Το εργο του Montezemolo φανηκε στην Ferrari/maserati...τωρα ειναι η σειρα της Fiat-Alfa Romeo.
Eξαγορασε πληρως την Magneti marelli,επεκτεινε την συνεργασια της με την psa,επενδυει στο R&D(fiat powertrain tecknologies-εξελισει το commor rail-uniair-Connect τηλεματική onboard-Intellibus τηλεματική onboard-automotive windows-ecosift),ειχε ενα μικρο κερδος απο το διαζυγιο με την Gm,η Lancia κανει μικρα και σταθερα βηματα ανοδου,η Φερραρι ειναι ενας ανεξαρτητος υγιης ομιλης,η Maserati εχει αναγεννηθει και νεα προοιοντα οπως 159/Brera/croma/punto θα καθιερωσουν τον ιταλικο ''ομιλο'' στην ελιτ των κατασκευαστων κυρους.Το θεμα ειναι να εχουμε και τις αναλογες πωλησεις...εδω θα ειμαστε και τοτε θα κρινουμε οχι να προτρεχουμε σαν συγχρονοι δημοσιογραφικοι προφητες.Παντος αυτη την φορα δεν εγιναν τα λαθη του παρελθοντος οπου καποια μοντελα υπερεκτιμηθηκαν και εγιναν επενδυσεις σε γραμμες παραγωγης που δεν ειχε αντικρυσμα.Για να καλυψει το γεναιο προγραμμα ολως αυτων των επενδυσεων και focusing του ''ομιλου'' αποφασισε να πουλησει τις mh core εταιριες ωστε να εστιασει στο automotive με εταιριες οπως Fiat-Lancia Group/ Ferrari/Μαserati-Alfa Romeo Group/CNH/ Iveco/Magneti Marelli και πουλωντας εταιριες οπως η Fiat Avio(αεροδιαστιμικη) η Fiat Costruzioni,Toro Assicurazioni(ασφαλιστικη)...κτλ.Για πχ η Iveco εξαγορασε το 50% της Irisbus που ανηκε στην Renault και ετσι τωρα κατεχει το 100%Πλεον οι ιταλοι ξερουν τι θελουν και που στοχευουν.
-
Εν ολίγης, ΌΧΙ.
Η FIAT εχει σίγουρα ζωή 2-3 Χρόνια.
Εαν πατώσουν πολύ άσχημα τα 159 και Punto τότε θα έχει πρόβλημα, αλλά φαινέτε ότι έχουν κάνει πάρα πολυ καλή δουλειά και με τα δυό (Απο ότι λένε γιατι απο κοντά δεν τα έχουμε δει). -
Ωραιο επιλογη το ψευδονυμο σου αγαπητε Montecarlo.
Παραλιγο να παρω μια, καποια στιγμη, ειμαι βλεπεις, Ιταλοφιλος και Lancistas.
Σου αφιερωνω μια διαφημηση της εποχης. Και πιθανον να ξερεις οτι ηταν το Χ1/20 project της Fiat/Lancia, μετα το Χ1/9.
-
037...Αυτό είναι το επόμενο μου όνειρο.. μια 037 Stradale!
Ναι, μερικά parts έχουν ακομα Χ1/20 κωδικό.
Viva Lancia , την παλιά που ξέραμε και όχι την νέα με τα 'κοριτσίστικα'
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Η Gm θα εξαγορασει την Fiat....Το οτι η Fiat θα χρεωκοπησει ηταν περσυνο σεναριο που τα ανασυρουν περιοδικα.Η πλατφορμα της 159 ειναι Gm.Ακομα και τωρα γραφουν οτι οι βενζινοκινητηρες ειναι Gm.Αν θυμάμαι καλά το διάβασα στο βήμα
Το Autocar που πήρα χθες και έχει αφιέρωμα στην 159 λέει .......'Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Premium της alfa Romeo. Η πλατφόρμα αυτή εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Saab αν και στην πορεία οι Σουηδοί αποφάσισαν ότι τους έπεφτε λίγο ακριβή για μαζική χρήση............ Στο τομέα των κινητήρων η 159 σηματοδοτεί μια εντελώς νέα εποχή για την Alfa Romeo αφού στη θέση των κλασσικών TS και V6 φορά ειδικά εξελιγμένες εκδόσεις των 4-κύλινδρων και 6-κύλινδρων της GM. Η χρήση κινητήρων της GM είναι μέρος συμφωνίας μεταξύ GM και Fiat που έγινε πριν αρκετά χρόνια...' -
Ναι, μπορεί να έγινε ο χωρισμός, αλλά ότι ειχαν συμφωνίσει το κράτησαν.
Oλα τα SAAB/Opel/Suzuki έχουν Diesel FIAT 1.9 και 1.3 έτσι και η
FIAT θα χρησιμοποιεί βενζικοκινητήρες GM είτε όπως είναι (βλέπε FIAT)
είτε με εξελιγμένες κεφαλές απο το Gruppo (Βλέπε Alfa Romeo)To πάτωμα Premium είναι ένα πολύ εξελιγμένο πάτωμα Epsilon της
GM: Δηλαδή με πολύ καλύτερη στρεπτική ακαμψια και με option
για AWD, RWD. Η μέθοδος χρησημοποίησης πολλών 'φύλλων' μετάλλου
και συγκόλλησης είναι αυτό που του δίνει την φοβέρη ακαμψία αλλά και
το κάνει πολύ ακριβό για χρησιμοποίση σε πίο φτήνα αυτοκίνητα όπως
τα FIAT/Opel/SAAB και μόνο η Alfa και η Maserati θα το χρησιμοιποιήσουν. -
Ο χρήστης jd έγραψε:
Η Gm θα εξαγορασει την Fiat....Το οτι η Fiat θα χρεωκοπησει ηταν περσυνο σεναριο που τα ανασυρουν περιοδικα.Η πλατφορμα της 159 ειναι Gm.Ακομα και τωρα γραφουν οτι οι βενζινοκινητηρες ειναι Gm.
Αν θυμάμαι καλά το διάβασα στο βήμα
Το Autocar που πήρα χθες και έχει αφιέρωμα στην 159 λέει .......'Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Premium της alfa Romeo. Η πλατφόρμα αυτή εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Saab αν και στην πορεία οι Σουηδοί αποφάσισαν ότι τους έπεφτε λίγο ακριβή για μαζική χρήση............ Στο τομέα των κινητήρων η 159 σηματοδοτεί μια εντελώς νέα εποχή για την Alfa Romeo αφού στη θέση των κλασσικών TS και V6 φορά ειδικά εξελιγμένες εκδόσεις των 4-κύλινδρων και 6-κύλινδρων της GM. Η χρήση κινητήρων της GM είναι μέρος συμφωνίας μεταξύ GM και Fiat που έγινε πριν αρκετά χρόνια...'Τι σου ελεγα συνεχιζουν να γραφουν ανακριβειες.
Πλατφορμα
Για να κατασκευασουν την πλατφορμα χρησιμοποιησαν απο την Fiat την τεχνολογία Mutisplit που επιτρέπει στο ίδιο πάτωμα να έχεις τη δυνατότητα να έχεις κινητήρα στο διαμήκη ,στον εγκάρσιο άξονα και κιβώτιο στον εγκαρσιο διαμήκη η transaxle... αλλάζωντας απλώς κάποια τμήματα του πατώματος....αρα η βαση ηταν ηδη ιταλικη....η saab διεθεσε στο project τους καλυτερους μηχανικους της που βοηθησαν στο στησιμο της πλατφορμας στον δρομο μειωνοντας ετσι το κοστος εξελιξης για την ιταλικη εταιρια.Λογω οικονομικων προβληματων εγκαταλειπει το project μετα απο ενα χρονο.Το 2002 η 'Αλφα Romeo μένει μόνη στην εξέλιξη του πατώματος Premium και για να κρατήσει το κόστος εξέλιξης του πατώματος σε πιο λογικά επίπεδα μια και θα ήταν αδύνατο να προωθήσει ένα πάτωμα που θα χρησιμοποιούσε μόνο στα μεγάλα μοντέλα επέλεξε να το χρησιμοποιήσει και στα μεσαία παρόλο το γεγονός οτί είναι εξαιρετικά ακριβό...και έτσι ακύρωσε τo project 938 για αντικαταστάτη της 156 με πάτωμα Epsilon με διαφορετικές αναρτήσεις...και δημιούργησε το project 939 για αντικαταστάτη της 156 με πάτωμα Premium.....με λιγα λογια το premium προοριζοταν για 166-9-5 γι'αυτο και η κορυφαια στρεπτικη ακαμψια.Το πατωμα premium χρησιμοποιει διπλα-τετραπλευρα ψαλιδια μπροστα,πίσω ανάρτηση τύπου τριλινκ η οποία είναι αποδεδειγμένα ο πιο αποτελεσματικός τύπος multilink και ενεργητικό σύστημα τετραδιευθυνσης 2ης γενιας 4WS.Κινητηρες
Mονο το μπλοκ ειναι απο το Join Venture Fiat-Gm Powertrain δηλαδη το αψυχο μερος του κινητηρα αλλα και παλι η συμβολη της Fiat ειναι πιο ουσιωδης μπροστα στην τεχνικη μετριοτητα Gm.Φαντασου οτι στην Fiat ποτε δεν παιρνουν υποψιν τα τεστ που κανουν με αυτοκινητα του ανταγωνισμου αυτα της Gm γιατι τα θεωρουν απαραδεκτα.Γι'αυτο και ειρωνικα οταν υπηρχε η συνεργασια αποκαλουσαν το joint venture Fiat powertrain.....To οτι η συναρμολογιση θα γινεται στο αυστραλιανο εργοστασιο της holden ειναι επειδη ειναι πιο συγχρονο απο την μοναδα παραγωγης του v6 arese και φυσικα για μειωση του κοστους αφου αυτα τα μπλοκ θα χρησιμοποιηθουν και απο την Gm.Το νεο μπλοκ ειναι πιο συγχρονο απο το μπλοκ της Fiat(Pratola Serra) με χυτοσιδηρο αλλα ειναι νεας σχεδιασης απο αλουμινιο με μειωμενο βαρος-κραδασμους και καλυτερη θερμοδυναμικη....Περα απο το μπλοκ ολα οι υπολοιποι μανοβελισμοι ειναι Alfa Romeo.Οι νεοι Jts θα εχουν πιο παραδοσιακο ηχο και οσοι εχουν ακουσει τον καινουριο V6 διαπιστωσαν οτι διατηρει την ξεχωριστη χροια του 25χρονου v6 arese κατι που επιβεβαιωθηκε απο τα test drive καθως και με τον 2.2jts που εχει την χροια του 2.0ts αλλα οχι την καταναλωση τουΤο πιο εκνευριστηκο ομως στο αρθρο ειναι αυτο που δειχνει απο που τα παιρνουν Οσοι διαβασαν το αρθρο στο ελληνικο autocar θα διαπιστωσαν οτι ειναι μια καλη μεταφραση του επισημου press release της Alfa Romeo.Στο τελος ομως γραφουν δυο λογακια οτι και καλα την οδηγησαν.Τιποτα δεν οδηγησαν οι ελληνες δημοσιογραφοι.Τα σχολια τους προερχονται απο το πολυ ωραιο αρθρο του αγγλου συναδελφου τους Steve Cropley στο βρετανικο autocar που ο ανρωπος λεει οτι θα επελεγε την 159 εναντι της 3αρας.Οι μισθοφοροι ομως χωρις το βρετανικο να εχει βαθμολογησει overall της βαζουν οσα αστερια εχει παρει το a4-c klass,δηλαδη ενα λιγοτερο αστερι απο την 3αρα.....και για φαντασου δεν την εχουν οδηγησει ακομα!Σε ηληθιους νομιζουν οτι απευθυνονται?
Βρετανικο autocar
Δεν την εχουν βαθμολογησει ακομα γενικα.Στην ελλαδα πως τα καταφεραν χωρις να την εχουν ακομα οδηγησει ειναι ενα μυστηριο.
Styling - 4 out of 5 stars
Engine - 4 out of 5 stars
Handling and ride - 4 out of 5 stars
Brakes - 4 out of 5 stars
Cabin quality - 3 out of 5 stars
Practicality - 3 out of 5 stars
Value for money - 3 out of 5 starsComment: The best Alfa saloon ever, and the basis of this first showing it deserves to do well. But only our group test will show if it will.
Ο 56χρονος Steve Cropley ειναι ο πρωτος απο τους δημοσιογραφους του autocar που δεν τον ενδιεφερε αν η αποψη του θα ειναι αρεστη απο το γερμανικο-βρετανικο κατεστημενο.
Could this be the car to finally end the BMW 3-series' dominance in the small sports saloon sector? Autocar Editor-in-cheif Steve Cropley was among the first in the world to sample the dynamic new Alfa Romeo 159 and he came away impressed.
-
Στο Βημα ειχε αρθρο για το προβλημα που αντιμετωπιζει το ελληνικο τμημα της Φιατ ,οι αντιπροσωποι και τα συνεργεια.Δεν το εχω διαβασει ολο το αρθρο αλλα εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι το ποσοστο κερδους που δινει η μητρικη εταιρια στους αντιπροσωπους στην Ελλαδα : 7% και με καποια μπονους φτανει στο 8% στην αξια του αυτοκινητου.Στην Ιταλια το κερδος ειναι 16%!!!Επισης στην Ελλαδα οι πωλησεις στο πενταμηνο του 2005 εχουν πεσει κατα 25% σε ολο τον ομιλο.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στο Βημα ειχε αρθρο για το προβλημα που αντιμετωπιζει το ελληνικο τμημα της Φιατ ,οι αντιπροσωποι και τα συνεργεια.Δεν το εχω διαβασει ολο το αρθρο αλλα εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι το ποσοστο κερδους που δινει η μητρικη εταιρια στους αντιπροσωπους στην Ελλαδα : 7% και με καποια μπονους φτανει στο 8% στην αξια του αυτοκινητου.Στην Ιταλια το κερδος ειναι 16%!!!Επισης στην Ελλαδα οι πωλησεις στο πενταμηνο του 2005 εχουν πεσει κατα 25% σε ολο τον ομιλο.Γι'αυτο οι ελληνες αντιπροσωποι εβαλαν ταριφα περα απο τους φορους + 3000 στην Gt coupe.....καημενοι αντιπροσωποι!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στο Βημα ειχε αρθρο για το προβλημα που αντιμετωπιζει το ελληνικο τμημα της Φιατ ,οι αντιπροσωποι και τα συνεργεια.Δεν το εχω διαβασει ολο το αρθρο αλλα εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι το ποσοστο κερδους που δινει η μητρικη εταιρια στους αντιπροσωπους στην Ελλαδα : 7% και με καποια μπονους φτανει στο 8% στην αξια του αυτοκινητου.Στην Ιταλια το κερδος ειναι 16%!!!Επισης στην Ελλαδα οι πωλησεις στο πενταμηνο του 2005 εχουν πεσει κατα 25% σε ολο τον ομιλο.Υπήρξε και αλλαγή διοίκησης (φεύγει ο Δόριζας κι έρχεται Ιταλός από τις 15/7) Καλά για τις 'πωλήσεις' δεν το συζητάμε Επίσης είχε ακουστεί έντονα ότι θα γινόταν η πρώτη αλλαγή από πολυεθνική σε Έλληνα(ες) εισαγωγέα(εις). Τελικά δεν έγινε κι ίσως αυτός είναι ένας από τους λόγους για την αλλαγή διοίκησης.
Αν σκεφτεί κανείς πως η Fiat Auto Hellas (όπως και οι περισσότερες πολυεθνικές) ουσιαστικά είναι λογιστήριο (δεν έχει αποθήκες, αφού τα διακινεί η ΤΝΤ και δεν έχει στοκ) είναι όντως αξιοπερίεργα αυτά τα ποσοστά.
Εκτός από τα ποσοστά, οι τιμές είναι 'αλλού' (ειδικά στην Alfa) και βέβαια δεν υπάρχει προϊόν. Με Panda και Punto πόσο να κρατηθείς; (μην πει κανείς τίποτα για Stilo ή Υ)
Σχετικό-άσχετο μέχρι το τέλος του έτους μάλλον έρχεται και αλλαγή στη Renault (δεν μπορείς να είσαι πρώτος στην Ευρώπη και στην Ελλάδα να αγκομαχάς για τη 10αδα)
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Στο Βημα ειχε αρθρο για το προβλημα που αντιμετωπιζει το ελληνικο τμημα της Φιατ ,οι αντιπροσωποι και τα συνεργεια.Δεν το εχω διαβασει ολο το αρθρο αλλα εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι το ποσοστο κερδους που δινει η μητρικη εταιρια στους αντιπροσωπους στην Ελλαδα : 7% και με καποια μπονους φτανει στο 8% στην αξια του αυτοκινητου.Στην Ιταλια το κερδος ειναι 16%!!!Επισης στην Ελλαδα οι πωλησεις στο πενταμηνο του 2005 εχουν πεσει κατα 25% σε ολο τον ομιλο.
Γι'αυτο οι ελληνες αντιπροσωποι εβαλαν ταριφα περα απο τους φορους + 3000 στην Gt coupe.....καημενοι αντιπροσωποι!
αφού είναι premium γιατί να μη βάλουν; και φυσικά 'πέτυχαν' σε πωλήσεις
-
Gta days at balocco
http://www.automobilismo.it/edisport/au ... enDocument
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Επισης στην Ελλαδα οι πωλησεις στο πενταμηνο του 2005 εχουν πεσει κατα 25% σε ολο τον ομιλο.Από προσφορά όμως δε βλέπω να κάνουν καμμία. Εδω άλλες μάρκες όπως Toyota, Opel που πουλάνε σαν τρελλές και κάνουν σημαντικές εκπτώσεις στα μοντέλα τους λόγω μικρής κάμψης στις πωλήσεις στο 2005. Η alfa τίποτα όμως. Στου κουφού τη πόρτα όσο θέλεις βρόντα...
-
Alfetta
http://www.autopassione.it/alfaromeo/al ... _qoro2.jpg
-
Sprint Zagato
http://www.carsfromitaly.com/alfaromeo/ ... e3_800.jpg
http://www.carsfromitaly.com/alfaromeo/ ... _1_800.jpg
http://www.carsfromitaly.com/alfaromeo/ ... _2_800.jpgMontreal
http://www.carsfromitaly.com/alfaromeo/ ... _1_800.jpg -
-
Σημερα η A.L.F.A(Anonima Lombarda Fabbrica Automobili) γιορταζει τα 95 γενεθλια της απο την ιδρυση της(June 24, 1910)....
http://view.fiatautopress.com/photo/sto ... -3-150.jpg
http://view.fiatautopress.com/photo/sto ... -3-187.jpg
http://view.fiatautopress.com/photo/sto ... -3-171.jpg
ΑLFA ROMEO FORUM