-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πόσες φορές έχουμε δει τέτοια πλάνα;καθε χρόνο κι απο ένα.
Τι ακαμψίες θα έχουνε αυτά? Ελπίζουμε πάνω από 160.000 rad/ns
Προσωρινό ξεμπανάρισμά του Ιορδάνη να κάνει ανάλυση.
-
Αν σκεφτείς ότι για την Ευρώπη ο στόχος είναι οι 150000, αφού τα υπόλοιπα αφορούν Αμερική+Κίνα, δεν είναι και τόσο αστείες... Με την προϋπόθεση βέβαια ότι όλα αυτά θα γίνουν και μάλιστα εντός χρονοδιαγραμμάτων...
Κατά τ' άλλα πάνε σε λογική ένα πλαίσιο to rule them all, αλά Maserati. Δηλαδή σ' αυτό βασίζονται όλα τα μοντέλα απο C μέχρι Ε, μαζί και τα suv και η duetto.
-
Αν σκεφτούμε πως υπάρχουν ήδη πισωκίνητες πλατφόρμες από την Chrysler και την Maserati και το ότι οι μικρότεροι κινητήρες της τελευταίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν, δεν φαίνεται και τόσο τρελό το σχέδιο. Σίγουρα είναι πολύ φιλόδοξο αλλά το να βγει μια πισωκίνητη Giulia με δίλιτρους και τρίλιτρους τουρμποκινητήρες (που θα επιμελείται η ίδια η Ferrari από ότι ακούγεται), δεν είναι ανεδαφικό.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Το ενδιαφέρον είναι οτι η επόμενη Giulietta θα είναι rwdΚαι ακόμα πιο ενδιαφέρον το κατα πόσο αυτά που ανακοίνωσαν περι DNA αλφα κλπ δεν είναι απλά μαλακίες του marketing.
υπάρχει πλέον κανείς που μπορεί να ασχοληθεί σοβαρά με αυτή τη δεκαετή ανακύκλωση των slides,στα οποία το μόνο που αλλάζει είναι το χρώμα της κουκούλας των μοντέλων που 'ΘΑ παρουσιαστούν'......μαζί με to frame της παρουσίασης
Η αγορά πάντως εντυπωσιάστηκε τόσο πολύ....που σήμερα το πρωί ο τίτλος της βουτιά που έφτανε στο 10% (320 εκ. ευρώ η τρύπα του πρώτου τριμήνου)
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Το ενδιαφέρον είναι οτι η επόμενη Giulietta θα είναι rwd
Και ακόμα πιο ενδιαφέρον το κατα πόσο αυτά που ανακοίνωσαν περι DNA αλφα κλπ δεν είναι απλά μαλακίες του marketing.
υπάρχει πλέον κανείς που μπορεί να ασχοληθεί σοβαρά με αυτή τη δεκαετή ανακύκλωση των slides,στα οποία το μόνο που αλλάζει είναι το χρώμα της κουκούλας των μοντέλων που 'ΘΑ παρουσιαστούν'......μαζί με to frame της παρουσίασης
Η αγορά πάντως εντυπωσιάστηκε τόσο πολύ....που σήμερα το πρωί ο τίτλος της βουτιά που έφτανε στο 10% (320 εκ. ευρώ η τρύπα του πρώτου τριμήνου)
Οι αγορές μίλησαν.
-
Αυτος που φτιάχνεις τα slides και γενικότερα τις παρουσιάσεις πρέπει να έχει κονομήσει!!!λολ
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αυτος που φτιάχνεις τα slides και γενικότερα τις παρουσιάσεις πρέπει να έχει κονομήσει!!!λολΛογικά ο 12χρονος γιος κάποιου στελέχους έχει φτιάξει το συγκεκριμένο.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Αυτος που φτιάχνεις τα slides και γενικότερα τις παρουσιάσεις πρέπει να έχει κονομήσει!!!λολ
Λογικά ο 12χρονος γιος κάποιου στελέχους έχει φτιάξει το συγκεκριμένο.
Ξεκίνησαν τις περικοπές;
-
-
καλησπερα και απο εμενα.. θα ηθελα να ρωτησω τι διαφορες εχει το μοντελο giulietta του 13 απο το καινουργιο του 14; επισης αν το συστημα dna το εχουν ολα τα μοντελα. ενδιαφερομαι για αγορα 1.6 TJDM και πιο συγκεκριμενα αυτου.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5111196/
τυχον συστασεις και παρατηησεις θα με βοηθουσαν πολυ! Ευχαριστω!
-
Καλησπερα.Έχω μια Giulietta 170 hp.πριν ένα χρόνο και μόλις ένα μήνα μετά τη λήξη της εγγύησης παρουσίασε ένα πρόβλημα το οποίο και μέχρι σήμερα παραμένει άλυτο.μολις ζεσταίνεται η μηχανή του αυτοκινήτου και κυρίως παράλληλα και με υψηλή εξωτερική θερμοκρασία,αρχίζει να βγάζει ζεστό αέρα από τους αεραγωγούς με τη μέγιστη δυνατή ένταση χωρίς να σταματάει με τίποτα.αυτο συμβαίνει είtε ο διακόπτης του a/c είναι ανοιχτός είτε κλειστός.οπως καταλαβαίνετε κάτι τέτοιο είναι εντελώς ανυπόφορο κυρίως το καλοκαίρι.η οδήγηση τους καλοκαιρινούς κυρίως μήνες είναι σχεδόν αδύνατη.απο τότε που παρουσιάστηκε το πρόβλημα μέχρι και τώρα ένα χρόνο μετά τρέχω διαρκώς σε αντιπροσωπείες και εξουσιοδοτημένο συνεργεία της Alfa Romeo πετώντας τσάμπα χρήματα χωρίς κανείς τους να έχει βρει κάποια λύση.το αυτοκίνητο βρίσκεται περισσότερο στα συνεργεία παρά στα χέρια μου πληρώνοντας τόσα χρήματα χωρίς κανένα αποτέλεσμα.τα διαγνωστικά τους μηχανήματα δε βρίσκουν τίποτα απολύτως.επισης σε μια απο τις αντιπροσωπείες με ενημέρωσαν πως πριν τη λήξη της εγγύησης είχα τη δυνατότητα με ένα σχετικά μικρό αντίτιμο να την παρατείνω, κάτι για το οποίο φυσικά δεν είχα ενημερωθεί ποτέ ούτε απο τον αντιπρόσωπο όπου έκανα την αγορά ούτε απο τα κεντρικά της εταιρείας!σημερα λοιπόν πήγα το αυτοκίνητο και σε μια άλλη αντιπροσωπεία όπου η απάντηση ήταν η ίδια.μονη λύση είναι να λυθεί όλο το ταμπλό και τα ηλεκτρονικά μήπως και βρεθεί η αιτία του προβλήματος το οποίο προφανώς είναι κατασκευαστικό!το κόστος μόνο και μόνο για να λυθεί το αμάξι ξεκινά απο τα 600 ευρώ και επίσης κατα πάσα πιθανότητα μετά το πέρας των εργασιών το αυτοκίνητο δε θα ναι ποτέ το ίδιο καθώς εφοσον το δέσιμο δε θα ναι εργοστασιακό το αυτοκίνητο θα τρίζει και επίσης θα υπάρχει η πιθανότητα για όλο και νέα προβλήματα.και όλα αυτά για ένα πρόβλημα για το οποίο δεν είμαι υπεύθυνος εγώ αλλά 100% η κατασκευάστρια εταιρεία.επικοινωνησα με τα κεντρικά της εταιρείας όπου μου ´´πουλουσαν τρέλά´´ θέλοντας να ρίξουν την ευθύνη σε μένα και λέγοντας πως απ τη στιγμή που έληξε η εγγύηση δεν κάνουν τπτ κτλ κτλ.από κάπου άκουσα πως γενικά υπάρχει πρόβλημα με σπασμένα κλαπέτα στο μοντέλο.
ξέρει κανείς αν το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει ξαναπαρουσιαστεί και για το αν υπάρχει κάποιος τρόπος να το κυνηγήσω διαφορετικά???εχω πραγματικα τρελαθει μ αυτο το θέμα και δεν ξερω τι να κανω πλεον..
Ευχαριστω! -
Tα σπασμένα κλαπέτα δεν νομίζω να έχουν σχέση απο την στιγμη που δουλεύει και ο ανεμιστήρας γιατί λες ότι φέρνει αέρα με δύναμη.Πολλα τα 600€ για να λυθει το ταμπλό,σε ηλεκτρολόγο ρώτησες;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Tα σπασμένα κλαπέτα δεν νομίζω να έχουν σχέση απο την στιγμη που δουλεύει και ο ανεμιστήρας γιατί λες ότι φέρνει αέρα με δύναμη.Πολλα τα 600€ για να λυθει το ταμπλό,σε ηλεκτρολόγο ρώτησες;Ρώτησα.φυσικα μου είπε λιγοτερα.450 το πολυ.αλλα εμπιστευεσαι καποιον για το κανει αυτο???το θεμα ειναι μηπως μπορω να το κυνηγησω μεσω της alfa romeo γιατι αυτο ειναι κατι πολυ τραβηγμενο και εντελως απαραδεκτο.
-
Γιατί να μην τον εμπιστευτείς;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Γιατί να μην τον εμπιστευτείς;δεν ειναι και απλη δουλεια.
-
Ο χρήστης socratesK έγραψε:
Γιατί να μην τον εμπιστευτείς;
δεν ειναι και απλη δουλεια.
-
Τον αέρα τον ρίχνει με δύναμη ακόμα και σταματημένο? Αν ναι τότε αφού συμβαίνει μόνο όταν είναι ζεστό το αμάξι έχει να κάνει προφανώς με το ψυγείο. Έχεις τσεκάρει μήπως έχει σπάσει κάποιο διαχωριστικό ή δε λειτουργεί που σταματάει/φέρνει τον αέρα από το καλοριφέρ?
-
Ο χρήστης x4r7s έγραψε:
Τον αέρα τον ρίχνει με δύναμη ακόμα και σταματημένο? Αν ναι τότε αφού συμβαίνει μόνο όταν είναι ζεστό το αμάξι έχει να κάνει προφανώς με το ψυγείο. Έχεις τσεκάρει μήπως έχει σπάσει κάποιο διαχωριστικό ή δε λειτουργεί που σταματάει/φέρνει τον αέρα από το καλοριφέρ?οταν αρχισει να το κανει συνεχιζει κι οταν ειναι σε σταση.το χουν ψαξει παντου και δεν εχουν δει τιποτα.το πιθανοτερο ειναι πως εχει να κανει με την ανακυκλωση μου ειπαν
-
Γιατί δεν το αφήνεις στην επίσημη αντιπροσωπεία και να τους πεις βρείτε το πρόβλημα και φτιάξτε το αλλιώς δε το παραλαμβάνω μέχρι να το λύσετε? Θα σε χρεώσουν και για το ψάξιμο? Συνήθως σου χρεώνουν ανταλλακτικό και εργασία τοποθέτησης. Επίσης ζήτα αυτοκίνητο αντικατάστασης.
-
Ο χρήστης x4r7s έγραψε:
Γιατί δεν το αφήνεις στην επίσημη αντιπροσωπεία και να τους πεις βρείτε το πρόβλημα και φτιάξτε το αλλιώς δε το παραλαμβάνω μέχρι να το λύσετε? Θα σε χρεώσουν και για το ψάξιμο? Συνήθως σου χρεώνουν ανταλλακτικό και εργασία τοποθέτησης. Επίσης ζήτα αυτοκίνητο αντικατάστασης.ακομα και στα κεντρικα που πηρα μου ειπαν πρεπει να λυθει για να γινει η διαγνωση και δε μπορουν να μου καλυψουν το κοστος για να λυθει το ταμπλο!στο τελος θα τους κυνηγησω νομικα,δε γινεται αλλιως..
ΑLFA ROMEO FORUM