-
odyssey
Αυτο που σου λεει λοιπον ειναι οτι μεχρι να γινουμε (οδηγοι ΚΑΙ δρομοι ΚΑΙ υποδομες) Αμστερνταμ, αυτος θα κανει ποδηλατο σε αυτους τους συγκεκριμενους 3-4-5 δρομους 'γιατι ειναι δικαιωμα του', και θα θεωρει οτι η τηρηση του ΚΟΚ ειναι αρκετη ωστε να μη κινδυνεψει. Και να μην τον ζαλιζουμε και πολυ που οι δεκαδες εως εκατονταδες ποδηλατες γαμανε τη κινηση δεκαδων χιλιαδων οχηματων, γιατι θα αρχισει να μας ξαναλεει οτι τα οχηματα ειναι αυτα που ενοχλουν τους ποδηλατες, στη Συγγρου, τη παραλιακη και τη Κηφισιας.
red monster
Γιατι ρε, εδω λεμε οτι ο κοσμος παει στη δουλεια του με ποδηλατο. Πχ Γλυφαδα-Κεντρο με 32 βαθμους Μαιο μηνα, στη δουλεια τους πανε, οχι για βολτα -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Για αυτόν ακριβώς τον λόγο οι ποδηλάτες οφείλουν να οδηγούν στο δεξί άκρο της δεξιάς λωρίδας και οι οδηγοί να κρατούν μεγάλες αποστάσεις ασφαλείας και να τηρούν τα όρια.Το παρανοϊκότερο κομμάτι του θέματος το επεσήμανε (κατά λάθος κατά πάσα πιθανότητα) ο φίλος μας παραπάνω. Αντί να συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να αρχίσουμε να αφαιρούμε χώρο από τα αυτοκίνητα για να δημιουργήσουμε υποδομές ασφαλούς κίνησης για τα ποδήλατα, μας λέει απλά ότι τα ποδήλατα δεν πρέπει να κινούνται καθόλου στους δρόμους στην Ελλάδα γιατί είναι επικίνδυνο.
400 χρονια να περασουν και 400 ακομα σελιδες να γεμισουμε εδω μεσα, θα συνεχισεις να πιστευεις οτι το υπογραμμισμενο ειναι το θεμα μας.. ΔΕΝ ειναι αυτο το θεμα.. Το θεμα ειναι οτι μια συγκεκριμενη κατηγορια παπαροβιων νομιζει οτι το ποδηλατο ειναι ισοδυναμο φορτηγου, αυτοκινητου, μοτοσυκλετας γραφωντας τους παντες στα φρυδια τους και κινουμενοι σε κεντρικες αρτηριες που μονο αν εισαι αυτοκτονικος βρισκεσαι με ποδηλατο.
-
Δεν με ενοχλούν γενικά οι ποδηλάτες πουθενά, για να μη παρεξηγηθώ. Απλά φοβάμαι για λογαριασμό τους (και δικό μου μη χτυπησω κανεναν)
-
Εγω φοβαμαι για δικο μου λογαριασμο.. αμα εισαι κρετινος να πας μονος, εγω δε θελω μπλεξιματα.
-
Odessey, ο δρόμος για τον οποίο συζητάμε εδώ ΔΕΝ είναι ταχείας κυκλοφορίας. Εσύ μπορείς να τον θεωρείς ότι θέλει η ψυχούλα σου, αλλά εξακολουθεί να παραμένει απλά μια αστική λεωφόρος που τέμνεται από εκατοντάδες στενά, διαβάσεις και φανάρια, πάνω στην οποία υπάρχουν άπειρα καταστήματα και περίπτερα και στο πλάι της οποίας κυκλοφορούν ελεύθερα κυριολεκτικά χιλιάδες πεζοί οι οποίοι προσπαθούν να την διασχίσουν ανά πάσα στιγμή.
Kacey, θα περνάς από δίπλα μου κρατώντας την απόσταση που πρέπει, με όσο λέει το όριο και θα οδηγείς με την γνώση ότι μπροστά σου μπορεί να βρεθεί ποδηλάτης, ή οτιδήποτε άλλο, όπως ακριβώς προβλέπει με σαφήνεια ο ΚΟΚ. Διαφορετικά είσαι όχι απλά παράνομος, αλλά και εν γνώση σου επικίνδυνος και δεν δικαιούσαι να μου λες απολύτως τίποτα. Αν πάλι κινείσαι νόμιμα, όπως οφείλουν να κάνουν και οι ποδηλάτες, δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα για κανέναν.
Ο 'χώρος' δεν μπορεί να δημιουργηθεί από το πουθενά. Και η Αθήνα, όπως οι περισσότερες Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, δεν μπορεί να τον φτιάξει από αέρα κοπανιστό. Ούτε φυσικά να διώξει εντελώς τους πεζούς. Από την στιγμή που κόπτεστε για την ασφαλή κίνηση των ποδηλάτων, αναγκαστικά ο χώρος για τα αυτοκίνητα θα μικρύνει. Όπως ακριβώς συνέβη στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές πόλεις.
Το ζουμί της συζήτησης και ο Ελληνικός παραλογισμός: Φίλε ποδηλάτη, σου την λέω για την ασφάλεια σου, για το καλό σου, επειδή εγώ και οι υπόλοιποι οδηγοί δεν τηρούμε τον ΚΟΚ. Ξέχνα το ποδήλατο και μπες στο αμάξι σου για το καθημερινό σου commuting ή την βόλτα σου, όπως κάνουμε και εμείς.
-
Ποιός δεν τηρεί τον ΚΟΚ;
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Για αυτόν ακριβώς τον λόγο οι ποδηλάτες οφείλουν να οδηγούν στο δεξί άκρο της δεξιάς λωρίδας και οι οδηγοί να κρατούν μεγάλες αποστάσεις ασφαλείας και να τηρούν τα όρια.
Το παρανοϊκότερο κομμάτι του θέματος το επεσήμανε (κατά λάθος κατά πάσα πιθανότητα) ο φίλος μας παραπάνω. Αντί να συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να αρχίσουμε να αφαιρούμε χώρο από τα αυτοκίνητα για να δημιουργήσουμε υποδομές ασφαλούς κίνησης για τα ποδήλατα, μας λέει απλά ότι τα ποδήλατα δεν πρέπει να κινούνται καθόλου στους δρόμους στην Ελλάδα γιατί είναι επικίνδυνο.
400 χρονια να περασουν και 400 ακομα σελιδες να γεμισουμε εδω μεσα, θα συνεχισεις να πιστευεις οτι το υπογραμμισμενο ειναι το θεμα μας.. ΔΕΝ ειναι αυτο το θεμα.. Το θεμα ειναι οτι μια συγκεκριμενη κατηγορια παπαροβιων νομιζει οτι το ποδηλατο ειναι ισοδυναμο φορτηγου, αυτοκινητου, μοτοσυκλετας γραφωντας τους παντες στα φρυδια τους και κινουμενοι σε κεντρικες αρτηριες που μονο αν εισαι αυτοκτονικος βρισκεσαι με ποδηλατο.
+1
Πριν 6 χρονια αγορασα ενα ποδηλατο και θελησα να το παω στο σπιτι ποδηλατοντας.
Τοσο χεσμενος δεν υπηρξα ποτε στον δρομο, με περνουσαν ολοι, λεωφορεια, τρολλευ, παπακια.
Πηγα απο Πατησιων, Ηρακλειου μεχρι Ριζουπολη και απο εκει Περισσο, μεσημερι με κινηση.
Δεν το ξαναεκανα. Απο τοτε οσες βολτες εκανα ηταν γυρω απο το σπιτι μου η το φορτωσα στο αμαξι και πηγα στο ΟΑΚΑ η πηρα το τρενο κατεβηκα στο ΚΑΤ και πηγα στο αλσος Συγγρου.Ο,τι και να λετε οι φιλοι του ποδηλατου σε Κηφισιας, Βεικου, Κυμης, Καποδιστριου, για να πω μονο τους δρομους που ειναι κοντα μου, ποδηλατο δεν κανω.
-
Α οχι nikospappas ειναι μανγκια να βολταρεις εκει.. εισαι αλτερνατιβ οικολογος ,να βγαινεις και οποιον ΔΟΛΟΦΟΝΟ βλεπεις στη Βεικου να πηγαινει πανω απο 50-60 να του τη λες γιατι εσυ εκει κανεις ποδηλατο και πρεπει να τηρει τον ΚΟΚ και να μην ξεπερναει το δολοφονικο οριο.. και οταν απο δεξια δεξια στη Βεικου δε θες να μπεις στο κατηφορικο τουνελ δεξια αλλα στο επομενο τουνελ για φιλοθεη ειναι ζωα ολοι οι οδηγοι που θα σε σιχτιρισουν επειδη σαν ποδηλατης θα πρεπει να μπεις μες στη μεση της Βεικου για να μπορεις να στριψεις δεξια παρακατω στο τουνελ.. ουτε αυτοκτονικο ειναι αυτο που κανεις.. ισα ισα εσωσες το πλανητη, δεν εκαψες βενζινη, εκανες τετρακεφαλα Νααααα και περασες το μηνυμα σε ολους τους κρετινους που τολμαν να πηγαινουν 80 στη Βεικου.
-
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
Ποιός δεν τηρεί τον ΚΟΚ;Αυτός που υπερβαίνει το όριο ταχύτητας.
Αυτός που κάνει σφήνες και συνεχείς αλλαγές λωρίδων.
Αυτός που οδηγεί χωρίς να λαμβάνει υπόψη του εμπόδια που τυχόν να παρουσιαστούν στον δρόμο του.
Αυτός που δεν τηρεί αποστάσεις ασφαλείας από τους μπροστινούς και τους διπλανούς του.Αν θέλεις, μπορώ να σου βρω ένα ένα τα άρθρα του ΚΟΚ στα οποία αναφέρονται.
Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι και οι ποδηλάτες δεν κάνουν απίστευτες χαζομάρες και παρανομίες.
ΑΛΛΑ
Το να την λέμε σε όσους ποδηλάτες κινούνται ΝΟΜΙΜΑ στο δεξί άκρο λεωφόρων όπως έχουν κάθε δικαίωμα, ξεπερνά κάθε όριο παραλογισμού.
-
Ναι μονο που εγώ δεν έγραψα πουθενά για παραβίαση του ΚΟΚ απο τον οποιονδήποτε, ουτε απο ποδηλάτες ουτε απο οδηγους που τρέχουν ουτε απο κανέναν. Έγραψα οτι το να κινείσαι με μεγάλη διαφορά ταχύτητας ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ είναι επικίνδυνο ΟΧΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ αλλα προφανώς δεν μπορείς να διαχωρίσεις τις έννοιες δε ξέρω γιατι.
Οταν έχεις τέτοια διαφορά (speed differential) και καβαλάς δίκυκλο (ακόμα και μηχανοκίνητο βλ. παπι σκουτερι) ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ. Αυτό ειναι όλο το θέμα μου. Ουτε την είπα σε κανέναν ουτε έγραψα για τιποτα παράνομο. Και με νόμιμες ταχύτητες είναι επικύνδυνο και δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν αυτά που γράφεις για παρανομίες.
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
400 χρονια να περασουν και 400 ακομα σελιδες να γεμισουμε εδω μεσα, θα συνεχισεις να πιστευεις οτι το υπογραμμισμενο ειναι το θεμα μας.. ΔΕΝ ειναι αυτο το θεμα.. Το θεμα ειναι οτι μια συγκεκριμενη κατηγορια παπαροβιων νομιζει οτι το ποδηλατο ειναι ισοδυναμο φορτηγου, αυτοκινητου, μοτοσυκλετας γραφωντας τους παντες στα φρυδια τους και κινουμενοι σε κεντρικες αρτηριες που μονο αν εισαι αυτοκτονικος βρισκεσαι με ποδηλατο.
+1
Πριν 6 χρονια αγορασα ενα ποδηλατο και θελησα να το παω στο σπιτι ποδηλατοντας.
Τοσο χεσμενος δεν υπηρξα ποτε στον δρομο, με περνουσαν ολοι, λεωφορεια, τρολλευ, παπακια.
Πηγα απο Πατησιων, Ηρακλειου μεχρι Ριζουπολη και απο εκει Περισσο, μεσημερι με κινηση.
Δεν το ξαναεκανα. Απο τοτε οσες βολτες εκανα ηταν γυρω απο το σπιτι μου η το φορτωσα στο αμαξι και πηγα στο ΟΑΚΑ η πηρα το τρενο κατεβηκα στο ΚΑΤ και πηγα στο αλσος Συγγρου.Ο,τι και να λετε οι φιλοι του ποδηλατου σε Κηφισιας, Βεικου, Κυμης, Καποδιστριου, για να πω μονο τους δρομους που ειναι κοντα μου, ποδηλατο δεν κανω.
και ομως τα αυτονοητα πολλοι δεν μπορουν να τα καταλαβουν.
Οχι μονο δεν μπορουν να τα καταλαβουν,αλλα αισθανονται και ασφαλεια ποδηλατωντας σε παραλιακες,Συγγρου,Κηφισιας κλπ. -
Να μας το χαλασω παλι..
Γερακας, Παναγουλη και Κλεισθενους στην οποια βρισκομαι, στεγνο σφαξιμο κοκκινου επι της Παναγουλη απο μαυρο smart (νταξ τυχαιο παλι.. ).. Ενα ασημι τετοιο με after market xenon 2δις κεριων κοντεψε να μου διαλυσει τους αμφιβληστροειδεις πριν μερικες μερες γιατι τα εχει και ψηλα τα φωτα σα μοντελο..
Σε στενα μεσα στη Πατρα χθες βρισκομαι σε δρομο μονης κατευθυνσης που περναει απο διαδοχικα καθετα stop με κακη ορατοτητα. Πλησιαζω γνωστο μου stop και αφηνω να ρολλαρει με το ποδι στο φρενο.. βλεπω μαυρο yaris να πλησιαζει αργα οποτε λεω θα με δει.. βλεπεις μωρη μαλακω ολα τα παρκαρισμενα αμαξια κοιτανε με τη μουρη προς τα αριστερα.. ποιος ο λογος να κοιτας αριστερα και οχι δεξια για το ποιος ερχεται.. τη γλιτωσα με κορνα που ξαφνικα γυρισε δεξια και με ειδε να την κοιταω απορημενος..
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
400 χρονια να περασουν και 400 ακομα σελιδες να γεμισουμε εδω μεσα, θα συνεχισεις να πιστευεις οτι το υπογραμμισμενο ειναι το θεμα μας.. ΔΕΝ ειναι αυτο το θεμα.. Το θεμα ειναι οτι μια συγκεκριμενη κατηγορια παπαροβιων νομιζει οτι το ποδηλατο ειναι ισοδυναμο φορτηγου, αυτοκινητου, μοτοσυκλετας γραφωντας τους παντες στα φρυδια τους και κινουμενοι σε κεντρικες αρτηριες που μονο αν εισαι αυτοκτονικος βρισκεσαι με ποδηλατο.
+1
Πριν 6 χρονια αγορασα ενα ποδηλατο και θελησα να το παω στο σπιτι ποδηλατοντας.
Τοσο χεσμενος δεν υπηρξα ποτε στον δρομο, με περνουσαν ολοι, λεωφορεια, τρολλευ, παπακια.
Πηγα απο Πατησιων, Ηρακλειου μεχρι Ριζουπολη και απο εκει Περισσο, μεσημερι με κινηση.
Δεν το ξαναεκανα. Απο τοτε οσες βολτες εκανα ηταν γυρω απο το σπιτι μου η το φορτωσα στο αμαξι και πηγα στο ΟΑΚΑ η πηρα το τρενο κατεβηκα στο ΚΑΤ και πηγα στο αλσος Συγγρου.Ο,τι και να λετε οι φιλοι του ποδηλατου σε Κηφισιας, Βεικου, Κυμης, Καποδιστριου, για να πω μονο τους δρομους που ειναι κοντα μου, ποδηλατο δεν κανω.
και ομως τα αυτονοητα πολλοι δεν μπορουν να τα καταλαβουν.
Οχι μονο δεν μπορουν να τα καταλαβουν,αλλα αισθανονται και ασφαλεια ποδηλατωντας σε παραλιακες,Συγγρου,Κηφισιας κλπ.Να σου πω οτι ισως φταιει που πολλοι ποδηλατες δεν οδηγουν μηχανη, γιατι αν οδηγουσαν και ειχαν βιωσει πραγματα (εχω λαμα και 7 βιδες στο χερι απο καποιον που μου εκλεισε τον δρομο) τοτε μαλλον θα αναθεωρουσαν.
Αν η οδηγηση μοτο εχει μια Α επικυνδυνοτητα η οδηγηση ενος ποδηλατου που δεν εχει καμμια ενεργητικη ασφαλεια ειναι 10 φορες πιο επικυνδυνη. -
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
Έγραψα οτι το να κινείσαι με μεγάλη διαφορά ταχύτητας ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ είναι επικίνδυνο ΟΧΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ αλλα προφανώς δεν μπορείς να διαχωρίσεις τις έννοιες δε ξέρω γιατι.Οταν έχεις τέτοια διαφορά (speed differential) και καβαλάς δίκυκλο (ακόμα και μηχανοκίνητο βλ. παπι σκουτερι) ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ. Αυτό ειναι όλο το θέμα μου. Ουτε την είπα σε κανέναν ουτε έγραψα για τιποτα παράνομο. Και με νόμιμες ταχύτητες είναι επικύνδυνο και δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν αυτά που γράφεις για παρανομίες.
Για αυτό και η ανάγκη για ποδηλατόδρομους παντού και κυρίως σε κεντρικές λεωφόρους. Από την στιγμή που δεν υπάρχουν όμως, και από την στιγμή που οι συνθήκες δεν έχουν ωριμάσει αρκετά ώστε να γίνει κατανοητή η ανάγκη για μείωση του ζωτικού χώρου του αυτοκινήτου υπέρ των ποδηλάτων (και απ΄την στιγμή που ζούμε σε μια χώρα που αδυνατεί να εφαρμόσει τον σεβασμό ακόμα και των λίγων υφισταμένων), αναγκαστικά θα υπάρχει συνύπαρξη με αυξημένη επικινδυνότητα. Και αυτό καθιστά την τήρηση του ΚΟΚ ακόμα πιο επιτακτική.
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Να σου πω οτι ισως φταιει που πολλοι ποδηλατες δεν οδηγουν μηχανη, γιατι αν οδηγουσαν και ειχαν βιωσει πραγματα (εχω λαμα και 7 βιδες στο χερι απο καποιον που μου εκλεισε τον δρομο) τοτε μαλλον θα αναθεωρουσαν.
Αν η οδηγηση μοτο εχει μια Α επικυνδυνοτητα η οδηγηση ενος ποδηλατου που δεν εχει καμμια ενεργητικη ασφαλεια ειναι 10 φορες πιο επικυνδυνη.δεν φταιει αυτο Νικο,μηχανη δεν ειχα ποτε.Το οτι δεν ειχα μοτο ποτε,δεν με εμποδιζει να δω την μεγαλη επικινδυνοτητα,οποτε παω με τον γυιο μου στο παρκο Τριτση,που ειναι ουτε 1 χλμ απο το σπιτι μου.
Επισης το οτι δεν ειχα μηχανη δεν με εμποδιζει να προσεχω τους ποδηλατες 10 φορες περισσοτερο αποτι τα αλλα αυτοκινητα.
Παιδια οδηγικη δεν υπαρχει στην Ελλαδα,και αυτο ισχυει για οτιδηποτε και αν οδηγουμε.Οσο ζωο ειναι καποιος με αυτοκινητο,τοσο ζωο ειναι και αν οδηγει ποδηλατο. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Έγραψα οτι το να κινείσαι με μεγάλη διαφορά ταχύτητας ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ είναι επικίνδυνο ΟΧΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ αλλα προφανώς δεν μπορείς να διαχωρίσεις τις έννοιες δε ξέρω γιατι.
Οταν έχεις τέτοια διαφορά (speed differential) και καβαλάς δίκυκλο (ακόμα και μηχανοκίνητο βλ. παπι σκουτερι) ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ. Αυτό ειναι όλο το θέμα μου. Ουτε την είπα σε κανέναν ουτε έγραψα για τιποτα παράνομο. Και με νόμιμες ταχύτητες είναι επικύνδυνο και δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν αυτά που γράφεις για παρανομίες.
Για αυτό και η ανάγκη για ποδηλατόδρομους παντού και κυρίως σε κεντρικές λεωφόρους. Από την στιγμή που δεν υπάρχουν όμως, και από την στιγμή που οι συνθήκες δεν έχουν ωριμάσει αρκετά ώστε να γίνει κατανοητή η ανάγκη για μείωση του ζωτικού χώρου του αυτοκινήτου υπέρ των ποδηλάτων (και απ΄την στιγμή που ζούμε σε μια χώρα που αδυνατεί να εφαρμόσει τον σεβασμό ακόμα και των λίγων υφισταμένων), αναγκαστικά θα υπάρχει συνύπαρξη με αυξημένη επικινδυνότητα. Και αυτό καθιστά την τήρηση του ΚΟΚ ακόμα πιο επιτακτική.
Μπα τι μας λες ?!?! Δλδ παραδεχεσαι οτι δε κανουν οι δρομοι αυτοι για ποδηλατα και μετα επιβαλλεις τη συνυπαρξη ποδηλατων ,μηχανοκινητων τροχοφορων..
Φοβερη λογικη.. Ουσιαστικα δλδ μας λες οτι εγω θα βγαινω ,θα προκαλω ,θα παιζω τη ζωη μου κορωνα και το αφηνω πανω στους μηχανοκινητους που υπο την ανοχη τους θα κανω το κομματι μου..
Μμμμ ΟΧΙ. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Έγραψα οτι το να κινείσαι με μεγάλη διαφορά ταχύτητας ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ είναι επικίνδυνο ΟΧΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ αλλα προφανώς δεν μπορείς να διαχωρίσεις τις έννοιες δε ξέρω γιατι.
Οταν έχεις τέτοια διαφορά (speed differential) και καβαλάς δίκυκλο (ακόμα και μηχανοκίνητο βλ. παπι σκουτερι) ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ. Αυτό ειναι όλο το θέμα μου. Ουτε την είπα σε κανέναν ουτε έγραψα για τιποτα παράνομο. Και με νόμιμες ταχύτητες είναι επικύνδυνο και δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν αυτά που γράφεις για παρανομίες.
Για αυτό και η ανάγκη για ποδηλατόδρομους παντού και κυρίως σε κεντρικές λεωφόρους. Από την στιγμή που δεν υπάρχουν όμως, και από την στιγμή που οι συνθήκες δεν έχουν ωριμάσει αρκετά ώστε να γίνει κατανοητή η ανάγκη για μείωση του ζωτικού χώρου του αυτοκινήτου υπέρ των ποδηλάτων (και απ΄την στιγμή που ζούμε σε μια χώρα που αδυνατεί να εφαρμόσει τον σεβασμό ακόμα και των λίγων υφισταμένων), αναγκαστικά θα υπάρχει συνύπαρξη με αυξημένη επικινδυνότητα. Και αυτό καθιστά την τήρηση του ΚΟΚ ακόμα πιο επιτακτική.
Ακριβώς εκεί ήθελα να καταλήξω, χαίρομαι που το έγραψες μόνος σου.
Το δεδομένο είναι το εξής: Αυτοκίνητα + Ποδήλατα μαζι = μεγάλος κινδυνος
Πολλές χώρες έχουν λύσει αυτό το πρόβλημα χωρίζοντάς τους αλλά και ελέγχοντας τους ποδηλάτες, ακόμα και επιβάλλοντας πρόστιμα στους παραβάτες.
Στην Ελλάδα δεν έχει λυθεί αυτό το πρόβλημα άρα υπάρχει τρελός κίνδυνος, εις βάρος του ποδηλάτη δηλαδή αυτό που λέω τόση ώρα.
Ωστόσο ο ποδηλάτης δεν μπορεί να πιστεύει οτι του χρωστάνε οι οδηγοί επειδή λύνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα (κάτι που θα έκανε και με τα ΜΜΜ), attitude το οποίο βλέπω σε όλους τους ποδηλάτες που γνωρίζω σχεδόν ανεξαιρέτως. Οι σκεπτόμενοι φίλοι μου hardcore ποδηλάτες, εχουν πολυ απλά ΚΟΨΕΙ το ποδήλατο μέσα στην κυκλοφορία, το φορτώνουν και πάνε και ξεδίνουν μόνοι τους απόμερα. -
Τα ποδήλατα δεν πρέπει να κινούνται στους ίδιους δρόμους με τα αυτοκίνητα και τις μηχανές, το παραμικρό λάθος, η ελάχιστη απροσεξία και ξέρουμε ποιός θα είναι ο χαμένος, όποιος το κάνει παίρνει χοντρό ρίσκο και είναι με δική του ευθύνη γιατί ξέρει ότι αργά ή γρήγορα θα έχει τη στιγμή του, το να νομίζεις ότι δεν θα σου τύχει μια αναποδιά στους ακατάλληλους δρόμους μας ή με οδηγούς αδιάφορους και ηλίθιους δίπλα σου ή ότι οι άλλοι πάντα θα σε προσέχουν είναι η μέγιστη ουτοπία.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μπα τι μας λες ?!?! Δλδ παραδεχεσαι οτι δε κανουν οι δρομοι αυτοι για ποδηλατα και μετα επιβαλλεις τη συνυπαρξη ποδηλατων ,μηχανοκινητων τροχοφορων..
Φοβερη λογικη.. Ουσιαστικα δλδ μας λες οτι εγω θα βγαινω ,θα προκαλω ,θα παιζω τη ζωη μου κορωνα και το αφηνω πανω στους μηχανοκινητους που υπο την ανοχη τους θα κανω το κομματι μου..
Μμμμ ΟΧΙ.Δεν χρειάζεται καμία απολύτως 'ανοχή'. Και μάλλον κάτι έχεις καταλάβει ΛΑΘΟΣ. Η εφαρμογή του ΚΟΚ δεν υπόκειται στην διακριτική σου ευχέρεια, είναι θεμελιώδης υποχρέωση όλων. Ο λόγος που υπάρχει ανάγκη για ποδηλατόδρομους είναι ότι οι άνθρωποι δεν είναι ρομπότ και κάνουν λάθη. Με το να κλείνεις μια λωρίδα τελείως στην κίνηση ώστε να μπορούν οι ποδηλάτες να κινηθούν με ασφάλεια, περιορίζεις την πιθανότητα το λάθος ενός οδηγού να έχει ως αποτέλεσμα ένα δυστύχημα.
Από αυτό, μέχρι να απαιτείς να φύγουν εντελώς οι ποδηλάτες από τους δρόμους (κάτι που δεν είναι γραμμένο σε κανένα νόμο) χωρίς να τους παρέχεις ασφαλείς εναλλακτικές για να κινούνται στην πόλη τους, υπάρχει το χάος.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τα ποδήλατα δεν πρέπει να κινούνται στους ίδιους δρόμους με τα αυτοκίνητα και τις μηχανές, το παραμικρό λάθος, η ελάχιστη απροσεξία και ξέρουμε ποιός θα είναι ο χαμένος, όποιος το κάνει παίρνει χοντρό ρίσκο και είναι με δική του ευθύνη γιατί ξέρει ότι αργά ή γρήγορα θα έχει τη στιγμή του, το να νομίζεις ότι δεν θα σου τύχει μια αναποδιά στους ακατάλληλους δρόμους μας ή με οδηγούς αδιάφορους και ηλίθιους δίπλα σου ή ότι οι άλλοι πάντα θα σε προσέχουν είναι η μέγιστη ουτοπία.Προφανως και αυτα που λες, σε χωρες που υπαρχει κουλτουρα ποδηλατου, ειναι ακυρα.
Κι οι ολλανδοι το 70 το ιδιο ουνοι ηταν, και αυτη η νοοτροπια αλλαξε
Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]