Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Yeti 1.8 με πρόβλημα συμπλέκτη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Skoda Yeti 1.8 με πρόβλημα συμπλέκτη
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    8
    857
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis2810 last edited by

      Γειά σας,
      αντιμετωπίζω πρόβλημα με το συμπλέκτη στο Skoda Yeti 1.8 που αγοράστηκε πριν 1 χρόνο και έχει κάνει 6.200 χιλιόμετρα μόνο.
      Πρόβλημα με το συμπλέκτη εμφάνισε από την αρχή, δηλαδή από τον πρώτο μήνα (!), όπου εμφανιζόταν μια δυσάρεστη μυρωδιά καμμένου μόλις ζοριζόταν ελάχιστα το αυτοκίνητο.
      Σαν ζόρισμα, εννοώ κίνηση σε ανηφορικό χωματόδρομο ή ακόμα και σε άσφαλτο με απότομες στροφές, όπως επίσης όταν χρειαζόταν να ξεπεράσει ένα σκαλοπάτι σε χωματόδρομο.
      Στην αντιπροσωπεία το ανέφερα από την αρχή και πολλές φορές. Το Σεπτέμβριο του 2010 ζήτησα έλεγχο του αυτοκινήτου , αλλά η απάντηση ήταν ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με το συμπλέκτη. Ωστόσο το πρόβλημα συνεχιζόταν, όπως και οι ερωτήσεις μου στην αντιπροσωπεία. Ωστόσο λόγω της περισταστιακής χρήσης του αυτοκινήτου (6.000 χιλιόμετρα σε ένα χρόνο), δεν ήταν κάτι που το αντιμετώπιζα καθημερινά, γι αυτό και δεν το έψαξα πολύ περισσότερο.

      Σήμερα ωστόσο ο συμπλέκτης εμφανίζει εντονότατο πρόβλημα, πατινάρει και μυρίζει με το παραμικρό. Απευθύνθηκα στην αντιπροσωπεία ΒΙΑΜΑΡ ΑΕ - SKODA HELLAS, που τελικά πρότεινε να γίνει έλεγχος στο αυτοκίνητο και:

      1. Αν διαπιστωθεί εργοστασιακό πρόβλημα στο συμπλέκτη, να αντικατασταθεί με κάλυψη από την εγγύηση
      2. Αν διαπιστωθεί ότι αιτια της βλάβης είναι κακή χρήση από τον οδηγό, να επιβαρυνθώ εγώ τα έξοδα επισκευής αφού γίνει κάποια έκπτωση από την ΣΚΟΝΤΑ.

      Επισκέφτηκα γνωστό μου συνεργείο και ζήτησα τη γνώμη τους. Αφενός μου είπε ότι ο συμπλέκτης πατινάρει άσχημα και θέλει οπωσδήποτε αντικατάσταση ο δίσκος, εφετέρου μου επισήμανε ότι δεν υπάρχει σίγουρος τρόπος να αποφανθεί κάποιος για την αιτία της φθοράς του συμπλέκτη, αν δηλαδή από την αρχή είχε πρόβλημα ο δίσκος του SKODA YETI ή το προκάλεσε η 'κακή' οδήγηση.
      Να αναφέρω εδώ ότι ο μηχανικός αυτός είχε αλλάξει τον δίσκο στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου στα 120.000 χιλιόμετρα περίπου και γνωρίζει λοιπον οτι τα αυτοκίνητα μου δεν τα κακομεταχειρίζομαι.

      Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη όποιων από το φόρουμ αυτό έχουν τις γνώσεις για να απαντήσουν στο ερώτημα κατά πόσον μπορεί το συνεργείο της SKODA να διαπιστώσει με σιγουριά ότι το πρόβλημα δεν είναι εργοστασιακό και ότι υπεύθυνος είναι ο οδηγός του αυτοκινήτου για τη φθορά του δίσκου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        giannis2810 last edited by

        Γειά σας,
        αντιμετωπίζω πρόβλημα με το συμπλέκτη στο Skoda Yeti 1.8 που αγοράστηκε πριν 1 χρόνο και έχει κάνει 6.200 χιλιόμετρα μόνο.
        Πρόβλημα με το συμπλέκτη εμφάνισε από την αρχή, δηλαδή από τον πρώτο μήνα (!), όπου εμφανιζόταν μια δυσάρεστη μυρωδιά καμμένου μόλις ζοριζόταν ελάχιστα το αυτοκίνητο.
        Σαν ζόρισμα, εννοώ κίνηση σε ανηφορικό χωματόδρομο ή ακόμα και σε άσφαλτο με απότομες στροφές, όπως επίσης όταν χρειαζόταν να ξεπεράσει ένα σκαλοπάτι σε χωματόδρομο.
        Στην αντιπροσωπεία το ανέφερα από την αρχή και πολλές φορές. Το Σεπτέμβριο του 2010 ζήτησα έλεγχο του αυτοκινήτου , αλλά η απάντηση ήταν ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με το συμπλέκτη. Ωστόσο το πρόβλημα συνεχιζόταν, όπως και οι ερωτήσεις μου στην αντιπροσωπεία. Ωστόσο λόγω της περισταστιακής χρήσης του αυτοκινήτου (6.000 χιλιόμετρα σε ένα χρόνο), δεν ήταν κάτι που το αντιμετώπιζα καθημερινά, γι αυτό και δεν το έψαξα πολύ περισσότερο.

        Σήμερα ωστόσο ο συμπλέκτης εμφανίζει εντονότατο πρόβλημα, πατινάρει και μυρίζει με το παραμικρό. Απευθύνθηκα στην αντιπροσωπεία ΒΙΑΜΑΡ ΑΕ - SKODA HELLAS, που τελικά πρότεινε να γίνει έλεγχος στο αυτοκίνητο και:

        1. Αν διαπιστωθεί εργοστασιακό πρόβλημα στο συμπλέκτη, να αντικατασταθεί με κάλυψη από την εγγύηση
        2. Αν διαπιστωθεί ότι αιτια της βλάβης είναι κακή χρήση από τον οδηγό, να επιβαρυνθώ εγώ τα έξοδα επισκευής αφού γίνει κάποια έκπτωση από την ΣΚΟΝΤΑ.

        Επισκέφτηκα γνωστό μου συνεργείο και ζήτησα τη γνώμη τους. Αφενός μου είπε ότι ο συμπλέκτης πατινάρει άσχημα και θέλει οπωσδήποτε αντικατάσταση ο δίσκος, εφετέρου μου επισήμανε ότι δεν υπάρχει σίγουρος τρόπος να αποφανθεί κάποιος για την αιτία της φθοράς του συμπλέκτη, αν δηλαδή από την αρχή είχε πρόβλημα ο δίσκος του SKODA YETI ή το προκάλεσε η 'κακή' οδήγηση.
        Να αναφέρω εδώ ότι ο μηχανικός αυτός είχε αλλάξει τον δίσκο στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου στα 120.000 χιλιόμετρα περίπου και γνωρίζει λοιπον οτι τα αυτοκίνητα μου δεν τα κακομεταχειρίζομαι.

        Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη όποιων από το φόρουμ αυτό έχουν τις γνώσεις για να απαντήσουν στο ερώτημα κατά πόσον μπορεί το συνεργείο της SKODA να διαπιστώσει με σιγουριά ότι το πρόβλημα δεν είναι εργοστασιακό και ότι υπεύθυνος είναι ο οδηγός του αυτοκινήτου για τη φθορά του δίσκου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis2810 last edited by

          Γειά σας,
          αντιμετωπίζω πρόβλημα με το συμπλέκτη στο Skoda Yeti 1.8 που αγοράστηκε πριν 1 χρόνο και έχει κάνει 6.200 χιλιόμετρα μόνο.
          Πρόβλημα με το συμπλέκτη εμφάνισε από την αρχή, δηλαδή από τον πρώτο μήνα (!), όπου εμφανιζόταν μια δυσάρεστη μυρωδιά καμμένου μόλις ζοριζόταν ελάχιστα το αυτοκίνητο.
          Σαν ζόρισμα, εννοώ κίνηση σε ανηφορικό χωματόδρομο ή ακόμα και σε άσφαλτο με απότομες στροφές, όπως επίσης όταν χρειαζόταν να ξεπεράσει ένα σκαλοπάτι σε χωματόδρομο.
          Στην αντιπροσωπεία το ανέφερα από την αρχή και πολλές φορές. Το Σεπτέμβριο του 2010 ζήτησα έλεγχο του αυτοκινήτου , αλλά η απάντηση ήταν ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με το συμπλέκτη. Ωστόσο το πρόβλημα συνεχιζόταν, όπως και οι ερωτήσεις μου στην αντιπροσωπεία. Ωστόσο λόγω της περισταστιακής χρήσης του αυτοκινήτου (6.000 χιλιόμετρα σε ένα χρόνο), δεν ήταν κάτι που το αντιμετώπιζα καθημερινά, γι αυτό και δεν το έψαξα πολύ περισσότερο.

          Σήμερα ωστόσο ο συμπλέκτης εμφανίζει εντονότατο πρόβλημα, πατινάρει και μυρίζει με το παραμικρό. Απευθύνθηκα στην αντιπροσωπεία ΒΙΑΜΑΡ ΑΕ - SKODA HELLAS, που τελικά πρότεινε να γίνει έλεγχος στο αυτοκίνητο και:

          1. Αν διαπιστωθεί εργοστασιακό πρόβλημα στο συμπλέκτη, να αντικατασταθεί με κάλυψη από την εγγύηση
          2. Αν διαπιστωθεί ότι αιτια της βλάβης είναι κακή χρήση από τον οδηγό, να επιβαρυνθώ εγώ τα έξοδα επισκευής αφού γίνει κάποια έκπτωση από την ΣΚΟΝΤΑ.

          Επισκέφτηκα γνωστό μου συνεργείο και ζήτησα τη γνώμη τους. Αφενός μου είπε ότι ο συμπλέκτης πατινάρει άσχημα και θέλει οπωσδήποτε αντικατάσταση ο δίσκος, εφετέρου μου επισήμανε ότι δεν υπάρχει σίγουρος τρόπος να αποφανθεί κάποιος για την αιτία της φθοράς του συμπλέκτη, αν δηλαδή από την αρχή είχε πρόβλημα ο δίσκος του SKODA YETI ή το προκάλεσε η 'κακή' οδήγηση.
          Να αναφέρω εδώ ότι ο μηχανικός αυτός είχε αλλάξει τον δίσκο στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου στα 120.000 χιλιόμετρα περίπου και γνωρίζει λοιπον οτι τα αυτοκίνητα μου δεν τα κακομεταχειρίζομαι.

          Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη όποιων από το φόρουμ αυτό έχουν τις γνώσεις για να απαντήσουν στο ερώτημα κατά πόσον μπορεί το συνεργείο της SKODA να διαπιστώσει με σιγουριά ότι το πρόβλημα δεν είναι εργοστασιακό και ότι υπεύθυνος είναι ο οδηγός του αυτοκινήτου για τη φθορά του δίσκου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • F
            fokion_sportage last edited by

            Ελπίζω, οταν το πηγες ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΆ να εχεις κρατησει το χαρτι εισοδου στο συνεργειο με το ΠΟΙΑ ηταν η αιτια της εισαγωγης του.....
            και ιδανικά και ΟΛΑ τα επομενα..
            Λογικά επεισεις πρεπει να εχεις γραπτά πανω στο ισιο χαρτι, την 'διαγνωση' τους οτι δεν ειναι τιποτα..

            ΑΝ τα εχεις αυτα το θεμα 'παιζεται' στο Ινστιτουτο Καταναλωτη..

            Εκτίμηση μπορει και δεν μπορει να γινει εξαρταται απο το τι θα δεις αμα λυθει, αν πχ εχει αρκετό παχος, αν φαινεται στραβο-πατημενος αν δηλ ειναι στραβός και δεν παταει ολη η επιφανεια, αν αν αν... δεν ειναι ουτε ευκολο ουτε σιγουρο.

            το μονο σιγουρο χαρτι σου ειναι το χαρτι της πρωτης εισοδου, οπου φαινεται οτι με το 'καλημερα' το αυτοκινητο ειχε προβλημα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannis2810 last edited by

              Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντηση σου.

              Το αυτοκίνητο παραδόθηκε σε μένα τον Μάιο του 2010. Το πρόβλημα με την άσχημη μυρωδιά από την υπερθέρμανση του συμπλέκτη άρχισε να εμφανίζεται από τον πρώτο μήνα, δηλαδή το θυμάμαι σίγουρα στις 25 Μαίου του 2010, ημέρα του Αγίου Πνεύματος.
              Τότε δεν είχα καταλάβει ποιό είναι το πρόβλημα και το ανέφερα στον υπεύθυνο πωλήσεων της Skoda στο Ηράκλειο, που με καθησύχασε λέγοντας ότι πιθανότατα δεν είναι τίποτα αλλά να δω αν εμφανιστεί ξανά.
              Στη συνέχεια το πρόβλημα εμφανίστηκε ξανά και το ανέφερα αρκετές φορές στον υπεύθυνο πωλήσεων, χωρίς να κάνω κάποια άλλη ενέργεια. Γενικά δεν πήγε το μυαλό μου στο ότι μπορεί να υπάρχιε κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ κατά κανόνα Σαββατοκύριακα μόνο, οπότε οποιοδήποτε πρόβλημα δεν διαπιστώνεται εύκολα λόγω της περιστασιακής χρήσης.
              Το Σεπτέμβριο του 2010 ζήτησα τον έλεχο του αυτοκινήτου, οπότε μου είπαν ότι δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα. Δεν έχω στα χέρια μου το χαρτί εισόδου στο συνεργείο της ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ΑΕ στο Ηράκλειο Κρήτης και δεν γνωρίζω αν μπορώ να ζητήσω αντίγραφο τώρα.
              Στη συνέχεια η χρήση του αυτοκινήτου ήταν ακόμα πιο σπάνια, δηλαδή ενώ το Σεπτέμβριο του 2010 είχα 4000 χιλιόμετρα, από τότε μέχρι σήμερα έκανα μονάχα 2000 χιλιόμετρα επιπλέον, οπότε φτάσαμε στον Απρίλιο του 2011 για να αντιληφθώ ότι κάτι σοβαρό συμβαίνει με τον συμπλέκτη του Yeti. Εξάλλου είχα ησυχάσει με την αρνητική απάντηση του συνεργείου...

              Πριν μερικές μέρες (τέλος Απριλίου 2011) που ζήτησα από το συνεργείο νέο έλεγχο του αυτοκινήτου για πιθανό πρόβλημα στο συμπλέκτη, η απάντηση του υπεύθυνου ήταν ότι η εγγύηση δεν καλύπτει τον δίσκο του συμπλέκτη. Επέμεινα στο ότι το πρόβλημα με απασχολεί από την αρχή κτήσης του αυτοκινήτου, αλλά ήταν αμετακίνητος στη θέση του.

              Να σημειώσω επίσης ότι παρόλο που ανέφερα πρόβλημα, το συνεργείο δεν έκανε κανένα νέο έλεγχο, αφήνοντας με να συνεχίσω να οδηγώ ένα αυτοκίνητο 'που κινδυνεύει να με αφήσει οποιαδήποτε στιγμή στο δρόμο'. Η φράση αυτή δεν είναι δικό μου συμπέρασμα, αλλά ή εκτίμηση άλλου μηχανικού από γνωστό μου συνεργείο στις 3-5-2011, που διέγνωσε ότι ο συμπλέκτης έχει σοβαρο πρόβλημα και πατινάρει άσχημα.

              Στη συνέχεια απευθύνθηκα στην ΒΙΑΜΑΡ ΑΕ, την κεντρική αντιπροσωπεία της SKODA στην Ελλάδα, που πρότεινε την συμβιβαστική λύση της αντικατάστασης του συμπλέκτη κε κάλυψη της εγγύησης μόνο στην περίπτωση που διαπιστωθεί εργοαστασιακό πρόβλημα.
              Ωστόσο, το ερώτημα παραμένει: εγώ πως μπορώ να διασφαλιστώ ότι τα συμπεράσματα από τον έλεγχο του αυτοκινήτου θα είναι αντικειμενικά και δεν θα μεροληπτούν κατά του οδηγού - αγοραστή;
              Προσωπικά έχω κάθε διάθεση συνεργασίας με την αντιπροσωπεία και με τους ανθρώπους του συνεργείου της Skoda, αρκεί να είμαι σίγουρος ότι τα δικαιώματα μου σαν καταναλωτή που ξόδεψε 25.000€ για ένα καινούριο Skoda Yeti 1.8 δεν θα παραβιαστούν προκειμένου η εταιρεία να αποφύγει το ελάχιστο γι αυτούς κόστος επισκευής ενός εξαρχής προβληματικού αυτοκινήτου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fokion_sportage last edited by

                κανω τωρα τον δικηγορο του διαβολου ετσι?

                Καλώς ή κακώς, ο συμπλεκτης ειναι αναλλωσιμος όπως τα τακακια. απλά αυτο που μας τσουζει ειναι το... κοστος.
                Απο οτι καταλαβαινω ΔΕΝ εχεις κατι στα χερια σου.

                τοτε που οπως λες 'το ανεφερες' γραφτηκε πουθενα? υποψιαζομαι πως οχι.

                τι θελω να πω
                πες οτι βρισκεσαι σε ενα δικαστηριο. ο Δικαστης θα θεωρησει 'ευλογο λόγο' την απαιτηση αλλαγης αν του εμφανισεις ενα χαρτι με το προβλημα απο τα 1.000χλμ ενα μηνα μετα την αγορά. Σιγουρο και παλι δεν ειναι, αλλα απλά υπαρχουν 'ισχυρές ενδειξεις' περι της ορθοτητας του ισχυρισμου οτι ειναι ελλατωματικό.

                Ενα χρονο μετα ομως.......
                και ποιος μου λεει εμενα οτι δεν εχεις τραβηξει τροχοσπιτο πχ. ( θα μου πεις και στα 1.000 ποιος στο λεει αλλα ειπαμε ειναι αδιαμφισβητητα μεσα στα ορια του 'κοινως αποδεκτου' - αντιλαμβανεσαι) γιατι επαναλαμβανω ειναι αναλλωσιμο ειδος, ΕΚΤΟΣ αν ας πουμε το ανοιξεις κι εχουν κοπει τα πριτσινια.
                στην παρομοιωση με τα τακακια, ποιος λεει οτι δεν εκανες 50 φρεναρισματα πανικου απο τελικη 2 ωρες μετα που το πειρες ( το παραδειγμα ειναι προφανως τραβηγμενο ωστε να φανει τι εννοω)

                Δυστυχως οι αντιπροσωπειες αυτα τα ξερουν και γι αυτο δεν συνηθιζουν να γραφουν τα προβληματα που αναφερονται. Εξ ου και αμφιβαλλω ΑΝ εχει γραφτει συγκεκριμενα τι 'παραπονεθηκες' να σου δωσουν αντιγραφο.

                Τι μπορεις να κανεις.
                Να λυσεις και το αποτελεσμα να το δει και να κανει εκθεση ανεξαρτητος πραγματογνωμονας, και αν το δεχτει η αντιπροσωπεια ( που δεν αλλα λεμε) η πατε στα δικαστηρια. Κι ολα αυτα για τι αυτο που λες ΠΡΕΠΕΙ να το αποδειξεις εσυ πλεον... γιατι η δηλωση του συνεργειατζη οτι 'του αλαζω στα αλλα αυτοκινητα του δισκο καθε 120.000 χλμ' καταλαβαινεις οτι πουθενα δεν μπορει να σταθει ως αποδεικτικό στοιχιο ή μεσο πιεσης προς τον αντιπροσωπο να στον αλλαξει στην εγγυηση..
                Η εκθεση του πραγματογνωμονα, θα μπορουσε, αλλα τι να την κανεις αφου εχεις πληρωσει ηδη και αυτη και το λυσιμο.... ηδη δηλ χαμενος εισαι εκτός αν πατε δικαστηριο και το κερδισεις... ασχετα αν η αποφαση θα βγει οταν..... το αυτοκινητο θα εχει παει αποσυρση λογω ηλικας.....
                Αν σε συμφαιρουν ολα τα ανωτερω??? προφανως οχι.

                Γνωμη μου...
                Ακρή δεν θα βγαλεις - δεν εχεις κατι στα χερια σου να τους 'πιεσεις' και θα μπεις μεσα εκτός αν εσυ η συγγενης σου ειναι δικηγόρος. Πηγαινε στο γνωστο σου συνεργιατζη να σου παρει ενα καλο σετ, βαλτο ( να σου κοψει αποδειξη οπου να φαινεται και ΤΙ εβαλε ωστε να μην καταπεσει η εγγυηση) και καλα σου ταξιδια....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fokion_sportage last edited by

                  ή αντι για τον συνεργειατζη σου ρισκαρεις να πληρωσεις 'αντιπροσοπεια' και στο λυσιμο φανει καποιο αλλο προβλημα που προκαλεσε την φθορα του δισκου, πχ στραβοπατημενος, στραβο πριτζντιρεκτ στραβό διχαλο δε ξερω κι εγω τι αλλο μια και δεν ξερω μηχανικα το αυτοκινητο, ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ ( χμ...... ) και στα φτιαξουν τσαμπα

                  Αλλα αυτο ειναι ενα ΥΠΕΡ-αισιοδοξο σεναριο, λιαν απιθανο...

                  ( δεν ειχα διαβασει καλα το τελευταιο μερος της δευτερης απαντησης σου)

                  Ουσιαστικά αν δεν πας με πραγματογνωμονα ή δικο σου μηχανικό θα πρεπει να ειναι οπως ειπα και παραπανω κατι εξαιρετικά οφθαλμοφανες για να το παραδεχτουν..

                  Ουσιαστικά κι αντιπροσωπεια λεει οτι σου ειπα 'κατσε να δουμε ΑΝ ειναι ΟΝΤΩΣ προβλημα εκ κατασκευης'...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Για τι κοστος μιλαμε? Ακρη με αυτους δεν βγαζεις ευκολα. Το αποτελεσμα θα ειναι να στον αλλαξουν αυτοι και να πληρωσεις το κοστος επισημης αντιπροσωπειας που ολοι ξερουμε ποσο τσουχτερο ειναι. Παρε τιμη ανταλλακτικου απο καταστημα με ανταλλακτικα skoda και ρωτα σε εμπιστο γενικο συνεργειο για εργασια. Ολα αυτα ΠΡΙΝ σε χωσουν μεσα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      roulis21 last edited by

                      Γιαννη

                      Καλο ξεμπερδεμα με δαυτους.

                      Μπορεισ να μας πεις καταναλωσεις σε ολες τις συνθηκες??

                      Κυριως εθνικη?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr