Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντηση σου.
Το αυτοκίνητο παραδόθηκε σε μένα τον Μάιο του 2010. Το πρόβλημα με την άσχημη μυρωδιά από την υπερθέρμανση του συμπλέκτη άρχισε να εμφανίζεται από τον πρώτο μήνα, δηλαδή το θυμάμαι σίγουρα στις 25 Μαίου του 2010, ημέρα του Αγίου Πνεύματος.
Τότε δεν είχα καταλάβει ποιό είναι το πρόβλημα και το ανέφερα στον υπεύθυνο πωλήσεων της Skoda στο Ηράκλειο, που με καθησύχασε λέγοντας ότι πιθανότατα δεν είναι τίποτα αλλά να δω αν εμφανιστεί ξανά.
Στη συνέχεια το πρόβλημα εμφανίστηκε ξανά και το ανέφερα αρκετές φορές στον υπεύθυνο πωλήσεων, χωρίς να κάνω κάποια άλλη ενέργεια. Γενικά δεν πήγε το μυαλό μου στο ότι μπορεί να υπάρχιε κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ κατά κανόνα Σαββατοκύριακα μόνο, οπότε οποιοδήποτε πρόβλημα δεν διαπιστώνεται εύκολα λόγω της περιστασιακής χρήσης.
Το Σεπτέμβριο του 2010 ζήτησα τον έλεχο του αυτοκινήτου, οπότε μου είπαν ότι δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα. Δεν έχω στα χέρια μου το χαρτί εισόδου στο συνεργείο της ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ΑΕ στο Ηράκλειο Κρήτης και δεν γνωρίζω αν μπορώ να ζητήσω αντίγραφο τώρα.
Στη συνέχεια η χρήση του αυτοκινήτου ήταν ακόμα πιο σπάνια, δηλαδή ενώ το Σεπτέμβριο του 2010 είχα 4000 χιλιόμετρα, από τότε μέχρι σήμερα έκανα μονάχα 2000 χιλιόμετρα επιπλέον, οπότε φτάσαμε στον Απρίλιο του 2011 για να αντιληφθώ ότι κάτι σοβαρό συμβαίνει με τον συμπλέκτη του Yeti. Εξάλλου είχα ησυχάσει με την αρνητική απάντηση του συνεργείου...
Πριν μερικές μέρες (τέλος Απριλίου 2011) που ζήτησα από το συνεργείο νέο έλεγχο του αυτοκινήτου για πιθανό πρόβλημα στο συμπλέκτη, η απάντηση του υπεύθυνου ήταν ότι η εγγύηση δεν καλύπτει τον δίσκο του συμπλέκτη. Επέμεινα στο ότι το πρόβλημα με απασχολεί από την αρχή κτήσης του αυτοκινήτου, αλλά ήταν αμετακίνητος στη θέση του.
Να σημειώσω επίσης ότι παρόλο που ανέφερα πρόβλημα, το συνεργείο δεν έκανε κανένα νέο έλεγχο, αφήνοντας με να συνεχίσω να οδηγώ ένα αυτοκίνητο 'που κινδυνεύει να με αφήσει οποιαδήποτε στιγμή στο δρόμο'. Η φράση αυτή δεν είναι δικό μου συμπέρασμα, αλλά ή εκτίμηση άλλου μηχανικού από γνωστό μου συνεργείο στις 3-5-2011, που διέγνωσε ότι ο συμπλέκτης έχει σοβαρο πρόβλημα και πατινάρει άσχημα.
Στη συνέχεια απευθύνθηκα στην ΒΙΑΜΑΡ ΑΕ, την κεντρική αντιπροσωπεία της SKODA στην Ελλάδα, που πρότεινε την συμβιβαστική λύση της αντικατάστασης του συμπλέκτη κε κάλυψη της εγγύησης μόνο στην περίπτωση που διαπιστωθεί εργοαστασιακό πρόβλημα.
Ωστόσο, το ερώτημα παραμένει: εγώ πως μπορώ να διασφαλιστώ ότι τα συμπεράσματα από τον έλεγχο του αυτοκινήτου θα είναι αντικειμενικά και δεν θα μεροληπτούν κατά του οδηγού - αγοραστή;
Προσωπικά έχω κάθε διάθεση συνεργασίας με την αντιπροσωπεία και με τους ανθρώπους του συνεργείου της Skoda, αρκεί να είμαι σίγουρος ότι τα δικαιώματα μου σαν καταναλωτή που ξόδεψε 25.000€ για ένα καινούριο Skoda Yeti 1.8 δεν θα παραβιαστούν προκειμένου η εταιρεία να αποφύγει το ελάχιστο γι αυτούς κόστος επισκευής ενός εξαρχής προβληματικού αυτοκινήτου.