Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    giannis2810

    @giannis2810

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    giannis2810 Unfollow Follow

    Latest posts made by giannis2810

    • RE: Skoda Yeti 1.8 με πρόβλημα συμπλέκτη

      Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντηση σου.

      Το αυτοκίνητο παραδόθηκε σε μένα τον Μάιο του 2010. Το πρόβλημα με την άσχημη μυρωδιά από την υπερθέρμανση του συμπλέκτη άρχισε να εμφανίζεται από τον πρώτο μήνα, δηλαδή το θυμάμαι σίγουρα στις 25 Μαίου του 2010, ημέρα του Αγίου Πνεύματος.
      Τότε δεν είχα καταλάβει ποιό είναι το πρόβλημα και το ανέφερα στον υπεύθυνο πωλήσεων της Skoda στο Ηράκλειο, που με καθησύχασε λέγοντας ότι πιθανότατα δεν είναι τίποτα αλλά να δω αν εμφανιστεί ξανά.
      Στη συνέχεια το πρόβλημα εμφανίστηκε ξανά και το ανέφερα αρκετές φορές στον υπεύθυνο πωλήσεων, χωρίς να κάνω κάποια άλλη ενέργεια. Γενικά δεν πήγε το μυαλό μου στο ότι μπορεί να υπάρχιε κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ κατά κανόνα Σαββατοκύριακα μόνο, οπότε οποιοδήποτε πρόβλημα δεν διαπιστώνεται εύκολα λόγω της περιστασιακής χρήσης.
      Το Σεπτέμβριο του 2010 ζήτησα τον έλεχο του αυτοκινήτου, οπότε μου είπαν ότι δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα. Δεν έχω στα χέρια μου το χαρτί εισόδου στο συνεργείο της ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ΑΕ στο Ηράκλειο Κρήτης και δεν γνωρίζω αν μπορώ να ζητήσω αντίγραφο τώρα.
      Στη συνέχεια η χρήση του αυτοκινήτου ήταν ακόμα πιο σπάνια, δηλαδή ενώ το Σεπτέμβριο του 2010 είχα 4000 χιλιόμετρα, από τότε μέχρι σήμερα έκανα μονάχα 2000 χιλιόμετρα επιπλέον, οπότε φτάσαμε στον Απρίλιο του 2011 για να αντιληφθώ ότι κάτι σοβαρό συμβαίνει με τον συμπλέκτη του Yeti. Εξάλλου είχα ησυχάσει με την αρνητική απάντηση του συνεργείου...

      Πριν μερικές μέρες (τέλος Απριλίου 2011) που ζήτησα από το συνεργείο νέο έλεγχο του αυτοκινήτου για πιθανό πρόβλημα στο συμπλέκτη, η απάντηση του υπεύθυνου ήταν ότι η εγγύηση δεν καλύπτει τον δίσκο του συμπλέκτη. Επέμεινα στο ότι το πρόβλημα με απασχολεί από την αρχή κτήσης του αυτοκινήτου, αλλά ήταν αμετακίνητος στη θέση του.

      Να σημειώσω επίσης ότι παρόλο που ανέφερα πρόβλημα, το συνεργείο δεν έκανε κανένα νέο έλεγχο, αφήνοντας με να συνεχίσω να οδηγώ ένα αυτοκίνητο 'που κινδυνεύει να με αφήσει οποιαδήποτε στιγμή στο δρόμο'. Η φράση αυτή δεν είναι δικό μου συμπέρασμα, αλλά ή εκτίμηση άλλου μηχανικού από γνωστό μου συνεργείο στις 3-5-2011, που διέγνωσε ότι ο συμπλέκτης έχει σοβαρο πρόβλημα και πατινάρει άσχημα.

      Στη συνέχεια απευθύνθηκα στην ΒΙΑΜΑΡ ΑΕ, την κεντρική αντιπροσωπεία της SKODA στην Ελλάδα, που πρότεινε την συμβιβαστική λύση της αντικατάστασης του συμπλέκτη κε κάλυψη της εγγύησης μόνο στην περίπτωση που διαπιστωθεί εργοαστασιακό πρόβλημα.
      Ωστόσο, το ερώτημα παραμένει: εγώ πως μπορώ να διασφαλιστώ ότι τα συμπεράσματα από τον έλεγχο του αυτοκινήτου θα είναι αντικειμενικά και δεν θα μεροληπτούν κατά του οδηγού - αγοραστή;
      Προσωπικά έχω κάθε διάθεση συνεργασίας με την αντιπροσωπεία και με τους ανθρώπους του συνεργείου της Skoda, αρκεί να είμαι σίγουρος ότι τα δικαιώματα μου σαν καταναλωτή που ξόδεψε 25.000€ για ένα καινούριο Skoda Yeti 1.8 δεν θα παραβιαστούν προκειμένου η εταιρεία να αποφύγει το ελάχιστο γι αυτούς κόστος επισκευής ενός εξαρχής προβληματικού αυτοκινήτου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      giannis2810
    • RE: Skoda Yeti ή grand vitara

      Ο χρήστης akollias έγραψε:

      Αν η κίνηση εκτός δρόμου είναι σημαντικός παράγοντας για την επιλογή του αυτοκινήτου, το Skoda Yeti σίγουρα έχει πολύ περιορισμένες δυνατότητες, ειδικά με τα εργοστασιακά λάστιχα που είναι καλά για δρόμο, αλλά ακατάλληλα για χώμα και πέτρες.
      Είμαι ιδιοκτήτης ενός Skoda Yeti και ομολογώ ότι έχω απογοητευτεί τελείως από τις δυνατότητες του εκτός δρόμου.

      Γιάννης

      Το 1.8 4χ4?

      Ναι, για το Skoda Yeti 1.8 4X4 μιλάω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giannis2810
    • Skoda Yeti 1.8 με πρόβλημα συμπλέκτη

      Γειά σας,
      αντιμετωπίζω πρόβλημα με το συμπλέκτη στο Skoda Yeti 1.8 που αγοράστηκε πριν 1 χρόνο και έχει κάνει 6.200 χιλιόμετρα μόνο.
      Πρόβλημα με το συμπλέκτη εμφάνισε από την αρχή, δηλαδή από τον πρώτο μήνα (!), όπου εμφανιζόταν μια δυσάρεστη μυρωδιά καμμένου μόλις ζοριζόταν ελάχιστα το αυτοκίνητο.
      Σαν ζόρισμα, εννοώ κίνηση σε ανηφορικό χωματόδρομο ή ακόμα και σε άσφαλτο με απότομες στροφές, όπως επίσης όταν χρειαζόταν να ξεπεράσει ένα σκαλοπάτι σε χωματόδρομο.
      Στην αντιπροσωπεία το ανέφερα από την αρχή και πολλές φορές. Το Σεπτέμβριο του 2010 ζήτησα έλεγχο του αυτοκινήτου , αλλά η απάντηση ήταν ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με το συμπλέκτη. Ωστόσο το πρόβλημα συνεχιζόταν, όπως και οι ερωτήσεις μου στην αντιπροσωπεία. Ωστόσο λόγω της περισταστιακής χρήσης του αυτοκινήτου (6.000 χιλιόμετρα σε ένα χρόνο), δεν ήταν κάτι που το αντιμετώπιζα καθημερινά, γι αυτό και δεν το έψαξα πολύ περισσότερο.

      Σήμερα ωστόσο ο συμπλέκτης εμφανίζει εντονότατο πρόβλημα, πατινάρει και μυρίζει με το παραμικρό. Απευθύνθηκα στην αντιπροσωπεία ΒΙΑΜΑΡ ΑΕ - SKODA HELLAS, που τελικά πρότεινε να γίνει έλεγχος στο αυτοκίνητο και:

      1. Αν διαπιστωθεί εργοστασιακό πρόβλημα στο συμπλέκτη, να αντικατασταθεί με κάλυψη από την εγγύηση
      2. Αν διαπιστωθεί ότι αιτια της βλάβης είναι κακή χρήση από τον οδηγό, να επιβαρυνθώ εγώ τα έξοδα επισκευής αφού γίνει κάποια έκπτωση από την ΣΚΟΝΤΑ.

      Επισκέφτηκα γνωστό μου συνεργείο και ζήτησα τη γνώμη τους. Αφενός μου είπε ότι ο συμπλέκτης πατινάρει άσχημα και θέλει οπωσδήποτε αντικατάσταση ο δίσκος, εφετέρου μου επισήμανε ότι δεν υπάρχει σίγουρος τρόπος να αποφανθεί κάποιος για την αιτία της φθοράς του συμπλέκτη, αν δηλαδή από την αρχή είχε πρόβλημα ο δίσκος του SKODA YETI ή το προκάλεσε η 'κακή' οδήγηση.
      Να αναφέρω εδώ ότι ο μηχανικός αυτός είχε αλλάξει τον δίσκο στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου στα 120.000 χιλιόμετρα περίπου και γνωρίζει λοιπον οτι τα αυτοκίνητα μου δεν τα κακομεταχειρίζομαι.

      Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη όποιων από το φόρουμ αυτό έχουν τις γνώσεις για να απαντήσουν στο ερώτημα κατά πόσον μπορεί το συνεργείο της SKODA να διαπιστώσει με σιγουριά ότι το πρόβλημα δεν είναι εργοστασιακό και ότι υπεύθυνος είναι ο οδηγός του αυτοκινήτου για τη φθορά του δίσκου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      giannis2810
    • RE: Skoda Yeti 1.8 με πρόβλημα συμπλέκτη

      Γειά σας,
      αντιμετωπίζω πρόβλημα με το συμπλέκτη στο Skoda Yeti 1.8 που αγοράστηκε πριν 1 χρόνο και έχει κάνει 6.200 χιλιόμετρα μόνο.
      Πρόβλημα με το συμπλέκτη εμφάνισε από την αρχή, δηλαδή από τον πρώτο μήνα (!), όπου εμφανιζόταν μια δυσάρεστη μυρωδιά καμμένου μόλις ζοριζόταν ελάχιστα το αυτοκίνητο.
      Σαν ζόρισμα, εννοώ κίνηση σε ανηφορικό χωματόδρομο ή ακόμα και σε άσφαλτο με απότομες στροφές, όπως επίσης όταν χρειαζόταν να ξεπεράσει ένα σκαλοπάτι σε χωματόδρομο.
      Στην αντιπροσωπεία το ανέφερα από την αρχή και πολλές φορές. Το Σεπτέμβριο του 2010 ζήτησα έλεγχο του αυτοκινήτου , αλλά η απάντηση ήταν ότι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με το συμπλέκτη. Ωστόσο το πρόβλημα συνεχιζόταν, όπως και οι ερωτήσεις μου στην αντιπροσωπεία. Ωστόσο λόγω της περισταστιακής χρήσης του αυτοκινήτου (6.000 χιλιόμετρα σε ένα χρόνο), δεν ήταν κάτι που το αντιμετώπιζα καθημερινά, γι αυτό και δεν το έψαξα πολύ περισσότερο.

      Σήμερα ωστόσο ο συμπλέκτης εμφανίζει εντονότατο πρόβλημα, πατινάρει και μυρίζει με το παραμικρό. Απευθύνθηκα στην αντιπροσωπεία ΒΙΑΜΑΡ ΑΕ - SKODA HELLAS, που τελικά πρότεινε να γίνει έλεγχος στο αυτοκίνητο και:

      1. Αν διαπιστωθεί εργοστασιακό πρόβλημα στο συμπλέκτη, να αντικατασταθεί με κάλυψη από την εγγύηση
      2. Αν διαπιστωθεί ότι αιτια της βλάβης είναι κακή χρήση από τον οδηγό, να επιβαρυνθώ εγώ τα έξοδα επισκευής αφού γίνει κάποια έκπτωση από την ΣΚΟΝΤΑ.

      Επισκέφτηκα γνωστό μου συνεργείο και ζήτησα τη γνώμη τους. Αφενός μου είπε ότι ο συμπλέκτης πατινάρει άσχημα και θέλει οπωσδήποτε αντικατάσταση ο δίσκος, εφετέρου μου επισήμανε ότι δεν υπάρχει σίγουρος τρόπος να αποφανθεί κάποιος για την αιτία της φθοράς του συμπλέκτη, αν δηλαδή από την αρχή είχε πρόβλημα ο δίσκος του SKODA YETI ή το προκάλεσε η 'κακή' οδήγηση.
      Να αναφέρω εδώ ότι ο μηχανικός αυτός είχε αλλάξει τον δίσκο στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου στα 120.000 χιλιόμετρα περίπου και γνωρίζει λοιπον οτι τα αυτοκίνητα μου δεν τα κακομεταχειρίζομαι.

      Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη όποιων από το φόρουμ αυτό έχουν τις γνώσεις για να απαντήσουν στο ερώτημα κατά πόσον μπορεί το συνεργείο της SKODA να διαπιστώσει με σιγουριά ότι το πρόβλημα δεν είναι εργοστασιακό και ότι υπεύθυνος είναι ο οδηγός του αυτοκινήτου για τη φθορά του δίσκου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      giannis2810
    • RE: USB - AUX

      Αγόρασα Skoda Yeti 1.8 πριν ένα χρόνο. Με ενοχλούσε κι εμένα το γεγονός ότι το ηχοσύστημα δεν είχε θυρα USB και τελικά η αντιπροσωπεία μου το αντικατέστησε με άλλο της LG που διαθέτει USB, οπότε όλα μια χαρά.
      Αν δεν το έχεις πάρει ήδη το αυτοκίνητο, ζήτησε κι εσύ την αλλαγή του CD Player με άλλο πιο σύγχρονο από αυτό που βάζει η SKODA.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      giannis2810
    • RE: Skoda Yeti ή grand vitara

      Αν η κίνηση εκτός δρόμου είναι σημαντικός παράγοντας για την επιλογή του αυτοκινήτου, το Skoda Yeti σίγουρα έχει πολύ περιορισμένες δυνατότητες, ειδικά με τα εργοστασιακά λάστιχα που είναι καλά για δρόμο, αλλά ακατάλληλα για χώμα και πέτρες.
      Είμαι ιδιοκτήτης ενός Skoda Yeti και ομολογώ ότι έχω απογοητευτεί τελείως από τις δυνατότητες του εκτός δρόμου.

      Γιάννης

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giannis2810
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr