-
καλησπέρα.. θέλω να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και είμαι ανάμεσα στο VW Golf 1.6 fsi(116bhp) και το VW Golf 1.4 tsi (122bhp oxi 140) και τα ειναι δύο είναι μοντέλα 2007 έχουν όμως αρκετή μεγάλη διάφορα στην τιμή γύρω στα 1500Ε ακριβότερο το tsi... ποια η διάφορα τους στην κατανάλωση???
είμαι σε μεγάλο δίλημμα... ποιο από τα δύο προτείνετε? -
καλησπέρα.. θέλω να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και είμαι ανάμεσα στο VW Golf 1.6 fsi(116bhp) και το VW Golf 1.4 tsi (122bhp oxi 140) και τα ειναι δύο είναι μοντέλα 2007 έχουν όμως αρκετή μεγάλη διάφορα στην τιμή γύρω στα 1500Ε ακριβότερο το tsi... ποια η διάφορα τους στην κατανάλωση???
είμαι σε μεγάλο δίλημμα... ποιο από τα δύο προτείνετε? -
καλησπέρα.. θέλω να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και είμαι ανάμεσα στο VW Golf 1.6 fsi(116bhp) και το VW Golf 1.4 tsi (122bhp oxi 140) και τα ειναι δύο είναι μοντέλα 2007 έχουν όμως αρκετή μεγάλη διάφορα στην τιμή γύρω στα 1500Ε ακριβότερο το tsi... ποια η διάφορα τους στην κατανάλωση???
είμαι σε μεγάλο δίλημμα... ποιο από τα δύο προτείνετε? -
Γενικά προτείνεται το 122άρι, γιατί μιλάμε για αισθητά καλύτερο moteur που εκτός πολλών άλλων πλεονεκτημάτων δεν απαιτεί 100άρα ( ο fsi θέλει τουλ 98 οκτάνια).
Εδώ είσαι.Γενικά το έχω απορία, ποιος θα αγοράσει
-τα δίλιτρα 206 gti με τους 138hp,
-τα golf με 1.6fsi αλλά και
-με 1.4 με τους 80.
Και η λίστα μπορεί να συνεχιστεί.
Μιλάμε για εκδόσεις αυτοκινήτων τα οποία έχουν υπερκαλυφθεί από άλλες επιλογές και δεν έχει κάποιο νόημα να τα επιλέξεις υπέρ άλλων ( υπο φυσιολογικές συνθήκες πάντα). -
Προτείνω και γω το TSI.
Ως προς την κατανάλωση, αν προσέξεις το δεξί σου πόδι και σχέση στο κιβώτιο (τουλάχιστον μια σχέση πάνω, σε σχέση με ατμοσφερικό) θα είναι αρκετά πιο οικονομικό. Ο TSI έχει φουλ ροπή από τις 1500 στροφές και για οικονομία μπορείς να βάλεις 6η απ’τα 60!!!
Αλλιώς, αν θα το πατάς θα καις αρκετά παραπάνω. -
Ο χρήστης chikos έγραψε:
καλησπέρα.. θέλω να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και είμαι ανάμεσα στο VW Golf 1.6 fsi(116bhp) και το VW Golf 1.4 tsi (122bhp oxi 140) και τα ειναι δύο είναι μοντέλα 2007 έχουν όμως αρκετή μεγάλη διάφορα στην τιμή γύρω στα 1500Ε ακριβότερο το tsi... ποια η διάφορα τους στην κατανάλωση???
είμαι σε μεγάλο δίλημμα... ποιο από τα δύο προτείνετε?1.4 tsi 122... Aκόμα και ο 1.2 tsi 105 είναι προτιμότερος απ΄τον 1.6 fsi 116...
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
( ο fsi θέλει τουλ 98 οκτάνια).Το προτείνει/συνιστά η ίδια η VW αυτό ή στο είπε ο μπατζανάκης σου ;;;
-
Πολύ καλύτερος ο 1.4 από άποψη αλόγων και κυρίως ροπής, προτίμησε τον σε κάθε περίπτωση από τον 1.6fsi...
Ποιό οικονομικός μπορεί και να είναι από τον 1.6 αλλά με συνετή οδήγηση.Για κατανάλωση του 1.6fsi κοίτα τί έχω γράψει εδώ: viewtopic.php?f=5&t=17337&start=6255
Μέσα στην πόλη και με κίνηση είμαι συνήθως μεταξύ 8,5 και 10λ/100 ανάλογα.Όσο αφορά το σχόλιο με τα οκτάνια, το αμάξι το έχω 6 χρόνια, τα πρώτα 4 έβαζα 100άρα ΒΡ, τα τελευταία 2 λόγο τιμής λίτρου και άσχημων οικονομικών είμαι με 95άρα και όχι top ποιότητα...
Είναι ελαφρώς καλύτερη η συμπεριφορά του κινητήρα και έχει μικρότερη κατανάλωση με την 100άρα αλλά πέραν αυτών δεν έχει προβλήματα ούτε και μου έβγαλε βλάβες. -
παιδες και στον τsi βαζουμε απλη βεμζινη μην τρελαινεστε απλα πεφτει λιγο η αποδοση του κινητηρα.
και σιγουρα αναμεσα στα δυο μοτερ αν προτιμησεις τον tsi. -
Ο χρήστης chikos έγραψε:
καλησπέρα.. θέλω να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και είμαι ανάμεσα στο VW Golf 1.6 fsi(116bhp) και το VW Golf 1.4 tsi (122bhp oxi 140) και τα ειναι δύο είναι μοντέλα 2007 έχουν όμως αρκετή μεγάλη διάφορα στην τιμή γύρω στα 1500Ε ακριβότερο το tsi... ποια η διάφορα τους στην κατανάλωση???
είμαι σε μεγάλο δίλημμα... ποιο από τα δύο προτείνετε?ωχ, τωρα το ειδα... πως γινεται να ειναι πιο ακριβο το τουρμπο;;;;
βασει νομου (αγνωστου) τα ατμοσφαιρικα ειναι πιο ακριβα σε μεταπωληση!!!!
-
Εχω βρεθεί σε passat 1.6 fsi 2006 μοντέλο.Ο κινητήρας έχει ΠΟΛΥ θόρυβο που γίνεται αρκετά ενοχλητικός.Χίλιες φορές tsi.
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
ωχ, τωρα το ειδα... πως γινεται να ειναι πιο ακριβο το τουρμπο;;;;βασει νομου (αγνωστου) τα ατμοσφαιρικα ειναι πιο ακριβα σε μεταπωληση!!!!
Τέτοιος νόμος δεν υπάρχει.
Για την τιμή υπάρχουν περιπτώσεις:
Το ένα είναι 1-1-07 και το άλλο 31-12-07.
Το ένα έχει 100.000χλμ και το άλλο 50.000χλμ.
Tο ένα το είχε καθηγητής/συνταξιούχος/κοπέλα και ήταν σε κλειστό γκαράζ όλη τη μέρα, το άλλο πάρκαρε στην Κυψέλη καθημερινά.
κλπ κλπ κλπ κλπ κλπΟύτως ή άλλως το 1.4tsi είναι νεότερης τεχνολογίας και αντικατατάτης του fsi οπότε κατά πάσα πιθανότητα το 1.6fsi είχε ξεμείνει σε καμμιά αντιπροσωπεία και πουλήθηκε με μεγάλη έκπτωση.
-
Για μένα φίλε μου δεν υπάρχει κανένα δίλλημα.Πας καρφί για το tsi.Πολύ καλύτερες επιδόσεις παντού,καμία σχέση σε ρεπριζ και κατανάλωση παίζει και χαμηλότερη αν δεν το σκίζεις,γύρω στα 8-8.5 σε μικτές συνθήκες περίμενε.Αυτά στα λέω από προσωπική πείρα μιας και το έχει ο πατέρας μου το 6αρι σε 122hp.Πάντως ψάξου και για κανένα focus 1.6 ti-vct fl του 2008 με λιγότερα χιλιόμετρα σε trend,sport ή ακόμα καλύτερα και σε titanium.Eνδιαφέρουσες εναλλακτικές και τα leon 1.4 tsi και peugeot 308 1.6 120.Πιο σπορ σε αίσθηση με καλύτερο τιμόνι από το αναίσθητο του golf,και πιστεύω πιο αξιόπιστα σαν αμάξια Βέβαια το golfaki είναι πιο ποιοτικό και με πιο καλή ηχομόνωση(μόνο το tsi,όχι το fsi).Περι ορέξεως
-
Ως κατοχος GOLF 1,6 FSi τα τελευταια 6,5 χρονια και εχοντας οδηγησει πολλες φορες ολα τα Golf tsi (122,140,170) θα σου προτεινα καλυτερα να αγορασεις το tsi. Ειναι πιο γρηγορο, καλυτερη ροπη, αντιστοιχα οικονομικο (περισσοτερο ή λιγοτερο αναλογα με τον τροπο οδηγησης). Αν σε απασχολει η διαφορα τιμης, σιγουρα τη διαφορα που θα πληρωσεις τωρα θα την παρεις πισω οταν το ξαναπουλησεις.
Τωρα για το 1,6 FSi και επειδη εχω βαρεθει να βλεπω να πεταγονται διαφοροι και να κραζουν τον κινητηρα χωρις να εχουν οδηγησει ποτε το αυτοκινητο και εχουν ακουσει μονα διαφορα απο ραδιο αρβυλα , ή εχουν οδηγησει το αυτοκινητο του φιλου τους με τον ιδιοκτητη απο διπλα για καποια χλμ νομιζω οτι πρεπει να πω καποια πραγματα.
ΟΚ σε σχεση με τα tsi ο Fsi ειναι σαφως κατωτερος. Οπως ειναι και ΟΛΟΙ οι αλλοι ατμοσφαιρικοι κινητηρες στα 1600 κυβικά. Αν συγκρινουμε ομως το FSi με τους υπολοιπους ατμοσφαιρικους κινητηρες 1600 κυβ. δεν εχει τιποτα να ζηλεψει. Εκτος του 1,6 Twin Spark που ειναι λιγο πιο ζωηρος,αλλα καιει αρκετα, ολοι οι υπολοιποι ειναι τα ιδια σκατα. Κανενας τους δεν ειναι επαρκης για γρηγορη οδηγηση. Ειναι ομως μια χαρα για εναν οικογενειαρχη που θελει να κινειται σχετικα σβελτα και να μπορει να προσπερασει (εστω και με λιγο ζορι αν ειναι φορτωμενος) ενα φορτηγο στην εθνικη ή οπου αλλου.
Τωρα στο θεμα λαδια κλπ: Το δικο μου αυτοκινητο δεν καιει καθολου λαδι ή αν καιει ελαχιστα... Εχω κανει 137.000 χλμ. εβαζα στην αρχη 15-40 και απο τις 30.000 χλμ και μετα 5-30 και μεχρι τωρα δεν εχει χρειαστει ποτε να συμπληρωσω λαδι. Ολα τα σερβις τα κανω ακριβως στα σωστα διαστηματα και ελεγχω καθε 2-3 μηνες την σταθμη του λαδιου και ποτε ο δεικτης δεν πλησιασε καν το μινιμουμ. Μπορει συμφωνα με ολους τους ''ειδημονες'' που κατα καιρους εχουν αναφερθει στο θεμα λαδια και fsi εγω να ειναι η φωτεινη εξαιρεση και ολοι οι αλλοι να ειναι ο κανονας. Μπορει να παιζει ρολο η χρηση του αυτοκινητου αλλα δεν νομιζω οτι ειμαι ο μοναδικος.Ξερω αρκετους με 1,4 FSi που εκαιγε λαδια αλλα το 1,6 Fsi σε αλλους εκαιγε και σε αλλους οχι. Παντα ζεσταινω τον κινητηρα πριν ανεβασω ψηλα τις στροφες αλλα απο εκει και περα και αναλογα με την διαθεση μου μπορει να το ζοριζω πολυ, αρκετα, ή και καθολου (20%, 50%, 30% αντιστοιχα). Σιγουρα παντως και καθε φορα που θα κανω πανω απο 10-20 χλμ ή βγω εκτος πολης θα το ανοιξω μια καλα για ξεμπουκωμα.
Αξιοπιστια: Μου εχει καψει τρεις πολλαπλασιαστες και τιποτα αλλο. Δεν ειμαι ικανοποιημενος για να λεω τι καλα .... μονο τρεις. Θα ημουν ικανοποιημενος αν δεν ειχε καψει κανεναν. Αλλα καμια φορα δεν με αφησε στο δρομο και δεν ανησυχησα οτι δεν θα μπορεσω να φτασω εκει που θελω. Μπορει να ειναι τυχαιο γεγονος μπορει και οχι αλλα καθε φορα που μου εκαψε πολλαπλασιαστη ειχε προηγηθει πλυσιμο του κινητηρα στην αντιπροσωπεια. Τα τελευταια 3 χρονια δεν επλυνα τον κινητηρα και σταματησα να εχω και θεμα με τους πολλαπλασιαστες.
Βενζινη: Τα 2 πρωτα χρονια εβαζα 100αρα και δεν ειχα κανενα προβλημα. Μετα αρχισα να βαζω και 95αρα και τα τελευταια 2-3 χρονια βαζω μονο 95αρα. Σιγουρα με τη 100αρα παει καλυτερα αλλα και με την 95 αρα δεν εχω κανενα σοβαρο προβλημα.Στη τελικη παιζει διαφορα αναλογα με τη βενζινη. Την ιδια μερα και με αντιστοιχες συνθηκες εχω περασει τα 215 κοντερισια με 100αρα ενω με 95αρα δεν ανεβαζε πανω απο τα 200 για οσο μπορεσα να επιμενω και πριν χρειαστει να μειωσω λογω κινησης. Ο κινητηρας ειναι λιγοτερο προθυμος να ανεβαζει στροφες και μπορει να κομπιαζει και λιγο χαμηλα αλλα αυτο γινεται αντιληπτο απο καποιον που ξερει το αυτοκινητο και οχι απο καποιον που το οδηγαει πρωτη φορα. Τωρα βεβαια αν βαλεις βενζινη απο κανενα ''μερακλη'' και ειναι μισο βενζινη μισο νερο τοτε σιγουρα τα κομπιασματα θα ειναι αρκετα εντονα.
Καταναλωση: Η καταναλωση του ειναι πολυ καλη σε σχεση με τα κυβικα του και το βαρος του αυτοκινητου. Στα 130-140 εισαι περιπου στα 7 λιτρα / 100 χλμ. Στα 140-160 εισαι περιπου στα 8 λιτρα. Στα 100-120 εισαι κατω απο 6 λιτρα. Μεσα στη πολη εισαι γυρω στα 9-11 λιτρα. Μεση καταναλωση ολα αυτα τα χρονια με αρκετα βαρυ ποδι με αρκετα ταξιδια και αρκετη χρηση στη πολη 8,5 λιτρα/100χλμ.
Συμπερασμα: Σε σχεση με τα tsi to 1,6 FSi σαφως και υστερει. Αλλα σε σχεση με ολα τα υπολοιπα 1.600αρια δεν εχει να ζηλεψει τιποτα και σε συνδιασμο με το 6αρι κιβωτιο (που για μενα ειναι μονοδρομος πλεον) θεωρω ότι υπερτερει.
Υ.Γ. Για να μην αρχισουμε τη διαμαχη για το ταδε οτι ειναι καλυτερο ή για το αλλο κλπ. μπορω να πω οτι εχω οδηγησει ολα τα αντιστοιχα μικρομεσαια 1.600 για αρκετα χλμ και απλα εκφραζω την αποψη μου. Καποιος αλλος μπορει να προτιμαει καποιο αλλο αυτοκινητο. Ειναι λογικο. Δεν εχουμε ολοι τα ιδια γουστα. Δεν ειμαι κανενας κολλημενος με τα γερμανικα. Το πρωτο μου αυτοκινητο ηταν γιαπωνεζικο, μετα ειχα 3 γαλλικα τα οποια και λατρευα και τωρα εχω το γκολφ. Το επομενο μου θα ειναι μαλλον διαφορετικο, πιθανοτατα ομως παλι γερμανικο. Αν ομως τωρα επρεπε να αλλαξω το γκολφ με καποιο αλλο μικρομεσαιο 1600αρι (και οχι καποιο τουρμπισμενο) ή θα επαιρνα παλι το ιδιο ή το Α3 (η διαφορα των 5.000 ευρω που υπηρχε κατα την αγορα τους δικαιολογειται ως ενα βαθμο απο τα καλυτερα πλαστικα του εσωτερικου και απο το πιο πριμιουμ σηματακι) ή το 116 (λογω πισω κινησης και λιγο καλυτερης αισθησης τιμονιου).
VW Golf 1.6 fsi vs VW Golf 1.4 tsi (2007)