-
Χαιρετώ όλους τους δίτροχους τετράτροχους του φόρουμ
Έχει φτάσει ο καιρός να αγοράσω μηχανή και θέλω να ακούσω γνώμες σχετικά με τα μοντέλα που έχω καταλήξει. Αρχικά να πω οτι η εμπειρία μου με δίτροχα περιορίζεται στον τελευταίο χρόνο, παρόλα αυτά είχα την ευκαιρία να οδηγώ σχεδόν καθημερινά μηχανές, απο πολύ αργες ως πολύ γρήγορες και το τελευταίο δίμηνο είχα για μεγάλη περίοδο ενα SV650S 1999.Ψάχνω 2κύλινδρο στα 600-650 και το ποσό που μπορώ να διαθέσω (κράνος μπουφάν έχω) είναι τα 3.000. Είχα αποφασίσει να αγοράσω το ER-6N μεταχειρισμένο. Το έχω οδηγήσει σε πολύ μεγάλη βόλτα στην Αθήνα και αυτό που με εντυπωσίασε στο μηχανάκι είναι οτι τα πρώτα 5 λεπτά ένιωθα τόσο άνετα σαν να είναι δικό μου. Είναι πραγματικά όπως διάβαζα, πολύ ευκίνητο, πολύ μαζεμένο και στενό, χώνεται άνετα ακόμα και στα μικρότερα κενα, έχει καλά φρένα και η δύναμή του μου φάνηκε υπέρ αρκετή. Με λίγα λόγια i was sold... ήμουν σίγουρος οτι αυτό θα έπερνα
Τότε όμως έτυχε να μου δανείσει κολλητός μου το SV650S του το οποίο το είχα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το μηχανάκι είναι του 1999 και ομολογώ οτι δεν είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.
Κατ αρχάς να πω οτι δεν με ενθουσίαζε ουτε η ιδέα των clipons ούτε το φαίρινγκ ala μισο-supersport που έχει το SV. Επειτα το συγκεκριμένο χρειάζεται σερβις εφόσον το μπροστινό έχανε λαδακι (λιγο αλλα εχανε) τα τακάκια ήταν στα τελευταία τους φιλτρα λάδια αλυσιδα θέλουν άλλαγμα.
Παρόλα αυτά μπορώ να πώ οτι το SV με καταενθουσίασε..... Η θέση οδήγησης είναι τρομερή, η φιλικότητά του επική, η ροπή τρέλα ο V2 ήχος κορυφή (MIVV titanium). Το λατρεψα... το είχα για κάθε μέρα δουλειά, έφαγα πολλή κίνηση αλλα δεν με κούρασε ποτέ, το γκάζι του η ροπή και το τσαμπουκαλεμένο γάβγισμα με έκαναν να μη θέλω να κατέβω, το φαίρινγκ του είναι ιδανικό, και η διαφορά που κάνει στον αέρα είναι τρομακτικη (πήγα και το SV και το ER σίγουρα πάνω απο 160χλμ/ωρα).Μετά απο αυτή τη συμβίωση έχω δεύτερες σκέψεις... Το SV μου φάνηκε πολύ πιο 'μηχανή' και έκανε το ER να δείχνει λίγο σαν παιχνίδι και ασόβαρο μπροστά του... Απο την άλλη, αυτό που μου αρέσει του 1999 είναι ΠΟΛΥ παλιο πλέον, και καρμπυρατεράτο με ότι αυτό συνεπάγεται. Όμως κοστίζει 1500 το πολύ (η κατάσταση του ελέγχεται) το οποίο μου δίνει λιγο λάσκα απο τον προυπολογισμό για ένα καλό μάζεμα. Το ER εξαντλεί το budget με 3Κ για κάποιο καλό του 2006-7 αλλα είναι 5ετίας πιο σύγχρονο και πιο ...όρθιο το οποίο ίσως μακροπρόθεσμα να φανεί ευκολότερο και πιο ξεκούραστο
Όποιος μπορεί να βοηθήσει ας ρίξει καμια γνώμη, ειδικά αν έχει κάποιο απο τα 2!
-
Χαιρετώ όλους τους δίτροχους τετράτροχους του φόρουμ
Έχει φτάσει ο καιρός να αγοράσω μηχανή και θέλω να ακούσω γνώμες σχετικά με τα μοντέλα που έχω καταλήξει. Αρχικά να πω οτι η εμπειρία μου με δίτροχα περιορίζεται στον τελευταίο χρόνο, παρόλα αυτά είχα την ευκαιρία να οδηγώ σχεδόν καθημερινά μηχανές, απο πολύ αργες ως πολύ γρήγορες και το τελευταίο δίμηνο είχα για μεγάλη περίοδο ενα SV650S 1999.Ψάχνω 2κύλινδρο στα 600-650 και το ποσό που μπορώ να διαθέσω (κράνος μπουφάν έχω) είναι τα 3.000. Είχα αποφασίσει να αγοράσω το ER-6N μεταχειρισμένο. Το έχω οδηγήσει σε πολύ μεγάλη βόλτα στην Αθήνα και αυτό που με εντυπωσίασε στο μηχανάκι είναι οτι τα πρώτα 5 λεπτά ένιωθα τόσο άνετα σαν να είναι δικό μου. Είναι πραγματικά όπως διάβαζα, πολύ ευκίνητο, πολύ μαζεμένο και στενό, χώνεται άνετα ακόμα και στα μικρότερα κενα, έχει καλά φρένα και η δύναμή του μου φάνηκε υπέρ αρκετή. Με λίγα λόγια i was sold... ήμουν σίγουρος οτι αυτό θα έπερνα
Τότε όμως έτυχε να μου δανείσει κολλητός μου το SV650S του το οποίο το είχα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το μηχανάκι είναι του 1999 και ομολογώ οτι δεν είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.
Κατ αρχάς να πω οτι δεν με ενθουσίαζε ουτε η ιδέα των clipons ούτε το φαίρινγκ ala μισο-supersport που έχει το SV. Επειτα το συγκεκριμένο χρειάζεται σερβις εφόσον το μπροστινό έχανε λαδακι (λιγο αλλα εχανε) τα τακάκια ήταν στα τελευταία τους φιλτρα λάδια αλυσιδα θέλουν άλλαγμα.
Παρόλα αυτά μπορώ να πώ οτι το SV με καταενθουσίασε..... Η θέση οδήγησης είναι τρομερή, η φιλικότητά του επική, η ροπή τρέλα ο V2 ήχος κορυφή (MIVV titanium). Το λατρεψα... το είχα για κάθε μέρα δουλειά, έφαγα πολλή κίνηση αλλα δεν με κούρασε ποτέ, το γκάζι του η ροπή και το τσαμπουκαλεμένο γάβγισμα με έκαναν να μη θέλω να κατέβω, το φαίρινγκ του είναι ιδανικό, και η διαφορά που κάνει στον αέρα είναι τρομακτικη (πήγα και το SV και το ER σίγουρα πάνω απο 160χλμ/ωρα).Μετά απο αυτή τη συμβίωση έχω δεύτερες σκέψεις... Το SV μου φάνηκε πολύ πιο 'μηχανή' και έκανε το ER να δείχνει λίγο σαν παιχνίδι και ασόβαρο μπροστά του... Απο την άλλη, αυτό που μου αρέσει του 1999 είναι ΠΟΛΥ παλιο πλέον, και καρμπυρατεράτο με ότι αυτό συνεπάγεται. Όμως κοστίζει 1500 το πολύ (η κατάσταση του ελέγχεται) το οποίο μου δίνει λιγο λάσκα απο τον προυπολογισμό για ένα καλό μάζεμα. Το ER εξαντλεί το budget με 3Κ για κάποιο καλό του 2006-7 αλλα είναι 5ετίας πιο σύγχρονο και πιο ...όρθιο το οποίο ίσως μακροπρόθεσμα να φανεί ευκολότερο και πιο ξεκούραστο
Όποιος μπορεί να βοηθήσει ας ρίξει καμια γνώμη, ειδικά αν έχει κάποιο απο τα 2!
-
Χαιρετώ όλους τους δίτροχους τετράτροχους του φόρουμ
Έχει φτάσει ο καιρός να αγοράσω μηχανή και θέλω να ακούσω γνώμες σχετικά με τα μοντέλα που έχω καταλήξει. Αρχικά να πω οτι η εμπειρία μου με δίτροχα περιορίζεται στον τελευταίο χρόνο, παρόλα αυτά είχα την ευκαιρία να οδηγώ σχεδόν καθημερινά μηχανές, απο πολύ αργες ως πολύ γρήγορες και το τελευταίο δίμηνο είχα για μεγάλη περίοδο ενα SV650S 1999.Ψάχνω 2κύλινδρο στα 600-650 και το ποσό που μπορώ να διαθέσω (κράνος μπουφάν έχω) είναι τα 3.000. Είχα αποφασίσει να αγοράσω το ER-6N μεταχειρισμένο. Το έχω οδηγήσει σε πολύ μεγάλη βόλτα στην Αθήνα και αυτό που με εντυπωσίασε στο μηχανάκι είναι οτι τα πρώτα 5 λεπτά ένιωθα τόσο άνετα σαν να είναι δικό μου. Είναι πραγματικά όπως διάβαζα, πολύ ευκίνητο, πολύ μαζεμένο και στενό, χώνεται άνετα ακόμα και στα μικρότερα κενα, έχει καλά φρένα και η δύναμή του μου φάνηκε υπέρ αρκετή. Με λίγα λόγια i was sold... ήμουν σίγουρος οτι αυτό θα έπερνα
Τότε όμως έτυχε να μου δανείσει κολλητός μου το SV650S του το οποίο το είχα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το μηχανάκι είναι του 1999 και ομολογώ οτι δεν είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.
Κατ αρχάς να πω οτι δεν με ενθουσίαζε ουτε η ιδέα των clipons ούτε το φαίρινγκ ala μισο-supersport που έχει το SV. Επειτα το συγκεκριμένο χρειάζεται σερβις εφόσον το μπροστινό έχανε λαδακι (λιγο αλλα εχανε) τα τακάκια ήταν στα τελευταία τους φιλτρα λάδια αλυσιδα θέλουν άλλαγμα.
Παρόλα αυτά μπορώ να πώ οτι το SV με καταενθουσίασε..... Η θέση οδήγησης είναι τρομερή, η φιλικότητά του επική, η ροπή τρέλα ο V2 ήχος κορυφή (MIVV titanium). Το λατρεψα... το είχα για κάθε μέρα δουλειά, έφαγα πολλή κίνηση αλλα δεν με κούρασε ποτέ, το γκάζι του η ροπή και το τσαμπουκαλεμένο γάβγισμα με έκαναν να μη θέλω να κατέβω, το φαίρινγκ του είναι ιδανικό, και η διαφορά που κάνει στον αέρα είναι τρομακτικη (πήγα και το SV και το ER σίγουρα πάνω απο 160χλμ/ωρα).Μετά απο αυτή τη συμβίωση έχω δεύτερες σκέψεις... Το SV μου φάνηκε πολύ πιο 'μηχανή' και έκανε το ER να δείχνει λίγο σαν παιχνίδι και ασόβαρο μπροστά του... Απο την άλλη, αυτό που μου αρέσει του 1999 είναι ΠΟΛΥ παλιο πλέον, και καρμπυρατεράτο με ότι αυτό συνεπάγεται. Όμως κοστίζει 1500 το πολύ (η κατάσταση του ελέγχεται) το οποίο μου δίνει λιγο λάσκα απο τον προυπολογισμό για ένα καλό μάζεμα. Το ER εξαντλεί το budget με 3Κ για κάποιο καλό του 2006-7 αλλα είναι 5ετίας πιο σύγχρονο και πιο ...όρθιο το οποίο ίσως μακροπρόθεσμα να φανεί ευκολότερο και πιο ξεκούραστο
Όποιος μπορεί να βοηθήσει ας ρίξει καμια γνώμη, ειδικά αν έχει κάποιο απο τα 2!
-
Έχω βάλει στο χέρι και τα δύο και το ER μου άρεσε σαφώς πιο πολύ. Πιο γλυκό στη λειτουργία του, πολύ πιο ευκίνητο (ερωτηματικό η σιγουριά που μπορεί να σου εμπνεει στα πολλά τόσο 'κοντό' που είναι), πιο ξεκούραστο στις χαμηλές ταχύτητες και imo πολύ πιο όμορφο.
Μην μπλέξεις με τόσο παλιό μηχανάκι. Θα σου ζητήσει σίγουρα λεφτά και η διαφορά στην τιμή σε σχέση με το πιο καινούριο θα εκμηδενιστεί.
Βασικά αν ήξερα οτι δε θα έβγαινα για ταξίδια και οτι δε θα πήγαινα δικάβαλος συχνά, θα τσίμπαγα χαλαρά ένα τέτοιο. Επιπλέον η πρακτικότητα παίζει για μένα κάποιο ρόλο, οπότε δύσκολο να το επαιρνα, αφού δε λέει να του κοτσάρω μπαγκαζιέρα. Μα, για στάσου... εδώ έχω κοτσάρει στο Χόρνετ μπαγκαζιέρα. -
Mιλάμε βεβαίως γι' αυτό:
και γι' αυτό:
-
Για αυτά ακριβώς ναι, μονο Μαύρο ER.... μα πόσο γαμάτο είναι το SV ρε φίλε.... πωωωω βέβαια είναι παλιόγκαζο. Το ER μπροστά του δείχνει λίγο γκέη....
-
Α, αρχαιολάγνος και εσύ, ε?
-
Σχεδόν στα ίδια είμαι και εγώ και δεν μπορώ να αποφασίσω τι θέλω. Βέβαια βάζω στο παιχνίδι και κανένα 4κυλ καμιά φορά. Το πιο καινούριο sv το έχει φίλος και μου άρεσε πολύ η ροπάρα του! Με ενοχλούν τα κλιπόν μιας και δεν ξέρω αν βολεύει για κάθε μέρα, το μέγεθος του (περνάει ανάμεσα? ) και η κατανάλωση του η οποία παίζει στο 6-6,5. Το er δεν έχει τύχει να το οδηγήσω ( ) αλλά παντού διαβάζω τα καλύτερα. Μείον η κάλυψη από τον αέρα.
-
Ρε είπαμε να βοηθήσετε εσείς εμένα όχι εγώ εσάς...
Αρχικά για εμένα τα 4κύλινδρα προς το παρόν είναι εκτός συζήτησης. Το καινούριο SV το έχω επίσης οδηγήσει αρκετά (ενα του 2005) και μπορώ να σου πω οτι το 99-2002 μοντέλο μου φαίνεται καλύτερο!!! Μοτερικώς δεν έχουν μεγάλες διαφορές παρότι το νεο είναι με ψεκασμό, η ροπή που λές είναι εκεί και στα 2 μοντέλα. Αισθητικά το νεο δεν μου αρέσει όσο το παλιό, παραμένει πάντως όμορφο.
Σχετικά με τα κλιπονς και εγώ τα ίδια με εσένα πίστευα ώσπου είδα οτι αν καβαλάς σωστά, δηλαδη αγκάλιασμα του ρεζερβουάρ, αγκώνες λυγισμένοι χέρια χαλαρα τοτε δεν έχεις κανένα απολύτως θέμα. Αν είσαι με τεντωμένους αγκώνες, σφιγμένος κτλ, τότε σε 20 λεπτά μουδιάζουν τα δάχτυλά σου. Γενικά τα κλιπόνς πιστεύω ωθούν τον αναβάτη σε σωστότερη θέση, όταν γκαζώνεις σκύβεις καλά στο ντεπόζιτο για τον αέρα (πολύ καλύτερα και πιο άνετα απο κάποιο όρθιο) και η ελαρφά ξάπλα δεν σου τρώει τη μέση όσο τα όρθια (έτσι έχω ακούσει δεν ξέρω αν ισχύει)
Το μέγεθος δεν έχει καμία διαφορά απο το ER, είναι και αυτό πολύ στενό λόγω του μοτέρ. Το SV μου φάνηκε δυσκολότερο στις μανούβρες με ελάχιστη ταχύτητα και στις αναστροφές (κοντεψε να μου πέσει σε αναστροφή με 2χλμ/ωρα και να γίνω ρεζίλι).Για κατανάλωση δεν μπορώ να σε διαφωτίσω αφου όπου είχα περιθώριο και με το SV αλλα και με το ER τα κόφτιαζα
-
Και οι 2 είναι εξαιρετικές μοτοσυκλέτες. Προσωπικά το SV (το pointy, 2003+) είναι έρωτας, αν και αν αγόραζα αύριο, θα διάλεγα για πρακτικούς λόγους περισσότερο το ER6**f **.
Το SV το σκέφτεσαι γενικώς ως μοντέλο ή ειδικότερα το συγκεκριμένο κομμάτι; (BTW, μήπως είναι κίτρινο; )
Για το τιμόνι, κατ'αρχάς να ξέρεις ότι υπάρχει και το SV650 σε naked, με κανονικό τιμόνι, λίγο ελαφρύτερο, ελάχιστα μικρότερο μεταξόνιο, ελάχιστα κοντύτερη σχέση μετάδοσης, ελάχιστα πιο όρθια θέση οδήγησης. Οπότε έχεις 4 συνδυασμούς να διαλέξεις.
Τα clip-on τώρα, είναι βέλτιστα μόνο στον ανοιχτό δρόμο. Αρτεμίσιο, Μπράλος, Εγνατία κλπ. Στη πόλη είναι γμσε τα, σε επιτόπιους ελιγμούς όπως διαπίστωσες είναι εξίσου γμσε τα, το ίδιο και σε σφιχτό στροφιλίκι. Για να καταλάβεις, σε εκδρομή σε κάποιο Pindos Pass, είχα λίγο ταχύτερο ρυθμό από ένα παιδί με SV1000S. Αυτό φυσικά όχι γιατί ο άνθρωπος είναι κουλάδι, ούτε εγώ Rossi, ούτε ότι πήγαινα με τη ταυτότητα στο στόμα...
-
SV απο εμένα, αν και θα κοίταγα και κάτι σε...
http://www.xe.gr/automoto/used-bikes-DUCATI,MONSTER-3106524.html
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Και οι 2 είναι εξαιρετικές μοτοσυκλέτες. Προσωπικά το SV (το pointy, 2003+) είναι έρωτας, αν και αν αγόραζα αύριο, θα διάλεγα για πρακτικούς λόγους περισσότερο το ER6**f **.Το SV το σκέφτεσαι γενικώς ως μοντέλο ή ειδικότερα το συγκεκριμένο κομμάτι; (BTW, μήπως είναι κίτρινο; )
Για το τιμόνι, κατ'αρχάς να ξέρεις ότι υπάρχει και το SV650 σε naked, με κανονικό τιμόνι, λίγο ελαφρύτερο, ελάχιστα μικρότερο μεταξόνιο, ελάχιστα κοντύτερη σχέση μετάδοσης, ελάχιστα πιο όρθια θέση οδήγησης. Οπότε έχεις 4 συνδυασμούς να διαλέξεις.
Τα clip-on τώρα, είναι βέλτιστα μόνο στον ανοιχτό δρόμο. Αρτεμίσιο, Μπράλος, Εγνατία κλπ. Στη πόλη είναι γμσε τα, σε επιτόπιους ελιγμούς όπως διαπίστωσες είναι εξίσου γμσε τα, το ίδιο και σε σφιχτό στροφιλίκι. Για να καταλάβεις, σε εκδρομή σε κάποιο Pindos Pass, είχα λίγο ταχύτερο ρυθμό από ένα παιδί με SV1000S. Αυτό φυσικά όχι γιατί ο άνθρωπος είναι κουλάδι, ούτε εγώ Rossi, ούτε ότι πήγαινα με τη ταυτότητα στο στόμα...
Μου αρέσει και εμένα το 03+ SV πολύ (και το έχω οδηγήσει αρκετά) αλλα γενικά βρίσκω παλαιότερα (04-05) και απο χρήμα παίζουν σαν ER του 06-07. Επίσης ξέρω οτι τα SV είναι πιθανότερο να τα είχε κάποιος racer ιδιοκτήτης και να τα έχει ταράξει...
Ως εκ τούτου σκέφτομαι το 1999 SV. Αυτό που οδηγούσα εγώ είναι όντως κίτρινο σε περίπτωση που με έχεις δεί στο δρόμο. Επίσης έχει ενα σπάσιμο στο αριστερό φαίρινγκ και κάνει τρελό σαματά. Σε αγγελίες να αγοράσω βρίσκω κίτρινα και μπλέ.
Ξέρω για το γυμνό ΕσΒί και δεν μου αρέσει.ER-6F δεν θα αγόραζα ποτέ, μου φαίνεται άσχημο, κάτι στην ουρά δεν ταιριάζει καθόλου με το φαίρινγκ και τον γενικότερο χαρακτήρα, και αν αγόραζα τέτοιου είδους full-faired Kawasaki θα έπαιρνα με τρέλα Ninja 636 αλλα πιθανότατα δεν επαρκώ σαν οδηγός για κάτι τέτοιο (δεν ψήνομαι για highsides στον καρέα )... στο μέλλον θα δούμε. Επίσης κάτι άλλο που με χαλάει είναι το άσχημο καντράν που έχει... θέλω αναλογικό στροφόμετρο...
Επαναλαμβάνω οτι μου φάνηκε μούρλια στην πόλη το SV και τα κλιπόνς μετά την πρώτη ώρα τα καραγούσταρα. Βέβαια το ER ήταν κατα πολύ ευκολότερο και άνετο, απλώς το Σουζούκι δεν ήταν τόσο κακο και κουραστικό.
Έλα μωρη τρέλααααααα
SV απο εμένα, αν και θα κοίταγα και κάτι σε...
http://www.xe.gr/automoto/used-bikes-DUCATI,MONSTER-3106524.html
Εκτός του οτι δεν μαρέσει στυλιστικά και δεν ψήνομαι με τον ήχο παξιμαδιών που ανακατεύονται σε κατσαρόλες, αν ήθελα να γνωρίσω όλους τους συνεργειάδες της Αθήνας μπορώ να το κάνω και χωρίς να τους πληρώνω
-
Γνωμη μου, να μην παρεις μηχανη τοσο παλια. Ειναι παρα πολλα τα πραγματα που θα πρεπει να αλλαξεις για να το κανεις τελειο. Αφου σου αρεσει το sv παρε πιο καινουριο. Τα λεφτα που θα δωσεις ειναι αρκετα και θα εχεις ενα παλιο μηχανακι.
Επισεις η ροπη του δικυλινδρου μπορει να οδηγησει σε χαισαιντ πιο ευκολα απο ενα τετρακυλινδρο, γιατι αποδιδεται σε μικροτερο ευρος στροφων.Απο τα δυο , θα προτιμουσα το er-6, αν και μαλλον θα επαιρνα HONDA.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Και οι 2 είναι εξαιρετικές μοτοσυκλέτες. Προσωπικά το SV (το pointy, 2003+) είναι έρωτας, αν και αν αγόραζα αύριο, θα διάλεγα για πρακτικούς λόγους περισσότερο το ER6**f **.Ήθελα να βάλω και εγώ στο παιχνίδι το ER6**f **, αλλά υπάρχουν λίγα και είναι και πιο τσιμπημένα.
Για το τιμόνι, κατ'αρχάς να ξέρεις ότι υπάρχει και το SV650 σε naked, με κανονικό τιμόνι, λίγο ελαφρύτερο, ελάχιστα μικρότερο μεταξόνιο, ελάχιστα κοντύτερη σχέση μετάδοσης, ελάχιστα πιο όρθια θέση οδήγησης. Οπότε έχεις 4 συνδυασμούς να διαλέξεις.
Άρα θα μπορούσαν να αντικατασταθούν τα κλιπόν με το ατνίστοιχο τιμόνι?
-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Επισεις η ροπη του δικυλινδρου μπορει να οδηγησει σε χαισαιντ πιο ευκολα απο ενα τετρακυλινδρο, γιατι αποδιδεται σε μικροτερο ευρος στροφων.
+1
To έχω γράψει και παλιότερα οτι -κατά τη γνώμη μου- τα τετρακύλινδρα είναι πιο φιλικά στην απλή μετακίνηση στους γλιστερούς δρόμους, επειδή η ροπή απλώνεται περισσότερο, βγαίνει πιο ομαλά και πιο ψηλά, εκεί που δεν έχεις λόγο να πας, αν δεν κυνηγάς την ουρά σου. -
Τα περισσοτερα 4κύλινδρα είναι φαρδύτερα βαρύτερα πιο ακριβά στην συντήρηση και έχουν αρκετή ιπποδύναμη παραπάνω που δεν θέλω. Καίνε και περισσότερο. Για αρχή θα αγοράσω δικύλικδρο και θα δούμε. Hornet θα αγόραζα ας πούμε αλλα επ ουδενί για 1η μηχανή.
-
Καλησπέρα φίλε συνMiatakia,
Εϊχα er-6n για εναμιση χρόνο. Απίστευτο μηχανάκι για τα λεφτά του κι ότι πρέπει για την εισαγωγή στον κόσμο των μοτοσυκλετών μεγαλύτερου κυβισμού. Ροπάκλα απο χαμηλά, πανάλαφρο και φθηνή συντήρηση. Το έδωσα πριν 2 εβδομάδες και πήρα ένα μηχανάκι ακόμα ελαφρύτερο, με ασύγκριτα ακριβότερη συντήρηση, με χειρότερη άνεση και χειρότερο για την πόλη!
Ένα monster '09! Έρωτας................. -
Αν είσαι και στο mymx5.gr και είχες πορτοκαλί ER.... σου είχα πεί οταν είναι να το πουλήσεις να ενημερώσεις γιατι το ήθελα...
Με γειά το νέο μοτόρι, και απο περιέργεια πόσο έδωσες το ER?Αν πάλι δεν είσαι εσύ σόρυ για το μπέρδεμα!
-
Εγώ είμαι,
δεν είπα κάτι γιατί δεν το έβαλα καν αγγελία, το πήρε κολλητός φίλε...sorry
Το έδωσα 3100 τελικά -
Ο χρήστης opelcorsa12 έγραψε:
Εγώ είμαι,δεν είπα κάτι γιατί δεν το έβαλα καν αγγελία, το πήρε κολλητός φίλε...sorry
Το έδωσα 3100 τελικάΈκανες γαμώ τις τιμές... δεν πειράζει και εγώ σε φίλο θα το έδινα σίγουρα (για να το τσιμπαω καμια βόλτα αμα μου λειψει).
Καλές βόλτες.εγώ θα έδινα περισσότερα για αυτό
SV650 - ER-6N ακούω γνώμες please!