Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αεροπορικού τύπου σωληνάκια σε μοτοσυκλέτα.
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Αεροπορικού τύπου σωληνάκια σε μοτοσυκλέτα.
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    3
    8
    30
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Χτες σε ένα καφροφρενάρισμα που έκανα σε φαναρι στην Καβάλας, ερχόμενος με πολλά (3η σκασμένη, δε σας λέω χιλιόμετρα ) ένιωσα στο τελείωμά του τη μανέτα να γίνεται κάπως... ασαφής. Γενικά είναι κάτι που το έχω ξαναπροσέξει, όχι σε ανησυχητικό βαθμό όμως.
      Σκέφτομαι λοιπόν εδώ και καιρό να βάλω αεροπορικού τύπου σωληνάκια στα φρένα μου, κίνηση που στο αυτοκίνητο έχω κάνει χρόνια τώρα, με άψογα αποτελέσματα και βεβαίως θα ξανακάνω σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο πέσει στα χέρια μου. Στη μηχανή όμως είναι αλλιώς, φοβάμαι (έχοντας βάλει στο χέρι παλιότερα μοτο με αεροπορικά) οτι θα είναι κάπως πιο απότομο το 'δάγκωμα' του φρένου, ιδιαίτερα στα λίγα, με αποτέλεσμα πιο εύκολο μπλοκάρισμα στους σαπουνόδρομούς μας (αυτούς ντε που είναι λίιιγο χειρότεροι από τα Μέγαρα ).
      Κανείς που να έχει αντίστοιχη εμπειρία? Γνώμες?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        taurus last edited by

        Χτες σε ένα καφροφρενάρισμα που έκανα σε φαναρι στην Καβάλας, ερχόμενος με πολλά (3η σκασμένη, δε σας λέω χιλιόμετρα ) ένιωσα στο τελείωμά του τη μανέτα να γίνεται κάπως... ασαφής. Γενικά είναι κάτι που το έχω ξαναπροσέξει, όχι σε ανησυχητικό βαθμό όμως.
        Σκέφτομαι λοιπόν εδώ και καιρό να βάλω αεροπορικού τύπου σωληνάκια στα φρένα μου, κίνηση που στο αυτοκίνητο έχω κάνει χρόνια τώρα, με άψογα αποτελέσματα και βεβαίως θα ξανακάνω σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο πέσει στα χέρια μου. Στη μηχανή όμως είναι αλλιώς, φοβάμαι (έχοντας βάλει στο χέρι παλιότερα μοτο με αεροπορικά) οτι θα είναι κάπως πιο απότομο το 'δάγκωμα' του φρένου, ιδιαίτερα στα λίγα, με αποτέλεσμα πιο εύκολο μπλοκάρισμα στους σαπουνόδρομούς μας (αυτούς ντε που είναι λίιιγο χειρότεροι από τα Μέγαρα ).
        Κανείς που να έχει αντίστοιχη εμπειρία? Γνώμες?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          Χτες σε ένα καφροφρενάρισμα που έκανα σε φαναρι στην Καβάλας, ερχόμενος με πολλά (3η σκασμένη, δε σας λέω χιλιόμετρα ) ένιωσα στο τελείωμά του τη μανέτα να γίνεται κάπως... ασαφής. Γενικά είναι κάτι που το έχω ξαναπροσέξει, όχι σε ανησυχητικό βαθμό όμως.
          Σκέφτομαι λοιπόν εδώ και καιρό να βάλω αεροπορικού τύπου σωληνάκια στα φρένα μου, κίνηση που στο αυτοκίνητο έχω κάνει χρόνια τώρα, με άψογα αποτελέσματα και βεβαίως θα ξανακάνω σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο πέσει στα χέρια μου. Στη μηχανή όμως είναι αλλιώς, φοβάμαι (έχοντας βάλει στο χέρι παλιότερα μοτο με αεροπορικά) οτι θα είναι κάπως πιο απότομο το 'δάγκωμα' του φρένου, ιδιαίτερα στα λίγα, με αποτέλεσμα πιο εύκολο μπλοκάρισμα στους σαπουνόδρομούς μας (αυτούς ντε που είναι λίιιγο χειρότεροι από τα Μέγαρα ).
          Κανείς που να έχει αντίστοιχη εμπειρία? Γνώμες?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            ozzy1948 last edited by

            Το δαγκωμα θα ειναι πιο αποτομο αλλα οχι καμια τρελη διαφορα και σιγουρα οχι κατι που δεν συνηθιζεται. Η αισθηση και η ρυθμισιμοτητα που προσφερει μετρανε. Για μενα αξιζει πιο πολυ απ οτι στο αυτοκινητο. Καλο θα ηταν να υπαρχει και ενα καλο μπροστινο ομως.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Τι μπροστινό εννοείς?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                ozzy1948 last edited by

                Πιρουνι. Sorry που δεν το διευκρινισα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  taurus last edited by

                  Να φανταστώ οτι μιλάς για after market ανάποδο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    blinkys last edited by

                    Η κάποιο σε ευρωπαική μοτοσυκλέτα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      ozzy1948 last edited by

                      Η αληθεια ειναι οτι ο blinkys ειναι μεσ' το μυαλο μου . Νταξ' δεν ειναι και υποχρεωτικο το αναποδο αλλα σιγουρα θα κανει μεγαλη διαφορα και στο φρεναρισμα αλλα και οπουδηποτε αλλου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr