-
Χτες σε ένα καφροφρενάρισμα που έκανα σε φαναρι στην Καβάλας, ερχόμενος με πολλά (3η σκασμένη, δε σας λέω χιλιόμετρα ) ένιωσα στο τελείωμά του τη μανέτα να γίνεται κάπως... ασαφής. Γενικά είναι κάτι που το έχω ξαναπροσέξει, όχι σε ανησυχητικό βαθμό όμως.
Σκέφτομαι λοιπόν εδώ και καιρό να βάλω αεροπορικού τύπου σωληνάκια στα φρένα μου, κίνηση που στο αυτοκίνητο έχω κάνει χρόνια τώρα, με άψογα αποτελέσματα και βεβαίως θα ξανακάνω σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο πέσει στα χέρια μου. Στη μηχανή όμως είναι αλλιώς, φοβάμαι (έχοντας βάλει στο χέρι παλιότερα μοτο με αεροπορικά) οτι θα είναι κάπως πιο απότομο το 'δάγκωμα' του φρένου, ιδιαίτερα στα λίγα, με αποτέλεσμα πιο εύκολο μπλοκάρισμα στους σαπουνόδρομούς μας (αυτούς ντε που είναι λίιιγο χειρότεροι από τα Μέγαρα ).
Κανείς που να έχει αντίστοιχη εμπειρία? Γνώμες? -
Χτες σε ένα καφροφρενάρισμα που έκανα σε φαναρι στην Καβάλας, ερχόμενος με πολλά (3η σκασμένη, δε σας λέω χιλιόμετρα ) ένιωσα στο τελείωμά του τη μανέτα να γίνεται κάπως... ασαφής. Γενικά είναι κάτι που το έχω ξαναπροσέξει, όχι σε ανησυχητικό βαθμό όμως.
Σκέφτομαι λοιπόν εδώ και καιρό να βάλω αεροπορικού τύπου σωληνάκια στα φρένα μου, κίνηση που στο αυτοκίνητο έχω κάνει χρόνια τώρα, με άψογα αποτελέσματα και βεβαίως θα ξανακάνω σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο πέσει στα χέρια μου. Στη μηχανή όμως είναι αλλιώς, φοβάμαι (έχοντας βάλει στο χέρι παλιότερα μοτο με αεροπορικά) οτι θα είναι κάπως πιο απότομο το 'δάγκωμα' του φρένου, ιδιαίτερα στα λίγα, με αποτέλεσμα πιο εύκολο μπλοκάρισμα στους σαπουνόδρομούς μας (αυτούς ντε που είναι λίιιγο χειρότεροι από τα Μέγαρα ).
Κανείς που να έχει αντίστοιχη εμπειρία? Γνώμες? -
Χτες σε ένα καφροφρενάρισμα που έκανα σε φαναρι στην Καβάλας, ερχόμενος με πολλά (3η σκασμένη, δε σας λέω χιλιόμετρα ) ένιωσα στο τελείωμά του τη μανέτα να γίνεται κάπως... ασαφής. Γενικά είναι κάτι που το έχω ξαναπροσέξει, όχι σε ανησυχητικό βαθμό όμως.
Σκέφτομαι λοιπόν εδώ και καιρό να βάλω αεροπορικού τύπου σωληνάκια στα φρένα μου, κίνηση που στο αυτοκίνητο έχω κάνει χρόνια τώρα, με άψογα αποτελέσματα και βεβαίως θα ξανακάνω σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο πέσει στα χέρια μου. Στη μηχανή όμως είναι αλλιώς, φοβάμαι (έχοντας βάλει στο χέρι παλιότερα μοτο με αεροπορικά) οτι θα είναι κάπως πιο απότομο το 'δάγκωμα' του φρένου, ιδιαίτερα στα λίγα, με αποτέλεσμα πιο εύκολο μπλοκάρισμα στους σαπουνόδρομούς μας (αυτούς ντε που είναι λίιιγο χειρότεροι από τα Μέγαρα ).
Κανείς που να έχει αντίστοιχη εμπειρία? Γνώμες? -
Το δαγκωμα θα ειναι πιο αποτομο αλλα οχι καμια τρελη διαφορα και σιγουρα οχι κατι που δεν συνηθιζεται. Η αισθηση και η ρυθμισιμοτητα που προσφερει μετρανε. Για μενα αξιζει πιο πολυ απ οτι στο αυτοκινητο. Καλο θα ηταν να υπαρχει και ενα καλο μπροστινο ομως.
-
Τι μπροστινό εννοείς?
-
Πιρουνι. Sorry που δεν το διευκρινισα.
-
Να φανταστώ οτι μιλάς για after market ανάποδο.
-
Η κάποιο σε ευρωπαική μοτοσυκλέτα
-
Η αληθεια ειναι οτι ο blinkys ειναι μεσ' το μυαλο μου . Νταξ' δεν ειναι και υποχρεωτικο το αναποδο αλλα σιγουρα θα κανει μεγαλη διαφορα και στο φρεναρισμα αλλα και οπουδηποτε αλλου.
Αεροπορικού τύπου σωληνάκια σε μοτοσυκλέτα.