Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΦΡΕΝΑ ΓΙΑ ΣΚΟΝΤΑ ΣΟΥΠΕΡΜΠ 1.8Τ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΦΡΕΝΑ ΓΙΑ ΣΚΟΝΤΑ ΣΟΥΠΕΡΜΠ 1.8Τ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    30
    147
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spyros-papadopoylos last edited by

      Εχει έρθει η ώρα να αλλάξω δισκόπλακες εμπρός και μαλλον και πίσω μαζί με τακάκια ύστερα απο 2 αλλαγές τακάκια μπροστα και 4-5 φορές πίσω έχω ακουσει διαφορες πατεντες για δισκόπλακες απο ντιζελ οι οποίες ειναι μεγαλύτερης διαμέτρου η αλλαγη στα τακάκια για κάποια βελτιωτικά.ισχύει οτι με τις δισκόπλακες του ντίζελ θα εχω καλύτερο φρενάρισμα ή εστω πιο ανθεκτικά φρένα,απο πιο ντίζελ ταιριάζουν οι δισκόπλακες? μπορείτε να μου προτείνετε τακακια που θα δω καποια βελτιωση ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spyros-papadopoylos last edited by

        Εχει έρθει η ώρα να αλλάξω δισκόπλακες εμπρός και μαλλον και πίσω μαζί με τακάκια ύστερα απο 2 αλλαγές τακάκια μπροστα και 4-5 φορές πίσω έχω ακουσει διαφορες πατεντες για δισκόπλακες απο ντιζελ οι οποίες ειναι μεγαλύτερης διαμέτρου η αλλαγη στα τακάκια για κάποια βελτιωτικά.ισχύει οτι με τις δισκόπλακες του ντίζελ θα εχω καλύτερο φρενάρισμα ή εστω πιο ανθεκτικά φρένα,απο πιο ντίζελ ταιριάζουν οι δισκόπλακες? μπορείτε να μου προτείνετε τακακια που θα δω καποια βελτιωση ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spyros-papadopoylos last edited by

          Εχει έρθει η ώρα να αλλάξω δισκόπλακες εμπρός και μαλλον και πίσω μαζί με τακάκια ύστερα απο 2 αλλαγές τακάκια μπροστα και 4-5 φορές πίσω έχω ακουσει διαφορες πατεντες για δισκόπλακες απο ντιζελ οι οποίες ειναι μεγαλύτερης διαμέτρου η αλλαγη στα τακάκια για κάποια βελτιωτικά.ισχύει οτι με τις δισκόπλακες του ντίζελ θα εχω καλύτερο φρενάρισμα ή εστω πιο ανθεκτικά φρένα,απο πιο ντίζελ ταιριάζουν οι δισκόπλακες? μπορείτε να μου προτείνετε τακακια που θα δω καποια βελτιωση ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panorg last edited by

            Ο χρήστης ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
            Εχει έρθει η ώρα να αλλάξω δισκόπλακες εμπρός και μαλλον και πίσω μαζί με τακάκια ύστερα απο 2 αλλαγές τακάκια μπροστα και 4-5 φορές πίσω έχω ακουσει διαφορες πατεντες για δισκόπλακες απο ντιζελ οι οποίες ειναι μεγαλύτερης διαμέτρου η αλλαγη στα τακάκια για κάποια βελτιωτικά.ισχύει οτι με τις δισκόπλακες του ντίζελ θα εχω καλύτερο φρενάρισμα ή εστω πιο ανθεκτικά φρένα,απο πιο ντίζελ ταιριάζουν οι δισκόπλακες? μπορείτε να μου προτείνετε τακακια που θα δω καποια βελτιωση ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ

            Εγω παντως δε θα ρισκαρα με τετοιες βελτιωσεις.Οπως και με τις εξατμισεις.Εντεκα διαφορετικες σε δοκιμη και αυτη με την μεγαλυτερη ιπποδυναμη ηταν η μανισια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spyros-papadopoylos last edited by

              Και γω συμφωνώ οτι βγάζει το εργοστάσιο είναι το καλύτερο επίσης ψαχνω και εξάτμηση αλλα δεν ξερω τι να βάλω?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                karavlaxos last edited by

                Μεγαλυτερη διαμετρος-> Μεγαλυτερη ροπη->Μεγαλυτερη γωνιακη επιταχυνση με την ιδια δυναμη πεδησης και ιδια επιφανεια τριβης. Πιο ανθεκτικα δεν νομιζω να ειναι εφοσον ειναι απο το ιδιο υλικο τα τακακια

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spyros-papadopoylos last edited by

                  Τότε δεν χρειάζετε να κάνω τίποτα εφόσον δεν θα κερδίσω κατι απλα θα τα αντικαταστήσω. απλα ήθελα λίγο πιο ανθεκτικά να είναι γιατι για φρενάρισμα απο 210 σε 40 μετά δεν εχεις φρένα. Μήπως καποια τακάκια λίγο καλύτερα (φερόντο) κανουν τη διαφορά? πίσω εχει πολύ μικρούς δίσκους λες και είναι 1.4 και όταν ειναι φορτωμένο ή με τρέιλερ δεν σταματάει ευκολα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lll last edited by

                    .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spyros-papadopoylos last edited by

                      φίλε μου το να μην τρέχω το καταλαβαίνω το να μην το φορτώνω οχι γιατί τέτοιο αμάξι δεν παίρνεις να το γυαλίζεις και να λες οτι είσαι γρήγορος και γαμιάς το πέρνεις επειδή θες να κουβαλήσεις την οικογένεια σου με πράγματα και κανενα τρέιλερ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lll last edited by

                        .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spyros-papadopoylos last edited by

                          Εχεις να μου προτείνεις κάποια μάρκα με καλα υγρά φρένων?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lll last edited by

                            .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spyros-papadopoylos last edited by

                              καλά τα λέει αλλά δεν βγάζεις άκρη μήπως με καποιο μαγαζί που θα είναι στην Ελλάδα θα είναι καλύτερα είδα και τα κεραμικά τακάκια που δείχνει λες να αξιζουν τα λεφτά τους?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spyros-papadopoylos last edited by

                                βρήκα ενα μαγαζάκι με δισκόπλακες τακάκια και υγρά φρένων κοντά μου http://www.kammenou.gr/ έχει τα πάντα θα πάω να ρωτήσω και για τακάκια,δισκόπλακες και υγρά

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mixanag last edited by

                                  οι 345 δισκοι απο s3 - cupra - tts κτλ. ειναι μια ευκολη και σχετικα προσιτη σε κοστος αναβαθμιση με αισθητα καλυτερα αποτελεσματα , με την αιρεση βεβαια οτι χωρανε στην ζαντα σου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Οι πιο μεγάλοι δίσκοι (αν χωράνε στη ζάντα και αν μπορείς να κρατήσεις την υπάρχουσα δαγκάνα καλύτερα και με την ίδια βάση) είναι μια καλή και εύκολη βελτίωση της αντοχής σε ζέσταμα.
                                    Σχετικά με τακάκια όλες οι γνωστές μάρκες βγάζουν διάφορες ποιότητες τακακιών οπότε δεν αρκεί να ζητάς μάρκα αλλά και μοντέλο. Επίσης αν κερδίζεις κάτι χάνεις κάτι από αλλού. Πχ κερδίζεις σε αντοχή χωρίς να κάνει fade το τακάκι αλλά κοστίζει τα διπλά, σου φθείρει τους δίσκους, σφυρίζει, βγάζει πολλή μαυρίλα, θέλει ζέσταμα και κινδυνεύεις να σκοτωθείς με κρύα φρένα κοκ.
                                    Καλύτερα υγρά και συχνές αλλαγές αυτών είναι καλό πράμα και σε μερικές περιπτώσεις συνεισφέρουν και τα σωληνάκια με μεταλλικό πλέγμα. Σε κάποιες περιπτώσεις αξίζει να βελτιώσεις τον αερισμό των εμπρός δισκόφρενων αν είναι εύκολο γιατί φαίνεται ότι κάνει διαφορά.

                                    Θεωρείται απόλυτα φυσιολογικό σε ένα πολιτικό αυτοκίνητο με κοινά εργοστασιακά φρένα να μην έχει φρένα μετά από 1-2 φρεναρίσματα σαν κι αυτά που περιγράφεις... Και σε βεβαιώνω ότι δεν υστερείς σε σχέση με τα αντίστοιχα αυτοκίνητα, δεν έχεις δηλαδή κάποιο πρόβλημα ή ελαττωματικά φρένα, όλα έτσι κάνουν. Επίσης αναμενόμενη είναι η αυξημένη κόπωση των φρένων όταν αυξήσεις το βάρος που πρέπει να επιβραδύνεις (τρέιλερ).
                                    Για να βελτιώσεις σημαντικά το φρενάρισμά σου τόσο που να μην σε χαλάνε μερικά 210-40 θα πρέπει να επενδύσεις μεγάλο ποσό που μάλλον δεν είσαι έτοιμος και μάλλον δεν αξίζει. Είναι πολύ πιο εύκολο να δεχτείς έναν ακόμα περιορισμό του αυτοκινήτου σου. Όπως πχ έχεις δεχτεί ότι δεν μπορείς να πάρεις στροφή των 50 με 100 ενώ πχ μπορεί να μπορεί μια 911 έτσι και δεν μπορείς να φρενάρεις 210-40 πάνω από 1-2 φορές ενώ ίσως να μπορεί μια 911.... Αν τα έκανες κι εσύ όλα όσα κάνει η 911 τότε γιατί να δίνουν τα πολλαπλάσια λεφτά;;!
                                    Με το φρενάρισμα μέχρι και το 75+% του βάρους πάει μπροστά για αυτό και τα εμπρός φρένα είναι πιο μεγάλα και ισχυρά από τα πίσω ακόμα κι αν το αυτοκίνητο είναι πισώβαρο. Κι αυτό λοιπόν φυσιολογικό είναι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spyros-papadopoylos last edited by

                                      Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
                                      οι 345 δισκοι απο s3 - cupra - tts κτλ. ειναι μια ευκολη και σχετικα προσιτη σε κοστος αναβαθμιση με αισθητα καλυτερα αποτελεσματα , με την αιρεση βεβαια οτι χωρανε στην ζαντα σου

                                      δεν νομίζω να χωράνε οι 345mm αλλά έχω δει οτι το 2.8 v6,2,5 tdi φoράνε 312mm και σε 16αρα ζάντα την οποία έχω και γω για να μην κάνω και υπερβολικές μετατροπές κανένα passat ή superb δεν φοράει παραπάνω ακόμα και το v8 το passat

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • S
                                        spyros-papadopoylos last edited by

                                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                        Οι πιο μεγάλοι δίσκοι (αν χωράνε στη ζάντα και αν μπορείς να κρατήσεις την υπάρχουσα δαγκάνα καλύτερα και με την ίδια βάση) είναι μια καλή και εύκολη βελτίωση της αντοχής σε ζέσταμα.
                                        Σχετικά με τακάκια όλες οι γνωστές μάρκες βγάζουν διάφορες ποιότητες τακακιών οπότε δεν αρκεί να ζητάς μάρκα αλλά και μοντέλο. Επίσης αν κερδίζεις κάτι χάνεις κάτι από αλλού. Πχ κερδίζεις σε αντοχή χωρίς να κάνει fade το τακάκι αλλά κοστίζει τα διπλά, σου φθείρει τους δίσκους, σφυρίζει, βγάζει πολλή μαυρίλα, θέλει ζέσταμα και κινδυνεύεις να σκοτωθείς με κρύα φρένα κοκ.
                                        Καλύτερα υγρά και συχνές αλλαγές αυτών είναι καλό πράμα και σε μερικές περιπτώσεις συνεισφέρουν και τα σωληνάκια με μεταλλικό πλέγμα. Σε κάποιες περιπτώσεις αξίζει να βελτιώσεις τον αερισμό των εμπρός δισκόφρενων αν είναι εύκολο γιατί φαίνεται ότι κάνει διαφορά.

                                        Θεωρείται απόλυτα φυσιολογικό σε ένα πολιτικό αυτοκίνητο με κοινά εργοστασιακά φρένα να μην έχει φρένα μετά από 1-2 φρεναρίσματα σαν κι αυτά που περιγράφεις... Και σε βεβαιώνω ότι δεν υστερείς σε σχέση με τα αντίστοιχα αυτοκίνητα, δεν έχεις δηλαδή κάποιο πρόβλημα ή ελαττωματικά φρένα, όλα έτσι κάνουν. Επίσης αναμενόμενη είναι η αυξημένη κόπωση των φρένων όταν αυξήσεις το βάρος που πρέπει να επιβραδύνεις (τρέιλερ).
                                        Για να βελτιώσεις σημαντικά το φρενάρισμά σου τόσο που να μην σε χαλάνε μερικά 210-40 θα πρέπει να επενδύσεις μεγάλο ποσό που μάλλον δεν είσαι έτοιμος και μάλλον δεν αξίζει. Είναι πολύ πιο εύκολο να δεχτείς έναν ακόμα περιορισμό του αυτοκινήτου σου. Όπως πχ έχεις δεχτεί ότι δεν μπορείς να πάρεις στροφή των 50 με 100 ενώ πχ μπορεί να μπορεί μια 911 έτσι και δεν μπορείς να φρενάρεις 210-40 πάνω από 1-2 φορές ενώ ίσως να μπορεί μια 911.... Αν τα έκανες κι εσύ όλα όσα κάνει η 911 τότε γιατί να δίνουν τα πολλαπλάσια λεφτά;;!
                                        Με το φρενάρισμα μέχρι και το 75+% του βάρους πάει μπροστά για αυτό και τα εμπρός φρένα είναι πιο μεγάλα και ισχυρά από τα πίσω ακόμα κι αν το αυτοκίνητο είναι πισώβαρο. Κι αυτό λοιπόν φυσιολογικό είναι.

                                        κοίτα είμαι
                                        νορμάλ με αρκετές γνώσεις για το κάθε αυτοκίνητο δεν μπορεί να συγκριθεί μια 911 με ενα σπουπερμπ μαμα κιόλας απλά η σκέψη μου είναι εφόσον θα κανω αλλαγή τα τακάκια και τις δισκόπλακες πίσω μένει ίδια, μαλλον με διαφορετικο τακάκι ή το μαμά εφόσον δεν μπορω να πιέσω αλλο πίσω οπως με τις τετρακίνητες εκδόσεις που έχουν αντι για 245mm 256mm και μπροστά εφόσον είναι βαρύ το αμάξι και βγαίνει και με πιο μεγάλες δισκόπλακες σε άλλες εκδόσεις 312mm αντί για 288mm να τις βάλω να δυναμώσω λίγο τα φρένα του και σε συνδυασμό με ενα καλύτερο τακάκι και υγρά φρένων να εχει κάποια αποτελέσματα χωρίς ακραίες μετατροπές αλλά και με τα μαμά υγρά και τακάκια δεν θα με χάλαγαν.Αλλα αν μου λες οτι θα θέλουν ζέσταμα και κίνδυνος να τσακιστώ δεν με συμφέρει να αλλάξω τα τακάκια σκέφτομαι ίσως κάποια κεραμικά που έχουν περισσότερη ζωή και λιγότερη μαυρήλα αλλιώς τα μαμά
                                        από υγρά τώρα δεν ξέρω μήπως συμφέρει να αλλάξω?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lazaros last edited by

                                          κάθε 2 χρόνια αλλαγή τα υγρά! προτιμάω τα dot 5.1 λόγω αμεσότητας...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lll last edited by

                                            .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr