-
Εχει έρθει η ώρα να αλλάξω δισκόπλακες εμπρός και μαλλον και πίσω μαζί με τακάκια ύστερα απο 2 αλλαγές τακάκια μπροστα και 4-5 φορές πίσω έχω ακουσει διαφορες πατεντες για δισκόπλακες απο ντιζελ οι οποίες ειναι μεγαλύτερης διαμέτρου η αλλαγη στα τακάκια για κάποια βελτιωτικά.ισχύει οτι με τις δισκόπλακες του ντίζελ θα εχω καλύτερο φρενάρισμα ή εστω πιο ανθεκτικά φρένα,απο πιο ντίζελ ταιριάζουν οι δισκόπλακες? μπορείτε να μου προτείνετε τακακια που θα δω καποια βελτιωση ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ
-
Εχει έρθει η ώρα να αλλάξω δισκόπλακες εμπρός και μαλλον και πίσω μαζί με τακάκια ύστερα απο 2 αλλαγές τακάκια μπροστα και 4-5 φορές πίσω έχω ακουσει διαφορες πατεντες για δισκόπλακες απο ντιζελ οι οποίες ειναι μεγαλύτερης διαμέτρου η αλλαγη στα τακάκια για κάποια βελτιωτικά.ισχύει οτι με τις δισκόπλακες του ντίζελ θα εχω καλύτερο φρενάρισμα ή εστω πιο ανθεκτικά φρένα,απο πιο ντίζελ ταιριάζουν οι δισκόπλακες? μπορείτε να μου προτείνετε τακακια που θα δω καποια βελτιωση ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ
-
Εχει έρθει η ώρα να αλλάξω δισκόπλακες εμπρός και μαλλον και πίσω μαζί με τακάκια ύστερα απο 2 αλλαγές τακάκια μπροστα και 4-5 φορές πίσω έχω ακουσει διαφορες πατεντες για δισκόπλακες απο ντιζελ οι οποίες ειναι μεγαλύτερης διαμέτρου η αλλαγη στα τακάκια για κάποια βελτιωτικά.ισχύει οτι με τις δισκόπλακες του ντίζελ θα εχω καλύτερο φρενάρισμα ή εστω πιο ανθεκτικά φρένα,απο πιο ντίζελ ταιριάζουν οι δισκόπλακες? μπορείτε να μου προτείνετε τακακια που θα δω καποια βελτιωση ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ
-
Ο χρήστης ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Εχει έρθει η ώρα να αλλάξω δισκόπλακες εμπρός και μαλλον και πίσω μαζί με τακάκια ύστερα απο 2 αλλαγές τακάκια μπροστα και 4-5 φορές πίσω έχω ακουσει διαφορες πατεντες για δισκόπλακες απο ντιζελ οι οποίες ειναι μεγαλύτερης διαμέτρου η αλλαγη στα τακάκια για κάποια βελτιωτικά.ισχύει οτι με τις δισκόπλακες του ντίζελ θα εχω καλύτερο φρενάρισμα ή εστω πιο ανθεκτικά φρένα,απο πιο ντίζελ ταιριάζουν οι δισκόπλακες? μπορείτε να μου προτείνετε τακακια που θα δω καποια βελτιωση ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣΕγω παντως δε θα ρισκαρα με τετοιες βελτιωσεις.Οπως και με τις εξατμισεις.Εντεκα διαφορετικες σε δοκιμη και αυτη με την μεγαλυτερη ιπποδυναμη ηταν η μανισια.
-
Και γω συμφωνώ οτι βγάζει το εργοστάσιο είναι το καλύτερο επίσης ψαχνω και εξάτμηση αλλα δεν ξερω τι να βάλω?
-
Μεγαλυτερη διαμετρος-> Μεγαλυτερη ροπη->Μεγαλυτερη γωνιακη επιταχυνση με την ιδια δυναμη πεδησης και ιδια επιφανεια τριβης. Πιο ανθεκτικα δεν νομιζω να ειναι εφοσον ειναι απο το ιδιο υλικο τα τακακια
-
Τότε δεν χρειάζετε να κάνω τίποτα εφόσον δεν θα κερδίσω κατι απλα θα τα αντικαταστήσω. απλα ήθελα λίγο πιο ανθεκτικά να είναι γιατι για φρενάρισμα απο 210 σε 40 μετά δεν εχεις φρένα. Μήπως καποια τακάκια λίγο καλύτερα (φερόντο) κανουν τη διαφορά? πίσω εχει πολύ μικρούς δίσκους λες και είναι 1.4 και όταν ειναι φορτωμένο ή με τρέιλερ δεν σταματάει ευκολα
-
.
-
φίλε μου το να μην τρέχω το καταλαβαίνω το να μην το φορτώνω οχι γιατί τέτοιο αμάξι δεν παίρνεις να το γυαλίζεις και να λες οτι είσαι γρήγορος και γαμιάς το πέρνεις επειδή θες να κουβαλήσεις την οικογένεια σου με πράγματα και κανενα τρέιλερ....
-
.
-
Εχεις να μου προτείνεις κάποια μάρκα με καλα υγρά φρένων?
-
.
-
καλά τα λέει αλλά δεν βγάζεις άκρη μήπως με καποιο μαγαζί που θα είναι στην Ελλάδα θα είναι καλύτερα είδα και τα κεραμικά τακάκια που δείχνει λες να αξιζουν τα λεφτά τους?
-
βρήκα ενα μαγαζάκι με δισκόπλακες τακάκια και υγρά φρένων κοντά μου http://www.kammenou.gr/ έχει τα πάντα θα πάω να ρωτήσω και για τακάκια,δισκόπλακες και υγρά
-
οι 345 δισκοι απο s3 - cupra - tts κτλ. ειναι μια ευκολη και σχετικα προσιτη σε κοστος αναβαθμιση με αισθητα καλυτερα αποτελεσματα , με την αιρεση βεβαια οτι χωρανε στην ζαντα σου
-
Οι πιο μεγάλοι δίσκοι (αν χωράνε στη ζάντα και αν μπορείς να κρατήσεις την υπάρχουσα δαγκάνα καλύτερα και με την ίδια βάση) είναι μια καλή και εύκολη βελτίωση της αντοχής σε ζέσταμα.
Σχετικά με τακάκια όλες οι γνωστές μάρκες βγάζουν διάφορες ποιότητες τακακιών οπότε δεν αρκεί να ζητάς μάρκα αλλά και μοντέλο. Επίσης αν κερδίζεις κάτι χάνεις κάτι από αλλού. Πχ κερδίζεις σε αντοχή χωρίς να κάνει fade το τακάκι αλλά κοστίζει τα διπλά, σου φθείρει τους δίσκους, σφυρίζει, βγάζει πολλή μαυρίλα, θέλει ζέσταμα και κινδυνεύεις να σκοτωθείς με κρύα φρένα κοκ.
Καλύτερα υγρά και συχνές αλλαγές αυτών είναι καλό πράμα και σε μερικές περιπτώσεις συνεισφέρουν και τα σωληνάκια με μεταλλικό πλέγμα. Σε κάποιες περιπτώσεις αξίζει να βελτιώσεις τον αερισμό των εμπρός δισκόφρενων αν είναι εύκολο γιατί φαίνεται ότι κάνει διαφορά.Θεωρείται απόλυτα φυσιολογικό σε ένα πολιτικό αυτοκίνητο με κοινά εργοστασιακά φρένα να μην έχει φρένα μετά από 1-2 φρεναρίσματα σαν κι αυτά που περιγράφεις... Και σε βεβαιώνω ότι δεν υστερείς σε σχέση με τα αντίστοιχα αυτοκίνητα, δεν έχεις δηλαδή κάποιο πρόβλημα ή ελαττωματικά φρένα, όλα έτσι κάνουν. Επίσης αναμενόμενη είναι η αυξημένη κόπωση των φρένων όταν αυξήσεις το βάρος που πρέπει να επιβραδύνεις (τρέιλερ).
Για να βελτιώσεις σημαντικά το φρενάρισμά σου τόσο που να μην σε χαλάνε μερικά 210-40 θα πρέπει να επενδύσεις μεγάλο ποσό που μάλλον δεν είσαι έτοιμος και μάλλον δεν αξίζει. Είναι πολύ πιο εύκολο να δεχτείς έναν ακόμα περιορισμό του αυτοκινήτου σου. Όπως πχ έχεις δεχτεί ότι δεν μπορείς να πάρεις στροφή των 50 με 100 ενώ πχ μπορεί να μπορεί μια 911 έτσι και δεν μπορείς να φρενάρεις 210-40 πάνω από 1-2 φορές ενώ ίσως να μπορεί μια 911.... Αν τα έκανες κι εσύ όλα όσα κάνει η 911 τότε γιατί να δίνουν τα πολλαπλάσια λεφτά;;!
Με το φρενάρισμα μέχρι και το 75+% του βάρους πάει μπροστά για αυτό και τα εμπρός φρένα είναι πιο μεγάλα και ισχυρά από τα πίσω ακόμα κι αν το αυτοκίνητο είναι πισώβαρο. Κι αυτό λοιπόν φυσιολογικό είναι. -
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
οι 345 δισκοι απο s3 - cupra - tts κτλ. ειναι μια ευκολη και σχετικα προσιτη σε κοστος αναβαθμιση με αισθητα καλυτερα αποτελεσματα , με την αιρεση βεβαια οτι χωρανε στην ζαντα σουδεν νομίζω να χωράνε οι 345mm αλλά έχω δει οτι το 2.8 v6,2,5 tdi φoράνε 312mm και σε 16αρα ζάντα την οποία έχω και γω για να μην κάνω και υπερβολικές μετατροπές κανένα passat ή superb δεν φοράει παραπάνω ακόμα και το v8 το passat
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Οι πιο μεγάλοι δίσκοι (αν χωράνε στη ζάντα και αν μπορείς να κρατήσεις την υπάρχουσα δαγκάνα καλύτερα και με την ίδια βάση) είναι μια καλή και εύκολη βελτίωση της αντοχής σε ζέσταμα.
Σχετικά με τακάκια όλες οι γνωστές μάρκες βγάζουν διάφορες ποιότητες τακακιών οπότε δεν αρκεί να ζητάς μάρκα αλλά και μοντέλο. Επίσης αν κερδίζεις κάτι χάνεις κάτι από αλλού. Πχ κερδίζεις σε αντοχή χωρίς να κάνει fade το τακάκι αλλά κοστίζει τα διπλά, σου φθείρει τους δίσκους, σφυρίζει, βγάζει πολλή μαυρίλα, θέλει ζέσταμα και κινδυνεύεις να σκοτωθείς με κρύα φρένα κοκ.
Καλύτερα υγρά και συχνές αλλαγές αυτών είναι καλό πράμα και σε μερικές περιπτώσεις συνεισφέρουν και τα σωληνάκια με μεταλλικό πλέγμα. Σε κάποιες περιπτώσεις αξίζει να βελτιώσεις τον αερισμό των εμπρός δισκόφρενων αν είναι εύκολο γιατί φαίνεται ότι κάνει διαφορά.Θεωρείται απόλυτα φυσιολογικό σε ένα πολιτικό αυτοκίνητο με κοινά εργοστασιακά φρένα να μην έχει φρένα μετά από 1-2 φρεναρίσματα σαν κι αυτά που περιγράφεις... Και σε βεβαιώνω ότι δεν υστερείς σε σχέση με τα αντίστοιχα αυτοκίνητα, δεν έχεις δηλαδή κάποιο πρόβλημα ή ελαττωματικά φρένα, όλα έτσι κάνουν. Επίσης αναμενόμενη είναι η αυξημένη κόπωση των φρένων όταν αυξήσεις το βάρος που πρέπει να επιβραδύνεις (τρέιλερ).
Για να βελτιώσεις σημαντικά το φρενάρισμά σου τόσο που να μην σε χαλάνε μερικά 210-40 θα πρέπει να επενδύσεις μεγάλο ποσό που μάλλον δεν είσαι έτοιμος και μάλλον δεν αξίζει. Είναι πολύ πιο εύκολο να δεχτείς έναν ακόμα περιορισμό του αυτοκινήτου σου. Όπως πχ έχεις δεχτεί ότι δεν μπορείς να πάρεις στροφή των 50 με 100 ενώ πχ μπορεί να μπορεί μια 911 έτσι και δεν μπορείς να φρενάρεις 210-40 πάνω από 1-2 φορές ενώ ίσως να μπορεί μια 911.... Αν τα έκανες κι εσύ όλα όσα κάνει η 911 τότε γιατί να δίνουν τα πολλαπλάσια λεφτά;;!
Με το φρενάρισμα μέχρι και το 75+% του βάρους πάει μπροστά για αυτό και τα εμπρός φρένα είναι πιο μεγάλα και ισχυρά από τα πίσω ακόμα κι αν το αυτοκίνητο είναι πισώβαρο. Κι αυτό λοιπόν φυσιολογικό είναι.κοίτα είμαι
νορμάλ με αρκετές γνώσεις για το κάθε αυτοκίνητο δεν μπορεί να συγκριθεί μια 911 με ενα σπουπερμπ μαμα κιόλας απλά η σκέψη μου είναι εφόσον θα κανω αλλαγή τα τακάκια και τις δισκόπλακες πίσω μένει ίδια, μαλλον με διαφορετικο τακάκι ή το μαμά εφόσον δεν μπορω να πιέσω αλλο πίσω οπως με τις τετρακίνητες εκδόσεις που έχουν αντι για 245mm 256mm και μπροστά εφόσον είναι βαρύ το αμάξι και βγαίνει και με πιο μεγάλες δισκόπλακες σε άλλες εκδόσεις 312mm αντί για 288mm να τις βάλω να δυναμώσω λίγο τα φρένα του και σε συνδυασμό με ενα καλύτερο τακάκι και υγρά φρένων να εχει κάποια αποτελέσματα χωρίς ακραίες μετατροπές αλλά και με τα μαμά υγρά και τακάκια δεν θα με χάλαγαν.Αλλα αν μου λες οτι θα θέλουν ζέσταμα και κίνδυνος να τσακιστώ δεν με συμφέρει να αλλάξω τα τακάκια σκέφτομαι ίσως κάποια κεραμικά που έχουν περισσότερη ζωή και λιγότερη μαυρήλα αλλιώς τα μαμά
από υγρά τώρα δεν ξέρω μήπως συμφέρει να αλλάξω? -
κάθε 2 χρόνια αλλαγή τα υγρά! προτιμάω τα dot 5.1 λόγω αμεσότητας...
-
.
ΦΡΕΝΑ ΓΙΑ ΣΚΟΝΤΑ ΣΟΥΠΕΡΜΠ 1.8Τ