Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συμβουλή για αγορά αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Συμβουλή για αγορά αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    29
    51
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dardanian last edited by

      Γεια σας καταρχήν, νέο μέλος στο forum.
      Είμαι κάτοχος ενος corsa 1.2 του 2001 το οποίο με κάλυπτε 10 χρόνια και είμαι αρκετα ευχαριστημένος.
      Αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο προσφατα κι επειδή δεν είμαι καθόλου ενημερωμενος στο θέμα είπα να ρωτήσω κι εδώ μπας και βγάλω καμμια ακρη.
      Σαν κατηγορία μάλλον κατι σε μικρομεσαίο ή καποιο οικονομικό crossover. Πάνω όριο budget 19-20 χιλιάρικα.
      Προτεραιότητες :

      • Ασφάλεια - αξιοπιστία
      • άνεση-χώροι .Είμαι δίμετρος οπότε δε βολέυομαι ευκολα. Παιδία-σκυλία δεν υπάρχουν αλλά να χωράει και κανένας άνθρωπος πισω και καμμιά τσάντα παραπάνω στο πορτ-μπαγκαζ.
      • Κατανάλωση
      • Επιδόσεις. Δεν το πολυπατάω και μάλλον συντηρητικά οδηγάω αλλα να μη σφίγγομαι κιόλας για να κάνω καμμια προσπέραση όπως με το corsa τόσα χρόνια

      Έχω τα εξής στο μυαλό μου (χωρίς test drive ακομα)
      1)Astra 1.4T 120 ps Σχεδιαστικά μου άρεσε πολύ και μιας και δε με ταλαιπώρησε το opel 10 χρονια είναι απο τα φαβορι. Έχει και τον τουρμπο κινητήρα - καινούρια τεχνολογία κλπ. Από χώρους μπροστά ειναι οκ αλλα πίσω λίγο στριμωχτά. Τιμή λιγο τσουχτερή.
      2)Focus 1.6 116 ps Ωραίο και σίγουρο και δοκιμασμένο τόσα χρόνια. Γερασμένο μεν σα μοντέλο αλλά η τιμή του ειναι 3.5-4κ λιγότερο !! Από χώρους ειναι οκ, αλλά ο κινητήρας σε σχέση με τα turbo πώς πάει σε επιδόσεις και κατανάλωση? (μιλάμε για νορμαλ οδήγηση).
      3)Yeti 1.4T 122 ps Ψηλό και όμορφο. Η πιο όρθια στάση βολεύει πολύ λόγω ύψους και από χώρους ειναι μια χαρά. ESP μόνο στην πολύ πλούσια έκδοση δυστυχώς και ανυσυχώ για το αν θα συνεχίσω να βρίσκω όμορφο το εκκεντρικό του σχεδιασμό μετά απο 2-3 χρόνια ....
      4)C4 1.6 120 ps Όμορφο και ευρύχωρο. Απο κινητήρα ? θυμάμαι πριν απο 10 χρονια που το ξανάψαξα το θέμα του αυτοκινήτου οι peugeot-citroen κινητήρες ήταν κάπως ληθαργικοί?
      5)Megane 1.4T 130ps Ωραίο κι αυτό και με υπερτροφοδότηση αλλα τσουχτερό κι αυτό σε τιμή.

      Βασικό δίλημα το τούρμπο η όχι. Αν κι έχω διαβάσει 1-2 θέματα εδώ για αυτό, δε ξέρω πόσο διαφορά θα κάνει για μια κανονική οδήγηση τόσο στην αίσθηση όσο και στην κατανάλωση.
      H έκπτωση στο focus είναι άκρως δελεαστική και αναρωτιέμαι άν αξίζει να πάει κανείς στα πιο καινούρια και με ποια λογική.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        dardanian last edited by

        Γεια σας καταρχήν, νέο μέλος στο forum.
        Είμαι κάτοχος ενος corsa 1.2 του 2001 το οποίο με κάλυπτε 10 χρόνια και είμαι αρκετα ευχαριστημένος.
        Αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο προσφατα κι επειδή δεν είμαι καθόλου ενημερωμενος στο θέμα είπα να ρωτήσω κι εδώ μπας και βγάλω καμμια ακρη.
        Σαν κατηγορία μάλλον κατι σε μικρομεσαίο ή καποιο οικονομικό crossover. Πάνω όριο budget 19-20 χιλιάρικα.
        Προτεραιότητες :

        • Ασφάλεια - αξιοπιστία
        • άνεση-χώροι .Είμαι δίμετρος οπότε δε βολέυομαι ευκολα. Παιδία-σκυλία δεν υπάρχουν αλλά να χωράει και κανένας άνθρωπος πισω και καμμιά τσάντα παραπάνω στο πορτ-μπαγκαζ.
        • Κατανάλωση
        • Επιδόσεις. Δεν το πολυπατάω και μάλλον συντηρητικά οδηγάω αλλα να μη σφίγγομαι κιόλας για να κάνω καμμια προσπέραση όπως με το corsa τόσα χρόνια

        Έχω τα εξής στο μυαλό μου (χωρίς test drive ακομα)
        1)Astra 1.4T 120 ps Σχεδιαστικά μου άρεσε πολύ και μιας και δε με ταλαιπώρησε το opel 10 χρονια είναι απο τα φαβορι. Έχει και τον τουρμπο κινητήρα - καινούρια τεχνολογία κλπ. Από χώρους μπροστά ειναι οκ αλλα πίσω λίγο στριμωχτά. Τιμή λιγο τσουχτερή.
        2)Focus 1.6 116 ps Ωραίο και σίγουρο και δοκιμασμένο τόσα χρόνια. Γερασμένο μεν σα μοντέλο αλλά η τιμή του ειναι 3.5-4κ λιγότερο !! Από χώρους ειναι οκ, αλλά ο κινητήρας σε σχέση με τα turbo πώς πάει σε επιδόσεις και κατανάλωση? (μιλάμε για νορμαλ οδήγηση).
        3)Yeti 1.4T 122 ps Ψηλό και όμορφο. Η πιο όρθια στάση βολεύει πολύ λόγω ύψους και από χώρους ειναι μια χαρά. ESP μόνο στην πολύ πλούσια έκδοση δυστυχώς και ανυσυχώ για το αν θα συνεχίσω να βρίσκω όμορφο το εκκεντρικό του σχεδιασμό μετά απο 2-3 χρόνια ....
        4)C4 1.6 120 ps Όμορφο και ευρύχωρο. Απο κινητήρα ? θυμάμαι πριν απο 10 χρονια που το ξανάψαξα το θέμα του αυτοκινήτου οι peugeot-citroen κινητήρες ήταν κάπως ληθαργικοί?
        5)Megane 1.4T 130ps Ωραίο κι αυτό και με υπερτροφοδότηση αλλα τσουχτερό κι αυτό σε τιμή.

        Βασικό δίλημα το τούρμπο η όχι. Αν κι έχω διαβάσει 1-2 θέματα εδώ για αυτό, δε ξέρω πόσο διαφορά θα κάνει για μια κανονική οδήγηση τόσο στην αίσθηση όσο και στην κατανάλωση.
        H έκπτωση στο focus είναι άκρως δελεαστική και αναρωτιέμαι άν αξίζει να πάει κανείς στα πιο καινούρια και με ποια λογική.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dardanian last edited by

          Γεια σας καταρχήν, νέο μέλος στο forum.
          Είμαι κάτοχος ενος corsa 1.2 του 2001 το οποίο με κάλυπτε 10 χρόνια και είμαι αρκετα ευχαριστημένος.
          Αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο προσφατα κι επειδή δεν είμαι καθόλου ενημερωμενος στο θέμα είπα να ρωτήσω κι εδώ μπας και βγάλω καμμια ακρη.
          Σαν κατηγορία μάλλον κατι σε μικρομεσαίο ή καποιο οικονομικό crossover. Πάνω όριο budget 19-20 χιλιάρικα.
          Προτεραιότητες :

          • Ασφάλεια - αξιοπιστία
          • άνεση-χώροι .Είμαι δίμετρος οπότε δε βολέυομαι ευκολα. Παιδία-σκυλία δεν υπάρχουν αλλά να χωράει και κανένας άνθρωπος πισω και καμμιά τσάντα παραπάνω στο πορτ-μπαγκαζ.
          • Κατανάλωση
          • Επιδόσεις. Δεν το πολυπατάω και μάλλον συντηρητικά οδηγάω αλλα να μη σφίγγομαι κιόλας για να κάνω καμμια προσπέραση όπως με το corsa τόσα χρόνια

          Έχω τα εξής στο μυαλό μου (χωρίς test drive ακομα)
          1)Astra 1.4T 120 ps Σχεδιαστικά μου άρεσε πολύ και μιας και δε με ταλαιπώρησε το opel 10 χρονια είναι απο τα φαβορι. Έχει και τον τουρμπο κινητήρα - καινούρια τεχνολογία κλπ. Από χώρους μπροστά ειναι οκ αλλα πίσω λίγο στριμωχτά. Τιμή λιγο τσουχτερή.
          2)Focus 1.6 116 ps Ωραίο και σίγουρο και δοκιμασμένο τόσα χρόνια. Γερασμένο μεν σα μοντέλο αλλά η τιμή του ειναι 3.5-4κ λιγότερο !! Από χώρους ειναι οκ, αλλά ο κινητήρας σε σχέση με τα turbo πώς πάει σε επιδόσεις και κατανάλωση? (μιλάμε για νορμαλ οδήγηση).
          3)Yeti 1.4T 122 ps Ψηλό και όμορφο. Η πιο όρθια στάση βολεύει πολύ λόγω ύψους και από χώρους ειναι μια χαρά. ESP μόνο στην πολύ πλούσια έκδοση δυστυχώς και ανυσυχώ για το αν θα συνεχίσω να βρίσκω όμορφο το εκκεντρικό του σχεδιασμό μετά απο 2-3 χρόνια ....
          4)C4 1.6 120 ps Όμορφο και ευρύχωρο. Απο κινητήρα ? θυμάμαι πριν απο 10 χρονια που το ξανάψαξα το θέμα του αυτοκινήτου οι peugeot-citroen κινητήρες ήταν κάπως ληθαργικοί?
          5)Megane 1.4T 130ps Ωραίο κι αυτό και με υπερτροφοδότηση αλλα τσουχτερό κι αυτό σε τιμή.

          Βασικό δίλημα το τούρμπο η όχι. Αν κι έχω διαβάσει 1-2 θέματα εδώ για αυτό, δε ξέρω πόσο διαφορά θα κάνει για μια κανονική οδήγηση τόσο στην αίσθηση όσο και στην κατανάλωση.
          H έκπτωση στο focus είναι άκρως δελεαστική και αναρωτιέμαι άν αξίζει να πάει κανείς στα πιο καινούρια και με ποια λογική.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • E
            eddie_147 last edited by

            Νομίζω ότι η καλύτερη επιλογή είναι το Megane. Έχω οδηγήσει το 1,6 που μου φάνηκε εντελώς ψοφίμι αλλά το τουρμπάτο θα είναι ότι πρέπει (αν κρίνω και από το δικό μας Clio 1,2t).
            Το Opel επίσης πρέπει να είναι πολύ καλή επιλογή αλλά δεν ξέρω τι λέει σαν μοτέρ.
            Αν δεν έχεις μπει στο mood για τζηποκατάσταση άστο το Yeti.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              nonos last edited by

              Αμα εχεις μεινει και ευχαριστημενος απο το κορσακι μεινει στην opel ,ουτε ν αλλαζεις συνηθειες-ανθρωπους-χωρους service κτλπ..Ειναι ενα + αυτο.. Το μονο που διαβαζω εδω μεσα για τον 1.4T της opel ειναι οτι συγκριτικα με παρομοιους κινητηρες καιει..Ο ιδιος εμπειρια δεν εχω
              Η καινουργια c4 μαλλον ξεφευγει απο τα ορια που εχεις βαλει..Αν βρεις ομως την προηγουμενη fl στοκαρισμενη με τον 1.6 THP 155 απλα χτυπα τη..Και στα λεφτα σιγουρα θα ειναι και απο επιδοσεις ειναι μπροστα απο αυτα που εχεις βαλει..Αρκει να μη σ ενοχλει οτι εχει αντικατασταθει πλεον..Βεβαια κοιτας και focus που ειναι πολυ γερασμενο ηδη..
              Εναλλακτικα απο το astra το megane..Σ αυτα τα 2 μεινε αν δε βρεις κατι σε στοκ c4 THP. Και το focus αν σ ενδιαφερουν τομεις οπως το τιμονι και το ωραιο του στησιμο-κρατημα και δε σε νοιαζουν τοσο οι επιδοσεις..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jlian last edited by

                Αυτός ο 1.4 του opel... αστον καλύτερα. Κοίταξε στο megane για πρώτη επιλογή, αν σε παίρνει για κάποια από τις βασικές εκδόσεις και επίσης το focus. Οδήγησε το δεύτερο να δεις αν σου φτάνει η ισχύς του κινητήρα. Κατά τα άλλα είναι πολυ καλό αμάξι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • E
                  evanpap333 last edited by

                  C4 και απο μένα> Καινούργιο μοντέλο με απίστευτη ποιότητα κατασκευής και νομίζω στα 20 χιλιάρικα θα πάρεις και τα 155 αλογάκια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ο χρήστης evanpap333 έγραψε:
                    C4 και απο μένα> Καινούργιο μοντέλο με απίστευτη ποιότητα κατασκευής και νομίζω στα 20 χιλιάρικα θα πάρεις και τα 155 αλογάκια.

                    Για την νεα 155αρα attraction με την εκπτωση ή αποσυρση-greenbonus θελεις ενα 20αρι περιπου. Εγω κολλαω στην κορεατικη καιακρως συντηρητικη πλεον εξωτερικη αισθητικη και προτεινω το απερχομενο μοντελο που θα το παρει τσαμπα γι αυτα που προσφερει με το ιδιο μοτερ και με το χειροκινητο κιβωτιο αφου η νεα 155αρα προσφερεται μονο αυτοματη.. Η νεα ειναι ισως το κορυφαιο ποιοτικα αυτοκινητο στην κατηγορια του σε οτι αφορα την καμπινα και την εχω περιεργαστει για πολυ ωρα..Δε το πιστευα..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • O
                      octavia699 last edited by

                      Citroen C4 είναι το νεότερο και καλύτερο και πολύ εμφανίσιμο. Μάλιστα τράβα αγόρασε ένα σαράβαλο όχημα παλιό προσ 500€ το πολύ που να είναι πλήρες και κάντο απόσυρση για να γλιτώσεις έστω και τα λεφτά που θα βάλεις για το μεταλλικό χρώμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • E
                        efthymis last edited by

                        Κατ'αρχας καλωσορισες

                        Καθως διαβαζα το ποστ σου, πριν δω τις επιλογες μου, σκεφτηκα αμεσως το megane coupe. Βλεπω ομως οτι το εχεις.. τελευταιο στη λιστα σου, οποτε αφου εισαι ευχαριστημενος απο την οπελ, κρατα το 1ο με 2ο το μεγκαν (και τα 2 στις πλουσιες εκδοσεις ειναι μεσα στον προυπολογισμο σου, δεδομενου οτι θα ζητησεις εκπτωση απο τον εμπορο)

                        Εφοσον λες οτι 'δεν το πατας' θα εκτιμησεις τη ροπη απο χαμηλα που σου δινει το τουρμπο καθως, θα εχεις δυναμη χωρις να το πατας πολυ

                        Αυτα για 'κανονικο' αυτοκινητο. Αν θελεις κατι πιο 'αγριο' υπο την εννοια οτι δε θα το λυπασαι να το βγαλεις σ'ενα χωματοδρομο, δες και το γιετι (αλλα καλυτερα αρχισε να σεφτεσαι για μεταχειρισμενο 1-2 ετων...)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kouliscd last edited by

                          Είσαι σίγουρος ότι το Megane σε καλύπτει από άποψη χώρων;

                          Με τα χρήματα που αναφέρεις δεν μπορείς να πάρεις και το Astra 1.4 140hp. Θεωρώ πως είναι αρκετά καλύτερο από το αντίσοιχο των 120 hp.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            travelman last edited by

                            To focus αλλάζει τώρα και το σκοτώνουν. Κάνε ένα τεστ ντράιβ και αν σου φτάνει το γκάζι του (που λογικά θα σου φτάνει αφού σε σχέση με το κόρσα 1.2 θα σου φανεί πύραυλος) χτύπα το. Προσοχή! Κάνε το αυτό μόνο εάν θες αμάξι εργαλείο καθώς με όντας τόσα χρόνια στην αγορά, αρκετά συντηρητικό και να το πετυχαίνεις παντού, θα καταβαρεθείς το σχήμα του εάν δεν το έχεις ήδη πάθει...

                            Εάν θες τούρμπο, τότε εγώ θα διάλεγα το άστρα. Όπως είπε και ο νονός ξέρεις τα όπελ και είσαι ευχαριστημένος από αυτά, οπότε γιατί όχι?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Άσχετα από το τί λέμε εμείς πρέπει να τα οδηγήσεις, όλα όσα σκέφτεσαι κι άλλα που μπορεί να σου βγούνε στη διαδρομή. Το πιθανότερο είναι να βρεις διαφορές που θα σε βοηθήσουν να επιλέξεις και αποκλείσεις. Αν δεν βρεις κάτι άξιο λόγου πάρε όποιο σου αρέσει περισσότερο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dardanian last edited by

                                Οπωσδήποτε θα κάνω test drive Megane-Astra-Focus πριν αποφασίσω.
                                @nonos
                                Για το C4 μιλούσα για την έκδοση με τα 120 άλογα, έχουμε κάποιο σχόλιο για αυτον? Τα 155 μου φαίνονται κάπως αρκετούτσικα αλλά θα ρωτήσω αν έχουν καμμία stock απο το προηγούμενο μοντέλο όπως λες αν είναι ευκαιρία.
                                @travelman
                                Όντως το σκοτώνουν το Focus, 5 χιλιάρικα έκπτωση και μου πέρνουν και το corsa για επιπλέον 2700 που η opel έδινε κατω από 2000 (αλήθεια είναι καλή τιμη για ένα corsa 3θ 1.2 elegance 10ετίας με κάτω απο 90000 km και ατρακάριστο?)
                                Αυτή την προσφορά άκουσα κι ενώ με είχε πορώσει ενας φίλος για τα τουρμπακια, ξαφνικά έκανα άσχημη προσγείωση.
                                Αλλά μου αρέσει και το focus αισθητικά(λιγότερο απο τα καινουρια φυσικά) και δε θα μου βγάλει άσχημες εκπλήξεις όπως πιθανώς κάποιο καινούριο.
                                Απλά ρωτάω πέρα απο την εμφάνιση και την έλλειψη υπερτροφοδότησης σε τι είναι γερασμένο το focus (τεχνολογικά). Tι χάνω δηλαδή σε σχέση με τα άλλα. Γιατί θεωρώ ακριβοπληρωμένα τα υπόλοιπα συγκριτικά παντα με την τεράστια έκπτωση στο focus.
                                Και όλα αυτά για κάποιον που δε θεωρεί την οδήγηση hobby ώστε να ξοδέψει κάτι παραπάνω για να κάνει το κέφι του.
                                Όχι φυσικά οτι θα μου κακόπεφτε ένα πιο άνετο και δυνατό αμάξι, απλά δε θα έπαιρνα την ευχαρίστηση που θα έπερνε κάποιος πιο 'πορωμένος' με την αυτοκίνηση.
                                Ευχαριστώ για τις απόψεις και από αύριο αρχίζω τα test drive.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • E
                                  efthymis last edited by

                                  Φιλε μου οπως τα λες, σε καταλαβαινω απολυτα, αν παιρνεις την πλουσιοτερη εκδοση του φοκους με τα λεφτα που θα επαιρνες μια γυμνη των αλλων καλα κανεις και το σκεφτεσαι. Εμφανισιακα παντως, το φοκους ειναι ωραιοτερο απο την επομενη γενια!

                                  Θεωρω πως αν τα οδηγησεις θα καταλαβεις απολυτα τι σου ταιριαζει. Αν δε σε 'χαλασει' λοιπον το φοκους ή αντιστοιχα δε σε πεισουν τα υπολοιπα, γιατι να μη γλιτωσεις ενα σεβαστο ποσο??!! Με το καλο λοιπον οι δοκιμες κι αν θες γραψε μας τις εντυπωσεις σου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    travelman last edited by

                                    Ο χρήστης Dardanian έγραψε:

                                    Απλά ρωτάω πέρα απο την εμφάνιση και την έλλειψη υπερτροφοδότησης σε τι είναι γερασμένο το focus (τεχνολογικά). Tι χάνω δηλαδή σε σχέση με τα άλλα. Γιατί θεωρώ ακριβοπληρωμένα τα υπόλοιπα συγκριτικά παντα με την τεράστια έκπτωση στο focus.
                                    Και όλα αυτά για κάποιον που δε θεωρεί την οδήγηση hobby ώστε να ξοδέψει κάτι παραπάνω για να κάνει το κέφι του.
                                    Όχι φυσικά οτι θα μου κακόπεφτε ένα πιο άνετο και δυνατό αμάξι, απλά δε θα έπαιρνα την ευχαρίστηση που θα έπερνε κάποιος πιο 'πορωμένος' με την αυτοκίνηση.
                                    Ευχαριστώ για τις απόψεις και από αύριο αρχίζω τα test drive.

                                    Είπα ήδη ότι το φόκους έχει λίγο ξεπερασμένο εσωτερικό σε πλαστικά και σχεδιασμό. Από την άλλη όταν βγήκε ήταν πολύ επίκαιρο, καθώς τότε φαινόταν τεράστιο αλλά τώρα και τα άλλα έχουν μεγαλώσει σε διαστάσεις οπότε είναι στα ίδια, έχει πολύ καλή παθητική ασφάλεια και σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς σε συνδυασμό με το ΕΣΠ είναι ασφαλέστατο. Μπόνους? Παίρνεις ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση που δεν θα τη βρεις εύκολα, και το πολύ καλο υδραυλικό τιμόνι που δεν θα το βρεις πουθενά σήμερα και το θέλουν οι γνώστες, αν και για να πούμε του στραβού το δίκιο το υδραυλικό προσθέτει σε πολυπλοκότητα, βάρος και κατανάλωση.

                                    Δεν έχω οδηγήσει τα υπόλοιπα, αλλά στο φόκους το μόνο που με χαλάει είναι η σχεδίαση (υποκειμενικό), οι μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις σε ανακολουθία με τους εσωτερικούς χώρους. Εάν κάποιον λοιπόν δεν τον χαλάει η εμφάνιση και η έλλειψη τούρμπο τότε είναι αρκούντως επίκαιρο ακόμη και σήμερα, όντας ασφαλέστατο και με χαμηλό κόστος αγοράς και συντήρησης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • D
                                      dimitrfilop last edited by

                                      Ο χρήστης Dardanian έγραψε:
                                      Οπωσδήποτε θα κάνω test drive Megane-Astra-Focus πριν αποφασίσω.
                                      @nonos
                                      Για το C4 μιλούσα για την έκδοση με τα 120 άλογα, έχουμε κάποιο σχόλιο για αυτον? Τα 155 μου φαίνονται κάπως αρκετούτσικα αλλά θα ρωτήσω αν έχουν καμμία stock απο το προηγούμενο μοντέλο όπως λες αν είναι ευκαιρία.
                                      @travelman
                                      Όντως το σκοτώνουν το Focus, 5 χιλιάρικα έκπτωση και μου πέρνουν και το corsa για επιπλέον 2700 που η opel έδινε κατω από 2000 (αλήθεια είναι καλή τιμη για ένα corsa 3θ 1.2 elegance 10ετίας με κάτω απο 90000 km και ατρακάριστο?)
                                      Αυτή την προσφορά άκουσα κι ενώ με είχε πορώσει ενας φίλος για τα τουρμπακια, ξαφνικά έκανα άσχημη προσγείωση.
                                      Αλλά μου αρέσει και το focus αισθητικά(λιγότερο απο τα καινουρια φυσικά) και δε θα μου βγάλει άσχημες εκπλήξεις όπως πιθανώς κάποιο καινούριο.
                                      Απλά ρωτάω πέρα απο την εμφάνιση και την έλλειψη υπερτροφοδότησης σε τι είναι γερασμένο το focus (τεχνολογικά). Tι χάνω δηλαδή σε σχέση με τα άλλα. Γιατί θεωρώ ακριβοπληρωμένα τα υπόλοιπα συγκριτικά παντα με την τεράστια έκπτωση στο focus.
                                      Και όλα αυτά για κάποιον που δε θεωρεί την οδήγηση hobby ώστε να ξοδέψει κάτι παραπάνω για να κάνει το κέφι του.
                                      Όχι φυσικά οτι θα μου κακόπεφτε ένα πιο άνετο και δυνατό αμάξι, απλά δε θα έπαιρνα την ευχαρίστηση που θα έπερνε κάποιος πιο 'πορωμένος' με την αυτοκίνηση.
                                      Ευχαριστώ για τις απόψεις και από αύριο αρχίζω τα test drive.

                                      φίλε μου επειδή έτυχε να είμαι κάτοχος για 5 χρόνια του focus, και εδώ και 8 μήνες έχω το megane 1.4 tce, μπορώ να σου πω ότι αν προτεραιότητα έχεις τους χώρους και την αξιοπιστία, ίσως το focus είναι η ιδανική λύση για τα λεφτά του. Το megane είναι σαφώς πιο όμορφο και πιο γρήγορο, αλλά σίγουρα πιο στριμωγμένο, ακόμα και για μένα που είμαι 1.85. Το focus στα 5 χρόνια είχε βγάλει ασήμαντα προβλήματα, και είναι σαφώς πιο άνετο και εμπρός και πίσω. Αν δε σε νοιάζει που αλλάζει το μοντέλο, και η συντηρητική εμφάνισή του, τότε να το προτιμήσεις. Το astra το είχα κοιτάξει και εγώ και νομίζω είναι η κλασική περίπτωση κακής εκμετάλευσης χώρων. Δεν μπορεί το golg π.χ, με μήκος 4.2 μέτρα να έχει καλύτερους χώρους επιβατών από το astra με μήκος 4.43 αν θυμάμαι καλά. Από εκεί και πέρα τα opel έχουν 6 χρόνια εγγύηση, και νομίζω και τα ford, επανέφεραν τα 5 χρόνια, ενώ τα γαλικά έχουν 2

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        mad_max_geo last edited by

                                        Τα ford επανεφεραν τα 5 χρονια εγγυησης.

                                        Παντος αν ενδιαφερεσαι πραγματικα για ford ριξε μια ματια και στο clubford.gr για τα προβληματα που ειχε το focus.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • F
                                          fokal last edited by

                                          Μια γνώμη και από εμένα, πάνω στα μοντέλα που ανέφερες:

                                          **Astra: **Αρκετά εμφανίσιμο αυτοκίνητο (δεν με τρελαίνει κιόλας), με αρκετά «μπλιμπλίκια» (κουμπάκια και τεχνολογικές ανέσεις). Κατά τη γνώμη μου διαθέτει τον καλύτερο κινητήρα μεταξύ των μοντέλων που ανέφερες, έχεις ωστόσο δίκιο για την περιορισμένη άνεση των πίσω επιβατών (πόσες φορές θα κάτσεις εσύ;). Ο τούρμπο κινητήρας που αναφέρεις, είναι αρκετά οικονομικός στη συντηρητική οδήγηση, σε «δαγκώνει» στις υψηλές στροφές.

                                          **Focus: **Εμπιστοσύνη και value for money, αυτή την περίοδο. Καλοί χώροι, αλλά και λίγο βαρύ «σκαρί» για τον κινητήρα που φοράει. «Πολυφορεμένο» στην Ελλάδα, αλλά αυτό πέρα από τη… βαρεμάρα, σου δίνει εμπιστοσύνη για το όχημα, αλλά και για την πληθώρα ανταλλακτικών και λύσεων που σου δίνονται.

                                          Yeti: Πολύ «κουτί» το σχήμα του (δεν μου αρέσει), αλλά η υπερυψωμένη θέση του και οι ψιλο-off road δυνατότητές του, το κατατάσσουν σε άλλη κατηγορία από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που προεπέλεξες (δεν θα βλαστημάς σε κάθε λακκούβα, θα πας και σε κανέναν χωματόδρομο). Ο κινητήρας 1.2 ήταν ο «φθηνότερος» και πιο «οικονομικός» της αγοράς (ειδικά για τέτοιου είδους αυτοκίνητο), χωρίς να αντιλαμβάνεται ο μέσος οδηγός πως του υστερεί κάτι σε δύναμη στις καθημερινές μετακινήσεις, ωστόσο δεν έχω άποψη για τον 1.4. Φαντάζομαι πως θα δίνει καλύτερες ρεπρίζ, αλλά θα «τσιμπάει» και περισσότερο καύσιμο.

                                          C4: Αυστηρώς οικογενειακό! Χώροι για να… παίξεις μπάλα οπότε περίμενε πρώτα να κάνεις τρία παιδιά. Έχω καλή άποψη για τις αντοχές του κινητήρα, όχι και για τις επιδόσεις του ή για να το πω καλύτερα, για την «ελαστικότητά» του. Το θεωρώ επίσης, αρκετά ακριβό για αυτό που έχεις ανάγκη, αν και για θέματα ασφάλειας, ούτε λόγος. Το πλέον προσεγμένο και ισορροπημένο ίσως, σε αυτό τον τομέα.

                                          Megane: Όμορφο (το πιο όμορφο κατά τη γνώμη μου) με «ζωηρό» κινητήρα που μέχρι τώρα αποδεικνύεται και πολύ καλός. Μην ψάχνεις τίποτα το ιδιαίτερο σε χώρους. Αρκέσου στην ποιότητα και την επάρκεια που παρέχει ένα αυτοκίνητο που πέτυχε τον συνδυασμό «μικρομεσαίου» και «κουπέ», δίνοντας και μια δικαιολογία στο ψιλο-ελαφρύ τιμόνι του. Άλλωστε, ποτέ δεν θα βρεις το τέλειο…

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nikolas74 last edited by

                                            Ο χρήστης Dardanian έγραψε:
                                            Γεια σας καταρχήν, νέο μέλος στο forum.
                                            Είμαι κάτοχος ενος corsa 1.2 του 2001 το οποίο με κάλυπτε 10 χρόνια και είμαι αρκετα ευχαριστημένος.
                                            Αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο προσφατα κι επειδή δεν είμαι καθόλου ενημερωμενος στο θέμα είπα να ρωτήσω κι εδώ μπας και βγάλω καμμια ακρη.
                                            Σαν κατηγορία μάλλον κατι σε μικρομεσαίο ή καποιο οικονομικό crossover. Πάνω όριο budget 19-20 χιλιάρικα.
                                            Προτεραιότητες :

                                            • Ασφάλεια - αξιοπιστία
                                            • άνεση-χώροι .Είμαι δίμετρος οπότε δε βολέυομαι ευκολα. Παιδία-σκυλία δεν υπάρχουν αλλά να χωράει και κανένας άνθρωπος πισω και καμμιά τσάντα παραπάνω στο πορτ-μπαγκαζ.
                                            • Κατανάλωση
                                            • Επιδόσεις. Δεν το πολυπατάω και μάλλον συντηρητικά οδηγάω αλλα να μη σφίγγομαι κιόλας για να κάνω καμμια προσπέραση όπως με το corsa τόσα χρόνια

                                            Έχω τα εξής στο μυαλό μου (χωρίς test drive ακομα)
                                            1)Astra 1.4T 120 ps Σχεδιαστικά μου άρεσε πολύ και μιας και δε με ταλαιπώρησε το opel 10 χρονια είναι απο τα φαβορι. Έχει και τον τουρμπο κινητήρα - καινούρια τεχνολογία κλπ. Από χώρους μπροστά ειναι οκ αλλα πίσω λίγο στριμωχτά. Τιμή λιγο τσουχτερή.
                                            2)Focus 1.6 116 ps Ωραίο και σίγουρο και δοκιμασμένο τόσα χρόνια. Γερασμένο μεν σα μοντέλο αλλά η τιμή του ειναι 3.5-4κ λιγότερο !! Από χώρους ειναι οκ, αλλά ο κινητήρας σε σχέση με τα turbo πώς πάει σε επιδόσεις και κατανάλωση? (μιλάμε για νορμαλ οδήγηση).
                                            3)Yeti 1.4T 122 ps Ψηλό και όμορφο. Η πιο όρθια στάση βολεύει πολύ λόγω ύψους και από χώρους ειναι μια χαρά. ESP μόνο στην πολύ πλούσια έκδοση δυστυχώς και ανυσυχώ για το αν θα συνεχίσω να βρίσκω όμορφο το εκκεντρικό του σχεδιασμό μετά απο 2-3 χρόνια ....
                                            4)C4 1.6 120 ps Όμορφο και ευρύχωρο. Απο κινητήρα ? θυμάμαι πριν απο 10 χρονια που το ξανάψαξα το θέμα του αυτοκινήτου οι peugeot-citroen κινητήρες ήταν κάπως ληθαργικοί?
                                            5)Megane 1.4T 130ps Ωραίο κι αυτό και με υπερτροφοδότηση αλλα τσουχτερό κι αυτό σε τιμή.

                                            Βασικό δίλημα το τούρμπο η όχι. Αν κι έχω διαβάσει 1-2 θέματα εδώ για αυτό, δε ξέρω πόσο διαφορά θα κάνει για μια κανονική οδήγηση τόσο στην αίσθηση όσο και στην κατανάλωση.
                                            H έκπτωση στο focus είναι άκρως δελεαστική και αναρωτιέμαι άν αξίζει να πάει κανείς στα πιο καινούρια και με ποια λογική.

                                            Φίλε μου πάρε το focus 1.6 collection. Στην Πάτρα (Σφακιανάκης) έχει ετοιμοπαράδοτο με όλα τα έξοδα 14740 ευρώ με το κλειδί στο χέρι τοις μετρητοίς. Μόνο το χρώμα πρέπει να αποδεχτείς. 5 χρόνια εγγύηση! Ο κουνιάδος μου πήρε το 1.4 με 12740 ευρώ και είναι κατευχαριστημένος! Είναι δύσκολοι οι καιροί γιαυτό φύλα τα 4-5 χιλιάρικα που σου μένουν για άλλες ανάγκες σου!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr