-
Καλησπερα παιδες και καλως σας βρηκα....
Ειμαι κατοχος ενος mazda 3 ,7/04 ,79.000 χλμ.Προσφατα ,εδω και ενα 6μηνο περιπου ανακαλυψα οτι χανω(ετσι ηλπιζα)λαδακι.. .Ευθυς αμεσως κινησα για αντιπροσωπεια οπου και μου εκαναν νεο service για να δουμε απο που χανει και αν ,ειπαν..Δυστυχως διαρροη δεν ανεβρεθει..Το ταξιδεψα παρολα αυτα και μετα τα 900 χλμ ταξιδι συμπληρωσα 1 lt περιπου.Το πηγα σε μια αντιπροσωπεια επαρχιακης πολης οπου βρισκομουν και ο μαστορας....χωρις να το κοιταξει ειπε 'ρεκτιφιε .20 μερουλες..2000 Ευρα!' τα χασα,και φυσικα εγινα καπνος...Παρολα αυτα μολις επεστρεψα το πηγα αλλου ,και μολις το κοιταξε ο Α .. μηχανικος ειπε οτι δεν ειναι τιποτα και θελουν αλλαγη τα τσιμουχακια γιατι προφανως του ηπια το αιμα, .Δευτερη γνωμη παλι μιλησε για το ιδιο .Πλην ομως ενω μου ειπαν οτι το κοστος επισκευης ειναι 120-180 Ε .θελουν κανα 600-650 εργασια .Υποψιν πειραματιστηκα με τυπους λαδιου και μαρκες και το αποτελεσμα ασχετως με το ποσο καιει ,ειναι οτι συμβαινει!Και κυκλοφορω με το συμπληρωμα παραμασχαλα!
Επειδη δεν το κατεχω κ πολυ το αθλημα ..Ερωτω ,οντως ειναι αυτο ?Υπαρχει περιπτωση να ειναι τα ελατηρια ?Αν ναι το κοστος αυτο ειναι ?Και αν καποιος εχει καμια δυνατοτητα να προτεινει κανα γατονι μηχανικο και οσο να ειναι οικονομικοτερο θα το εκτιμουσα ..
Π.Σ. ..'Φοραω 10/40 castrol τωρα,δεν βγαζει η εξατμιση μπλε καπνο,θορυβο δεν κανει,ουτε ρεταρει με καποιο τροπο.
Ευχαριστω πολυ για το χωρο που μου δοθηκε και ελπιζω σε απαντηση - λυση. -
Καλησπερα παιδες και καλως σας βρηκα....
Ειμαι κατοχος ενος mazda 3 ,7/04 ,79.000 χλμ.Προσφατα ,εδω και ενα 6μηνο περιπου ανακαλυψα οτι χανω(ετσι ηλπιζα)λαδακι.. .Ευθυς αμεσως κινησα για αντιπροσωπεια οπου και μου εκαναν νεο service για να δουμε απο που χανει και αν ,ειπαν..Δυστυχως διαρροη δεν ανεβρεθει..Το ταξιδεψα παρολα αυτα και μετα τα 900 χλμ ταξιδι συμπληρωσα 1 lt περιπου.Το πηγα σε μια αντιπροσωπεια επαρχιακης πολης οπου βρισκομουν και ο μαστορας....χωρις να το κοιταξει ειπε 'ρεκτιφιε .20 μερουλες..2000 Ευρα!' τα χασα,και φυσικα εγινα καπνος...Παρολα αυτα μολις επεστρεψα το πηγα αλλου ,και μολις το κοιταξε ο Α .. μηχανικος ειπε οτι δεν ειναι τιποτα και θελουν αλλαγη τα τσιμουχακια γιατι προφανως του ηπια το αιμα, .Δευτερη γνωμη παλι μιλησε για το ιδιο .Πλην ομως ενω μου ειπαν οτι το κοστος επισκευης ειναι 120-180 Ε .θελουν κανα 600-650 εργασια .Υποψιν πειραματιστηκα με τυπους λαδιου και μαρκες και το αποτελεσμα ασχετως με το ποσο καιει ,ειναι οτι συμβαινει!Και κυκλοφορω με το συμπληρωμα παραμασχαλα!
Επειδη δεν το κατεχω κ πολυ το αθλημα ..Ερωτω ,οντως ειναι αυτο ?Υπαρχει περιπτωση να ειναι τα ελατηρια ?Αν ναι το κοστος αυτο ειναι ?Και αν καποιος εχει καμια δυνατοτητα να προτεινει κανα γατονι μηχανικο και οσο να ειναι οικονομικοτερο θα το εκτιμουσα ..
Π.Σ. ..'Φοραω 10/40 castrol τωρα,δεν βγαζει η εξατμιση μπλε καπνο,θορυβο δεν κανει,ουτε ρεταρει με καποιο τροπο.
Ευχαριστω πολυ για το χωρο που μου δοθηκε και ελπιζω σε απαντηση - λυση. -
Καλησπερα παιδες και καλως σας βρηκα....
Ειμαι κατοχος ενος mazda 3 ,7/04 ,79.000 χλμ.Προσφατα ,εδω και ενα 6μηνο περιπου ανακαλυψα οτι χανω(ετσι ηλπιζα)λαδακι.. .Ευθυς αμεσως κινησα για αντιπροσωπεια οπου και μου εκαναν νεο service για να δουμε απο που χανει και αν ,ειπαν..Δυστυχως διαρροη δεν ανεβρεθει..Το ταξιδεψα παρολα αυτα και μετα τα 900 χλμ ταξιδι συμπληρωσα 1 lt περιπου.Το πηγα σε μια αντιπροσωπεια επαρχιακης πολης οπου βρισκομουν και ο μαστορας....χωρις να το κοιταξει ειπε 'ρεκτιφιε .20 μερουλες..2000 Ευρα!' τα χασα,και φυσικα εγινα καπνος...Παρολα αυτα μολις επεστρεψα το πηγα αλλου ,και μολις το κοιταξε ο Α .. μηχανικος ειπε οτι δεν ειναι τιποτα και θελουν αλλαγη τα τσιμουχακια γιατι προφανως του ηπια το αιμα, .Δευτερη γνωμη παλι μιλησε για το ιδιο .Πλην ομως ενω μου ειπαν οτι το κοστος επισκευης ειναι 120-180 Ε .θελουν κανα 600-650 εργασια .Υποψιν πειραματιστηκα με τυπους λαδιου και μαρκες και το αποτελεσμα ασχετως με το ποσο καιει ,ειναι οτι συμβαινει!Και κυκλοφορω με το συμπληρωμα παραμασχαλα!
Επειδη δεν το κατεχω κ πολυ το αθλημα ..Ερωτω ,οντως ειναι αυτο ?Υπαρχει περιπτωση να ειναι τα ελατηρια ?Αν ναι το κοστος αυτο ειναι ?Και αν καποιος εχει καμια δυνατοτητα να προτεινει κανα γατονι μηχανικο και οσο να ειναι οικονομικοτερο θα το εκτιμουσα ..
Π.Σ. ..'Φοραω 10/40 castrol τωρα,δεν βγαζει η εξατμιση μπλε καπνο,θορυβο δεν κανει,ουτε ρεταρει με καποιο τροπο.
Ευχαριστω πολυ για το χωρο που μου δοθηκε και ελπιζω σε απαντηση - λυση. -
Tοσο νωρις? Πως οδηγας δηλαδη? Εκτος αν εγινε χοντρη πατατα σε κανα σερβις και βαλανε μεσα ουτε ξερω τι. Σε τι περιοχη βρισκεσαι?
-
Καποτε το πηγαινα ταπα..δυστυχως ..Ταυρο ειμαι.
-
Πας για ελατηρια φιλε μου.Και τα τσιμουχακια θα αλλαχτούν φυσικά με την επισκευή.Μάστορα δεν μπορώ να σου προτείνω εγώ αλλά καποιος αλλος θα ξέρει.
Αν θες πάνω απο χιλιάρικο για τσιμουχακια ,πας για γενικό με δυο και ξεγνιάζεις.
Πολύ καύτης εισαι βρε φίλε! -
Θα βοηθούσε αν μας έλεγες κάθε πόσα χιλιόμετρα έκανες αλλαγή λιπαντικού και αν τσέκαρες τη στάθμη τακτικά.
-
ρε παιδια αμα ειναι να δωσει 1000€ για τσιμουχακια δεν αγοραζει καλητερα καινουρια μηχανη(νταξ μεταχειρισμενη)
-
Τη σταθμη τη κοιτουσα το ελαχιστο μια φορα το μηνα ,και καθε 5000-7000 χλμ αλλαζα λαδια .ολα τα service ειναι απο αντιπροσωπεια και ουδεποτε ειχα παρατηρησει κατι ανορθοδοξο.Coupeas αν ηταν τα ελατηρια σιγουρα θα ανεβαζε θερμοκρασια το αυτοκινητο απ οσο ξερω..και η εξατμιση βγαζει μπλε καπνο.
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
:vava: ρε παιδια αμα ειναι να δωσει 1000€ για τσιμουχακια δεν αγοραζει καλητερα καινουρια μηχανη(νταξ μεταχειρισμενη)Γι αυτο ρωτησα ρε παιδες κατα κυριο λογο ,για τσιμουχακια θελω μαζι με την εργασια 700 - 800 ευρω στην αντιπροσωπεια που το κοιταξαν,με εργασια 680 ευρω και μου ειπαν οτι ειναι αυτο .Για ευνοητους λογους δεν αναφερω ποια .Αν ειχα 2 χιλιαρικακια ,και περισευαν παλι δν θα εμπαινα στη διαδικασια να αλλαξω τα ελατηρια αφου με μια προχειρη ματια στο net ειδα οτι βρισκεις και αμαξακι κομμενο με 500 ευρω ολοκληρο και απειραχτη η μηχανη!Δια τουτου και επειδη εμαθα οτι πλεον υπαρχουν και αλλες τεχνικες αλλαγης στα τσιμουχακια ,και οτι γινεται φθηνοτερα .
-
Ο χρήστης Νικος eliath έγραψε:
Τη σταθμη τη κοιτουσα το ελαχιστο μια φορα το μηνα ,και καθε 5000-7000 χλμ αλλαζα λαδια .ολα τα service ειναι απο αντιπροσωπεια και ουδεποτε ειχα παρατηρησει κατι ανορθοδοξο.Coupeas αν ηταν τα ελατηρια σιγουρα θα ανεβαζε θερμοκρασια το αυτοκινητο απ οσο ξερω..και η εξατμιση βγαζει μπλε καπνο.Τι λάδια σου έβαζαν;
Στην αρχή είχε δείξει τίποτα περίεργα σημάδια ή ξαφνικά άρχισε η κατανάλωση; Τα χιλιόμετρα είναι τραγικά λίγα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τι λάδια σου έβαζαν;
Ό,τι και να του έβαζαν δε στέκει. Δε φταίει το λιπαντικό και το χειρότερο βγάζει 5000 χλμ.
Ίσως είναι troll και μας κάνει πλάκα. -
Και εμένα πολύ λίγα μου ακούγονται τα χλμ για τέτοιο πράγμα. Και για μάζντα μοτέρ.
-
Παιδια δεν θα σπαταλουσα το χρονο μου για troll οπως λεει ο φιλος κτλ.Λαδια εβαζα της αντιπροσωπειας οτι εβαζαν αυτοι ,ουδεποτε ειχα βαλει αλλη μαρκα ,μεχρι που διαπιστωσα το προβλημα και δοκιμασα απο Helix μεχρι και aral.Οποιος νομιζει οτι κανω χαβαλε το αυτοκινητο στη διαθεση του να το δει οποιαδηποτε στιγμη.Και το ξερω οτι τα μοτoρια της mazda σε τετοια χλμ δεν βγαζουν τετοια ζημια .Ειπα ειμαι λιγο ασχετος οχι ηλιθιος.Γι αυτο ειμαι πεπεισμενος οτι δεν ειναι ελατηρια και ειναι τσιμουχες οπως ειπε κ μηχανικος της mazda ,για ανθρωπο να ειναι καλος μηχανικος και καπως οικονομικος ζητησα,και την γνωμη σας μηπως ειναι κατο αλλο και πιαστω κοροιδο στα κορακια των συνεργειων και μου παρουν τσαμπα χρηματα!
-
Όταν λες ότι το πίεζες αρκετά το αυτοκίνητο παλαιότερα, τι εννοείς; Μήπως δεν είχε προλάβει να έρθει το μοτέρ σε φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας;
Το 1,4 ή το 1,6 έχεις; -
Oταν το ταξιδευα,εσπαγα τις ταχυτητες ...κοφτες γενικα.Το πιεζα στα ορια του ,συγκεκριμενα η κουβεντα του μηχανικου ηταν οτι επειδη το δουλευα ετσι στα ταξιδια κυριως και επειδη αυτο που καιει δεν ειναι πολυ ,προφανως καποια απο τα τσιμουχακια ξεραθηκαν και δεν κρατουν λαδι.Στην αρχη ειλικρινα το ανακαλυψα οταν το εβαλα μπροστα και στο 5λεπτο μου αναψε τολαμπακι του λαδιου ,το κοιταξα και συμπληρωσα συγκεκριμενα 1,5 λιτρο λαδι ,3500 χλμ αφοτου ειχα κανει service .Επισης μου ειπαν οτι ειμαι τυχερος γιατι 99% δεν ειναι τα ελατηρια .ολοι οσοι επισκεφτηκα,πλην ενος που χωρις να το κοιταξει καν ειπε για ρεκτιφιε.
-
Tα τσιμουχάκια σε αυτα τα χιλιόμετρα και με οποιοδηποτε 'σχίσιμο' δεν θα έχαναν την εφαρμογή τους στις έδρες των βαλβίδων.Αλλά το δέχομαι αφού το κοιταξε και έβγαλε διάγνωση τεχνικός.Πρεπεί να ξέρεις όμως φίλε μου πως οι κόφτες,ειδικά σε κρύο κινητηρα, προκαλουν άμεσα μεγαλη φθορά στα ελατήρια .Αν και ειναι επίσης περίεργο πιστεύω ότι θα πας και για επισκευή.Μην αποκλείεις να μην σου άλλαζαν τα λάδια στην αντιπροσωπεία πράγμα αρκετα συνηθισμένο στα σέρβις.Για μενα ειναι η μόνη εξήγηση σε αυτό που αναφέρεις.
Ευχομαι να μην ειναι τιποτα απο τα παραπάνω αλλά δε....... -
ή τι ποιοτητας λαδια του εβαζαν...
-
Για τοσο μεγαλη ποσοτητα 900ml/1000χιλιομετρα δεν ειναι τα τσιμουχακια των βαλβιδων ειναι τα ελατηρια των κυλινδρων
Τωρα εσυ διαλεγεις τι θα το κανεις αν θα το αλλαξεις κινητηρα (που εχει και τα περαστικα κανενα 400αρι) η θα το κανεις ρεκτιφιε απο 1.200-2000Ε οπως σου ειπανε για ενα ποιοτικο ρεκτιφιε και οντως θελει αν κανεις ρεκτιφιε το αυτοκινητο να μεινει 4-5μερες μεσα δεν ειναι ουτε μικρος ουτε απλος ο κινητηρας σου (πρεπει να εχεις καδενα οχι ιμαντες χρονισμου ) -
Δηλαδη το χιλιαρικακι δεν το γλυτωνουμε ε r200 ?
MAzda 3 ,τσιμουχακια βαλβιδων..?