Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAzda 3 ,τσιμουχακια βαλβιδων..?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. MAzda 3 ,τσιμουχακια βαλβιδων..?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    32
    644
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos-eliath last edited by

      Καλησπερα παιδες και καλως σας βρηκα....
      Ειμαι κατοχος ενος mazda 3 ,7/04 ,79.000 χλμ.Προσφατα ,εδω και ενα 6μηνο περιπου ανακαλυψα οτι χανω(ετσι ηλπιζα)λαδακι.. .Ευθυς αμεσως κινησα για αντιπροσωπεια οπου και μου εκαναν νεο service για να δουμε απο που χανει και αν ,ειπαν..Δυστυχως διαρροη δεν ανεβρεθει..Το ταξιδεψα παρολα αυτα και μετα τα 900 χλμ ταξιδι συμπληρωσα 1 lt περιπου.Το πηγα σε μια αντιπροσωπεια επαρχιακης πολης οπου βρισκομουν και ο μαστορας....χωρις να το κοιταξει ειπε 'ρεκτιφιε .20 μερουλες..2000 Ευρα!' τα χασα,και φυσικα εγινα καπνος...Παρολα αυτα μολις επεστρεψα το πηγα αλλου ,και μολις το κοιταξε ο Α .. μηχανικος ειπε οτι δεν ειναι τιποτα και θελουν αλλαγη τα τσιμουχακια γιατι προφανως του ηπια το αιμα, .Δευτερη γνωμη παλι μιλησε για το ιδιο .Πλην ομως ενω μου ειπαν οτι το κοστος επισκευης ειναι 120-180 Ε .θελουν κανα 600-650 εργασια .Υποψιν πειραματιστηκα με τυπους λαδιου και μαρκες και το αποτελεσμα ασχετως με το ποσο καιει ,ειναι οτι συμβαινει!Και κυκλοφορω με το συμπληρωμα παραμασχαλα!
      Επειδη δεν το κατεχω κ πολυ το αθλημα ..Ερωτω ,οντως ειναι αυτο ?Υπαρχει περιπτωση να ειναι τα ελατηρια ?Αν ναι το κοστος αυτο ειναι ?Και αν καποιος εχει καμια δυνατοτητα να προτεινει κανα γατονι μηχανικο και οσο να ειναι οικονομικοτερο θα το εκτιμουσα ..
      Π.Σ. ..'Φοραω 10/40 castrol τωρα,δεν βγαζει η εξατμιση μπλε καπνο,θορυβο δεν κανει,ουτε ρεταρει με καποιο τροπο.
      Ευχαριστω πολυ για το χωρο που μου δοθηκε και ελπιζω σε απαντηση - λυση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nikos-eliath last edited by

        Καλησπερα παιδες και καλως σας βρηκα....
        Ειμαι κατοχος ενος mazda 3 ,7/04 ,79.000 χλμ.Προσφατα ,εδω και ενα 6μηνο περιπου ανακαλυψα οτι χανω(ετσι ηλπιζα)λαδακι.. .Ευθυς αμεσως κινησα για αντιπροσωπεια οπου και μου εκαναν νεο service για να δουμε απο που χανει και αν ,ειπαν..Δυστυχως διαρροη δεν ανεβρεθει..Το ταξιδεψα παρολα αυτα και μετα τα 900 χλμ ταξιδι συμπληρωσα 1 lt περιπου.Το πηγα σε μια αντιπροσωπεια επαρχιακης πολης οπου βρισκομουν και ο μαστορας....χωρις να το κοιταξει ειπε 'ρεκτιφιε .20 μερουλες..2000 Ευρα!' τα χασα,και φυσικα εγινα καπνος...Παρολα αυτα μολις επεστρεψα το πηγα αλλου ,και μολις το κοιταξε ο Α .. μηχανικος ειπε οτι δεν ειναι τιποτα και θελουν αλλαγη τα τσιμουχακια γιατι προφανως του ηπια το αιμα, .Δευτερη γνωμη παλι μιλησε για το ιδιο .Πλην ομως ενω μου ειπαν οτι το κοστος επισκευης ειναι 120-180 Ε .θελουν κανα 600-650 εργασια .Υποψιν πειραματιστηκα με τυπους λαδιου και μαρκες και το αποτελεσμα ασχετως με το ποσο καιει ,ειναι οτι συμβαινει!Και κυκλοφορω με το συμπληρωμα παραμασχαλα!
        Επειδη δεν το κατεχω κ πολυ το αθλημα ..Ερωτω ,οντως ειναι αυτο ?Υπαρχει περιπτωση να ειναι τα ελατηρια ?Αν ναι το κοστος αυτο ειναι ?Και αν καποιος εχει καμια δυνατοτητα να προτεινει κανα γατονι μηχανικο και οσο να ειναι οικονομικοτερο θα το εκτιμουσα ..
        Π.Σ. ..'Φοραω 10/40 castrol τωρα,δεν βγαζει η εξατμιση μπλε καπνο,θορυβο δεν κανει,ουτε ρεταρει με καποιο τροπο.
        Ευχαριστω πολυ για το χωρο που μου δοθηκε και ελπιζω σε απαντηση - λυση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos-eliath last edited by

          Καλησπερα παιδες και καλως σας βρηκα....
          Ειμαι κατοχος ενος mazda 3 ,7/04 ,79.000 χλμ.Προσφατα ,εδω και ενα 6μηνο περιπου ανακαλυψα οτι χανω(ετσι ηλπιζα)λαδακι.. .Ευθυς αμεσως κινησα για αντιπροσωπεια οπου και μου εκαναν νεο service για να δουμε απο που χανει και αν ,ειπαν..Δυστυχως διαρροη δεν ανεβρεθει..Το ταξιδεψα παρολα αυτα και μετα τα 900 χλμ ταξιδι συμπληρωσα 1 lt περιπου.Το πηγα σε μια αντιπροσωπεια επαρχιακης πολης οπου βρισκομουν και ο μαστορας....χωρις να το κοιταξει ειπε 'ρεκτιφιε .20 μερουλες..2000 Ευρα!' τα χασα,και φυσικα εγινα καπνος...Παρολα αυτα μολις επεστρεψα το πηγα αλλου ,και μολις το κοιταξε ο Α .. μηχανικος ειπε οτι δεν ειναι τιποτα και θελουν αλλαγη τα τσιμουχακια γιατι προφανως του ηπια το αιμα, .Δευτερη γνωμη παλι μιλησε για το ιδιο .Πλην ομως ενω μου ειπαν οτι το κοστος επισκευης ειναι 120-180 Ε .θελουν κανα 600-650 εργασια .Υποψιν πειραματιστηκα με τυπους λαδιου και μαρκες και το αποτελεσμα ασχετως με το ποσο καιει ,ειναι οτι συμβαινει!Και κυκλοφορω με το συμπληρωμα παραμασχαλα!
          Επειδη δεν το κατεχω κ πολυ το αθλημα ..Ερωτω ,οντως ειναι αυτο ?Υπαρχει περιπτωση να ειναι τα ελατηρια ?Αν ναι το κοστος αυτο ειναι ?Και αν καποιος εχει καμια δυνατοτητα να προτεινει κανα γατονι μηχανικο και οσο να ειναι οικονομικοτερο θα το εκτιμουσα ..
          Π.Σ. ..'Φοραω 10/40 castrol τωρα,δεν βγαζει η εξατμιση μπλε καπνο,θορυβο δεν κανει,ουτε ρεταρει με καποιο τροπο.
          Ευχαριστω πολυ για το χωρο που μου δοθηκε και ελπιζω σε απαντηση - λυση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cson last edited by

            Tοσο νωρις? Πως οδηγας δηλαδη? Εκτος αν εγινε χοντρη πατατα σε κανα σερβις και βαλανε μεσα ουτε ξερω τι. Σε τι περιοχη βρισκεσαι?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              nikos-eliath last edited by

              Καποτε το πηγαινα ταπα..δυστυχως ..Ταυρο ειμαι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                coupeas last edited by

                Πας για ελατηρια φιλε μου.Και τα τσιμουχακια θα αλλαχτούν φυσικά με την επισκευή.Μάστορα δεν μπορώ να σου προτείνω εγώ αλλά καποιος αλλος θα ξέρει.
                Αν θες πάνω απο χιλιάρικο για τσιμουχακια ,πας για γενικό με δυο και ξεγνιάζεις.
                Πολύ καύτης εισαι βρε φίλε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • M
                  mousatos last edited by

                  Θα βοηθούσε αν μας έλεγες κάθε πόσα χιλιόμετρα έκανες αλλαγή λιπαντικού και αν τσέκαρες τη στάθμη τακτικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • U
                    umaga last edited by

                    ρε παιδια αμα ειναι να δωσει 1000€ για τσιμουχακια δεν αγοραζει καλητερα καινουρια μηχανη(νταξ μεταχειρισμενη)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • N
                      nikos-eliath last edited by

                      Τη σταθμη τη κοιτουσα το ελαχιστο μια φορα το μηνα ,και καθε 5000-7000 χλμ αλλαζα λαδια .ολα τα service ειναι απο αντιπροσωπεια και ουδεποτε ειχα παρατηρησει κατι ανορθοδοξο.Coupeas αν ηταν τα ελατηρια σιγουρα θα ανεβαζε θερμοκρασια το αυτοκινητο απ οσο ξερω..και η εξατμιση βγαζει μπλε καπνο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • N
                        nikos-eliath last edited by

                        Ο χρήστης umaga έγραψε:
                        :vava: ρε παιδια αμα ειναι να δωσει 1000€ για τσιμουχακια δεν αγοραζει καλητερα καινουρια μηχανη(νταξ μεταχειρισμενη)

                        Γι αυτο ρωτησα ρε παιδες κατα κυριο λογο ,για τσιμουχακια θελω μαζι με την εργασια 700 - 800 ευρω στην αντιπροσωπεια που το κοιταξαν,με εργασια 680 ευρω και μου ειπαν οτι ειναι αυτο .Για ευνοητους λογους δεν αναφερω ποια .Αν ειχα 2 χιλιαρικακια ,και περισευαν παλι δν θα εμπαινα στη διαδικασια να αλλαξω τα ελατηρια αφου με μια προχειρη ματια στο net ειδα οτι βρισκεις και αμαξακι κομμενο με 500 ευρω ολοκληρο και απειραχτη η μηχανη!Δια τουτου και επειδη εμαθα οτι πλεον υπαρχουν και αλλες τεχνικες αλλαγης στα τσιμουχακια ,και οτι γινεται φθηνοτερα .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          drdino last edited by

                          Ο χρήστης Νικος eliath έγραψε:
                          Τη σταθμη τη κοιτουσα το ελαχιστο μια φορα το μηνα ,και καθε 5000-7000 χλμ αλλαζα λαδια .ολα τα service ειναι απο αντιπροσωπεια και ουδεποτε ειχα παρατηρησει κατι ανορθοδοξο.Coupeas αν ηταν τα ελατηρια σιγουρα θα ανεβαζε θερμοκρασια το αυτοκινητο απ οσο ξερω..και η εξατμιση βγαζει μπλε καπνο.

                          Τι λάδια σου έβαζαν;

                          Στην αρχή είχε δείξει τίποτα περίεργα σημάδια ή ξαφνικά άρχισε η κατανάλωση; Τα χιλιόμετρα είναι τραγικά λίγα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • M
                            mousatos last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:

                            Τι λάδια σου έβαζαν;

                            Ό,τι και να του έβαζαν δε στέκει. Δε φταίει το λιπαντικό και το χειρότερο βγάζει 5000 χλμ.
                            Ίσως είναι troll και μας κάνει πλάκα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • xenos
                              xenos last edited by

                              Και εμένα πολύ λίγα μου ακούγονται τα χλμ για τέτοιο πράγμα. Και για μάζντα μοτέρ.

                              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • N
                                nikos-eliath last edited by

                                Παιδια δεν θα σπαταλουσα το χρονο μου για troll οπως λεει ο φιλος κτλ.Λαδια εβαζα της αντιπροσωπειας οτι εβαζαν αυτοι ,ουδεποτε ειχα βαλει αλλη μαρκα ,μεχρι που διαπιστωσα το προβλημα και δοκιμασα απο Helix μεχρι και aral.Οποιος νομιζει οτι κανω χαβαλε το αυτοκινητο στη διαθεση του να το δει οποιαδηποτε στιγμη.Και το ξερω οτι τα μοτoρια της mazda σε τετοια χλμ δεν βγαζουν τετοια ζημια .Ειπα ειμαι λιγο ασχετος οχι ηλιθιος.Γι αυτο ειμαι πεπεισμενος οτι δεν ειναι ελατηρια και ειναι τσιμουχες οπως ειπε κ μηχανικος της mazda ,για ανθρωπο να ειναι καλος μηχανικος και καπως οικονομικος ζητησα,και την γνωμη σας μηπως ειναι κατο αλλο και πιαστω κοροιδο στα κορακια των συνεργειων και μου παρουν τσαμπα χρηματα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Όταν λες ότι το πίεζες αρκετά το αυτοκίνητο παλαιότερα, τι εννοείς; Μήπως δεν είχε προλάβει να έρθει το μοτέρ σε φυσιολογική θερμοκρασία λειτουργίας;
                                  Το 1,4 ή το 1,6 έχεις;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos-eliath last edited by

                                    Oταν το ταξιδευα,εσπαγα τις ταχυτητες ...κοφτες γενικα.Το πιεζα στα ορια του ,συγκεκριμενα η κουβεντα του μηχανικου ηταν οτι επειδη το δουλευα ετσι στα ταξιδια κυριως και επειδη αυτο που καιει δεν ειναι πολυ ,προφανως καποια απο τα τσιμουχακια ξεραθηκαν και δεν κρατουν λαδι.Στην αρχη ειλικρινα το ανακαλυψα οταν το εβαλα μπροστα και στο 5λεπτο μου αναψε τολαμπακι του λαδιου ,το κοιταξα και συμπληρωσα συγκεκριμενα 1,5 λιτρο λαδι ,3500 χλμ αφοτου ειχα κανει service .Επισης μου ειπαν οτι ειμαι τυχερος γιατι 99% δεν ειναι τα ελατηρια .ολοι οσοι επισκεφτηκα,πλην ενος που χωρις να το κοιταξει καν ειπε για ρεκτιφιε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      coupeas last edited by

                                      Tα τσιμουχάκια σε αυτα τα χιλιόμετρα και με οποιοδηποτε 'σχίσιμο' δεν θα έχαναν την εφαρμογή τους στις έδρες των βαλβίδων.Αλλά το δέχομαι αφού το κοιταξε και έβγαλε διάγνωση τεχνικός.Πρεπεί να ξέρεις όμως φίλε μου πως οι κόφτες,ειδικά σε κρύο κινητηρα, προκαλουν άμεσα μεγαλη φθορά στα ελατήρια .Αν και ειναι επίσης περίεργο πιστεύω ότι θα πας και για επισκευή.Μην αποκλείεις να μην σου άλλαζαν τα λάδια στην αντιπροσωπεία πράγμα αρκετα συνηθισμένο στα σέρβις.Για μενα ειναι η μόνη εξήγηση σε αυτό που αναφέρεις.
                                      Ευχομαι να μην ειναι τιποτα απο τα παραπάνω αλλά δε.......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • F
                                        fokion_sportage last edited by

                                        ή τι ποιοτητας λαδια του εβαζαν...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • R
                                          r200 last edited by

                                          Για τοσο μεγαλη ποσοτητα 900ml/1000χιλιομετρα δεν ειναι τα τσιμουχακια των βαλβιδων ειναι τα ελατηρια των κυλινδρων
                                          Τωρα εσυ διαλεγεις τι θα το κανεις αν θα το αλλαξεις κινητηρα (που εχει και τα περαστικα κανενα 400αρι) η θα το κανεις ρεκτιφιε απο 1.200-2000Ε οπως σου ειπανε για ενα ποιοτικο ρεκτιφιε και οντως θελει αν κανεις ρεκτιφιε το αυτοκινητο να μεινει 4-5μερες μεσα δεν ειναι ουτε μικρος ουτε απλος ο κινητηρας σου (πρεπει να εχεις καδενα οχι ιμαντες χρονισμου )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • N
                                            nikos-eliath last edited by

                                            Δηλαδη το χιλιαρικακι δεν το γλυτωνουμε ε r200 ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr