-
Αγόρασα πρόσφατα ένα αυτοκίνητο που ήταν καιρό σε ακινησία. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το σιδερένιο ρεζερβουάρ βενζίνης να έχει μαζέψει αρκετή σκουριά στο εσωτερικό του χωρίς εμφανή βλάβη στο εξωτερικό ή διαρροή.
Δοκίμασα την εμβάπτισή του για 24 ώρες σε διάλυμα Deox-C [πιθανότατα κιτρικό οξύ λένε στα φόρα του εξωτερικού], δούλεψε μερικώς, αλλά αρκετή σκουριά παραμένει όπως θα δείτε σε φωτό του φλοτέρ που θα επισυνάψω αν τα καταφέρω.
Με δεδομένο ότι το ρεζερβουάρ δεν φαίνεται να κινδυνεύει να τρυπήσει [άρα δεν πάω για αντικατάσταση], ποιά μέθοδο προτείνετε για να απαλλαγώ απ' τη σκουριά;
Δεν θέλω να καταφύγω σε λύσεις 'γέμισέ το βίδες και παξιμάδια και κούνα το' διότι τα αποτελέσματα είναι προσωρινά. Θέλω κάτι που να το κάνει σαν καινούριο.
Είδα ότι κανά-δυο εξειδικευμένα συνεργεία τα ανοίγουν, εφαρμόζουν διάφορα χημικά και τα ξανακολλάνε. Απευθύνονται όμως κυρίως σε μοτοσυκλέτες, χώρια που θα προτιμούσα να μην το 'χειρουργήσω'.
Σε παλιότερες συζητήσεις είχε αναφερθεί ως απόλυτη λύση η ηλεκτρόλυση. Γνωρίζετε που μπορώ να βρω κάποιον να την κάνει;
Έχει κανείς να προτείνει καμιά άλλη λύση;
-
Αγόρασα πρόσφατα ένα αυτοκίνητο που ήταν καιρό σε ακινησία. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το σιδερένιο ρεζερβουάρ βενζίνης να έχει μαζέψει αρκετή σκουριά στο εσωτερικό του χωρίς εμφανή βλάβη στο εξωτερικό ή διαρροή.
Δοκίμασα την εμβάπτισή του για 24 ώρες σε διάλυμα Deox-C [πιθανότατα κιτρικό οξύ λένε στα φόρα του εξωτερικού], δούλεψε μερικώς, αλλά αρκετή σκουριά παραμένει όπως θα δείτε σε φωτό του φλοτέρ που θα επισυνάψω αν τα καταφέρω.
Με δεδομένο ότι το ρεζερβουάρ δεν φαίνεται να κινδυνεύει να τρυπήσει [άρα δεν πάω για αντικατάσταση], ποιά μέθοδο προτείνετε για να απαλλαγώ απ' τη σκουριά;
Δεν θέλω να καταφύγω σε λύσεις 'γέμισέ το βίδες και παξιμάδια και κούνα το' διότι τα αποτελέσματα είναι προσωρινά. Θέλω κάτι που να το κάνει σαν καινούριο.
Είδα ότι κανά-δυο εξειδικευμένα συνεργεία τα ανοίγουν, εφαρμόζουν διάφορα χημικά και τα ξανακολλάνε. Απευθύνονται όμως κυρίως σε μοτοσυκλέτες, χώρια που θα προτιμούσα να μην το 'χειρουργήσω'.
Σε παλιότερες συζητήσεις είχε αναφερθεί ως απόλυτη λύση η ηλεκτρόλυση. Γνωρίζετε που μπορώ να βρω κάποιον να την κάνει;
Έχει κανείς να προτείνει καμιά άλλη λύση;
-
Αγόρασα πρόσφατα ένα αυτοκίνητο που ήταν καιρό σε ακινησία. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το σιδερένιο ρεζερβουάρ βενζίνης να έχει μαζέψει αρκετή σκουριά στο εσωτερικό του χωρίς εμφανή βλάβη στο εξωτερικό ή διαρροή.
Δοκίμασα την εμβάπτισή του για 24 ώρες σε διάλυμα Deox-C [πιθανότατα κιτρικό οξύ λένε στα φόρα του εξωτερικού], δούλεψε μερικώς, αλλά αρκετή σκουριά παραμένει όπως θα δείτε σε φωτό του φλοτέρ που θα επισυνάψω αν τα καταφέρω.
Με δεδομένο ότι το ρεζερβουάρ δεν φαίνεται να κινδυνεύει να τρυπήσει [άρα δεν πάω για αντικατάσταση], ποιά μέθοδο προτείνετε για να απαλλαγώ απ' τη σκουριά;
Δεν θέλω να καταφύγω σε λύσεις 'γέμισέ το βίδες και παξιμάδια και κούνα το' διότι τα αποτελέσματα είναι προσωρινά. Θέλω κάτι που να το κάνει σαν καινούριο.
Είδα ότι κανά-δυο εξειδικευμένα συνεργεία τα ανοίγουν, εφαρμόζουν διάφορα χημικά και τα ξανακολλάνε. Απευθύνονται όμως κυρίως σε μοτοσυκλέτες, χώρια που θα προτιμούσα να μην το 'χειρουργήσω'.
Σε παλιότερες συζητήσεις είχε αναφερθεί ως απόλυτη λύση η ηλεκτρόλυση. Γνωρίζετε που μπορώ να βρω κάποιον να την κάνει;
Έχει κανείς να προτείνει καμιά άλλη λύση;
-
το μονο που μπορω να σου πω εινα να ΜΗΝ το 'χειρουργησεις'..
φιλος μου που το ανοιξε δεν ξανα κολλησε ποτε σωστα
παντα καποια 'κολληση' μετα απο λιγο εχανε... -
αλλαξε το και τελειωσε.αν το ρεζερβουαρ δεν εχει βενζινη μεσα σκουριαζει.προφανως το αφησε εντελως αδειο.δεν πεζουμε με τα καυσιμα.
-
Εγώ από την άλη ήξερα ότι σκουριά δημιουργείται αν αφήσει βενζίνη μέσα.
Δεν είναι εύκολο να βρεθεί ανταλλακτικό λόγω της παλαιότητας του μοντέλου, άσε που δεν θα μπορώ να δω σίγουρα αν έχει σκουριά μέσα ή όχι.
-
Υπάρχει ιδικό REDEXγια αυτήν την δουλειά. Προτείνω σε κάθε φουλάρισα ελάχιστο ζουμί, δεν έχει έτσι κόστος. Θα σταματήσεις την σκουριά εκεί που είναι σήμερα. Οπωσδήποτε φίλτρο βενζίνας.
Antonis-team. -
Τα μεταλλικά έχουν αυτό το κουσούρι…
Α. -
Υπάρχουν εργαστήρια που κάνουν εσωτερική πλαστικοποίηση στα ρεζερβουάρ των μοτοσυκλετών, χωρίς φυσικά να τα ανοίξουν.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Υπάρχει ιδικό REDEXγια αυτήν την δουλειά. Προτείνω σε κάθε φουλάρισα ελάχιστο ζουμί, δεν έχει έτσι κόστος. Θα σταματήσεις την σκουριά εκεί που είναι σήμερα. Οπωσδήποτε φίλτρο βενζίνας.
Antonis-team.Φίλε Αντώνη, το πρόβλημα είναι ότι η σκουριά είναι τόση πολλή που το αμάξι προχωράει ...βήχοντας και τα φίλτρα βουλώνουν στο πι και φι! Χρειάζομαι μάλλον κάτι πιο δραστικό...
-
Νομίζω γίνεται και αμμοβολή για να καθαρίσει και μετά βάψιμο αλλά μάλλον χρειάζεται αν όχι κόψιμο τουλάχιστον άνοιγμα.
-
Για πιο μοντέλο αυτοκινήτου μιλάς;
-
μπορεις να το αντικαταστησεις με κατασκευη νεου σε οσον το δυνατον παραπλησιες διαστασεις-σχημα αφου δεν βρισκεις ανταλακτικο.....
-
Ο χρήστης tankerman έγραψε:
Για πιο μοντέλο αυτοκινήτου μιλάς;Fiat 124 AC
-
Υπάρχουν 2-3 τρόποι να το φτιάξεις .
-
να το ανοίξεις αλλα ειναι και ο πλέον λάθος και επικίνδυνος τρόπος . Διότι σαν δεξαμενή καυσίμου δεν ξέρεις ποτέ αν εχουν μείνει αναθυμιάσεις μέσα οετσι με την πρώτη σπίθα θα ανοίξει. Συν οτι οτι δεν ξέρεις ποτέ οτι στο κλεισιμο θα γίνει καλή ραφη.
-
Πλαστικοποιηση. Ο πιο διαδεδομένος τρόπος σχεδόν αριστα αποτελέσματα αλλα έχει το μείον ότι πρέπει να γίνει επιμονος καθαρισμός (ματσακόνιασμα) ώστε να μην μείνει σκουρια μέσα αλλιώς θα αποκοληθει κομμάτι.
-
Καθάρισμα με ηλεκτρόλυση. Ο πιο εύκολος , ακίνδυνος και σίγουρος τρόπος , είδικά σε ντεπόζιτα καυσίμων, Μάλιστα μπορείς να το κάνεις και μόνος σου , απλά απαιτεί υπομονη.
Πως γίνεται (υπάρχουν και αρκετα βίντεο στο ιντερνετ.).
Χρειάζεσαι μια μεταλική βέργα μεγαλόυτσικη , φορτιστή μπαταρίας , αποστεγμάνο νερό και πλαστικά δαχτυλία αντιστοιχα με αυτα στις εξατμίσεις ή κάτι αντιστοιχο.
Ξυλώνεις το νεπόζιτο , το αδειάζεις απο καυσιμο. Παιρνεις την βέργα , βάζεις στην ακρη και σε κάποιο άλλο σημείο τα καουτσουκ/πλασικα δαχτυλίδι α ώστε οταν την περάσεις μέσα στο ντεπόζιτο να μην κάνει επαφή μέταλλο με μέταλλο. Μετα το γεμίζεις απεσταγμένο νερό μέχρι πάνω ενώ φροντίζεις η βεργα να ειναι στην μέση. Παιρνεις το φορτιστή και συνδέεις το - με το ντεπόζιτο και το + στην βεργα. Η ηλεκτρόλυση θα φροντίσει να βγάλει ολη την σκουριά και μάλιστα χωρίς να πειράξει χρώμα.
Οσο πιο πολύ το αφήσεις , όσο μεγαλύτερα ειναι τα αμπέρ του φορτιστή , οσο μεγαλύτερη σε επιφάνεια η βέργα , όσο πιο κοντά στην σκουριασμένη επιφάνεια τόσο το καλύτερο. Μάλιστα αν θα μπορείς να κλέινεις τον φορτιστή , να μετακινεις την βεργα μέσα στο ντεπόζιτο και να συνεχισει και πάλι.Πχ δείγμα αν και αυτός επειδή ειναι μικρό το ντεπόζιτο , το βουτάει όλο μέσα μεγάλη δεξαμενή.
http://www.youtube.com/watch?v=rC6zoT4o ... 496285B39E
Βεββαια υπάρχουν και αλλες επιλογες....
http://www.youtube.com/watch?v=ef2zydL3 ... re=related
-
-
Η ηλεκτρόλυση είναι σίγουρα μια καλή λύση αλλά διάλεξα μια άλλη - πιστεύω καλύτερη: εσωτερικός καθαρισμός της σκουριάς με εμβάπτιση σε διάλυμα οξέως (δεν ξέρω ποιό - μυστικό του τεχνίτη), εξουδετέρωση του προηγούμενου διαλύματος με αλκαλικό διάλυμα και πλαστικοποίηση μόνο αν χρειαστεί.
Τα παραπάνω κάνουν στην TAT.TOO στη Θεσσαλονίκη και περιμένω από Δευτέρα τα αποτελέσματα. Οι περισσότεροι που ασχολούνται με ρεζερβουάρ αναλαμβάνουν μόνο μοτοσυκλετών. Η εν λόγω εταιρία έχει μεγαλύτερη 'μπανιέρα' που χωράει και αυτοκινήτου.
Θα ενημερώσω...
-
Είχα το ίδιο αυτοκίνητο μέχρι το 91. Ας είναι ελαφριά η πρέσσα που το πάτησε.
Περί του θέματος, είχα αλλάξει ρεζερβουάρ (τρύπιο) με κόστος περί τις 3000 δραχμές, μάλον το 85.
Μοιράζεται τον τύπο του ντεπόζιτου με το γνωστό Λάντα και αντίστοιχα Φίατ 125, Πόλσκι 125 και Σέατ 124 dls.
Θα βρεις ένα μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση στην τιμή των 30 εώς 60 ευρώ.
Το τοποθετείς και μόνος σου.Χωρίς προσπάθεια
-
στα μοτοσακό περναμε στα χέρια το ντεποζιτο ριχναμε μερικα χοντρουτσικα χαλίκια μεσα μαζι με λιγο πετρέλαιο ... μετα κουνημα, αδειασμα τα χαλικια ξεπλημα με πετρέλαιο ξεπλημα με λιγη βενζινη ...και ηταν οκ!!!
-
Ο χρήστης lazaros έγραψε:
στα μοτοσακό περναμε στα χέρια το ντεποζιτο ριχναμε μερικα χοντρουτσικα χαλίκια μεσα μαζι με λιγο πετρέλαιο ... μετα κουνημα, αδειασμα τα χαλικια ξεπλημα με πετρέλαιο ξεπλημα με λιγη βενζινη ...και ηταν οκ!!!
+1
A. -
Ο χρήστης tankerman έγραψε:
Είχα το ίδιο αυτοκίνητο μέχρι το 91. Ας είναι ελαφριά η πρέσσα που το πάτησε.
Περί του θέματος, είχα αλλάξει ρεζερβουάρ (τρύπιο) με κόστος περί τις 3000 δραχμές, μάλον το 85.
Μοιράζεται τον τύπο του ντεπόζιτου με το γνωστό Λάντα και αντίστοιχα Φίατ 125, Πόλσκι 125 και Σέατ 124 dls.
Θα βρεις ένα μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση στην τιμή των 30 εώς 60 ευρώ.Μήπως είχες το σεντάν; Γιατί εμένα είναι το κουπέ. Αν παίρνει ρεζερβουάρ (και άλλα) από όλα τα παραπάνω μοντέλα τότε
-
Ναι το σεντάν είχαμε, αλλά απ'όσο μπορώ να ξέρω είναι ένα ανταλλακτικό και για τα δύο αυτοκίνητα.
Αξίζει τον κόπο να κοιτάξεις σε μεταχειρισμένα.
Με μερικά τηλεφωνήματα σε μαντράδες και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά θα έχεις τις απαντήσεις του πόσο κοστίζει και αν κάνει για το κουπέ.
Σκουριασμένο εσωτερικά ρεζερβουάρ βενζίνης - λύσεις;