Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σκουριασμένο εσωτερικά ρεζερβουάρ βενζίνης - λύσεις;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σκουριασμένο εσωτερικά ρεζερβουάρ βενζίνης - λύσεις;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    20
    5069
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kavy last edited by

      Αγόρασα πρόσφατα ένα αυτοκίνητο που ήταν καιρό σε ακινησία. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το σιδερένιο ρεζερβουάρ βενζίνης να έχει μαζέψει αρκετή σκουριά στο εσωτερικό του χωρίς εμφανή βλάβη στο εξωτερικό ή διαρροή.

      Δοκίμασα την εμβάπτισή του για 24 ώρες σε διάλυμα Deox-C [πιθανότατα κιτρικό οξύ λένε στα φόρα του εξωτερικού], δούλεψε μερικώς, αλλά αρκετή σκουριά παραμένει όπως θα δείτε σε φωτό του φλοτέρ που θα επισυνάψω αν τα καταφέρω.

      Με δεδομένο ότι το ρεζερβουάρ δεν φαίνεται να κινδυνεύει να τρυπήσει [άρα δεν πάω για αντικατάσταση], ποιά μέθοδο προτείνετε για να απαλλαγώ απ' τη σκουριά;

      Δεν θέλω να καταφύγω σε λύσεις 'γέμισέ το βίδες και παξιμάδια και κούνα το' διότι τα αποτελέσματα είναι προσωρινά. Θέλω κάτι που να το κάνει σαν καινούριο.

      Είδα ότι κανά-δυο εξειδικευμένα συνεργεία τα ανοίγουν, εφαρμόζουν διάφορα χημικά και τα ξανακολλάνε. Απευθύνονται όμως κυρίως σε μοτοσυκλέτες, χώρια που θα προτιμούσα να μην το 'χειρουργήσω'.

      Σε παλιότερες συζητήσεις είχε αναφερθεί ως απόλυτη λύση η ηλεκτρόλυση. Γνωρίζετε που μπορώ να βρω κάποιον να την κάνει;

      Έχει κανείς να προτείνει καμιά άλλη λύση;

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • K
        kavy last edited by

        Αγόρασα πρόσφατα ένα αυτοκίνητο που ήταν καιρό σε ακινησία. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το σιδερένιο ρεζερβουάρ βενζίνης να έχει μαζέψει αρκετή σκουριά στο εσωτερικό του χωρίς εμφανή βλάβη στο εξωτερικό ή διαρροή.

        Δοκίμασα την εμβάπτισή του για 24 ώρες σε διάλυμα Deox-C [πιθανότατα κιτρικό οξύ λένε στα φόρα του εξωτερικού], δούλεψε μερικώς, αλλά αρκετή σκουριά παραμένει όπως θα δείτε σε φωτό του φλοτέρ που θα επισυνάψω αν τα καταφέρω.

        Με δεδομένο ότι το ρεζερβουάρ δεν φαίνεται να κινδυνεύει να τρυπήσει [άρα δεν πάω για αντικατάσταση], ποιά μέθοδο προτείνετε για να απαλλαγώ απ' τη σκουριά;

        Δεν θέλω να καταφύγω σε λύσεις 'γέμισέ το βίδες και παξιμάδια και κούνα το' διότι τα αποτελέσματα είναι προσωρινά. Θέλω κάτι που να το κάνει σαν καινούριο.

        Είδα ότι κανά-δυο εξειδικευμένα συνεργεία τα ανοίγουν, εφαρμόζουν διάφορα χημικά και τα ξανακολλάνε. Απευθύνονται όμως κυρίως σε μοτοσυκλέτες, χώρια που θα προτιμούσα να μην το 'χειρουργήσω'.

        Σε παλιότερες συζητήσεις είχε αναφερθεί ως απόλυτη λύση η ηλεκτρόλυση. Γνωρίζετε που μπορώ να βρω κάποιον να την κάνει;

        Έχει κανείς να προτείνει καμιά άλλη λύση;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kavy last edited by

          Αγόρασα πρόσφατα ένα αυτοκίνητο που ήταν καιρό σε ακινησία. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το σιδερένιο ρεζερβουάρ βενζίνης να έχει μαζέψει αρκετή σκουριά στο εσωτερικό του χωρίς εμφανή βλάβη στο εξωτερικό ή διαρροή.

          Δοκίμασα την εμβάπτισή του για 24 ώρες σε διάλυμα Deox-C [πιθανότατα κιτρικό οξύ λένε στα φόρα του εξωτερικού], δούλεψε μερικώς, αλλά αρκετή σκουριά παραμένει όπως θα δείτε σε φωτό του φλοτέρ που θα επισυνάψω αν τα καταφέρω.

          Με δεδομένο ότι το ρεζερβουάρ δεν φαίνεται να κινδυνεύει να τρυπήσει [άρα δεν πάω για αντικατάσταση], ποιά μέθοδο προτείνετε για να απαλλαγώ απ' τη σκουριά;

          Δεν θέλω να καταφύγω σε λύσεις 'γέμισέ το βίδες και παξιμάδια και κούνα το' διότι τα αποτελέσματα είναι προσωρινά. Θέλω κάτι που να το κάνει σαν καινούριο.

          Είδα ότι κανά-δυο εξειδικευμένα συνεργεία τα ανοίγουν, εφαρμόζουν διάφορα χημικά και τα ξανακολλάνε. Απευθύνονται όμως κυρίως σε μοτοσυκλέτες, χώρια που θα προτιμούσα να μην το 'χειρουργήσω'.

          Σε παλιότερες συζητήσεις είχε αναφερθεί ως απόλυτη λύση η ηλεκτρόλυση. Γνωρίζετε που μπορώ να βρω κάποιον να την κάνει;

          Έχει κανείς να προτείνει καμιά άλλη λύση;

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • F
            fokion_sportage last edited by

            το μονο που μπορω να σου πω εινα να ΜΗΝ το 'χειρουργησεις'..

            φιλος μου που το ανοιξε δεν ξανα κολλησε ποτε σωστα
            παντα καποια 'κολληση' μετα απο λιγο εχανε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              sacracer last edited by

              αλλαξε το και τελειωσε.αν το ρεζερβουαρ δεν εχει βενζινη μεσα σκουριαζει.προφανως το αφησε εντελως αδειο.δεν πεζουμε με τα καυσιμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kavy last edited by

                Εγώ από την άλη ήξερα ότι σκουριά δημιουργείται αν αφήσει βενζίνη μέσα.

                Δεν είναι εύκολο να βρεθεί ανταλλακτικό λόγω της παλαιότητας του μοντέλου, άσε που δεν θα μπορώ να δω σίγουρα αν έχει σκουριά μέσα ή όχι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Υπάρχει ιδικό REDEXγια αυτήν την δουλειά. Προτείνω σε κάθε φουλάρισα ελάχιστο ζουμί, δεν έχει έτσι κόστος. Θα σταματήσεις την σκουριά εκεί που είναι σήμερα. Οπωσδήποτε φίλτρο βενζίνας.
                  Antonis-team.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    antonis-team last edited by

                    Τα μεταλλικά έχουν αυτό το κουσούρι…
                    Α.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • P
                      pienaf1 last edited by

                      Υπάρχουν εργαστήρια που κάνουν εσωτερική πλαστικοποίηση στα ρεζερβουάρ των μοτοσυκλετών, χωρίς φυσικά να τα ανοίξουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kavy last edited by

                        Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                        Υπάρχει ιδικό REDEXγια αυτήν την δουλειά. Προτείνω σε κάθε φουλάρισα ελάχιστο ζουμί, δεν έχει έτσι κόστος. Θα σταματήσεις την σκουριά εκεί που είναι σήμερα. Οπωσδήποτε φίλτρο βενζίνας.
                        Antonis-team.

                        Φίλε Αντώνη, το πρόβλημα είναι ότι η σκουριά είναι τόση πολλή που το αμάξι προχωράει ...βήχοντας και τα φίλτρα βουλώνουν στο πι και φι! Χρειάζομαι μάλλον κάτι πιο δραστικό...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Νομίζω γίνεται και αμμοβολή για να καθαρίσει και μετά βάψιμο αλλά μάλλον χρειάζεται αν όχι κόψιμο τουλάχιστον άνοιγμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tankerman last edited by

                            Για πιο μοντέλο αυτοκινήτου μιλάς;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • G
                              ggab last edited by

                              μπορεις να το αντικαταστησεις με κατασκευη νεου σε οσον το δυνατον παραπλησιες διαστασεις-σχημα αφου δεν βρισκεις ανταλακτικο.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • K
                                kavy last edited by

                                Ο χρήστης tankerman έγραψε:
                                Για πιο μοντέλο αυτοκινήτου μιλάς;

                                Fiat 124 AC

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • G
                                  greek last edited by

                                  Υπάρχουν 2-3 τρόποι να το φτιάξεις .

                                  1. να το ανοίξεις αλλα ειναι και ο πλέον λάθος και επικίνδυνος τρόπος . Διότι σαν δεξαμενή καυσίμου δεν ξέρεις ποτέ αν εχουν μείνει αναθυμιάσεις μέσα οετσι με την πρώτη σπίθα θα ανοίξει. Συν οτι οτι δεν ξέρεις ποτέ οτι στο κλεισιμο θα γίνει καλή ραφη.

                                  2. Πλαστικοποιηση. Ο πιο διαδεδομένος τρόπος σχεδόν αριστα αποτελέσματα αλλα έχει το μείον ότι πρέπει να γίνει επιμονος καθαρισμός (ματσακόνιασμα) ώστε να μην μείνει σκουρια μέσα αλλιώς θα αποκοληθει κομμάτι.

                                  3. Καθάρισμα με ηλεκτρόλυση. Ο πιο εύκολος , ακίνδυνος και σίγουρος τρόπος , είδικά σε ντεπόζιτα καυσίμων, Μάλιστα μπορείς να το κάνεις και μόνος σου , απλά απαιτεί υπομονη.

                                  Πως γίνεται (υπάρχουν και αρκετα βίντεο στο ιντερνετ.).

                                  Χρειάζεσαι μια μεταλική βέργα μεγαλόυτσικη , φορτιστή μπαταρίας , αποστεγμάνο νερό και πλαστικά δαχτυλία αντιστοιχα με αυτα στις εξατμίσεις ή κάτι αντιστοιχο.

                                  Ξυλώνεις το νεπόζιτο , το αδειάζεις απο καυσιμο. Παιρνεις την βέργα , βάζεις στην ακρη και σε κάποιο άλλο σημείο τα καουτσουκ/πλασικα δαχτυλίδι α ώστε οταν την περάσεις μέσα στο ντεπόζιτο να μην κάνει επαφή μέταλλο με μέταλλο. Μετα το γεμίζεις απεσταγμένο νερό μέχρι πάνω ενώ φροντίζεις η βεργα να ειναι στην μέση. Παιρνεις το φορτιστή και συνδέεις το - με το ντεπόζιτο και το + στην βεργα. Η ηλεκτρόλυση θα φροντίσει να βγάλει ολη την σκουριά και μάλιστα χωρίς να πειράξει χρώμα.
                                  Οσο πιο πολύ το αφήσεις , όσο μεγαλύτερα ειναι τα αμπέρ του φορτιστή , οσο μεγαλύτερη σε επιφάνεια η βέργα , όσο πιο κοντά στην σκουριασμένη επιφάνεια τόσο το καλύτερο. Μάλιστα αν θα μπορείς να κλέινεις τον φορτιστή , να μετακινεις την βεργα μέσα στο ντεπόζιτο και να συνεχισει και πάλι.

                                  Πχ δείγμα αν και αυτός επειδή ειναι μικρό το ντεπόζιτο , το βουτάει όλο μέσα μεγάλη δεξαμενή.

                                  http://www.youtube.com/watch?v=rC6zoT4o ... 496285B39E

                                  Βεββαια υπάρχουν και αλλες επιλογες....

                                  http://www.youtube.com/watch?v=ef2zydL3 ... re=related

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • K
                                    kavy last edited by

                                    Η ηλεκτρόλυση είναι σίγουρα μια καλή λύση αλλά διάλεξα μια άλλη - πιστεύω καλύτερη: εσωτερικός καθαρισμός της σκουριάς με εμβάπτιση σε διάλυμα οξέως (δεν ξέρω ποιό - μυστικό του τεχνίτη), εξουδετέρωση του προηγούμενου διαλύματος με αλκαλικό διάλυμα και πλαστικοποίηση μόνο αν χρειαστεί.

                                    Τα παραπάνω κάνουν στην TAT.TOO στη Θεσσαλονίκη και περιμένω από Δευτέρα τα αποτελέσματα. Οι περισσότεροι που ασχολούνται με ρεζερβουάρ αναλαμβάνουν μόνο μοτοσυκλετών. Η εν λόγω εταιρία έχει μεγαλύτερη 'μπανιέρα' που χωράει και αυτοκινήτου.

                                    Θα ενημερώσω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tankerman last edited by

                                      Είχα το ίδιο αυτοκίνητο μέχρι το 91. Ας είναι ελαφριά η πρέσσα που το πάτησε.
                                      Περί του θέματος, είχα αλλάξει ρεζερβουάρ (τρύπιο) με κόστος περί τις 3000 δραχμές, μάλον το 85.
                                      Μοιράζεται τον τύπο του ντεπόζιτου με το γνωστό Λάντα και αντίστοιχα Φίατ 125, Πόλσκι 125 και Σέατ 124 dls.
                                      Θα βρεις ένα μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση στην τιμή των 30 εώς 60 ευρώ.
                                      Το τοποθετείς και μόνος σου.

                                      Χωρίς προσπάθεια

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lazaros last edited by

                                        στα μοτοσακό περναμε στα χέρια το ντεποζιτο ριχναμε μερικα χοντρουτσικα χαλίκια μεσα μαζι με λιγο πετρέλαιο ... μετα κουνημα, αδειασμα τα χαλικια ξεπλημα με πετρέλαιο ξεπλημα με λιγη βενζινη ...και ηταν οκ!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          antonis-team last edited by

                                          Ο χρήστης lazaros έγραψε:
                                          στα μοτοσακό περναμε στα χέρια το ντεποζιτο ριχναμε μερικα χοντρουτσικα χαλίκια μεσα μαζι με λιγο πετρέλαιο ... μετα κουνημα, αδειασμα τα χαλικια ξεπλημα με πετρέλαιο ξεπλημα με λιγη βενζινη ...και ηταν οκ!!!


                                          +1
                                          A.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kavy last edited by

                                            Ο χρήστης tankerman έγραψε:
                                            Είχα το ίδιο αυτοκίνητο μέχρι το 91. Ας είναι ελαφριά η πρέσσα που το πάτησε.
                                            Περί του θέματος, είχα αλλάξει ρεζερβουάρ (τρύπιο) με κόστος περί τις 3000 δραχμές, μάλον το 85.
                                            Μοιράζεται τον τύπο του ντεπόζιτου με το γνωστό Λάντα και αντίστοιχα Φίατ 125, Πόλσκι 125 και Σέατ 124 dls.
                                            Θα βρεις ένα μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση στην τιμή των 30 εώς 60 ευρώ.

                                            Μήπως είχες το σεντάν; Γιατί εμένα είναι το κουπέ. Αν παίρνει ρεζερβουάρ (και άλλα) από όλα τα παραπάνω μοντέλα τότε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • T
                                              tankerman last edited by

                                              Ναι το σεντάν είχαμε, αλλά απ'όσο μπορώ να ξέρω είναι ένα ανταλλακτικό και για τα δύο αυτοκίνητα.
                                              Αξίζει τον κόπο να κοιτάξεις σε μεταχειρισμένα.
                                              Με μερικά τηλεφωνήματα σε μαντράδες και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά θα έχεις τις απαντήσεις του πόσο κοστίζει και αν κάνει για το κουπέ.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr