Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κραδασμοί κατά τη σύμπλεξη και "μηχάνημα πολλαπλών"...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κραδασμοί κατά τη σύμπλεξη και "μηχάνημα πολλαπλών"...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    10
    24
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thednick last edited by

      To avensis του πατέρα μου (μοντ. 04) πήγε για service με ένα πρόβλημα κραδασμών όταν αφήνεις το συμπλέκτη. Πιο συγκεκριμένα όταν άφηνες τον συμπλέκτη, στο σημείο που 'πιάνει', κραδαζόταν όλο το αυτοκίνητο (σαν να σπίνιαρε- χωρίς να σπινιάρι) για μερικά κλάσματα του δευτερόλεπτου. Οι κραδασμοί σταματούσαν με το που άφηνες στο συμπλέκτη και το φαινόμενο εμφανιζόταν κυρίως όταν το ξεκινούσες με αρκετές στροφές.

      Λόγω υποχρεώσεων δεν κατάφερα να πάω εγώ το αμάξι για σέρβις και ο πατέρας μου (που το πήγε σε αντιπροσωπεία) γύρισε με απολογισμό 500ευρώ (+ το σέρβις) για μια 'μονάδα πολλαπλών' που ρυθμίζει 'κάτι' ηλεκτρονικά στο αμάξι και που είναι φυσιολογικό να φθείρεται. Όλα αυτά σύμφωνα με τα λεγόμενα του συνεργείου. Το θέμα είναι ότι του ζήτησαν και προκαταβολή (την οποία έδωσε) οπότε δεν μπορώ να το πάω σε δικό μου συνεργείο για να το κοιτάξουν...΄

      Και ρωτώ... τι είναι η μονάδα πολλαπλών που ρυθμίζει ηλεκτρονικά κάτι και μπορεί να προκαλεί κραδασμούς (σαν από σπινιάρισμα) ΜΟΝΟ όταν αφήνεις τον συμπλέκτη? Εγώ περίμενα κάποια μηχανική βλάβη (πχ flywheel hotspots/ φαγωμένος δίσκος/ άντε καμιά κομμένη βάση αν ήμασταν τυχεροί)....

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        thednick last edited by

        To avensis του πατέρα μου (μοντ. 04) πήγε για service με ένα πρόβλημα κραδασμών όταν αφήνεις το συμπλέκτη. Πιο συγκεκριμένα όταν άφηνες τον συμπλέκτη, στο σημείο που 'πιάνει', κραδαζόταν όλο το αυτοκίνητο (σαν να σπίνιαρε- χωρίς να σπινιάρι) για μερικά κλάσματα του δευτερόλεπτου. Οι κραδασμοί σταματούσαν με το που άφηνες στο συμπλέκτη και το φαινόμενο εμφανιζόταν κυρίως όταν το ξεκινούσες με αρκετές στροφές.

        Λόγω υποχρεώσεων δεν κατάφερα να πάω εγώ το αμάξι για σέρβις και ο πατέρας μου (που το πήγε σε αντιπροσωπεία) γύρισε με απολογισμό 500ευρώ (+ το σέρβις) για μια 'μονάδα πολλαπλών' που ρυθμίζει 'κάτι' ηλεκτρονικά στο αμάξι και που είναι φυσιολογικό να φθείρεται. Όλα αυτά σύμφωνα με τα λεγόμενα του συνεργείου. Το θέμα είναι ότι του ζήτησαν και προκαταβολή (την οποία έδωσε) οπότε δεν μπορώ να το πάω σε δικό μου συνεργείο για να το κοιτάξουν...΄

        Και ρωτώ... τι είναι η μονάδα πολλαπλών που ρυθμίζει ηλεκτρονικά κάτι και μπορεί να προκαλεί κραδασμούς (σαν από σπινιάρισμα) ΜΟΝΟ όταν αφήνεις τον συμπλέκτη? Εγώ περίμενα κάποια μηχανική βλάβη (πχ flywheel hotspots/ φαγωμένος δίσκος/ άντε καμιά κομμένη βάση αν ήμασταν τυχεροί)....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thednick last edited by

          To avensis του πατέρα μου (μοντ. 04) πήγε για service με ένα πρόβλημα κραδασμών όταν αφήνεις το συμπλέκτη. Πιο συγκεκριμένα όταν άφηνες τον συμπλέκτη, στο σημείο που 'πιάνει', κραδαζόταν όλο το αυτοκίνητο (σαν να σπίνιαρε- χωρίς να σπινιάρι) για μερικά κλάσματα του δευτερόλεπτου. Οι κραδασμοί σταματούσαν με το που άφηνες στο συμπλέκτη και το φαινόμενο εμφανιζόταν κυρίως όταν το ξεκινούσες με αρκετές στροφές.

          Λόγω υποχρεώσεων δεν κατάφερα να πάω εγώ το αμάξι για σέρβις και ο πατέρας μου (που το πήγε σε αντιπροσωπεία) γύρισε με απολογισμό 500ευρώ (+ το σέρβις) για μια 'μονάδα πολλαπλών' που ρυθμίζει 'κάτι' ηλεκτρονικά στο αμάξι και που είναι φυσιολογικό να φθείρεται. Όλα αυτά σύμφωνα με τα λεγόμενα του συνεργείου. Το θέμα είναι ότι του ζήτησαν και προκαταβολή (την οποία έδωσε) οπότε δεν μπορώ να το πάω σε δικό μου συνεργείο για να το κοιτάξουν...΄

          Και ρωτώ... τι είναι η μονάδα πολλαπλών που ρυθμίζει ηλεκτρονικά κάτι και μπορεί να προκαλεί κραδασμούς (σαν από σπινιάρισμα) ΜΟΝΟ όταν αφήνεις τον συμπλέκτη? Εγώ περίμενα κάποια μηχανική βλάβη (πχ flywheel hotspots/ φαγωμένος δίσκος/ άντε καμιά κομμένη βάση αν ήμασταν τυχεροί)....

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • U
            umaga last edited by

            χορις να ειμαι 100% σιγουρος ειναι ο δισκος

            αυτο το μηχανημα πολλαπλων πρωτη φορα το ακουω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lll last edited by

              Knock sensor??

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                thednick last edited by

                Και εγώ δισκο/πλατό περίμενα να ακούσω... Αλλά ήρθε αυτό... Μόλις είδα το τιμολόγιο και γράφει πάνω 'Πολλαπλή μηχανής' 600Ευρώ...

                Το πιο τραγικό είναι ότι όταν οδηγώ εγώ το αυτοκίνητο δεν υπάρχει κανένας απολύτως κραδασμός παρα μόνο αν ξεκινήσω με πολλές στροφές (πιθανόν να είναι και σπινιάρισμα)...πριν από λίγο που το πήρα δεν το έκανε με τίποτα... ίΤώρα τι να πώ... θα πάρω καμιά αντιπροσωπεία να μάθω τι είναι αυτή η πολλαπλή μηχανής.. η οποία είναι και ηλεκτρονική και αναλώσιμη... (άρα δεν είναι πολλαπλή εξαγωγή/εισαγωγή :p)

                υπάρχει περίπτωση να είναι knock sensor? τόσο ακριβος είναι? το αμάξι δεν εμφανίζει πρόβλημα πουθένα αλλού, παρα μόνο κατα τη σύμπλεξη..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  thednick last edited by

                  αν ήταν knock sensor δεν θα έπρεπε να κάνει παρόμοιο και όταν πατάω γκάζι με χαμηλές στροφές σε ανηφόρα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thednick last edited by

                    Κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για την πολλαπλή εξαγωγή... Είναι δυνατόν η πολλαπλή εξαγωγή να προκαλεί τέτοιους κραδασμούς?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      run_like_hell last edited by

                      Η πολλαπλή εισαγωγής στα toyota εκείνης της εποχής ήταν ελλατωματική και έκανε θόρυβο. Λογικά αυτή πρέπει να άλλαξαν. Επίσης λογικά το πρόβλημα που ανέφερες έχει σχέση με το δίσκο και όχι με αυτό οπότε μάλλον τσάμπα πάνε τα 600....
                      Δές και εδώ

                      http://gorup-sinkovec.net/diy/rattling- ... ld-solved/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        thednick last edited by

                        Ναι.. Τελικά η πολλαπλή εισαγωγή αλλάχθηκε... αλλά όπως ήταν αναμενόμενο το πρόβλημα δεν λύθηκε...

                        Επειδή έλειπα και είχα άλλες υποχρεώσεις άφησα τον πατέρα μου να κάνει ότι θέλει... εξάλλου δεν πίστευε ότι η αντιπροσωπεία έκανε λάθος διάγνωση όσο και να προσπαθούσα να τον πείσω δεν καταλάβαινε... είχε δώσει και προκαταβολή.. και δεν ασχολήθηκα άλλο με αυτό...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nidosan last edited by

                          Οπότε τελικά σας άλλαξαν δίσκο-πλατώ αλλά άφησαν το παλιό βολάν, που είναι πλέον 'αγριεμένο' (ή έχει hotspots) απ' τον παλιό δίσκο?

                          Αν είναι έτσι τους κραδασμούς κατά το 'δάγκωμα' δε θα πρέπει να τους παρατηρείς όταν ξεκινάς με ~2000 και πατινάρεις παραπάνω από το νορμάλ. Αυτό συμβαίνει?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr