Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    "Παίζετε" ταυτόχρονα τα χεράκια? Καλό ή κακό?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. "Παίζετε" ταυτόχρονα τα χεράκια? Καλό ή κακό?
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    5
    8
    22
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Είναι κάτι που το κάνω συχνά, ειδικά όταν προσπερνάω ένα προπορευόμενο αυτοκίνητο. Κατεβάζω πχ επιταχυνω και παράλληλα βγάζω φλάς. Μόλις κάνω την προσπέραση με ασφάλεια ξανα ανεβάζω και βγάζω ταυτόχρονα το φλάς. Είναι σωστός ο συγχρονισμός αυτός και των 2 χεριών? Μπορούμε να επεκταθούμε και να πούμε ότι σε αυτη την περίπτωση χέρια και πόδια λειτουργούν ταυτόχρονα. Όποτε το κάνω πάντως έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότι μπορεί να μου σκαλώσει ο λεβιές και να μαμίσω το κιβώτιο. Βασικά ένα σωρό πράγματα μπορεί να πάνε στραβά. Μια στραβοτιμονιά είναι πιθανό να γίνει αν δεν προσέξει κανείς.
      Μήπως το σωστό είναι να βγάλω φλάς, να προοσπεράσω και αφού ακυρώσω το φλάς να ανεβάσω ταχύτητα?
      Για πείτε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Είναι κάτι που το κάνω συχνά, ειδικά όταν προσπερνάω ένα προπορευόμενο αυτοκίνητο. Κατεβάζω πχ επιταχυνω και παράλληλα βγάζω φλάς. Μόλις κάνω την προσπέραση με ασφάλεια ξανα ανεβάζω και βγάζω ταυτόχρονα το φλάς. Είναι σωστός ο συγχρονισμός αυτός και των 2 χεριών? Μπορούμε να επεκταθούμε και να πούμε ότι σε αυτη την περίπτωση χέρια και πόδια λειτουργούν ταυτόχρονα. Όποτε το κάνω πάντως έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότι μπορεί να μου σκαλώσει ο λεβιές και να μαμίσω το κιβώτιο. Βασικά ένα σωρό πράγματα μπορεί να πάνε στραβά. Μια στραβοτιμονιά είναι πιθανό να γίνει αν δεν προσέξει κανείς.
        Μήπως το σωστό είναι να βγάλω φλάς, να προοσπεράσω και αφού ακυρώσω το φλάς να ανεβάσω ταχύτητα?
        Για πείτε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Είναι κάτι που το κάνω συχνά, ειδικά όταν προσπερνάω ένα προπορευόμενο αυτοκίνητο. Κατεβάζω πχ επιταχυνω και παράλληλα βγάζω φλάς. Μόλις κάνω την προσπέραση με ασφάλεια ξανα ανεβάζω και βγάζω ταυτόχρονα το φλάς. Είναι σωστός ο συγχρονισμός αυτός και των 2 χεριών? Μπορούμε να επεκταθούμε και να πούμε ότι σε αυτη την περίπτωση χέρια και πόδια λειτουργούν ταυτόχρονα. Όποτε το κάνω πάντως έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότι μπορεί να μου σκαλώσει ο λεβιές και να μαμίσω το κιβώτιο. Βασικά ένα σωρό πράγματα μπορεί να πάνε στραβά. Μια στραβοτιμονιά είναι πιθανό να γίνει αν δεν προσέξει κανείς.
          Μήπως το σωστό είναι να βγάλω φλάς, να προοσπεράσω και αφού ακυρώσω το φλάς να ανεβάσω ταχύτητα?
          Για πείτε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            greek last edited by

            Από την στιγμή που δεν πας να κατεβάσεις χρόνους και δεν εισαι σε πίστα μια χαρά τη κόβω την διαδικασία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              orestis_g last edited by

              Θα συμφωνήσω κι εγώ. Δεν βλέπω κάτι μεμπτό στη διαδικασία. Το άναμμα του φλας εξ'άλλου δεν απαιτεί ιδιαίτερη ενασχόληση. Μία μικρή κίνηση του δακτύλου είναι, χωρίς καν να κουνηθεί το χέρι απ' το τιμόνι (τουλάχιστον εγώ έτσι το ανάβω).
              Αν αυτά τα ολίγα θεωρείς ότι είναι πιθανό πρόβλημα,τότε τι να πούμε για την οδήγηση μοτοσυκλέτας, με φλας (αντίχειρα) συμπλέκτη (αριστερή μανέτα) μπροστά φρένο (δεξιά μανέτα), πίσω φρένο (δεξί πόδι), ταχύτητες (αριστερό πόδι);

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sacracer last edited by

                ολα εχουν να κανουν με τον εγκεφαλο.οσο εισαι μικρος το μυαλο ειναι ξυραφι,μπορεις να κανεις πολλα ταυτοχρονα μαζι,τα αντανακλαστικα ειναι πολυ γρηγορα.οσο μεγαλωνεις ομως αυτα πεφτουν σιγα σιγα και ερχεται η εμπειρια,ηρεμες κινησεις,λιγοτερο ρισκο,αναλυτικη προσεγγιση της οδηγησης,δυνατοτερο αισθημα φοβου και επιβιωσης.απλα τα πραγματα.εχετε δει κανεναν αστυνομικο 40+ χρονων στην ομαδα διας???ο μικρος τρεχει και περνει ρισκο,ο μεγαλος θα πυροβολουσε ψηλα για εκφοβισμο.σαν παραδειγμα το εφερα βεβαια...οταν αποφασισεις πως το αμαξι ειναι απλα ενα μεσο για να μετακινεισε και τιποτε αλλο τοτε εισαι σε καλο δρομο.παντος για το προσπερασμα που αναφερθηκε,δεν κανουμε ποτε αποτομες κινησεις,και ποτε δυο μαζι,μια μια και ομαλα,οδηγειτε ωριμα με λιγα λογια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης sacracer έγραψε:
                  ολα εχουν να κανουν με τον εγκεφαλο.οσο εισαι μικρος το μυαλο ειναι ξυραφι,μπορεις να κανεις πολλα ταυτοχρονα μαζι,τα αντανακλαστικα ειναι πολυ γρηγορα.οσο μεγαλωνεις ομως αυτα πεφτουν σιγα σιγα και ερχεται η εμπειρια,ηρεμες κινησεις,λιγοτερο ρισκο,αναλυτικη προσεγγιση της οδηγησης,δυνατοτερο αισθημα φοβου και επιβιωσης.απλα τα πραγματα.εχετε δει κανεναν αστυνομικο 40+ χρονων στην ομαδα διας???ο μικρος τρεχει και περνει ρισκο,ο μεγαλος θα πυροβολουσε ψηλα για εκφοβισμο.σαν παραδειγμα το εφερα βεβαια...οταν αποφασισεις πως το αμαξι ειναι απλα ενα μεσο για να μετακινεισε και τιποτε αλλο τοτε εισαι σε καλο δρομο.παντος για το προσπερασμα που αναφερθηκε,δεν κανουμε ποτε αποτομες κινησεις,και ποτε δυο μαζι,μια μια και ομαλα,οδηγειτε ωριμα με λιγα λογια...

                  Ο συντονισμός κινήσεων είναι βασικό χαρακτηριστικό ενός καλού οδηγού! Ο φίλος δεν είπε ότι οδηγεί σπασμωδικά, αλλά ότι κάνει υπολογισμένες κινήσεις ταυτόχρονα. Βρίσκω αυτοννόητα όσα είπε, σε αυτοκινητιστικό φόρουμ είμαστε!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sacracer last edited by

                    κι εγω ειπα γενικα τι ισχυει για ολους μας.δεν ειπα για το φιλο μας συγκεκριμενα.οσο για το συντονισμο κινησεων αντε να σε δω να σκεφτεσε το δανειο που εχεις,τα διοδια που ειναι λιγο μετα και δεν υπαρχει παρακαμψη να τα αποφυγεις,η γκομενα που σου κανει κολπα και λοιπα.δεν υπαρχει ανθρωπος να μην σκεφτετε ενω οδηγει,εκτος αν ειναι μικρος και χωρις ευθυνες που εχει συντονισμο και αντανακλαστικα στο φουλ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Ο χρήστης sacracer έγραψε:
                      κι εγω ειπα γενικα τι ισχυει για ολους μας.δεν ειπα για το φιλο μας συγκεκριμενα.οσο για το συντονισμο κινησεων αντε να σε δω να σκεφτεσε το δανειο που εχεις,τα διοδια που ειναι λιγο μετα και δεν υπαρχει παρακαμψη να τα αποφυγεις,η γκομενα που σου κανει κολπα και λοιπα.δεν υπαρχει ανθρωπος να μην σκεφτετε ενω οδηγει,εκτος αν ειναι μικρος και χωρις ευθυνες που εχει συντονισμο και αντανακλαστικα στο φουλ.

                      Όλα σε ένα καζάνι... Πολλοί άνθρωποι έχουν ένα σωρό προβλήματα αλλά όταν οδηγούν είναι αφοσιωμένοι εκει. Δοκιμασέ το... σε κάνει να ξεχνάς τα υπόλοιπα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr