-
Είναι κάτι που το κάνω συχνά, ειδικά όταν προσπερνάω ένα προπορευόμενο αυτοκίνητο. Κατεβάζω πχ επιταχυνω και παράλληλα βγάζω φλάς. Μόλις κάνω την προσπέραση με ασφάλεια ξανα ανεβάζω και βγάζω ταυτόχρονα το φλάς. Είναι σωστός ο συγχρονισμός αυτός και των 2 χεριών? Μπορούμε να επεκταθούμε και να πούμε ότι σε αυτη την περίπτωση χέρια και πόδια λειτουργούν ταυτόχρονα. Όποτε το κάνω πάντως έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότι μπορεί να μου σκαλώσει ο λεβιές και να μαμίσω το κιβώτιο. Βασικά ένα σωρό πράγματα μπορεί να πάνε στραβά. Μια στραβοτιμονιά είναι πιθανό να γίνει αν δεν προσέξει κανείς.
Μήπως το σωστό είναι να βγάλω φλάς, να προοσπεράσω και αφού ακυρώσω το φλάς να ανεβάσω ταχύτητα?
Για πείτε... -
Είναι κάτι που το κάνω συχνά, ειδικά όταν προσπερνάω ένα προπορευόμενο αυτοκίνητο. Κατεβάζω πχ επιταχυνω και παράλληλα βγάζω φλάς. Μόλις κάνω την προσπέραση με ασφάλεια ξανα ανεβάζω και βγάζω ταυτόχρονα το φλάς. Είναι σωστός ο συγχρονισμός αυτός και των 2 χεριών? Μπορούμε να επεκταθούμε και να πούμε ότι σε αυτη την περίπτωση χέρια και πόδια λειτουργούν ταυτόχρονα. Όποτε το κάνω πάντως έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότι μπορεί να μου σκαλώσει ο λεβιές και να μαμίσω το κιβώτιο. Βασικά ένα σωρό πράγματα μπορεί να πάνε στραβά. Μια στραβοτιμονιά είναι πιθανό να γίνει αν δεν προσέξει κανείς.
Μήπως το σωστό είναι να βγάλω φλάς, να προοσπεράσω και αφού ακυρώσω το φλάς να ανεβάσω ταχύτητα?
Για πείτε... -
Είναι κάτι που το κάνω συχνά, ειδικά όταν προσπερνάω ένα προπορευόμενο αυτοκίνητο. Κατεβάζω πχ επιταχυνω και παράλληλα βγάζω φλάς. Μόλις κάνω την προσπέραση με ασφάλεια ξανα ανεβάζω και βγάζω ταυτόχρονα το φλάς. Είναι σωστός ο συγχρονισμός αυτός και των 2 χεριών? Μπορούμε να επεκταθούμε και να πούμε ότι σε αυτη την περίπτωση χέρια και πόδια λειτουργούν ταυτόχρονα. Όποτε το κάνω πάντως έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου ότι μπορεί να μου σκαλώσει ο λεβιές και να μαμίσω το κιβώτιο. Βασικά ένα σωρό πράγματα μπορεί να πάνε στραβά. Μια στραβοτιμονιά είναι πιθανό να γίνει αν δεν προσέξει κανείς.
Μήπως το σωστό είναι να βγάλω φλάς, να προοσπεράσω και αφού ακυρώσω το φλάς να ανεβάσω ταχύτητα?
Για πείτε... -
Από την στιγμή που δεν πας να κατεβάσεις χρόνους και δεν εισαι σε πίστα μια χαρά τη κόβω την διαδικασία.
-
Θα συμφωνήσω κι εγώ. Δεν βλέπω κάτι μεμπτό στη διαδικασία. Το άναμμα του φλας εξ'άλλου δεν απαιτεί ιδιαίτερη ενασχόληση. Μία μικρή κίνηση του δακτύλου είναι, χωρίς καν να κουνηθεί το χέρι απ' το τιμόνι (τουλάχιστον εγώ έτσι το ανάβω).
Αν αυτά τα ολίγα θεωρείς ότι είναι πιθανό πρόβλημα,τότε τι να πούμε για την οδήγηση μοτοσυκλέτας, με φλας (αντίχειρα) συμπλέκτη (αριστερή μανέτα) μπροστά φρένο (δεξιά μανέτα), πίσω φρένο (δεξί πόδι), ταχύτητες (αριστερό πόδι); -
ολα εχουν να κανουν με τον εγκεφαλο.οσο εισαι μικρος το μυαλο ειναι ξυραφι,μπορεις να κανεις πολλα ταυτοχρονα μαζι,τα αντανακλαστικα ειναι πολυ γρηγορα.οσο μεγαλωνεις ομως αυτα πεφτουν σιγα σιγα και ερχεται η εμπειρια,ηρεμες κινησεις,λιγοτερο ρισκο,αναλυτικη προσεγγιση της οδηγησης,δυνατοτερο αισθημα φοβου και επιβιωσης.απλα τα πραγματα.εχετε δει κανεναν αστυνομικο 40+ χρονων στην ομαδα διας???ο μικρος τρεχει και περνει ρισκο,ο μεγαλος θα πυροβολουσε ψηλα για εκφοβισμο.σαν παραδειγμα το εφερα βεβαια...οταν αποφασισεις πως το αμαξι ειναι απλα ενα μεσο για να μετακινεισε και τιποτε αλλο τοτε εισαι σε καλο δρομο.παντος για το προσπερασμα που αναφερθηκε,δεν κανουμε ποτε αποτομες κινησεις,και ποτε δυο μαζι,μια μια και ομαλα,οδηγειτε ωριμα με λιγα λογια...
-
Ο χρήστης sacracer έγραψε:
ολα εχουν να κανουν με τον εγκεφαλο.οσο εισαι μικρος το μυαλο ειναι ξυραφι,μπορεις να κανεις πολλα ταυτοχρονα μαζι,τα αντανακλαστικα ειναι πολυ γρηγορα.οσο μεγαλωνεις ομως αυτα πεφτουν σιγα σιγα και ερχεται η εμπειρια,ηρεμες κινησεις,λιγοτερο ρισκο,αναλυτικη προσεγγιση της οδηγησης,δυνατοτερο αισθημα φοβου και επιβιωσης.απλα τα πραγματα.εχετε δει κανεναν αστυνομικο 40+ χρονων στην ομαδα διας???ο μικρος τρεχει και περνει ρισκο,ο μεγαλος θα πυροβολουσε ψηλα για εκφοβισμο.σαν παραδειγμα το εφερα βεβαια...οταν αποφασισεις πως το αμαξι ειναι απλα ενα μεσο για να μετακινεισε και τιποτε αλλο τοτε εισαι σε καλο δρομο.παντος για το προσπερασμα που αναφερθηκε,δεν κανουμε ποτε αποτομες κινησεις,και ποτε δυο μαζι,μια μια και ομαλα,οδηγειτε ωριμα με λιγα λογια...Ο συντονισμός κινήσεων είναι βασικό χαρακτηριστικό ενός καλού οδηγού! Ο φίλος δεν είπε ότι οδηγεί σπασμωδικά, αλλά ότι κάνει υπολογισμένες κινήσεις ταυτόχρονα. Βρίσκω αυτοννόητα όσα είπε, σε αυτοκινητιστικό φόρουμ είμαστε!
-
κι εγω ειπα γενικα τι ισχυει για ολους μας.δεν ειπα για το φιλο μας συγκεκριμενα.οσο για το συντονισμο κινησεων αντε να σε δω να σκεφτεσε το δανειο που εχεις,τα διοδια που ειναι λιγο μετα και δεν υπαρχει παρακαμψη να τα αποφυγεις,η γκομενα που σου κανει κολπα και λοιπα.δεν υπαρχει ανθρωπος να μην σκεφτετε ενω οδηγει,εκτος αν ειναι μικρος και χωρις ευθυνες που εχει συντονισμο και αντανακλαστικα στο φουλ.
-
Ο χρήστης sacracer έγραψε:
κι εγω ειπα γενικα τι ισχυει για ολους μας.δεν ειπα για το φιλο μας συγκεκριμενα.οσο για το συντονισμο κινησεων αντε να σε δω να σκεφτεσε το δανειο που εχεις,τα διοδια που ειναι λιγο μετα και δεν υπαρχει παρακαμψη να τα αποφυγεις,η γκομενα που σου κανει κολπα και λοιπα.δεν υπαρχει ανθρωπος να μην σκεφτετε ενω οδηγει,εκτος αν ειναι μικρος και χωρις ευθυνες που εχει συντονισμο και αντανακλαστικα στο φουλ.Όλα σε ένα καζάνι... Πολλοί άνθρωποι έχουν ένα σωρό προβλήματα αλλά όταν οδηγούν είναι αφοσιωμένοι εκει. Δοκιμασέ το... σε κάνει να ξεχνάς τα υπόλοιπα!
"Παίζετε" ταυτόχρονα τα χεράκια? Καλό ή κακό?