-
Είμαι κάτοχος Opel Vectra 1.6. 8-10-2010 Επισκέφθηκα την Motorstar (Θεσσαλονίκη) για προγραμματισμένο σέρβις των 90.000χλμ. Μου πρότειναν εμφατικά πως χρειάζεται κι αλλαγή ιμάντα χρονισμού. Όλα αυτά στην υποδοχή. Παρότι έχουν τα στοιχεία του αυτοκινήτου μου, τους επέμενα ότι ο κινητήρας μου είναι ο Z16XEP κι όχι ο Z16XE. Επομένως στον Z16XEP αλλάζεται ο ιμάντας του στα 150.000χλμ./10χρόνια κι όχι στα 90.000χλμ./6 χρόνια όπως ο Z16XE. Αφότου ήρθαν ένας τεχνικός κι ο αρχιμάστορας για να πιστοποιήσουν την υποτιθέμενη εσφαλμένη μου άποψη μου ανέφεραν πως κάνω λάθος και πως στον Z16XEP αλλάζεται ο ιμάντας στα 90.000χλμ. και στον Z16XE αλλάζεται στα 60.000χλμ.
Επιστρέφοντας στο σπίτι είδα στο service manual πως ο ισχυρισμός μου ήταν σωστός. Απευθύνθηκα στην Opel Ελλάς(GM) όπου και πιστοποίησαν ότι είχα δίκαιο.
15-10-2010 επισκέφθηκα την Motorstar. Μου ανάφερε διάφορες περίεργες εικασίες όπως: «οδοντωτός ιμάντας…..ιμάντας δυναμό…..κ.λ.π.».
21-10-2010 η Motorstar μου πρότεινε να πάω πίσω τον παλαιό ιμάντα για να τον τοποθετήσει ξανά. Ποιος σώφρων άνθρωπος κρατάει τα παλαιά ανταλλακτικά για να του τα επανατοποθετήσουν.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:- Ο ιμάντας ήταν καλός και δεν έχριζε αλλαγή αφού προτείνετε η επανατοποθέτηση του.
- Η Motorstar δεν κατέχει το απαραίτητο know how και είναι επικίνδυνη.
- Η Motorstar θα χρησιμοποιήσει των μερικώς χρησιμοποιημένο ιμάντα σε επόμενο πελάτη.
- Η Motorstar έχει απολέσει την σοβαρότητα-αξιοπιστία της με τέτοιου είδους προτάσεις και ενέργειες. Θα ήταν πιο επαγγελματικό-ανθρώπινο να αναγνωρίσει το λάθος της.
- Η GM(Opel) ή δεν κάνει σωστή επιλογή διανομέων-εξουσιοδοτημένων συνεργείων, ή δεν παρέχει το απαραίτητο know how στους διανομείς-εξουσιοδοτημένα συνεργεία κι ως εκ τούτου να αμαυρώνεται και να διασύρεται το όνομα της.
Εν προκειμένου η Motorstar για να καλύψει το λάθος της άλλαξε στρατηγική κι αποφάνθηκε ότι ο ιμάντας είχε πρόβλημα. Έτσι λοιπόν ζήτησα να συμπεριληφθεί το κόστος στην εγγύηση. Η απάντηση ήταν ότι ο ιμάντας είναι αναλώσιμο υλικό και δεν περιλαμβάνεται στην εγγύηση.
Μετά πολλών διαβουλεύσεων μεταξύ εμού-Motorsar-GM Ελλάς καταλήξαμε να μου επιστρέψουν το μισό ποσό από την αλλαγή του ιμάντα.
Σκεφτείτε λοιπόν πως τον ίδιο κινητήρα δεν φοράει μόνον το Vectra αλλά και άλλα μοντέλα της εταιρίας όπως π.χ. το Astra. Σε μια εποχή όπου το after sales service είναι πρωτεύοντος σημασίας παράγοντας στην αγορά ενός αυτοκινήτου…Με εκτίμηση
Αλέξανδρος Ζαχαρίας -
Είμαι κάτοχος Opel Vectra 1.6. 8-10-2010 Επισκέφθηκα την Motorstar (Θεσσαλονίκη) για προγραμματισμένο σέρβις των 90.000χλμ. Μου πρότειναν εμφατικά πως χρειάζεται κι αλλαγή ιμάντα χρονισμού. Όλα αυτά στην υποδοχή. Παρότι έχουν τα στοιχεία του αυτοκινήτου μου, τους επέμενα ότι ο κινητήρας μου είναι ο Z16XEP κι όχι ο Z16XE. Επομένως στον Z16XEP αλλάζεται ο ιμάντας του στα 150.000χλμ./10χρόνια κι όχι στα 90.000χλμ./6 χρόνια όπως ο Z16XE. Αφότου ήρθαν ένας τεχνικός κι ο αρχιμάστορας για να πιστοποιήσουν την υποτιθέμενη εσφαλμένη μου άποψη μου ανέφεραν πως κάνω λάθος και πως στον Z16XEP αλλάζεται ο ιμάντας στα 90.000χλμ. και στον Z16XE αλλάζεται στα 60.000χλμ.
Επιστρέφοντας στο σπίτι είδα στο service manual πως ο ισχυρισμός μου ήταν σωστός. Απευθύνθηκα στην Opel Ελλάς(GM) όπου και πιστοποίησαν ότι είχα δίκαιο.
15-10-2010 επισκέφθηκα την Motorstar. Μου ανάφερε διάφορες περίεργες εικασίες όπως: «οδοντωτός ιμάντας…..ιμάντας δυναμό…..κ.λ.π.».
21-10-2010 η Motorstar μου πρότεινε να πάω πίσω τον παλαιό ιμάντα για να τον τοποθετήσει ξανά. Ποιος σώφρων άνθρωπος κρατάει τα παλαιά ανταλλακτικά για να του τα επανατοποθετήσουν.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:- Ο ιμάντας ήταν καλός και δεν έχριζε αλλαγή αφού προτείνετε η επανατοποθέτηση του.
- Η Motorstar δεν κατέχει το απαραίτητο know how και είναι επικίνδυνη.
- Η Motorstar θα χρησιμοποιήσει των μερικώς χρησιμοποιημένο ιμάντα σε επόμενο πελάτη.
- Η Motorstar έχει απολέσει την σοβαρότητα-αξιοπιστία της με τέτοιου είδους προτάσεις και ενέργειες. Θα ήταν πιο επαγγελματικό-ανθρώπινο να αναγνωρίσει το λάθος της.
- Η GM(Opel) ή δεν κάνει σωστή επιλογή διανομέων-εξουσιοδοτημένων συνεργείων, ή δεν παρέχει το απαραίτητο know how στους διανομείς-εξουσιοδοτημένα συνεργεία κι ως εκ τούτου να αμαυρώνεται και να διασύρεται το όνομα της.
Εν προκειμένου η Motorstar για να καλύψει το λάθος της άλλαξε στρατηγική κι αποφάνθηκε ότι ο ιμάντας είχε πρόβλημα. Έτσι λοιπόν ζήτησα να συμπεριληφθεί το κόστος στην εγγύηση. Η απάντηση ήταν ότι ο ιμάντας είναι αναλώσιμο υλικό και δεν περιλαμβάνεται στην εγγύηση.
Μετά πολλών διαβουλεύσεων μεταξύ εμού-Motorsar-GM Ελλάς καταλήξαμε να μου επιστρέψουν το μισό ποσό από την αλλαγή του ιμάντα.
Σκεφτείτε λοιπόν πως τον ίδιο κινητήρα δεν φοράει μόνον το Vectra αλλά και άλλα μοντέλα της εταιρίας όπως π.χ. το Astra. Σε μια εποχή όπου το after sales service είναι πρωτεύοντος σημασίας παράγοντας στην αγορά ενός αυτοκινήτου…Με εκτίμηση
Αλέξανδρος Ζαχαρίας -
Είμαι κάτοχος Opel Vectra 1.6. 8-10-2010 Επισκέφθηκα την Motorstar (Θεσσαλονίκη) για προγραμματισμένο σέρβις των 90.000χλμ. Μου πρότειναν εμφατικά πως χρειάζεται κι αλλαγή ιμάντα χρονισμού. Όλα αυτά στην υποδοχή. Παρότι έχουν τα στοιχεία του αυτοκινήτου μου, τους επέμενα ότι ο κινητήρας μου είναι ο Z16XEP κι όχι ο Z16XE. Επομένως στον Z16XEP αλλάζεται ο ιμάντας του στα 150.000χλμ./10χρόνια κι όχι στα 90.000χλμ./6 χρόνια όπως ο Z16XE. Αφότου ήρθαν ένας τεχνικός κι ο αρχιμάστορας για να πιστοποιήσουν την υποτιθέμενη εσφαλμένη μου άποψη μου ανέφεραν πως κάνω λάθος και πως στον Z16XEP αλλάζεται ο ιμάντας στα 90.000χλμ. και στον Z16XE αλλάζεται στα 60.000χλμ.
Επιστρέφοντας στο σπίτι είδα στο service manual πως ο ισχυρισμός μου ήταν σωστός. Απευθύνθηκα στην Opel Ελλάς(GM) όπου και πιστοποίησαν ότι είχα δίκαιο.
15-10-2010 επισκέφθηκα την Motorstar. Μου ανάφερε διάφορες περίεργες εικασίες όπως: «οδοντωτός ιμάντας…..ιμάντας δυναμό…..κ.λ.π.».
21-10-2010 η Motorstar μου πρότεινε να πάω πίσω τον παλαιό ιμάντα για να τον τοποθετήσει ξανά. Ποιος σώφρων άνθρωπος κρατάει τα παλαιά ανταλλακτικά για να του τα επανατοποθετήσουν.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:- Ο ιμάντας ήταν καλός και δεν έχριζε αλλαγή αφού προτείνετε η επανατοποθέτηση του.
- Η Motorstar δεν κατέχει το απαραίτητο know how και είναι επικίνδυνη.
- Η Motorstar θα χρησιμοποιήσει των μερικώς χρησιμοποιημένο ιμάντα σε επόμενο πελάτη.
- Η Motorstar έχει απολέσει την σοβαρότητα-αξιοπιστία της με τέτοιου είδους προτάσεις και ενέργειες. Θα ήταν πιο επαγγελματικό-ανθρώπινο να αναγνωρίσει το λάθος της.
- Η GM(Opel) ή δεν κάνει σωστή επιλογή διανομέων-εξουσιοδοτημένων συνεργείων, ή δεν παρέχει το απαραίτητο know how στους διανομείς-εξουσιοδοτημένα συνεργεία κι ως εκ τούτου να αμαυρώνεται και να διασύρεται το όνομα της.
Εν προκειμένου η Motorstar για να καλύψει το λάθος της άλλαξε στρατηγική κι αποφάνθηκε ότι ο ιμάντας είχε πρόβλημα. Έτσι λοιπόν ζήτησα να συμπεριληφθεί το κόστος στην εγγύηση. Η απάντηση ήταν ότι ο ιμάντας είναι αναλώσιμο υλικό και δεν περιλαμβάνεται στην εγγύηση.
Μετά πολλών διαβουλεύσεων μεταξύ εμού-Motorsar-GM Ελλάς καταλήξαμε να μου επιστρέψουν το μισό ποσό από την αλλαγή του ιμάντα.
Σκεφτείτε λοιπόν πως τον ίδιο κινητήρα δεν φοράει μόνον το Vectra αλλά και άλλα μοντέλα της εταιρίας όπως π.χ. το Astra. Σε μια εποχή όπου το after sales service είναι πρωτεύοντος σημασίας παράγοντας στην αγορά ενός αυτοκινήτου…Με εκτίμηση
Αλέξανδρος Ζαχαρίας -
Αποκλείεται να έχουν λάβει τα παραπάνω μέρος σε ελληνική αντιπροσωπεία. Επίσης ως γνωστόν, οι ιμάντες αλλάζονται ανά όσο θέλει ο αρχιμηχανικός. Σε περίπτωση καδένας θα χρεωθεί 'έλεγχος κατάστασης καδένας: 150ε'.
Και ζήσαμε εμείς καλά...
-
Ενδεχομένως να άλλαξε εκ των υστέρων η οδηγία για την αλλαγή του ιμάντα σε λιγότερα χιλιόμετρα. Πχ απο εδώ: viewtopic.php?p=1743765#p1743765
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
O πλαστικός εντατήρας αν είναι μόνο γλύστρα με ελατήριο ( μόνο για καδένα ) δεν υπάρχει πρόβλημα, το πρόβλημα είναι οι εντατήρες των ιμάντων που έχουν ρουλεμάν και από έξω πλαστικό ράουλο, εκεί υπάρχει πρόβλημα γιατί με τις θερμοκρασίες ξεραίνεται το πλαστικό και σπάει οπότε έχουμε συνήθως βαλβιδόσουπα, ο ίδιος εντατήρας αν έχει ρουλεμάν και από έξω μεταλλικό ράουλο κάνει τα διπλάσια χλμ. πχ κατασκευαστής μικρομεσαίου έδινε σε παλαιότερα του μοτέρ 120.000χλμ για αλλαγή ιμάντα χρονισμού και όταν τα έκανε πλαστικά το έριξε το όριο στα 60.000χλμ και παράλληλα λέει ότι χρειάζεται και αλλαγή η αντλία νερού, σύνολο κόστους από 600-8500€ ανάλογα το εξουσιοδοτημένο. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ενδεχομένως να άλλαξε εκ των υστέρων η οδηγία για την αλλαγή του ιμάντα σε λιγότερα χιλιόμετρα. Πχ απο εδώ: viewtopic.php?p=1743765#p1743765O πλαστικός εντατήρας αν είναι μόνο γλύστρα με ελατήριο ( μόνο για καδένα ) δεν υπάρχει πρόβλημα, το πρόβλημα είναι οι εντατήρες των ιμάντων που έχουν ρουλεμάν και από έξω πλαστικό ράουλο, εκεί υπάρχει πρόβλημα γιατί με τις θερμοκρασίες ξεραίνεται το πλαστικό και σπάει οπότε έχουμε συνήθως βαλβιδόσουπα, ο ίδιος εντατήρας αν έχει ρουλεμάν και από έξω μεταλλικό ράουλο κάνει τα διπλάσια χλμ. πχ κατασκευαστής μικρομεσαίου έδινε σε παλαιότερα του μοτέρ 120.000χλμ για αλλαγή ιμάντα χρονισμού και όταν τα έκανε πλαστικά το έριξε το όριο στα 60.000χλμ και παράλληλα λέει ότι χρειάζεται και αλλαγή η αντλία νερού, σύνολο κόστους από 600-8500€ ανάλογα το εξουσιοδοτημένο.
Μα γιατι τοτε λενε αλλαγη ιμαντα και δεν λενε αλλαγη εντατηρα που ειναι και η αιτια της ενδεχομενης καταστροφης??? στο σεναριο που λες...
-
Γιατί , μιας και το ανοίγεις, τα αλλάζεις όλα μαζί. Σε πολλά πάει σετάκι και η τρόμπα νερου....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Γιατί , μιας και το ανοίγεις, τα αλλάζεις όλα μαζί. Σε πολλά πάει σετάκι και η τρόμπα νερου....Μα φυσικα συμφωνω και το καταλαβαινω (στην prisma 1.6 ie του 87 που ειχα η τρομπα τα επαιζε καθε 40.000 χλμ) και ετσι τοτε τα αλλαζαμε ολα... με την ευκαιρια, μιας και για να την αλλαξεις τα ξηλωνες σχεδον ολα... Αλλα μην λες σαν καθοριστικο 'αλλαγη ιμαντα'....
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ενδεχομένως να άλλαξε εκ των υστέρων η οδηγία για την αλλαγή του ιμάντα σε λιγότερα χιλιόμετρα. Πχ απο εδώ: viewtopic.php?p=1743765#p1743765Τί εικασίες είναι αυτές?
αφου ο ανθρωπος μίλησε με τα κεντρικά κ του ειπαν πως έχει δίκιο
φίλε alexandrosvz κανε μια καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή, και για τη gm ελλας, κ για τους απατεωνες που πήγες (αφού πάρεις τα μισά λεφτά πίσω πρώτα ).Και μη νομίζεις πως ο μάστορας τους δεν ήξερε τα σωστά χλμ
Αλλαγή ιμάντα χρονισμού-Εξουσιοδοτημένα συνεργεία