-
Ανοιγω αυτο το θεμα για εναν φιλο μου ο οποιος θελει να αγορασει ενα mx-5 και θελει να μαθει τις διαφορες που υπαρχουν αναμεσα αυτων των δυο γενεων του μοντελου, μιλαμε παντα για το 1.6. Διαθετει 6.000Ε.
Οπως βλεπω στο wiki το ΝΑ εχει μηχανη B6ZE(RS) και το ΝΒ B6-ZE ποια ειναι η διαφορα?
Επισης οσο αφορα το βαρος του το ΝΑ ζυγιζει 940 kg και το ΝΒ 1,065 kg. Αυτο επηρεάζει πολυ τα κρατηματα του αυτοκινητου?
Και αν εσεις ειχατε να διαλεξετε αναμεσα σε αυτα τα δυο ποιο θα αγοραζατε και γιατι? -
Ανοιγω αυτο το θεμα για εναν φιλο μου ο οποιος θελει να αγορασει ενα mx-5 και θελει να μαθει τις διαφορες που υπαρχουν αναμεσα αυτων των δυο γενεων του μοντελου, μιλαμε παντα για το 1.6. Διαθετει 6.000Ε.
Οπως βλεπω στο wiki το ΝΑ εχει μηχανη B6ZE(RS) και το ΝΒ B6-ZE ποια ειναι η διαφορα?
Επισης οσο αφορα το βαρος του το ΝΑ ζυγιζει 940 kg και το ΝΒ 1,065 kg. Αυτο επηρεάζει πολυ τα κρατηματα του αυτοκινητου?
Και αν εσεις ειχατε να διαλεξετε αναμεσα σε αυτα τα δυο ποιο θα αγοραζατε και γιατι? -
Ανοιγω αυτο το θεμα για εναν φιλο μου ο οποιος θελει να αγορασει ενα mx-5 και θελει να μαθει τις διαφορες που υπαρχουν αναμεσα αυτων των δυο γενεων του μοντελου, μιλαμε παντα για το 1.6. Διαθετει 6.000Ε.
Οπως βλεπω στο wiki το ΝΑ εχει μηχανη B6ZE(RS) και το ΝΒ B6-ZE ποια ειναι η διαφορα?
Επισης οσο αφορα το βαρος του το ΝΑ ζυγιζει 940 kg και το ΝΒ 1,065 kg. Αυτο επηρεάζει πολυ τα κρατηματα του αυτοκινητου?
Και αν εσεις ειχατε να διαλεξετε αναμεσα σε αυτα τα δυο ποιο θα αγοραζατε και γιατι? -
να παρεις του Αχιλλέα....
-
Και αν εσεις ειχατε να διαλεξετε αναμεσα σε αυτα τα δυο ποιο θα αγοραζατε και γιατι?
To αρχέτυπο. Στα μάτια μου είναι πιο όμορφο και πιο διαχρονικό, και μου αρέσουν και τα διπλωτά φανάρια του.
-
lexQ* άσε τον φίλο σου ,εσύ τι έγινε αμάξι βρήκες?
-
NA με τα 115 και μπλοκέ .
-
Εν ολίγοις, το ΝΑ υπερέχει σε:
-αίσθηση. Είναι πιο ελαφρύ, πιο παιχνιδιάρικο.
-κλασική εμφάνιση. Άλλο το αρχέτυπο κι άλλο το Hyundai (inside joke για τα ΝΒ).
-μεταπώληση. Ήδη ένα καλό ΝΑ κοστίζει ακριβότερα από ένα αντίστοιχου κυβισμού ΝΒ. Σε μια δεκαετία, τα ΝΒ θα έχουν σβήσει τελείως, ενώ τα σωστά ΝΑ θα είναι περιζήτητα. Σαν τις παλιές Alfa Romeo σκέψου το... αλλά χωρίς τις βλάβες.
-σε λίγα χρόνια τού βάζεις κλασικές πινακίδες κι έχεις ένα αυτοκίνητο που δε σου κοστίζει τίποτα (μηδέν τέλη, γελοία ασφάλεια) για να κάνεις τις βόλτες σου τις ηλιόλουστες Κυριακές
-καλύτερες επιδόσεις, λόγω παρόμοιας ιπποδύναμης και χαμηλότερου βάρους.Το ΝΒ είναι:
-νεότερο, οπότε ευκολότερο να βρεθεί σε αντίστοιχα καλή κατάσταση.
-πιο γεροδεμένη κατασκευή, προσφέρει καλύτερη παθητική ασφάλεια.
-έχει καλύτερο εξοπλισμό. Όλα τα ΝΒ είχαν δύο αερόσακους στον βασικό εξοπλισμό, όμως ABS και AC ήταν έξτρα, όπως και στο ΝΑ. Όμως, είναι πολύ πιθανότερο να πετύχεις τα δύο αυτά έξτρα στο ΝΒ παρά στο ΝΑ. Άσε που ΝΑ με δύο αερόσακους δεν πετυχαίνεις.Αν στραφείς για ΝΑ, μην πέσεις στην παγίδα των πρώτων μοντέλων, πριν το 1993. Η διαφορά τους από τα μεταγενέστερα έγκειται στα 116 αντί για 90 άλογα και στο μπλοκέ διαφορικό που είχαν μέχρι το 1993. Αυτά όμως είναι πλάνη.
- Η Mazda δήλωνε λιγότερα άλογα από τα πραγματικά για τα μετά το 1993 μοντέλα. Δήλωνε 90, αλλά δυναμομετρήσεις τα βγάζουν από 100 ως 105. Σε κόντρες των δύο ΝΑ, συνήθως τα 90άρια είναι μπροστά, λόγω καλύτερης κατάστασης μοτέρ (επειδή είναι νεότερα κι επειδή δεν τα προτιμούσαν οι κάφτες αφού είχαν 26 άλογα λιγότερα και δεν είχαν μπλοκέ διαφορικό).
- το μπλοκέ στα ΝΑ ήταν δισκάτο, το οποίο σημαίνει ότι με τη χρήση φθειρόταν. Δεν έχω πετύχει μπλοκέ σε ΝΑ που να αποδίδει μετά από τόσο καιρό (17.5 χρόνια για το τελευταίο ΝΑ με εργοστασιακό μπλοκέ). Αντιθέτως έχω άπειρα παραδείγματα από ΝΑ στην πίστα, που κάπνιζαν τον εσωτερικό τροχό του καλού καιρού.
- αν λοιπόν ο φίλος σου έχει κάποιες οδηγικές αναζητήσεις και δεν το θέλει απλώς για να το κοιτάει, αργά ή γρήγορα θα θελήσει το μπλοκέ. Μεταξύ μας οι Miatάκηδες λέμε ότι Miata χωρίς μπλοκέ είναι μισό miata κι ότι αυτά θα έπρεπε να λέγονται ΜΧ-4 κι όχι ΜΧ-5. Όταν λοιπόν θελήσει να βάλει μπλοκέ, αναγκαστικά θα στραφεί στο Torsen, το μπλοκέ που φορούσαν τα ΝΒ 1.8, το οποίο είναι αθάνατο και ως εκ τούτου, περιζήτητο. Αν έχει αγοράσει ΝΑ πριν το 1993, δε θα μπορεί να το βάλει γιατί εκείνα είχαν διαφορετικό καβούκι διαφορικού κι ημιαξόνια από όλα τα υπόλοιπα και θα πρέπει να τα αλλάξει όλα αυτά. Ενώ αν έχει ΝΑ μετά το 1993, τότε φοράει ήδη το μεγάλο καβούκι και τα σωστά ημιαξόνια κι η δουλειά θα γίνει με το μισό κόστος.
Ρώτησες τι θα κάναμε εμείς. Εγώ λοιπόν, αν ήθελα ένα Miata για τη σύζυγό μου, για να κάνει τις βόλτες της και δε ζητούσα κάτι ανώτερο οδηγικά, θα προτιμούσα ένα ΝΒ. Θα ήταν ασφαλέστερο και θα είχε και παραπάνω εξοπλισμό.
Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα προτιμούσα το ΝΑ. Όμως, χρειάζεται οπωσδήποτε ένα after market roll-bar, το γιατί μπορείς να το καταλάβεις αν αναζητήσεις δοκιμές τουμπαρίσματος ΝΑ στο Youtube. Θα διαπιστώσεις ότι το πλαίσιο του παρμπρίζ ισοπεδώνεται χωρίς ιδιαίτερο ζόρι.Επίσης, να έχεις (ή έχει τέλος πάντων) κάποια χρήματα στην πάντα, γιατί τόσο παλιό αυτοκίνητο (13 ετών στην καλύτερη περίπτωση) όλο και κάτι θα χρειάζεται. Ως εκ τούτου, θα προτιμούσα ένα μοντέλο στο οποίο ο προηγούμενος έχει προβεί στην αγορά όσον θεωρώ απαραίτητα, ώστε να λουστεί αυτός την απαξίωση των αξεσουάρ και να τα καρπωθώ εγώ στη μισή τιμή. Ποια είναι αυτά; Σίγουρα το roll-bar, σίγουρα το Torsen, σίγουρα ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.
Αυτή τη στιγμή πωλείται ένα που φαντάζει πολύ καλή περίπτωση. Είναι ενός παλικαριού που το ξέρουμε πολλά άτομα από εδώ μέσα. Ξέρουμε ότι δεν έχει φάει χοντρό στούκο, ξέρουμε ότι τα χλμ είναι πολύ λίγα και είναι πραγματικά (103Κ για μοντέλο του 1996), έχει λύσει πολλά από τα μειονεκτήματα των ΝΑ (έχει αναβαθμίσει τα φρένα με αυτά του Μκ2.5 Sporty, φοράει roll-bar, μπλοκέ Torsen, θα είναι λίγο πιο ζωηρό γιατί έχει κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης). Έχει διάφορες αισθητικές πινελιές, που όχι μόνο δε χαλούν τον αρχικό χαρακτήρα του Miata, αλλά τον ενισχύουν. Ελάχιστα μεταχειρισμένα το πετυχαίνουν αυτό, τα περισσότερα καγκουρίζουν. Επιπλέον, αν δεν έχεις έρωτα με τα hardtop, μπορείς να του πεις να το κρατήσει και να μειώσει την τιμή.
Αν λοιπόν απαλλαγείς από το hardtop και στο δώσει κάπου στα 4.5-4.800, τότε είναι ευκαιριάρα. Οποιοδήποτε ΝΑ να αγοράσεις και να προσθέσεις όσα θα έχει πάνω το συγκεκριμένο, θα ξεπεράσεις κατά πολύ το ποσό αυτό. Και βέβαια, δε θα έχεις ένα αυτοκίνητο με τόσα λίγα χλμ και σίγουρα ατρακάριστο.
Να η αγγελία: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1191651/ -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
-σε λίγα χρόνια τού βάζεις κλασικές πινακίδες κι έχεις ένα αυτοκίνητο που δε σου κοστίζει τίποτα (μηδέν τέλη, γελοία ασφάλεια) για να κάνεις τις βόλτες σου τις ηλιόλουστες Κυριακές
To θελει για καθημερινη χρηση καθως δεν εχει αλλο αυτοκινητο.
Το ΝΒ είναι:
-πιο γεροδεμένη κατασκευή, προσφέρει καλύτερη παθητική ασφάλεια.
-έχει καλύτερο εξοπλισμό. Όλα τα ΝΒ είχαν δύο αερόσακους στον βασικό εξοπλισμό, όμως ABS και AC ήταν έξτρα, όπως και στο ΝΑ. Όμως, είναι πολύ πιθανότερο να πετύχεις τα δύο αυτά έξτρα στο ΝΒ παρά στο ΝΑ. Άσε που ΝΑ με δύο αερόσακους δεν πετυχαίνεις.Αυτο με την ασφαλεια καλυτερα να το κοιταξει καλα γιατι εχει ηδη ενα ασχημο τρακαρισμα και πραγματικα επειδη ηταν πολυ ασφαλες αυτοκινητο βγηκε χωρις γρατζουνια.
Ρώτησες τι θα κάναμε εμείς. Εγώ λοιπόν, αν ήθελα ένα Miata για τη σύζυγό μου, για να κάνει τις βόλτες της και δε ζητούσα κάτι ανώτερο οδηγικά, θα προτιμούσα ένα ΝΒ. Θα ήταν ασφαλέστερο και θα είχε και παραπάνω εξοπλισμό.
Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα προτιμούσα το ΝΑ. Όμως, χρειάζεται οπωσδήποτε ένα after market roll-bar, το γιατί μπορείς να το καταλάβεις αν αναζητήσεις δοκιμές τουμπαρίσματος ΝΑ στο Youtube. Θα διαπιστώσεις ότι το πλαίσιο του παρμπρίζ ισοπεδώνεται χωρίς ιδιαίτερο ζόρι.Το εχω δει αυτο. Το Roll-bar ποσο παει? Εχω ακουστα γυρω στα 1300, διορθωσε με αν κανω λαθος.
Κατι τελευταιο, ποιες ειναι οι διαφορες ΝΒ και ΝΒ 2.5.
*Σε ευχαριστω παρα μα παρα πολυ για τον χρονο σου
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
lexQ* άσε τον φίλο σου ,εσύ τι έγινε αμάξι βρήκες?Δυστυχως οχι ακομα φιλε μου, @@ οικονομικη κριση, οι τιμες ειναι σχεδον ιδιες με περσι. Προσπαθω να πετυχω καμια ευκερια αλλα που τετοια τυχη ..
-
Αν λοιπόν λαμβάνει πολύ σοβαρά την παθητική ασφάλεια, τότε κανένα roadster δεν μπορεί να βρίσκεται στην κορυφή των επιλογών του. Καλύτερα να δώσει τα ίδια χρήματα και να πάρει ένα Golf V σε αυτήν την περίπτωση.
Αν όμως θέλει ντε και καλά Miata, τότε το roll-bar θα χρειαστεί και στα Μκ2 και Μκ2.5. Σε καμία περίπτωση δεν κοστίζει 1.300 ευρώ. Υπάρχουν πολλές επιλογές. Στα miatoφόρουμ είναι πολύ διαδεδομένα κάποια μοντέλα της TRL, τα οποία κοστίζουν 300-350 ευρώ με τα μεταφορικά. Συν πόσο θα σου ζητήσουν για τοποθέτηση. Συνήθως, μαζεύονται 2-3 φίλοι στο σπίτι κάποιου που έχει μερικά εργαλεία και το τοποθετούν μόνοι τους σε 1-2 απογεύματα. Έτσι κάνουμε εμείς.
Αν δεν έχει άλλο αυτοκίνητο, τότε ίσως να βάλει το χέρι λίγο πιο βαθιά στην τσέπη και να πάρει ένα Μκ2.5. Έχει αισθητικές βελτιώσεις σε σχέση με το Μκ2, στα δικά μου μάτια είναι ασύγκριτα πιο όμορφο, έχει βελτιώσεις και στην καμπίνα, πιο όμορφα καθίσματα, ταμπλό, γενικώς αξίζει την οικονομική διαφορά από τα Μκ2. Επιπλέον, είναι και νεότερο, αφού τα Μκ2 πουλήθηκαν 1998-2001 και τα Μκ2.5 2001-2005.
Όλα τα Μκ2.5 είχαν ABS, οπότε το μοναδικό έξτρα που τον απασχολεί είναι το AC. Και μη σας πει κανείς ότι δε χρειάζεται σε τέτοιο αυτοκίνητο, αφού μπορείς να ανοίξεις την κουκούλα. Ακριβώς το ανάποδο ισχύει. Επειδή έχεις τη μαύρη κουκούλα πάνω από το κεφάλι σου να βράζει, χρειάζεται και με το παραπάνω.Λοιπόν, σου παραθέτω μερικά που φαίνονται καλά:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1071706/http://www.car.gr/classifieds/cars/view/856588/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1053837/
Ένας συνδυασμός που αρέσει σε πολλούς, γιατί βγάζει μια κλασικότητα: british racing green χρώμα, μπεζ κουκούλα, μπεζ αποχρώσεις στο εσωτερικό και ξύλο: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1225113/
Όλα φαίνονται μουντά μετά το παραπάνω : http://www.car.gr/classifieds/cars/view/993447/
Υπάρχουν πάρα πολλά ακόμα. Δεν ξέρω κανένα από τα παραπάνω αυτοκίνητα (επειδή είπα ότι φαίνονται καλά), κανένα δε φοράει roll-bar (μην το μπερδεύεις με τα διακοσμητικά style-bar, τα οποία σε περίπτωση ανατροπής είναι επικίνδυνα). Παραθέτω φωτογραφία:
Αν οι πληροφορίες μου σου φαίνονται κατατοπιστικές και πολύτιμες, υπάρχουν πολύ περισσότερες εδώ.
ΥΓ. Η ανώτερη οδηγικά έκδοση από όσα Miata εισήχθησαν στην ελληνική αγορά ποτέ θεωρείται το Μκ2.5 Sporty. 1800άρι, με 146 ίππους, 6άρι σασμάν και το Torsen μπλοκέ στον βασικό εξοπλισμό. Συν δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα, συν μπάρα θόλων, συν έξτρα δεσίματα από κάτω. Πωλείται ένα σε πάρα πολύ ελκυστική τιμή κι όσοι ξέρουν τον κάτοχο, μιλούν για ένα πολύ καθαρό αυτοκίνητο: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1211500/
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
ΥΓ. Η ανώτερη οδηγικά έκδοση από όσα Miata εισήχθησαν στην ελληνική αγορά ποτέ θεωρείται το Μκ2.5 Sporty. 1800άρι, με 146 ίππους, 6άρι σασμάν και το Torsen μπλοκέ στον βασικό εξοπλισμό. Συν δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα, συν μπάρα θόλων, συν έξτρα δεσίματα από κάτω. Πωλείται ένα σε πάρα πολύ ελκυστική τιμή κι όσοι ξέρουν τον κάτοχο, μιλούν για ένα πολύ καθαρό αυτοκίνητο: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1211500/Το συγκεκριμενο το εχω δει και απο κοντα με το φιλο μου γιατι ετυχε να περασουμε απο διπλα και δεν μπορουσαμε να αντισταθουμε στο χρωμα του Πραγματικα ειναι σε τελεια κατασταση και με πολυ λιγα χιλιομετρα για 2001 μοντελο.
Δυστυχως ξεφευγει πολυ απο το budget του ..
-
Ε τότε τι συζητάμε για Mk2.5; Αν δεν μπορεί να δώσει 7.5 χιλιάρικα για ένα Sporty, τότε είναι χαζομάρα να δώσει 7 για 1.6 και επίσης χαζομάρα να δώσει 6-6.5 για Μκ2 1.6. Πόσα χρήματα έχει; Ας ξεκινήσουμε από αυτό.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
NA με τα 115...Τα πόσα?
...και μπλοκέ .
Το ποιο?
-
Να πάρει ότι πιο καινούριο/ατρακάριστο/με περισσότερα αξεσουάρ ΝΒ μπορεί (πέρσοναλ οπίνιον).
-
Aφου θα ειναι το μοναδικο αυτοκινητο κ γω προτεινω nb καθως ειναι πιο φρεσκο...Επειδη εχω κ γω ενα τετοιο κ επισης κ για μενα ειναι το μοναδικο μου αυτοκινητο κοιτα να βρεις κ με abs κ με a/c. Θελει λιγο παραπανω ομως ψαξιμο καθως δεν τα εχουν ολα (περαν φυσικα απ τα 2 a/b)
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ε τότε τι συζητάμε για Mk2.5; Αν δεν μπορεί να δώσει 7.5 χιλιάρικα για ένα Sporty, τότε είναι χαζομάρα να δώσει 7 για 1.6 και επίσης χαζομάρα να δώσει 6-6.5 για Μκ2 1.6. Πόσα χρήματα έχει; Ας ξεκινήσουμε από αυτό.To γραφω και στην αρχη. 6.000Ε
-
Τουτο εδω φαινεται πλ καλο, βαζει ο φιλος σου λιγα παραπανω, κατεβαινει κι ο πωλητης et voila!!
κατα τη γνωμη μου ας κανει μια μικρη οικονομικη υπερβαση (η λιγη υπομονη) παρα να κανει εκπτωση σε εξοπλισμο ασφαλειας (a/b, abs) -
Σιγά! Υπάρχουν και Μκ2.5 κοντά στα 6 χιλιάρικα, γιατί να δώσεις 7 για Μκ2;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Σιγά! Υπάρχουν και Μκ2.5 κοντά στα 6 χιλιάρικα, γιατί να δώσεις 7 για Μκ2;Κατσε ρε, εσυ ειχες αναφερει τετοια mx-5 κοντα στα 7.000Ε, εγω ουτε που ειπα τιποτα για πανω απο 6.000Ε.
Αγορα μεταχειρισμενου mx-5 NA ή ΝΒ ?