-
Αγαπητοί φίλοι,
Εδώ και λίγες μέρες άλλαξα τα λάστιχα που είχε από τη μάνα του(Hankook 195/45), με τα Toyo t1r.
Την αμέσως επόμενη μέρα κατέβηκα από Αθήνα στην Νεάπολη(Λακωνίας) λόγω δουλειάς. Μετά από τα 130Km/h, και ενώ ανέβαζα την ταχύτητα το αυτοκίνητο έχασε την ευσταθειά του. Και εξηγώ πως ενά κρατούσα το τιμόνι σταθερά, σε ευθεία, και σε καλό οδόστρωμα(στον ισθμό περίπου, αλλά και σε όλη τη μετέπειτα διαδρομή), το αυτοκίνητο αρχισε να φεύγει ελάχιστα δεξιά και μετά αριστερά, και ενώ το τιμόνι πριν το αισθανόμουν πάντα πιο βαρύ αναλογικά με την αύξηση της ταχύτητας τώρα είχε χάσει αυτή την αίσθηση, είναι πολύ πιο ελαφρύ από ποτέ. Δοκίμασα να φρενάρω αρκετες φορές και το αυτοκίνητο πήγαινε, σε παραταιταμένω φρενάρισμα, στην αρχή δεξιά αρκετά μέτρα και μετα ξανά αριστερά από μόνο του.
Γύρισα και πήγα κατευθείαν στην Ford car sender αμφιθέας. Μου είπαν πως τα πίσω αμορτισέρ είναι φθαρμένα και θέλουν αλλαγή και πως μάλλον αυτό ευθύνεται. Τα άλλαξα και πήγα πάλι Νεάπολη. Αυτή τη φορά στο φρενάρισμα βελτιώθηκε αισθητά όμως στο τιμόνι έχω τεράστια διαφορά από πριν και πάλι σε υψηλές ταχύτητες το αυτοκίνητο δεν έχει καμμία ευστάθεια σε σημείο που με φοβίζει. Πριν 2 μέρες άρχισε να κάνει και θόρυβο το τιμόνι. Συνοψίζοντας και ζητώντας την άποψή σας γιατί κάνω αρκετα χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο και σε λίγες μέρες θα κάνω πάλι μεγάλο ταξίδι,- οι ζάντες ειναι ισιωμένες και ελεγμένες
- Λάστιχα καινούργια
- Πίσω αμορτισέρ καινούργια
- Τα service του κανονικα
ΥΓ: Προβλήματα που μπορεί να βοηθήσουν είναι πως 1. κάποια στιγμή μου άναψε το λαμπάκι του κινητήρα. Άνοιξα και έκλεισα τη μηχανή πολλές φορές και εξαφανίστηκε. Το πήγα στη Ford και μου είπαν πως είναι OK. 2. Ανα τακτά χρονικά διαστήματα χάνει από τη μνήμη του ραδιοφώνου τη μνήμη από μόνο του για κάποιο λόγο. 3. Το καλοκαίρι η θερμοκρασία μου έφτανε σε τρελά επίπεδα όπως 49-50 βαθμούς χωρίς ιδιαίτερο λόγο.
Τα παραπάνω τα παραθέτω στην κρίση σας γιατί σκέφτομαι πως αν το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρονικό μήπως γενικά υπάρχει 8έμα στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου μου και όχι στα μηχανικά μέρη. Παρακαλώ για την συμβουλή σας γιατί το αυτοκίνητο είχε πολύ καλή ευστάθεια και το τιμόνι είχε ένα διαφημιζόμενο μάλιστα σύστημα από τη Ford ότι σκληραίνει με την αύξηση της ταχυτητας..
Ευχαριστώ.
-
Αγαπητοί φίλοι,
Εδώ και λίγες μέρες άλλαξα τα λάστιχα που είχε από τη μάνα του(Hankook 195/45), με τα Toyo t1r.
Την αμέσως επόμενη μέρα κατέβηκα από Αθήνα στην Νεάπολη(Λακωνίας) λόγω δουλειάς. Μετά από τα 130Km/h, και ενώ ανέβαζα την ταχύτητα το αυτοκίνητο έχασε την ευσταθειά του. Και εξηγώ πως ενά κρατούσα το τιμόνι σταθερά, σε ευθεία, και σε καλό οδόστρωμα(στον ισθμό περίπου, αλλά και σε όλη τη μετέπειτα διαδρομή), το αυτοκίνητο αρχισε να φεύγει ελάχιστα δεξιά και μετά αριστερά, και ενώ το τιμόνι πριν το αισθανόμουν πάντα πιο βαρύ αναλογικά με την αύξηση της ταχύτητας τώρα είχε χάσει αυτή την αίσθηση, είναι πολύ πιο ελαφρύ από ποτέ. Δοκίμασα να φρενάρω αρκετες φορές και το αυτοκίνητο πήγαινε, σε παραταιταμένω φρενάρισμα, στην αρχή δεξιά αρκετά μέτρα και μετα ξανά αριστερά από μόνο του.
Γύρισα και πήγα κατευθείαν στην Ford car sender αμφιθέας. Μου είπαν πως τα πίσω αμορτισέρ είναι φθαρμένα και θέλουν αλλαγή και πως μάλλον αυτό ευθύνεται. Τα άλλαξα και πήγα πάλι Νεάπολη. Αυτή τη φορά στο φρενάρισμα βελτιώθηκε αισθητά όμως στο τιμόνι έχω τεράστια διαφορά από πριν και πάλι σε υψηλές ταχύτητες το αυτοκίνητο δεν έχει καμμία ευστάθεια σε σημείο που με φοβίζει. Πριν 2 μέρες άρχισε να κάνει και θόρυβο το τιμόνι. Συνοψίζοντας και ζητώντας την άποψή σας γιατί κάνω αρκετα χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο και σε λίγες μέρες θα κάνω πάλι μεγάλο ταξίδι,- οι ζάντες ειναι ισιωμένες και ελεγμένες
- Λάστιχα καινούργια
- Πίσω αμορτισέρ καινούργια
- Τα service του κανονικα
ΥΓ: Προβλήματα που μπορεί να βοηθήσουν είναι πως 1. κάποια στιγμή μου άναψε το λαμπάκι του κινητήρα. Άνοιξα και έκλεισα τη μηχανή πολλές φορές και εξαφανίστηκε. Το πήγα στη Ford και μου είπαν πως είναι OK. 2. Ανα τακτά χρονικά διαστήματα χάνει από τη μνήμη του ραδιοφώνου τη μνήμη από μόνο του για κάποιο λόγο. 3. Το καλοκαίρι η θερμοκρασία μου έφτανε σε τρελά επίπεδα όπως 49-50 βαθμούς χωρίς ιδιαίτερο λόγο.
Τα παραπάνω τα παραθέτω στην κρίση σας γιατί σκέφτομαι πως αν το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρονικό μήπως γενικά υπάρχει 8έμα στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου μου και όχι στα μηχανικά μέρη. Παρακαλώ για την συμβουλή σας γιατί το αυτοκίνητο είχε πολύ καλή ευστάθεια και το τιμόνι είχε ένα διαφημιζόμενο μάλιστα σύστημα από τη Ford ότι σκληραίνει με την αύξηση της ταχυτητας..
Ευχαριστώ.
-
Αγαπητοί φίλοι,
Εδώ και λίγες μέρες άλλαξα τα λάστιχα που είχε από τη μάνα του(Hankook 195/45), με τα Toyo t1r.
Την αμέσως επόμενη μέρα κατέβηκα από Αθήνα στην Νεάπολη(Λακωνίας) λόγω δουλειάς. Μετά από τα 130Km/h, και ενώ ανέβαζα την ταχύτητα το αυτοκίνητο έχασε την ευσταθειά του. Και εξηγώ πως ενά κρατούσα το τιμόνι σταθερά, σε ευθεία, και σε καλό οδόστρωμα(στον ισθμό περίπου, αλλά και σε όλη τη μετέπειτα διαδρομή), το αυτοκίνητο αρχισε να φεύγει ελάχιστα δεξιά και μετά αριστερά, και ενώ το τιμόνι πριν το αισθανόμουν πάντα πιο βαρύ αναλογικά με την αύξηση της ταχύτητας τώρα είχε χάσει αυτή την αίσθηση, είναι πολύ πιο ελαφρύ από ποτέ. Δοκίμασα να φρενάρω αρκετες φορές και το αυτοκίνητο πήγαινε, σε παραταιταμένω φρενάρισμα, στην αρχή δεξιά αρκετά μέτρα και μετα ξανά αριστερά από μόνο του.
Γύρισα και πήγα κατευθείαν στην Ford car sender αμφιθέας. Μου είπαν πως τα πίσω αμορτισέρ είναι φθαρμένα και θέλουν αλλαγή και πως μάλλον αυτό ευθύνεται. Τα άλλαξα και πήγα πάλι Νεάπολη. Αυτή τη φορά στο φρενάρισμα βελτιώθηκε αισθητά όμως στο τιμόνι έχω τεράστια διαφορά από πριν και πάλι σε υψηλές ταχύτητες το αυτοκίνητο δεν έχει καμμία ευστάθεια σε σημείο που με φοβίζει. Πριν 2 μέρες άρχισε να κάνει και θόρυβο το τιμόνι. Συνοψίζοντας και ζητώντας την άποψή σας γιατί κάνω αρκετα χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο και σε λίγες μέρες θα κάνω πάλι μεγάλο ταξίδι,- οι ζάντες ειναι ισιωμένες και ελεγμένες
- Λάστιχα καινούργια
- Πίσω αμορτισέρ καινούργια
- Τα service του κανονικα
ΥΓ: Προβλήματα που μπορεί να βοηθήσουν είναι πως 1. κάποια στιγμή μου άναψε το λαμπάκι του κινητήρα. Άνοιξα και έκλεισα τη μηχανή πολλές φορές και εξαφανίστηκε. Το πήγα στη Ford και μου είπαν πως είναι OK. 2. Ανα τακτά χρονικά διαστήματα χάνει από τη μνήμη του ραδιοφώνου τη μνήμη από μόνο του για κάποιο λόγο. 3. Το καλοκαίρι η θερμοκρασία μου έφτανε σε τρελά επίπεδα όπως 49-50 βαθμούς χωρίς ιδιαίτερο λόγο.
Τα παραπάνω τα παραθέτω στην κρίση σας γιατί σκέφτομαι πως αν το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρονικό μήπως γενικά υπάρχει 8έμα στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου μου και όχι στα μηχανικά μέρη. Παρακαλώ για την συμβουλή σας γιατί το αυτοκίνητο είχε πολύ καλή ευστάθεια και το τιμόνι είχε ένα διαφημιζόμενο μάλιστα σύστημα από τη Ford ότι σκληραίνει με την αύξηση της ταχυτητας..
Ευχαριστώ.
-
δε νομιζω να φταιει το e-pass
ζυγοσταθμιση του εκανε οταν αλλαξες λαστιχα?
ποσα χλμ εχεις κανει? -
στην VW δουλευεις;
-
Γι' αυτό πήγα στην Ford κατευθείαν να ρωτήσω για ζυγοστάθμιση, ευθυγράμμιση και όλα τα περιφερειακά. Μου είπαν ότι είναι τα αμορτισέρ. Ηλεκτρονικός είμαι φίλε στον πειραιά σε βαπόρια.
-
Όταν λες οι ζάντες είναι ισιωμένες και ελεγμένες, τι εννοείς; Είχες κάποιο ατύχημα μήπως, και γι αυτό άλλαξες και λάστιχα;
Αν όχι, πήγαινε σε ένα βενζινάδικο να ρίξεις μια ματιά στις πιέσεις στα λάστιχα.. παίζει να είναι στο άπειρο..
-
Είχα πέσει σε λακούβες πριν πολύ καιρό και τις είχα ισιώσει. Η αλλαγή ελαστικών έγινε γιατί μου πέταξαν βυζί τα προηγούμενα. τα χιλιόμετρα που έχω κάνει ειναι 46,000. Η πίεση είναι σωστή, πάντα την ελέγχω. Μακάρι να ήταν αυτο. Επίσης το τιμόνι όταν είμαι ακινητοποιημένος και το στρίβω δεξιά αριστερά κάνει θόρυβο και το νιώθω τελείως ελαφρύ.
-
Μπορεί βέβαια να φταίει και η αλλαγή των ελαστικών στην αίσθηση του τιμονιού. Διάβασα ότι τα toyo που έβαλα είναι αρκετά μαλακά. Ίσως να φταίει αυτό τι να πω.
-
Αρχικά το πρόβλημα ευστάθειας το εμφάνιζε πάνω από 130km/h αν κατάλαβα σωστά. Τώρα μετά την αλλαγή των πίσω αμορτισέρ σε τι ταχύτητα νιώθεις το μπροστινό μέρος να μην πατάει καλά και να παρεκκλίνει από την πορεία; Το τιμόνι σε αυτά τα χιλιόμετρα βαραίνει ή το νιώθεις ελαφρύ;
-
ελαφρύ και δεν βαραίνει και με 180 και με 190.. προχθές γύριζα από αεροδρόμιο και με 120 τα ίδια. Λέω να παω σε άλλη αντιπροσωπεία να το δούν τι να πω.
-
Ο χρήστης fotisch έγραψε:
ελαφρύ και δεν βαραίνει και με 180 και με 190.. προχθές γύριζα από αεροδρόμιο και με 120 τα ίδια. Λέω να παω σε άλλη αντιπροσωπεία να το δούν τι να πω.Πιεσεις στα ελαστικα ελενξες;
-
Στη θέση σου θα περνούσα και από κάποιο άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Ford να πάρω μια 2η γνώμη. Υπάρχουν αρκετοί κάτοχοι Ford εδώ στο φόρουμ να σου προτείνουν όποιο έχουν καλές εντυπώσεις (από εργασία και αντιμετώπιση προβλημάτων).
Μου κάνει εντύπωση πάντως που δεν επικεντρώθηκε η προσοχή τους στο μπροστινό σύστημα του αυτοκινήτου.
-
Πήγαινε σε καλή ευθυγράμμιση και παίξε με τις πιέσεις στα λάστιχα, εκεί στην ευθυγράμμιση ας ρίξουν και μια ματιά στα μπαλάκια.
Κάνε και ένα έλεγχο στο κεντρικό παξιμάδι των τροχών, δες και τους τροχούς, τα σαϊνια τους έχουν σφίξει καλά ?
-
Θα τα κάνω και τα 2. Και θα ενημερώσω. Πάντως έχω απογοητευτεί γιατί στην αρχή το αυτοκίνητο είχε πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά.
-
Εμένα η αλλαγή των πίσω αμορτισέρ με παραξένεψε...
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
στην VW δουλευεις;Ψάχνεις γαμπρό για καμία?
-
Και εμενα σε τοσα λιγα χλμ. Στο focus εχουν απανω 78.000χλμ και δεν εχουν περπατησει σε ροδοπεταλα και οι αναρτησεις δειχνουν 80% στη μετρηση των αναρτησεων.Αμα μενεις Αθηνα πηγαινε στον Κακλαμανο εχω ακουσει τα καλυτερα λογια!
-
Μέτρηση αμορτισέρ=epic fail
Sent from my Tab using a pigeon.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μέτρηση αμορτισέρ=epic failSent from my Tab using a pigeon.
Ωραιος!
-
Ευχαριστώ αγορίνα.
Πρόβλημα σε Ford Fiesta sport 2009