Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ασταθές ρελαντί και σβήσιμο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ασταθές ρελαντί και σβήσιμο
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    45
    11102
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aggelooos2000 last edited by

      Εδω και καιρό, το brava(1.2 16v) του πατέρα μου, μόλις μπει σε μποτιλιάρισμα και μετα απο λίγα σταματα-ξεκίνα, αρχιζει να παίζει το ρελαντί. Εφτασε σε σημείο να κρατάει μόνο με μαρσάρισμα, αφου ακόμη και πάνω στις αλλαγές σβήνει. Ο μηχανικός που το είδε είχε πει πως χρειάζεται καθαρισμα η πεταλούδα και ρυθμισμα το γκάζι. Αφου τα παραπάνω έγιναν, το αυτοκίνητο έστρωσε για 10 μέρες και μετά ξανά τα ίδια. Να σημειώσω ότι πρόσφατα αλλάχτηκε και όλο το συστημα του γκαζιου(κατι ποτενσιόμετρα αν δε κάνω λάθος). Δυστηχώς σήμερα που του το ξαναπήγα, μου είπε ότι το αυτοκίνητο καίει λάδια με αποτέλεσμα να πηγαινουν επάνω στη πεταλούδα και να προκαλείται αυτο που περιέγραψα. Το ερώτημα είναι: είναι δυνατόν να άρχισε να καίει ξαφνικά τοσα πολλά λάδια? Εκαιγε ελάχιστο και αυτό συμπληρονώταν πάντα(έχει 250000 χλμ). Η αλήθεια είναι οτι τελευταια είχα πααρτηρήσει ότι η εξάτμισει έβγαζε αρκετή μαυρίλα στο δρόμο, αλλά φαντάστικα ότι θα ήταν κάπνα. Να ήταν λάδια? Τι πρέπει να κάνω σε αυτή τη περίπτωση?? Το αυτοκίνητο έχει μείνει μέσα και περιμένω τη νεκροψία!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aggelooos2000 last edited by

        Εδω και καιρό, το brava(1.2 16v) του πατέρα μου, μόλις μπει σε μποτιλιάρισμα και μετα απο λίγα σταματα-ξεκίνα, αρχιζει να παίζει το ρελαντί. Εφτασε σε σημείο να κρατάει μόνο με μαρσάρισμα, αφου ακόμη και πάνω στις αλλαγές σβήνει. Ο μηχανικός που το είδε είχε πει πως χρειάζεται καθαρισμα η πεταλούδα και ρυθμισμα το γκάζι. Αφου τα παραπάνω έγιναν, το αυτοκίνητο έστρωσε για 10 μέρες και μετά ξανά τα ίδια. Να σημειώσω ότι πρόσφατα αλλάχτηκε και όλο το συστημα του γκαζιου(κατι ποτενσιόμετρα αν δε κάνω λάθος). Δυστηχώς σήμερα που του το ξαναπήγα, μου είπε ότι το αυτοκίνητο καίει λάδια με αποτέλεσμα να πηγαινουν επάνω στη πεταλούδα και να προκαλείται αυτο που περιέγραψα. Το ερώτημα είναι: είναι δυνατόν να άρχισε να καίει ξαφνικά τοσα πολλά λάδια? Εκαιγε ελάχιστο και αυτό συμπληρονώταν πάντα(έχει 250000 χλμ). Η αλήθεια είναι οτι τελευταια είχα πααρτηρήσει ότι η εξάτμισει έβγαζε αρκετή μαυρίλα στο δρόμο, αλλά φαντάστικα ότι θα ήταν κάπνα. Να ήταν λάδια? Τι πρέπει να κάνω σε αυτή τη περίπτωση?? Το αυτοκίνητο έχει μείνει μέσα και περιμένω τη νεκροψία!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aggelooos2000 last edited by

          Εδω και καιρό, το brava(1.2 16v) του πατέρα μου, μόλις μπει σε μποτιλιάρισμα και μετα απο λίγα σταματα-ξεκίνα, αρχιζει να παίζει το ρελαντί. Εφτασε σε σημείο να κρατάει μόνο με μαρσάρισμα, αφου ακόμη και πάνω στις αλλαγές σβήνει. Ο μηχανικός που το είδε είχε πει πως χρειάζεται καθαρισμα η πεταλούδα και ρυθμισμα το γκάζι. Αφου τα παραπάνω έγιναν, το αυτοκίνητο έστρωσε για 10 μέρες και μετά ξανά τα ίδια. Να σημειώσω ότι πρόσφατα αλλάχτηκε και όλο το συστημα του γκαζιου(κατι ποτενσιόμετρα αν δε κάνω λάθος). Δυστηχώς σήμερα που του το ξαναπήγα, μου είπε ότι το αυτοκίνητο καίει λάδια με αποτέλεσμα να πηγαινουν επάνω στη πεταλούδα και να προκαλείται αυτο που περιέγραψα. Το ερώτημα είναι: είναι δυνατόν να άρχισε να καίει ξαφνικά τοσα πολλά λάδια? Εκαιγε ελάχιστο και αυτό συμπληρονώταν πάντα(έχει 250000 χλμ). Η αλήθεια είναι οτι τελευταια είχα πααρτηρήσει ότι η εξάτμισει έβγαζε αρκετή μαυρίλα στο δρόμο, αλλά φαντάστικα ότι θα ήταν κάπνα. Να ήταν λάδια? Τι πρέπει να κάνω σε αυτή τη περίπτωση?? Το αυτοκίνητο έχει μείνει μέσα και περιμένω τη νεκροψία!

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • U
            umaga last edited by

            και τι δουλεια εχουν τα λαδια που καιει με την πεταλουδα της εισαγωγης?
            μαυρος η μπλε ηταν ο καπνος? μυριζε λαδι?

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • A
              aggelooos2000 last edited by

              Δε βγάζει καπνό, απλά η εξάτμιση πετάει μαυρίλα κάτω και λέω μήπως είναι λάδια. Τι άλλο μπορεί να φταίει?

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης umaga έγραψε:
                και τι δουλεια εχουν τα λαδια που καιει με την πεταλουδα της εισαγωγης?
                μαυρος η μπλε ηταν ο καπνος? μυριζε λαδι?

                Οι αναθυμιασεις ξαναγυρνανε στην εισαγωγη για να καουν,ετσι λερωνεται και η πεταλουδα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aggelooos2000 last edited by

                  Λέτε να χρειάζεται άνοιγμα το μοτέρ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                  • L
                    leonp last edited by

                    Ναι.

                    Αλλά μπορείς να βγάλεις το σωλήνα από την εισαγωγή και να μολύνεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ το περιβάλλον μέχρι να φτιάξεις το αμάξι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • S
                      sacracer last edited by

                      οι αναθυμιασεις ειναι που τα κανουν αυτα.βαλε ενα δοχειο αναθυμιασεων και θα εχεις και οικονομια καυσιμου παραλληλα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • M
                        mad_max_geo last edited by

                        Πας για ανοιγμα.

                        Μιας και βρηκα ενα παρομοιο θεμα με τη παρατηρηση που εκανα θελω να ρωτησω κατι.

                        Δουλευοντας το αμαξι στο ρελαντι (focus 1.6) ζεσταμενο με το καλοριφερ αναμενο σταθερα μαλλον καθε λεπτο στο περιπου ριχνει το ρελαντι και το ανεβαζει παλι.Μηπως υπαρχει καποιο προβλημα???Να δοκιμασω μια και χωρις το καλοριφερ αναμενο???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • A
                          aggelooos2000 last edited by

                          Τελικά η πεταλούδα καθαρίστηκε! Ολα καλά για μισή ώρα, αλλα μέχρι να φτάσω στο σπίτι μου ξανά τα ίδια!! Τι μπορεί να φταίει?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • A
                            asteris last edited by

                            Μπορεί να κολλάει το βηματικό σου και χάνει παλμούς της ηλεκτρονικής που το ανοιγοκλείνουν. Πας σε φιατά ηλεκτρολόγο και δοκιμάζεις να φορέσεις ένα άλλο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • A
                              aggelooos2000 last edited by

                              Το γκάζι είναι με ντίζα. Δε νομίζω να έχει βηματικό

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • D
                                drdino last edited by

                                Ειδικά αν είναι με ντίζα έχει βηματικό για το ρελαντί...

                                Sent from my Tab using a pigeon.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                • A
                                  asteris last edited by

                                  Πάνω αριστερά φαίνονται δύο αισθητήρες. Το κάτω είναι ο αισθητήρας γκαζιού και το πάνω είναι το βηματικό. Βρες ένα ίδιο από μάντρα και άλλαξέ το μόνος σου, δύο βίδες torx 1.5 το κρατάνε...

                                  Φωτό του μοτέρ σου από την πίσω μεριά:

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • C
                                    coupeas last edited by

                                    Σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να έχεις πάρα πολλές αναθυμιάσεις και αποστομώνεται ο αισθητήρας.Εκεί πλέον πας για άνοιγμα κινητήρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • A
                                      aggelooos2000 last edited by

                                      Οι αισθητήρες είναι επάνω στο εξάρτημα που εχω κυκλωμένο? Αν ναι, το έχω αλλάξει. Απο τη στιγμή που αλλάχτηκε ξεκίνησε να κάνει σιγα σιγά τα κόλπα του. Οταν βάζω μπρος και είναι κρύο, πηγαίνει 3000 στροφες, ενώ και και κατά τις αλλαγές ταχυτήτων οι στροφες δε πέφτουν και καθονται περίπου στις 1500. Οταν ζεσταθει κ είναι ωρα μέσα στη κινηση αρχίζει να παιζει μεταξύ 500-1000 στροφες και στο τέλος σβήνει. Και κάτι ακόμα: σήμερα έβγαλα τα μπουζί μου να ρίξω μια ματιά. Εχουν βέβαια φτάσει τις 20000 και είναι καιρός να τα αλλάξω, αλλά πρωτη φορά ήταν τόσο χάλια! Πολή μαυρίλα! Συνήθως έβγαιναν σα καινούρια!Το ένα μάλιστα είχε και λίγο λάδι επάνω του! Οι υπερβολικές αναθιμιάσεις απο τί μπορεί να προκαλούνται? Σε λίγο θα ανεβάσω φοτό απο τα μπουζί!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • A
                                        asteris last edited by

                                        Ξανα-άλλαξτο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • A
                                          aggelooos2000 last edited by

                                          Δεν έχει ούτε 6μήνες που το άλλαξα! Να χάλασε πάλι?

                                          Να και τα μπουζί!



                                          Δεν παραείναι μαυρισμένα? Πρώτη φορά έτσι!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            για τα μπουζί. Πόσα χλμ έχουν;! Το άνοιγμα το βλέπω να ρχεται...

                                            Πάντως, όταν αλλάζουμε βηματικό, είναι καλό να καθαρίζουμε και τη δίοδό του μέσα με καθαριστικό καρμπυρατέρ πχ.

                                            Sent from my Tab using a pigeon.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr