-
Εδω και καιρό, το brava(1.2 16v) του πατέρα μου, μόλις μπει σε μποτιλιάρισμα και μετα απο λίγα σταματα-ξεκίνα, αρχιζει να παίζει το ρελαντί. Εφτασε σε σημείο να κρατάει μόνο με μαρσάρισμα, αφου ακόμη και πάνω στις αλλαγές σβήνει. Ο μηχανικός που το είδε είχε πει πως χρειάζεται καθαρισμα η πεταλούδα και ρυθμισμα το γκάζι. Αφου τα παραπάνω έγιναν, το αυτοκίνητο έστρωσε για 10 μέρες και μετά ξανά τα ίδια. Να σημειώσω ότι πρόσφατα αλλάχτηκε και όλο το συστημα του γκαζιου(κατι ποτενσιόμετρα αν δε κάνω λάθος). Δυστηχώς σήμερα που του το ξαναπήγα, μου είπε ότι το αυτοκίνητο καίει λάδια με αποτέλεσμα να πηγαινουν επάνω στη πεταλούδα και να προκαλείται αυτο που περιέγραψα. Το ερώτημα είναι: είναι δυνατόν να άρχισε να καίει ξαφνικά τοσα πολλά λάδια? Εκαιγε ελάχιστο και αυτό συμπληρονώταν πάντα(έχει 250000 χλμ). Η αλήθεια είναι οτι τελευταια είχα πααρτηρήσει ότι η εξάτμισει έβγαζε αρκετή μαυρίλα στο δρόμο, αλλά φαντάστικα ότι θα ήταν κάπνα. Να ήταν λάδια? Τι πρέπει να κάνω σε αυτή τη περίπτωση?? Το αυτοκίνητο έχει μείνει μέσα και περιμένω τη νεκροψία!
-
Εδω και καιρό, το brava(1.2 16v) του πατέρα μου, μόλις μπει σε μποτιλιάρισμα και μετα απο λίγα σταματα-ξεκίνα, αρχιζει να παίζει το ρελαντί. Εφτασε σε σημείο να κρατάει μόνο με μαρσάρισμα, αφου ακόμη και πάνω στις αλλαγές σβήνει. Ο μηχανικός που το είδε είχε πει πως χρειάζεται καθαρισμα η πεταλούδα και ρυθμισμα το γκάζι. Αφου τα παραπάνω έγιναν, το αυτοκίνητο έστρωσε για 10 μέρες και μετά ξανά τα ίδια. Να σημειώσω ότι πρόσφατα αλλάχτηκε και όλο το συστημα του γκαζιου(κατι ποτενσιόμετρα αν δε κάνω λάθος). Δυστηχώς σήμερα που του το ξαναπήγα, μου είπε ότι το αυτοκίνητο καίει λάδια με αποτέλεσμα να πηγαινουν επάνω στη πεταλούδα και να προκαλείται αυτο που περιέγραψα. Το ερώτημα είναι: είναι δυνατόν να άρχισε να καίει ξαφνικά τοσα πολλά λάδια? Εκαιγε ελάχιστο και αυτό συμπληρονώταν πάντα(έχει 250000 χλμ). Η αλήθεια είναι οτι τελευταια είχα πααρτηρήσει ότι η εξάτμισει έβγαζε αρκετή μαυρίλα στο δρόμο, αλλά φαντάστικα ότι θα ήταν κάπνα. Να ήταν λάδια? Τι πρέπει να κάνω σε αυτή τη περίπτωση?? Το αυτοκίνητο έχει μείνει μέσα και περιμένω τη νεκροψία!
-
Εδω και καιρό, το brava(1.2 16v) του πατέρα μου, μόλις μπει σε μποτιλιάρισμα και μετα απο λίγα σταματα-ξεκίνα, αρχιζει να παίζει το ρελαντί. Εφτασε σε σημείο να κρατάει μόνο με μαρσάρισμα, αφου ακόμη και πάνω στις αλλαγές σβήνει. Ο μηχανικός που το είδε είχε πει πως χρειάζεται καθαρισμα η πεταλούδα και ρυθμισμα το γκάζι. Αφου τα παραπάνω έγιναν, το αυτοκίνητο έστρωσε για 10 μέρες και μετά ξανά τα ίδια. Να σημειώσω ότι πρόσφατα αλλάχτηκε και όλο το συστημα του γκαζιου(κατι ποτενσιόμετρα αν δε κάνω λάθος). Δυστηχώς σήμερα που του το ξαναπήγα, μου είπε ότι το αυτοκίνητο καίει λάδια με αποτέλεσμα να πηγαινουν επάνω στη πεταλούδα και να προκαλείται αυτο που περιέγραψα. Το ερώτημα είναι: είναι δυνατόν να άρχισε να καίει ξαφνικά τοσα πολλά λάδια? Εκαιγε ελάχιστο και αυτό συμπληρονώταν πάντα(έχει 250000 χλμ). Η αλήθεια είναι οτι τελευταια είχα πααρτηρήσει ότι η εξάτμισει έβγαζε αρκετή μαυρίλα στο δρόμο, αλλά φαντάστικα ότι θα ήταν κάπνα. Να ήταν λάδια? Τι πρέπει να κάνω σε αυτή τη περίπτωση?? Το αυτοκίνητο έχει μείνει μέσα και περιμένω τη νεκροψία!
-
και τι δουλεια εχουν τα λαδια που καιει με την πεταλουδα της εισαγωγης?
μαυρος η μπλε ηταν ο καπνος? μυριζε λαδι? -
Δε βγάζει καπνό, απλά η εξάτμιση πετάει μαυρίλα κάτω και λέω μήπως είναι λάδια. Τι άλλο μπορεί να φταίει?
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
και τι δουλεια εχουν τα λαδια που καιει με την πεταλουδα της εισαγωγης?
μαυρος η μπλε ηταν ο καπνος? μυριζε λαδι?Οι αναθυμιασεις ξαναγυρνανε στην εισαγωγη για να καουν,ετσι λερωνεται και η πεταλουδα.
-
Λέτε να χρειάζεται άνοιγμα το μοτέρ?
-
Ναι.
Αλλά μπορείς να βγάλεις το σωλήνα από την εισαγωγή και να μολύνεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ το περιβάλλον μέχρι να φτιάξεις το αμάξι.
-
οι αναθυμιασεις ειναι που τα κανουν αυτα.βαλε ενα δοχειο αναθυμιασεων και θα εχεις και οικονομια καυσιμου παραλληλα.
-
Πας για ανοιγμα.
Μιας και βρηκα ενα παρομοιο θεμα με τη παρατηρηση που εκανα θελω να ρωτησω κατι.
Δουλευοντας το αμαξι στο ρελαντι (focus 1.6) ζεσταμενο με το καλοριφερ αναμενο σταθερα μαλλον καθε λεπτο στο περιπου ριχνει το ρελαντι και το ανεβαζει παλι.Μηπως υπαρχει καποιο προβλημα???Να δοκιμασω μια και χωρις το καλοριφερ αναμενο???
-
Τελικά η πεταλούδα καθαρίστηκε! Ολα καλά για μισή ώρα, αλλα μέχρι να φτάσω στο σπίτι μου ξανά τα ίδια!! Τι μπορεί να φταίει?
-
Μπορεί να κολλάει το βηματικό σου και χάνει παλμούς της ηλεκτρονικής που το ανοιγοκλείνουν. Πας σε φιατά ηλεκτρολόγο και δοκιμάζεις να φορέσεις ένα άλλο.
-
Το γκάζι είναι με ντίζα. Δε νομίζω να έχει βηματικό
-
Ειδικά αν είναι με ντίζα έχει βηματικό για το ρελαντί...
Sent from my Tab using a pigeon.
-
Πάνω αριστερά φαίνονται δύο αισθητήρες. Το κάτω είναι ο αισθητήρας γκαζιού και το πάνω είναι το βηματικό. Βρες ένα ίδιο από μάντρα και άλλαξέ το μόνος σου, δύο βίδες torx 1.5 το κρατάνε...
Φωτό του μοτέρ σου από την πίσω μεριά:
-
Σε διαφορετική περίπτωση πρέπει να έχεις πάρα πολλές αναθυμιάσεις και αποστομώνεται ο αισθητήρας.Εκεί πλέον πας για άνοιγμα κινητήρα.
-
Οι αισθητήρες είναι επάνω στο εξάρτημα που εχω κυκλωμένο? Αν ναι, το έχω αλλάξει. Απο τη στιγμή που αλλάχτηκε ξεκίνησε να κάνει σιγα σιγά τα κόλπα του. Οταν βάζω μπρος και είναι κρύο, πηγαίνει 3000 στροφες, ενώ και και κατά τις αλλαγές ταχυτήτων οι στροφες δε πέφτουν και καθονται περίπου στις 1500. Οταν ζεσταθει κ είναι ωρα μέσα στη κινηση αρχίζει να παιζει μεταξύ 500-1000 στροφες και στο τέλος σβήνει. Και κάτι ακόμα: σήμερα έβγαλα τα μπουζί μου να ρίξω μια ματιά. Εχουν βέβαια φτάσει τις 20000 και είναι καιρός να τα αλλάξω, αλλά πρωτη φορά ήταν τόσο χάλια! Πολή μαυρίλα! Συνήθως έβγαιναν σα καινούρια!Το ένα μάλιστα είχε και λίγο λάδι επάνω του! Οι υπερβολικές αναθιμιάσεις απο τί μπορεί να προκαλούνται? Σε λίγο θα ανεβάσω φοτό απο τα μπουζί!
-
Ξανα-άλλαξτο...
-
Δεν έχει ούτε 6μήνες που το άλλαξα! Να χάλασε πάλι?
Να και τα μπουζί!
Δεν παραείναι μαυρισμένα? Πρώτη φορά έτσι!
-
για τα μπουζί. Πόσα χλμ έχουν;! Το άνοιγμα το βλέπω να ρχεται...
Πάντως, όταν αλλάζουμε βηματικό, είναι καλό να καθαρίζουμε και τη δίοδό του μέσα με καθαριστικό καρμπυρατέρ πχ.
Sent from my Tab using a pigeon.
Ασταθές ρελαντί και σβήσιμο