-
Είμαι ανάμεσα στην αγόρα ενός εκ των δυο μοντέλων.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1210683/και
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1185003/
Η τιμή τους είναι ίδια , οπότε θα ήθελα να ακούσω την γνώμη ατόμων (πιο έμπειρων απο εμένα) , διότι δεν έχω ιδέα απο τις παραπάνω μάρκες και μοντέλα.
Κλείνω πιο πολύ προς το corolla λόγω εμφάνισης κυρίως και αξιοπιστίας , ωστόσο και το clio προσφέρεις ικανοποιητικές επιδόσεις και αναίσεις , σε συνδιασμό με μικρή κατανάλωση και με λιγότερα χιλλιόμετρα.
Πείτε μου την γνώμη σας για τα 2 μοντέλα και σε ποιό θα καταλήγατε αν είσασταν στην θέση μου.
Ευχαριστώ πάρα πολυ! -
Είμαι ανάμεσα στην αγόρα ενός εκ των δυο μοντέλων.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1210683/και
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1185003/
Η τιμή τους είναι ίδια , οπότε θα ήθελα να ακούσω την γνώμη ατόμων (πιο έμπειρων απο εμένα) , διότι δεν έχω ιδέα απο τις παραπάνω μάρκες και μοντέλα.
Κλείνω πιο πολύ προς το corolla λόγω εμφάνισης κυρίως και αξιοπιστίας , ωστόσο και το clio προσφέρεις ικανοποιητικές επιδόσεις και αναίσεις , σε συνδιασμό με μικρή κατανάλωση και με λιγότερα χιλλιόμετρα.
Πείτε μου την γνώμη σας για τα 2 μοντέλα και σε ποιό θα καταλήγατε αν είσασταν στην θέση μου.
Ευχαριστώ πάρα πολυ! -
Είμαι ανάμεσα στην αγόρα ενός εκ των δυο μοντέλων.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1210683/και
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1185003/
Η τιμή τους είναι ίδια , οπότε θα ήθελα να ακούσω την γνώμη ατόμων (πιο έμπειρων απο εμένα) , διότι δεν έχω ιδέα απο τις παραπάνω μάρκες και μοντέλα.
Κλείνω πιο πολύ προς το corolla λόγω εμφάνισης κυρίως και αξιοπιστίας , ωστόσο και το clio προσφέρεις ικανοποιητικές επιδόσεις και αναίσεις , σε συνδιασμό με μικρή κατανάλωση και με λιγότερα χιλλιόμετρα.
Πείτε μου την γνώμη σας για τα 2 μοντέλα και σε ποιό θα καταλήγατε αν είσασταν στην θέση μου.
Ευχαριστώ πάρα πολυ! -
Φίλε μου μήπως μπερδεύεσαι με τα κυβικά του Corolla? Δεν είναι 1.2 αλλά 1.4.
-
Εξαρταται τι ψαχνεις απο το αυτοκινητο..
Αυτα τα δυο μοντελα που εχεις υποψη σου δεν εχουν κανενα κοινο μεταξυ τους..
Το ενα ειναι ενα ιαπωνεζικο μικρομεσαιο με ατμοσφαιρικο κινητηρα και το αλλο ενα γαλλικο μικρο με τουρμπο..
Για το θεμα της αξιοπιστιας παντως να μην το φοβασαι το clio εχει αριστευσει.. -
Καλά, δεν έχουν και τόσο μεγάλες διαφορές.
Δε συγκρίνουμε Enzo με Dodge Ram.
-
5πορτο με 3πορτο...αν δεν υπαρχει θεμα πρακτικοτητας το κλιο θα επαιρνα, πιο λιγα χλμ, πιο καινουριο
-
Νομίζω ότι είμαι ο πλέον αρμόδιος να απαντήσω, μιας και είχα το ένα και το άλλαξα με το άλλο. Η σύγκριση είναι απόλυτα ρεαλιστική, καθώς είναι μεν 2 αυτοκίνητα που τυπικά ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες, αλλά είναι κοντά στο μήκος, στην ιπποδύναμη, και στο βάρος (το clio με βάση τα νούμερα πρέπει να είναι και λίγο βαρύτερο αν δεν κάνω λάθος).
Στα της σύγκρισης τώρα...
Είχα corolla σαν και αυτή αλλά πριν το facelift 3θυρη, και την άλλαξα με clio tce 5θυρο. Το corolla το είχα για 4χρόνια και 60.000χλμ. Δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Τα σέρβις πανάκριβα βεβαια στα επίσημα συνεργεία. Τακάκια τα έτρωγε γρήγορα και είχα αλλάξει 3 φορές νομίζω. Το μόνο σπαστικό ήταν ότι πολλές φορές δεν έπαιρνε μπρος με την 1η, αλλά με τη 2η-3η φορά που γύριζα το κλειδί. Νομίζω το είχαν και άλλοι αυτό το πρόβλημα. Προσωρινά λυνόταν μετά τα σέρβις των 30 και 60 χιλιάδων(που ίσως να οφείλεται στο ότι άλλαζαν και μπουζί), αλλά μετά πάλι τα ίδια. Κατανάλωση, με το δικό μου στυλ οδήγησης, μέσα στην πόλη σταθερή στο 11,5lt/100χλμ. Από επιδόσεις, αρκετά καλό στην εποχή του. Από εκεί και πέρα, στα τεστ που διάβασα για την facelift corolla, αναφέρανε μεγάλη και ανεξήγητη πτώση στι επιδόσεις (http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=341&article=9962 ) .
Μετά αποφάσισα να το αλλάξω. Εκτός του ότι είχα 3πορτο και δε με βόλευε, είχα ψιλοβαρεθεί και ήθελα κάτι άλλο. Πιθανώς αν ήταν 5πορτο και πιο πλούσια έκδοση να το είχα ακόμα, αλλά... Το clio από την άλλη τώρα, αρχικά αν υπολογισει τους οικονομικούς παράγοντες, είναι σε τελείως άλλη κατηγορία σε όλα. Εκτός από τα τέλη που είναι φθηνότερα, εντύπωση μου έκανε το γεγονός με την ασφάλεια. Είχα ασφαλισμένο το corolla με κλοπή για 8500€, και μετά από 1 μήνα που είχα πληρώσει, μετέφερα την ασφάλεια στο clio, που ασφαλίστηκε για 15,500€. Και με τη διαφορά στους φορολογίσιμους ίππους μου επιστρέψανε και γύρω στα 100€ αν θυμάμαι καλά. Από θέμα κατανάλωσης τώρα, με παρόμοιο στυλ οδήγησης με το παλιό, μέσα στην πόλη πάντα, είμαι στο 9 με 9,5. Και λέω παρόμοιο και όχι ίδιο στυλ, γιατί στην πράξη πιάνω τον εαυτό μου πολλές φορές να πατάει λίγο παραπάνω, γιατί μ'αρέσει το 'τράβηγμα' που έχει. Σε θέμα επιδόσεων τώρα. Είναι ελάχιστα πιο γρήγορο από το corolla που είχα από στάση. Όμως σε ρεπρίζ είναι απλά η μέρα με τη νύχτα. Ενδεικτικά να πω ότι το τράβηγμα που έχει το clio με 5η από τα 80χλμ, για να έχει ανάλογο το corolla, έπρεπε με την ίδια σχέση να έχει γύρω στα 120. Και θυμάμαι επίσης που έστριβα σε ένα κάθετο σε λεωφόρο που ήταν έντονη ανηφόρα, κάθε φορά που πήγαινα σπίτι, και με χάλαγε στο corolla για ένα απλό γεγονός. Ήταν τέτοια η κατάσταση που δεν σταμάταγες εντελώς για να στρίψεις, απλά με τη φόρα που είχες. Έτσι δε μπορούσα να βάλω πρώτη. Με τη 2α όμως όπως έστριβε απλά δεν τράβαγε. Με το γκάζι στο πάτωμα, περνάγανε γύρω στα 3' μέχρι να αρχίσει να 'ακούει' και να τραβάει. Τέτοια θέματα με το Clio δεν υπάρχουν, ενώ φορτωμένο πάει σαφώς καλύτερα. Σαν μέγεθος, τα 20cm που υπολείπεται το clio από το corolla, είναι ευχάριστη διαφορά στην κίνηση στην πόλη και στο παρκάρισμα, χωρίς να απαιτούν παραχωρήσεις από τους επιβάτες. Μια χαρά κάθονται 4 άτομα. Από προβλήματα τώρα, το σοβαρό που εμφάνισε ήταν η μίζα που χρειάστηκε αλλαγή λίγο πριν τελειώσει η εγγύηση. Θεωρώ πως είναι μεμονωμένο γεγονός, καθώς δεν έχω ακούσει κάτι αντίστοιχο σε άλλο clio 3. Ένα άλλο σπαστικό που έχει και αυτό, είναι ένα θεματάκι καμιά φορά με το ρελαντί. Μερικές φορές γίνεται το ακόλουθο : το βάζεις μπρος από κρύο, και παίρνει μια χαρά. Κάνεις μια μικρή διαδρομή και το σβήνεις. Μετά πας να το βάλεις μπρος, και ή δεν παίρνει αμέσως, ή παίρνει και πέφτει πολύ χαμηλά το ρελαντί και σβήνει. Όταν πάρει μπρος, αν περάσει 1 λεπτό συμπεριφέρεται απολύτως φυσιολογικά μετά. Είναι κάτι που το έχουν εμφανίσει πολλά από ότι ξέρω, και δεν ξέρω που οφείλεται. Κατά τα άλλα, το αμάξι το έχω 3 χρόνια και έχει κάνει γύρω στα 38000χλμ. Τακάκια είχα αλλάξει μια φορά στα 16000χλμ και μάλλον θα χρειαστεί αλλαγή στα 40 σε λίγο. Από θέμα σέρβις και after sales αντιμετώπισης, η ρενώ ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για μένα, με βάση αυτά που είχα ακούσει πριν την αγορά. Αλλαγές κάθε 10κ χλμ στα λάδια και σέρβις κάθε 20. Τις αλλαγές δεν τις βαφτίζουν σέρβις(λίπανσης) χρεώνοντάς τες γύρω στα 150€ σαν την toyota και τη VW από τις οποίες έχω εμπειρία, και κοστίζουν από 50 έως 60, ανάλογα με το αν θα πέσεις σε περίοδο προσφορών. Μια φορά πήγε για σέρβις στις 20χιλιάδες, και κόστισε 220€. Αν και όχι μικρό ποσό, σημαντικά μικρότερο από τα 340-350 που είχα δώσει για το corolla, και σε συνεργείο της επαρχείας 5 χρόνια πριν, που είχε μάλιστα και χαμηλότερο φπα σε σχέση με Αθήνα.
Αυτά. Αν θες να ρωτήσεις κάτι άλλο που δε μου έρχεται στο μυαλό τώρα, μου λές... -
Εάν δε σε απασχολεί το ότι είναι 3πορτο & με μικρότερους (αλλά επαρκέστατους) χώρους, το Clio έχει το προβάδισμα κατ'εμέ. Είναι πιο καινούριο, έχει χαμηλότερα πάγια έξοδα & στο δρόμο είναι απλά εξαιρετικό. Πάει παντού με χαρακτηριστική άνεση δίχως να ζορίζεται, & στο τέλος βγαίνεις από αυτό πραγματικά ατσαλάκωτος. Αυτή την αίσθηση μου είχε δώσει.
Το Corolla είναι ένα σαφέστατα αξιόπιστο αυτοκίνητο που τα κάνει όλα καλά, αλλά το Clio είναι εκείνο που θα σε συγκινήσει ένα κλικ περισσότερο (κυρίως λόγω οικονομικού & ροπάτου κινητήρα & συνδυασμού κρατήματος - άνεσης).
Είχα κάποτε στην κατοχή μου 2 TCe νοικιασμένα στην Κρήτη για 2-3 μέρες το καθένα, τους ήπια το αίμα σε ημιορεινό οδικό δίκτυο & είχα ενθουσιαστεί, σε σημείο που να βρίσκω μετά το δικό μου αυτοκίνητο βαρετό & αδρανές (...που όντως είναι, πρόκειται για Astra H 1.6 115 PS).
Πάντως, αμφότερα είναι καλές επιλογές, να επιλέξεις ανάλογα με τις ανάγκες σου. -
Θεωρώ πως υπάρχει διαφορά ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα.Παρ΄όλο που έχουν τα ίδια άλογα δεν έχουν την ίδια ροπή ελέω turbo.Αρα είναι επόμενο το clio να έχει καλύτερες ρεπριζ είναι κάτι φυσιολογικό.Από την άλλη για μένα η ποιοτητα κατασκευης και πλστικών του corolla δεν συγκρίνεται με του clio.Φιλε mark είχες για 60000 χλμ corolla το σαλόνι του τη φθορά είχε από όταν το πήρες?,έτριζαν τα πλαστικά του?Το clio πιστεύω θα έχει πιο μεγάλες φθορες λόγω χειρότερης ποιότητας.Μετά λες ότι άλλάξες τακάκια νωρίς στο corolla αλλά πιο κάτω το ίδιο γράφεις και για το clio άρα μάλλον είναι ο τροπος που φρενάρεις και όχι τόσο τα ίδια τα τακάκια.Τωρα για τα service μάλλον παίζει ρόλο που θα το πας.Σε corolla με τα service στην αντιπροσωπεια πάνω από 230 ευρω(τα πρώτα service περίπου στα 130 ευρώ) δεν δοθηκαν ποτε!και κάτι σημάντικο για το φίλο που ενδιαφέρεται να λάβει υπόψη του ότι στο clio η εγγύηση έχει λήξη ενώ το corolla έχει μέχρι 10/2012
-
A, χαίρομαι που μου θυμίζετε μερικά πράγματα που είχα ξεχάσει. Το corolla ήταν κυριολεκτικά κουδουνίστρα από το ταμπλώ του. Πόσες φορές θυμάμαι το είχα ανοίξει και το είχα ενισχύσει μπας και σταματήσουν οι τριγμοί, αλλά τίποτα, μετά από λίγο τα ίδια πάλι. Πράγμα λογικό για εμένα, καθώς τα ταμπλώ αυτά δείχνουν πιο πολυτελή και καλά σε σχέση με τα παλιότερα toyota, αλλά έχουν περισσότερο πλαστικό οπότε είναι φυσιολογικό να τρίζουν(ειδικά στους δρόμους που έχουμε).Τα υλικά στο τιμόνι και στο λεβιέ είχανε ξεφτύσει πιο πολύ, τα υπόλοιπα ήταν οκ. Όσο για τα σέρβις, τα 2 μικρά ήταν στο γιαννίτσα που το είχα πάρει, και τα 2 μεγάλα στην επαρχία όπως είπα που ήταν πιο φθηνά(εννοείται ότι είχα ρωτήσει πριν το πάω). Και ειλικρινά δε μου είχαν αφήσει την καλύτερη εντύπωση. Π.χ. - θέλει αλλαγή στα τακάκια σε λίγο. Αντέχουν 3-5χιλ χλμ, αλλά θα σας προτείναμε να τα αλλάξετε τώρα, μιας και είναι σέρβις, οπότε δε θα πληρώσετε τα εργατικά. - ωραία, να τα αλλάξουμε τότε. Μετά παίρνοντας την απόδειξη βλέπω ότι έχουν χρεώσει γύρω στα 40€ εργασία για αυτό το σκοπό. Απορία : -συγνώμη, δε μου είπατε ότι θα είναι δωρεάν η εργασία λόγως σέρβις? - ναι, αλλά εννοούσαμε μόνο για τα μπροστά. Τα πίσω χρεώνονται κανονικά.
Το clio τώρα το έχω ακριβώς 3 χρόνια και 2 μήνες, χρησιμοποιείται καθημερινά στους καρόδρομους της αθήνας, και έχει και 50άρι προφίλ σε 195 λάστιχο, σε αντίθεση με το corolla που είχε 60άρι σε ίδιου πλάτους ελαστικό. Δεν ξέρω πως το έχουν κάνει, αλλά πραγματικά δεν ακούγεται το παραμικρό. Ούτε από ταμπλώ ούτε από πουθενά αλλού. Πραγματικά ήμουν προετοιμασμένος για τα χειρότερα πριν το πάρω με αυτά που άκουγα, και το σύνολο των αποτρεπτικών απόψεων που είχα από πολλούς(θα είναι προβληματικό, θα χάσεις τα λεφτά σου, κλπ κλπ) αλλά το αμαξάκι ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. Πραγματικά τίμιο. -
Ευχαριστώ για τις πολύτιμε πληροφορίες και εμπειρίες που μου δώσατε...
Η αλήθεια είναι ότι είμαι σε τεράστιο δίλλημα αλλά κάτι με σπρώχνει να πάρω το clio (μου φαίνεται καλή περίπτωση) , ωστόσο έχω κάτι 'γιαπονεζάκια' φίλους που είναι κολλημένοι τογιοτάκιδες και νισσανάκιδες και με σπρώχνουν προς το corolla.
Η αλήθεια είναι ότι χρειάζομαι μικρό σκάφος και με μικρότερη κατανάλωση , οπότε μάλλον θα πάω προς clio.
Όσο αναφορά την ροπή και την τελική ποιό είναι καλύτερο???
Εϊστε σίγουροι ότι το clio είναι πιο μπροστά? -
Το clio ειναι χαλαρα πιο γρηγορο με μικροτερη καταναλωση.. Εκλεισε
-
Ο χρήστης vagthesgr έγραψε:
Ευχαριστώ για τις πολύτιμε πληροφορίες και εμπειρίες που μου δώσατε...
Η αλήθεια είναι ότι είμαι σε τεράστιο δίλλημα αλλά κάτι με σπρώχνει να πάρω το clio (μου φαίνεται καλή περίπτωση) , ωστόσο έχω κάτι 'γιαπονεζάκια' φίλους που είναι κολλημένοι τογιοτάκιδες και νισσανάκιδες και με σπρώχνουν προς το corolla.
Η αλήθεια είναι ότι χρειάζομαι μικρό σκάφος και με μικρότερη κατανάλωση , οπότε μάλλον θα πάω προς clio.
Όσο αναφορά την ροπή και την τελική ποιό είναι καλύτερο???
Εϊστε σίγουροι ότι το clio είναι πιο μπροστά?Εχεις απαντησει ηδη μονος σου πιο αμαξι καλυπτει τις αναγκες σου...
-
Ο χρήστης vagthesgr έγραψε:
Ευχαριστώ για τις πολύτιμε πληροφορίες και εμπειρίες που μου δώσατε...
Η αλήθεια είναι ότι είμαι σε τεράστιο δίλλημα αλλά κάτι με σπρώχνει να πάρω το clio (μου φαίνεται καλή περίπτωση) , ωστόσο έχω κάτι 'γιαπονεζάκια' φίλους που είναι κολλημένοι τογιοτάκιδες και νισσανάκιδες και με σπρώχνουν προς το corolla.
Η αλήθεια είναι ότι χρειάζομαι μικρό σκάφος και με μικρότερη κατανάλωση , οπότε μάλλον θα πάω προς clio.
Όσο αναφορά την ροπή και την τελική ποιό είναι καλύτερο???
Εϊστε σίγουροι ότι το clio είναι πιο μπροστά?Επειδή το είχα ψάξει πάρα πολύ τότε που πήρα το clio, και όσο να'ναι είχα πορωθεί μέχρι να το πάρω, θα σου πω τα εξής. Το Clio είναι λιγάκι πιο δυνατό. Το corolla έχει ονομαστικές τιμές ιπποδύναμης/ροπής 97 άλογα και 13,3kgrm ενώ το Clio έχει πρακτικά τα ίδια(97,4 και 13,5) μετρημένα στους τροχούς. Αντίστοιχα αν θυμάμαι καλά στους τροχούς το corolla πρέπει να είχε γύρω στα 88 άλογα και 11,5 kgrm. Από εκεί και πέρα, το Corolla ήταν γύρω στα 1120 κιλά ενώ το Clio αν και μικρότερο είναι περίπου 40 κιλά βαρύτερο. Σε επιτάχυνση από στάση είναι πολύ κοντά μέχρι τα 100 (0,1' γρηγορότερο το Clio) ενώ μέχρι τα 160 η διαφορά έχει πάει περίπου στο 1,5'. Από τελική ταχύτητα είναι πρακτικά το ίδιο (184 το Clio και 185 το Corolla). Σε ρεπρίζ όμως, που είναι και χρησιμότερες κατά την άποψή μου, οι διαφορές είναι από 0,8' έως 2,5' περίπου υπέρ του Clio. Με το δεδομένο ότι το Corolla δεν είναι και ψόφιο, θα το χαρακτήριζα αρκετά σβέλτο το Cliο. Επίσης, όπως είπα και νωρίτερα, στη facelift corolla είχανε παρατηρήσει πτώση των επιδόσεων. Αν ισχύει όντως αυτό, οι διαφορές στους χρόνους είναι αρκετά μεγαλύτερες από αυτές που αναφέρω.
Τώρα, για το άλλο θέμα που λες, εγώ δεν είχα πολλούς φίλους κολλημένους γιαπωνεζάκηδες, αλλά μπορώ να πω ότι ήμουν ο ίδιος τογιοτάκιας αρκετά... Αν και την ιδέα για το Clio την έριξε αρχικά ο πατέρας μου, όταν το πήρα απόφαση και πούλησα το άλλο και πήγα να το κλείσω, σαν να τον έπιασε κάτι, και είχε ψιλοξενερώσει. Μας είχανε κάνει και μια προσφορά για ένα yaris 1.3 full extra που έβγαινε και 200€ χαμηλότερα από το Clio, και άρχισε και μου έλεγε, μήπως να πάρεις αυτό καλύτερα? Που είναι από τα γιαπωνέζικα που έχουμε τόσα χρόνια, και ξέρουμε ότι δε χαλάνε κλπ? Εγώ φυσικά δεν ήθελα. Όχι γιατί δεν είναι καλό αμάξι το yaris, ίσα ίσα. Απλά είχα βαρεθεί όλο τα ίδια και τα ίδια. Είχαν περάσει από τα χέρια μου, yaris 1, corolla, και είχα οδηγήσει αρκετά και το yaris 2 της θείας μου. Ήθελα να ξεφύγω και να πάρω κάτι διαφορετικό που θα μου άρεσε περισσότερο τότε(θυμάμαι να λέω, δε θέλω άλλο αμάξι με πράσινο φωτισμό στο εσωτερικό....) Όταν αγοράστηκε το Clio, τον πρώτο καιρό θυμάμαι που είπα στον πατέρα μου, πως σου φαίνεται? Και μου απαντάει πως είναι φοβερό. Αν περάσει τα 30-40χιλ. χλμ και δε βγάλει τίποτα, τότε ειλικρινά παίρνω πίσω όσα είπα. Ε, και πριν από κανένα 6μηνο του λέω θυμάσαι τι είχες πει? Και μου απαντάει ναι. Και συμπληρώνει ότι το yaris της θείας μου που έχει τα ίδια χιλιόμετρα είναι σε πάρα πολύ χειρότερη κατάσταση από αυτό...
-
Πάρε το clio μη το συζητας άλλο
-
τρομερα αξιοπιστη η κορολα , αλλα χαλια τιμονι χωρις καθολου αισθηση. Επισης αρκετα οικονομικο αυτοκινητο με καλες επιδοσεις για τα αλογσ του . Για το κλιον δεν ξερω ποσο αξιοπιστο μπορει να ειναι , σιγουρα θα εχει καλυτερο τιμονι κ αισθηση.
-
Σε γενικές γραμμές το Clio ΙΙΙ δεν βγάζει προβλήματα. Κάτι που επιβαιώνεται και από την έρευνα του Dekra
-
Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου.....
-
Μα δεν έχω clio
Toyota Corolla VVT-I 1.4 '07 VS Renault Clio TCE-1.2 '08