Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιο Supermini ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ποιο Supermini ?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    22
    193
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      athkatla last edited by

      Καλησπερα, με αφορμη το μετρο της αποσυρσης σκεφτομαι να αγορασω ενα καινουριο αυτοκινητο.
      Επειδη ειμαι λιγο ασχετος με τα αυτοκινητα και επειδη δεν εχω ιδιαιτερες απαιτησεις εχω μπερδευτει και ελπιζω να με βοηθησετε.

      α) Η χρηση του αυτοκινητου θα ειναι επι το πλειστον για πολη οποτε με ενδιαφερει περισσοτερο η **ανεση **και λιγοτερο οι επιδοσεις.

      β) Η εξωτερικη εμφανιση δεν με ενδιαφερει πολυ, ολα ομορφα μου φαινονται. Το εσωτερικο του ομως θα ηθελα να ειναι εργονομικο και ποιοτικο.

      γ) Ειμαστε 2 ατομα οποτε και οι μεγαλοι χωροι πορτ-μπαγκαζ κ πισω καμπινα δε με ενδιαφερουν.

      δ) Δεν κανω πολλα χλμ το χρονο, περιπου 10.000 οποτε και η καταναλωση καυσιμου δε μου ειναι τοσο σημαντικη.

      ε) Το αυτοκινητο υπολογιζω να το κρατησω τουλαχιστον 10 χρονια οποτε δε με ενδιαφερει η αξια μεταπωλησης, θα ηθελα ομως να ειναι ειναι αξιοπιστο, οικονομικο στη συντηρηση και μια αντιπροσωπεια που θα σεβεται τον πελατη.

      Ειμαι μεταξυ Suzuki Swift 1.2, Polo 1.2 tsi, Opel Corsa 1.4, Ford Fiesta 1.4, Punto Multiair 1.4

      Ποιο πιστευεται οτι καλυπει περισσοτερο τις αναγκες μου ;

      ευχαριστω εκ των προτερων

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        athkatla last edited by

        Καλησπερα, με αφορμη το μετρο της αποσυρσης σκεφτομαι να αγορασω ενα καινουριο αυτοκινητο.
        Επειδη ειμαι λιγο ασχετος με τα αυτοκινητα και επειδη δεν εχω ιδιαιτερες απαιτησεις εχω μπερδευτει και ελπιζω να με βοηθησετε.

        α) Η χρηση του αυτοκινητου θα ειναι επι το πλειστον για πολη οποτε με ενδιαφερει περισσοτερο η **ανεση **και λιγοτερο οι επιδοσεις.

        β) Η εξωτερικη εμφανιση δεν με ενδιαφερει πολυ, ολα ομορφα μου φαινονται. Το εσωτερικο του ομως θα ηθελα να ειναι εργονομικο και ποιοτικο.

        γ) Ειμαστε 2 ατομα οποτε και οι μεγαλοι χωροι πορτ-μπαγκαζ κ πισω καμπινα δε με ενδιαφερουν.

        δ) Δεν κανω πολλα χλμ το χρονο, περιπου 10.000 οποτε και η καταναλωση καυσιμου δε μου ειναι τοσο σημαντικη.

        ε) Το αυτοκινητο υπολογιζω να το κρατησω τουλαχιστον 10 χρονια οποτε δε με ενδιαφερει η αξια μεταπωλησης, θα ηθελα ομως να ειναι ειναι αξιοπιστο, οικονομικο στη συντηρηση και μια αντιπροσωπεια που θα σεβεται τον πελατη.

        Ειμαι μεταξυ Suzuki Swift 1.2, Polo 1.2 tsi, Opel Corsa 1.4, Ford Fiesta 1.4, Punto Multiair 1.4

        Ποιο πιστευεται οτι καλυπει περισσοτερο τις αναγκες μου ;

        ευχαριστω εκ των προτερων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          athkatla last edited by

          Καλησπερα, με αφορμη το μετρο της αποσυρσης σκεφτομαι να αγορασω ενα καινουριο αυτοκινητο.
          Επειδη ειμαι λιγο ασχετος με τα αυτοκινητα και επειδη δεν εχω ιδιαιτερες απαιτησεις εχω μπερδευτει και ελπιζω να με βοηθησετε.

          α) Η χρηση του αυτοκινητου θα ειναι επι το πλειστον για πολη οποτε με ενδιαφερει περισσοτερο η **ανεση **και λιγοτερο οι επιδοσεις.

          β) Η εξωτερικη εμφανιση δεν με ενδιαφερει πολυ, ολα ομορφα μου φαινονται. Το εσωτερικο του ομως θα ηθελα να ειναι εργονομικο και ποιοτικο.

          γ) Ειμαστε 2 ατομα οποτε και οι μεγαλοι χωροι πορτ-μπαγκαζ κ πισω καμπινα δε με ενδιαφερουν.

          δ) Δεν κανω πολλα χλμ το χρονο, περιπου 10.000 οποτε και η καταναλωση καυσιμου δε μου ειναι τοσο σημαντικη.

          ε) Το αυτοκινητο υπολογιζω να το κρατησω τουλαχιστον 10 χρονια οποτε δε με ενδιαφερει η αξια μεταπωλησης, θα ηθελα ομως να ειναι ειναι αξιοπιστο, οικονομικο στη συντηρηση και μια αντιπροσωπεια που θα σεβεται τον πελατη.

          Ειμαι μεταξυ Suzuki Swift 1.2, Polo 1.2 tsi, Opel Corsa 1.4, Ford Fiesta 1.4, Punto Multiair 1.4

          Ποιο πιστευεται οτι καλυπει περισσοτερο τις αναγκες μου ;

          ευχαριστω εκ των προτερων

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            athkatla last edited by

            καμια βοηθεια ... ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              asxetosss last edited by

              fiat 500 0.9 or 1.2

              (Εκτός κι αν δε θες ακόμα να ρισκάρεις με το 0.9 λόγω πολύ πρόσφατου λανσαρίσματος ως κινητήρα, αφήνοντας άλλους για το beta testing)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • vespas
                vespas last edited by

                Ο χρήστης asxetosss έγραψε:
                fiat 500 0.9 or 1.2

                ΤΟ 0,9 ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΗΔΕΝ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
                Θα σε παρακαλούσα να γράφεις με μικρούς χαρακτήρες. Τα κεφαλαία δείχνουν οτι φωνάζεις. mod

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouliscd last edited by

                  Από αυτά που ανέφερες, εγώ θα έλεγα Swift.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    l2dim last edited by

                    Αυτά που αναφέρεις δεν ειναι super mini ειναι mini . Απο super mini πρωτινό 500 0.9 ασυζητητί .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης l2dim έγραψε:
                      Αυτά που αναφέρεις δεν ειναι super mini ειναι mini . Απο super mini πρωτινό 500 0.9 ασυζητητί .

                      Αυτά που αναφέρει είναι super mini.
                      Το 500 είναι mini.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        saligari_magiko last edited by

                        Ο χρήστης l2dim έγραψε:
                        Αυτά που αναφέρεις δεν ειναι super mini ειναι mini . Απο super mini πρωτινό 500 0.9 ασυζητητί .

                        Αυτό που αναφέρεις εσύ είναι μίνι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          l2dim last edited by

                          Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:

                          Αυτά που αναφέρεις δεν ειναι super mini ειναι mini . Απο super mini πρωτινό 500 0.9 ασυζητητί .

                          Αυτό που αναφέρεις εσύ είναι μίνι

                          Sry ρε παιδιά τωρα το έψαξα και όντως εχω λάθος Τόσα χρονιά νόμιζα πως ειναι αναποδα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            athkatla last edited by

                            fiat 500 το αποκλειω διοτι και ειναι μινι και ειναι και αρκετα γυναικειο θα ελεγα...
                            Απο αυτα που ανεφερα ποιο ειναι περισσοτερο ανετο στην πολη και με την καλυτερη αξιοπιστια, αντιπροσωπεια κτλπ... ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikodimoz last edited by

                              Με αυτά τα οποία πρωτοανέφερες θα έλεγα πως θα σου ταίριαζε περισσότερο το POLO 1.2 TSI 105Hp. Με βάση τα άλλα mini το POLO είναι το καλύτερο όσον αφορά το εσωτερικό και τον χώρο . Οι επιδόσεις αν και είπες πως δεν σε πολυενδιαφερει του είναι πάρα πολύ καλές λόγο του ότι ο κινητήρας έχει 105 ονομαστικά άλογα αλά αποδίδει 122 αν θημαμε καλά. Αυτο σιμενει πος θα έχετε διπλό κέρδος καθώς θα πληρώνεις μικρότερα ασφάλιστρα λόγο '105' άλογων και όχι 122 , αλά και θα επωφελισε από τον μικρο κυβισμο του 1.200 cc. Τωρα για την εταιρία δεν ξερω να σου απαντήσω καθος δεν εχο αυτοκίνητο VW. Απο ότι έχω ακούσει βεβαία είναι ευχαριστημένοι. Ελπίζω να βόηθησα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ειδικα με βαση τα bold που εχεις σημειωσει στην δημοσιευση σου, το αυτοκινητο που μαλλον ταιριαζει περισσοτερο
                                στις αναγκες σου/προτιμησεις σου, και παραλληλα αυτο που προτεινω, ειναι το Fiesta.
                                Ειναι αρκετα φρεσκο σχεδιαστικα, ποιοτικο και με καλη εργονομια, ανετο (για τα δεδομενα της κατηγοριας), και γενικοτερα
                                η υποστηριξη της Ford στην χωρα μας, γενικα δεν εχει απασχολησει αρνητικα τον χωρο του αυτοκινητου, και εχει μια καλη και τιμια συμπεριφορα προς τους υποψηφιους αλλα και ηδη πελατες της.
                                Το swift ειναι μια επισης καλη και τιμια επιλογη, απλα εχει λιγο περισσοτερο καιρο που βγαινει στην αγορα (μολις εκανε και facelift), και δεν ειναι τοσο ραφιναρισμενο στα οδηγικα του χαρακτηριστικα, οσο το fiesta.
                                To Polo, ενδεχομενως να ειναι η πιο 'σωστη' και συγχρονη επιλογη, ως ενα φρεσκο μοντελο, με καλη ποιοτητα-εμφανιση, μαλλον και την καλυτερη ποιοτητα κυλισης, και εξαιρετικο κινητηρα, με χαρακτηριστικα λειτουργιας που θυμιζουν αρκετα μεγαλυτερο σε κυβισμο, και παραλληλα καταναλωση που αντιστοιχει σε ατμοσφαιρικο 1200-1300αρι, απλα δεν το εθεσα ως πρωτη επιλογη, κυριως λογω της σχετικα ακριβοτερης συντηρησης, αλλα και της υποστηριξης που ενιοτε συνοδευεται και απο ενα 'τουπε', δανεισμενο πιθανοτατα απο τον μεγαλυτερο 'αδελφο' του group που ακουει στην επωνυμια Audi.
                                To Corsa εχει ισως τα περισσοτερα χρονια στην αγορα, εχει ηδη κανει ενα ελαφρυ facelift περισυ, και προκειται να αλλαξει
                                συντομα.
                                Το Punto evo, ειναι και αυτο ενα Grande Punto, το οποιο βεβαια εχει υποστει ενα σημαντικο facelift, αλλα δεν παυει να εχει και αυτο -σαν βασικο σχημα- αρκετα χρονια στην αγορα, παρα τον συγχρονο νεο Multiair κινητηρα του.
                                Παρολα αυτα, καλο ειναι να κανεις Test drive, και τα 5 συγκεκριμενα (πλεον σε καποιους αντιπ/σωπους μπορεις να τα βρεις φανταζομαι ολα για μια συντομη δοκιμη) ωστε να δεις εσυ τι σου ταιριαζει περισσοτερο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                  αλλα και της υποστηριξης που ενιοτε συνοδευεται και απο ενα 'τουπε', δανεισμενο πιθανοτατα απο τον μεγαλυτερο 'αδελφο' του group που ακουει στην επωνυμια Audi.

                                  μην ανησυχεις , τωρα τους εχουν χωριστα αρα θα ρθουν στα ισια τους οι της vw

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • V
                                    volvozeus last edited by

                                    Ο χρήστης Nikodimoz έγραψε:
                                    Οι επιδόσεις αν και είπες πως δεν σε πολυενδιαφερει του είναι πάρα πολύ καλές λόγο του ότι ο κινητήρας έχει 105 ονομαστικά άλογα **αλά αποδίδει 122 **αν θημαμε καλά. Αυτο σιμενει πος θα έχετε διπλό κέρδος καθώς θα πληρώνεις μικρότερα ασφάλιστρα λόγο '105' άλογων και όχι 122 , αλά και θα επωφελισε από τον μικρο κυβισμο του 1.200 cc.

                                    Εχεις καποια στοιχεια για αυτο?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikodimoz last edited by

                                      Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

                                      Οι επιδόσεις αν και είπες πως δεν σε πολυενδιαφερει του είναι πάρα πολύ καλές λόγο του ότι ο κινητήρας έχει 105 ονομαστικά άλογα **αλά αποδίδει 122 **αν θημαμε καλά. Αυτο σιμενει πος θα έχετε διπλό κέρδος καθώς θα πληρώνεις μικρότερα ασφάλιστρα λόγο '105' άλογων και όχι 122 , αλά και θα επωφελισε από τον μικρο κυβισμο του 1.200 cc.

                                      Εχεις καποια στοιχεια για αυτο?

                                      Σε περιοδικό αυτοκίνησης αναφέρει πως το POLO 1,2 TSI αν και έχει 105 ονομαστικά άλογα αποδίδει 120. Το ονομα του περιοδικού δεν το θημαμε τώρα αλά θα το βρω μόλις επιστρέψω. Πάντως το αναφέρει ξεκάθαρα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Αutotriti?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                          Ειδικα με βαση τα bold που εχεις σημειωσει στην δημοσιευση σου, το αυτοκινητο που μαλλον ταιριαζει περισσοτερο
                                          στις αναγκες σου/προτιμησεις σου, και παραλληλα αυτο που προτεινω, ειναι το Fiesta.
                                          Ειναι αρκετα φρεσκο σχεδιαστικα, ποιοτικο και με καλη εργονομια, ανετο (για τα δεδομενα της κατηγοριας), και γενικοτερα
                                          η υποστηριξη της Ford στην χωρα μας, γενικα δεν εχει απασχολησει αρνητικα τον χωρο του αυτοκινητου, και εχει μια καλη και τιμια συμπεριφορα προς τους υποψηφιους αλλα και ηδη πελατες της.
                                          Το swift ειναι μια επισης καλη και τιμια επιλογη, απλα εχει λιγο περισσοτερο καιρο που βγαινει στην αγορα (μολις εκανε και facelift), και δεν ειναι τοσο ραφιναρισμενο στα οδηγικα του χαρακτηριστικα, οσο το fiesta.
                                          To Polo, ενδεχομενως να ειναι η πιο 'σωστη' και συγχρονη επιλογη, ως ενα φρεσκο μοντελο, με καλη ποιοτητα-εμφανιση, μαλλον και την καλυτερη ποιοτητα κυλισης, και εξαιρετικο κινητηρα, με χαρακτηριστικα λειτουργιας που θυμιζουν αρκετα μεγαλυτερο σε κυβισμο, και παραλληλα καταναλωση που αντιστοιχει σε ατμοσφαιρικο 1200-1300αρι, απλα δεν το εθεσα ως πρωτη επιλογη, κυριως λογω της σχετικα ακριβοτερης συντηρησης, αλλα και της υποστηριξης που ενιοτε συνοδευεται και απο ενα 'τουπε', δανεισμενο πιθανοτατα απο τον μεγαλυτερο 'αδελφο' του group που ακουει στην επωνυμια Audi.
                                          To Corsa εχει ισως τα περισσοτερα χρονια στην αγορα, εχει ηδη κανει ενα ελαφρυ facelift περισυ, και προκειται να αλλαξει
                                          συντομα.
                                          Το Punto evo, ειναι και αυτο ενα Grande Punto, το οποιο βεβαια εχει υποστει ενα σημαντικο facelift, αλλα δεν παυει να εχει και αυτο -σαν βασικο σχημα- αρκετα χρονια στην αγορα, παρα τον συγχρονο νεο Multiair κινητηρα του.
                                          Παρολα αυτα, καλο ειναι να κανεις Test drive, και τα 5 συγκεκριμενα (πλεον σε καποιους αντιπ/σωπους μπορεις να τα βρεις φανταζομαι ολα για μια συντομη δοκιμη) ωστε να δεις εσυ τι σου ταιριαζει περισσοτερο...

                                          Δεν είναι facelift, είναι εντελώς νέο μοντέλο, μεγαλύτερο κατα 10+ εκατοστά, με ολοκαίνουριο μοτέρ και διαφορετικές ρυθμίσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikodimoz last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                            Αutotriti?

                                            Μα γιατί γελάς?????

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr