Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αντικατασταση κινητηρα βενζινης με πετρελαιου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αντικατασταση κινητηρα βενζινης με πετρελαιου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    49
    5457
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      p23os last edited by

      καλησπέρα ..θα ήθελα να με διαφωτίσετε με το αν ένα βενζινοκίνητο αμάξι μπορεί να αλλάξει μηχανή και να γίνει πετρελαιοκίνητο ,και να δηλωθεί κανονικά ..?
      πάντως ένα φίλο που ρώτησα που δουλεύει στο μηχανολογικό μου είπε οτι δεν γίνετε ...ξέρετε εσείς κάτι ??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        p23os last edited by

        καλησπέρα ..θα ήθελα να με διαφωτίσετε με το αν ένα βενζινοκίνητο αμάξι μπορεί να αλλάξει μηχανή και να γίνει πετρελαιοκίνητο ,και να δηλωθεί κανονικά ..?
        πάντως ένα φίλο που ρώτησα που δουλεύει στο μηχανολογικό μου είπε οτι δεν γίνετε ...ξέρετε εσείς κάτι ??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          papatzas last edited by

          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

          κιβωτιο θ αλλαχτει; μικρη λεπτομερεια, δεν τρεχει τιποτα, μπορεις να αφησεις το κιβωτιο του βενζινοκινητηρα με τις θεοκοντες σχεσεις για το ντιζελ. δεν θα εχει και προβλημα με τη ροπη, αφου ειναι γνωστο οτι φορανε τα ιδια κιβωτια/διαφορικα

          τελειως ακυρο τοπικ...

          δεν το κλεινετε καλυτερα;

          Το ρεζερβουαρ δεν πρεπει να αλλαχτει;Με την ιδια τρομπα θα δουλευει το πετρελαιο;Το στομιο που θα εχει τον περιοριστη για την αμολυβδη θα χωραει την μανικα του πετρελαιου;Υδατοπαγιδα δεν θα μπει;

          Δειχνει οτι υπαρχει ενδιαφερον απο καποιους οποτε δεν υπαρχουν λογοι να κλεισει ,ακομα.

          μαλλον δεν εχουν αντιληφθει καποιοι για τι κοστος συζηταμε κι οτι συμφερει ανταλλαγη αυτοκινητου, γι' αυτο λεω να κλεισει.

          και ποιο συνεργειο θα εμπιστευτει ο κατοχος για την αλλαγη κινητηρα;

          οτι γραφεται εδω ειναι θεωριες, στην πραξη ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ο χρήστης p23os έγραψε:
            βάλε σε αυτό πολύ περισότερα χιλιομετρα ζωής κινητήρα ,και χαμηλότερα κόστος σέρβις λόγω πετρελαίου ?

            Γιατί έχει χαμηλότερα σέρβις λόγω πετρελαίου?

            Τα περισσότερα χιλιόμετρα ζωής του κινητήρα δεν ισχύει, είναι κλασσικό urban myth.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              antonis-team last edited by

              Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
              @ bill
              Μιλάς για κατι που θα ειναι bolt-on ομως... σε κατι που δεν υπηρχε.. εδω μιλάμε για μοντελα που εχουν στην γραμμη τους πετρελαιο..

              Οσο για κιβωτιο που αναφερθηκε στο δικό μου αυτοκινητο ( που το ξερω - μηχανικός δεν ειμαι να ξερω για αλλα ) φοραει ακριβως το ιδιο.. αρα που το προβλμα? Αυτο που αλλαζει η ΚΙΑ ειναι το βημα των διαφοrικών απο 4.78 σε 4.44...

              @ Ko Αντωνη
              Ειμαι σιγουρος γιατι εχω διαβασει το νομο οτι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ η μετατροπη απο βενζινα σε πετρελαιο απαγορευεται ( αναφερεται συγκεκριμενα αυτο το 'απαγορευεται') οποτε πως νομιμα χωρις εισαγωγικά...

              Παντως το ξαναλεω, η γνωμη μου ειναι οτι αν προκυψει θεμα αλλαγης μοτερ λογω καταστροφής του, ναι αρχιζει να παιζει σαν ιδεα κατι σαν με ενα σμπαρο δυο τριγωνια
              αλλα σε ενα μια χαρα βενζινοκινητο μοτερ???? δεν νομιζω οτι αξιζει..


              Στης δυο πρώτες παραγράφους σου φιλέ μου, ΝΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.

              Στην τρίτη, δεν γράφει ιδικά για από βενζίνη σε πετρέλαιο, στον συμπληρωματικό του 2003, μα λέει για όλα που αφορούν τον ‘χαρακτηρισμό’. Σκοπός του χαρακτηρισμού είναι η φοροεισπραξη, και όχι η απόλυα εσόδων του κράτους. Εκεί πατάμε, και τους λέμε να εισπράξουν κάποιο πόσο για την μετόπη, και έτσι να είναι σύννομοι με της οδηγίες της ΕΕ, αν απελευθερώσουν την εν λόγο εργασία.
              Σίγουρα θα βοηθηθεί ο κλάδος μου.
              Σίγουρα θα κερδίσουν χρήματα από τα καύσιμα οι πολίτες αυτής της χώρας.
              Σίγουρα δεν θα ξευτελίσουμε την αξία των αυτοκινήτων μας, πουλώντας τα…….και να χαλάσουμε συνάλλαγμα για να αγοράσουμε άλλα καινούργια diesel, δίνοντας δουλειά στους αλλοδαπούς δανειστές μας!!!.....
              Όλα αυτά όμως σε μια χώρα, που είναι αμφίβολος ο πατριωτισμός των κεφάλων (μέχρι εδώ mod!!!!...) είναι δύσκολο πράγμα….

              Για την τέταρτη παράγραφο σου φίλε μου. «αλλα σε ενα μια χαρα βενζινοκινητο μοτερ???? δεν νομιζω οτι αξιζει..». οπωσδήποτε έτσι είναι, η λιώμα μηχανή, η περισσότερα από 80000 πχ χιλιόμετρα τον χρόνο. Άλλωστε μια καλή μηχανή, την αγοράζει ο παλιατζής.
              Φιλικά
              ΑΝΤΩΝΗΣ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                antonis-team last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:

                βάλε σε αυτό πολύ περισότερα χιλιομετρα ζωής κινητήρα ,και χαμηλότερα κόστος σέρβις λόγω πετρελαίου ?

                Γιατί έχει χαμηλότερα σέρβις λόγω πετρελαίου?

                Τα περισσότερα χιλιόμετρα ζωής του κινητήρα δεν ισχύει, είναι κλασσικό urban myth.


                Γιατί δεν έχει μπούζι.
                Γιατί είναι πιο προσβάσιμος στης συντηρήσεις.
                Γιατί η περισσότεροι κινητήρες diesel έχουν καδένα και όχι ιμάντες…...
                …και σίγουρα δεν είναι μύθος και δη παγκόσμιος το ότι μέχρι επισκευής η βενζίνες φτάνουν στα 250000 – 300000 χιλιόμετρα στην χώρα μας, ενόσω οι diesel ξεπερνάμε τα 1000000. (στατιστικές επί 11000 αυτοκινήτων στον υπολογιστή μου). θα σου πρότεινα να ρωτήσεις και άλλους συναδέλφους, που δουλεύουν πετρέλαια, για να επανορθώσεις!!!...(πάντα φιλικά).
                ΑΝΤΩΝΗΣ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Ναι αλλα εχει προθερμαντήρες
                  Φυσικά και υπάρχουν πολλοί με ιμάντες
                  Επίσης υπάρχει ένα ανταλλακτικό που κοστίζει πολύ και λέγεται common rail και αν σου κάτσει
                  Ερώτηση: γιατί είναι πιο προσβάσιμοι στην συντήρηση; Τι εννοείς ακριβώς;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                    Γιατί δεν έχει μπούζι.
                    Γιατί είναι πιο προσβάσιμος στης συντηρήσεις.
                    Γιατί η περισσότεροι κινητήρες diesel έχουν καδένα και όχι ιμάντες…...

                    Δεν έχει μπουζί και έχει τρόμπα πολύ υψηλής πίεσης, common rail κλπ. Είναι συνήθως πιο πολύπλοκοι κινητήρες οπότε μάλλον πιο δύσκολη συντήρηση έχουν. Το 'πιο προσβάσιμος' λογικά το πέταξες έτσι για να φανουν πολλά τα επιχειρήματα, δεν βγάζει νόημα. Η καδένα και ο ιμάντας είναι επίσης ανόητο επιχείρημα, ειδικά αν το χρησιμοποιείς για να πεις πως ένας ντίζελ με ιμάντα έχει φθηνότερη συντήρηση από έναν otto με καδένα

                    …και σίγουρα δεν είναι μύθος και δη παγκόσμιος το ότι μέχρι επισκευής η βενζίνες φτάνουν στα 250000 – 300000 χιλιόμετρα στην χώρα μας, ενόσω οι diesel ξεπερνάμε τα 1000000. (στατιστικές επί 11000 αυτοκινήτων στον υπολογιστή μου). θα σου πρότεινα να ρωτήσεις και άλλους συναδέλφους, που δουλεύουν πετρέλαια, για να επανορθώσεις!!!...(πάντα φιλικά).
                    ΑΝΤΩΝΗΣ.

                    Από την στατιστική βγαίνει επίσης το συμπέρασμα πως τα ντίζελ στην Αθήνα είναι κίτρινα και με φθαρμένο και βρωμερό εσωτερικό. Οπότε αν σας ενοχλεί η μπίχλα και δεν σας αρέσει το κίτρινο μη πάρετε ντίζελ μποαχαχα

                    Ο ντίζελ δεν είναι εκ φύσεως πιο αξιόπιστος, το ξέρω πως έτσι πιστεύουν πολλοί και πως δεν πρόκειται να αλλάξουν μυαλά αλλά εγώ όφειλα να το πω.

                    ΥΓ. 11000 αμάξια? σε τι κόσμο ζούμε?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fokion_sportage last edited by

                      Μαστρο-Αντωνη ( το θεωρω τιτλο τιμης αυτο)

                      το προβλημα δεν ειναι τοσο το 'τεχνικό' πχ στο δικο μου εχεις δικιο καθοτι δεν εχει commonrail και ολα τα συγχρωνα μπλιμπλικια αλλα την παλια καλη τρομπα...

                      αλλα.... ειναι Euro2 οποτε χαιρετα μας τον πλατανο, αποκλειεται της αποκλειωμενης να με 'αφησουν'....
                      και δυστυχώς ο ΙΚΕ εχει ενα δικιο....
                      αυτα τα ανωτερω μπλιμπλικια χλωμο το βλεπω να ειναι ΟΣΟ αξιοπιστα ειναι τα good old fachion πετρελαια που εβγαζαν τα απειρα χλμ....

                      συν βεβαια οτι απο την αλλη δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να επενδυσεις κανα 2αρι.. σε ενα αυτοκινητο σαν την Μαρμαρω που κανει δεν κανει μεταχειρω 3.500.... ( ασχετα αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και να μου περισευαν δεν εχω βρει αλλο οχημα συγχρονο να μπορει να μου κανει τα χουγια μου οπως τα θελω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Τα αντίστοιχα των good old fashion diesel ήταν οι good old fashion βενζινοκινητήρες που ήταν εξ'ίσου απλοί (ίσως και απλούστεροι).

                        Ο μύθος για τη φοβερή αντοχή του ντίζελ προκύπτει από την χρήση του σε βαρέα οχήματα και γενικά επαγγελματικά. Εκεί προφανώς προτιμάται για την μικρή ειδική κατανάλωση, η αντοχή είναι θέμα σχεδίασης και μόνο, στους δύο κινητήρες (otto/diesel) είναι a priori παρεμφερής.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fokion_sportage last edited by

                          Παρεμβερεις οσο πλανητες ειναι και η Γη και ο Ηλιος...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Να τολμήσω να ζητήσω αιτιολόγηση?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fokion_sportage last edited by

                              Αγαπητε μου ΙΚΕ 'γνωριζομαστε' αρκετα χρονια ανα τα φορουμ και ξερω οτι ξερεις πολυ καλα τι εννοω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Πως να ξέρω τι εννοείς ?

                                Προφανώς διαφωνείς με αυτό που λέω. Αν θες τεκμηριώνεις γιατί, αν πάλι δεν θες το αφήνεις έτσι. Είχα κάνει και ένα σχετικό τόπικ πιο παλιά: viewtopic.php?t=18419

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aris last edited by

                                  [spoiler:1u33tj00]>Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                  Δεν έχει μπουζί και έχει τρόμπα πολύ υψηλής πίεσης, common rail κλπ. Είναι συνήθως πιο πολύπλοκοι κινητήρες οπότε μάλλον πιο δύσκολη συντήρηση έχουν. Το 'πιο προσβάσιμος' λογικά το πέταξες έτσι για να φανουν πολλά τα επιχειρήματα, δεν βγάζει νόημα. Η καδένα και ο ιμάντας είναι επίσης ανόητο επιχείρημα, ειδικά αν το χρησιμοποιείς για να πεις πως ένας ντίζελ με ιμάντα έχει φθηνότερη συντήρηση από έναν otto με καδένα

                                  [/spoiler:1u33tj00]

                                  Από την στατιστική βγαίνει επίσης το συμπέρασμα πως τα ντίζελ στην Αθήνα είναι κίτρινα και με φθαρμένο και βρωμερό εσωτερικό. Οπότε αν σας ενοχλεί η μπίχλα και δεν σας αρέσει το κίτρινο μη πάρετε ντίζελ μποαχαχα

                                  Μπάάχαχχα χχα

                                  Τα περισσότερα χιλιόμετρα ζωής του κινητήρα δεν ισχύει, είναι κλασσικό urban myth.

                                  Ο ντίζελ δεν είναι εκ φύσεως πιο αξιόπιστος, το ξέρω πως έτσι πιστεύουν πολλοί και πως δεν πρόκειται να αλλάξουν μυαλά αλλά εγώ όφειλα να το πω.

                                  Κάτι μέσα μου ( ), λέει ότι έχεις δίκιο, αλλά θα ήθελα να μάθω περισσότερα. Που στηρίζονται ας πούμε αυτοί που λένε ότι ισχύει το αντίθετο;

                                  EDIT: Είδα το λινκ, έφυγα για διάβασμα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonis-team last edited by

                                    από mirage » 31/01/11 20:04
                                    Ναι αλλα εχει προθερμαντήρες


                                    Οι οποίοι καίγονται σπάνια. Δεν είναι ανταλλακτικά service.

                                    «Ερώτηση: γιατί είναι πιο προσβάσιμοι στην συντήρηση; Τι εννοείς ακριβώς;»


                                    Έχουν πολύ λιγότερα εξαρτήματα να ‘περιφέρονται’, και μπαίνει ευκολότερα το χέρι. Είναι όλα ‘φάτσα πόστα’!.

                                    από IKE » 31/01/11 20:20
                                    «Δεν έχει μπουζί και έχει τρόμπα πολύ υψηλής πίεσης, common rail κλπ. Είναι συνήθως πιο πολύπλοκοι κινητήρες οπότε μάλλον πιο δύσκολη συντήρηση έχουν.»


                                    Μια τρόμπα πετρελαίου φτάνει στην επισκευή της και όχι στο πέταμα, όπως της βενζίνης, (στατιστικά) στα 300000 χιλιόμετρα. Είναι επισκευάσημη και γίνετε ‘καινούργια’. Η επισκευή της μου κοστίζει από 30 έως 100ε, με το κέρδος μου.
                                    Εγώ που γνωρίζω και τους οτο και τους diesel, σε πληροφορώ ότι οι diesel είναι πιο εύκολοι.

                                    «Το 'πιο προσβάσιμος' λογικά το πέταξες έτσι για να φανουν πολλά τα επιχειρήματα, δεν βγάζει νόημα.»


                                    Μην με προσβάλεις. Αδιάσειστα επιχειρήματα παραθέτω, γι αυτούς που θέλουν να μάθουν, επιχειρήματα μεγάλης γνώσεις, και ακόμη μεγαλύτερης πήρας. Και νόημα δεν βγάζεις γιατί δεν γνωρίζεις, δέξου τα, η ρώτα άλλους, όπως σου πρότεινα άλλωστε, για να μάθεις.

                                    «Από την στατιστική βγαίνει επίσης το συμπέρασμα πως τα ντίζελ στην Αθήνα είναι κίτρινα και με φθαρμένο και βρωμερό εσωτερικό. Οπότε αν σας ενοχλεί η μπίχλα και δεν σας αρέσει το κίτρινο μη πάρετε ντίζελ μποαχαχα»


                                    Μην απαξιώνεις τους φίλους ταξιτζήδες, είναι άνθρωποι του μεροκάματου, που το βγάζουν με τρόμο.
                                    Μπορεί το αυτοκίνητο σου να έχεις να το πλύνεις εσωτερικά 10 χρόνια, τα ταχι πλένονται κάθε μέρα.
                                    Άλλωστε από τα γραφόμενα σου, είναι βέβαιο, ότι έχεις να μπεις μέσα πολλά χρόνια. Το ότι αυτοί οι επαγγελματίες αγοράζουν diesel, δεν είναι απόρια μαλακιάς, μα ώριμης σκέψεις.

                                    «Ο ντίζελ δεν είναι εκ φύσεως πιο αξιόπιστος, το ξέρω πως έτσι πιστεύουν πολλοί και πως δεν πρόκειται να αλλάξουν μυαλά αλλά εγώ όφειλα να το πω.

                                    ΥΓ. 11000 αμάξια? σε τι κόσμο ζούμε? »


                                    ΕΚ ΦΥΣΕΩΣ είναι πιο αξιόπιστοι, γι’ αυτό και αγοράζονται κατά κόρον από τους επαγγελματίες, παρότι είναι ποιο ακριβότεροι, μα καλύτερη επένδυση, σε όλο τον κόσμο. Σίγουρα δεν πείθονται από μι γνωρίζοντες, διότι έχουν ΙΔΙΑ ΓΝΩΣΗ.

                                    Για τους 11000 καρτελωμένους πελάτες, στα 50+ χρόνια της εργασίας μου, εάν ζηλεύεις, υπάρχουν πολλοί, γράψου στο σωματείο τους. Και σίγουρα ζούμε σε έναν κόσμο, όπου υπάρχουν οι γνώστες και καταξιωμένοι, και οι άλλοι……εγώ θα ήθελα ήσουν με την δική μου κατηγορία, ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ στην λίστα.

                                    «από fokion_sportage » 31/01/11 22:06
                                    Μαστρο-Αντωνη ( το θεωρω τιτλο τιμης αυτο)»


                                    Η τιμή δική σου που ξέρεις να διαβάζεις και να κρίνεις.
                                    Ευχαριστώ.

                                    «αλλα την παλια καλη τρομπα...»


                                    Οι καινούργιες είναι ποιο επισκευάσιμες και φθηνότερες.

                                    αλλα.... ειναι Euro2 οποτε χαιρετα μας τον πλατανο, αποκλειεται της αποκλειωμενης να με 'αφησουν'....
                                    και δυστυχώς ο ΙΚΕ εχει ενα δικιο....
                                    αυτα τα ανωτερω μπλιμπλικια χλωμο το βλεπω να ειναι ΟΣΟ αξιοπιστα ειναι τα good old fachion πετρελαια που εβγαζαν τα απειρα χλμ....


                                    Στην ΚΟΜΠΟΤΑ του βαλκανικού νότου που ζούμε, ποτέ μην λες ποτέ!!!.....μην περιμένεις ενημέρωση από την ενότητα για το θέμα αυτό…..
                                    Η στατιστικές μου, που αφορούν βενζίνα πετρέλαιο, είναι κατά χρονιά. Συγκρίνω ίδιας εποχής πράγματα. Ταχι σήμερα 7 ετών περίπου, 1100000 χιλιόμετρα. Βεβαίως κάνει ανοιχτά χιλιόμετρα μόνον.

                                    «συν βεβαια οτι απο την αλλη δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να επενδυσεις κανα 2αρι.. σε ενα αυτοκινητο σαν την Μαρμαρω που κανει δεν κανει μεταχειρω 3.500.... ( ασχετα αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και να μου περισευαν δεν εχω βρει αλλο οχημα συγχρονο να μπορει να μου κανει τα χουγια μου οπως τα θελω...»


                                    Και βεβαίως όταν δεν κάνεις χιλιόμετρα, και βολεύεσαι με την ‘Μαρμαρω’ σου!!!!!!!.......που σου κάνει και τα ‘χουγια’ σου, αν με ρωτούσες θα σου έλεγα όχι. Μάλιστα όταν η καημένη πεθάνει, εάν δεν κάνεις χιλιόμετρα θα σου έλεγα να πάρεις πάλη βενζίνα, γιατί δεν θα αποσβέσει.
                                    ΑΝΤΩΝΗΣ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Στο σημείο αυτό να θυμίσω πως ο antonis-team ανέφερε πως είχε βάλει **μαγνητάκια **σε κινητήρες ενός Boeing 747 για να αυξήση την απόδοση και να μειώσει την κατανάλωση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antonis-team last edited by

                                        από IKE » 01/02/11 20:35
                                        Στο σημείο αυτό να θυμίσω πως ο antonis-team ανέφερε πως είχε βάλει μαγνητάκια σε κινητήρες ενός Boeing 747 για να αυξήση την απόδοση και να μειώσει την κατανάλωση.


                                        ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΧΡΟ ΨΕΜΑ, ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ.
                                        Είναι παράδοξο, και δεν μπορώ να σκεφτώ, πια μαγαζάκια θίγουμε και προσπαθούν να κλίσουν την ενότητα.

                                        “Ποτέ μην τα βάζεις με έναν ηλίθιο. Είναι βέβαιο ότι θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει εκ πείρας…..”
                                        Antomis-team.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          • Ο Ντήζελ είναι αργόστροφος γιατί το πετρέλαιο καίγεται αργά και δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές ο κινητήρας. Άρα διανύει για τις ίδιες συνολικά στροφές του κινητήρα στη διάρκεια της ζωής του περίπου τα διπλάσια χλμ. ( η για τις ίδιες ώρες λειτουργίας, το ίδιο είναι )

                                          • Τα καινούργια μπλόκ των ντήζελ είναι από CGI ( Compacted Graphite Iron ) και είναι ελαφρύτερα και ανθεκτικότερα, επίσης έχουν μεγαλύτερο βαθμό ηχοαπορρόφησης από το κοινό μαντέμι των παλαιότερων μπλόκ.

                                          • Όλα έχουν σφυρήλατους στρόφαλους και έμβολα για μεγαλύτερη αντοχή.

                                          • Έχουν καυσαέρια με χαμηλότερες θερμοκρασίες από τους βενζινοκινητήρες, άρα είναι ανθεκτικότερες οι βαλβίδες εξαγωγής
                                            οι τουρμπίνες τους και οι πολλαπλές εξαγωγής που στα βενζινοκίνητα υποφέρουν πολύ.

                                          • Δεν έχουν την ευαισθησία των ηλεκτρικών / ηλεκτρονικών των βενζινοκίνητων.

                                          • Έχουν ανθεκτικότερα σαζμάν / διαφορικά / ημιαξόνια λόγω της μεγάλης ροπής του κινητήρα.

                                          Έχουν βέβαια αιωρούμενα σωματίδια που είναι θάνατος για τους πνεύμονες του ανθρώπου, οι μεγάλες πόλεις της Ευρώπης υποφέρουν, αλλά για να δεί κανείς το πρόβλημα πρέπει να ανατρέξει σε ιατρικά φόρουμ, τα περιοδικά και τα φόρουμ των αυτοκινήτων δεν λένε τίποτα για το θέμα.
                                          Ευτυχώς που στις Αθήνα / θεσσαλονίκη ακόμα απαγορεύεται γιατί με την κακή συντήρηση και τη νοθεία θα πάμε άκλαυτοι πρίν μας εστείλει αδιάβαστους το μνημόνιο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Εγώ θα είμαι πιο σύντομος:

                                            Ένα εξάρτημα που καταπονείται με 100N και έχει αντοχή 110Ν είναι λίγότερο ανθεκτικό στον ρόλο του από ένα εξάρτημα που καταπονείται με 50Ν και έχει αντοχή 100. Το πρώτο έχει συντελεστή ασφαλείας 1.1 ενώ το δεύτερο έχει 2.

                                            Δύο εξαρτήματα με ίδιο συντελεστή ασφαλείας έχουν ίδια ακριβώς αντοχή. Για συγκεκριμένη χρήση και κόστος οι συντελεστές ασφαλείας τείνουν να είναι ίδιοι και δεν υπάρχει λόγος να είναι διαφορετικοί.

                                            ΥΓ. Για τα μικροσωματίδια έχεις απόλυτο δίκιο και δυστηχώς τα περιοδικά δεν έχουν (συνήθως) ούτε τις γνώσεις, ούτε την διάθεση να ασχοληθούν με το θέμα. Προσωπικά συμφωνώ απόλυτα με την απαγόρευση των ντίζελ σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη, τουλάχιστον όσο οι υπόλοιπες συνθήκες (ΚΤΕΟ, τροχαία, καύσιμα) είναι όπως είναι.

                                            Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                                            “Ποτέ μην τα βάζεις με έναν ηλίθιο. Είναι βέβαιο ότι θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει εκ πείρας…..”
                                            Antomis-team.

                                            Γι'αυτό δεν τα έβαλα μαζί σου

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr