Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ψυξη / Τροφοδοσια: Υπερ - Κατα!
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Ψυξη / Τροφοδοσια: Υπερ - Κατα!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Μοτοσικλέτα
    12
    51
    1905
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tm last edited by

      Καλημερα!
      Υγροψυκτοι/αεροψυκτοι
      Ψεκαστοι/Καρμπυρατερ
      Υπερ - Κατα των κινητηρων...
      Τι ειναι καλυτερο? που υπερτερει/υστερει το ενα εναντι του αλλου? Τι να προτιμησω? Γιατι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tm last edited by

        Καλημερα!
        Υγροψυκτοι/αεροψυκτοι
        Ψεκαστοι/Καρμπυρατερ
        Υπερ - Κατα των κινητηρων...
        Τι ειναι καλυτερο? που υπερτερει/υστερει το ενα εναντι του αλλου? Τι να προτιμησω? Γιατι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tm last edited by

          Καλημερα!
          Υγροψυκτοι/αεροψυκτοι
          Ψεκαστοι/Καρμπυρατερ
          Υπερ - Κατα των κινητηρων...
          Τι ειναι καλυτερο? που υπερτερει/υστερει το ενα εναντι του αλλου? Τι να προτιμησω? Γιατι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            govus last edited by

            Ψάχνεσαι ν' αγοράσεις κι άλλο τροχοφόρο ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              taurus last edited by

              Eν ολίγοις...

              Καρμπυρατέρ vs Ψεκασμού:
              Οικονομία: σημειώσατε 2
              Απλότητα-συντήρηση-βλάβες: σημειώσατε 1
              Απόκριση: σημειώσατε 1
              Σπαζ@ρχιδισμός: σημειώσατε 2 (το καρμπυρατέρ στα κρύα θέλει σάλιο και υπομονή )

              Υδρόψυκτοι VS Αερόψυκτοι:
              Οι αερόψυκτοι γενικά είναι φτιαγμένοι από πιο ανθεκτικά μέταλλα, πράγμα που σημαινει οτι όταν ανεβάσει θερμοκρασία δε μασάει όσο ένας υδρόψυκτος. Από την άλλη σε ψηλές θερμοκρασίες πέφτει σαφώς περισσότερο η απόδοσή τους και ανεβάζουν σαφώς περισσότερο θερμοκρασία στην κίνηση. Είναι όμως πιο απλοί κατασκευαστικά (και στη συντήρηση) και δεν αγχώνεσαι μήπως σου χαλάσει θερμοστάτης/σου καεί βεντιλατέρ/σου κοπεί κανένα τσιμουχάκι και πάρεις κατακαλόκαιρο το μοτέρ στη μασχάλη.

              Πες καλύτερα τι θες να πάρεις, για να μιλάμε σε πιο σταθερή βάση.

              Όταν έλεγα οτι σε κανα-δυο χρόνια θα σκάσεις μύτη με Μπούσα, κάτι ήξερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tm last edited by

                Το neos, θα παει ναυπακτο και θα καλυπτει τις αστικες μετακινησεις εκει.. Σκεπτομαι, λοιπον, αναβαθμιση σε 125ψψ και οχι παραπανω.. Λογικη επιλογη σε αυτη την περιπτωση το honda pcx, το οποιο τα κανει ολα και συμφερει!
                Η καρδια, ομως, λεει bike me!
                Πηγα σαββατο aprilia (τι το θελα) και ερωτευτηκα με το sportcity cube 125!
                Απο την αλλη, δινουν το sportcity one (125) στα 1,7k, περιπου!!
                Εχουμε, λοιπον, απ ολα!
                Το honda pcx, ειναι υγροψυκτο με ψεκασμο, το sportcity cube, ειναι υγροψυκτο με καρμπυρατερ (εχει αυτοματο τσοκ, οποτε δεν θα εχει τα καντηλια/παρακαλια του rs) και τελος σε μια ξεφτυλα τιμη, εχουμε το sportcity one που ειναι αεροψυκτο με καρμπ!
                Εκει, ας πουμε, τι επιλεγεις;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  wannabe last edited by

                  honda

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taurus last edited by

                    Μία από τα ίδια, για άσχετο όμως λόγο από το δίλλημα που έβαλες αρχικά. Εσύ θες εργαλείο λοιπόν και εφοσον έχεις παιχνίδι να παίζεις (το RS) πήγαινε 'στα σίγουρα' της Honda.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      blinkys last edited by

                      test ride , ή γενικά όποιο σ αρέσει περισσότερο. Δεν πιστεύω πως οι διαφορές σε ψύξη/τροφοδοσία είναι ικανές να κρίνουν την επιλογή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        georgebest2 last edited by

                        εγω θα επαιρνα την πιο απλη κατασκευη αφου θα ειναι εργαλειο μετακινησεων δλδ το απριλια το one εχει κ λιγοτερα πλαστικα απο το χοντα αμα πεσεις η στο ριξουν

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          koubeast last edited by

                          Επειδή είμαι και γω σε παρόμοιο δίλλημα με το δικό σου (ψάχνω 125 scooter) πήγα και είδα από κοντά το pcx (γενικά είχε και test ride αλλά εκείνη τη στιγμή δεν ήταν διαθέσιμο). Τελική τιμή μου είπε 2700ε με πινακίδες, που μου φάνηκαν αρκετά (για τη δουλειά που το θέλω εγώ) οπότε μάλλον το απορρίπτω, εκτός κι αν κάτσει κάτι σε μεταχειρισμένο, που το θεωρώ λίγο δύσκολο.

                          Η διαφορά στη κατανάλωση ενος 125 με Injection και ένος με καρπιρατερ είναι μεγάλη;

                          Πάντως τα 1700Ε για το aprilia είναι άκρως δελεαστική τιμή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tm last edited by

                            το θεμα δεν ειναι τι να επιλεξω, το ερωτημα με τα μηχανακια, το εφερα ως παραδειγμα 3 διαφορετικων ειδων κινητηρα στα ιδια κυβικα και τι θα προτιμουσατε εσεις, π.χ. και γιατι... Την σιγουρια Honda την εχω ηδη στο γκαραζ μου , οποτε δεν ειναι κατι το οποιο με απασχολει ιδιαιτερα..
                            Εξ αλλου, αν πατε και τα δειτε (απριλια/χοντα), το θεωρω πολυ δυσκολο (δεν λεω απιθανο, για να κρατησω μια πισινη) να μην ερωτευτειτε τα ιταλακια...

                            @koubeast: το ιδιο ειχε πει ο μπαξεβανης οταν ειχα παει να δω το PCX...
                            Για το Aprilia Sportcity Cube, οι καταναλωσεις λενε ~4.0 - 4.5 λτ/100, τη στιγμη που το PCX (ο οποιος ειναι και βασιλιας, στην καταναλωση - μαλλον) δινει ~2,5.. Λιγο πιο χαμηλη απο το sportcity cube, φαινεται να ειναι η καταλανωση του Sportcity One, την οποια την θελουν ~3,5...
                            Το θεμα ειναι, ομως, πως με ~700Ε διαφορα που εχει το Sportcity One απο το PCX, κανεις ΠΟΛΛΑ γεμισματα.. Αυτο που χαλαει τελειως στο One, ειναι ο απολυτως απλος πινακας οργανων που εχει..
                            ασχετο.. διαβαζει ο κουκος?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              koubeast last edited by

                              Ο χρήστης tm έγραψε:

                              Το θεμα ειναι, ομως, πως με ~700Ε διαφορα που εχει το Sportcity One απο το PCX, κανεις ΠΟΛΛΑ γεμισματα..

                              Ακριβώς αυτό. Θέλεις πολλά χλμ για να αποσβέσεις τη διαφορά.Επισης κάπου αναφέρθηκε ότι οι καρπυρατεράτοι κινητήρες είναι φθηνότεροι και απλότεροι στη συντήρηση. Τί παραπάνω απαιτούν στη συντήρηση οι Injection;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                efthymis last edited by

                                Ο χρήστης koubeast έγραψε:
                                Τελική τιμή μου είπε 2700ε με πινακίδες

                                Αφου εχετε εξοπλισμο γιατι δε ζητατε μια καλη εκπτωση???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tm last edited by

                                  Honda PCX Τιμη ΑΠΟΛΥΤΟΥ μετρητης, η καλυτερη που εχω πετυχει ειναι 2550 με το κλειδι στο χερι.. δεν εχει και πολυ διαφορα..
                                  Στα της Aprilia, παλι, το καταστημα απ το οποιο εχω παρει το RS, μου ειπε οτι στην περιπτωση του Sportcity Cube 125 (τιμη 2880) μου κανει 'δωρο' βαλιτσα 35 λιτρων, πλατη συνεπιβατη στην βαλιτσα και την αδεια, γκραν τοταλ ~200 ευρω..
                                  Σε μηχανακια προσφορας (οπως το σκαραμπεο 200ie - Sportcity one 125), το μονο (ειπε) που μπορει να κανει ειναι την αδεια (60 ευρω)..

                                  Edit: Η καταναλωση του Sportcity One 125, ειναι περιπου στα 3.5λτ/100. Παρ' ολο το +1λτ/100 εναντι του PCX, φτανει να του βαζεις βενζινες για ~4 χρονια
                                  @koubeast: δεν εχω ιδεα αν και τι παραπανω συντηρηση χρειαζεται ενα ψεκαστο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    koutsan last edited by

                                    Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                    Μία από τα ίδια, για άσχετο όμως λόγο από το δίλλημα που έβαλες αρχικά. Εσύ θες εργαλείο λοιπόν και εφοσον έχεις παιχνίδι να παίζεις (το RS) πήγαινε 'στα σίγουρα' της Honda.

                                    Σιγά μη χρειάζεται ο 30φ εργαλείο με 2 αυτοκίνητα, εκ των οποίων ένα IQ, και 3 (το υποψήφιο θα είναι το 3ο) δίτροχα!!!
                                    Το ακριβώς αντίθετο χρειάζεται : παίζει και όταν του 'προτείνεται' κάτι καλό είνα να έχετε υπόψη σας αυτό (ΚΑΙ ο ίδιος ), ότι δηλ. με την επικείμενη αγορά κάνει την κ@υλα του και δεν αγοράζει εργαλείο αλλά παιχνίδι
                                    Εν προκειμένω τη χαρά τού τη δίνει η διαδικασία ανεύρεσης του 'σωστού' και η αγορά ένός ερωτεύσιμου 'παιχνιδιού' και όχι φυσικά η κάλυψη μιας ανάγκης ( η οποία εξυπηρετείται και με άλλους 32 τρόπους).
                                    Γι αυτό πχ κάτι 'κριτήρια κατανάλωσης' για την αγορά είναι τελείως άκυρα εν προκειμένω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tm last edited by

                                      μιλαμε ΚΑΙ για την Κ. τωρα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        koutsan last edited by

                                        Αααααα, οκ
                                        Άρα σύντομα θα ξανασυζητήσουμε και για 4ο δίτροχο, όλα καλά λοιπόν

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tm last edited by

                                          εεεεετσι!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            d-jet last edited by

                                            Ο χρήστης tm έγραψε:
                                            Honda PCX Τιμη ΑΠΟΛΥΤΟΥ μετρητης, η καλυτερη που εχω πετυχει ειναι 2550 με το κλειδι στο χερι.. δεν εχει και πολυ διαφορα..
                                            Στα της Aprilia, παλι, το καταστημα απ το οποιο εχω παρει το RS, μου ειπε οτι στην περιπτωση του Sportcity Cube 125 (τιμη 2880) μου κανει 'δωρο' βαλιτσα 35 λιτρων, πλατη συνεπιβατη στην βαλιτσα και την αδεια, γκραν τοταλ ~200 ευρω..
                                            Σε μηχανακια προσφορας (οπως το σκαραμπεο 200ie - Sportcity one 125), το μονο (ειπε) που μπορει να κανει ειναι την αδεια (60 ευρω)..

                                            Edit: Η καταναλωση του Sportcity One 125, ειναι περιπου στα 3.5λτ/100. Παρ' ολο το +1λτ/100 εναντι του PCX, φτανει να του βαζεις βενζινες για ~4 χρονια
                                            @koubeast: δεν εχω ιδεα αν και τι παραπανω συντηρηση χρειαζεται ενα ψεκαστο...

                                            Το pcx το πήρα 2450 κομπλέ (έκπτωση γύρω στο 7% αν θυμάμαι καλά). Αν ενδιαφέρεσαι να σου πω που αν και γενικά η τακτική είναι να τους κάθεσαι και λίγο στο σβέρκο απαιτώντας καλύτερη τιμή (μάλιστα σε μια περίπτωση ήταν και ένας αρχιμανατζεραίος της χόντα μπροστά, ο οποίος προσπάθησε να με πείσει ότι όσοι είχαν κάνει έκπτωση είχαν φέρει μαϊμούδες ή παραεισαγωγής και κουραφέξαλα). Αν σκεφτείς ότι υπάρχουν τουλάχιστον 10 αντιπρόσωποι μέσα στην Αθήνα δε χάνεις τίποτα να κάνεις τη γύρα σου και να τους πεις ότι έχεις αποφασίσει τι και πως αλλά ψάχνεις το που 😉 .
                                            Το one δε μου πολυάρεσε γιατί έχει μονό αμορτισερ πίσω, πολύ μικρή σέλα για δυο άτομα και σαν κατασκευή δε μου γέμισε και πολύ το μάτι. Η αλήθεια, βέβαια, είναι ότι είναι όμορφο ενώ το honda είναι σαν ανάποδο γαμώτο...

                                            Για τα αερόψυκτα σκουτεράκια, επειδή έχουν μόνιμο βεντιλατεράκι πάνω στη μηχανή δε θα ανησυχούσα ιδιαίτερα (στη μεγάλη μηχανή που δεν έχει τίποτα παραπάνω από τις ψύκτρες στην κεφαλή, ειδικά το καλοκαίρι, τα βλέπεις όλα μέσα στην πόλη). Επίσης και για το καρμπυρατέρ, το οποίο ναι μεν καίει παραπάνω αλλά δεν πρόκειται ποτέ να σε αφήσει μονοκοπανιάς όπως ο ψεκασμός..
                                            Επίσης σημαντικό για εμένα είναι ότι χωράει άνετα το full-face κράνος μου απο κάτω + μπολικα επιπλέον ενώ στο απρίλια είναι στριμόκωλα τα πράγματα.
                                            Φυσικά, είναι στη διάθεσή σου για βόλτα όποτε γουστάρεις!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr