-
Καλησπέρα παιδιά και καλή χρονιά.
Είμαι 23 χρονών και ήρθε πλέον η ώρα να πάρω το πρώτο αμάξι με τη βοήθεια των γονιών μου φυσικά.
Ο μεγάλος μου ποθος είναι να πάρω ένα ανοιχτό ευχάριστο αυτοκίνητο για να οδηγώ μέσα στην πόλη και να πηγαίνω στη σχολή μου μιας και είμαι φοιτητής. Δεν με ενδιαφέρει να τρέχω
Δύο είναι αυτά που κοιτάω και που μου αρέσουν. Το ένα είναι το peugeot 206 cc και το άλλο το mx5 (δεύτερης γενιάς). Ξέρω ότι το ένα είναι cc και το άλλο roadster. Πιο κοντά είμαι στο πρώτο γιατί σκέφτομαι ότι το mx5 έχει πιο λίγους χώρους, μικρότερο πορτ μπαγκάζ και το βασικότερο είναι ότι είναι πισωκίνητο. Δεν θα με χάλαγε ένα πισωκίνητο αμάξι, αν και δεν έχω οδηγήσει ποτέ πισωκίνητο αλλά δεν είναι λίγο too much για πρώτο αυτοκίνητο; Το πεζό από την άλλη δεν φημίζεται για την αξιοπιστία του, αλλά από γνωστό που ρώτησα μου είπε ότι μόνο στην οροφή δεν τα πάει καλά το συγκεκριμμένο αλλά και πάλι μπορεί να σου κάτσει γερό.
Επίσης για κάτι αξιόλογο από mx5 πρέπει να ανέβω αρκετά λεφτά ακόμα αφού αυτά που κοιτάω έχουν πολλά χιλιόμετρα περίπου 100000 χλμ και πάραπάνω ακόμα.
Mέχρι τώρα έχω δει από ιδιώτες ένα 206 cc 2002 με 5800 χιλιάδες ευρώ 80000 χλμ και ένα mx5 2001 με 6000 ευρώ και 100000 χλμ 1600 κυβικά και τα δύο φυσικά.
Οι γονείς μου όταν είδαν το mx5 όπως και το 206 cc ήταν πολύ αρνητικοί. Γιατί θεωρούν ότι είναι αρκετά too much να πάρει ένας νέος οδηγός cabrio και δεύτερον επειδή δεν είναι καθόλου πρακτικά με ανύπαρκτους πίσω χώρους μικρά πορτ μπαγκάζ κτλπ κτλπ Μου πρότειναν κάτι toyota πιο παλιά ή κάνα κλειστό 206 ή golf.
Ποια η γνώμη σας εσάς; -
Είμαι 23 χρονών και ήρθε πλέον η ώρα να πάρω το πρώτο αμάξι με τη βοήθεια των γονιών μου φυσικά.
Ο μεγάλος μου ποθος είναι να πάρω ένα ανοιχτό ευχάριστο αυτοκίνητο για να οδηγώ μέσα στην πόλη και να πηγαίνω στη σχολή μου μιας και είμαι φοιτητής. Δεν με ενδιαφέρει να τρέχω