-
Γεια σε ολους!!
Ο αδερφός μου εχει ενα toyota corolla e11 1.3 '97 το στρογγυλοφαναρο!
Επιγεται να αλλαξει τις υπαρχουσεσ αναρτησεισ ( kyb exgel-g me viden elatiria 50mm!!!)(ετσι το αγορασε) γιατι οπως καταλαβαινετε το αυτοκινιτο ειναι τελειως ανορθοδοξα στημενο. Κοπαναει παντου ενω χοροπηδαει συνεχεια!
Σκεφτεται να βαλει to Koni sport kit 1130.. εχει κανενας αποψη για το συγκεκριμενο κιτ?
τοποθετημενα περιπου 700 ευρω...Επισης το αυτοκινητο φοραει 16'' ζαντα οποτε προσανατολιζεται αναμεσα σε toyo t1r ή michelin pilot sport ή continental sport contact 2 se διασταση 195/45/16..
Θα ειναι καλυτερα 185/50/16? μονο το toyo εχει βρει σ'αυτη τη διασταση.. -
Γεια σε ολους!!
Ο αδερφός μου εχει ενα toyota corolla e11 1.3 '97 το στρογγυλοφαναρο!
Επιγεται να αλλαξει τις υπαρχουσεσ αναρτησεισ ( kyb exgel-g me viden elatiria 50mm!!!)(ετσι το αγορασε) γιατι οπως καταλαβαινετε το αυτοκινιτο ειναι τελειως ανορθοδοξα στημενο. Κοπαναει παντου ενω χοροπηδαει συνεχεια!
Σκεφτεται να βαλει to Koni sport kit 1130.. εχει κανενας αποψη για το συγκεκριμενο κιτ?
τοποθετημενα περιπου 700 ευρω...Επισης το αυτοκινητο φοραει 16'' ζαντα οποτε προσανατολιζεται αναμεσα σε toyo t1r ή michelin pilot sport ή continental sport contact 2 se διασταση 195/45/16..
Θα ειναι καλυτερα 185/50/16? μονο το toyo εχει βρει σ'αυτη τη διασταση.. -
Γεια σε ολους!!
Ο αδερφός μου εχει ενα toyota corolla e11 1.3 '97 το στρογγυλοφαναρο!
Επιγεται να αλλαξει τις υπαρχουσεσ αναρτησεισ ( kyb exgel-g me viden elatiria 50mm!!!)(ετσι το αγορασε) γιατι οπως καταλαβαινετε το αυτοκινιτο ειναι τελειως ανορθοδοξα στημενο. Κοπαναει παντου ενω χοροπηδαει συνεχεια!
Σκεφτεται να βαλει to Koni sport kit 1130.. εχει κανενας αποψη για το συγκεκριμενο κιτ?
τοποθετημενα περιπου 700 ευρω...Επισης το αυτοκινητο φοραει 16'' ζαντα οποτε προσανατολιζεται αναμεσα σε toyo t1r ή michelin pilot sport ή continental sport contact 2 se διασταση 195/45/16..
Θα ειναι καλυτερα 185/50/16? μονο το toyo εχει βρει σ'αυτη τη διασταση.. -
700 eyro αναρτηση για ενα αμαξι 1.300 κυβικων του 97;
εχει ο κοσμος τελικα λεφτα.... τζαμπα φωναζουμε!!!
-
Ο Γιάννης έχει δίκιο από μία άποψη. Σε 13 χρονών αυτοκίνητο θα βάλεις after market σπορ αμορτισέρ/ελατήρια; Πεταμένα λεφτά είναι. Το αυτοκίνητο πλέον δεν είναι όπως ήταν (κόπωση μελάτων, παλιά silent blocks κ.λ.π.) οπότε δε νομίζω να κερδίσει κάτι ο αδελφός σου από αυτό.
Το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να βάλει τα μαμά ελατήρια και αν τα αμορτισέρ είναι 'παιγμένα' ας βάλει ένα καλό σετ αμορτισέρ και εκεί να λήξει το θέμα.
Αν βρίσκει καλό ελαστικό σε 185/60/16 να βάλει αυτά. Με τα μαμά ελατήρια και 50άρι προφίλ το αυτοκίνητο θα μεταμορφωθεί στον τομέα της άνεσης. -
Απο τη μία έχετε δίκιο αλλά από την άλλη ξέχασα να αναφέρω πως το αυτοκίνητο είναι βελτιώμενο μηχανικά..
Φοράει μηχανη απο starlet 1.3 turbo, πισω άξονα αλλαγμένο (απο το σπορ το corolla με δισκοφρενα) αλλαγμενες δισκοπλακες μεγαλυτερες-χαρακτες. ΣΕ όσους αμορτισεραδες πήγε του προτειναν το κονι σπορ κιτ και τα kyb agx me hr ελατηρια..
Αποψη μου όμως οτι τα agx πρεπει να εισαι ειδικός για να τα ρυθμίσεις σωστά..
Τα κόνι όμως του ανέφεραν οτι χρειάζονται μετατροπή για να μπουν.. κατι με το φυσιγγειο αντικαταστασης.
Δεν θα ήταν καλυτερα να μην πειραχτουν ή δεν έχει σημασια? -
Ο χρήστης tony_brand έγραψε:
...και τα kyb agx me hr ελατηρια..
Αποψη μου όμως οτι τα agx πρεπει να εισαι ειδικός για να τα ρυθμίσεις σωστά...Τι εννοείς με το ειδικός;;;
Τα AGX έχουν 4 συγκεκριμένες βαθμίδες σκληρότητας για την Corolla αν θυμάμαι καλά.
Στην 1η είναι πάρα πολύ μαλακά. Στη 2η σφίγγουν αρκετά αλλά το πάτημα του αυτοκινήτου δε νομίζω ότι μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ. Στην 3η βαθμίδα είναι αρκούντως σφιχτά έτσι ώστε σε συνδυασμό με τα H&R το αυτοκίνητο να μην παίρνει μεγάλες κλίσεις, ενώ ταυτόχρονα να απορροφάει ιδιαίτερα καλά τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος και να ανταποκρίνεται πολύ καλά στις απότομες μεταβολές της πορείας του αυτοκινήτου. Στην 4η βαθμίδα δεν το θυμάμαι καλά το αυτοκίνητο, αυτό που μου έχει μείνει όμως είναι ότι έσπαγε δόντια... ως εκ τούτου γρήγορα επέστρεψε η ρύθμιση στην 3η βαθμίδα.Θα έλεγα συνεπώς ότι για κάποιον που έχει μια φτιαγμένη Corolla μπορεί να κοιτάει μόνο προς 3η-4η βαθμίδα.
Σε κάθε περίπτωση η ρύθμιση αλλάζει πανεύκολα με τα αμορτισέρ φορεμένα πάνω στο αυτοκίνητο οπότε μπορούν να γίνουν οι όποιες δοκιμές και συνδυασμοί χωρίς να είσαι ειδικός. -
Οποιοδήποτε ρυθμιζόμενα θέλει να είσαι ειδικός για να τα ρυθμίσεις σωστά. Και δεν εννοώ το πρακτικό μέρος του να γυρίσεις μια βίδα αλλά το να επιλέξεις τη σωστή ρύθμιση. Γιατί δεν φτάνει μόνο το απαλό, άνετο, σφιχτό σκληρό αλλά και η σχέση ρύθμισης των εμπρός με των πίσω, το τί γίνεται σε σχέση με τα ελατήρια, τι γίνεται σε φρενάρισμα και βέβαια τι γίνεται σε στροφή και μάλιστα σε φρενάρισμα ή ανωμαλία του δρόμου πάνω σε στροφή..... Για αυτό, επειδή καλύτερα να μην σκοτωθείς από χαζομάρα, θέλεις ειδικό....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Οποιοδήποτε ρυθμιζόμενα θέλει να είσαι ειδικός για να τα ρυθμίσεις σωστά. Και δεν εννοώ το πρακτικό μέρος του να γυρίσεις μια βίδα αλλά το να επιλέξεις τη σωστή ρύθμιση. Γιατί δεν φτάνει μόνο το απαλό, άνετο, σφιχτό σκληρό αλλά και η σχέση ρύθμισης των εμπρός με των πίσω, το τί γίνεται σε σχέση με τα ελατήρια, τι γίνεται σε φρενάρισμα και βέβαια τι γίνεται σε στροφή και μάλιστα σε φρενάρισμα ή ανωμαλία του δρόμου πάνω σε στροφή..... Για αυτό, επειδή καλύτερα να μην σκοτωθείς από χαζομάρα, θέλεις ειδικό....Ναι οκ, αυτό μπορεί να έχει κάποιο νόημα όταν μιλάμε για ρυθμιζόμενη ανάρτηση με 10 σκάλες και πιθανόν και ρυθμιζόμενη καθ' ύψος. Όταν μιλάμε όμως για ρυθμιζόμενη με 4 σκάλες άντε να παίξεις με μια βαθμίδα διαφορά εμπρός-πίσω και αυτό ήταν. Δεν έχεις και άλλες επιλογές. Από κει και πέρα η 1η και η 4η βαθμίδα πρακτικά είναι άχρηστες-ακραίες, άρα οι επιλογές μειώνονται ακόμα περισσότερο
Εννοείται ότι δεν είμαι ειδικός και εννοείται ότι πάντα θα υπάρχει και κάποιος πιο ειδικός από τον ειδικό που θα μπορεί να σου πετύχει ακόμα ιδανικότερη ρύθμιση.
Εγώ πάντως ομολογουμένως την Koni Sport την έχω αφήσει εκεί που μου τη ρύθμισε ο 'ειδικός'...χαχαχα
Αμορτισερ-λαστιχα σε corolla e11