-
καλησπερα σε ολους.
Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα δυο. Ποια η γνωμη σας; Το ενα εχει την αξιοπιστια το αλλο την ομορφια και πολυτελεια. Kαι τα δυο εχουν χαμηλη καταναλωση και ικανοποιητικη επιταχυνση.
Ισως καποιος κατοχος ενος εκ των δυο εχει αποψη.
-
καλησπερα σε ολους.
Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα δυο. Ποια η γνωμη σας; Το ενα εχει την αξιοπιστια το αλλο την ομορφια και πολυτελεια. Kαι τα δυο εχουν χαμηλη καταναλωση και ικανοποιητικη επιταχυνση.
Ισως καποιος κατοχος ενος εκ των δυο εχει αποψη.
-
καλησπερα σε ολους.
Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα απο τα δυο. Ποια η γνωμη σας; Το ενα εχει την αξιοπιστια το αλλο την ομορφια και πολυτελεια. Kαι τα δυο εχουν χαμηλη καταναλωση και ικανοποιητικη επιταχυνση.
Ισως καποιος κατοχος ενος εκ των δυο εχει αποψη.
-
Αυτοκίνητα με τόσες διαφορές, ώστε αν συγκεκριμενοποιήσεις τις ανάγκες σου θα καταλήξεις σχετικά εύκολα.
Πες μας τί είχες πριν, πόσα χιλιόμετρα κάνεις το χρόνο, σε ποιες συνθήκες και γενικά ότι νομίζεις ότι θα βοηθήσειΑ, σε τί τιμές βρίσκονται τώρα;
-
Κανω περιπου 9000km μεσα στην πολη και 4000 εκτος. Τoyota εχω . Δεν με προβληματιζει η καταναλωση
Ως προς το κοστος το πρωτο εχει 24000 euro το αλλο 26000.
.
Το α3 ειναι πιο ελκυστικο, με καλη συμπεριφορα στο δρομο...αλλα ειναι αξιοπιστο;6 χρονια εγγυηση το ενα 2 το αλλο. Θα δωσω που θα δωσω τοσα χρηματα δεν λεει να χω προβληματα
-
με 450 ευρω επιπλεον κανεις την εγγυηση του audi 4 χρονια (αυτα μπορεις να τα δωσεις προς το τελος της 2ετιας, δεν ειναι υποχρεωτικο να τα δωσεις αμεσα)
κατα τα αλλα δε νομιζω οτι εχουν σχεση τα 2 αυτα αυτοκινητα..
-
Δεν διαφωνω καθολου. Απλα μου αρεσουν και τα δυο. Το ζητημα ειναι οχι ακριβως ποιο να παρω αλλα ποιο να μην παρω ...αν υφισταται τετοιο θεμα. Δηλαδη value for money and reliability
-
value for money δεν ειναι κανενα απο τα 2 οσο αφορα την αξιοπιστια, για το toyota εγω δε μπορω να ξερω, το audi δεν εχει καποιο σοβαρο θεμα, απλα παντα υπαρχει η πιθανοτητα να σου τυχει καμια στραβη
το θεμα ειναι πιο σου αρεσει περισσοτερο.. γιατι απο οτι καταλαβαινω κοιτας το toyota γιατι εχεις toyota και το βλεπεις μεσα σου σαν 'λογικη' συνεχεια
το Α3, μαλλον απλα σου αρεσει/γυαλισε (ισως μαλιστα περισσοτερο απο το auris) , απλα εχεις μαθει στην 'ιαπωνικη αξιοπιστια' και προφανως εισαι ευχαριστημενος πελατης για να το ξανασκεφτεσαι
ο πιο βασικος παραγοντας θα ειναι οι προτεραιοτητες σου και η ψυχολογια σου, το θεμα της αξιοπιστιας αλλωστε ειναι και λιγο λαχειο
η αποψη μου παντως ειναι οτι το Α3 ειναι σαφως καλυτερο αυτοκινητο, σιγουρα υπερτιμημενο, αλλα οχι οσο υπερτιμημενο ειναι το auris
βεβαια πολλοι δικαιολογουν αυτες τις τιμες που ζηταει η toyota , λογω του after sales της αντιπροσωπειας (γιατι προβληματα τυχαινουν σε ολους, το θεμα ειναι πώς θα σε αντιμετωπισει το καθε μαγαζι ..), το οποιο απο οτι εχω καταλαβει πρεπει να ειναι απο τα καλυτερα εδω στην ελλαδα (ενω της vw δεν ειναι σε καμια περιπτωση )
αυτο ομως για πολλους δεν αποτελει λογο επιλογης ενος αυτοκινητου που τους αρεσει λιγοτερο , σε σχεση με ενα που κατα βαθος τους αρεσει περισσοτερο.
ομως αυτος ο παραγοντας, μονο εσυ ξερεις πραγματικα ποσο σημαντικος ειναι για σεναπαντως σε καμια περιπτωση (υπο νορμαλ συνθηκες, δε λεω να εισαι απιστευτα γκαντεμης), το Α3 δεν προκειται να σε τρεχει συνεχεια στα συνεργεια και να σε αφηνει απο δω και απο κει
και συγκριτικα με ολα τα μικρομεσαια η ποιοτητα του ειναι κορυφαια παρα τα χρονακια που εχει στην αγορα.. -
+1 σε ολα στον Qsis..
Με εβγαλες απο τον κοπο να γραψω το ιδιο ακριβως σεντονι.. -
Γιατρε μουου! ! Δεν απεχει πολυ η λογικη που περιγραφεις με το πως σκεπτομαι το θεμα.
Εχω δει στην εκθεση και τα δυο. Η αποφαση θα προκυψει μετα το test drive.
-
καλα θελει και ερωτημα; Α3 και να κλειδωθει το τοπικ παρακαλω
-
Ο χρήστης Mitsos_ath έγραψε:
Γιατρε μουου! ! Δεν απεχει πολυ η λογικη που περιγραφεις με το πως σκεπτομαι το θεμα.Επομενως, η αποφαση θα προκυψει μετα το test drive.
Αν με εβαζες να πονταρω απκλειστικα και μονο απο td στο audi θα καταληξεις..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
+1 σε ολα στον Qsis..
Με εβγαλες απο τον κοπο να γραψω το ιδιο ακριβως σεντονι..στο χρωσταγα γιατι με παλιοτερα ποστ σε ειχα απογοητευσει
-
Χαχα! 49-51! Το μονο που περιμενω ειναι μηπως βγει στις αρχες του ετους νεο α3...αλλα χλωμο το βλεπω
-
Θα συμφωνήσω με τους υπόλοιπους.Το Audi με....το Αuris δεν συγκρίνονται.Οδήγησε τα κιόλας και θα δεις την διαφορά!
-
Δεν με προβληματιζει η καταναλωση
Αν δεν σε προβληματίζει η κατανάλωση, τότε ένα σοβαρό προτέρημα του κάθε υβριδικού πάει στον καιάδα. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να προτιμήσεις το υβριδικό Ώρις, το απλούν που είναι και φθηνότερο επαρκεί απόλυτα.
Όμως παρακάτω ζητάς βάλιου φορ μάνει, αναπόσπαστο στοιχείο του οποίου είναι η κατανάλωση καυσίμου. Σε ενδιαφέρει τελικά η κατανάλωση, αλλά μάλλον δεν το έχεις καταλάβει.
Δες και το επόμενοποιο να παρω αλλα ποιο να μην παρω ...αν υφισταται τετοιο θεμα. Δηλαδη value for money and reliability
value for money δεν ειναι κανενα απο τα 2
-
Το θέμα είναι πιο είναι περισσότερο βάλιου από το άλλο, και όχι πιο είναι βάλιου και πιο όχι, αυτό είναι ψευτοδίλημμα.
Με γεγονός ότι το υβριδικό έχει χαλαρά 25-40% λιγότερη κατανάλωση στην πόλη από το άλλο,στην πόλη άλλωστε θα κινείται θα κινείται κατά 70%, όλο και κάτι λιγότερο θα καίει επίσης σε εθνική, και επίσης διαρκή απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας καθότι κάτω από 100 γραμμάρια το διοξείδιο, δεν υπάρχει δίλημμα. Το υβρίδιο είναι σημαντικά περισσότερο βάλιου από το πρίμιουμ τουρμπίδιο. -
Δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης αξιοπιστίας ενός συμβατικού και αποκλειστικά τουρμποκίνητου αυτοκινήτου με ένα υβριδικό όπου ο άτμο θερμικός κινητήρας στην ίδια περίοδο χρήσης λειτουργεί λιγότερο χρόνο αφού συχνά πυκνά είναι σε παύση, ή όταν λειτουργεί, λειτουργεί υπό μικρότερο φορτίο από τον πρώτο.
Μακράν πρώτο το υβρίδιο, ιδιαίτερα εδώ όπου στην περίπτωση του Ώρις αυτό συνοδεύεται από τα βαριά πιστοποιητικά αποδεδειγμένης αξιοπιστίας του ξαδέλφου του Πρίους με το οποίο δανείζονται την ίδια υβριδική πλατφόρμα.
Τα υπόλοιπα προτερήματα του υβριδικού Ώρις, ελεύθερη κίνηση στον δακτύλιο, ολοκαίνουργιο μοντέλο, μάλλον ευκολότερη μεταπώληση αύριο σε κάποιον που το θέλει για καθημερινή χρήση σε πόλη και κυρίως σε Αθήνα λόγω δακτύλιου, σε αφορούν?
Το γεγονός ότι το Α3 είναι πρίμιουμ, ενώ το Ώρις είναι μαζικό μπαίνει στον λογαριασμό? (πολλοί μόνο αυτό βάζουν )
Άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και των δύο αυτοκινήτων αξιολογούνται? -
-
Εννοώ πως δεν με ενδιαφέρει η κατανάλωση γιατι και τα δυο, αν λάβουμε υπόψη τις εργοστασιακες μετρήσεις, έχουν χαμηλή κατανάλωση. Οχι πως δεν με ενδιαφέρει .
Φυσικά και επηρεάζει πως είναι premium το ένα. Άλλη η αίσθηση που δημιουργεί εσωτερικά και εξωτερικά.
Ισως τελικά, η αξιοπιστία είναι το πρόβλημα που με κάνει να μην αποφασίζω. Δεν θέλω να τρέχω κάθε τρεις και λίγο για service .
Σίγουρα το αουρις σε μια τετραετία θα έχει κάνει απόσβεση της διαφοράς του απο το απλό βενζινοκίνητο. Νομίζω πως είναι καλύτερη επιλογή για κάποιον εφόσον το μελλοντικό κόστος αλλαγής μπαταριών δεν είναι μεγάλο.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το γεγονός ότι το Α3 είναι πρίμιουμ, ενώ το Ώρις είναι μαζικό μπαίνει στον λογαριασμό? (πολλοί μόνο αυτό βάζουν )
Άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και των δύο αυτοκινήτων αξιολογούνται?για πες και για τα υπολοιπα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα, γιατι μονο τη διαφορα καταναλωσης (1.5-2 λιτρα το πολυ, με σαφως χειροτερες επιδοσεις) και την υποτιθεμενη ιαπωνικη αξιοπιστια εβαλες εσυ στο δικο σου λογαριασμο ..
-
Αφου ενδιαφερεσαι κ για το πριμιουμ της υποθεσης παντως, θα βγαλει και η λεξους μικρομεσαιο υβριδικο στις αρχες του 2011, με τιμη κοντα στις 30Κ
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Αφου ενδιαφερεσαι κ για το πριμιουμ της υποθεσης παντως, θα βγαλει και η λεξους μικρομεσαιο υβριδικο στις αρχες του 2011, με τιμη κοντα στις 30ΚΕννοείς το CT 200h που ήδη μοστράρεται στις αντιπροσωπείες της Lexus?
Auris hybrid 1.8 vs audi a3 sportback 1.4