-
Αγαπητοι φιλοι.τον ιανουαριο του 2007 αγορασα ενα καινουργιο ΤΟΥΟΤΑ VERSO 1.8 .Εχω 70000χιλ.Εχω κανει δυο σερβις στη επισημη αντιπροσωπια στα 15500 και 48500 χιλ.Το δευτερο σερβις εγινε 5-οκτ-2009 στο οποιο ζητησα να γινουν και οι εργασιες του σερβις που χαθηκε στα 30000 χιλ.Την προηγουμενη πεμπτη 18 νοε-2010 χαλασε το σασμαν.Πηγα στην αντιπροσωπια οπου μετα που ειδαν την ζημια μου ειπαν οτι δεν επισκευαζεται βκαι η λυση ειναι καινουργιο.Το καινουργιο κοστιζει 4300 ευρω μονο αγορα.Ηεγγυηση αρνειται να με καλυψει γιατι επικαλειται ελλειπη συντηρηση.Βεβαια οταν εκανα το τελευταιο σερβις κανεις δεν μου ειπε οτι ξερεις φιλε η εγγυηση σου δεν ισχυει πια.εχω σηζητησει με αρκετους μηχανικους και ολοι λενε οτι η συγγκεκριμενη ζημια ειναι απαραδεκτη σε σχεση με τα χιλ ακομα και αν δεν ειχα κανει κανενα σερβις.ειμαι αρκετα εμπειρος οδηγος.Οδηγω απο το 1981 συνεχως 220000χιλ με nissan 180000 fiat127 kai 460000xil !!! μεGOLF και ποτε δεν συναντησα τετοια ζημια με ελλειπεστερη συντηρηση.σκεφτομαι ποσοι χιλιαδες ιδιοκτητες ειναι χωρις εγγυηση αυτη την στιγμη χωρις να το ξερουν με δεδομενη την οικονομικη κατασταση .Πιστευω οτι η εταιρεια εξαντλησε την αυστηροτητα της και εδειξε την αναλγησια της γιατι η ζημια μου εινα ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ για αυτοκινητο αυτης της .Αφου δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα δικαστικων περιπετειων τουλαχιστων θα διμοσιοποιησω το προβλημα μου με καθε μεσο και οσο χρειαστει .Σε οσα site επισκευτηκα για να διαπιστωσω τι προβληματα παρουσιαζει συνηθως το συγκεκριμενο μοντελο διεπιστωσα εκπληκτος οτι περιπου 6 στα 10 προβληματα παρουσιαζονται στο gearbox (κιβωτιο ταχυτητων) και μαλιστα στα 40000 εως 60000 μιλια και στα 4 χρονια.Σασ ευχαριστω για το χρονο σας αλλα πιστευω οτι η ασυδοσια των πολυεθνικων δεν εχει ορια.Ακομη θυμαμαι την μερα που πηγα για αγορα μονο τα παπουτσια που δεν μου εγλειψαν και οταν
-
Αγαπητοι φιλοι.τον ιανουαριο του 2007 αγορασα ενα καινουργιο ΤΟΥΟΤΑ VERSO 1.8 .Εχω 70000χιλ.Εχω κανει δυο σερβις στη επισημη αντιπροσωπια στα 15500 και 48500 χιλ.Το δευτερο σερβις εγινε 5-οκτ-2009 στο οποιο ζητησα να γινουν και οι εργασιες του σερβις που χαθηκε στα 30000 χιλ.Την προηγουμενη πεμπτη 18 νοε-2010 χαλασε το σασμαν.Πηγα στην αντιπροσωπια οπου μετα που ειδαν την ζημια μου ειπαν οτι δεν επισκευαζεται βκαι η λυση ειναι καινουργιο.Το καινουργιο κοστιζει 4300 ευρω μονο αγορα.Ηεγγυηση αρνειται να με καλυψει γιατι επικαλειται ελλειπη συντηρηση.Βεβαια οταν εκανα το τελευταιο σερβις κανεις δεν μου ειπε οτι ξερεις φιλε η εγγυηση σου δεν ισχυει πια.εχω σηζητησει με αρκετους μηχανικους και ολοι λενε οτι η συγγκεκριμενη ζημια ειναι απαραδεκτη σε σχεση με τα χιλ ακομα και αν δεν ειχα κανει κανενα σερβις.ειμαι αρκετα εμπειρος οδηγος.Οδηγω απο το 1981 συνεχως 220000χιλ με nissan 180000 fiat127 kai 460000xil !!! μεGOLF και ποτε δεν συναντησα τετοια ζημια με ελλειπεστερη συντηρηση.σκεφτομαι ποσοι χιλιαδες ιδιοκτητες ειναι χωρις εγγυηση αυτη την στιγμη χωρις να το ξερουν με δεδομενη την οικονομικη κατασταση .Πιστευω οτι η εταιρεια εξαντλησε την αυστηροτητα της και εδειξε την αναλγησια της γιατι η ζημια μου εινα ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ για αυτοκινητο αυτης της .Αφου δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα δικαστικων περιπετειων τουλαχιστων θα διμοσιοποιησω το προβλημα μου με καθε μεσο και οσο χρειαστει .Σε οσα site επισκευτηκα για να διαπιστωσω τι προβληματα παρουσιαζει συνηθως το συγκεκριμενο μοντελο διεπιστωσα εκπληκτος οτι περιπου 6 στα 10 προβληματα παρουσιαζονται στο gearbox (κιβωτιο ταχυτητων) και μαλιστα στα 40000 εως 60000 μιλια και στα 4 χρονια.Σασ ευχαριστω για το χρονο σας αλλα πιστευω οτι η ασυδοσια των πολυεθνικων δεν εχει ορια.Ακομη θυμαμαι την μερα που πηγα για αγορα μονο τα παπουτσια που δεν μου εγλειψαν και οταν
-
Αγαπητοι φιλοι.τον ιανουαριο του 2007 αγορασα ενα καινουργιο ΤΟΥΟΤΑ VERSO 1.8 .Εχω 70000χιλ.Εχω κανει δυο σερβις στη επισημη αντιπροσωπια στα 15500 και 48500 χιλ.Το δευτερο σερβις εγινε 5-οκτ-2009 στο οποιο ζητησα να γινουν και οι εργασιες του σερβις που χαθηκε στα 30000 χιλ.Την προηγουμενη πεμπτη 18 νοε-2010 χαλασε το σασμαν.Πηγα στην αντιπροσωπια οπου μετα που ειδαν την ζημια μου ειπαν οτι δεν επισκευαζεται βκαι η λυση ειναι καινουργιο.Το καινουργιο κοστιζει 4300 ευρω μονο αγορα.Ηεγγυηση αρνειται να με καλυψει γιατι επικαλειται ελλειπη συντηρηση.Βεβαια οταν εκανα το τελευταιο σερβις κανεις δεν μου ειπε οτι ξερεις φιλε η εγγυηση σου δεν ισχυει πια.εχω σηζητησει με αρκετους μηχανικους και ολοι λενε οτι η συγγκεκριμενη ζημια ειναι απαραδεκτη σε σχεση με τα χιλ ακομα και αν δεν ειχα κανει κανενα σερβις.ειμαι αρκετα εμπειρος οδηγος.Οδηγω απο το 1981 συνεχως 220000χιλ με nissan 180000 fiat127 kai 460000xil !!! μεGOLF και ποτε δεν συναντησα τετοια ζημια με ελλειπεστερη συντηρηση.σκεφτομαι ποσοι χιλιαδες ιδιοκτητες ειναι χωρις εγγυηση αυτη την στιγμη χωρις να το ξερουν με δεδομενη την οικονομικη κατασταση .Πιστευω οτι η εταιρεια εξαντλησε την αυστηροτητα της και εδειξε την αναλγησια της γιατι η ζημια μου εινα ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ για αυτοκινητο αυτης της .Αφου δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα δικαστικων περιπετειων τουλαχιστων θα διμοσιοποιησω το προβλημα μου με καθε μεσο και οσο χρειαστει .Σε οσα site επισκευτηκα για να διαπιστωσω τι προβληματα παρουσιαζει συνηθως το συγκεκριμενο μοντελο διεπιστωσα εκπληκτος οτι περιπου 6 στα 10 προβληματα παρουσιαζονται στο gearbox (κιβωτιο ταχυτητων) και μαλιστα στα 40000 εως 60000 μιλια και στα 4 χρονια.Σασ ευχαριστω για το χρονο σας αλλα πιστευω οτι η ασυδοσια των πολυεθνικων δεν εχει ορια.Ακομη θυμαμαι την μερα που πηγα για αγορα μονο τα παπουτσια που δεν μου εγλειψαν και οταν
-
Οπότε λες ότι έκανες 2 σέρβις (ας τα θεωρήσω 3 σύμφωνα με τα λεγόμενά σου) μέσα σε 70.000 χλμ (και 4 χρόνια). Ποια είναι η προβλεπόμενη συντήρηση? Χλωμό το βλέπω να είναι αυτή που του έκανες.
Όσο για το σασμάν ναι δεν είναι λογικό να χαλάσει τόσο νωρίς εκτός αν το βιάζεις. Η ζημιά ποια είναι ακριβώς?
-
Και τι προβλημα σου εβγαλε το σασμαν;
ΠΑντως ενα δικιο το εχουν ,αν το ειχες παει για σερβις οταν επρεπε μπορει να ειχαν δει το προβλημα στην αρχη του και να σε καλυπταν χωρις προβλημα. -
Προσωπικά, νομίζω ότι είναι πολύ λογική η απάντηση της Toyota. Χλωμό να το είχαν βρει, αν το είχε πάει πιο νωρίς για service, αλλά τουλάχιστον θα του το άλλαζαν τώρα.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Προσωπικά, νομίζω ότι είναι πολύ λογική η απάντηση της Toyota. Χλωμό να το είχαν βρει, αν το είχε πάει πιο νωρίς για service, αλλά τουλάχιστον θα του το άλλαζαν τώρα.Δεν ξερουμε το προβλημα.Αν πχ ειχε διαρροη βαλβολινης δεν θα το εβλεπαν ;
-
Η οροι της εγγυησης ειναι ξεκαθαροι και δινονται γραπτως με καθε οχημα: Η εγγυηση για το οχημα παυει να ισχυει εφ'οσον δε τηρειται αυστηρα το προγραμμα συντηρησης.
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Προσωπικά, νομίζω ότι είναι πολύ λογική η απάντηση της Toyota. Χλωμό να το είχαν βρει, αν το είχε πάει πιο νωρίς για service, αλλά τουλάχιστον θα του το άλλαζαν τώρα.
Δεν ξερουμε το προβλημα.Αν πχ ειχε διαρροη βαλβολινης δεν θα το εβλεπαν ;
Ειτε το εβλεπαν ειτε οχι, δε παιζει ρολο αφου θα ειχε επισκευαστει στα πλαισια της εγγυησης.
-
βαλβολινες αλλαξες ποτε?
-
δεν νομίζω ότι προβλέπεται να αλλάξεις βαλβολίνες, σύμφωνα με το πρόγραμμα service της Toyota, τόσο νωρίς.
-
αν δεν κανω λαθος ειναι καθε 60κ χμ ή 4 χρόνια (ότι ερθει πρωτα)
Λάδι μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων και εμπρός διαφορικού (μόνο για το MR2, λάδι πίσω διαφορικού) κάθε 4 χρόνια ή 60.000χμ.
-
αν είναι κάθε 60.000χλμ πάω πάσο, στα volvo πχ, η αντιπροσωπία σου λέει, ότι δεν αλλάζεις ποτέ , όπως λες κι εσύ προσωπικά κάθε 4 χρόνια λέω να τις αλλάζω.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Η οροι της εγγυησης ειναι ξεκαθαροι και δινονται γραπτως με καθε οχημα: Η εγγυηση για το οχημα παυει να ισχυει εφ'οσον δε τηρειται αυστηρα το προγραμμα συντηρησης.Προσωπικά, νομίζω ότι είναι πολύ λογική η απάντηση της Toyota. Χλωμό να το είχαν βρει, αν το είχε πάει πιο νωρίς για service, αλλά τουλάχιστον θα του το άλλαζαν τώρα.
Δεν ξερουμε το προβλημα.Αν πχ ειχε διαρροη βαλβολινης δεν θα το εβλεπαν ;
Ειτε το εβλεπαν ειτε οχι, δε παιζει ρολο αφου θα ειχε επισκευαστει στα πλαισια της εγγυησης.
Μαλλον εγω δεν καταλαβα καλα το αρχικο ποστ.Εκανε σερβις στα 48500 και στα 70000χλμ του βγηκε το προβλημα.Ανα ποσα χλμ ή μηνες να ζηταει σερβις η τογιοτα;
Παντως αν δεν τα εκανε τα σερβις οποτε απαιτει η εταιρια ειναι εκτος εγγυησης οτι και να λεμε.Εγω θα εψαχνα για μεταχειρισμενο σασμαν,τοσα λεφτα οσο ενα καινουργιο δεν θα κανει. -
70.000 χλμ πάντως μου φαίνονται υπερβολικά λίγα για σαζμάν.
Είτε πρέπει να είσαι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ κάγκουρας για το καταστρέψεις, είτε η αντιπροσωπεία με δικαιολογία την ελειπή συντήρηση θέλει να καλύψει τις δικές τους ατασθαλείες(ελαττωματικό εκ γενετής).
Δύσκολη περίπτωση δικαίωσης ομολογουμένως. -
Καλησπέρα.
Ξεκαθαρίζω πως δεν παίρνω την μεριά κανενός, απλώς παραθέτω κάποια πράγματα τόσο για την κατανόηση των χιλιομέτρων και των service, όσο και για το τι μπορεί να κάνει ο κος που έχει το πρόβλημα.Στην Κορόλλα που πήρε το 2007, η Toyota ζητά την εξής συντήρηση.
15000χλμ. Αλλαγή λαδιών
30000χλμ Service με οτι προβλέπεται να αλλαχτεί στα 30Κ
45000χλμ Αλλαγή λαδιών
60000χλμ Service με ότι προβλέπεται να αλλαχτεί στα 60ΚΑντί λοιπόν τεσσάρων επισκέψεων έγιναν 2 και με μεγάλη χιλιομετρικά απόσταση μεταξύ τους.
Τυπικά λοιπόν, δεν μπορεί να γίνει τίποτα διότι στις εγγυήσεις τους το γράφουν με απόλυτη σαφήνεια και το εξηγούν κιόλας κατά την αγορά.
Μη επισκεπτόμενος την αντιπροσωπεία λοιπόν 2 φορές (κόστος γύρω στα 250 ευρώ και για τις δύο επισκέψεις), καλείται τώρα να πληρώσει 4300 ευρώ.
Γνώμη μου τώρα και αν θέλει την ακούει ο παθών.
Ξεχνάτε την αντιπροσωπεία, εφ' όσον ούτως ή άλλως δεν έχετε πια καμιά εγγύηση αν και υπολοίπονται ακόμα 3 χρόνια, βγαίνετε στην αγορά και βρίσκετε ένα μεταχειρισμένο κιβώτιο με 500-600 ευρώ.
Βρίσκετε και ένα καλό μηχανικό να σας το περάσει, αλλάξτε και 2-3 φορές βαλβολίνες σε διάστημα 2-3 μηνών και μετά κάθε 20000 χλμ.
Είναι ότι πιο οικονομικό και πιο σωστό μπορείτε να κάνετε υπό τις παρούσες συνθήκες. -
Και μετά αυτό το αμάξι, θα το δούμε σε μια μάντρα με υπόλοιπο... εγγύησης. Χαλάρα όμως...
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Και μετά αυτό το αμάξι, θα το δούμε σε μια μάντρα με υπόλοιπο... εγγύησης. Χαλάρα όμως...Να μην σου πω ότι θα το πασάρουν ως καινούργιο με μειωμένο τέλος ταξινόμησης (από την εποχή του Παπαθανασίου)
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
αν είναι κάθε 60.000χλμ πάω πάσο, στα volvo πχ, η αντιπροσωπία σου λέει, ότι δεν αλλάζεις ποτέ , όπως λες κι εσύ προσωπικά κάθε 4 χρόνια λέω να τις αλλάζω.Και η Mercedes τα ιδια λεει αλλα αυτα ειναι Μαρκετινιστικα κολπα. Ετσι την πατανε πολλοι και στο τελος παιρνουν το σαζμαν στο χερι
-
Αν είναι να καταστρέφονται τα κιβώτια σε Verso 3 ετών (:o VERSO!) τότε όντως η ΤΟΥΟΤΑ έφτασε στο τέλμα.
Βέβαια η φήμη του 'δε σπάει-δε χαλάει-ΤΟΥΟΤΑ είναι' θα την ακολουθεί πάντα, γι'αυτό και δε θα χρεοκωπήσει άμεσα ή έμμεσα...
-
Ο χρήστης χατζιδακις έγραψε:
Αγαπητοι φιλοι.τον ιανουαριο του 2007 αγορασα ενα καινουργιο ΤΟΥΟΤΑ VERSO 1.8Περίεργο. Δε βλέπω να έβγαινε 1800αρι vesro εκείνη την εποχή.
Σε δυο εταιρείες λιπαντικών που είδα δίνουν περίοδο παραγωγής για corolla vesro 1.8 το 2002-2004 ενώ το yaris verso δεν είχε ποτέ τέτοιο κινητήρα.
ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥΟΤΑ ??