Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥΟΤΑ ??
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥΟΤΑ ??
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    29
    65
    485
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chatzidakis last edited by

      Αγαπητοι φιλοι.τον ιανουαριο του 2007 αγορασα ενα καινουργιο ΤΟΥΟΤΑ VERSO 1.8 .Εχω 70000χιλ.Εχω κανει δυο σερβις στη επισημη αντιπροσωπια στα 15500 και 48500 χιλ.Το δευτερο σερβις εγινε 5-οκτ-2009 στο οποιο ζητησα να γινουν και οι εργασιες του σερβις που χαθηκε στα 30000 χιλ.Την προηγουμενη πεμπτη 18 νοε-2010 χαλασε το σασμαν.Πηγα στην αντιπροσωπια οπου μετα που ειδαν την ζημια μου ειπαν οτι δεν επισκευαζεται βκαι η λυση ειναι καινουργιο.Το καινουργιο κοστιζει 4300 ευρω μονο αγορα.Ηεγγυηση αρνειται να με καλυψει γιατι επικαλειται ελλειπη συντηρηση.Βεβαια οταν εκανα το τελευταιο σερβις κανεις δεν μου ειπε οτι ξερεις φιλε η εγγυηση σου δεν ισχυει πια.εχω σηζητησει με αρκετους μηχανικους και ολοι λενε οτι η συγγκεκριμενη ζημια ειναι απαραδεκτη σε σχεση με τα χιλ ακομα και αν δεν ειχα κανει κανενα σερβις.ειμαι αρκετα εμπειρος οδηγος.Οδηγω απο το 1981 συνεχως 220000χιλ με nissan 180000 fiat127 kai 460000xil !!! μεGOLF και ποτε δεν συναντησα τετοια ζημια με ελλειπεστερη συντηρηση.σκεφτομαι ποσοι χιλιαδες ιδιοκτητες ειναι χωρις εγγυηση αυτη την στιγμη χωρις να το ξερουν με δεδομενη την οικονομικη κατασταση .Πιστευω οτι η εταιρεια εξαντλησε την αυστηροτητα της και εδειξε την αναλγησια της γιατι η ζημια μου εινα ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ για αυτοκινητο αυτης της .Αφου δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα δικαστικων περιπετειων τουλαχιστων θα διμοσιοποιησω το προβλημα μου με καθε μεσο και οσο χρειαστει .Σε οσα site επισκευτηκα για να διαπιστωσω τι προβληματα παρουσιαζει συνηθως το συγκεκριμενο μοντελο διεπιστωσα εκπληκτος οτι περιπου 6 στα 10 προβληματα παρουσιαζονται στο gearbox (κιβωτιο ταχυτητων) και μαλιστα στα 40000 εως 60000 μιλια και στα 4 χρονια.Σασ ευχαριστω για το χρονο σας αλλα πιστευω οτι η ασυδοσια των πολυεθνικων δεν εχει ορια.Ακομη θυμαμαι την μερα που πηγα για αγορα μονο τα παπουτσια που δεν μου εγλειψαν και οταν

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chatzidakis last edited by

        Αγαπητοι φιλοι.τον ιανουαριο του 2007 αγορασα ενα καινουργιο ΤΟΥΟΤΑ VERSO 1.8 .Εχω 70000χιλ.Εχω κανει δυο σερβις στη επισημη αντιπροσωπια στα 15500 και 48500 χιλ.Το δευτερο σερβις εγινε 5-οκτ-2009 στο οποιο ζητησα να γινουν και οι εργασιες του σερβις που χαθηκε στα 30000 χιλ.Την προηγουμενη πεμπτη 18 νοε-2010 χαλασε το σασμαν.Πηγα στην αντιπροσωπια οπου μετα που ειδαν την ζημια μου ειπαν οτι δεν επισκευαζεται βκαι η λυση ειναι καινουργιο.Το καινουργιο κοστιζει 4300 ευρω μονο αγορα.Ηεγγυηση αρνειται να με καλυψει γιατι επικαλειται ελλειπη συντηρηση.Βεβαια οταν εκανα το τελευταιο σερβις κανεις δεν μου ειπε οτι ξερεις φιλε η εγγυηση σου δεν ισχυει πια.εχω σηζητησει με αρκετους μηχανικους και ολοι λενε οτι η συγγκεκριμενη ζημια ειναι απαραδεκτη σε σχεση με τα χιλ ακομα και αν δεν ειχα κανει κανενα σερβις.ειμαι αρκετα εμπειρος οδηγος.Οδηγω απο το 1981 συνεχως 220000χιλ με nissan 180000 fiat127 kai 460000xil !!! μεGOLF και ποτε δεν συναντησα τετοια ζημια με ελλειπεστερη συντηρηση.σκεφτομαι ποσοι χιλιαδες ιδιοκτητες ειναι χωρις εγγυηση αυτη την στιγμη χωρις να το ξερουν με δεδομενη την οικονομικη κατασταση .Πιστευω οτι η εταιρεια εξαντλησε την αυστηροτητα της και εδειξε την αναλγησια της γιατι η ζημια μου εινα ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ για αυτοκινητο αυτης της .Αφου δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα δικαστικων περιπετειων τουλαχιστων θα διμοσιοποιησω το προβλημα μου με καθε μεσο και οσο χρειαστει .Σε οσα site επισκευτηκα για να διαπιστωσω τι προβληματα παρουσιαζει συνηθως το συγκεκριμενο μοντελο διεπιστωσα εκπληκτος οτι περιπου 6 στα 10 προβληματα παρουσιαζονται στο gearbox (κιβωτιο ταχυτητων) και μαλιστα στα 40000 εως 60000 μιλια και στα 4 χρονια.Σασ ευχαριστω για το χρονο σας αλλα πιστευω οτι η ασυδοσια των πολυεθνικων δεν εχει ορια.Ακομη θυμαμαι την μερα που πηγα για αγορα μονο τα παπουτσια που δεν μου εγλειψαν και οταν

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chatzidakis last edited by

          Αγαπητοι φιλοι.τον ιανουαριο του 2007 αγορασα ενα καινουργιο ΤΟΥΟΤΑ VERSO 1.8 .Εχω 70000χιλ.Εχω κανει δυο σερβις στη επισημη αντιπροσωπια στα 15500 και 48500 χιλ.Το δευτερο σερβις εγινε 5-οκτ-2009 στο οποιο ζητησα να γινουν και οι εργασιες του σερβις που χαθηκε στα 30000 χιλ.Την προηγουμενη πεμπτη 18 νοε-2010 χαλασε το σασμαν.Πηγα στην αντιπροσωπια οπου μετα που ειδαν την ζημια μου ειπαν οτι δεν επισκευαζεται βκαι η λυση ειναι καινουργιο.Το καινουργιο κοστιζει 4300 ευρω μονο αγορα.Ηεγγυηση αρνειται να με καλυψει γιατι επικαλειται ελλειπη συντηρηση.Βεβαια οταν εκανα το τελευταιο σερβις κανεις δεν μου ειπε οτι ξερεις φιλε η εγγυηση σου δεν ισχυει πια.εχω σηζητησει με αρκετους μηχανικους και ολοι λενε οτι η συγγκεκριμενη ζημια ειναι απαραδεκτη σε σχεση με τα χιλ ακομα και αν δεν ειχα κανει κανενα σερβις.ειμαι αρκετα εμπειρος οδηγος.Οδηγω απο το 1981 συνεχως 220000χιλ με nissan 180000 fiat127 kai 460000xil !!! μεGOLF και ποτε δεν συναντησα τετοια ζημια με ελλειπεστερη συντηρηση.σκεφτομαι ποσοι χιλιαδες ιδιοκτητες ειναι χωρις εγγυηση αυτη την στιγμη χωρις να το ξερουν με δεδομενη την οικονομικη κατασταση .Πιστευω οτι η εταιρεια εξαντλησε την αυστηροτητα της και εδειξε την αναλγησια της γιατι η ζημια μου εινα ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ για αυτοκινητο αυτης της .Αφου δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα δικαστικων περιπετειων τουλαχιστων θα διμοσιοποιησω το προβλημα μου με καθε μεσο και οσο χρειαστει .Σε οσα site επισκευτηκα για να διαπιστωσω τι προβληματα παρουσιαζει συνηθως το συγκεκριμενο μοντελο διεπιστωσα εκπληκτος οτι περιπου 6 στα 10 προβληματα παρουσιαζονται στο gearbox (κιβωτιο ταχυτητων) και μαλιστα στα 40000 εως 60000 μιλια και στα 4 χρονια.Σασ ευχαριστω για το χρονο σας αλλα πιστευω οτι η ασυδοσια των πολυεθνικων δεν εχει ορια.Ακομη θυμαμαι την μερα που πηγα για αγορα μονο τα παπουτσια που δεν μου εγλειψαν και οταν

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • xenos
            xenos last edited by

            Οπότε λες ότι έκανες 2 σέρβις (ας τα θεωρήσω 3 σύμφωνα με τα λεγόμενά σου) μέσα σε 70.000 χλμ (και 4 χρόνια). Ποια είναι η προβλεπόμενη συντήρηση? Χλωμό το βλέπω να είναι αυτή που του έκανες.

            Όσο για το σασμάν ναι δεν είναι λογικό να χαλάσει τόσο νωρίς εκτός αν το βιάζεις. Η ζημιά ποια είναι ακριβώς?

            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Και τι προβλημα σου εβγαλε το σασμαν;
              ΠΑντως ενα δικιο το εχουν ,αν το ειχες παει για σερβις οταν επρεπε μπορει να ειχαν δει το προβλημα στην αρχη του και να σε καλυπταν χωρις προβλημα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johnkyr last edited by

                Προσωπικά, νομίζω ότι είναι πολύ λογική η απάντηση της Toyota. Χλωμό να το είχαν βρει, αν το είχε πάει πιο νωρίς για service, αλλά τουλάχιστον θα του το άλλαζαν τώρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                  Προσωπικά, νομίζω ότι είναι πολύ λογική η απάντηση της Toyota. Χλωμό να το είχαν βρει, αν το είχε πάει πιο νωρίς για service, αλλά τουλάχιστον θα του το άλλαζαν τώρα.

                  Δεν ξερουμε το προβλημα.Αν πχ ειχε διαρροη βαλβολινης δεν θα το εβλεπαν ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    saxon_747 last edited by

                    Η οροι της εγγυησης ειναι ξεκαθαροι και δινονται γραπτως με καθε οχημα: Η εγγυηση για το οχημα παυει να ισχυει εφ'οσον δε τηρειται αυστηρα το προγραμμα συντηρησης.

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                    Προσωπικά, νομίζω ότι είναι πολύ λογική η απάντηση της Toyota. Χλωμό να το είχαν βρει, αν το είχε πάει πιο νωρίς για service, αλλά τουλάχιστον θα του το άλλαζαν τώρα.

                    Δεν ξερουμε το προβλημα.Αν πχ ειχε διαρροη βαλβολινης δεν θα το εβλεπαν ;

                    Ειτε το εβλεπαν ειτε οχι, δε παιζει ρολο αφου θα ειχε επισκευαστει στα πλαισια της εγγυησης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mad-max-13 last edited by

                      βαλβολινες αλλαξες ποτε?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        johnkyr last edited by

                        δεν νομίζω ότι προβλέπεται να αλλάξεις βαλβολίνες, σύμφωνα με το πρόγραμμα service της Toyota, τόσο νωρίς.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mad-max-13 last edited by

                          αν δεν κανω λαθος ειναι καθε 60κ χμ ή 4 χρόνια (ότι ερθει πρωτα)

                          Λάδι μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων και εμπρός διαφορικού (μόνο για το MR2, λάδι πίσω διαφορικού) κάθε 4 χρόνια ή 60.000χμ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            johnkyr last edited by

                            αν είναι κάθε 60.000χλμ πάω πάσο, στα volvo πχ, η αντιπροσωπία σου λέει, ότι δεν αλλάζεις ποτέ , όπως λες κι εσύ προσωπικά κάθε 4 χρόνια λέω να τις αλλάζω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                              Η οροι της εγγυησης ειναι ξεκαθαροι και δινονται γραπτως με καθε οχημα: Η εγγυηση για το οχημα παυει να ισχυει εφ'οσον δε τηρειται αυστηρα το προγραμμα συντηρησης.

                              Προσωπικά, νομίζω ότι είναι πολύ λογική η απάντηση της Toyota. Χλωμό να το είχαν βρει, αν το είχε πάει πιο νωρίς για service, αλλά τουλάχιστον θα του το άλλαζαν τώρα.

                              Δεν ξερουμε το προβλημα.Αν πχ ειχε διαρροη βαλβολινης δεν θα το εβλεπαν ;

                              Ειτε το εβλεπαν ειτε οχι, δε παιζει ρολο αφου θα ειχε επισκευαστει στα πλαισια της εγγυησης.

                              Μαλλον εγω δεν καταλαβα καλα το αρχικο ποστ.Εκανε σερβις στα 48500 και στα 70000χλμ του βγηκε το προβλημα.Ανα ποσα χλμ ή μηνες να ζηταει σερβις η τογιοτα;
                              Παντως αν δεν τα εκανε τα σερβις οποτε απαιτει η εταιρια ειναι εκτος εγγυησης οτι και να λεμε.Εγω θα εψαχνα για μεταχειρισμενο σασμαν,τοσα λεφτα οσο ενα καινουργιο δεν θα κανει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                piii last edited by

                                70.000 χλμ πάντως μου φαίνονται υπερβολικά λίγα για σαζμάν.
                                Είτε πρέπει να είσαι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ κάγκουρας για το καταστρέψεις, είτε η αντιπροσωπεία με δικαιολογία την ελειπή συντήρηση θέλει να καλύψει τις δικές τους ατασθαλείες(ελαττωματικό εκ γενετής).
                                Δύσκολη περίπτωση δικαίωσης ομολογουμένως.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  beams last edited by

                                  Καλησπέρα.
                                  Ξεκαθαρίζω πως δεν παίρνω την μεριά κανενός, απλώς παραθέτω κάποια πράγματα τόσο για την κατανόηση των χιλιομέτρων και των service, όσο και για το τι μπορεί να κάνει ο κος που έχει το πρόβλημα.

                                  Στην Κορόλλα που πήρε το 2007, η Toyota ζητά την εξής συντήρηση.
                                  15000χλμ. Αλλαγή λαδιών
                                  30000χλμ Service με οτι προβλέπεται να αλλαχτεί στα 30Κ
                                  45000χλμ Αλλαγή λαδιών
                                  60000χλμ Service με ότι προβλέπεται να αλλαχτεί στα 60Κ

                                  Αντί λοιπόν τεσσάρων επισκέψεων έγιναν 2 και με μεγάλη χιλιομετρικά απόσταση μεταξύ τους.
                                  Τυπικά λοιπόν, δεν μπορεί να γίνει τίποτα διότι στις εγγυήσεις τους το γράφουν με απόλυτη σαφήνεια και το εξηγούν κιόλας κατά την αγορά.
                                  Μη επισκεπτόμενος την αντιπροσωπεία λοιπόν 2 φορές (κόστος γύρω στα 250 ευρώ και για τις δύο επισκέψεις), καλείται τώρα να πληρώσει 4300 ευρώ.
                                  Γνώμη μου τώρα και αν θέλει την ακούει ο παθών.
                                  Ξεχνάτε την αντιπροσωπεία, εφ' όσον ούτως ή άλλως δεν έχετε πια καμιά εγγύηση αν και υπολοίπονται ακόμα 3 χρόνια, βγαίνετε στην αγορά και βρίσκετε ένα μεταχειρισμένο κιβώτιο με 500-600 ευρώ.
                                  Βρίσκετε και ένα καλό μηχανικό να σας το περάσει, αλλάξτε και 2-3 φορές βαλβολίνες σε διάστημα 2-3 μηνών και μετά κάθε 20000 χλμ.
                                  Είναι ότι πιο οικονομικό και πιο σωστό μπορείτε να κάνετε υπό τις παρούσες συνθήκες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thanos last edited by

                                    Και μετά αυτό το αμάξι, θα το δούμε σε μια μάντρα με υπόλοιπο... εγγύησης. Χαλάρα όμως...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      noname1900 last edited by

                                      Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                                      Και μετά αυτό το αμάξι, θα το δούμε σε μια μάντρα με υπόλοιπο... εγγύησης. Χαλάρα όμως...

                                      Να μην σου πω ότι θα το πασάρουν ως καινούργιο με μειωμένο τέλος ταξινόμησης (από την εποχή του Παπαθανασίου)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                                        αν είναι κάθε 60.000χλμ πάω πάσο, στα volvo πχ, η αντιπροσωπία σου λέει, ότι δεν αλλάζεις ποτέ , όπως λες κι εσύ προσωπικά κάθε 4 χρόνια λέω να τις αλλάζω.

                                        Και η Mercedes τα ιδια λεει αλλα αυτα ειναι Μαρκετινιστικα κολπα. Ετσι την πατανε πολλοι και στο τελος παιρνουν το σαζμαν στο χερι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          ausfahrt last edited by

                                          Αν είναι να καταστρέφονται τα κιβώτια σε Verso 3 ετών (:o VERSO!) τότε όντως η ΤΟΥΟΤΑ έφτασε στο τέλμα.

                                          Βέβαια η φήμη του 'δε σπάει-δε χαλάει-ΤΟΥΟΤΑ είναι' θα την ακολουθεί πάντα, γι'αυτό και δε θα χρεοκωπήσει άμεσα ή έμμεσα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mousatos last edited by

                                            Ο χρήστης χατζιδακις έγραψε:
                                            Αγαπητοι φιλοι.τον ιανουαριο του 2007 αγορασα ενα καινουργιο ΤΟΥΟΤΑ VERSO 1.8

                                            Περίεργο. Δε βλέπω να έβγαινε 1800αρι vesro εκείνη την εποχή.
                                            Σε δυο εταιρείες λιπαντικών που είδα δίνουν περίοδο παραγωγής για corolla vesro 1.8 το 2002-2004 ενώ το yaris verso δεν είχε ποτέ τέτοιο κινητήρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr