-
Οτι θα συνεχιστεί το πρότζεκτ...θα συνεχιστεί.
Αλλά είναι καλό να αναγνωρίζεις αυτά που ξέρεις, καλύτερο να τα αναγνωρίζουν οι άλλοι...
Κάλλιστο όμως είναι να έχεις το θάρρος να παραδέχεσαι αυτά που δεν ξέρεις!!!ΥΓ Ετσι!!! να βγαίνει και κανένα ηθικό δίδαγμα...
-
Ο χρήστης postruck. έγραψε:
Θυμασαι τι σου ειχα γραψει πριν μερικα ποστ? Πρωτα ολοκλιρωτικο λυσιμο του αυτοκινητου και μετα πως και τι θα φτιαξεις.Αν καταλαβα καλα λογω μη υπαρξης κλειστου χωρου,σκεπτεσε να το πας σε φανοποιο για να φτιαχτει σωστα.Προς θεου μην κανεις κανα αστειο και κοψεις τιποτα πατωματα,μαρσπιεδες,κολονες χωρις το αυτοκινητο να ειναι τακαρισμενο σε απολυτα επιπεδο πατωμα και δεμενο εσωτερικα, γιατι αλλιως θα σκορπισει και δεν προκειται να κλεισει πορτα και να μπει το μπαμπριζ μετα.Πρεπει ομως να βρεις φανοποιο που εχει ξανα ασχολιθει με το αντικειμενο και να ειναι και λιγο μερακλης.Ακριβώς έτσι!!! Είχες δίκιο και φαντάζομαι και ανάλογη εμπειρία...
Δεν πρόκειται να κάνω τίποτα, πέρα απο τριψιματάκια, επισκευή του κινητήρα και συλλογή ανταλλακτικών...
Εχω καιρό μέχρι το φθινόπωρο, να βρω κάποιον κατάλληλο φαναρτζή που να μην είναι και πι@σοκολ@ς... -
Μην το ξαναπειτε αυτο κυριε Αργυρη χαρα μας να διαβαζουμε .Να σας ρωτησω ο κινητηρας ποσα χλμ εχει και ποσα κυβικα ειναι
-
Έχει άγνωστο αριθμό χιλιομέτρων και είναι 1100, 55 άλογα...
-
Παντως καλο ειναι να κανετε μια επισκευη στον κινητηρα για ειναι ετιμοπολεμος.Παντως ειναι λιγα τα κυβικα.
-
Απογοητευομαι και που το βλεπω
Δεν θα ειχα το κουραγιο ουτε να το ξηλωσω , μπραβο σου που προσπαθεις.
Θελει πολυ δουλεια και πολλα λεφτα και οσο και να πιανουν τα χερια σου σε υπολογιζω στο 5000 -7000 φανοποιοια .Παρομιες κοντρες απο κατω βαζουμε και στα α112 για να μην ανοιγουν
-
Θυμάμαι καλα, τέτοιου είδους κοντρες πολύ μεταγενέστερες σε κάτι 127 και yugo . Πιθανότατα απο κάτι τετοια τα ξεπατίκωσαν εδώ μάστορες Παρομοιες αλλα βιδωτές είχα στο Yugo μου αλλιώς θα έχανα τα ράμφη με το μοτέρ που είχα πάνω. Μάλιστα , κλασική περίπτωση 'ξεχειλώματος' , συνηθως συχνά πυκνά η μια απο τις 2 κόντρες ήταν κομένη λίγο μετά το παξιμάδι που βίδωνε στη γέφυρα , συνήθως αποτέλεσμα απο ανέβασμα σε πεζοδρόμιο καθώς ήταν το πρώτο σημείο που έβρισκε λόγω χαμηλώματος. Ηλεκτροκόλληση που είχαμε ρίξει και εκει.
Πάντως δε μπορεις να πεις , το φροντιζε ο ανθρωπος το αμάξι , όπου και να το πιάσεις δουλειά έχει πάνω... Το θέμα ειναι αν γινόταν εις γνώσειν του ή ενα ανγοια απο 'γνωστό ' και 'καλό' μαστορα. Νομίζω οτι έχεις το τηλεφωνό του , δεν τον παιρνεις να του πεις τα ευρηματα σου και απο περιέργεια να τον ρωτήσεις πώς και γιατί εγινε οτι έγινε. Φαντάζομαι θα είναι πολύ ενδιαφέρο.
( Ο παλιός ιδιοκτήτης αν θυμάμαι καλά ειχε δηλώσει ενδιαφέρον να το δει αμα ηταν τελειωμένο ή εστω σε κάποια αξιοπρεπή κατάσταση....)
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
Απογοητευομαι και που το βλεπω
Δεν θα ειχα το κουραγιο ουτε να το ξηλωσω , μπραβο σου που προσπαθεις.
Θελει πολυ δουλεια και πολλα λεφτα και οσο και να πιανουν τα χερια σου σε υπολογιζω στο 5000 -7000 φανοποιοια .Παρομιες κοντρες απο κατω βαζουμε και στα α112 για να μην ανοιγουν
Η πρώτη μου σκέψη ήταν να το πουλήσω σαν βάση ανακατασκευής λόγω σπανιότητας και να πάρω κάτι που θα μπορώ να ασχοληθώ μόνος μου χομπίστικα, γιατί αυτό έχει περάσει το επίπεδο που διαθέτω, έχει πάει σε άλλο, πιο επαγγελματικό και σαφώς πιο ακριβό, φαντάσου ότι άρχισα να ψάχνω και το υποκατάστατο...
Αλλά θα μείνει σαν ανεκπλήρωτος πόθος και δεν το αντέχω. Και έτσι θα το συνεχίσω μάλλον, έχω και αυτήν την ψυρρίαση και δεν μπορώ να το πλακώσω και το ξέρω ότι θα μου στοιχήσει...και το κυριότερο ότι θα μου στοιχήσει σε χρόνο, με την έννοια ότι δεν θα μπορώ να διαθέσω μόνο τον ελεύθερο χρόνο μου, αλλά να το εντάξω σε πρόγραμμα (κάτι που δεν θέλω)...
Προς το παρόν προχωράμε με ό,τι μπορούμε να κάνουμε (μαζέψουμε) και μετά θα αναλάβουν ειδικοί... -
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Πάντως δε μπορεις να πεις , το φροντιζε ο ανθρωπος το αμάξι , όπου και να το πιάσεις δουλειά έχει πάνω... Το θέμα ειναι αν γινόταν εις γνώσειν του ή ενα ανγοια απο 'γνωστό ' και 'καλό' μαστορα. Νομίζω οτι έχεις το τηλεφωνό του , δεν τον παιρνεις να του πεις τα ευρηματα σου και απο περιέργεια να τον ρωτήσεις πώς και γιατί εγινε οτι έγινε. Φαντάζομαι θα είναι πολύ ενδιαφέρο.
( Ο παλιός ιδιοκτήτης αν θυμάμαι καλά ειχε δηλώσει ενδιαφέρον να το δει αμα ηταν τελειωμένο ή εστω σε κάποια αξιοπρεπή κατάσταση....)Το κακό ήταν ότι το φρόντιζε...Θα προτιμούσα να μην το είχε κάνει.
Πάντως οι μεγαλύτερες ζημιές δεν έγιναν απο τέτοιες πατέντες. Έγιναν απο τα δύο τρακαρίσματα. Ένα μπροστά αριστερά και ένα πίσω δεξια. Και μάλιστα όχι απο τα τρακαρίσματα αυτά καθε αυτά, αλλά απο την δουλειά που είχε γίνει απο μαστόρια εποχής (που εκείνη την εποχή τους λέγαμε καλουπατζήδες).
Το τηλέφωνο του μπορώ να το βρώ, γιατί το έχω χάσει...αλλά τι νόημα έχει? Τώρα πια ξέρω τι και πως έχει γίνει, δεν θα μπορέσει να με διαφωτίσει, παρά μόνο να μου πει ποιοί ήταν και να περάσω να τους ξεχέσω 15 χρόνια μετά (αν ζουν)... -
Τουλαχιστον δεν πας απο το άλλο στην Κυψέλη μπας και το δίνει (μικρή πιθανότητα) και αν ειναι σε καλύτερη κατασταση (ακόμα μικροτερη πιθανότητα) για να βγαλεις ισως καποιο σωστό αμαξι?
-
Αυτό και αν έχει χάλια...Το δικό μου είναι αστέρι μπροστά σε αυτό...
Σίγουρα όλα τα λεφτά είναι το πίσω φανάρι απο Ιουλία...τίποτα άλλο
Απο λεπτομέρειες made in Moretti, δεν έχει απομείνει τίποτα (προφυλακτήρες, σαλόνι, φανάρια, μάσκες, σήματα, νίκελ κλπ), το καπό και ο ουρανός είναι κατασάπια...φαντάσου τι θα γίνεται απο κάτω...
Μετά απο αυτό δεν σου φαντάζει αστέρι το δικό μου? αυτό το βλέπω όταν θέλω να παίρνω κουράγιο!!!
-
ειμαι παντως σιγουρος πως θα γινει αστερι το δικο σου!!
-
Kαλό κουράγιο tsargy Απ ότι καταλαβαίνω έχασες λίγο από τον ενθουσιασμό σου αλλά όχι την θέληση να το αναπαλαιώσεις.
Καλη συνέχεια λοιπόν σου εύχομαι και συνέχισε να μας ενημερώνεις για το πως προχωράει το θέμα.Θα κάνω και μερικά τηλέφωνα αύριο μήπως και μάθω για κάποιον κατάλληλο μάστορα. Αν μάθω κάτι θα σου πω (αν και δεν είμαι τόσο αισιόδοξος )
-
Ωρε Αργύρη, το χαν περιποιηθεί καλά το αυτοκινητάκι. Κρίμα ρε γαμώτο. Τα μαστόρια μου μέσα και τις πατέντες τους...
Αργύρη καλή δύναμη σου εύχομαι. Πολύ δουλειά βγήκε στη φόρα. Τουλάχιστον μιας και το κάνεις, κάντο σωστά και πήγαινε το σε μάστορα για την ανακατασκευή του σασί και του πατώματος.
-
Είδα χτες και σήμερα ένα φρεσκοβαμμένο κόκκινο κάτω από πλ.Βικτωρίας. Είναι κανενός από εδώ μέσα?
-
Δεν ειναι απο δω μεσα αλλα το ξερω ,εχει γινει γενικη ανακατασκευη και πρεπει να εχει τελειωσει τον τελευταιο μηνα .
Αργυρη σου ειχα δωσει και το τηλ του κατοχου του δεν ξερω αν εχεις επικοινωνησει μαζι του -
Στέλιο, στην σκέψη μου είσαι. Μόλις χθες έψαχνα τα πμ για να το βρώ. Τώρα που είμαι τελείως καλά θα τον πάρω ένα τηλ τον φίλο, μήπως και το δω όταν κατέβω Αθήνα...
-
Δεν κοιμήθηκα σήμερα το μεσημέρι και στο σημείο που είναι το moretti είχε πέσει σκιά...
Ευκαιρία λοιπόν να βγάλω τα ημιαξόνια ώστε να είναι έτοιμος ο κινητήρας να βγεί απο πάνω...
Αφού όμως θα λυθούν που θα λυθούν όλα, ήταν ευκαιρία να βγάλω και την δαγκάνα με την βάση της, τον δίσκο, το άκρο, το ψαλίδι και φυσικά το ημιαξόνιο. Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι απο την αριστερή μεριά, γιατί μετά σκοτείνιασε...
Ευρημα στο πίσω μέρος του θόλου που ενώνεται με το μαρσπιέ (η διογκωτική πολυουρεθάνη πάει σύννεφο)Πιο μακρυνή:
Ενα μικρό (αναλογικά) σαπάκι
και άλλο ένα στην μπροστινή μεριά του θόλου που ενώνεται με την μετώπη:
Η αλήθεια είναι ότι ο προηγούμενος κάτοχος το πρόσεχε, μάλλον όμως το πήγαινε σε λάθος χέρια. Τα αμορτισέρ είναι monroe παρακαλώ:
Οι βίδες όμως στο πάνω μέρος του γονάτου κλωτσημένες, το βίδωσαν στον θόλο με 3 ροδέλλες στην κάθε μία για να βρούν καλό πάσο:
Αλήθεια...τι γυαλίζει στην υποδοχή του ημιαξονίου στο διαφορικό?
Καλά καταλάβατε...έχει χαθεί το ρουλεμάν (φοβάμαι κάπου μεταξύ διαφορικού και σασμάν) και η ασφάλεια είναι βγαλμένη!!!
Αυριο η δεξιά μεριά...
-
Και παρόλα αυτά το αμάξι προχώραγε? Μωρε μπράβο.....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Και παρόλα αυτά το αμάξι προχώραγε? Μωρε μπράβο.....Και άμα λάχει...του κάναμε και μερικά ανοίγματα στην Βεϊκου ετσι???
Ανακατασκευή 128 Moretti