-
Ηλεκτρονικά διόδια παντού και με χρέωση ανά διανυόμενο χιλιόμετρο υπόσχεται το υπουργείο Υποδομών και αυτά ύστερα από 1,5 χρόνο. Τα οχήματα θα είναι υποχρεωμένα να εφοδιαστούν με ειδικό πομποδέκτη, που θα καλύπτει ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο.
Δεν έχει ξεκαθαριστεί με ποιο τρόπο θα εξυπηρετούνται όσοι δεν επιθυμούν να έχουν e-pass και οι ξένοι τουρίστες, ούτε τι θα γίνει με τους τζαμπατζήδες. Η αρχή θα γίνει στην Εγνατία, όπου θα τοποθετηθούν μηχανήματα που θα χρεώνουν αυτόματα τον τραπεζικό μας λογαριασμό Η αρχή θα γίνει από τον άξονα της Εγνατίας, όπου προβλέπεται να τοποθετηθούν ειδικά «μάτια» ανά 25 χλμ. και θα καταγράφουν τις διελεύσεις κάθε οχήματος, με αυτόματη χρέωση στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει ο οδηγός. Ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη, όπως δήλωσε χθες σε δημοσιογράφους ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Στ. Λαμπρόπουλος. Σε πρώτη φάση πάντως θα λειτουργήσουν διόδια με το σύστημα «βινιέτας», ένα είδος τηλεκάρτας, αφού εκτός από τον Πολύμυλο Κοζάνης, όπου έχει τεθεί το τελευταίο διάστημα σε λειτουργία, οι κυκλοφοριακοί φόρτοι δεν εξασφαλίζουν τα ικανά έσοδα και τη μισθοδοσία του απαιτούμενου προσωπικού. Υπολογίζεται ότι για τη συντήρηση και αστυνόμευση του αυτοκινητόδρομου απαιτούνται 90 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Με βάση τη σύμβαση του 2007, για τον νέο αυτοκινητόδρομο δυτικής Θεσσαλίας, τον Ε-65, έπρεπε να λειτουργεί από τον Απρίλιο ο πρώτος από τους τρεις σταθμούς διοδίων που προβλέπονται στο πέταλο του Μαλιακού. Πρόκειται για τον σταθμό στις Θερμοπύλες, για τον οποίο ο κ. Λαμπρόπουλος είπε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να καλυφθεί προσωρινά από τον προηγούμενο, που ήδη λειτουργεί στην Τραγάνα. Οι άλλοι δύο πρέπει να ανοίξουν μέσα στο 2011, αλλά θεωρείται βέβαιο ότι το Δημόσιο θα καταβάλει ρήτρες στους εργολάβους, αφού τα έργα που έχει υποχρέωση να παραδώσει καθυστερούν και δεν υπάρχει προοπτική να ολοκληρωθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα, αφού οι -
Ηλεκτρονικά διόδια παντού και με χρέωση ανά διανυόμενο χιλιόμετρο υπόσχεται το υπουργείο Υποδομών και αυτά ύστερα από 1,5 χρόνο. Τα οχήματα θα είναι υποχρεωμένα να εφοδιαστούν με ειδικό πομποδέκτη, που θα καλύπτει ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο.
Δεν έχει ξεκαθαριστεί με ποιο τρόπο θα εξυπηρετούνται όσοι δεν επιθυμούν να έχουν e-pass και οι ξένοι τουρίστες, ούτε τι θα γίνει με τους τζαμπατζήδες. Η αρχή θα γίνει στην Εγνατία, όπου θα τοποθετηθούν μηχανήματα που θα χρεώνουν αυτόματα τον τραπεζικό μας λογαριασμό Η αρχή θα γίνει από τον άξονα της Εγνατίας, όπου προβλέπεται να τοποθετηθούν ειδικά «μάτια» ανά 25 χλμ. και θα καταγράφουν τις διελεύσεις κάθε οχήματος, με αυτόματη χρέωση στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει ο οδηγός. Ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη, όπως δήλωσε χθες σε δημοσιογράφους ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Στ. Λαμπρόπουλος. Σε πρώτη φάση πάντως θα λειτουργήσουν διόδια με το σύστημα «βινιέτας», ένα είδος τηλεκάρτας, αφού εκτός από τον Πολύμυλο Κοζάνης, όπου έχει τεθεί το τελευταίο διάστημα σε λειτουργία, οι κυκλοφοριακοί φόρτοι δεν εξασφαλίζουν τα ικανά έσοδα και τη μισθοδοσία του απαιτούμενου προσωπικού. Υπολογίζεται ότι για τη συντήρηση και αστυνόμευση του αυτοκινητόδρομου απαιτούνται 90 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Με βάση τη σύμβαση του 2007, για τον νέο αυτοκινητόδρομο δυτικής Θεσσαλίας, τον Ε-65, έπρεπε να λειτουργεί από τον Απρίλιο ο πρώτος από τους τρεις σταθμούς διοδίων που προβλέπονται στο πέταλο του Μαλιακού. Πρόκειται για τον σταθμό στις Θερμοπύλες, για τον οποίο ο κ. Λαμπρόπουλος είπε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να καλυφθεί προσωρινά από τον προηγούμενο, που ήδη λειτουργεί στην Τραγάνα. Οι άλλοι δύο πρέπει να ανοίξουν μέσα στο 2011, αλλά θεωρείται βέβαιο ότι το Δημόσιο θα καταβάλει ρήτρες στους εργολάβους, αφού τα έργα που έχει υποχρέωση να παραδώσει καθυστερούν και δεν υπάρχει προοπτική να ολοκληρωθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα, αφού οι -
Ηλεκτρονικά διόδια παντού και με χρέωση ανά διανυόμενο χιλιόμετρο υπόσχεται το υπουργείο Υποδομών και αυτά ύστερα από 1,5 χρόνο. Τα οχήματα θα είναι υποχρεωμένα να εφοδιαστούν με ειδικό πομποδέκτη, που θα καλύπτει ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο.
Δεν έχει ξεκαθαριστεί με ποιο τρόπο θα εξυπηρετούνται όσοι δεν επιθυμούν να έχουν e-pass και οι ξένοι τουρίστες, ούτε τι θα γίνει με τους τζαμπατζήδες. Η αρχή θα γίνει στην Εγνατία, όπου θα τοποθετηθούν μηχανήματα που θα χρεώνουν αυτόματα τον τραπεζικό μας λογαριασμό Η αρχή θα γίνει από τον άξονα της Εγνατίας, όπου προβλέπεται να τοποθετηθούν ειδικά «μάτια» ανά 25 χλμ. και θα καταγράφουν τις διελεύσεις κάθε οχήματος, με αυτόματη χρέωση στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει ο οδηγός. Ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη, όπως δήλωσε χθες σε δημοσιογράφους ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Στ. Λαμπρόπουλος. Σε πρώτη φάση πάντως θα λειτουργήσουν διόδια με το σύστημα «βινιέτας», ένα είδος τηλεκάρτας, αφού εκτός από τον Πολύμυλο Κοζάνης, όπου έχει τεθεί το τελευταίο διάστημα σε λειτουργία, οι κυκλοφοριακοί φόρτοι δεν εξασφαλίζουν τα ικανά έσοδα και τη μισθοδοσία του απαιτούμενου προσωπικού. Υπολογίζεται ότι για τη συντήρηση και αστυνόμευση του αυτοκινητόδρομου απαιτούνται 90 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
Με βάση τη σύμβαση του 2007, για τον νέο αυτοκινητόδρομο δυτικής Θεσσαλίας, τον Ε-65, έπρεπε να λειτουργεί από τον Απρίλιο ο πρώτος από τους τρεις σταθμούς διοδίων που προβλέπονται στο πέταλο του Μαλιακού. Πρόκειται για τον σταθμό στις Θερμοπύλες, για τον οποίο ο κ. Λαμπρόπουλος είπε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να καλυφθεί προσωρινά από τον προηγούμενο, που ήδη λειτουργεί στην Τραγάνα. Οι άλλοι δύο πρέπει να ανοίξουν μέσα στο 2011, αλλά θεωρείται βέβαιο ότι το Δημόσιο θα καταβάλει ρήτρες στους εργολάβους, αφού τα έργα που έχει υποχρέωση να παραδώσει καθυστερούν και δεν υπάρχει προοπτική να ολοκληρωθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα, αφού οι -
Big brother is watching us...
-
Μυρίζομαι τρελή λοβιτούρα με τις προμήθειες από τέτοιο προχωρημένο αλλά πολυέξοδο σύστημα...
Κι από την άλλη λέει φτιάχνουν διόδια που όμως θα καλυφθούν από τα προηγούμενα διόδια και θα φτιάξουν κι άλλα 2 στο πέταλο... Άρα και τα νέα κόλπα αλλά σπαταλάμε και για τα παλιά... τι οργάνωση και πρόβλεψη είναι αυτή!!
Φτιάχτε διόδια, φτιάχτε, ανεβάστε κι άλλο και την βενζίνη και μετά θα δείτε ότι κανένας σταθμός διοδίων δεν θα συμφέρει να υπάρχει γιατί κανένας δεν θα περνάει για να τα πληρώνει.... Και τα ωραία κόλπα με την αναγνώριση πινακίδων και αυτόματη χρέωση θα το έχουμε κι αυτό πληρώσει άδικα... -
αυτή είναι η απάντηση τους στο κίνημα άρνησης διοδίων.
άλλο να λες δεν πληρώνω και άλλο να προσπαθείς να σταματήσεις το σύστημα απο το να παίρνει αυτόματα χρήματα απο το λογαριασμό/κάρτα σου.σχετικά με τις προμήθειες έχεις δίκιο , αλλά αν μετά απο μερικά χρονάκια γνωστό άγνωστο μέλος υψηλής πιστότητας βρεθεί με 1Μ θα ξέρεις οτι τα κλεμμένα πιάσαν τόπο.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
...σχετικά με τις προμήθειες έχεις δίκιο , αλλά αν μετά απο μερικά χρονάκια γνωστό άγνωστο μέλος **υψηλής πιστότητας **βρεθεί με 1Μ θα ξέρεις οτι τα κλεμμένα πιάσαν τόπο.Ε χαλάλι του τότε, θα μας πάει και καμιά βόλτα!
-
μπάζει το σύστημα... τραπεζικός λογαριασμός με υπόλοιπο = 0€....
-
Καλά δεν είναι και κανένα χάι-τεκ σύστημα. Στην Αυστρία εφαρμόζεται υποχρεωτικά εδώ και χρόνια σε όλα τα βαριά επαγγελματικά οχήματα (λεωφορεία, φορτηγά, κοκ). Εϊναι ένας πομποδέκτης όπως τα σημερινά συστήματα τηλε-διοδίων, μόνο που δουλέυει και σε μεγάλες ταχύτητες. Κάθε φορά που περνάς από το σημείο ακούς κι ένα 'μπιιιπ' και αφαιρούνται μονάδες.
Οι τζαμπατζίδες φωτογραφίζονται και τους πάει ο λογαρισμός στο σπίτι. Οι ξένοι χρεώνονται με τα χιλιόμετρα του ταχογράφου. Καταγράφονται όταν μπεις στην χώρα και ξανά όταν βγεις.
Τη λεπτομέρεια όμως δεν την πρόσεξε κανείς; ΤΟ σύστημα γνωρίζει και την μέση ταχύτητα από τον ένα σταθμό διοδίων στον άλλο. Αν αυτή είναι μεγάλη, σου έρχεται αυτόματα και η κλήση της τροχαίας στο σπίτι. Να πως θα βγουν και τα έξοδα από την εγκατάσταση του συστήματος. -
Οπότε, πριν το δεύτερο σταθμό, σταμάτας για κ@τούρημα, ρίχνεις ένα χ@σιμο, κάνεις ένα στρέτσινγκ και περνάς άνετα και χαλαρά για να περάσει η ώρα.. Μ@λ@κίες στο τετράγωνο
-
Δηλαδή για να πάς απο το ένα άκρο της Εγνατίας στο άλλο πρέπει (670 : 25 = 26,8) να σταματήσεις 27 φορές.
-Σταμάτα - ξεκίνα θα κάψεις περισσότερα καύσιμα απο το να πάς επαρχιακά.
-Αν οι περισότεροι σκεπτόμενοι το πρόστιμο απο ταχύτητα κάνουν 27 στάσεις, πού θα παρκάρουν?
Το βλέπω σε κάτι χρόνια να κάνουμε διαδρομές μόνο σε simulators. -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Καλά δεν είναι και κανένα χάι-τεκ σύστημα. Στην Αυστρία εφαρμόζεται υποχρεωτικά εδώ και χρόνια σε όλα τα βαριά επαγγελματικά οχήματα (λεωφορεία, φορτηγά, κοκ). Εϊναι ένας πομποδέκτης όπως τα σημερινά συστήματα τηλε-διοδίων, μόνο που δουλέυει και σε μεγάλες ταχύτητες. Κάθε φορά που περνάς από το σημείο ακούς κι ένα 'μπιιιπ' και αφαιρούνται μονάδες.
Οι τζαμπατζίδες φωτογραφίζονται και τους πάει ο λογαρισμός στο σπίτι. Οι ξένοι χρεώνονται με τα χιλιόμετρα του ταχογράφου. Καταγράφονται όταν μπεις στην χώρα και ξανά όταν βγεις.
Τη λεπτομέρεια όμως δεν την πρόσεξε κανείς; ΤΟ σύστημα γνωρίζει και την μέση ταχύτητα από τον ένα σταθμό διοδίων στον άλλο. Αν αυτή είναι μεγάλη, σου έρχεται αυτόματα και η κλήση της τροχαίας στο σπίτι. Να πως θα βγουν και τα έξοδα από την εγκατάσταση του συστήματος.Γιατι να ασχολειται το συστημα με την μεση ταχυτητα οταν μπορει να βγαλει περισσοτερα χρηματα απο την μεγιστη ταχυτητα που θα αναπτυξεις ??? Και το θετω απλα. Μπορει κανεις να ξερει αν το συγκεκριμενο συστημα λειτουργει μονο στις θεσεις των διοδιων ή ΣΥΝΕΧΩΣ ???
*** Ετσι ακομη και η σταση για πιπι καταγραφεται
-
11oς του 2010 με 10ο του 2011 Είχα ξεχάσει ότι είχα ποστάρει κιόλας
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
11oς του 2010 με 10ο του 2011 Είχα ξεχάσει ότι είχα ποστάρει κιόλαςΤο θεμα θα εχει μεγαλο ενδιαφερον μεχρι το .... 2112 που θα τοποθετηθουν τα νεα συστηματα. Τοτε βεβαια λογω της υπαρξης ... πολλων αυτοκινητων, θα χρεωνουν με το χιλιομετρο και τα ποδηλατα
Κατάργηση των διοδίων από το 2012 !