Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κατάργηση των διοδίων από το 2012 !
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κατάργηση των διοδίων από το 2012 !
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    9
    13
    48
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      seal last edited by

      Ηλεκτρονικά διόδια παντού και με χρέωση ανά διανυόμενο χιλιόμετρο υπόσχεται το υπουργείο Υποδομών και αυτά ύστερα από 1,5 χρόνο. Τα οχήματα θα είναι υποχρεωμένα να εφοδιαστούν με ειδικό πομποδέκτη, που θα καλύπτει ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο.
      Δεν έχει ξεκαθαριστεί με ποιο τρόπο θα εξυπηρετούνται όσοι δεν επιθυμούν να έχουν e-pass και οι ξένοι τουρίστες, ούτε τι θα γίνει με τους τζαμπατζήδες. Η αρχή θα γίνει στην Εγνατία, όπου θα τοποθετηθούν μηχανήματα που θα χρεώνουν αυτόματα τον τραπεζικό μας λογαριασμό Η αρχή θα γίνει από τον άξονα της Εγνατίας, όπου προβλέπεται να τοποθετηθούν ειδικά «μάτια» ανά 25 χλμ. και θα καταγράφουν τις διελεύσεις κάθε οχήματος, με αυτόματη χρέωση στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει ο οδηγός. Ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη, όπως δήλωσε χθες σε δημοσιογράφους ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Στ. Λαμπρόπουλος. Σε πρώτη φάση πάντως θα λειτουργήσουν διόδια με το σύστημα «βινιέτας», ένα είδος τηλεκάρτας, αφού εκτός από τον Πολύμυλο Κοζάνης, όπου έχει τεθεί το τελευταίο διάστημα σε λειτουργία, οι κυκλοφοριακοί φόρτοι δεν εξασφαλίζουν τα ικανά έσοδα και τη μισθοδοσία του απαιτούμενου προσωπικού. Υπολογίζεται ότι για τη συντήρηση και αστυνόμευση του αυτοκινητόδρομου απαιτούνται 90 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
      Με βάση τη σύμβαση του 2007, για τον νέο αυτοκινητόδρομο δυτικής Θεσσαλίας, τον Ε-65, έπρεπε να λειτουργεί από τον Απρίλιο ο πρώτος από τους τρεις σταθμούς διοδίων που προβλέπονται στο πέταλο του Μαλιακού. Πρόκειται για τον σταθμό στις Θερμοπύλες, για τον οποίο ο κ. Λαμπρόπουλος είπε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να καλυφθεί προσωρινά από τον προηγούμενο, που ήδη λειτουργεί στην Τραγάνα. Οι άλλοι δύο πρέπει να ανοίξουν μέσα στο 2011, αλλά θεωρείται βέβαιο ότι το Δημόσιο θα καταβάλει ρήτρες στους εργολάβους, αφού τα έργα που έχει υποχρέωση να παραδώσει καθυστερούν και δεν υπάρχει προοπτική να ολοκληρωθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα, αφού οι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        seal last edited by

        Ηλεκτρονικά διόδια παντού και με χρέωση ανά διανυόμενο χιλιόμετρο υπόσχεται το υπουργείο Υποδομών και αυτά ύστερα από 1,5 χρόνο. Τα οχήματα θα είναι υποχρεωμένα να εφοδιαστούν με ειδικό πομποδέκτη, που θα καλύπτει ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο.
        Δεν έχει ξεκαθαριστεί με ποιο τρόπο θα εξυπηρετούνται όσοι δεν επιθυμούν να έχουν e-pass και οι ξένοι τουρίστες, ούτε τι θα γίνει με τους τζαμπατζήδες. Η αρχή θα γίνει στην Εγνατία, όπου θα τοποθετηθούν μηχανήματα που θα χρεώνουν αυτόματα τον τραπεζικό μας λογαριασμό Η αρχή θα γίνει από τον άξονα της Εγνατίας, όπου προβλέπεται να τοποθετηθούν ειδικά «μάτια» ανά 25 χλμ. και θα καταγράφουν τις διελεύσεις κάθε οχήματος, με αυτόματη χρέωση στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει ο οδηγός. Ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη, όπως δήλωσε χθες σε δημοσιογράφους ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Στ. Λαμπρόπουλος. Σε πρώτη φάση πάντως θα λειτουργήσουν διόδια με το σύστημα «βινιέτας», ένα είδος τηλεκάρτας, αφού εκτός από τον Πολύμυλο Κοζάνης, όπου έχει τεθεί το τελευταίο διάστημα σε λειτουργία, οι κυκλοφοριακοί φόρτοι δεν εξασφαλίζουν τα ικανά έσοδα και τη μισθοδοσία του απαιτούμενου προσωπικού. Υπολογίζεται ότι για τη συντήρηση και αστυνόμευση του αυτοκινητόδρομου απαιτούνται 90 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
        Με βάση τη σύμβαση του 2007, για τον νέο αυτοκινητόδρομο δυτικής Θεσσαλίας, τον Ε-65, έπρεπε να λειτουργεί από τον Απρίλιο ο πρώτος από τους τρεις σταθμούς διοδίων που προβλέπονται στο πέταλο του Μαλιακού. Πρόκειται για τον σταθμό στις Θερμοπύλες, για τον οποίο ο κ. Λαμπρόπουλος είπε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να καλυφθεί προσωρινά από τον προηγούμενο, που ήδη λειτουργεί στην Τραγάνα. Οι άλλοι δύο πρέπει να ανοίξουν μέσα στο 2011, αλλά θεωρείται βέβαιο ότι το Δημόσιο θα καταβάλει ρήτρες στους εργολάβους, αφού τα έργα που έχει υποχρέωση να παραδώσει καθυστερούν και δεν υπάρχει προοπτική να ολοκληρωθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα, αφού οι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          seal last edited by

          Ηλεκτρονικά διόδια παντού και με χρέωση ανά διανυόμενο χιλιόμετρο υπόσχεται το υπουργείο Υποδομών και αυτά ύστερα από 1,5 χρόνο. Τα οχήματα θα είναι υποχρεωμένα να εφοδιαστούν με ειδικό πομποδέκτη, που θα καλύπτει ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο.
          Δεν έχει ξεκαθαριστεί με ποιο τρόπο θα εξυπηρετούνται όσοι δεν επιθυμούν να έχουν e-pass και οι ξένοι τουρίστες, ούτε τι θα γίνει με τους τζαμπατζήδες. Η αρχή θα γίνει στην Εγνατία, όπου θα τοποθετηθούν μηχανήματα που θα χρεώνουν αυτόματα τον τραπεζικό μας λογαριασμό Η αρχή θα γίνει από τον άξονα της Εγνατίας, όπου προβλέπεται να τοποθετηθούν ειδικά «μάτια» ανά 25 χλμ. και θα καταγράφουν τις διελεύσεις κάθε οχήματος, με αυτόματη χρέωση στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει ο οδηγός. Ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη, όπως δήλωσε χθες σε δημοσιογράφους ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Στ. Λαμπρόπουλος. Σε πρώτη φάση πάντως θα λειτουργήσουν διόδια με το σύστημα «βινιέτας», ένα είδος τηλεκάρτας, αφού εκτός από τον Πολύμυλο Κοζάνης, όπου έχει τεθεί το τελευταίο διάστημα σε λειτουργία, οι κυκλοφοριακοί φόρτοι δεν εξασφαλίζουν τα ικανά έσοδα και τη μισθοδοσία του απαιτούμενου προσωπικού. Υπολογίζεται ότι για τη συντήρηση και αστυνόμευση του αυτοκινητόδρομου απαιτούνται 90 εκατ. ευρώ τον χρόνο.
          Με βάση τη σύμβαση του 2007, για τον νέο αυτοκινητόδρομο δυτικής Θεσσαλίας, τον Ε-65, έπρεπε να λειτουργεί από τον Απρίλιο ο πρώτος από τους τρεις σταθμούς διοδίων που προβλέπονται στο πέταλο του Μαλιακού. Πρόκειται για τον σταθμό στις Θερμοπύλες, για τον οποίο ο κ. Λαμπρόπουλος είπε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να καλυφθεί προσωρινά από τον προηγούμενο, που ήδη λειτουργεί στην Τραγάνα. Οι άλλοι δύο πρέπει να ανοίξουν μέσα στο 2011, αλλά θεωρείται βέβαιο ότι το Δημόσιο θα καταβάλει ρήτρες στους εργολάβους, αφού τα έργα που έχει υποχρέωση να παραδώσει καθυστερούν και δεν υπάρχει προοπτική να ολοκληρωθούν σε εύλογο χρονικό διάστημα, αφού οι

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Big brother is watching us...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ?
              A Former User last edited by

              Μυρίζομαι τρελή λοβιτούρα με τις προμήθειες από τέτοιο προχωρημένο αλλά πολυέξοδο σύστημα...
              Κι από την άλλη λέει φτιάχνουν διόδια που όμως θα καλυφθούν από τα προηγούμενα διόδια και θα φτιάξουν κι άλλα 2 στο πέταλο... Άρα και τα νέα κόλπα αλλά σπαταλάμε και για τα παλιά... τι οργάνωση και πρόβλεψη είναι αυτή!!
              Φτιάχτε διόδια, φτιάχτε, ανεβάστε κι άλλο και την βενζίνη και μετά θα δείτε ότι κανένας σταθμός διοδίων δεν θα συμφέρει να υπάρχει γιατί κανένας δεν θα περνάει για να τα πληρώνει.... Και τα ωραία κόλπα με την αναγνώριση πινακίδων και αυτόματη χρέωση θα το έχουμε κι αυτό πληρώσει άδικα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wannabe last edited by

                αυτή είναι η απάντηση τους στο κίνημα άρνησης διοδίων.
                άλλο να λες δεν πληρώνω και άλλο να προσπαθείς να σταματήσεις το σύστημα απο το να παίρνει αυτόματα χρήματα απο το λογαριασμό/κάρτα σου.

                σχετικά με τις προμήθειες έχεις δίκιο , αλλά αν μετά απο μερικά χρονάκια γνωστό άγνωστο μέλος υψηλής πιστότητας βρεθεί με 1Μ θα ξέρεις οτι τα κλεμμένα πιάσαν τόπο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                  ...σχετικά με τις προμήθειες έχεις δίκιο , αλλά αν μετά απο μερικά χρονάκια γνωστό άγνωστο μέλος **υψηλής πιστότητας **βρεθεί με 1Μ θα ξέρεις οτι τα κλεμμένα πιάσαν τόπο.

                  Ε χαλάλι του τότε, θα μας πάει και καμιά βόλτα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    babiz last edited by

                    μπάζει το σύστημα... τραπεζικός λογαριασμός με υπόλοιπο = 0€....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Καλά δεν είναι και κανένα χάι-τεκ σύστημα. Στην Αυστρία εφαρμόζεται υποχρεωτικά εδώ και χρόνια σε όλα τα βαριά επαγγελματικά οχήματα (λεωφορεία, φορτηγά, κοκ). Εϊναι ένας πομποδέκτης όπως τα σημερινά συστήματα τηλε-διοδίων, μόνο που δουλέυει και σε μεγάλες ταχύτητες. Κάθε φορά που περνάς από το σημείο ακούς κι ένα 'μπιιιπ' και αφαιρούνται μονάδες.
                      Οι τζαμπατζίδες φωτογραφίζονται και τους πάει ο λογαρισμός στο σπίτι. Οι ξένοι χρεώνονται με τα χιλιόμετρα του ταχογράφου. Καταγράφονται όταν μπεις στην χώρα και ξανά όταν βγεις.
                      Τη λεπτομέρεια όμως δεν την πρόσεξε κανείς; ΤΟ σύστημα γνωρίζει και την μέση ταχύτητα από τον ένα σταθμό διοδίων στον άλλο. Αν αυτή είναι μεγάλη, σου έρχεται αυτόματα και η κλήση της τροχαίας στο σπίτι. Να πως θα βγουν και τα έξοδα από την εγκατάσταση του συστήματος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dodger last edited by

                        Οπότε, πριν το δεύτερο σταθμό, σταμάτας για κ@τούρημα, ρίχνεις ένα χ@σιμο, κάνεις ένα στρέτσινγκ και περνάς άνετα και χαλαρά για να περάσει η ώρα.. Μ@λ@κίες στο τετράγωνο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • V
                          v-v last edited by

                          Δηλαδή για να πάς απο το ένα άκρο της Εγνατίας στο άλλο πρέπει (670 : 25 = 26,8) να σταματήσεις 27 φορές.
                          -Σταμάτα - ξεκίνα θα κάψεις περισσότερα καύσιμα απο το να πάς επαρχιακά.
                          -Αν οι περισότεροι σκεπτόμενοι το πρόστιμο απο ταχύτητα κάνουν 27 στάσεις, πού θα παρκάρουν?
                          Το βλέπω σε κάτι χρόνια να κάνουμε διαδρομές μόνο σε simulators.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            mark1 last edited by

                            Ο χρήστης TGD έγραψε:
                            Καλά δεν είναι και κανένα χάι-τεκ σύστημα. Στην Αυστρία εφαρμόζεται υποχρεωτικά εδώ και χρόνια σε όλα τα βαριά επαγγελματικά οχήματα (λεωφορεία, φορτηγά, κοκ). Εϊναι ένας πομποδέκτης όπως τα σημερινά συστήματα τηλε-διοδίων, μόνο που δουλέυει και σε μεγάλες ταχύτητες. Κάθε φορά που περνάς από το σημείο ακούς κι ένα 'μπιιιπ' και αφαιρούνται μονάδες.
                            Οι τζαμπατζίδες φωτογραφίζονται και τους πάει ο λογαρισμός στο σπίτι. Οι ξένοι χρεώνονται με τα χιλιόμετρα του ταχογράφου. Καταγράφονται όταν μπεις στην χώρα και ξανά όταν βγεις.
                            Τη λεπτομέρεια όμως δεν την πρόσεξε κανείς; ΤΟ σύστημα γνωρίζει και την μέση ταχύτητα από τον ένα σταθμό διοδίων στον άλλο. Αν αυτή είναι μεγάλη, σου έρχεται αυτόματα και η κλήση της τροχαίας στο σπίτι. Να πως θα βγουν και τα έξοδα από την εγκατάσταση του συστήματος.

                            Γιατι να ασχολειται το συστημα με την μεση ταχυτητα οταν μπορει να βγαλει περισσοτερα χρηματα απο την μεγιστη ταχυτητα που θα αναπτυξεις ??? Και το θετω απλα. Μπορει κανεις να ξερει αν το συγκεκριμενο συστημα λειτουργει μονο στις θεσεις των διοδιων ή ΣΥΝΕΧΩΣ ???

                            *** Ετσι ακομη και η σταση για πιπι καταγραφεται

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              dodger last edited by

                              11oς του 2010 με 10ο του 2011 Είχα ξεχάσει ότι είχα ποστάρει κιόλας

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • M
                                mark1 last edited by

                                Ο χρήστης Dodger έγραψε:
                                11oς του 2010 με 10ο του 2011 Είχα ξεχάσει ότι είχα ποστάρει κιόλας

                                Το θεμα θα εχει μεγαλο ενδιαφερον μεχρι το .... 2112 που θα τοποθετηθουν τα νεα συστηματα. Τοτε βεβαια λογω της υπαρξης ... πολλων αυτοκινητων, θα χρεωνουν με το χιλιομετρο και τα ποδηλατα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr