-
Καλησπέρα παιδιά..θα χρειαστώ τη βοήθεια όσων ξέρουν,γιατί πάω για μεγάλο πρότζεκτ..
Βρέθηκε στην κατοχή μου από ένα μπάρμπα μου ένα Mazda 323F μοντ.91, με 417.000 km, και 11 που έχω κάνει εγώ μέχρι στιγμής σύνολο έχει αυτή τη στιγμή 428.000 χιλιόμετρα. Επειδή το αυτοκίνητο δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση αλλά είναι μεγάλος έρωτας από τότε που πρωτόπιασα τιμόνι, πολλά χρόνια πίσω , θέλω να βάλω μπροστά τα εξής: (σε αυτό θα ήθελα τη βοήθεια και τις γνώμες σας ειδικά όσον αφορά τιμές-συμβατότητα):α) αλλαγή κινητήρα (καίει σαν τρίλιτρο πλέον, είναι καρμπυρατέρ, και έχω βρει έναν κινητήρα 1.6 injection από τον εδώ και πολλά χρόνια μηχανικό μας με ελάχιστα χιλιόμετρα), το κόστος εδώ είναι μηδαμινό λόγω γνωστού.
β) αλλαγή πλακέτας και διακοπτών στα ηλεκτρικά παράθυρα (πόσο κοστίζουν περίπου του εμπορίου? δεν νομίζω να βρω της μαμάς του...)
γ) ενδεχόμενη υγραεριοκίνηση
δ) βαφή μόνο εξωτερική (χωρίς αλλαγή χρώματος, μαύρο ματ ή μεταλλικό)
ε) αλλαγή πίνακα οργάνων (σκεφτόμουν να βάλω ψηφιακό στυλ Yaris , υπάρχει συμβατό? γίνεται?)
στ) μετατροπή σε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το προτιμώ μέσα στην Αθήνα αλλά και σε ταξιδάκια.Κάθε πρόταση-βοήθεια-παρατήρηση θα ναι πάρα πολύ χρήσιμη!
Ευχαριστώ!!
-
Καλησπέρα παιδιά..θα χρειαστώ τη βοήθεια όσων ξέρουν,γιατί πάω για μεγάλο πρότζεκτ..
Βρέθηκε στην κατοχή μου από ένα μπάρμπα μου ένα Mazda 323F μοντ.91, με 417.000 km, και 11 που έχω κάνει εγώ μέχρι στιγμής σύνολο έχει αυτή τη στιγμή 428.000 χιλιόμετρα. Επειδή το αυτοκίνητο δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση αλλά είναι μεγάλος έρωτας από τότε που πρωτόπιασα τιμόνι, πολλά χρόνια πίσω , θέλω να βάλω μπροστά τα εξής: (σε αυτό θα ήθελα τη βοήθεια και τις γνώμες σας ειδικά όσον αφορά τιμές-συμβατότητα):α) αλλαγή κινητήρα (καίει σαν τρίλιτρο πλέον, είναι καρμπυρατέρ, και έχω βρει έναν κινητήρα 1.6 injection από τον εδώ και πολλά χρόνια μηχανικό μας με ελάχιστα χιλιόμετρα), το κόστος εδώ είναι μηδαμινό λόγω γνωστού.
β) αλλαγή πλακέτας και διακοπτών στα ηλεκτρικά παράθυρα (πόσο κοστίζουν περίπου του εμπορίου? δεν νομίζω να βρω της μαμάς του...)
γ) ενδεχόμενη υγραεριοκίνηση
δ) βαφή μόνο εξωτερική (χωρίς αλλαγή χρώματος, μαύρο ματ ή μεταλλικό)
ε) αλλαγή πίνακα οργάνων (σκεφτόμουν να βάλω ψηφιακό στυλ Yaris , υπάρχει συμβατό? γίνεται?)
στ) μετατροπή σε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το προτιμώ μέσα στην Αθήνα αλλά και σε ταξιδάκια.Κάθε πρόταση-βοήθεια-παρατήρηση θα ναι πάρα πολύ χρήσιμη!
Ευχαριστώ!!
-
Καλησπέρα παιδιά..θα χρειαστώ τη βοήθεια όσων ξέρουν,γιατί πάω για μεγάλο πρότζεκτ..
Βρέθηκε στην κατοχή μου από ένα μπάρμπα μου ένα Mazda 323F μοντ.91, με 417.000 km, και 11 που έχω κάνει εγώ μέχρι στιγμής σύνολο έχει αυτή τη στιγμή 428.000 χιλιόμετρα. Επειδή το αυτοκίνητο δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση αλλά είναι μεγάλος έρωτας από τότε που πρωτόπιασα τιμόνι, πολλά χρόνια πίσω , θέλω να βάλω μπροστά τα εξής: (σε αυτό θα ήθελα τη βοήθεια και τις γνώμες σας ειδικά όσον αφορά τιμές-συμβατότητα):α) αλλαγή κινητήρα (καίει σαν τρίλιτρο πλέον, είναι καρμπυρατέρ, και έχω βρει έναν κινητήρα 1.6 injection από τον εδώ και πολλά χρόνια μηχανικό μας με ελάχιστα χιλιόμετρα), το κόστος εδώ είναι μηδαμινό λόγω γνωστού.
β) αλλαγή πλακέτας και διακοπτών στα ηλεκτρικά παράθυρα (πόσο κοστίζουν περίπου του εμπορίου? δεν νομίζω να βρω της μαμάς του...)
γ) ενδεχόμενη υγραεριοκίνηση
δ) βαφή μόνο εξωτερική (χωρίς αλλαγή χρώματος, μαύρο ματ ή μεταλλικό)
ε) αλλαγή πίνακα οργάνων (σκεφτόμουν να βάλω ψηφιακό στυλ Yaris , υπάρχει συμβατό? γίνεται?)
στ) μετατροπή σε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το προτιμώ μέσα στην Αθήνα αλλά και σε ταξιδάκια.Κάθε πρόταση-βοήθεια-παρατήρηση θα ναι πάρα πολύ χρήσιμη!
Ευχαριστώ!!
-
α) 1.6 injection? Από ΜΧ3? Είναι συμβατός.
β) Ιμιτασιόν δεν θα βρεις. Μαμά θα βρεις στη Mazda αλλά ψάξε σε ανταλλακτικάδες για μεταχειρισμένο ορίτζιναλ.
γ) Γίνεται
δ) Μεταλλικό, όπως ήταν το αρχικό θα το βάψεις.
ε) Κάνω ότι δεν την διάβασα την καγκουρια...
στ) Αυτόματο φορούσε 4τάχυτο. Αν βρεις τροπέτο κομπλε με κινητήρα έχει καλώς. Αλλιώς μπλέκεις... -
Πάρε ένα ίδιο με λίγα χιλιόμετρα.
Με τις συνθήκες της αγοράς τώρα σχεδόν τα χαρίζουν. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πάρε ένα ίδιο με λίγα χιλιόμετρα.
Με τις συνθήκες της αγοράς τώρα σχεδόν τα χαρίζουν.Κάτι τέτοιο σκεφτόμουνα κι εγώ. Το υπάρχον έχει πρακτικά μηδενική αξία. Δεν αξίζει να ξοδευτείς για να το βελτιώσεις όταν θέλει/θέλεις τόσα. Ή το κρατάς ως έχει κι όσο αντέξει ή με αυτά τα λεφτά παίρνεις άλλο νεότερο και κρατάς το δικό σου για ανταλλακτικά.
-
Εφ'οσον εχει το αυτοκινητο δε νομιζω να ειναι καλη κινηση να αρχισει να ψαχνει για καθαρο μτχ. Ειδικα στην περιπτωση που η αλλαγη κινητηρα γινεται οικονομικα οπως λεει ο φιλος, δε βρισκω λογο να μην τη κανει. Απο κει κ περα αν θελεις φιλε να το κρατησεις για χρονια -ακομα κι αν παρεις αλλο- αξιζει κ το βαψιμο. Αυτο ομως μονο αφου κανεις την αλλαγη κινητηρα και εισαι σιγουρος οτι θα σε παει χωρις προβληματα εφ'εξης. Το ιδιο ισχυει κ για το υγραεριο, αλλα εγω τουλαχιστον δε θα το ρισκαρα σ'ενα αυτοκινητο που αγαπαω, ισως το εκανα βεβαια σε ενα 'εργαλειο' που γραφει χιλιομετρα το οποιο καποια στιγμη ετσι κι αλλιως θα το εδινα/ πεταγα.
Για τη μετατροπη του πινακα δεν το συζητω, με τιποτα!!
-
Για μτχ το χα σκεφτεί και εγώ αλλά το συγκεκριμένο το ξέρω από πρώτο χέρι τόσα χρόνια και ξέρω ότι είναι σε πολύ καλή κατάσταση, χωρίς σκουριές κλπ.. Και αν αποδειχτεί καλός ο κινητήρας που έχω βρει, σκέφτομαι να κάνω και ότι άλλη μικροεπισκευή χρειάζεται και να το κρατήσω για χρόνια, έστω σαν δεύτερο.. Με μαθηματικά έχω υπολογίσει ότι αυτή τη στιγμή μου βγαίνει πιο οικονομικά από το να πάρω κάποιο άλλο μτχ.. Ξέρει κανείς το εξωτερικό βάψιμο μεταλλικό σε τι τιμές κυμαίνεται? Για να μη μας πιάσουνε και κώτσους...
-
Δες κ αυτο το θεμα
viewtopic.php?f=6&t=45121
Παρε προσφορες κ για τις 2 μεθοδους οταν ερθει η ωρα, μπορει να συνφερει περισσοτερο. Δεν ξερω κατι για τις βαφες, θα σε βοηθησουν τα παιδια που εχουν καλυτερη επαφη.
-
Καταρχάς είσαι ήρωας!!!!!!!!!!! Μπράβο στο μεράκι σου!!!!!!!
Λοιπόν έχουμε και λέμε:
α) Θα παίρνει τον 1.6 injection χωρίς πολλά πολλά αφού στα μισά της ζωής του μοντέλου έβγαινε με αυτόν.
β) Δυστυχώς και εργοστασιακά να βρεις πάλι θα ταλαιπωρίεσαι Ψάξε για μτχ εάν δεν λειτουργούν τα δικά σου και μόλις τα πάρεις και τα βάλεις, βεβαιώσου ότι θα ανεβοκατεβάζεις όλα παράθυρα τουλάχιστον μία φορά κάθε 15θήμερο.
γ) Κόστος κανένα 2000άρο, το κάνουν αρκετές εταιρείες.
δ) Είπάμε ότι πάρεις 2000, άντε 1500. Πάντως γενικά τα ματ χρώματα θέλουν πιο προσοχή καθώς η κάθε βρωμιά κολλάει πάνω και δεν φέυγει τόσο έυκολα όσο στα γυαλιστερά. Επιπλέον δεν ξέρω τι γίνεται με την αντοχή τους συναρτήσει της έλλειψης βερνικιού...
ε) μμμμ... δεν ξέρω. Εχω δει τέτοιο πράγμα μόνο σε αρχαίο γκόλφ.
στ) Ούτε εδώ ξέρω για κόστος. Πάντως το χειροκίνητο κιβώτιο ήταν μακράν ότι πιο για την εποχή του οπότε σε καμία περίπτωση δεν θα το άλλαζα.Δες και εδώ http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=3008 πάντως καθώς έχει ακριβώς τις προδιαγραφές που θες (1.6 injection auto)
Και εγώ θα συνιστούσα να βρεις ένα σε καλή κατάσταση και είτε να το 'κανιβαλλίσεις' είτε να ανακαινίσεις αυτό, αλλά σε κάθε περίπτωση καλή επιτυχία ότι και άν κάνεις!!!!
Μια βοήθεια καλοί μου άνθρωποι! (Mazda speaking!)