Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μια βοήθεια καλοί μου άνθρωποι! (Mazda speaking!)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μια βοήθεια καλοί μου άνθρωποι! (Mazda speaking!)
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    9
    22
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      h3llhamm3r last edited by

      Καλησπέρα παιδιά..θα χρειαστώ τη βοήθεια όσων ξέρουν,γιατί πάω για μεγάλο πρότζεκτ..
      Βρέθηκε στην κατοχή μου από ένα μπάρμπα μου ένα Mazda 323F μοντ.91, με 417.000 km, και 11 που έχω κάνει εγώ μέχρι στιγμής σύνολο έχει αυτή τη στιγμή 428.000 χιλιόμετρα. Επειδή το αυτοκίνητο δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση αλλά είναι μεγάλος έρωτας από τότε που πρωτόπιασα τιμόνι, πολλά χρόνια πίσω , θέλω να βάλω μπροστά τα εξής: (σε αυτό θα ήθελα τη βοήθεια και τις γνώμες σας ειδικά όσον αφορά τιμές-συμβατότητα):

      α) αλλαγή κινητήρα (καίει σαν τρίλιτρο πλέον, είναι καρμπυρατέρ, και έχω βρει έναν κινητήρα 1.6 injection από τον εδώ και πολλά χρόνια μηχανικό μας με ελάχιστα χιλιόμετρα), το κόστος εδώ είναι μηδαμινό λόγω γνωστού.
      β) αλλαγή πλακέτας και διακοπτών στα ηλεκτρικά παράθυρα (πόσο κοστίζουν περίπου του εμπορίου? δεν νομίζω να βρω της μαμάς του...)
      γ) ενδεχόμενη υγραεριοκίνηση
      δ) βαφή μόνο εξωτερική (χωρίς αλλαγή χρώματος, μαύρο ματ ή μεταλλικό)
      ε) αλλαγή πίνακα οργάνων (σκεφτόμουν να βάλω ψηφιακό στυλ Yaris , υπάρχει συμβατό? γίνεται?)
      στ) μετατροπή σε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το προτιμώ μέσα στην Αθήνα αλλά και σε ταξιδάκια.

      Κάθε πρόταση-βοήθεια-παρατήρηση θα ναι πάρα πολύ χρήσιμη!

      Ευχαριστώ!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • H
        h3llhamm3r last edited by

        Καλησπέρα παιδιά..θα χρειαστώ τη βοήθεια όσων ξέρουν,γιατί πάω για μεγάλο πρότζεκτ..
        Βρέθηκε στην κατοχή μου από ένα μπάρμπα μου ένα Mazda 323F μοντ.91, με 417.000 km, και 11 που έχω κάνει εγώ μέχρι στιγμής σύνολο έχει αυτή τη στιγμή 428.000 χιλιόμετρα. Επειδή το αυτοκίνητο δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση αλλά είναι μεγάλος έρωτας από τότε που πρωτόπιασα τιμόνι, πολλά χρόνια πίσω , θέλω να βάλω μπροστά τα εξής: (σε αυτό θα ήθελα τη βοήθεια και τις γνώμες σας ειδικά όσον αφορά τιμές-συμβατότητα):

        α) αλλαγή κινητήρα (καίει σαν τρίλιτρο πλέον, είναι καρμπυρατέρ, και έχω βρει έναν κινητήρα 1.6 injection από τον εδώ και πολλά χρόνια μηχανικό μας με ελάχιστα χιλιόμετρα), το κόστος εδώ είναι μηδαμινό λόγω γνωστού.
        β) αλλαγή πλακέτας και διακοπτών στα ηλεκτρικά παράθυρα (πόσο κοστίζουν περίπου του εμπορίου? δεν νομίζω να βρω της μαμάς του...)
        γ) ενδεχόμενη υγραεριοκίνηση
        δ) βαφή μόνο εξωτερική (χωρίς αλλαγή χρώματος, μαύρο ματ ή μεταλλικό)
        ε) αλλαγή πίνακα οργάνων (σκεφτόμουν να βάλω ψηφιακό στυλ Yaris , υπάρχει συμβατό? γίνεται?)
        στ) μετατροπή σε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το προτιμώ μέσα στην Αθήνα αλλά και σε ταξιδάκια.

        Κάθε πρόταση-βοήθεια-παρατήρηση θα ναι πάρα πολύ χρήσιμη!

        Ευχαριστώ!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          h3llhamm3r last edited by

          Καλησπέρα παιδιά..θα χρειαστώ τη βοήθεια όσων ξέρουν,γιατί πάω για μεγάλο πρότζεκτ..
          Βρέθηκε στην κατοχή μου από ένα μπάρμπα μου ένα Mazda 323F μοντ.91, με 417.000 km, και 11 που έχω κάνει εγώ μέχρι στιγμής σύνολο έχει αυτή τη στιγμή 428.000 χιλιόμετρα. Επειδή το αυτοκίνητο δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση αλλά είναι μεγάλος έρωτας από τότε που πρωτόπιασα τιμόνι, πολλά χρόνια πίσω , θέλω να βάλω μπροστά τα εξής: (σε αυτό θα ήθελα τη βοήθεια και τις γνώμες σας ειδικά όσον αφορά τιμές-συμβατότητα):

          α) αλλαγή κινητήρα (καίει σαν τρίλιτρο πλέον, είναι καρμπυρατέρ, και έχω βρει έναν κινητήρα 1.6 injection από τον εδώ και πολλά χρόνια μηχανικό μας με ελάχιστα χιλιόμετρα), το κόστος εδώ είναι μηδαμινό λόγω γνωστού.
          β) αλλαγή πλακέτας και διακοπτών στα ηλεκτρικά παράθυρα (πόσο κοστίζουν περίπου του εμπορίου? δεν νομίζω να βρω της μαμάς του...)
          γ) ενδεχόμενη υγραεριοκίνηση
          δ) βαφή μόνο εξωτερική (χωρίς αλλαγή χρώματος, μαύρο ματ ή μεταλλικό)
          ε) αλλαγή πίνακα οργάνων (σκεφτόμουν να βάλω ψηφιακό στυλ Yaris , υπάρχει συμβατό? γίνεται?)
          στ) μετατροπή σε αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το προτιμώ μέσα στην Αθήνα αλλά και σε ταξιδάκια.

          Κάθε πρόταση-βοήθεια-παρατήρηση θα ναι πάρα πολύ χρήσιμη!

          Ευχαριστώ!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • realzeus
            realzeus last edited by

            α) 1.6 injection? Από ΜΧ3? Είναι συμβατός.
            β) Ιμιτασιόν δεν θα βρεις. Μαμά θα βρεις στη Mazda αλλά ψάξε σε ανταλλακτικάδες για μεταχειρισμένο ορίτζιναλ.
            γ) Γίνεται
            δ) Μεταλλικό, όπως ήταν το αρχικό θα το βάψεις.
            ε) Κάνω ότι δεν την διάβασα την καγκουρια...
            στ) Αυτόματο φορούσε 4τάχυτο. Αν βρεις τροπέτο κομπλε με κινητήρα έχει καλώς. Αλλιώς μπλέκεις...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              leonp last edited by

              Πάρε ένα ίδιο με λίγα χιλιόμετρα.
              Με τις συνθήκες της αγοράς τώρα σχεδόν τα χαρίζουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                Πάρε ένα ίδιο με λίγα χιλιόμετρα.
                Με τις συνθήκες της αγοράς τώρα σχεδόν τα χαρίζουν.

                Κάτι τέτοιο σκεφτόμουνα κι εγώ. Το υπάρχον έχει πρακτικά μηδενική αξία. Δεν αξίζει να ξοδευτείς για να το βελτιώσεις όταν θέλει/θέλεις τόσα. Ή το κρατάς ως έχει κι όσο αντέξει ή με αυτά τα λεφτά παίρνεις άλλο νεότερο και κρατάς το δικό σου για ανταλλακτικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  efthymis last edited by

                  Εφ'οσον εχει το αυτοκινητο δε νομιζω να ειναι καλη κινηση να αρχισει να ψαχνει για καθαρο μτχ. Ειδικα στην περιπτωση που η αλλαγη κινητηρα γινεται οικονομικα οπως λεει ο φιλος, δε βρισκω λογο να μην τη κανει. Απο κει κ περα αν θελεις φιλε να το κρατησεις για χρονια -ακομα κι αν παρεις αλλο- αξιζει κ το βαψιμο. Αυτο ομως μονο αφου κανεις την αλλαγη κινητηρα και εισαι σιγουρος οτι θα σε παει χωρις προβληματα εφ'εξης. Το ιδιο ισχυει κ για το υγραεριο, αλλα εγω τουλαχιστον δε θα το ρισκαρα σ'ενα αυτοκινητο που αγαπαω, ισως το εκανα βεβαια σε ενα 'εργαλειο' που γραφει χιλιομετρα το οποιο καποια στιγμη ετσι κι αλλιως θα το εδινα/ πεταγα.

                  Για τη μετατροπη του πινακα δεν το συζητω, με τιποτα!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    h3llhamm3r last edited by

                    Για μτχ το χα σκεφτεί και εγώ αλλά το συγκεκριμένο το ξέρω από πρώτο χέρι τόσα χρόνια και ξέρω ότι είναι σε πολύ καλή κατάσταση, χωρίς σκουριές κλπ.. Και αν αποδειχτεί καλός ο κινητήρας που έχω βρει, σκέφτομαι να κάνω και ότι άλλη μικροεπισκευή χρειάζεται και να το κρατήσω για χρόνια, έστω σαν δεύτερο.. Με μαθηματικά έχω υπολογίσει ότι αυτή τη στιγμή μου βγαίνει πιο οικονομικά από το να πάρω κάποιο άλλο μτχ.. Ξέρει κανείς το εξωτερικό βάψιμο μεταλλικό σε τι τιμές κυμαίνεται? Για να μη μας πιάσουνε και κώτσους...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • E
                      efthymis last edited by

                      Δες κ αυτο το θεμα

                      viewtopic.php?f=6&t=45121

                      Παρε προσφορες κ για τις 2 μεθοδους οταν ερθει η ωρα, μπορει να συνφερει περισσοτερο. Δεν ξερω κατι για τις βαφες, θα σε βοηθησουν τα παιδια που εχουν καλυτερη επαφη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        travelman last edited by

                        Καταρχάς είσαι ήρωας!!!!!!!!!!! Μπράβο στο μεράκι σου!!!!!!!

                        Λοιπόν έχουμε και λέμε:
                        α) Θα παίρνει τον 1.6 injection χωρίς πολλά πολλά αφού στα μισά της ζωής του μοντέλου έβγαινε με αυτόν.
                        β) Δυστυχώς και εργοστασιακά να βρεις πάλι θα ταλαιπωρίεσαι Ψάξε για μτχ εάν δεν λειτουργούν τα δικά σου και μόλις τα πάρεις και τα βάλεις, βεβαιώσου ότι θα ανεβοκατεβάζεις όλα παράθυρα τουλάχιστον μία φορά κάθε 15θήμερο.
                        γ) Κόστος κανένα 2000άρο, το κάνουν αρκετές εταιρείες.
                        δ) Είπάμε ότι πάρεις 2000, άντε 1500. Πάντως γενικά τα ματ χρώματα θέλουν πιο προσοχή καθώς η κάθε βρωμιά κολλάει πάνω και δεν φέυγει τόσο έυκολα όσο στα γυαλιστερά. Επιπλέον δεν ξέρω τι γίνεται με την αντοχή τους συναρτήσει της έλλειψης βερνικιού...
                        ε) μμμμ... δεν ξέρω. Εχω δει τέτοιο πράγμα μόνο σε αρχαίο γκόλφ.
                        στ) Ούτε εδώ ξέρω για κόστος. Πάντως το χειροκίνητο κιβώτιο ήταν μακράν ότι πιο για την εποχή του οπότε σε καμία περίπτωση δεν θα το άλλαζα.

                        Δες και εδώ http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=3008 πάντως καθώς έχει ακριβώς τις προδιαγραφές που θες (1.6 injection auto)

                        Και εγώ θα συνιστούσα να βρεις ένα σε καλή κατάσταση και είτε να το 'κανιβαλλίσεις' είτε να ανακαινίσεις αυτό, αλλά σε κάθε περίπτωση καλή επιτυχία ότι και άν κάνεις!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr