-
καλησπέρα,θέλω τις γνώμες σας για το ανωτέρω δίλημμα...
από τη μία ενα αμάξι πολύ σπόρ,σχεδιαστικά καινοτόμο με αρκετό γκαζι και χαμηλή κατανάλωση αλλά χωρίς πίσω θέσεις...
και από την άλλη ένα αμάξι μέ 5-θ με χώρους πιο 'σοβαρό' design αλλά τουρμπάτο και ίσως αναξαξιόπιστο...
τα λέφτα είναι τα ίδια...ξέρει κανείς από καταναλώσεις για guileta? και από κόστος συντήρησης ?
ευχαριστώ κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη... -
καλησπέρα,θέλω τις γνώμες σας για το ανωτέρω δίλημμα...
από τη μία ενα αμάξι πολύ σπόρ,σχεδιαστικά καινοτόμο με αρκετό γκαζι και χαμηλή κατανάλωση αλλά χωρίς πίσω θέσεις...
και από την άλλη ένα αμάξι μέ 5-θ με χώρους πιο 'σοβαρό' design αλλά τουρμπάτο και ίσως αναξαξιόπιστο...
τα λέφτα είναι τα ίδια...ξέρει κανείς από καταναλώσεις για guileta? και από κόστος συντήρησης ?
ευχαριστώ κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη... -
καλησπέρα,θέλω τις γνώμες σας για το ανωτέρω δίλημμα...
από τη μία ενα αμάξι πολύ σπόρ,σχεδιαστικά καινοτόμο με αρκετό γκαζι και χαμηλή κατανάλωση αλλά χωρίς πίσω θέσεις...
και από την άλλη ένα αμάξι μέ 5-θ με χώρους πιο 'σοβαρό' design αλλά τουρμπάτο και ίσως αναξαξιόπιστο...
τα λέφτα είναι τα ίδια...ξέρει κανείς από καταναλώσεις για guileta? και από κόστος συντήρησης ?
ευχαριστώ κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη... -
Ο χρήστης kosmich έγραψε:
καλησπέρα,θέλω τις γνώμες σας για το ανωτέρω δίλημμα...
από τη μία ενα αμάξι πολύ σπόρ,σχεδιαστικά καινοτόμο **με αρκετό γκαζι **και χαμηλή κατανάλωση αλλά χωρίς πίσω θέσεις...
και από την άλλη ένα αμάξι μέ 5-θ με χώρους πιο 'σοβαρό' design αλλά τουρμπάτο και ίσως **αναξαξιόπιστο...**τα λέφτα είναι τα ίδια...ξέρει κανείς από καταναλώσεις για guileta? και από κόστος συντήρησης ?
ευχαριστώ κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη...Αυτά τα συμπεράσματα πως προέκυψαν;
-
-
που διαφωνεις?
-
Δεν το λες και πολυ σπορ το CRZ και επίσης είναι αργό για τα λεφτά του.
-
Υπάρχει ένα 307 στις αγγελίες που συνδυάζει ιδανικά τους δύο κόσμους του πολύ σπορ CRZ και της μπερλινοειδούς κιμπάρας Giulietta, χωρίς τα κουσούρια αναξιοπιστίας της μιας και είναι δοκιμασμένα ανθεκτικό με peep toe στον ουρανό.
-
Μπορώ να πω ότι είναι από τις περίεργες συγκρίσεις. Το ένα είναι όμορφο, γρήγορο, με χώρους και καλό κινητήρα αλλά ιταλικό το άλλο είναι όμορφο, όχι τόσο γρήγορο, χωρίς χώρους και ιαπωνικό μεν αλλά με περίεργη τεχνολογία δε.
Ποια είναι τα στοιχεία που θεωρείς σημαντικά και κατέληξες σε αυτά τα 2 αυτοκίνητα γιατί εγώ εκτός από το ότι είναι όμορφα δεν βλέπω κάτι άλλο.
Προσπάθησε να τα οδηγήσεις, θα σε βοηθήσει να εκτιμήσεις τις διαφορές και να δεις τι έχει μεγαλύτερη σημασία για σένα. -
120 άλογα είναι ικανοποιητικά για μένα,το honda στο sport mode έχει αρκετή ροπή σε χαμηλές στροφές και ειναι αρκετά νομίζω.
αλλά αυτό είναι και υποκειμενικό...κατέληξα στο honda λόγω υβριδικού και αξιοπιστίας και στο alfa romeo λόγω ωραίου σχεδιασμού
απορρίπτω seat,audi a3 και scirocco επειδη δε μου αρέσουν.....
ανδεν έχει sport σχεδιασμό το crz τοτε πιο έχει? -
Φιλε θελεις να μας πεις τι σε τι διαδρομες θα κινεισαι, με ή χωρις κοσμο μαζι σου, αν υπαρχει αναγκη για μεγαλο χωρο αποσκευων κλπ???
Ετσι θα μπορεσουμε να σε συμβουλευσουμε καλυτερα
-
Το crz βγαζει 124 αλογα και η giulietta (ειναι λαθος γραμμενος ο τιτλος) 120 εως 170?
Ποια απο τις δυο εκδοσεις συγκρινεις; -
Ο χρήστης kosmich έγραψε:
120 άλογα είναι ικανοποιητικά για μένα,το honda στο sport mode έχει αρκετή ροπή σε χαμηλές στροφές και ειναι αρκετά νομίζω.
αλλά αυτό είναι και υποκειμενικό...Δηλαδή το οδήγησες; Το άλλο το οδήγησες; Και τότε θα αφήσεις τα υποκειμενικά και θα το δεις πιο αντικειμενικά!
-
συγνώμη παιδια παράλειψη συγκρίνω τις εκδόσεις των 120 αλόγων
διαδρομές στη πόλη με χαλαρή κίνηση και αρκετές εκδρομές...
test drive sto alfa romeo den εχω κανει ακόμα...
αλλά και η κατανάλωση 6,5 με 7,5 του honda sto sport mode einai ελκυστικη... -
Χωρις poll δε μπορουμε να βοηθησουμε
-
Εαν κανεις πολλα ταξιδια και δεν κυκλοφορεις πολυ σε κινηση ωστε να κανουν πραγματικα τη διαφορα τα οφελη του υβριδικου (στις πολυ χαμηλες ταχυτητες νομιζω δουλευει μονο η μπαταρια, αν δε θυμαμαι καλα μη με ) τοτε καλυτερα την αλφα. Αυτο γιατι θα κανει πιο ξεκουραστο ταξιδι ελεω τουρμπο, ενω θα σε αποζημιωσει κ στο θεμα των χωρων. Ειναι μεγαλη ευκολια οι επιπλεον πισω πορτες ειδικα το χειμωνα, ενω εχει κ μεγαλυτερο χωρο αποσκευων. Περα απο αυτα, υπαρχει διαφορα στην τιμη τους υπερ της τζιουλιεττας η οποια στην πλουσιοτερη εκδοχη της ειναι φθηνοτερη απο το crz χωρις βεβαια το τελευταιο να υστερει σε εξοπλισμο.
Αλφα λοιπον απο μενα, ομως επιβαλλεται να τα οδηγησεις κ τα 2 πριν αποφασισεις γιατι οσο κ να ταιριαζει στις αναγκες σου ο χαρακτηρας του ενος, εαν δε σου κανει 'κλικ' δεν προκειται να το αγορασεις
-
Αντιφατικό το δίδυμο....
(και χρήζει και διόρθωση ο τίτλος ) -
Vw beetle με jet engine.Ομορφο νεανικο και δεν καιει πολλη βενζινη.
-
αντιφατικό το δίδυμο όσο δε γίνεται...
-
εχω παραγγειλει το crz.το περιμενω απο βδομαδα.οδηγικα ειναι πολυ ευχαριστο,ιδιως σε δρομο με στροφες εχει πολυ σβελταδα και εξαιρετικα κρατηματα.στη χωρα μας με ορια 130 προφανως δε σε απασχολει το ξεπεταγμα απ τα 140 στα 170... επισης,με 12000 χλμ το χρονο,θα εχεις κερδος 1000 ευρω σε σχεση με το αλφα.τελος,το αυτοκινητο live ειναι 10 φορες πιο θεαματικο απο οτι στις φωτος.απο την αλλη,πισω χωρανε μονο κουτσοι!!! οποτε...
ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΚΟΜΕΝΑ? ===>>>>> [b]CRZ
ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΕΑ? =================>>>> GIULIETTAΥΓ.ΑΝ ΘΕΣ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΠΑΡΕ ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ. ΒΑΛΕ ΜΕΣΑ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ PARKING ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ. ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΠΟΛΥ...
HONDA CRZ Vs Giulietta