Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    rx8-tt-celica-honda type r.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. rx8-tt-celica-honda type r.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    80
    366
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      delfini last edited by

      παιδια εχω ενα προβλημα επιλογης
      θελω να αγορασω ενα απο τα παρακατω αυτοκινητα.
      audi tt
      mazda rx8
      toyota celica
      honda type r
      βασικος παραγοντας να μην ξεπερασω τα 15000 ευρω ,
      να μην τρελαθω στα συνεργεια
      να ειναι νεανικο σπορ αυτοκινητο
      ασφαλες ενεργητικη ασφαλεια
      καλα κρατηματα-φρενα
      και τελος αντε να ειναι και γκομενοπαγιδα(χι-χι).
      ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        delfini last edited by

        παιδια εχω ενα προβλημα επιλογης
        θελω να αγορασω ενα απο τα παρακατω αυτοκινητα.
        audi tt
        mazda rx8
        toyota celica
        honda type r
        βασικος παραγοντας να μην ξεπερασω τα 15000 ευρω ,
        να μην τρελαθω στα συνεργεια
        να ειναι νεανικο σπορ αυτοκινητο
        ασφαλες ενεργητικη ασφαλεια
        καλα κρατηματα-φρενα
        και τελος αντε να ειναι και γκομενοπαγιδα(χι-χι).
        ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          delfini last edited by

          παιδια εχω ενα προβλημα επιλογης
          θελω να αγορασω ενα απο τα παρακατω αυτοκινητα.
          audi tt
          mazda rx8
          toyota celica
          honda type r
          βασικος παραγοντας να μην ξεπερασω τα 15000 ευρω ,
          να μην τρελαθω στα συνεργεια
          να ειναι νεανικο σπορ αυτοκινητο
          ασφαλες ενεργητικη ασφαλεια
          καλα κρατηματα-φρενα
          και τελος αντε να ειναι και γκομενοπαγιδα(χι-χι).
          ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • E
            efthymis last edited by

            Επιτελους θα πουληθει!!!!!!!

            Λοιπον κοιταξε αυτο εδω viewtopic.php?f=9&t=44445#p1921688

            που ειναι σε υψηλη τιμη βεβαια αλλα οπως λεει ο φιλος το συζηταει πολυ

            κ περα απο την πλακα που εκανα στην αρχη φαινεται αρκετα προσεγμενο αλλιως δε θα το προτεινα

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Aφου δεν θες να τρελαθεις στα συνεργεια αποκλειεις αμεσως το RX-8.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                koubeast last edited by

                Αν και μου φαίνονται λίγο άσχετα τα μοντέλα μεταξύ τους, μάλλον πρεπει να εξετάσεις τη χρήση που θα τους κάνεις. Το πιο fun to drive ειναι το μάζντα, αλλά με υπερβολική κατανάλωση καυσίμου. Από κει και πέρα η celica δε μου λέεί κάτι, ενώ το tt δε με γεμίζει..

                Προσωπικά, χωρίς δευτερη σκέψη, με τη προυπόθεση ότι θα άντεχα τα τέλη διλιτρου, θα πήγαινα στο type-r. Είναι έρωτας το αμάξι. Αν σ αρέσει και το στροφάρισμα, οδήγησε το και θα με καταλάβεις. Το βρισκεις πλέον ακόμα και με 10,000ε

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • C
                  cosneo last edited by

                  Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                  Aφου δεν θες να τρελαθεις στα συνεργεια αποκλειεις αμεσως το RX-8.

                  +1 Επιπλέον θα πρέπει να κατέβει και αλλο το πλαφόν της βενζίνης!

                  ΤΤ ή TypeR ... με πολύ προσοχή σε κατασταση!
                  Οι '4 κύκλοι' ίσως είναι και γκομενοπαγίδα λόγω ονόματος και σχήματος, το Honda δεν νομίζω εκτός αν η 'γκομενα' γνωρίζει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του και εντυπωσιαστεί!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    delfini last edited by

                    ρε παιδες ειναι τοσο ζημιαρικα τα ρχ8 γιατι εκει πηγενω για αγορα αλλα δεν ξερω ,ειναι απο ζαχαρη φτιαγμενα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • K
                      koubeast last edited by

                      Ζημιάρικο δε ξέρω αλλά καίει τον άμπακο. Το έχει πολύ κοντινός μου συγγενής, έχει περίπου 40,000 χλμ αν θυμάμαι καλά κ δεν είχε κάποιο πρόβλημα, βέβαια το έχει σαν sunday's car αλλά όποτε το οδηγεί το πάει όπως του αρμόζει!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • B
                        blackpug106 last edited by

                        Ο χρήστης DELFINI έγραψε:
                        ρε παιδες ειναι τοσο ζημιαρικα τα ρχ8 γιατι εκει πηγενω για αγορα αλλα δεν ξερω ,ειναι απο ζαχαρη φτιαγμενα

                        απο wankel...

                        εκτος αν εχει προλαβει ο προηγουμενος και του εχει αλλαξει μοτερ μεσα στην εγγυηση

                        παντως πανω απο 100000χλμ δυσκολα εβγαζαν

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • E
                          efthymis last edited by

                          Ηταν ζημιαρικα λογω κακης συντηρησης. Ο βανκελ ειναι πιο ευαισθητος κινητηρας που πρεπει να ξερεις για να τον απολαυσεις. Δεν ειναι ΜΧ-5 που ειναι αθραυστα, εχει αρκετες ιδιαιτεροτητες, οι περισσοτεροι ομως εντυπωσιαζονταν απο τα χαρακτηριστικα του, την προσιτη τιμη και τους χωρους, το συντηρουσαν ομως οπως ειχαν 'συνηθισει' αμ δε!

                          Γι'αυτο θα σου ελεγα να αποφυγεις την αγορα του. Αφ'ενος δε μπορεις να ξερεις τι χρηση του εκανε ο προηγουμενος, αφ'ετερου απ'οτι καταλαβα (και χωρις να το λεω καθολου υποτιμιτικα) δεν εισαι ο ανθρωπος που θα καθισει να ασχοληθει με τις ιδιαιτεροτητες του.

                          Νομιζω κατι σαν αυτο που σου ποσταρα στην αρχη ειναι οτι πρεπει για σενα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • M
                            mad-max-13 last edited by

                            Ο χρήστης DELFINI έγραψε:
                            παιδια εχω ενα προβλημα επιλογης
                            θελω να αγορασω ενα απο τα παρακατω αυτοκινητα.
                            audi tt -γκομενοπαγιδα ειδικα το καμπριο, αν μιλαμε για εκδοση ανω των 180hp οκ ειναι και σχετικα γρηγορο σε ευθεια, δεν κανει για στροφες, υψηλη συντηρηση, σερβις και ανταλλακτικα
                            mazda rx8 - γκομενοπαγιδα δεν το λες, πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα και καλοζυγισμενο, φιλικο και συγχωρει οπως και η σελικα λαθη, ακριβη συντηρηση, ακριβα ανταλλακτικα, αν το προτιμησεις παρε την εκδοση COSMO, καιει πολυ βενζινη και εχει ιδιαιτεροτητες στην χρηση του
                            toyota celica - γκομενοπαγιδα δεν το λες αλλα απαρατηρητο δεν περναει ακομα και τωρα 11 χρονια μετα την εναρξη παραγωγης, αν μιλαμε για το TS τοτε εχεις παρα πολυ γκαζι για 1800 ατμοσφαιρικα κυβικα, πολυ καλοστημενο ακομα και στην εργοστασιακη του μορφη (Lotus Motorsport γαρ) ειναι πολυ φιλικο και ουδετερο, χαμηλη συντηρηση, σερβις και ανταλακτικα
                            honda type r- ΔΕΝ ειναι γομενοπαγιδα, ειναι γρηγορο, στριβει, εχει καλο στησιμο, σπαρτιατικο, συντηρηση και σερβις περιπου στα επιπεδα της σελικας, θελει μεγαλη προσοχη στην οδηγηση τουβασικος παραγοντας να μην ξεπερασω τα 15000 ευρω ,
                            να μην τρελαθω στα συνεργεια
                            να ειναι νεανικο σπορ αυτοκινητο
                            ασφαλες ενεργητικη ασφαλεια
                            καλα κρατηματα-φρενα
                            και τελος αντε να ειναι και γκομενοπαγιδα(χι-χι).
                            ευχαριστω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              coupeas last edited by

                              Εγω θα σου προτείνω το celica TS γιατί και γκάζι έχει και όμορφο είναι και αρέσει στις γυναίκες.Λογική τιμή για ένα μοντέλο 2005 και αρκετά αξιόπιστο.
                              Αν μου έλεγες ότι σε ενδιαφέρει πιο πολύ η απόλυτη οδήγηση τότε μόνο type r.
                              Τα υπόλοιπα που αναφέρεις προσωπικά δεν τα θεωρώ τόσο ....'αυτοκίνητα'.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                docrx8 last edited by

                                Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:

                                ρε παιδες ειναι τοσο ζημιαρικα τα ρχ8 γιατι εκει πηγενω για αγορα αλλα δεν ξερω ,ειναι απο ζαχαρη φτιαγμενα

                                απο wankel...

                                εκτος αν εχει προλαβει ο προηγουμενος και του εχει αλλαξει μοτερ μεσα στην εγγυηση

                                παντως πανω απο 100000χλμ δυσκολα εβγαζαν

                                συγνωμη ρε φιλε...αλλο παλι και τουτο ..γνωριζεις πολλα μαμα..που εχουν σπασει στα 100.000 χ.λ.μ ? ελεος ποια με την παραπληροφορηση.... και οσο για τα συνεργεια και με τις επισκεψεις σε αυτα τι εννοειται ? τι ειδους δηλ. προβληματα βγαζουνε..αντε μα μαθουμε και οι υπολοιποι σε αυτο εδω το forum

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης efthymis έγραψε:
                                  Ηταν ζημιαρικα λογω κακης συντηρησης. Ο βανκελ ειναι πιο ευαισθητος κινητηρας που πρεπει να ξερεις για να τον απολαυσεις. Δεν ειναι ΜΧ-5 που ειναι αθραυστα, εχει αρκετες ιδιαιτεροτητες, οι περισσοτεροι ομως εντυπωσιαζονταν απο τα χαρακτηριστικα του, την προσιτη τιμη και τους χωρους, το συντηρουσαν ομως οπως ειχαν 'συνηθισει' αμ δε!

                                  καλα δεν αγοραζεις και pagani

                                  αν το μοτερ βγαζει τοσα προβληματα, δε φταινε αυτοι που το αγοραζουν , αλλα η mazda που το παραγει και το απευθυνει σε ευρυ κοινο..

                                  αν δε μπορουν να λυσουν τα προβληματα του wankel, ας χωσουν το 2.3 T που ειναι και σαφως πιο δυνατο μοτερ πανω, να ληξει το θεμα με αυτη τη βλακεια..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Το ρχ8 με καμια αλλη μηχανη δεν θα ηταν το ιδιο.
                                    Δεν σου αρεσει η μηχανη του το απορριπτεις και ψαχνεις για κατι αλλο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      το εκανα ηδη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                        το εκανα ηδη

                                        Και καλα εκανες αφου εισαι ευχαριστημενος με αυτο που επελεξες.

                                        Φυσικα δεν απευθυνομουν προσωπικα σε εσενα με το προηγουμενο ποστ,γενικα μιλαγα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          το θεμα μου ειναι οτι ο τυπος, στην ουσια ποτε δεν ανεφερε τα ενδεχομενα προβληματα που μπορει να εχει το συγκεκριμενο μοτερ και τον ιδιαιτερο χαρακτηρα του αυτοκινητου..

                                          το μονο αρνητικο που αναφεροταν ηταν η καταναλωση που στα δοκιμαστικα ειναι ο,τι να ναι..
                                          εδειχνε ομως την ταση να 'πινει' πολλη βενζινη

                                          ετσι ο κοσμος (συμφωνα και μετα λεγομενα κατοχων), δεν ηξερε τι αγοραζε με αποτελεσμα να εξαφανιστουν μαζικα απο τους δρομους μας..

                                          μου χει κατσει ασχημα το συγκεκριμενο, γιατι στο κατω κατω δε μιλαμε και για τιποτα μικρα ποσα..

                                          παλιοτερα ειχα μπει κι εγω στο τριπακι να παρω rx8 με αφορμη τα γενικοτερα καλα λογια που ακουγα και να σου πω την αληθεια επειδη ανεβηκε το budget δεν το πηρα..

                                          εν κατακλειδι πολλες φορες και οι ιδιοι οι αγοραστες δεν ξερουν τι θελουν (για αυτο πχ ειμαι πολλες φορες αρνητικος οταν καποιος θελει 'σκληροπυρηνικο κτηνος' μιας και ξερω οτι 9/10 θα το μετανιωσουν) , αλλα και ο τυπος δεν τους ενημερωνει προς τη σωστη κατευθυνση..

                                          οσο δηλαδη καταντα γελοιο το θεμα με το golf στη μικρομεσαια κατηγορια, αλλο τοσο γελοιο καταντα οταν εχει να κανει με σπορ κατασκευες..

                                          τεσπα..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • H
                                            heras last edited by

                                            Δεν ειναι τεσπα ρε φιλαρακο γιατι αυτος που θελει rx8 το θελει γιατι ειναι πισωκινητο με μπλοκε να διασκεδαζει ελεγχοντας τον πισω αξονα κ οχι να εχει ενα τιμονι που τραβαει κ στριβει ταυτοχρονα το αμαξι...Και στα λεφτα αυτα τοτε δεν υπηρχε τιποτα εναλλακτικο. Δεν ειναι ολα 0-100 κ τελικες αλλα η αισθηση που σου δινει ενα αμαξι...Οποιος οδηγει καλοστημενο πισωκινητο γι αυτο κυριως το οδηγει, για την αισθηση!!!

                                            Και στην τελικη δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα για τον καθενα (με αφορμη αυτο που λες για σκληροπυρηνικα). Γι αυτο κ τα rx8 κατεληξαν στις μαντρες

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr