-
παιδια εχω ενα προβλημα επιλογης
θελω να αγορασω ενα απο τα παρακατω αυτοκινητα.
audi tt
mazda rx8
toyota celica
honda type r
βασικος παραγοντας να μην ξεπερασω τα 15000 ευρω ,
να μην τρελαθω στα συνεργεια
να ειναι νεανικο σπορ αυτοκινητο
ασφαλες ενεργητικη ασφαλεια
καλα κρατηματα-φρενα
και τελος αντε να ειναι και γκομενοπαγιδα(χι-χι).
ευχαριστω -
παιδια εχω ενα προβλημα επιλογης
θελω να αγορασω ενα απο τα παρακατω αυτοκινητα.
audi tt
mazda rx8
toyota celica
honda type r
βασικος παραγοντας να μην ξεπερασω τα 15000 ευρω ,
να μην τρελαθω στα συνεργεια
να ειναι νεανικο σπορ αυτοκινητο
ασφαλες ενεργητικη ασφαλεια
καλα κρατηματα-φρενα
και τελος αντε να ειναι και γκομενοπαγιδα(χι-χι).
ευχαριστω -
παιδια εχω ενα προβλημα επιλογης
θελω να αγορασω ενα απο τα παρακατω αυτοκινητα.
audi tt
mazda rx8
toyota celica
honda type r
βασικος παραγοντας να μην ξεπερασω τα 15000 ευρω ,
να μην τρελαθω στα συνεργεια
να ειναι νεανικο σπορ αυτοκινητο
ασφαλες ενεργητικη ασφαλεια
καλα κρατηματα-φρενα
και τελος αντε να ειναι και γκομενοπαγιδα(χι-χι).
ευχαριστω -
Επιτελους θα πουληθει!!!!!!!
Λοιπον κοιταξε αυτο εδω viewtopic.php?f=9&t=44445#p1921688
που ειναι σε υψηλη τιμη βεβαια αλλα οπως λεει ο φιλος το συζηταει πολυ
κ περα απο την πλακα που εκανα στην αρχη φαινεται αρκετα προσεγμενο αλλιως δε θα το προτεινα
-
Aφου δεν θες να τρελαθεις στα συνεργεια αποκλειεις αμεσως το RX-8.
-
Αν και μου φαίνονται λίγο άσχετα τα μοντέλα μεταξύ τους, μάλλον πρεπει να εξετάσεις τη χρήση που θα τους κάνεις. Το πιο fun to drive ειναι το μάζντα, αλλά με υπερβολική κατανάλωση καυσίμου. Από κει και πέρα η celica δε μου λέεί κάτι, ενώ το tt δε με γεμίζει..
Προσωπικά, χωρίς δευτερη σκέψη, με τη προυπόθεση ότι θα άντεχα τα τέλη διλιτρου, θα πήγαινα στο type-r. Είναι έρωτας το αμάξι. Αν σ αρέσει και το στροφάρισμα, οδήγησε το και θα με καταλάβεις. Το βρισκεις πλέον ακόμα και με 10,000ε
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Aφου δεν θες να τρελαθεις στα συνεργεια αποκλειεις αμεσως το RX-8.+1 Επιπλέον θα πρέπει να κατέβει και αλλο το πλαφόν της βενζίνης!
ΤΤ ή TypeR ... με πολύ προσοχή σε κατασταση!
Οι '4 κύκλοι' ίσως είναι και γκομενοπαγίδα λόγω ονόματος και σχήματος, το Honda δεν νομίζω εκτός αν η 'γκομενα' γνωρίζει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του και εντυπωσιαστεί! -
ρε παιδες ειναι τοσο ζημιαρικα τα ρχ8 γιατι εκει πηγενω για αγορα αλλα δεν ξερω ,ειναι απο ζαχαρη φτιαγμενα
-
Ζημιάρικο δε ξέρω αλλά καίει τον άμπακο. Το έχει πολύ κοντινός μου συγγενής, έχει περίπου 40,000 χλμ αν θυμάμαι καλά κ δεν είχε κάποιο πρόβλημα, βέβαια το έχει σαν sunday's car αλλά όποτε το οδηγεί το πάει όπως του αρμόζει!
-
Ο χρήστης DELFINI έγραψε:
ρε παιδες ειναι τοσο ζημιαρικα τα ρχ8 γιατι εκει πηγενω για αγορα αλλα δεν ξερω ,ειναι απο ζαχαρη φτιαγμενααπο wankel...
εκτος αν εχει προλαβει ο προηγουμενος και του εχει αλλαξει μοτερ μεσα στην εγγυηση
παντως πανω απο 100000χλμ δυσκολα εβγαζαν
-
Ηταν ζημιαρικα λογω κακης συντηρησης. Ο βανκελ ειναι πιο ευαισθητος κινητηρας που πρεπει να ξερεις για να τον απολαυσεις. Δεν ειναι ΜΧ-5 που ειναι αθραυστα, εχει αρκετες ιδιαιτεροτητες, οι περισσοτεροι ομως εντυπωσιαζονταν απο τα χαρακτηριστικα του, την προσιτη τιμη και τους χωρους, το συντηρουσαν ομως οπως ειχαν 'συνηθισει' αμ δε!
Γι'αυτο θα σου ελεγα να αποφυγεις την αγορα του. Αφ'ενος δε μπορεις να ξερεις τι χρηση του εκανε ο προηγουμενος, αφ'ετερου απ'οτι καταλαβα (και χωρις να το λεω καθολου υποτιμιτικα) δεν εισαι ο ανθρωπος που θα καθισει να ασχοληθει με τις ιδιαιτεροτητες του.
Νομιζω κατι σαν αυτο που σου ποσταρα στην αρχη ειναι οτι πρεπει για σενα
-
Ο χρήστης DELFINI έγραψε:
παιδια εχω ενα προβλημα επιλογης
θελω να αγορασω ενα απο τα παρακατω αυτοκινητα.
audi tt -γκομενοπαγιδα ειδικα το καμπριο, αν μιλαμε για εκδοση ανω των 180hp οκ ειναι και σχετικα γρηγορο σε ευθεια, δεν κανει για στροφες, υψηλη συντηρηση, σερβις και ανταλλακτικα
mazda rx8 - γκομενοπαγιδα δεν το λες, πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα και καλοζυγισμενο, φιλικο και συγχωρει οπως και η σελικα λαθη, ακριβη συντηρηση, ακριβα ανταλλακτικα, αν το προτιμησεις παρε την εκδοση COSMO, καιει πολυ βενζινη και εχει ιδιαιτεροτητες στην χρηση του
toyota celica - γκομενοπαγιδα δεν το λες αλλα απαρατηρητο δεν περναει ακομα και τωρα 11 χρονια μετα την εναρξη παραγωγης, αν μιλαμε για το TS τοτε εχεις παρα πολυ γκαζι για 1800 ατμοσφαιρικα κυβικα, πολυ καλοστημενο ακομα και στην εργοστασιακη του μορφη (Lotus Motorsport γαρ) ειναι πολυ φιλικο και ουδετερο, χαμηλη συντηρηση, σερβις και ανταλακτικα
honda type r- ΔΕΝ ειναι γομενοπαγιδα, ειναι γρηγορο, στριβει, εχει καλο στησιμο, σπαρτιατικο, συντηρηση και σερβις περιπου στα επιπεδα της σελικας, θελει μεγαλη προσοχη στην οδηγηση τουβασικος παραγοντας να μην ξεπερασω τα 15000 ευρω ,
να μην τρελαθω στα συνεργεια
να ειναι νεανικο σπορ αυτοκινητο
ασφαλες ενεργητικη ασφαλεια
καλα κρατηματα-φρενα
και τελος αντε να ειναι και γκομενοπαγιδα(χι-χι).
ευχαριστω -
Εγω θα σου προτείνω το celica TS γιατί και γκάζι έχει και όμορφο είναι και αρέσει στις γυναίκες.Λογική τιμή για ένα μοντέλο 2005 και αρκετά αξιόπιστο.
Αν μου έλεγες ότι σε ενδιαφέρει πιο πολύ η απόλυτη οδήγηση τότε μόνο type r.
Τα υπόλοιπα που αναφέρεις προσωπικά δεν τα θεωρώ τόσο ....'αυτοκίνητα'. -
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
ρε παιδες ειναι τοσο ζημιαρικα τα ρχ8 γιατι εκει πηγενω για αγορα αλλα δεν ξερω ,ειναι απο ζαχαρη φτιαγμενα
απο wankel...
εκτος αν εχει προλαβει ο προηγουμενος και του εχει αλλαξει μοτερ μεσα στην εγγυηση
παντως πανω απο 100000χλμ δυσκολα εβγαζαν
συγνωμη ρε φιλε...αλλο παλι και τουτο ..γνωριζεις πολλα μαμα..που εχουν σπασει στα 100.000 χ.λ.μ ? ελεος ποια με την παραπληροφορηση.... και οσο για τα συνεργεια και με τις επισκεψεις σε αυτα τι εννοειται ? τι ειδους δηλ. προβληματα βγαζουνε..αντε μα μαθουμε και οι υπολοιποι σε αυτο εδω το forum
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Ηταν ζημιαρικα λογω κακης συντηρησης. Ο βανκελ ειναι πιο ευαισθητος κινητηρας που πρεπει να ξερεις για να τον απολαυσεις. Δεν ειναι ΜΧ-5 που ειναι αθραυστα, εχει αρκετες ιδιαιτεροτητες, οι περισσοτεροι ομως εντυπωσιαζονταν απο τα χαρακτηριστικα του, την προσιτη τιμη και τους χωρους, το συντηρουσαν ομως οπως ειχαν 'συνηθισει' αμ δε!καλα δεν αγοραζεις και pagani
αν το μοτερ βγαζει τοσα προβληματα, δε φταινε αυτοι που το αγοραζουν , αλλα η mazda που το παραγει και το απευθυνει σε ευρυ κοινο..
αν δε μπορουν να λυσουν τα προβληματα του wankel, ας χωσουν το 2.3 T που ειναι και σαφως πιο δυνατο μοτερ πανω, να ληξει το θεμα με αυτη τη βλακεια..
-
Το ρχ8 με καμια αλλη μηχανη δεν θα ηταν το ιδιο.
Δεν σου αρεσει η μηχανη του το απορριπτεις και ψαχνεις για κατι αλλο. -
το εκανα ηδη
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το εκανα ηδηΚαι καλα εκανες αφου εισαι ευχαριστημενος με αυτο που επελεξες.
Φυσικα δεν απευθυνομουν προσωπικα σε εσενα με το προηγουμενο ποστ,γενικα μιλαγα.
-
το θεμα μου ειναι οτι ο τυπος, στην ουσια ποτε δεν ανεφερε τα ενδεχομενα προβληματα που μπορει να εχει το συγκεκριμενο μοτερ και τον ιδιαιτερο χαρακτηρα του αυτοκινητου..
το μονο αρνητικο που αναφεροταν ηταν η καταναλωση που στα δοκιμαστικα ειναι ο,τι να ναι..
εδειχνε ομως την ταση να 'πινει' πολλη βενζινηετσι ο κοσμος (συμφωνα και μετα λεγομενα κατοχων), δεν ηξερε τι αγοραζε με αποτελεσμα να εξαφανιστουν μαζικα απο τους δρομους μας..
μου χει κατσει ασχημα το συγκεκριμενο, γιατι στο κατω κατω δε μιλαμε και για τιποτα μικρα ποσα..
παλιοτερα ειχα μπει κι εγω στο τριπακι να παρω rx8 με αφορμη τα γενικοτερα καλα λογια που ακουγα και να σου πω την αληθεια επειδη ανεβηκε το budget δεν το πηρα..
εν κατακλειδι πολλες φορες και οι ιδιοι οι αγοραστες δεν ξερουν τι θελουν (για αυτο πχ ειμαι πολλες φορες αρνητικος οταν καποιος θελει 'σκληροπυρηνικο κτηνος' μιας και ξερω οτι 9/10 θα το μετανιωσουν) , αλλα και ο τυπος δεν τους ενημερωνει προς τη σωστη κατευθυνση..
οσο δηλαδη καταντα γελοιο το θεμα με το golf στη μικρομεσαια κατηγορια, αλλο τοσο γελοιο καταντα οταν εχει να κανει με σπορ κατασκευες..
τεσπα..
-
Δεν ειναι τεσπα ρε φιλαρακο γιατι αυτος που θελει rx8 το θελει γιατι ειναι πισωκινητο με μπλοκε να διασκεδαζει ελεγχοντας τον πισω αξονα κ οχι να εχει ενα τιμονι που τραβαει κ στριβει ταυτοχρονα το αμαξι...Και στα λεφτα αυτα τοτε δεν υπηρχε τιποτα εναλλακτικο. Δεν ειναι ολα 0-100 κ τελικες αλλα η αισθηση που σου δινει ενα αμαξι...Οποιος οδηγει καλοστημενο πισωκινητο γι αυτο κυριως το οδηγει, για την αισθηση!!!
Και στην τελικη δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα για τον καθενα (με αφορμη αυτο που λες για σκληροπυρηνικα). Γι αυτο κ τα rx8 κατεληξαν στις μαντρες
rx8-tt-celica-honda type r.