Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορα νέα - Σεπτέμβριος 2010
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Διάφορα νέα - Σεπτέμβριος 2010
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 9
    • 10
    • 1 / 10
    Formula 1
    33
    181
    191
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      phaethon last edited by

      Ο χρήστης patro έγραψε:

      Phaeton πιστευεις οτι χωρις τηλεφακο και τρελη φωτογραφικη με σταθεροποιητες κλπ μπορει καποιος απο την κερκιδα να δει αν γερνουν οι πτερυγες? δυσκολο.

      Γι'αυτό τόνισα το 'απ'ότι μπορούσαμε να δούμε' και δεν έκανα κάποιο απόλυτο statement. Όμως, όσο έβλεπα, όχι, δεν έκανε τραμπάλα. Απλά ίσως να μην ήμουν στα σημεία που συνέβαινε το φαινόμενο εντονότερα. Φαίνεται ότι μαζί μου συμφωνούν και οι αντίπαλοι της Red Bull (που προφανώς εξέτασαν αρκετά δεδομένα), λέγοντας ότι οι πτέρυγες 'δεν λύγιζαν όπως πριν'. Δεν είπαν φυσικά ότι έγιναν ξαφνικά τσιμεντένιες, απλά ότι δεν μιλάμε για ίδιας έκτασης ζήτημα.

      Η στιγμή αυτή που εναλάσσεται η θέση του Vettel από αέρα σε slipstream και πάλι σε αέρα ίσως να παίζει αρκετά μεγάλο ρόλο, ειδικά από τη στιγμή που η φόρτιση είναι ξαφνική και διαφέρει από την σταθερή πίεση που ασκείται συνήθως.

      Αυτό το video πιό πολύ μου δίνει αφορμή να σχολιάσω το πώς κινήθηκε ο Vettel, αγνοώντας τις διαφορετικές φάσεις όσον αφορά την αεροδυναμική πίσω από τον αντίπαλό του. Καλή η φιλοσοφία για καρτ ή για κατώτερες κατηγορίες που η αεροδυναμική δεν παίζει τόσο ρόλο, αλλά στην formula1 δεν χορεύεις σα μπαλαρίνα πίσω από τον άλλον πάνω στο braking area.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        phaethon last edited by

        Ο χρήστης patro έγραψε:

        Phaeton πιστευεις οτι χωρις τηλεφακο και τρελη φωτογραφικη με σταθεροποιητες κλπ μπορει καποιος απο την κερκιδα να δει αν γερνουν οι πτερυγες? δυσκολο.

        Γι'αυτό τόνισα το 'απ'ότι μπορούσαμε να δούμε' και δεν έκανα κάποιο απόλυτο statement. Όμως, όσο έβλεπα, όχι, δεν έκανε τραμπάλα. Απλά ίσως να μην ήμουν στα σημεία που συνέβαινε το φαινόμενο εντονότερα. Φαίνεται ότι μαζί μου συμφωνούν και οι αντίπαλοι της Red Bull (που προφανώς εξέτασαν αρκετά δεδομένα), λέγοντας ότι οι πτέρυγες 'δεν λύγιζαν όπως πριν'. Δεν είπαν φυσικά ότι έγιναν ξαφνικά τσιμεντένιες, απλά ότι δεν μιλάμε για ίδιας έκτασης ζήτημα.

        Η στιγμή αυτή που εναλάσσεται η θέση του Vettel από αέρα σε slipstream και πάλι σε αέρα ίσως να παίζει αρκετά μεγάλο ρόλο, ειδικά από τη στιγμή που η φόρτιση είναι ξαφνική και διαφέρει από την σταθερή πίεση που ασκείται συνήθως.

        Αυτό το video πιό πολύ μου δίνει αφορμή να σχολιάσω το πώς κινήθηκε ο Vettel, αγνοώντας τις διαφορετικές φάσεις όσον αφορά την αεροδυναμική πίσω από τον αντίπαλό του. Καλή η φιλοσοφία για καρτ ή για κατώτερες κατηγορίες που η αεροδυναμική δεν παίζει τόσο ρόλο, αλλά στην formula1 δεν χορεύεις σα μπαλαρίνα πίσω από τον άλλον πάνω στο braking area.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          phaethon last edited by

          Ο χρήστης patro έγραψε:

          Phaeton πιστευεις οτι χωρις τηλεφακο και τρελη φωτογραφικη με σταθεροποιητες κλπ μπορει καποιος απο την κερκιδα να δει αν γερνουν οι πτερυγες? δυσκολο.

          Γι'αυτό τόνισα το 'απ'ότι μπορούσαμε να δούμε' και δεν έκανα κάποιο απόλυτο statement. Όμως, όσο έβλεπα, όχι, δεν έκανε τραμπάλα. Απλά ίσως να μην ήμουν στα σημεία που συνέβαινε το φαινόμενο εντονότερα. Φαίνεται ότι μαζί μου συμφωνούν και οι αντίπαλοι της Red Bull (που προφανώς εξέτασαν αρκετά δεδομένα), λέγοντας ότι οι πτέρυγες 'δεν λύγιζαν όπως πριν'. Δεν είπαν φυσικά ότι έγιναν ξαφνικά τσιμεντένιες, απλά ότι δεν μιλάμε για ίδιας έκτασης ζήτημα.

          Η στιγμή αυτή που εναλάσσεται η θέση του Vettel από αέρα σε slipstream και πάλι σε αέρα ίσως να παίζει αρκετά μεγάλο ρόλο, ειδικά από τη στιγμή που η φόρτιση είναι ξαφνική και διαφέρει από την σταθερή πίεση που ασκείται συνήθως.

          Αυτό το video πιό πολύ μου δίνει αφορμή να σχολιάσω το πώς κινήθηκε ο Vettel, αγνοώντας τις διαφορετικές φάσεις όσον αφορά την αεροδυναμική πίσω από τον αντίπαλό του. Καλή η φιλοσοφία για καρτ ή για κατώτερες κατηγορίες που η αεροδυναμική δεν παίζει τόσο ρόλο, αλλά στην formula1 δεν χορεύεις σα μπαλαρίνα πίσω από τον άλλον πάνω στο braking area.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vassilisal last edited by

            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

            Συμφωνω για τις χαμηλοτερες πιεσεις λογω πιστας αλλα οχι για τον Allen. Ειναι πολυ καλος και περισσοτερο αντικειμενικος απο πολλους αλλους. Καμια σχεση με το bias που εχουν στο BBC πχ. Επισης τετοιοι χαρακτηρισμοι για εναν ανθρωπο που εχει τοσο μεγαλη εμπλοκη με την F1 τοσα χρονια ειναι τουλαχιστον απαραδεκτοι κατα την γνωμη μου. Ορισμενους ανθρωπους πρεπει να τους σεβομαστε για μερικα πραγματα. Ας ειχα κανει και εγω οσα εχει κανει αυτος και ας μ ελεγε ολα αυτα ενας Ελληνας σ ενα forum... Και να σε ρωτησω και κατι αλλο, τι ακριβως ειναι μαλακια απ αυτα που λεει ο Allen? Δεν εκφραζει πουθενα προσωπικη αποψη. Τα γεγονοτα περιγραφει.

            Σε αλλα νεα... Αφου τον εκραξε η Ferrari αλλαξε τα λογια του... http://www.autosport.com/news/report.php/id/86292

            he said

            The Red Bull wing at Spa featured fewer elements than the Hungary wing and observers say that it did not flex out on track as much as in Budapest. The team says that they have changed nothing in the wing apart from things they would normally do when moving from an ultra high downforce circuit like Hungary to a faster circuit like Spa. However senior composites technicians from the team’s Milton Keynes base, who do not normally attend Grands Prix, were noticed in the paddock, which means that something out of the ordinary was taking place. The theory is that the wing flexes outwards due to a sophisticated layering process of the carbon composite material.

            nough said..... opinions are like assholes.... everyone has one!

            Το διαβασα το αρθρο οποτε η ερωτηση μου ηταν ρητορικη. Το quote που κανεις επιβεβαιωνει ακριβως αυτο που σου ειπα οτι δλδ απλα αναφερει τα γεγονοτα. Δεν εβγαλε απο το μυαλο του αυτο που γραφει. Προφανως και συνεβει. Και ο Allen δεν ειναι κανενα παιδακι. Ξερει πολυ καλα τι του γινεται.

            Σχετικα με το τελευταιο που λες... Συμφωνω απολυτα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vassilisal last edited by

              Ο χρήστης patro έγραψε:
              μαγκες κυκλοφορει βιντεακι , η συγκρουση του Vettel πανω στον button απο την καμερα στο ρολλμπαρ.
              η αεροτομη κανει τραμπαλα αναλογα με την τιμονια του vettel , δηλαδη γερνει μια φορα το ενα μερος και την αλλη το αλλο .(ισως επηρεαζεται και απο τον αερα του button)

              Phaeton πιστευεις οτι χωρις τηλεφακο και τρελη φωτογραφικη με σταθεροποιητες κλπ μπορει καποιος απο την κερκιδα να δει αν γερνουν οι πτερυγες? δυσκολο.

              εγω παντως οπως γραφω και παραπανω ειδα στο fp2 στην μεταδοση η καμερα να κανει συγκριση οπως στην ουγγαρια και η πτερυγα εγερνε μια χαρα.

              Αυτη η κινηση παιδια γινεται απο τον 1ο αγωνα της σεζον και οταν ειναι στο slipstream καποιου. Προσωπικα πιστευω πως συμβαινει λογω της ροης του αερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jarnot last edited by

                Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
                http://www.dailymotion.com/video/xemh1n_www-f1talks-pl-red-bull-front-wing_sport

                Απορώ πώς τη γλίτωσε η εμπρός δεξιά ανάρτηση...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jarnot last edited by

                  Να εκφράσω και μια άσχετη απορία;;

                  Πότε θα σταματήσει αυτή η ανοησία με την παράλειψη του 13 στην αρίθμηση των μονοθεσίων;;
                  Έλεος δηλαδή, στο 2010 είμαστε, πόση *#$%^@ (οδοντόπαστα ) πρέπει να έχει κανείς στο μυαλό του για να τον ενοχλεί ένα νούμερο; Άλλα αθλήματα το έχουν ξεπεράσει προ πολλού.

                  (Φέτος το 13 θα έπεφτε στην Force India, μεταξύ Liuzzi και Sutil)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    ripper last edited by

                    Καταλοιπο από το παρελθόν είναι και κανένας δεν ασχολείται να το αλλάξει.
                    Όποτε αν δεν γίνει κάποια μεγάλη αλλαγή στην αρίθμηση των μονοθεσίων, το βλέπω να ισχύει για πολλά χρόνια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasilism last edited by

                      H Renault σκέφτεται την αγορά της ομάδας της στην Formula 1
                      H Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault με πληροφορίες, εξετάζει την επαναγορά του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ομάδας Φόρμουλα Ένα που φέρει το όνομά της.
                      Εν μέσω της κρίσης των πωλήσεων αυτοκινήτων και της οικονομικής ύφεσης, και οι φθορές από το σκάνδαλο crashgate, η Renault πούλησε το 75% του Enstone το προηγούμενο έτος, που αγόρασε η επιχειρήσεις επενδύσεων Genii Capital.
                      http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/09/h-renault-formula-1.html

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christos-dimou last edited by

                        Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
                        Να εκφράσω και μια άσχετη απορία;;

                        Πότε θα σταματήσει αυτή η ανοησία με την παράλειψη του 13 στην αρίθμηση των μονοθεσίων;;
                        Έλεος δηλαδή, στο 2010 είμαστε, πόση *#$%^@ (οδοντόπαστα ) πρέπει να έχει κανείς στο μυαλό του για να τον ενοχλεί ένα νούμερο; Άλλα αθλήματα το έχουν ξεπεράσει προ πολλού.

                        (Φέτος το 13 θα έπεφτε στην Force India, μεταξύ Liuzzi και Sutil)

                        Γιατί να αλλάξει η παράδοση??? Αν φτάσω να έχω 99 μονοθέσια θα δω τι θα κάνω....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          billopoulos last edited by

                          Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                          Γιατί να αλλάξει η παράδοση??? Αν φτάσω να έχω 99 μονοθέσια θα δω τι θα κάνω....

                          100, 101, 102, ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            christos-dimou last edited by

                            Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:

                            Γιατί να αλλάξει η παράδοση??? Αν φτάσω να έχω 99 μονοθέσια θα δω τι θα κάνω....

                            100, 101, 102, ...

                            ακριβώς!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:

                              Συμφωνω για τις χαμηλοτερες πιεσεις λογω πιστας αλλα οχι για τον Allen. Ειναι πολυ καλος και περισσοτερο αντικειμενικος απο πολλους αλλους. Καμια σχεση με το bias που εχουν στο BBC πχ. Επισης τετοιοι χαρακτηρισμοι για εναν ανθρωπο που εχει τοσο μεγαλη εμπλοκη με την F1 τοσα χρονια ειναι τουλαχιστον απαραδεκτοι κατα την γνωμη μου. Ορισμενους ανθρωπους πρεπει να τους σεβομαστε για μερικα πραγματα. Ας ειχα κανει και εγω οσα εχει κανει αυτος και ας μ ελεγε ολα αυτα ενας Ελληνας σ ενα forum... Και να σε ρωτησω και κατι αλλο, τι ακριβως ειναι μαλακια απ αυτα που λεει ο Allen? Δεν εκφραζει πουθενα προσωπικη αποψη. Τα γεγονοτα περιγραφει.

                              Σε αλλα νεα... Αφου τον εκραξε η Ferrari αλλαξε τα λογια του... http://www.autosport.com/news/report.php/id/86292

                              he said

                              The Red Bull wing at Spa featured fewer elements than the Hungary wing and observers say that it did not flex out on track as much as in Budapest. The team says that they have changed nothing in the wing apart from things they would normally do when moving from an ultra high downforce circuit like Hungary to a faster circuit like Spa. However senior composites technicians from the team’s Milton Keynes base, who do not normally attend Grands Prix, were noticed in the paddock, which means that something out of the ordinary was taking place. The theory is that the wing flexes outwards due to a sophisticated layering process of the carbon composite material.

                              nough said..... opinions are like assholes.... everyone has one!

                              Το διαβασα το αρθρο οποτε η ερωτηση μου ηταν ρητορικη. Το quote που κανεις επιβεβαιωνει ακριβως αυτο που σου ειπα οτι δλδ απλα αναφερει τα γεγονοτα. Δεν εβγαλε απο το μυαλο του αυτο που γραφει. Προφανως και συνεβει. Και ο Allen δεν ειναι κανενα παιδακι. Ξερει πολυ καλα τι του γινεται.

                              Σχετικα με το τελευταιο που λες... Συμφωνω απολυτα!

                              διάβασε το καλύτερα......

                              which means that something out of the ordinary was taking place.

                              Πως ξέρει ότι κάτι out of the ordinary συμβαίνει? Δηλαδή αν έβλεπαν τον Βασιλιά του Βελγίου θα ήταν γιατί η Βασιλική Οικογένεια του Βελγίου ενδιαφέρεται για τα μυστικά των Νεφελίμ. Δηλαδή όταν οι μηχανικοί της Merc επισκέπτονται την McLaren ήταν γιατί something out of the ordinary was taking place ???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sparticle last edited by

                                Εγώ πάλι αδυνατώ να καταλάβω κάτι. Και επειδή γουστάρω να κάνω το συνήγορο του διαβόλου λίγο εδώ... Έχουν περάσει ένα κάρο τεστ αυτές οι ρημάδες αεροτομές, για όχι ?

                                Αφού τα έχουν περάσει τότε τι να λέμε; Είναι μεν οφθαλμοφανέστατο ότι η αεροτομή εν κινήσει φαίνεται σα να είναι..πάνινη, αλλά απ' τη στιγμή που περνάει τα τεστ; Κανείς δε σκέφτεται ότι απλώς έχουν βρει το κάτι παραπάνω;

                                Αντιλαμβάνομαι ότι η λογική είναι να περιορίσουμε την αεροδυναμική απόδοση, αλλά υπάρχουν και κανονισμοί. Και εάν κάποιος κινούμενος νόμιμα καταφέρει το κάτι παραπάνω, ε, δεν είναι λάθος να τον βγάλουμε παράνομο;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kantoniou last edited by

                                  Ο χρήστης sparticle έγραψε:
                                  Εγώ πάλι αδυνατώ να καταλάβω κάτι. Και επειδή γουστάρω να κάνω το συνήγορο του διαβόλου λίγο εδώ... Έχουν περάσει ένα κάρο τεστ αυτές οι ρημάδες αεροτομές, για όχι ?

                                  Αφού τα έχουν περάσει τότε τι να λέμε; Είναι μεν οφθαλμοφανέστατο ότι η αεροτομή εν κινήσει φαίνεται σα να είναι..πάνινη, αλλά απ' τη στιγμή που περνάει τα τεστ; Κανείς δε σκέφτεται ότι απλώς έχουν βρει το κάτι παραπάνω;

                                  Αντιλαμβάνομαι ότι η λογική είναι να περιορίσουμε την αεροδυναμική απόδοση, αλλά υπάρχουν και κανονισμοί. Και εάν κάποιος κινούμενος νόμιμα καταφέρει το κάτι παραπάνω, ε, δεν είναι λάθος να τον βγάλουμε παράνομο;

                                  +1

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vengas last edited by

                                    Ο χρήστης Vasilism έγραψε:
                                    H Renault σκέφτεται την αγορά της ομάδας της στην Formula 1
                                    H Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault με πληροφορίες, εξετάζει την επαναγορά του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ομάδας Φόρμουλα Ένα που φέρει το όνομά της.
                                    Εν μέσω της κρίσης των πωλήσεων αυτοκινήτων και της οικονομικής ύφεσης, και οι φθορές από το σκάνδαλο crashgate, η Renault πούλησε το 75% του Enstone το προηγούμενο έτος, που αγόρασε η επιχειρήσεις επενδύσεων Genii Capital.
                                    http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/09/h-renault-formula-1.html

                                    οταν βαλουν και υβριδικά μονοθεσια θα επιστρεψουν και οι Τογιοτοχόντες

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vassilisal last edited by

                                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                      Συμφωνω για τις χαμηλοτερες πιεσεις λογω πιστας αλλα οχι για τον Allen. Ειναι πολυ καλος και περισσοτερο αντικειμενικος απο πολλους αλλους. Καμια σχεση με το bias που εχουν στο BBC πχ. Επισης τετοιοι χαρακτηρισμοι για εναν ανθρωπο που εχει τοσο μεγαλη εμπλοκη με την F1 τοσα χρονια ειναι τουλαχιστον απαραδεκτοι κατα την γνωμη μου. Ορισμενους ανθρωπους πρεπει να τους σεβομαστε για μερικα πραγματα. Ας ειχα κανει και εγω οσα εχει κανει αυτος και ας μ ελεγε ολα αυτα ενας Ελληνας σ ενα forum... Και να σε ρωτησω και κατι αλλο, τι ακριβως ειναι μαλακια απ αυτα που λεει ο Allen? Δεν εκφραζει πουθενα προσωπικη αποψη. Τα γεγονοτα περιγραφει.

                                      Σε αλλα νεα... Αφου τον εκραξε η Ferrari αλλαξε τα λογια του... http://www.autosport.com/news/report.php/id/86292

                                      he said

                                      The Red Bull wing at Spa featured fewer elements than the Hungary wing and observers say that it did not flex out on track as much as in Budapest. The team says that they have changed nothing in the wing apart from things they would normally do when moving from an ultra high downforce circuit like Hungary to a faster circuit like Spa. However senior composites technicians from the team’s Milton Keynes base, who do not normally attend Grands Prix, were noticed in the paddock, which means that something out of the ordinary was taking place. The theory is that the wing flexes outwards due to a sophisticated layering process of the carbon composite material.

                                      nough said..... opinions are like assholes.... everyone has one!

                                      Το διαβασα το αρθρο οποτε η ερωτηση μου ηταν ρητορικη. Το quote που κανεις επιβεβαιωνει ακριβως αυτο που σου ειπα οτι δλδ απλα αναφερει τα γεγονοτα. Δεν εβγαλε απο το μυαλο του αυτο που γραφει. Προφανως και συνεβει. Και ο Allen δεν ειναι κανενα παιδακι. Ξερει πολυ καλα τι του γινεται.

                                      Σχετικα με το τελευταιο που λες... Συμφωνω απολυτα!

                                      διάβασε το καλύτερα......

                                      which means that something out of the ordinary was taking place.

                                      Πως ξέρει ότι κάτι out of the ordinary συμβαίνει? Δηλαδή αν έβλεπαν τον Βασιλιά του Βελγίου θα ήταν γιατί η Βασιλική Οικογένεια του Βελγίου ενδιαφέρεται για τα μυστικά των Νεφελίμ. Δηλαδή όταν οι μηχανικοί της Merc επισκέπτονται την McLaren ήταν γιατί something out of the ordinary was taking place ???

                                      Το ειχα διαβασει και αυτο.

                                      Για να το λεει προφανως και το ξερει! Σιγουρα το ξερει καλυτερα απο εμας παντως. Οπως ειπα και πριν, δεν ειναι κανενας τυχαιος ο Allen.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vassilisal last edited by

                                        Ο χρήστης sparticle έγραψε:
                                        Εγώ πάλι αδυνατώ να καταλάβω κάτι. Και επειδή γουστάρω να κάνω το συνήγορο του διαβόλου λίγο εδώ... Έχουν περάσει ένα κάρο τεστ αυτές οι ρημάδες αεροτομές, για όχι ?

                                        Αφού τα έχουν περάσει τότε τι να λέμε; Είναι μεν οφθαλμοφανέστατο ότι η αεροτομή εν κινήσει φαίνεται σα να είναι..πάνινη, αλλά απ' τη στιγμή που περνάει τα τεστ; Κανείς δε σκέφτεται ότι απλώς έχουν βρει το κάτι παραπάνω;

                                        Αντιλαμβάνομαι ότι η λογική είναι να περιορίσουμε την αεροδυναμική απόδοση, αλλά υπάρχουν και κανονισμοί. Και εάν κάποιος κινούμενος νόμιμα καταφέρει το κάτι παραπάνω, ε, δεν είναι λάθος να τον βγάλουμε παράνομο;

                                        Συμφωνω απολυτα μαζι σου! Μαλλον ομως ολοι ξερουν πως εχουν βρει κατι παραπανω αλλα δεν θελουν να το αποδεχτουν και κανουν ο,τι μπορουν να τις βγαλουν παρανομες. Γνωστο φαινομενο στην F1

                                        Σε αλλα νεα... Αποκαλυφθηκε η χαραξη της πιστας στην Αμερικη: http://www.autosport.com/news/report.php/id/86304

                                        Ωραια ε? Γρηγορες στροφες, υψομετρικες διαφορες, πιστευω αρμοζει πολυ περισσοτερο στην F1 απο το Indy!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          st-devote last edited by

                                          Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
                                          Αποκαλυφθηκε η χαραξη της πιστας στην Αμερικη: http://www.autosport.com/news/report.php/id/86304

                                          Ωραια ε? Γρηγορες στροφες, υψομετρικες διαφορες, πιστευω αρμοζει πολυ περισσοτερο στην F1 απο το Indy!

                                          ... καλά ... μην παίρνεις όρκο. Μεχρι σήμερα σε όλα τα Tilke-δρόμια πρέπει να βάλει το χεράκι του ο Θεούλης ( βροχούλα ) για να δούμε αγώνα.

                                          Μεχρι τώρα ότι έκανε ο Χερμαν είναι 'θεωρητικώς' exciting αλλά 'αγωνιστικως' Bore-drome ( [πόσο να σε εξιλεώσει η 8 της Τουρκίας )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vassilisal last edited by

                                            Ο χρήστης St.Devote έγραψε:

                                            Αποκαλυφθηκε η χαραξη της πιστας στην Αμερικη: http://www.autosport.com/news/report.php/id/86304

                                            Ωραια ε? Γρηγορες στροφες, υψομετρικες διαφορες, πιστευω αρμοζει πολυ περισσοτερο στην F1 απο το Indy!

                                            ... καλά ... μην παίρνεις όρκο. Μεχρι σήμερα σε όλα τα Tilke-δρόμια πρέπει να βάλει το χεράκι του ο Θεούλης ( βροχούλα ) για να δούμε αγώνα.

                                            Μεχρι τώρα ότι έκανε ο Χερμαν είναι 'θεωρητικώς' exciting αλλά 'αγωνιστικως' Bore-drome ( [πόσο να σε εξιλεώσει η 8 της Τουρκίας )

                                            Εχεις ενα δικιο οσο να ναι... Παντα ομως ελπιζω!

                                            Να δουμε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 1 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr