-
ξέρει κανείς τι απαιτήσεις έχουν από πλευρά σέρβις σε σχέση με τα συμβατικά;;;
είμαι σίγουρος ότι χρειάζονται άλλαγμα οι μπαταρίες... στα πόσα χρόνια και πόσο να κοστίζει;;;;
ενδιαφέρομαι για το auris HSD...
κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο.σας ευχαριστώ,
-
ξέρει κανείς τι απαιτήσεις έχουν από πλευρά σέρβις σε σχέση με τα συμβατικά;;;
είμαι σίγουρος ότι χρειάζονται άλλαγμα οι μπαταρίες... στα πόσα χρόνια και πόσο να κοστίζει;;;;
ενδιαφέρομαι για το auris HSD...
κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο.σας ευχαριστώ,
-
ξέρει κανείς τι απαιτήσεις έχουν από πλευρά σέρβις σε σχέση με τα συμβατικά;;;
είμαι σίγουρος ότι χρειάζονται άλλαγμα οι μπαταρίες... στα πόσα χρόνια και πόσο να κοστίζει;;;;
ενδιαφέρομαι για το auris HSD...
κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο.σας ευχαριστώ,
-
Καπου διάβασα ότι μπαταρίες αντέχουν 300.000 με 500.000 km (η εγγύηση είναι για 160.000 ή 6 χρόνια, αν δεν κάνω λάθος)
Οπότε αν το θέλεις για ιδιωτική χρήση μάλλον δεν θα ασχοληθείς καθόλου με τα ηλεκτρολογικά (σερβις + μπαταρίες), οπότε λογικά το σέρβις θα είναι σαν απλό βενζινοκίνητο -
Περί κόστους συντήρησης.
Τα τμήματα που αφορούν την υβριδική τεχνολογία είναι χωρίς απαιτήσεις συντήρησης. Φυσικά όμως θα περιμένεις τιμές service αντίστοιχες του price range του οχήματος.
Διάρκεια Συσσωρευτών.
Για τη Toyota έχουν ακουστεί γενικά πολύ καλά λόγια όσον αφορά τη διάρκεια των συσσωρευτών. Οι Έλληνες ταξιτζήδες που την εμπιστεύτηκαν πριν 2 έτη δεν έχουν να λένε κάτι κακό και έχουν ξεπεράσει τα 200,000 χιλιόμετρα.
Η εκτίμηση είναι για περίπου 200,000 χιλιόμετρα πριν απαιτηθεί κάποια αντικατάσταση αν και αυτό σχετίζεται και από τις συνθήκες οδήγησης. Πρακτικά στην περίπτωση όπου το αμάξι δεν αντιμετωπίσει οριακές συνθήκες για τους συσσωρευτές τότε μάλλον το όχημα θα οδηγηθεί στο διαλυτήριο με τo original pack. Από εκεί και πέρα η εγγύηση είναι τέτοια που παιδικές ασθένειες θα καλύψει με βεβαιότητα.
ΥΓ. Σήριαλ μεγάλων διαστάσεων στην Αμερική έχει γίνει η απόδοση του σετ των συσσωρευτών της HONDA στο CIVIC IMA II. Ήδη εκεί έχει επέμβει η CARB καθώς θεωρεί ότι το τελευταίο update της εταιρείας (που φόρεσα και εγώ τον Ιούλιο) θα οδηγήσει σε αύξηση της κατανάλωσης με αποτέλεσμα να εμφανιστούν ζητήματα που αφορούν το subsidation του οχήματος και τις διευκολύνσεις αυτού. Η HONDA μάλλον πληρώνει την επιλογή των generic συσσωρευτών σε αντίθεση με την Toyota που με την επιλογή των ειδικών συσσωρευτών έχει πρακτικά παρουσιάσει εξαιρετικές επιδόσεις.
-
Αληθευει οτι αμα το αυτοκινητο μεινει ακινητοποιημενο για ενα σεβαστο χρονικο διαστημα μετα οι μπαταριες θελουν ειδικο φορτισμα στην αντιπροσωπεια?
-
.
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
Αληθευει οτι αμα το αυτοκινητο μεινει ακινητοποιημενο για ενα σεβαστο χρονικο διαστημα μετα οι μπαταριες θελουν ειδικο φορτισμα στην αντιπροσωπεια?
Οχι. Εκτος αν εννοουμε σεβαστο χρονικο διαστημα καμια πενταετία...
Α οκ..
Περί Υβριδικών...