Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Υβριδικών...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Υβριδικών...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    7
    7
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      grock last edited by

      ξέρει κανείς τι απαιτήσεις έχουν από πλευρά σέρβις σε σχέση με τα συμβατικά;;;
      είμαι σίγουρος ότι χρειάζονται άλλαγμα οι μπαταρίες... στα πόσα χρόνια και πόσο να κοστίζει;;;;
      ενδιαφέρομαι για το auris HSD...
      κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο.

      σας ευχαριστώ,

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        grock last edited by

        ξέρει κανείς τι απαιτήσεις έχουν από πλευρά σέρβις σε σχέση με τα συμβατικά;;;
        είμαι σίγουρος ότι χρειάζονται άλλαγμα οι μπαταρίες... στα πόσα χρόνια και πόσο να κοστίζει;;;;
        ενδιαφέρομαι για το auris HSD...
        κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο.

        σας ευχαριστώ,

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          grock last edited by

          ξέρει κανείς τι απαιτήσεις έχουν από πλευρά σέρβις σε σχέση με τα συμβατικά;;;
          είμαι σίγουρος ότι χρειάζονται άλλαγμα οι μπαταρίες... στα πόσα χρόνια και πόσο να κοστίζει;;;;
          ενδιαφέρομαι για το auris HSD...
          κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο.

          σας ευχαριστώ,

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kio last edited by

            Καπου διάβασα ότι μπαταρίες αντέχουν 300.000 με 500.000 km (η εγγύηση είναι για 160.000 ή 6 χρόνια, αν δεν κάνω λάθος)
            Οπότε αν το θέλεις για ιδιωτική χρήση μάλλον δεν θα ασχοληθείς καθόλου με τα ηλεκτρολογικά (σερβις + μπαταρίες), οπότε λογικά το σέρβις θα είναι σαν απλό βενζινοκίνητο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-dimou last edited by

              Περί κόστους συντήρησης.

              Τα τμήματα που αφορούν την υβριδική τεχνολογία είναι χωρίς απαιτήσεις συντήρησης. Φυσικά όμως θα περιμένεις τιμές service αντίστοιχες του price range του οχήματος.

              Διάρκεια Συσσωρευτών.

              Για τη Toyota έχουν ακουστεί γενικά πολύ καλά λόγια όσον αφορά τη διάρκεια των συσσωρευτών. Οι Έλληνες ταξιτζήδες που την εμπιστεύτηκαν πριν 2 έτη δεν έχουν να λένε κάτι κακό και έχουν ξεπεράσει τα 200,000 χιλιόμετρα.

              Η εκτίμηση είναι για περίπου 200,000 χιλιόμετρα πριν απαιτηθεί κάποια αντικατάσταση αν και αυτό σχετίζεται και από τις συνθήκες οδήγησης. Πρακτικά στην περίπτωση όπου το αμάξι δεν αντιμετωπίσει οριακές συνθήκες για τους συσσωρευτές τότε μάλλον το όχημα θα οδηγηθεί στο διαλυτήριο με τo original pack. Από εκεί και πέρα η εγγύηση είναι τέτοια που παιδικές ασθένειες θα καλύψει με βεβαιότητα.

              ΥΓ. Σήριαλ μεγάλων διαστάσεων στην Αμερική έχει γίνει η απόδοση του σετ των συσσωρευτών της HONDA στο CIVIC IMA II. Ήδη εκεί έχει επέμβει η CARB καθώς θεωρεί ότι το τελευταίο update της εταιρείας (που φόρεσα και εγώ τον Ιούλιο) θα οδηγήσει σε αύξηση της κατανάλωσης με αποτέλεσμα να εμφανιστούν ζητήματα που αφορούν το subsidation του οχήματος και τις διευκολύνσεις αυτού. Η HONDA μάλλον πληρώνει την επιλογή των generic συσσωρευτών σε αντίθεση με την Toyota που με την επιλογή των ειδικών συσσωρευτών έχει πρακτικά παρουσιάσει εξαιρετικές επιδόσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                carfanatic last edited by

                Αληθευει οτι αμα το αυτοκινητο μεινει ακινητοποιημενο για ενα σεβαστο χρονικο διαστημα μετα οι μπαταριες θελουν ειδικο φορτισμα στην αντιπροσωπεια?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lll last edited by

                  .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    carfanatic last edited by

                    Ο χρήστης lll έγραψε:

                    Αληθευει οτι αμα το αυτοκινητο μεινει ακινητοποιημενο για ενα σεβαστο χρονικο διαστημα μετα οι μπαταριες θελουν ειδικο φορτισμα στην αντιπροσωπεια?

                    Οχι. Εκτος αν εννοουμε σεβαστο χρονικο διαστημα καμια πενταετία...

                    Α οκ..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr