Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κοληση καρτερ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κοληση καρτερ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    16
    2673
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lioyfka last edited by

      Καρτερ αλουμινιου , μικρη ρογμη 8 χιλιωστων και παχος λιγοτερο απο τριχα, διαροη 1σταγονα ανα λεπτο,

      ΕΡΩΤΗΣΗ : υπαρχη καποιο ιδος ψυχρης κολησης ;; οστε να εφαρμοζεται εξωτερικα και γρηγορα;;;

      δεν θελω να αδιεαζω λαδια και να πιγενω το καρτερ για ηλεκτροκοληση αλουμινιου!

      αν γνωριζει καποιος κατι θα το εκτημουσα ιδιετερα

      Ευχαρηστω για τον χρονο σας

      φιλικα Προδρομος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lioyfka last edited by

        Καρτερ αλουμινιου , μικρη ρογμη 8 χιλιωστων και παχος λιγοτερο απο τριχα, διαροη 1σταγονα ανα λεπτο,

        ΕΡΩΤΗΣΗ : υπαρχη καποιο ιδος ψυχρης κολησης ;; οστε να εφαρμοζεται εξωτερικα και γρηγορα;;;

        δεν θελω να αδιεαζω λαδια και να πιγενω το καρτερ για ηλεκτροκοληση αλουμινιου!

        αν γνωριζει καποιος κατι θα το εκτημουσα ιδιετερα

        Ευχαρηστω για τον χρονο σας

        φιλικα Προδρομος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lioyfka last edited by

          Καρτερ αλουμινιου , μικρη ρογμη 8 χιλιωστων και παχος λιγοτερο απο τριχα, διαροη 1σταγονα ανα λεπτο,

          ΕΡΩΤΗΣΗ : υπαρχη καποιο ιδος ψυχρης κολησης ;; οστε να εφαρμοζεται εξωτερικα και γρηγορα;;;

          δεν θελω να αδιεαζω λαδια και να πιγενω το καρτερ για ηλεκτροκοληση αλουμινιου!

          αν γνωριζει καποιος κατι θα το εκτημουσα ιδιετερα

          Ευχαρηστω για τον χρονο σας

          φιλικα Προδρομος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Υπάρχει αλλά θα πρέπει να αδειάσεις τα λάδια και να το πλύνεις εξωτερικά στο σημείο εκείνο με διαλυτικό νίτρου, αλλιώς δεν θα πιάσει η κόλλα.

            Υπάρχουν κόλλες τύπου plastic steel για αυτές τις δουλειές, αντέχουν μέχρι 150c σε λάδια, οξέα, βενζίνες κλπ, αλλά τη στιγμή της συγκόλλησης δεν πρέπει να υπάρχει τίποτα επάνω στο υλικό που θα βάλεις την κόλλα, ακόμα καλύτερα θα είναι μόλις καθαρίσεις το σημείο να το τρίψεις ελαφρά με σμυριδόπανο για να αγριέψει το σημείο, για να φύγει η γυαλάδα του μέταλλου.

            Θα τις βρείς στα μαγαζιά με βιομηχανικά και στο Praktiker.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lioyfka last edited by

              μολις τωρα ειδα σε σελιδα μια ιποξικη κολα για αλουμινια EPOX-A-LEAK δυο σοληναρια ειναι οπου αναμιγνιονται

              ξερει κανεις που θα το βρω;;

              ή να προτημισω την ηλεκροκοληση αλουμινιου;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ενα μεταχειρισμενο καρτερ ποσο εχει;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Ο χρήστης lioyfka έγραψε:
                  μολις τωρα ειδα σε σελιδα μια ιποξικη κολα για αλουμινια EPOX-A-LEAK δυο σοληναρια ειναι οπου αναμιγνιονται

                  ξερει κανεις που θα το βρω;;

                  ή να προτημισω την ηλεκροκοληση αλουμινιου;;

                  Το κόλλημα του κάρτερ με TIG θα σου λύσει 100% το πρόβλημα, η κόλλα είναι για μια έκτακτη ανάγκη.

                  Εποξειδική κόλλα κατάλληλη είναι και η Ν27 της Henkel στα praktiker, την έχω χρησιμοποιήσει κατά κόρο, χρειάζεται βέβαια προσοχή στο καθάρισμα, να την αφήσεις σύμφωνα με τις οδηγίες να πολυμεριστεί και μετά να βάλεις το λάδι πάλι, στεγνώνει σε λίγα λεπτά και πολυμερίζεται σε 24 ώρες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    puntofato last edited by

                    Πας σε ένα μηχανουργείο με αλουμινοκόλληση και το κολλάς. Άντε να σου πάρει και ένα 10ρικο. Άστε τις κόλλες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Με το κάρτερ πάνω στο αμάξι;
                      Η κόλληση στο αλουμίνιο γίνεται με αδρανές αέριο, αν στο κάρτερ έχει υπολείματα λαδιού το αέριο μπορεί να διώξει το οξυγόνο του αέρα αλλά όχι το λάδι και δεν θα κολλάει.

                      Βέβαια μπορείς να αδειάσεις τα λάδια και να κάψεις το λάδι θερμαίνοντας εξωτερικά με φλόγα για να είναι καθαρή η περιοχή της κόλλησης αλλά είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα σκάσει το λάδι στο κάρτερ από την υπερθέρμανση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tractioner last edited by

                        Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                        Πας σε ένα μηχανουργείο με αλουμινοκόλληση και το κολλάς. Άντε να σου πάρει και ένα 10ρικο. Άστε τις κόλλες...

                        +1

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tractioner last edited by

                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                          Ενα μεταχειρισμενο καρτερ ποσο εχει;

                          Θεωρείται εξαιρετικά σπάνιο να βρεις μεταχειρισμένο κάρτερ για τον προφανή λόγο ότι οι μαντραδες με τα μεταχειρισμένα τα δίνουν κομπλέ με τα μοτέρ
                          Κ επίσης αν το μοτέρ την ''έχει ακούσει'' δύσκολα κάποιος να κρατήσει τα εναπομείναντα φτηνά περιφερειακά του.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Πρέπει να βγεί το κάρτερ για να κολληθεί όπωσδήποτε, δεν κολλάνε όλοι αλουμίνια έτσι απλά γιατί δεν έχουνε την κατάλληλη μηχανή η οποία έχει τα λεφτά της, κολλάει όμως και με οξυγόνο, αυτός που θα κολλήσει αλουμίνιο με μηχανή ή με οξυγόνο πρέπει να το έχει ξανακάνει πολλές - πολλές φορές για να μην το καταστρέψει, δεν είναι έτσι απλά κάποια πράγματα όπως αναφέρονται εδώ, το καλύτερο είναι να το πας στο συνεργείο σου να βγάλει το κάρτερ και αυτοί ξέορυν που θα το πάνω για κόλλημα.

                            Κανένα μηχανουργείο δεν θα το κολλήσει επί τόπου γιατί δεν έχει ανυψωτικό, κανείς δεν θα ξαπλώσει κάτω από το αυτοκίνητο και δεν θα το κολλήσει με τα λάδια μέσα γιατί δεν κολλάει και θα πάρουν τα λάδια φωτιά, υπάρχουν και βενζίνες, μη λέμε λοιπόν ότι όλα είναι εύκολα, δεν είναι τίποτα το τρομερό αλλά χρειάζεται σωστές κινήσεις, τίποτα άλλο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lioyfka last edited by

                              παιδες σημερα το πρωι εγειναι η επεμβαση με εποξοκη 2 συστατικων της locctite

                              εβαλα το αμαξι σε ραμπα +2 μαδερακια για να εχει κληση πρως την ταπα

                              αδιασα τελιος το καρτερ χωρις να το βγαλω, ρουφιξα -σκουπισα με αποροφιτικο πανι οτι ειχε απομινει μεσα .
                              μετα απομακρινση λυπαντικων ουσιων με σπρει καθαρισμου καρμπιρατερ και παλι στεγνομα καλο. σμυριδοπανο τρυψιμο και μετα την εποξικη

                              τωρα κοιματε αδειο το αμαξι αυριο το πρωι θα μπουνε τα λαδια .ολα αυτα στον χωρο του σπιτιου (αυλη)

                              μακαρι να εχει επιτυχια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                g60 last edited by

                                Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                Ακολούθησες ότι σωστά σου είπε ο 21, και να είσαι σίγουρος ότι θα έχεις επιτυχία 100%. Για τόσο μικρά χτιπίματα, ΠΑΝΤΑ έτσι κάνω, επαγγελματικά.
                                ΑΝΤΩΝΗΣ.

                                Το επαγγελματικό είναι ή να βγει το κάρτερ έξω να πλυθεί καλά και να κοληθεί με αλουμινοκόληση ή να αλλαχθεί με μετάχειρο ή με καινούριο.
                                Ολα τα άλλα είναι ελληνικά αρπακολίκια και μπαλώματα για να μην πληρώσει ο πελάτης και να τη βγάλει τσάμπα και να πάρει τη δουλειά με βάση τις απαιτήσεις του πελάτη το συνεργείο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Όλα τα υλικά και οι τεχνικές βοηθάνε αρκεί να ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες, άλλωστε για τον λόγο αυτό έχουν φτιαχτεί.

                                  Έχω κάνει περισσότερο από 150.000 χλμ με κολλημένη τη γραμμή πίεσης του λαδιού πρός την τουρμπίνα όταν έσπασε η υποδοχή του μαστού ( αλουμινένιο μπλόκ, αλουμινένια και η υποδοχή του μαστού που εξείχε από το μπλόκ ) κόλλησα το κομμάτι που είχε το 60% του σπειρώματος, βίδωσα το μαστό και πέρασα έτσι 4 χρόνια.

                                  Ακόμα έτσι είναι αλλά δεν το δουλεύω αυτό το αυτοκίνητο, κάποια στιγμή θα το ανακατασκευάσω γιατί έχει 320.000 χλμ χωρίς καθόλου σάπια. Renault 21 turbo 2 wheel drive

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Οι κόλλες έχουν εξαιρετική αντοχή αλλά επειδή το ράγισμα 'λαδώνει' συνέχεια η κόλλα δεν μπορεί να κολλήσει καλά πάνω στο κάρτερ και η διαρροή συνεχίζεται.
                                    Αν καθαρίσει ΚΑΛΑ το κάρτερ (άγνωστο πως θα γίνει αυτό) η κόλλα θα κάνει δουλειά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giannakhc last edited by

                                      Καλησπέρα στην παρεα!
                                      Αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα με το ψυγείο του λαδιού.. το πως τρύπησε άγνωστο έχει μια τρυπούλα απο όπου μπορεί να μην χάσει και καθόλου μπορεί να χάσει και 100ml στα 100km δεν έχω καταλάβει ακόμα ποτέ έχει περισσότερη διαρροή (διαρροή παραφλου όχι λαδιών) το κόστος για καινούργια φεν το συζητάμε Μεταχειρισμένη+εργασία 150+ το κακο5 είναι πως το σημείο που έχει την διαρροή δεν είναι επίπεδο επειδή είναι ένα πράγμα αλουμινένιο σαν εναλακτης.. έχετε καμία ιδέα τι μπορώ να του κάνω??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr