-
Καρτερ αλουμινιου , μικρη ρογμη 8 χιλιωστων και παχος λιγοτερο απο τριχα, διαροη 1σταγονα ανα λεπτο,
ΕΡΩΤΗΣΗ : υπαρχη καποιο ιδος ψυχρης κολησης ;; οστε να εφαρμοζεται εξωτερικα και γρηγορα;;;
δεν θελω να αδιεαζω λαδια και να πιγενω το καρτερ για ηλεκτροκοληση αλουμινιου!
αν γνωριζει καποιος κατι θα το εκτημουσα ιδιετερα
Ευχαρηστω για τον χρονο σας
φιλικα Προδρομος
-
Καρτερ αλουμινιου , μικρη ρογμη 8 χιλιωστων και παχος λιγοτερο απο τριχα, διαροη 1σταγονα ανα λεπτο,
ΕΡΩΤΗΣΗ : υπαρχη καποιο ιδος ψυχρης κολησης ;; οστε να εφαρμοζεται εξωτερικα και γρηγορα;;;
δεν θελω να αδιεαζω λαδια και να πιγενω το καρτερ για ηλεκτροκοληση αλουμινιου!
αν γνωριζει καποιος κατι θα το εκτημουσα ιδιετερα
Ευχαρηστω για τον χρονο σας
φιλικα Προδρομος
-
Καρτερ αλουμινιου , μικρη ρογμη 8 χιλιωστων και παχος λιγοτερο απο τριχα, διαροη 1σταγονα ανα λεπτο,
ΕΡΩΤΗΣΗ : υπαρχη καποιο ιδος ψυχρης κολησης ;; οστε να εφαρμοζεται εξωτερικα και γρηγορα;;;
δεν θελω να αδιεαζω λαδια και να πιγενω το καρτερ για ηλεκτροκοληση αλουμινιου!
αν γνωριζει καποιος κατι θα το εκτημουσα ιδιετερα
Ευχαρηστω για τον χρονο σας
φιλικα Προδρομος
-
Υπάρχει αλλά θα πρέπει να αδειάσεις τα λάδια και να το πλύνεις εξωτερικά στο σημείο εκείνο με διαλυτικό νίτρου, αλλιώς δεν θα πιάσει η κόλλα.
Υπάρχουν κόλλες τύπου plastic steel για αυτές τις δουλειές, αντέχουν μέχρι 150c σε λάδια, οξέα, βενζίνες κλπ, αλλά τη στιγμή της συγκόλλησης δεν πρέπει να υπάρχει τίποτα επάνω στο υλικό που θα βάλεις την κόλλα, ακόμα καλύτερα θα είναι μόλις καθαρίσεις το σημείο να το τρίψεις ελαφρά με σμυριδόπανο για να αγριέψει το σημείο, για να φύγει η γυαλάδα του μέταλλου.
Θα τις βρείς στα μαγαζιά με βιομηχανικά και στο Praktiker.
-
μολις τωρα ειδα σε σελιδα μια ιποξικη κολα για αλουμινια EPOX-A-LEAK δυο σοληναρια ειναι οπου αναμιγνιονται
ξερει κανεις που θα το βρω;;
ή να προτημισω την ηλεκροκοληση αλουμινιου;;
-
Ενα μεταχειρισμενο καρτερ ποσο εχει;
-
Ο χρήστης lioyfka έγραψε:
μολις τωρα ειδα σε σελιδα μια ιποξικη κολα για αλουμινια EPOX-A-LEAK δυο σοληναρια ειναι οπου αναμιγνιονταιξερει κανεις που θα το βρω;;
ή να προτημισω την ηλεκροκοληση αλουμινιου;;
Το κόλλημα του κάρτερ με TIG θα σου λύσει 100% το πρόβλημα, η κόλλα είναι για μια έκτακτη ανάγκη.
Εποξειδική κόλλα κατάλληλη είναι και η Ν27 της Henkel στα praktiker, την έχω χρησιμοποιήσει κατά κόρο, χρειάζεται βέβαια προσοχή στο καθάρισμα, να την αφήσεις σύμφωνα με τις οδηγίες να πολυμεριστεί και μετά να βάλεις το λάδι πάλι, στεγνώνει σε λίγα λεπτά και πολυμερίζεται σε 24 ώρες.
-
Πας σε ένα μηχανουργείο με αλουμινοκόλληση και το κολλάς. Άντε να σου πάρει και ένα 10ρικο. Άστε τις κόλλες...
-
Με το κάρτερ πάνω στο αμάξι;
Η κόλληση στο αλουμίνιο γίνεται με αδρανές αέριο, αν στο κάρτερ έχει υπολείματα λαδιού το αέριο μπορεί να διώξει το οξυγόνο του αέρα αλλά όχι το λάδι και δεν θα κολλάει.Βέβαια μπορείς να αδειάσεις τα λάδια και να κάψεις το λάδι θερμαίνοντας εξωτερικά με φλόγα για να είναι καθαρή η περιοχή της κόλλησης αλλά είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα σκάσει το λάδι στο κάρτερ από την υπερθέρμανση.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Πας σε ένα μηχανουργείο με αλουμινοκόλληση και το κολλάς. Άντε να σου πάρει και ένα 10ρικο. Άστε τις κόλλες...+1
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ενα μεταχειρισμενο καρτερ ποσο εχει;Θεωρείται εξαιρετικά σπάνιο να βρεις μεταχειρισμένο κάρτερ για τον προφανή λόγο ότι οι μαντραδες με τα μεταχειρισμένα τα δίνουν κομπλέ με τα μοτέρ
Κ επίσης αν το μοτέρ την ''έχει ακούσει'' δύσκολα κάποιος να κρατήσει τα εναπομείναντα φτηνά περιφερειακά του. -
Πρέπει να βγεί το κάρτερ για να κολληθεί όπωσδήποτε, δεν κολλάνε όλοι αλουμίνια έτσι απλά γιατί δεν έχουνε την κατάλληλη μηχανή η οποία έχει τα λεφτά της, κολλάει όμως και με οξυγόνο, αυτός που θα κολλήσει αλουμίνιο με μηχανή ή με οξυγόνο πρέπει να το έχει ξανακάνει πολλές - πολλές φορές για να μην το καταστρέψει, δεν είναι έτσι απλά κάποια πράγματα όπως αναφέρονται εδώ, το καλύτερο είναι να το πας στο συνεργείο σου να βγάλει το κάρτερ και αυτοί ξέορυν που θα το πάνω για κόλλημα.
Κανένα μηχανουργείο δεν θα το κολλήσει επί τόπου γιατί δεν έχει ανυψωτικό, κανείς δεν θα ξαπλώσει κάτω από το αυτοκίνητο και δεν θα το κολλήσει με τα λάδια μέσα γιατί δεν κολλάει και θα πάρουν τα λάδια φωτιά, υπάρχουν και βενζίνες, μη λέμε λοιπόν ότι όλα είναι εύκολα, δεν είναι τίποτα το τρομερό αλλά χρειάζεται σωστές κινήσεις, τίποτα άλλο.
-
παιδες σημερα το πρωι εγειναι η επεμβαση με εποξοκη 2 συστατικων της locctite
εβαλα το αμαξι σε ραμπα +2 μαδερακια για να εχει κληση πρως την ταπα
αδιασα τελιος το καρτερ χωρις να το βγαλω, ρουφιξα -σκουπισα με αποροφιτικο πανι οτι ειχε απομινει μεσα .
μετα απομακρινση λυπαντικων ουσιων με σπρει καθαρισμου καρμπιρατερ και παλι στεγνομα καλο. σμυριδοπανο τρυψιμο και μετα την εποξικητωρα κοιματε αδειο το αμαξι αυριο το πρωι θα μπουνε τα λαδια .ολα αυτα στον χωρο του σπιτιου (αυλη)
μακαρι να εχει επιτυχια.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ακολούθησες ότι σωστά σου είπε ο 21, και να είσαι σίγουρος ότι θα έχεις επιτυχία 100%. Για τόσο μικρά χτιπίματα, ΠΑΝΤΑ έτσι κάνω, επαγγελματικά.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Το επαγγελματικό είναι ή να βγει το κάρτερ έξω να πλυθεί καλά και να κοληθεί με αλουμινοκόληση ή να αλλαχθεί με μετάχειρο ή με καινούριο.
Ολα τα άλλα είναι ελληνικά αρπακολίκια και μπαλώματα για να μην πληρώσει ο πελάτης και να τη βγάλει τσάμπα και να πάρει τη δουλειά με βάση τις απαιτήσεις του πελάτη το συνεργείο. -
Όλα τα υλικά και οι τεχνικές βοηθάνε αρκεί να ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες, άλλωστε για τον λόγο αυτό έχουν φτιαχτεί.
Έχω κάνει περισσότερο από 150.000 χλμ με κολλημένη τη γραμμή πίεσης του λαδιού πρός την τουρμπίνα όταν έσπασε η υποδοχή του μαστού ( αλουμινένιο μπλόκ, αλουμινένια και η υποδοχή του μαστού που εξείχε από το μπλόκ ) κόλλησα το κομμάτι που είχε το 60% του σπειρώματος, βίδωσα το μαστό και πέρασα έτσι 4 χρόνια.
Ακόμα έτσι είναι αλλά δεν το δουλεύω αυτό το αυτοκίνητο, κάποια στιγμή θα το ανακατασκευάσω γιατί έχει 320.000 χλμ χωρίς καθόλου σάπια. Renault 21 turbo 2 wheel drive
-
Οι κόλλες έχουν εξαιρετική αντοχή αλλά επειδή το ράγισμα 'λαδώνει' συνέχεια η κόλλα δεν μπορεί να κολλήσει καλά πάνω στο κάρτερ και η διαρροή συνεχίζεται.
Αν καθαρίσει ΚΑΛΑ το κάρτερ (άγνωστο πως θα γίνει αυτό) η κόλλα θα κάνει δουλειά. -
Καλησπέρα στην παρεα!
Αντιμετωπίζω παρόμοιο πρόβλημα με το ψυγείο του λαδιού.. το πως τρύπησε άγνωστο έχει μια τρυπούλα απο όπου μπορεί να μην χάσει και καθόλου μπορεί να χάσει και 100ml στα 100km δεν έχω καταλάβει ακόμα ποτέ έχει περισσότερη διαρροή (διαρροή παραφλου όχι λαδιών) το κόστος για καινούργια φεν το συζητάμε Μεταχειρισμένη+εργασία 150+ το κακο5 είναι πως το σημείο που έχει την διαρροή δεν είναι επίπεδο επειδή είναι ένα πράγμα αλουμινένιο σαν εναλακτης.. έχετε καμία ιδέα τι μπορώ να του κάνω??
Κοληση καρτερ