Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Aygo ή Peugeot 107 (auto)?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Aygo ή Peugeot 107 (auto)?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    41
    3203
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nick2323 last edited by

      Kαλημέρα,θέλω να πάρω αυτοκίνητο με αυτομ.-σειριακό κιβώτιο και είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2.Το Citroen C1 δεν μου αρέσει και είναι λίγο πιο ακριβό (επιπλέον έξοδα).

      Η διαφορά τους είναι τα 6 χρόνια εγγύηση του Αygo σε σχέση με τα 2 του 107.Εχω διαβάσει ότι οι περισσότεροι προτιμούν το Αygo και ότι στην αυτόματη έκδοση του (ΜΜΤ) υπάρχουν διάφορα προβληματάκια που δεν υπάρχουν στο 107.

      Οπότε θέλω λίγο help...thx.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        nick2323 last edited by

        Kαλημέρα,θέλω να πάρω αυτοκίνητο με αυτομ.-σειριακό κιβώτιο και είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2.Το Citroen C1 δεν μου αρέσει και είναι λίγο πιο ακριβό (επιπλέον έξοδα).

        Η διαφορά τους είναι τα 6 χρόνια εγγύηση του Αygo σε σχέση με τα 2 του 107.Εχω διαβάσει ότι οι περισσότεροι προτιμούν το Αygo και ότι στην αυτόματη έκδοση του (ΜΜΤ) υπάρχουν διάφορα προβληματάκια που δεν υπάρχουν στο 107.

        Οπότε θέλω λίγο help...thx.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nick2323 last edited by

          Kαλημέρα,θέλω να πάρω αυτοκίνητο με αυτομ.-σειριακό κιβώτιο και είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2.Το Citroen C1 δεν μου αρέσει και είναι λίγο πιο ακριβό (επιπλέον έξοδα).

          Η διαφορά τους είναι τα 6 χρόνια εγγύηση του Αygo σε σχέση με τα 2 του 107.Εχω διαβάσει ότι οι περισσότεροι προτιμούν το Αygo και ότι στην αυτόματη έκδοση του (ΜΜΤ) υπάρχουν διάφορα προβληματάκια που δεν υπάρχουν στο 107.

          Οπότε θέλω λίγο help...thx.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Τώρα αν σου πούμε ότι το Panda Dualogic είναι καλύτερη επιλογή θα θυμώσεις;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nick2323 last edited by

              Όχι,αλλά το Panda δεν μου αρέσει καθόλου...

              Eπίσης,τα αλλα 2 τα προτιμώ γιατί συμφέρουν και οικονομικά...Το θέμα είναι ποιο απο τα 2?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                megane98hp last edited by

                Εγώ δε θα έπαιρνα Aygo μόνο και μόνο γιατι για να ανοίξω το παράθυρο του συνοδηγού πρέπει να απλώσω το χέρι μου. Μεγάλο ξενέρωμα. Κοντά 4 χρόνια που οδηγάω χειροκίνητα δεν μπορώ να πώ ότι έχω δει κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Είναι αξιόπιστα αυτοκίνητα. Για αυτόματο δε ξέρω, δεν έχω άποψη. Ξέρω όμως κάποιον που έχει αυτόματο. Θα κάνω μια ερώτηση και θα επανέλθω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης Nick2323 έγραψε:
                  Το θέμα είναι ποιο απο τα 2?

                  Προφανώς όποιο από τα δύο σε συμφέρει περισσότερο οικονομικά. Ολόιδια αυτοκίνητα είναι εξάλλου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nick2323 last edited by

                    Aυτό με το παράθυρο το έχουν και τα 3 (C1,Aygo,107) τσιγκουνεύτηκαν λίγο για να μειώσουν τα έξοδα-κόστος του αυτοκινήτου.

                    Και τα 3 έχουν περίπου τις ίδιες τιμές...Απλώς έχω διαβάσει ότι το ΜΜΤ (Αygo) είναι κάτι σαν 'μαιμού' αυτόματο,ενώ τα αλλα 2 είναι πιο αξιόπιστα.Απο την αλλη,τα 6 χρόνια εγγύηση που έχει το Αygo είναι σημαντικά.

                    Οπότε,κάποιος που ξέρει ή εχει αυτές τις εκδόσεις,θα με βοηθούσε αρκετά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      αυτόματο χιλιαράκι ;

                      θα ναι πιο αργό κ από τα σκούτερ 125 cc ...

                      γιατί αυτόματο ;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mika_hakkinen last edited by

                        Ο χρήστης elteo έγραψε:
                        γιατί αυτόματο ;

                        Γιατί όταν όλοι οι άλλοι στο μποτιλιάρισμα της πόλης θα έχουν το δεξί τους χέρι απασχολημένο με την αλλαγή από πρώτη-δευτέρα-νεκρά και τούμπαλιν, αυτός θα κρατάει το καφεδάκι του και απλά θα αφήνει το φρένο.

                        Έχοντας πει αυτά, για το ΜΜΤ δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα. Αλλά για χρήση αυστηρά μέσα στην πόλη δε νομίζω να προβληματίζει σε καμία από τις δύο λειτουργίες του. Και χωρίς να το έχω χρησιμοποιήσει, πόσο χειρότερο μπορεί να είναι από του Smart; Ή από του Colt;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Δεν είμαι κατά του αυτόματου αλλά αυτό το χάλι που λέγεται ΜΜΤ σε συνδιασμό με το 1.0L μοτέρ θα τον κάνει να πετάξει από το παράθυρο τον καφέ του από τα νεύρα του.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            megane98hp last edited by

                            Ο χρήστης elteo έγραψε:
                            Δεν είμαι κατά του αυτόματου αλλά αυτό το χάλι που λέγεται ΜΜΤ σε συνδιασμό με το 1.0L μοτέρ θα τον κάνει να πετάξει από το παράθυρο τον καφέ του από τα νεύρα του.

                            Eντάξει μωρέ, οποιοδήποτε αυτόματο είναι παράδεισος σε πόλεις με σκ@τόδρομους και προφανώς το παλικάρι γουστάρει Aygo αυτόματο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Αυτό που έχω ακούσει για το ΜΜΤ είναι ότι έχει αργές αλλαγές και στα μεγάλα Toyota 'πνίγει' τον κινητήρα. Αν δεν κάνω λάθος το ΜΜΤ είναι ημιαυτόματο (χωρίς πεντάλ συμπλέκτη) αλλά με χειροκίνητες αλλαγές από λεβιέ ή αυτάκια στο τιμόνι που ανεβάζουν ή κατεβάζουν ταχύτητες. Δεν είναι εντελώς αυτόματο ... για 'ελευθερα χέρια'. Αντίθετα εντελώς αυτόματο είναι στα 2 γαλλικά που μου φαίνεται και πιο 'ευκολο' για τον λόγο που υπάρχει.
                              Πάντως και το 5ταχυτο χειροκίνητο Aygo που είχα μια χαρα ευκολοδήγητο και απροβλημάτιστο αυτοκίνητο ήταν. Μου είχε αρέσει!

                              Το Toyota IQ του SV2 με το ΜΜΤ δεν είναι?

                              EDIT: Ακυρο CVT είναι το κιβώτιο του IQ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nick2323 last edited by

                                Είναι λιγότερο βαρετό το αυτόματο για αυτό,αν και εμένα με ενδιαφέρει πιο πολύ η σειριακή λειτουργία.Βέβαια αλλοι θεωρούν το αυτόματο βαρετό,γιατί κάνεις λίγα πράγματα.

                                Εμένα μου αρέσει το Peugeot 107 και παρότι εχω ακούσει προβλήματα για τα Peugeot,απο τη στιγμή που τα c1,aygo,107 είναι σχεδόν τα ίδια,δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.

                                Αν όμως προκύψει κανένα πρόβλημα αφού λήξη η εργοστ. εγγύηση τι κάνουμε?
                                Το Αygo σε προστατεύει με τα 6 χρόνια εγγύηση,αλλα για το ΜΜΤ τα εχω ακούσει και εγω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

                                  γιατί αυτόματο ;

                                  Γιατί όταν όλοι οι άλλοι στο μποτιλιάρισμα της πόλης θα έχουν το δεξί τους χέρι απασχολημένο με την αλλαγή από πρώτη-δευτέρα-νεκρά και τούμπαλιν, αυτός θα κρατάει το καφεδάκι του και απλά θα αφήνει το φρένο.

                                  Θα πρέπει να πατάει και γκάζι όμως, αλλιώς θα του τρώνε τη σειρά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                    γιατί αυτόματο ;

                                    Γιατί όταν όλοι οι άλλοι στο μποτιλιάρισμα της πόλης θα έχουν το δεξί τους χέρι απασχολημένο με την αλλαγή από πρώτη-δευτέρα-νεκρά και τούμπαλιν, αυτός θα κρατάει το καφεδάκι του και απλά θα αφήνει το φρένο.

                                    Θα πρέπει να πατάει και γκάζι όμως, αλλιώς θα του τρώνε τη σειρά.

                                    Ε αν βαριέται να πατήσει και γκάζι... ταξάκι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      megane98hp last edited by

                                      Eίμαστε σίγουροι για τα 6 χρόνια εγγύηση?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • N
                                        nick2323 last edited by

                                        Ναι,το γράφει και στην Τοyota '6 χρόνια ή 180,000 χλμ' για όλα τα μοντέλα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Τα 6 χρόνια δεν ισχύουν για τις εταιρείες ενοικίασης και τα leasing, για αυτό μπερδεύτηκε ο Megane98. To αυτόματο κιβώτιο είναι κοινό για τα τρίδυμα και είναι το ΜΜΤ της Toyota όπως και το μοτέρ βενζίνης που είναι επίσης Toyota.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 1
                                            106_4_ever last edited by

                                            Στο Ιq υπαρχει το cvt.
                                            Tο mmt ειναι πολυ καλο για το ειδος του αυτοκινητου καθώς κρατα πολυ χαμηλα την κατανάλωση, εχει αυτοματη λειτουργεια και ειναι πολυ αξιοπιστο ( αλλαγή συμπλέκτη πανω κατω ξερω στα 120,000+ χλμ) αλλα νιωθεις τις αλλαγες και στο συριακό συστημα νιωθεις οτι πατηναρει στιγμιαία.
                                            Το Duallogic δεν το συστήνω, ακουω προβληματα για την ηλεκτρονικη του μοναδα

                                            Εχει ''προβλημα'' το mmt στο οτι οταν στριβεις σε στενα στην αυτοματη λειτουργεια κατεβαζει αυτοματα σε 1η ενω π.χ μπορεις να συνεχίσεις και με 2η σχεση στο κιβωτιο, αλλιως αν θελεις το εχεις στην συριακη λειτουργία

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr