-
H Ελληνική Ομοσπονδία Τετρακίνητων Αθλημάτων και η Επιτροπή 4Χ4 της Λάρισας, καλούν όλες τις Λέσχες 4Χ4 στη νέα συνάντηση που θα γίνει στη Θεσσαλονίκη στις 29-30 Μάη με θέμα τις εξελίξεις στο χώρο και την ίδρυση της ομοσπονδίας. Το πρόγραμμα θα είναι:
Ατζέντα συνάντησης Λεσχών στη Θεσσαλονίκη
Σάββατο 29 Μάη
18:00 Διαπιστεύσεις
19:00 Ανταλλαγή απόψεων – ανεπίσημη
20:00 Κατάθεση προτάσεων για κανονισμούς – ανεπίσημη
21:00 ΛήξηΚυριακή 30 Μάη
9:00 Προσέλευση - διαπιστεύσεις – συμμετοχές
9:30 Συζήτηση απολογισμός της επιτροπής – παραίτηση
10:30 Ψηφοφορία (φανερή) – προεδρεύουσας της επιτροπής:- Νέα επιτροπή ή
- Ομοσπονδία
11:00 Στόχοι (επιτροπής ή ομοσπονδίας) – συζήτηση – προτάσεις - ψηφοφορία
12:00 Διάλειμμα 20 λεπτών
12:30 Κανονισμοί Trial - Ψηφοφορία
13:30 Κανονισμοί Trophy - Ψηφοφορία
14:30 Διάλειμμα 20 λεπτών
15:00 Κανονισμοί αντοχής - Ψηφοφορία
16:00 Θέματα ασφαλείας - Ψηφοφορία
17:00 Ζητήματα αγωνιζομένων - Ψηφοφορία
18:00 Λήξη εργασιών.
Οι εργασίες θα λάβουν χώρα στο ξενοδοχείο Φιλίππιο.
Στις εργασίες μπορούν και καλούνται να συμμετάσχουν με εκπρόσωπο όλες οι λέσχες 4Χ4 της Ελλάδας, έχουν – δεν έχουν συμφωνήσει στη δημιουργία ομοσπονδίας.
Είναι μία μεγάλη ευκαιρία να μπουν οι βάσεις για την αναβάθμιση των αγώνων 4Χ4.
Σας περιμένουμε.
-
H Ελληνική Ομοσπονδία Τετρακίνητων Αθλημάτων και η Επιτροπή 4Χ4 της Λάρισας, καλούν όλες τις Λέσχες 4Χ4 στη νέα συνάντηση που θα γίνει στη Θεσσαλονίκη στις 29-30 Μάη με θέμα τις εξελίξεις στο χώρο και την ίδρυση της ομοσπονδίας. Το πρόγραμμα θα είναι:
Ατζέντα συνάντησης Λεσχών στη Θεσσαλονίκη
Σάββατο 29 Μάη
18:00 Διαπιστεύσεις
19:00 Ανταλλαγή απόψεων – ανεπίσημη
20:00 Κατάθεση προτάσεων για κανονισμούς – ανεπίσημη
21:00 ΛήξηΚυριακή 30 Μάη
9:00 Προσέλευση - διαπιστεύσεις – συμμετοχές
9:30 Συζήτηση απολογισμός της επιτροπής – παραίτηση
10:30 Ψηφοφορία (φανερή) – προεδρεύουσας της επιτροπής:- Νέα επιτροπή ή
- Ομοσπονδία
11:00 Στόχοι (επιτροπής ή ομοσπονδίας) – συζήτηση – προτάσεις - ψηφοφορία
12:00 Διάλειμμα 20 λεπτών
12:30 Κανονισμοί Trial - Ψηφοφορία
13:30 Κανονισμοί Trophy - Ψηφοφορία
14:30 Διάλειμμα 20 λεπτών
15:00 Κανονισμοί αντοχής - Ψηφοφορία
16:00 Θέματα ασφαλείας - Ψηφοφορία
17:00 Ζητήματα αγωνιζομένων - Ψηφοφορία
18:00 Λήξη εργασιών.
Οι εργασίες θα λάβουν χώρα στο ξενοδοχείο Φιλίππιο.
Στις εργασίες μπορούν και καλούνται να συμμετάσχουν με εκπρόσωπο όλες οι λέσχες 4Χ4 της Ελλάδας, έχουν – δεν έχουν συμφωνήσει στη δημιουργία ομοσπονδίας.
Είναι μία μεγάλη ευκαιρία να μπουν οι βάσεις για την αναβάθμιση των αγώνων 4Χ4.
Σας περιμένουμε.
-
H Ελληνική Ομοσπονδία Τετρακίνητων Αθλημάτων και η Επιτροπή 4Χ4 της Λάρισας, καλούν όλες τις Λέσχες 4Χ4 στη νέα συνάντηση που θα γίνει στη Θεσσαλονίκη στις 29-30 Μάη με θέμα τις εξελίξεις στο χώρο και την ίδρυση της ομοσπονδίας. Το πρόγραμμα θα είναι:
Ατζέντα συνάντησης Λεσχών στη Θεσσαλονίκη
Σάββατο 29 Μάη
18:00 Διαπιστεύσεις
19:00 Ανταλλαγή απόψεων – ανεπίσημη
20:00 Κατάθεση προτάσεων για κανονισμούς – ανεπίσημη
21:00 ΛήξηΚυριακή 30 Μάη
9:00 Προσέλευση - διαπιστεύσεις – συμμετοχές
9:30 Συζήτηση απολογισμός της επιτροπής – παραίτηση
10:30 Ψηφοφορία (φανερή) – προεδρεύουσας της επιτροπής:- Νέα επιτροπή ή
- Ομοσπονδία
11:00 Στόχοι (επιτροπής ή ομοσπονδίας) – συζήτηση – προτάσεις - ψηφοφορία
12:00 Διάλειμμα 20 λεπτών
12:30 Κανονισμοί Trial - Ψηφοφορία
13:30 Κανονισμοί Trophy - Ψηφοφορία
14:30 Διάλειμμα 20 λεπτών
15:00 Κανονισμοί αντοχής - Ψηφοφορία
16:00 Θέματα ασφαλείας - Ψηφοφορία
17:00 Ζητήματα αγωνιζομένων - Ψηφοφορία
18:00 Λήξη εργασιών.
Οι εργασίες θα λάβουν χώρα στο ξενοδοχείο Φιλίππιο.
Στις εργασίες μπορούν και καλούνται να συμμετάσχουν με εκπρόσωπο όλες οι λέσχες 4Χ4 της Ελλάδας, έχουν – δεν έχουν συμφωνήσει στη δημιουργία ομοσπονδίας.
Είναι μία μεγάλη ευκαιρία να μπουν οι βάσεις για την αναβάθμιση των αγώνων 4Χ4.
Σας περιμένουμε.
-
Oι τελευταίες εξελίξεις στο χώρο κάνουν ακόμη πιο απαιτητική την ύπαρξη φορέα 4Χ4 που θα ελέγχει το αγωνιστικό κομμάτι του χώρου σε όλη την Ελλάδα.
Η εμπλοκή της ΕΛΠΑ, της ΕΘΕΑ και της επιτροπής 4Χ4 στα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο χώρος των αγώνων αυτοκινήτου γενικά, κάνει πιο έντονη την ανάγκη για δημιουργία μίας ομοσπονδίας που θα κανονίζει ξέχωρα τους αγώνες 4Χ4 που θα γίνονται στη χώρα μας.
Η παραίτηση της παρούσης ΕΘΕΑ, η εμπλοκή του επικεφαλή της επιτροπής 4Χ4 στο θανατηφόρο δυστύχημα στο Auto Festival, η νέα ΕΘΕΑ που δεν έχει σχέση πλέον με το χώρο του 4Χ4, το όλο μπλέξιμο της ΕΛΠΑ σε μία εντελώς περίεργη κατάσταση, η αντίδραση βασικών φορέων των αγώνων σε όσα γίνονται, είναι σίγουρα από τις πιο δύσκολες στιγμές των αγώνων αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
Σε κάθε διάσταση ο χώρος των αγώνων 4Χ4 έχει ανάγκη από μία διοίκηση και αποφάσεις που θα έχουν να κάνουν με τα προβλήματα και την κατάσταση που επικρατούν στο συγκεκριμένο κομμάτι και τα οποία διαφέρουν σημαντικά από τους υπόλοιπους αγώνες αυτοκινήτου.
Ας δούμε λοιπόν τι πρέπει και τι μπορεί να γίνει σε μία συνάντηση που θα συμμετέχουν όλες οι λέσχες. Η συνάντηση θα γίνει το Σαββατοκύριακο 29-30 Μάη στη Θεσσαλονίκη, στο ξενοδοχείο Φιλίππιο, με το πρόγραμμα που αναφέρεται παραπάνω.
ΥΓ1. Όσοι πρόκειται να μείνουν εκεί από το Σάββατο, καλό είναι να κλείσουν δωμάτια από τώρα στο Φιλίππιο, τηλ. 2310 203320.
ΥΓ2. Καλό είναι όσοι αποδέχονται την δημιουργία της Ομοσπονδίας να στείλουν συμπληρωμένο το δελτίο συμμετοχής.
ΥΓ3. Η συγκέντρωση ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΗ. Μπορούν να παρευρεθούν και να την παρακολουθήσουν όλες οι λέσχες και βέβαια αγωνιζόμενοι και φίλοι των αγώνων 4Χ4. Σας περιμένουμε.
ΥΓ. e-mail στη διεύθυνση racing@eota4x4.g
-
Προσωπική άποψη.
Η Επίκληση του μηχανοκίνητου αθλητισμού και των αγώνων αυτοκινήτου στη χώρα μας γιά την δημιουργία διάφορων συλλογικών οργάνων, δεν μπορεί παρά να με βάζει σε υποψίες ότι είναι απλά ο φερεντζές γιά την εξυπηρέτηση άλλων και ίσως ιδίων ορισμένων προσώπων συμφερόντων.
΄Η είναι αγώνες αυτοκινήτου και αφορούν ένα συλλογικό όργανο που θα έχει συνολική εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του χώρου ή είναι «κάτι άλλο» και καλό είναι να αντιμετωπισθεί ως τέτοιο. Βεβαίως θεωρώ ότι είναι αγώνες αυτοκινήτου και καλό είναι να έχουν μία ενιαία αντιμετώπιση.
¨Οσοι θέλουν να ελέγξουν τον ιδιαίτερο χώρο τους κατά το δοκούν κάνουν ιδιαίτερο κακό στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η πίττα στη χώρα μας είναι αρκετά μικρή γιά να κατακερματιστεί σε κομματάκια, είτε πρόκειται γιά αγωνιζόμενους είτε γιά θεατές και χορηγούς .
Βεβαίως οι διοργανωτές πάντα θα έχουν λαμβάνειν με μια κοντόφθαλμη λογική.
Θα ήθελα κάποιος να μου πει αν υπάρξει αύριο μία ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού , η εν λόγω ομοσπονδία θα έχει λόγο ύπαρξης ή συνύπραξης; Και αν έτσι είναι την πρώτη Κυριακή θα έχει στο Χαρβάτι ραλλύ, την επόμενη 4Χ4 και την μεθεπόμενη εντούρο. Είναι σίγουρο ότι θα βρεθούμε όλοι εκτός. Λυπάμαι κύριοι. Φαινομενικά δημοκρατικές διαδικασίες οι οποίες θα έχουν εντελώς αρνητικά αποτελέσματα γιά τον χώρο.
Αντί να γιγαντώσουμε ένα κεντρικό δημοκρατικά διοικούμενο και χωρίς ύποπτες περιοχές κεντρικό όργανο διοίκησης και διαχείρισης του χώρου το σπάμε σε μικρά κομμάτια γιά να χαρεί ο χάρος.
Οι οδηγοί και συμμετέχοντες πρέπει να σταθούν με ωριμότητα και υπευθυνότητα απέναντι σε ανάλογες κινήσεις.
Δεν μπορώ να φαντασθώ ότι οι λέσχες που ασχολούνται με 4Χ4 δεν βρήκαν κανένα σημείο επαφής με την υπάρχουσα ομοσπονδία και εννοώ την ΕΛΟΑΜ ή την εκκολαπτόμενη υπό την ΕΛΠΑ ή ακόμη και με την ίδια την ΕΛΠΑ και αποφάσισαν να καταγραφούν στο χώρο ως κάτι το ιδιαίτερο.
ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΥΡΗΝΑΣ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. Η αίγλη των αγώνων αυτοκινήτου φωτίζει και κάθε άλλη μορφή μηχανοκίνητης δραστηριότητας, είτε αυτή αποτελεί αγώνα είτε παιδιά. Οφείλουμε όλοι μας να στηρίξουμε πρωτίστως το χώρο αυτό ώστε να αναπτυχθούν όλοι οι άλλοι. Π.Χ. αν δεν υπήρχαν οι χωμάτινοι αγώνες γιά να βάλουν το σπόρο θα είχαν ανάπτυξη οι αγώνες 4Χ4; Η γνώμη μου ΟΧΙ.
ΜΠΕΚΑΣ -
Ο χρήστης ΜΠΕΚΑΣ έγραψε:
Προσωπική άποψη.Η Επίκληση του μηχανοκίνητου αθλητισμού και των αγώνων αυτοκινήτου στη χώρα μας γιά την δημιουργία διάφορων συλλογικών οργάνων, δεν μπορεί παρά να με βάζει σε υποψίες ότι είναι απλά ο φερεντζές γιά την εξυπηρέτηση άλλων και ίσως ιδίων ορισμένων προσώπων συμφερόντων.
΄Η είναι αγώνες αυτοκινήτου και αφορούν ένα συλλογικό όργανο που θα έχει συνολική εποπτεία και ευθύνη διαχείρισης του χώρου ή είναι «κάτι άλλο» και καλό είναι να αντιμετωπισθεί ως τέτοιο. Βεβαίως θεωρώ ότι είναι αγώνες αυτοκινήτου και καλό είναι να έχουν μία ενιαία αντιμετώπιση.
¨Οσοι θέλουν να ελέγξουν τον ιδιαίτερο χώρο τους κατά το δοκούν κάνουν ιδιαίτερο κακό στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η πίττα στη χώρα μας είναι αρκετά μικρή γιά να κατακερματιστεί σε κομματάκια, είτε πρόκειται γιά αγωνιζόμενους είτε γιά θεατές και χορηγούς .
Βεβαίως οι διοργανωτές πάντα θα έχουν λαμβάνειν με μια κοντόφθαλμη λογική.
Θα ήθελα κάποιος να μου πει αν υπάρξει αύριο μία ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού , η εν λόγω ομοσπονδία θα έχει λόγο ύπαρξης ή συνύπραξης; Και αν έτσι είναι την πρώτη Κυριακή θα έχει στο Χαρβάτι ραλλύ, την επόμενη 4Χ4 και την μεθεπόμενη εντούρο. Είναι σίγουρο ότι θα βρεθούμε όλοι εκτός. Λυπάμαι κύριοι. Φαινομενικά δημοκρατικές διαδικασίες οι οποίες θα έχουν εντελώς αρνητικά αποτελέσματα γιά τον χώρο.
Αντί να γιγαντώσουμε ένα κεντρικό δημοκρατικά διοικούμενο και χωρίς ύποπτες περιοχές κεντρικό όργανο διοίκησης και διαχείρισης του χώρου το σπάμε σε μικρά κομμάτια γιά να χαρεί ο χάρος.
Οι οδηγοί και συμμετέχοντες πρέπει να σταθούν με ωριμότητα και υπευθυνότητα απέναντι σε ανάλογες κινήσεις.
Δεν μπορώ να φαντασθώ ότι οι λέσχες που ασχολούνται με 4Χ4 δεν βρήκαν κανένα σημείο επαφής με την υπάρχουσα ομοσπονδία και εννοώ την ΕΛΟΑΜ ή την εκκολαπτόμενη υπό την ΕΛΠΑ ή ακόμη και με την ίδια την ΕΛΠΑ και αποφάσισαν να καταγραφούν στο χώρο ως κάτι το ιδιαίτερο.
ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΥΡΗΝΑΣ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. Η αίγλη των αγώνων αυτοκινήτου φωτίζει και κάθε άλλη μορφή μηχανοκίνητης δραστηριότητας, είτε αυτή αποτελεί αγώνα είτε παιδιά. Οφείλουμε όλοι μας να στηρίξουμε πρωτίστως το χώρο αυτό ώστε να αναπτυχθούν όλοι οι άλλοι. Π.Χ. αν δεν υπήρχαν οι χωμάτινοι αγώνες γιά να βάλουν το σπόρο θα είχαν ανάπτυξη οι αγώνες 4Χ4; Η γνώμη μου ΟΧΙ.
ΜΠΕΚΑΣΣΥΜΦΩΝΩ ΑΣΤΥΝΟΜΕ
ΟΛΟΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΤΩΜΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΙΛΙΕΣ ΚΑΙ ......ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΣΕΙ.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΥΡΙΟΙ.ΦΙΛΙΚΑ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Σ. -
Ενας σεβατός ανθρωπος κατα πολυ σοφότερος απο εμενα και πολυ περισσότερο στα πραγματα στο πρωτο σεμιναριο τεχνικών εφορων που παρακολουθησα μου ειχε δωσει την εξης συμβουλή
' Μην ανοιξεις το στομα σου για 4χ4 - δεν τους ενδιαφερουν - το μονο που τους απασχολει ειναι το Ακροπολις και το Πρωταθλημα Ραλλυ'..
Αντιλαμβανεστε φανταζομαι τι εννοει..
Αυτο το 'πνευμα' που η προταση αυτη εκφραζει δεν αρχιζει ισως να σας αιτιολογει ( ισως οχι να δικαιολογει) το 'γιατι' μιας ανεξαρτητης κινησης?
Και βεβαιως δεν αναφερομαι μονο στα της ΕΘΕΑ.. αλλα σε ολο το υπαρχον συστημα εν συντομια λεγόμενο 'κεντρικό'.Σας ευχαριστω.
( Παρεπιπτοντως δεν εχω καμια σχεση με την ως ανω υπο ιδρυση ομοσπονδια ουτε εκπροσωπω κανενα περαν του εαυτου μου) -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Ενας σεβατός ανθρωπος κατα πολυ σοφότερος απο εμενα και πολυ περισσότερο στα πραγματα στο πρωτο σεμιναριο τεχνικών εφορων που παρακολουθησα μου ειχε δωσει την εξης συμβουλή' Μην ανοιξεις το στομα σου για 4χ4 - δεν τους ενδιαφερουν - το μονο που τους απασχολει ειναι το Ακροπολις και το Πρωταθλημα Ραλλυ'..
Αντιλαμβανεστε φανταζομαι τι εννοει..
Αυτο το 'πνευμα' που η προταση αυτη εκφραζει δεν αρχιζει ισως να σας αιτιολογει ( ισως οχι να δικαιολογει) το 'γιατι' μιας ανεξαρτητης κινησης?
Και βεβαιως δεν αναφερομαι μονο στα της ΕΘΕΑ.. αλλα σε ολο το υπαρχον συστημα εν συντομια λεγόμενο 'κεντρικό'.Σας ευχαριστω.
Φίλτατε
Με το είδα ένα αυγό στην κορυφή της Γκιώνας δεν φτιάχνεις ομελέτα.
Ο καθένας μπορεί να έχει την άποψή του. ΄Ομως δεν μου απαντάς στο βασικό ερώτημά μου. Αν είναι οδηγοί αγώνων τις διαφορετικό έχουν από τους άλλους οδηγούς; Τι είναι αυτό που τους κάνει να έχουν ιδιαιτερότητα τέτοια που να δικαιολογεί ξεχωριστό συλλογικό΄ όργανο διαχείρισης;
Ας πούμε κάποτε τα πράγματα με το όνομά τους.
΄Οσοι τουλάχιστον είμαστε οδηγοί μας ενδιαφέρει ο χώρος γιά κάνουμε αυτό που αγαπάμε. Αντίθετα πολλοί από τους διοργανωτές εν διαφέρονται γιά την είσπραξη. Και ο χώρος έχει κύκλο εργασιών με τα δικά μας χρήματα.
Η διαχείριση πρέπει να είναι ενιαία, ώστε να ασχοληθεί κάποτε με την ασφάλεια και προβολή του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
ΜΠΕΚΑΣ
( Παρεπιπτοντως δεν εχω καμια σχεση με την ως ανω υπο ιδρυση ομοσπονδια ουτε εκπροσωπω κανενα περαν του εαυτου μου) -
(Να ομολογήσω οτι αυτο με το αυγό δεν ειμαι σιγουρος οτι το καταλαβα αλλα ας δουμε και πειτε μου....)
εξ οσων γνωρίζω ΔΕΝ ειναι αποψη μονο ενός ανθρωπου... αντίθετα ειναι 'αποψη' και απο τις 2 μεριες του 'ποταμου'
Κατ' αρχην ( και οπως λετε κι εσεις να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους ) κανεις εκτός 1-2 ανθρωπων στην ΕΘΕΑ γενικώς κανεις δεν ειχε προσωπική αποψη για το 'τι ειναι 4χ4' πως γινονται οι αγωνες τι ειναι τα αυτοκινητα κ.λ.π. κ.λ.π. ( οσοι παρισταντο στο τελευταιο σεμιναριο ΤΕ καταλαβαινουν τι εννοω..) ΣΟΑΑ συμπεριλαμβανομενου..
Μαλιστα ενας Ψηλός κυριος ΤΕ σαφεστατα με γνησιο ενδιαφερον προθυμοποιηθηκε να παει και πηγε σε εναν αγωνα που γινοταν για να 'γνωριστει με τον χωρο' ( και να εκδώσει και ΔΤΤ καθοτι ΤΕ Α κατηγορίας). το ιδιο ειπωθηκε και εκ μερους του ΣΟΑΑ αλλα δεν πραγματοποιηθηκε μεχρι σημερα εξ οσων γνωριζω.
Οσο δηλ 'ηταν παχιες οι αγελαδες' στα υπολοιπα μηχανοκινητα σπορ ( και δεν μιλαω μονο για το οικονομικό μερος ) οποιος ειχε 'προσβαση' περναγε οτι νομιζε εκεινος σωστο για το 4χ4 ( που μπορει και να ηταν δεν αντιλεγει κανεις..) και 'ξεμπερδευαμε' που λενε στην ΕΘΕΑ..Ενα παραδειγμα
Δεν ηταν γνωστό οτι ηδη τους τελευταιους τρεις αγωνες του πρωταθλήματος τα αυτοκινητα ειχαν online tracking system με 'ζωντανη' πληροφωρία που πως με πόσα και αν κινηται καθε αυτοκινητο..Απο την αλλοι μερια οι οδηγοι δεν θεωρουσαν ποτε ( ανοιχτα τουλαχιστον ) το ειδος ως αγωνα αλλα περισσώτερο ως 'παιδια' regularite βλεπετε με roadbook σε αγνωστη διαδρομη, φυσικά ανοιχτη στην κυκλοφωρία κ.λ.π. κ.λ.π.. να πανε να κανουν 'την πλακα τους με τους κολλητους τους' ( ισως οπως ΚΑΠΟΤΕ ηταν και οι αλλοι αγωνες...)
Κι ερχεται λοιπον το σωτηριο ετος 2010 οπου για χ λογους το παιχνιδι ακριβηνε επικινδυνα ( rolcage ομολεγε καθισματα & ζωνες και καποια αλλα θεματακια...) οπου... βεβαια επαψε πλεον να ειναι παιχνιδι..
( Κρατηστε εδω στο νου σας οτι βασικά μιλαμε για οχηματα που η αξια τους κατα μεσο ωρο ειναι δεν ειναι 4.000 ευρω - αρχαια πατζερο βιταρα τσεροκι σαμουραι κ.λ.π. με μια ποικιλία απο πιο συγχρωνα τζιμνι...)κι ολα αυτα με 'εξωφρενικη' καθιστερηση ( δεν ξερω το γιατι και ποιος ευθυνεται αλλα ειναι γεγονός) στην εκδοση των τεχνικών κανονισμών ( καποιοι αγωνες μαλιστα εγιναν με κανονισμους 'σε φακελακι' πριν και χωρις δηλ να εχουν επισημα ανακοινωθει στο ευρυ κοινο) οποτε και κληθικαν να πληρωσουν ΜΑΖΕΜΕΝΑ πανω απο 2.000 ευρω εκαστος... ( υπενθυμιζω δεν μιλαμε για..... EVO tvn 30.000 ετσι??? αλλα για κατι χιλιοκοπανημενα 'σαραβαλα')........ και....... να βγαλουν και ΔΤΤ!!!!!!!! ( αλλο γλεντι αυτο.... και εξοδο βεβαια..)
Α ναι και τους....'θημηθηκε' και το παραβολο του ΣΟΑΑ....... οπου οι περισσότεροι ελεγαν ' ναι καλα 10 στους 1000 τι φωνη να εχουμε - για τα θεματα που μας απασχολουν ποιος θα ασχοληθει.
και καταργηθηκε και η ημερησια λισανς των 20 ευρω οποτε πηγαιναν για 160αρι οι Ζ1 και 60αρι οι Ζ2... πολλοι ετρεχαν 1 αντε 2 αγωνες ολους κι ολους...Ολα αυτα λοιπον εδιναν - δινουν την εντυπωση οτι για τα 4χ4 κανεις ουσιαστικά δεν ενδιαφερεται οποτε - γιατι οχι - μια ανεξαρτητη ομοσπονδια ( εξ ου και εγραψα πριν αιτιολογημενη μεν δικαιολογημενη ισως οχι..)
και τωρα 'που επεσαν ζορια' θυμηθηκατε ( οχι εσεις συγκεκριμενα γενικά το λεω ) οτι 'ρε παιδια υπαρχουν και κατι αλλα τετρατροχα που κουτρουβαλανε τα βουνα ακομα κι εκει που δεν υπαρχει ουτε υποψια χωματοδρομου' κι οχι..... στρωμενο Α3.....??????????????????
Τα 'συλλογικά' και τα 'ενομενες δυναμεις' που ηταν μεχρι τωρα??? για το 160αρι μας θυμηθηκαν??
Σε τελικη αναλυση η ΕΟΤΑ ας εκπροσωπει τον χωρο σε κατι μεγαλυτερο ( αυτο ειναι προσωπικη μου αποψη )
Αυτο ουσιαστικά ειναι το πνευμα....
( Συγνωμη για το μακροσκελεστατο του ποστ αλλα ας οψεται η αγαπη για το 4χ4 και το βημα και το 'τσιγκλισμα' που μου δωσατε)
Σας ευχαριτω για την προσοχη σας.... αν τα καταφερατε να διαβασετε μεχρι εδω!!!!!! -
Δεν νομίζω ότι είναι έτσι όπως θέλετε να παρουσιάσετε τα πράγματα κ. Φωκίωνα.
Το 4Χ4 είχε κατά καιρούς εκπροσώπηση με΄σα στην ΕΘΕΑ και είχε ασχοληθεί τόσο η ΕΘΕΑ όσο και ο ΣΟΑΑ με το χώρο αυτό.
Στη συνέχεια υπήρξαν γνωστές διαμάχες και διαφωνίες, 'άλλαξαν' οι κρατούντες στο χώρο, μπήκαν κάποιοι που έχουν περισσότερο εμφανείς δεσμούς με εμπορικά θέματα του χώρου και μετά σιωπή ασυρμάτου μέχρι την στιγμή που κάποιοι θέλησαν να θέσουν υπό ελεγχο κάποια πράγματα. Εκεί το θέμα γιά κάποιους καλώς ή κακώς χάλασε και από 'διοικούμενοι' θέλησαν να γίνουν 'διοικούντες'. Πρώτη επιλογή η ίδρυση μιάς ακόμη ομοσπονδίας επιδιώκοντας την τελική ίδρυσή της και το αυτοδιοίκητο ή καταγράφωντας την παρουσία μας στο χώρο , με ολίγον από εκβιασμό θα έλεγα.Τα υπόλοιπα αγαπητέ μου περί αυτοκινήτων 4.000 € και συνθήκες ΚΟΚ, αυτό πολλές οφρές τρόμαζε και τρομάζει όλους μας. Αυτοκίνητα με φιλοσοφία φορτηγού και 200 άλογα, αρκετών χιλιάδων €, να κινούνται με τις πόρτες στην ακροπολική Κορώνεια και να κατεβάζουν το δρόμο πέντε πόντους από σκάψιμο, δεν νομίζω ότι μπορούν να συμμετέχουν χωρίς κανονισμούς , στο όνομα μιάς παιδιάς. Στην κατεύθυνση της ασφάλειας κινήθηκε ο ΣΟΑΑ, αυτή τη θέση είχε εκφράσει εδώ καθι πολλά χρόνια στην ΕΘΕΑ και δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που θα είχε διαφορετική άποψη.
ΕΝΙΑΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ. Κάθε άλλη σκέψη τροφοδοτεί το υπάρχον διοικητικά σαθρό σύστημα.
ΜΠΕΚΑΣ -
Αγαπητέ μου Κε Μπεκα
Για την ενασχοληση ποια εποχη αναφερεστε..???
και με ποιο τροπο βρεθηκαν να.... 'ενασχολουνται'??
ΠΟΙΟΙ ενασχοηθηκαν?? Περνανε τα 3-4 ατομα???200 αλογα?????
Ο πρωταθλητης περσι ειχε.... αντε πες 90.. = τζιμνυ..
ο δευτεραθλητης???? ααα αυτος ειχε περισσότερα!!! 100!!!= βιταρα 1600εκτός ελαχιστων εξαιρεσεων ποια εχουν 200 αλογα??? τα σαμουραι????
( Α Μισο - ΔΕΝ αναφερομαι στα τριαλ ετσι???? ουτε στην συνομοταξια καποιοων LR που κοσμουσαν τα ραλλυ μια εποχη)κι ενα τελευταιο - δεν ξερω αν το ξερετε ΑΛΛΑ με τον ηλεκτρονικο 'σπιουνο' ΔΕΝ μπορει να παει με οσα θελει και να μεινει ατιμωρητος... και 500 αλλογα να εχει... μεχρι τα 50 'θα σκαψει'...
κι επιμενω οτι η πλειοψηφια της ΕΘΕΑ αυτη που τελος πανων καθοριζε πραγματα στο αθλημα ΔΕΝ ειχε ασχοληθει.. ξερω τι ακουω... απο τον ιδιο....
Δεν αμφισβητω απο την αλλη οτι... ενγενως ο χωρος ειδικά καποια προσωπα μεταξυ τους ουτε καν να βλεπουν τον αλλο ζωγραφιστο δε θελουν ( κακο γιατι ο καθενας ειναι ιδιοφυεια στον τομεα του ) με συνεπεια οπως σωστα λετε η εικόνα προς τα εξω να ομοιαζει..... οικια με κοκκινο φωτακι απεξω...
Ομως ΣΗΜΕΡΑ δειχνει τα πραγματα να παιρνουν μια σωστη ροτα ( φυσικά κι απεχουν ακομα απο το ιδανικο )
οπως ειπα - περισσότερο το βλεπω ως 'αντιπροσωπευση' σε κατι μεγαλύτερο παρα κατι τελειως αυτονομο... ( αν και με αυτα που βλεπουμε με την ΕΘΕΑ.....)( Αγαπητέ Κε Μπεκα δυστυχως δεν γνοριζόμαστε 'φατσικά' ετσι ωστε να τα συζητουσαμε μ' ενα καφεδακι - κρασακι στο χερι. Φανταστητε αυτο το πνευμα συζητησης ομως - καμια διαθεση απολτιτιστης αντιπαραθεσης. και τα λεω αυτα γιατι μεσω πληκτρολογιου πολλά ακουγονται 'καπως' ενω δεν ειναι αυτη η προθεση ειδικά αν , οπως εγω δεν εισαι και ο καλυτερος χειριστης του γραπτου λογου..)
-
επεισεις θυμιζ.
ειπα αιτιολογώ δεν ειπα απαραιτητα δικαιολογω. -
Κύριε Μπέκα
θεωρώ περιττό να ρωτήσω αν ξέρετε ποιός ήταν ο πρωταθλητής 4Χ4 2009, ο κυπελούχος trophy, οι επαθλούχοι trial. Ποιοί είναι οι αγώνες 4Χ4, που γίνονται, ποιοί τους κάνουν... Απλά γιατί οι απαντήσεις σας θα είναι αρνητικές!
Ο ΣΟΑΑ δεν έχει παρεβρεθεί σε κανέναν αγώνα 4Χ4! Η ΕΘΕΑ φρόντισε να 'ακυρώσει' τον μεγαλύτερο αγώνα 4Χ4. Ο κύριος Μαρατζίδης έχει φροντίσει να 'παραμείνουν' στάσιμοι οι κανονισμοί στο 2006 για να εξυπηρετήσει φίλους του. Η επιτροπή 4Χ4 της ΕΘΕΑ φρόντισε το Πρωτάθλημα 4Χ4 να έχει περισσότερους αγώνες από όλα τα πρωταθλήματα, έπαθλα και κύπελλα στην Ελλάδα.
Και τώρα κάποιος ανώνυμος, μάλλον άσχετος με το χώρο, έρχεται να ζητήσει τα ρέστα που αναζητούμε τρόπους να βάλουμε τους αγώνες μας σε ένα καλούπι. Τη στιγμή που κανένας δεν έχει ενδιαφερθεί γι΄αυτούς τα τελευταία 10 χρόνια!
Κοινά στοιχεία; Και το Μπάντμιγκτον με το Τένις έχουν - δίχτυ, ρακέτες κλπ. - αλλά αναφέρονται σε άλλες ομοσπονδίες. Αν η ΕΛΟΑΜ ή η ομοσπονδία της ΕΛΠΑ πιστεύουν ότι υπάρχουν περιθώρια συνεργασίας, υπάρχει και η περίπτωση της συνομοσπονδίας. Η πλευρά του 4Χ4 νομίζω πως είναι ανοιχτή σε τέτοιες προτάσεις.
Εμείς είμαστε εδώ, ανοιχτοί σε προστάσεις... Όποιος θέλει ας μας προσεγγίσει...
Ο χρήστης Μπέκας έγραψε:
Αυτοκίνητα με φιλοσοφία φορτηγού και 200 άλογα, αρκετών χιλιάδων €, να κινούνται με τις πόρτες στην ακροπολική Κορώνεια και να κατεβάζουν το δρόμο πέντε πόντους από σκάψιμο, δεν νομίζω ότι μπορούν να συμμετέχουν χωρίς κανονισμούς , στο όνομα μιάς παιδιάς.Που αλήθεια το είδατε αυτό; Πλάκα μας κάνετε; Μήπως μιλάτε για άλλο πράγμα;
-
.......... και ξαφνικά όλοι ανακάλυψαν ότι υπάρχουν και άλλοι αγώνες .. 4Χ4 !!!!! .. ότι υπάρχουν και διοργανώσεις στη σκια των 'μεγάλων' θεσμών όπως το ΠΠΡ. Συγνώμη που υπάρχουν και προσπαθούν να επιβιώσουν συναθροιζόμενοι .
Παρεπιπτόντως ......... ποια ήταν η τελευταία φορά που άνθρωπος από το ΔΣ του ΣΟΑΑ παραβρέθηκε σε αγώνα 4Χ4 ??? ......... και πότε σήκωσε κάποιος το τηλ. και ρώτησε αν ζουν ή πεθαίνουν και αυτοί οι αγώνες ?
Αφήστε μας στην ησυχία μας όπως και εμείς σας αφήνουμε στη δικιά σας. Όταν βγάλετε μια άκρη με τα δικά σας θέματα ...... σίγουρα μπορεί και ο χώρος του 4Χ4 να βρεθεί υπό τη σκέπη σας.
Μέχρι τότε ...... καλό κουράγιο σε όλους. -
Η υπόθεση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τετρακίνητων Αθλημάτων φθάνει στην πιο κρίσιμη καμπή της. Η συνάντηση της Θεσσαλονίκης θα κρίνει το μέλλον των αγώνων 4Χ4. Θα παραβρεθούν οι περισσότερες των λεσχών που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον! Και βέβαια όσοι από τους φίλους του 4Χ4 θελήσουν να παρακολουθήσουν τη σημαντική αυτή συνάντηση.
Ελπίζουμε ότι η συνάντηση αυτή θα αποτελέσει το σημείο καμπής της αρνητικής πορείας που έχουν λάβει οι αγώνες 4Χ4 τελευταία.
Ατζέντα συνάντησης Λεσχών στη Θεσσαλονίκη
Σάββατο 29 Μάη
18:00 Διαπιστεύσεις
19:00 Ανταλλαγή απόψεων – ανεπίσημη
20:00 Κατάθεση προτάσεων για κανονισμούς – ανεπίσημη
21:00 ΛήξηΚυριακή 30 Μάη
9:00 Προσέλευση - διαπιστεύσεις – συμμετοχές
9:30 Συζήτηση απολογισμός της επιτροπής – παραίτηση
10:30 Ψηφοφορία (φανερή) – προεδρεύουσας της επιτροπής:
1.Νέα επιτροπή ή
2. Ομοσπονδία
11:00 Στόχοι (επιτροπής ή ομοσπονδίας) – συζήτηση – προτάσεις - ψηφοφορία
12:00 Διάλειμμα 20 λεπτών
12:30 Κανονισμοί Trial - Ψηφοφορία
13:30 Κανονισμοί Trophy - Ψηφοφορία
14:30 Διάλειμμα 20 λεπτών
15:00 Κανονισμοί αντοχής - Ψηφοφορία
16:00 Θέματα ασφαλείας - Ψηφοφορία
17:00 Ζητήματα αγωνιζομένων - Ψηφοφορία
18:00 Λήξη εργασιών.Οι εργασίες θα λάβουν χώρα στο ξενοδοχείο Φιλίππιο.
Σας περιμένουμε.
-
Στη συνάντηση της Θεσσαλονίκης παραβρέθηκαν 14 σύλλογοι 4Χ4. Άλλοι 8 σύλλογοι 4Χ4 εκδήλωσαν γραπτώς την απόφαση των διοικητικών τους συμβουλίων να συμμετάσχουν στην Ελληνική Ομοσπονδία Τετρακίνητων Αθλημάτων.
Στην ψηφοφορία που έγινε κατά τη διάρκεια της συνέλευσης, 11 σύλλογοι ψήφισαν υπέρ της ίδρυσης της ομοσπονδίας, 2 σύλλογοι ψήφισαν λευκό και 1 σύλλογος ψήφισε όχι στην ίδρυση της ομοσπονδίας. Έτσι με απόλυτη πλειοψηφία και χωρίς να χρειαστεί η καταμέτρηση των ψήφων των απόντων 8 συλλόγων, λήφθηκε η απόφαση να ξεκινήσουν οι διαδικασίες ίδρυσης της ομοσπονδίας.
Η ομοσπονδία, μετά από ομόφωνη γνώμη των παρόντων, θα έχει σαν έδρα την Κομοτηνή, σε χώρο που εξασφάλισε η Λέσχη 4Χ4 Κομοτηνής και πρόσφερε δωρεάν ο δήμος της πόλης. Η κατάθεση του καταστατικού θα γίνει στο πρωτοδικείο της πόλης από το δικηγόρο Χατζηπέμου Χρήστο.
Οι παρόντες ψήφισαν ομόφωνα σαν συντονιστική επιτροπή τους:
Γώγου Θωμά (Actyon Off Road Team)
Πολυδεύκη Πατακόια (Λέσχη 4Χ4 Γρεβενών)
Βαγενά Θωμά (Λέσχη 4Χ4 Κόνιτσας)
Σιδέρη Παναγιώτη (Αρτεμις)
Αθανασίου Γιάννη (Ιχνηλάτης)Σαν ιδρυτικά μέλη της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τετρακίνητων Αθλημάτων αυτή τη στιγμή αναφέρονται οι σύλλογοι
4Χ4 Club Λάρισας
Action Off Road Club
Jeep Club
Off Road Club Καβάλας
Αρτεμις
Αττική Λέσχη Τετρακινησης
Ιχνηλάτης
ΛΕ.ΤΕ.Ξάνθης
Λέσχη 4WD Περιστερίου
Λέσχη 4Χ4 Άρτας
Λέσχη 4Χ4 Γρεβενών
Λέσχη 4Χ4 Θεσπρωτίας
Λέσχη 4Χ4 Κομοτηνής
Λέσχη 4Χ4 Κόνιτσας
Λέσχη 4Χ4 Κω
Λέσχη 4Χ4 Σερρών
Λέσχη 4Χ4 Χανίων
Λέσχη Αυτοκινήτου 4Χ4 LOXA Σουφλίου
Λέσχη Τετρακίνησης Λέσβου
Π.Α.ΛΕ.Αμαλιάδας 4Χ4
Σ.ΤΕ.Μαγνησίας
Σύλλογος Τετρακίνησης ΚέρκυραςΗ λίστα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι το τέλος Ιουνίου, οπότε και θα κατατεθεί στο πρωτοδικείο Κομοτηνής.
-
Στη συνάντηση της Θεσσαλονίκης συζητήθηκαν και τέθηκαν οι παρακάτω στόχοι της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τετρακίνητων Αθλημάτων:
-
Η μείωση του κόστους των αγώνων με
a. Μείωση του κόστους ασφάλισης.
b. Μείωση του κόστους – κατάργηση των αγωνιστικών αδειών.
c. Προσπάθεια να εξασφαλιστούν ειδικές άδειες για τα αγωνιστικά 4Χ4 (όπως π.χ. στα ιστορικά αυτοκίνητα).
d. Μείωση των απαιτήσεων για στελέχη του αγώνα. -
Η προσαρμογή των κανονισμών στα ήδη υπάρχοντα αυτοκίνητα και όχι η συμφωνία τους με τα αυτοκίνητα rally που αυξάνει το κόστος και δημιουργεί προβλήματα χρηστικότητας στα αυτοκίνητα 4Χ4.
-
Η θέσπιση οικονομικών, σταθερών, απλών και ξεκάθαρων κανονισμών, που θα προέρχονται από τη συνεργασία και τη συμφωνία όλων των συλλόγων οργανωτών σε κάθε είδος αγώνων και βέβαια με τη συνδρομή των αγωνιζόμενων.
-
Η βελτίωση του επιπέδου ασφάλειας των αγώνων 4Χ4, όπου αυτό είναι απαραίτητο και με τις καλύτερες, οικονομικά και τεχνικά, λύσεις.
-
Η εξασφάλιση ασφαλιστικού συμβολαίου χαμηλού κόστους για τους αγώνες 4Χ4.
-
Η προκήρυξη επάθλων σύμφωνα με τα παραπάνω για το 2011, σε συμφωνία με τους οργανωτές και τους αγωνιζόμενους.
-
Η διάρθρωση της Ομοσπονδίας:
a. Πενταμελές ΔΣ: τεχνικοί κανονισμοί, γενικοί κανονισμοί, έπαθλα, κατηγορίες.
b. Υπεύθυνος – παρατηρητής για κάθε έπαθλο: βαθμολογεί αγώνες, κανονίζει ειδικούς κανονισμούς, επικοινωνεί με ΔΣ. Τον επιλέγουν οι οργανωτές του κάθε επάθλου σε συμφωνία.
Δεν είναι ανάγκη για κάθε είδηση να ανοίγει ξεχωριστό θέμα, ένα κοινό θέμα αρκεί [Mod]
-
Ομοσπονδία 4x4 (EOTA)