-
Έχω το Navara με τα 200 άλογα και μ' έχουν μπερδέψει διάφοροι με τι στροφές πρέπει να το δουλεύω
πότε να αλλάζω ταχύτητα σε κανονική βόλτα χωρίς φορτίο -
Έχω το Navara με τα 200 άλογα και μ' έχουν μπερδέψει διάφοροι με τι στροφές πρέπει να το δουλεύω
πότε να αλλάζω ταχύτητα σε κανονική βόλτα χωρίς φορτίο -
Έχω το Navara με τα 200 άλογα και μ' έχουν μπερδέψει διάφοροι με τι στροφές πρέπει να το δουλεύω
πότε να αλλάζω ταχύτητα σε κανονική βόλτα χωρίς φορτίο -
Εσυ που το δουλευεις?
-
Χωρίς φορτίο στις 1937 στροφές, με φορτίο στις 3652 στροφές ακριβώς.....
Κάτι τέτοιο θα περίμενες να ακούσεις;; Μέγα λάθος!
Το αν ο κινητήρας μπορεί να βγάλει 50 ή 200 άλογα δεν αλλάζει. Έτσι κι αλλιώς εσύ για χαλαρή βόλτα θέλεις μόνο 20-40 άλογα.
Όπως κάθε αυτοκίνητο μπορείς να το δουλέψεις χαμηλά ή ψηλά και αυτό άσχετα από φορτίο. Το ψηλά και χαμηλά είναι ανάλογα με το εύρος λειτουργίας του κινητήρα αν είναι νταλίκα μπορεί η διαφορά να είναι το 1500-2000 στροφές, σε typeR μπορεί να είναι 3500-8000 στροφές και στα συνήθη ντίζελ είναι 1500-3500 στροφές.... Σε κάθε περίπτωση άμα θέλεις περισσότερη επιτάχυνση ή επιβράδυνση θα προτιμήσεις χαμηλές σχέσεις και περισσότερες στροφές.... τα αυτονόητα που μαθαίνεις όταν οδηγάς. Γενικά τα νούμερα που αναφέρω στην αρχή (στρογγυλεμένα φυσικά!) είναι αρκετά λογικά για γενική χρήση σε πετρελαιοκινητήρα.
Σε συμβουλεύω να κρύψεις για λίγες μέρες το στροφόμετρο και να το οδηγάς όπως τύχει. Πολύ σύντομα θα κάνεις το σωστό ανάλογα με την χαλαρότητα που νιώθεις ή το φορτίο που κουβαλάς.
Πώς θα συμβεί αυτό; Απλά, αν τύχει να έχεις περισσότερες στροφές από όσες χρειάζεσαι θα αρχίσεις να παρατηρείς μια νευρικότητα στο γκάζι και μια αύξηση θορύβου που καταλήγει σε πτώση ισχύος, τότε ανεβάζεις σχέση. Αντίθετα αν έχεις λιγότερες από όσες πρέπει να νιώσεις μια αναισθησία στο γκάζι (πατάς και δεν γίνεται τίποτα) ή δισταγμό που μπορεί να φτάσει να εκφράζεται με ταρακούνημα του αυτοκινήτου, τότε κατεβάζεις σχέση και δεν χρειάζεσαι στροφόμετρο για να τα καταλάβεις αυτά. -
Στο navara κύριε μοντ είναι λίγο διαφορετικά...
Στο προηγούμενο που έχω άμεση γνώση, μετά τις 3000 είναι ψόφιο. Απλά ανεβάζει στροφές(και ακούγεται άσχημα το άτιμο) σαν να πατηνάρει. Ενώ και πριν τις 1300 κάνει πάλι το ίδιο(χωρίς τη φασαρία)... Έχει πολύ μικρό ωφέλιμο εύρος..Πάντως έχεις δίκιο στο ότι δεν χρειάζεται στροφόμετρο. Βλέπεις που τραβάει και που όχι. Το κακό είναι ότι στο 80% των προσπεράσεων αλλάζεις ταχύτητα.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εσυ που το δουλευεις?Εγώ το δουλεύω στις 2000-3000 στροφές γιατί μου είπαν ότι κάτω από τις 2000 μπουκώνει άσχετα
ότι ανεβάζει στροφές απλά χαϊδεύοντας το γκάζι -
Ο χρήστης Γιωργος=kreta έγραψε:
Εσυ που το δουλευεις?
Εγώ το δουλεύω στις 2000-3000 στροφές γιατί μου είπαν ότι κάτω από τις 2000 μπουκώνει άσχετα
ότι ανεβάζει στροφές απλά χαϊδεύοντας το γκάζιΟδηγησε το λιγο με το αυτι και οχι με το στροφομετρο.
-
Μπάμπη + λολα = ερως
-
Για να εισαι και σίγουρος , διάβασε το βιβλίο του κατασκευαστή σχετικά με τα χαρακτηριστικά και να το δουλευεις στη περιοχή με την μέγιστη ροπή ειδικά αν εισαι φορτωμένος. Αν εισαι άδειος μπορείς και πιο χαμηλά καθώς έχεις λιγότερο φορτίο να μετακινήσεις.
κάτω από τις 2000 μπουκώνει άσχετα
Δεν νομίζω να ισχύει , απλά το μόνο που έχω να πώ ειναι οτι που και που πρέπει να το ανοιγεις για να δουλευει η πεταλούδα , μην μαζεύει μάκα και για να γυρνάνε τα νερά για να σπανε τα άλατα σε στενά σημεία.
-
Πάντως το δικό μου που έχει το mod 200hp πάει άνετα μέχρι τις 4. μετά αρχίζει να λαχανιάζει, προφανώς επειδή δεν αρκεί πλέον το flow της τουρμπίνας.
όντως μέχρι τις 2 έχει μια υστέρηση, αλλά βοηθάει στο drift σε συνδυασμό με clutch kickΔεν υπάρχει άλλος αγρότης. ΜΟΝΟ DATSUN
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Πάντως το δικό μου που έχει το mod 200hp πάει άνετα μέχρι τις 4. μετά αρχίζει να λαχανιάζει, προφανώς επειδή δεν αρκεί πλέον το flow της τουρμπίνας.
όντως μέχρι τις 2 έχει μια υστέρηση, αλλά βοηθάει στο drift σε συνδυασμό με clutch kickΔεν υπάρχει άλλος αγρότης. ΜΟΝΟ DATSUN
Μόνο Toyota pick up... Παθών και μαθών...
-
@Greek
Για ποια πεταλούδα μιλάς; Αν εννοείς εισαγωγής, του γκαζιού δηλαδή είσαι σίγουρος ότι έχει και πεταλούδα ο πετρελαιοκινητήρας σου...;;;@PapaZent
Και τώρα θα παίξουμε την κολοκυθιά!
Και γιατί να φταίει προφανώς(!) η τουρμπίνα και να μην φταίει ο ίδιος ο σχεδιασμός του κινητήρα (που δεν θέλει να πάει πιο πάνω) ή έχει κόφτη.
Και γιατί να φταίει ο σχεδιασμός κινητήρα και να μην φταίει η εξάτμιση.
Και γιατί να φταίει η εξάτμιση και να μην φταίνε τα μπεκ που δεν κάνουν για παραπάνω. κλπ κλπ...
Εμένα καθόλου προφανές δεν μου μοιάζει..... αν ξέρεις κάτι που δε μας λες και σε κάνει να το βρίσκεις προφανές πες το μας να μαθαίνουμε καινούργια πράματα. Ευχαριστώ.
navara+οδηγηση