Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    navara+οδηγηση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. navara+οδηγηση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    12
    47
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Έχω το Navara με τα 200 άλογα και μ' έχουν μπερδέψει διάφοροι με τι στροφές πρέπει να το δουλεύω
      πότε να αλλάζω ταχύτητα σε κανονική βόλτα χωρίς φορτίο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Έχω το Navara με τα 200 άλογα και μ' έχουν μπερδέψει διάφοροι με τι στροφές πρέπει να το δουλεύω
        πότε να αλλάζω ταχύτητα σε κανονική βόλτα χωρίς φορτίο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Έχω το Navara με τα 200 άλογα και μ' έχουν μπερδέψει διάφοροι με τι στροφές πρέπει να το δουλεύω
          πότε να αλλάζω ταχύτητα σε κανονική βόλτα χωρίς φορτίο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            Εσυ που το δουλευεις?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Χωρίς φορτίο στις 1937 στροφές, με φορτίο στις 3652 στροφές ακριβώς.....
              Κάτι τέτοιο θα περίμενες να ακούσεις;; Μέγα λάθος!
              Το αν ο κινητήρας μπορεί να βγάλει 50 ή 200 άλογα δεν αλλάζει. Έτσι κι αλλιώς εσύ για χαλαρή βόλτα θέλεις μόνο 20-40 άλογα.
              Όπως κάθε αυτοκίνητο μπορείς να το δουλέψεις χαμηλά ή ψηλά και αυτό άσχετα από φορτίο. Το ψηλά και χαμηλά είναι ανάλογα με το εύρος λειτουργίας του κινητήρα αν είναι νταλίκα μπορεί η διαφορά να είναι το 1500-2000 στροφές, σε typeR μπορεί να είναι 3500-8000 στροφές και στα συνήθη ντίζελ είναι 1500-3500 στροφές.... Σε κάθε περίπτωση άμα θέλεις περισσότερη επιτάχυνση ή επιβράδυνση θα προτιμήσεις χαμηλές σχέσεις και περισσότερες στροφές.... τα αυτονόητα που μαθαίνεις όταν οδηγάς. Γενικά τα νούμερα που αναφέρω στην αρχή (στρογγυλεμένα φυσικά!) είναι αρκετά λογικά για γενική χρήση σε πετρελαιοκινητήρα.
              Σε συμβουλεύω να κρύψεις για λίγες μέρες το στροφόμετρο και να το οδηγάς όπως τύχει. Πολύ σύντομα θα κάνεις το σωστό ανάλογα με την χαλαρότητα που νιώθεις ή το φορτίο που κουβαλάς.
              Πώς θα συμβεί αυτό; Απλά, αν τύχει να έχεις περισσότερες στροφές από όσες χρειάζεσαι θα αρχίσεις να παρατηρείς μια νευρικότητα στο γκάζι και μια αύξηση θορύβου που καταλήγει σε πτώση ισχύος, τότε ανεβάζεις σχέση. Αντίθετα αν έχεις λιγότερες από όσες πρέπει να νιώσεις μια αναισθησία στο γκάζι (πατάς και δεν γίνεται τίποτα) ή δισταγμό που μπορεί να φτάσει να εκφράζεται με ταρακούνημα του αυτοκινήτου, τότε κατεβάζεις σχέση και δεν χρειάζεσαι στροφόμετρο για να τα καταλάβεις αυτά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kyr80 last edited by

                Στο navara κύριε μοντ είναι λίγο διαφορετικά...
                Στο προηγούμενο που έχω άμεση γνώση, μετά τις 3000 είναι ψόφιο. Απλά ανεβάζει στροφές(και ακούγεται άσχημα το άτιμο) σαν να πατηνάρει. Ενώ και πριν τις 1300 κάνει πάλι το ίδιο(χωρίς τη φασαρία)... Έχει πολύ μικρό ωφέλιμο εύρος..

                Πάντως έχεις δίκιο στο ότι δεν χρειάζεται στροφόμετρο. Βλέπεις που τραβάει και που όχι. Το κακό είναι ότι στο 80% των προσπεράσεων αλλάζεις ταχύτητα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης cson έγραψε:
                  Εσυ που το δουλευεις?

                  Εγώ το δουλεύω στις 2000-3000 στροφές γιατί μου είπαν ότι κάτω από τις 2000 μπουκώνει άσχετα
                  ότι ανεβάζει στροφές απλά χαϊδεύοντας το γκάζι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης Γιωργος=kreta έγραψε:

                    Εσυ που το δουλευεις?

                    Εγώ το δουλεύω στις 2000-3000 στροφές γιατί μου είπαν ότι κάτω από τις 2000 μπουκώνει άσχετα
                    ότι ανεβάζει στροφές απλά χαϊδεύοντας το γκάζι

                    Οδηγησε το λιγο με το αυτι και οχι με το στροφομετρο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Μπάμπη + λολα = ερως

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greek last edited by

                        Για να εισαι και σίγουρος , διάβασε το βιβλίο του κατασκευαστή σχετικά με τα χαρακτηριστικά και να το δουλευεις στη περιοχή με την μέγιστη ροπή ειδικά αν εισαι φορτωμένος. Αν εισαι άδειος μπορείς και πιο χαμηλά καθώς έχεις λιγότερο φορτίο να μετακινήσεις.

                        κάτω από τις 2000 μπουκώνει άσχετα

                        Δεν νομίζω να ισχύει , απλά το μόνο που έχω να πώ ειναι οτι που και που πρέπει να το ανοιγεις για να δουλευει η πεταλούδα , μην μαζεύει μάκα και για να γυρνάνε τα νερά για να σπανε τα άλατα σε στενά σημεία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          papazent last edited by

                          Πάντως το δικό μου που έχει το mod 200hp πάει άνετα μέχρι τις 4. μετά αρχίζει να λαχανιάζει, προφανώς επειδή δεν αρκεί πλέον το flow της τουρμπίνας.
                          όντως μέχρι τις 2 έχει μια υστέρηση, αλλά βοηθάει στο drift σε συνδυασμό με clutch kick

                          Δεν υπάρχει άλλος αγρότης. ΜΟΝΟ DATSUN

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kyr80 last edited by

                            Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
                            Πάντως το δικό μου που έχει το mod 200hp πάει άνετα μέχρι τις 4. μετά αρχίζει να λαχανιάζει, προφανώς επειδή δεν αρκεί πλέον το flow της τουρμπίνας.
                            όντως μέχρι τις 2 έχει μια υστέρηση, αλλά βοηθάει στο drift σε συνδυασμό με clutch kick

                            Δεν υπάρχει άλλος αγρότης. ΜΟΝΟ DATSUN

                            Μόνο Toyota pick up... Παθών και μαθών...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              @Greek
                              Για ποια πεταλούδα μιλάς; Αν εννοείς εισαγωγής, του γκαζιού δηλαδή είσαι σίγουρος ότι έχει και πεταλούδα ο πετρελαιοκινητήρας σου...;;;

                              @PapaZent
                              Και τώρα θα παίξουμε την κολοκυθιά!
                              Και γιατί να φταίει προφανώς(!) η τουρμπίνα και να μην φταίει ο ίδιος ο σχεδιασμός του κινητήρα (που δεν θέλει να πάει πιο πάνω) ή έχει κόφτη.
                              Και γιατί να φταίει ο σχεδιασμός κινητήρα και να μην φταίει η εξάτμιση.
                              Και γιατί να φταίει η εξάτμιση και να μην φταίνε τα μπεκ που δεν κάνουν για παραπάνω. κλπ κλπ...
                              Εμένα καθόλου προφανές δεν μου μοιάζει..... αν ξέρεις κάτι που δε μας λες και σε κάνει να το βρίσκεις προφανές πες το μας να μαθαίνουμε καινούργια πράματα. Ευχαριστώ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr